10718 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Росію чекає "український сценарій"

зведення Генштабу

Це не Україну чекає "грузинський сценарій". Це Росію чекає "український сценарій". Вона доїдає своє минуле. А в майбутньому буде існувати в орбіті Києва - в усіх сенсах.

Давайте поясню. Коли я читаю прогнози, думки, впевнені твердження: Україну чекає це, Україну чекає те, Україна буде там, Україна буде тут. Я тоді кажу: цифри, покажіть грубі дані і підрахунки. Що там в закладених бюджетах. Що там в запущених процедурах. Що там в стратегіях. Що там на ринках. Що там в інвестиціях та технологіях.

Там - вся правда. В речах, які не цікаві широкій аудиторії.

Якісь там кластери з ЄС. Якісь там спільні компанії з виробництва зброї з десятками країн. Якісь там бюджетні прогнози та затверджене фінансування на роки. Це ж не вражає.

А ось 50% від JPMorganChase, що Україну в 2025 році чекає "грузинський сценарій" - звучить клікабельно. Раптом що: 50% - це коли "може буде, а може ні". Класний прогноз. Але на чому базується? Як виявилось - на припущеннях "експертів". Переважно політичних.

А я дивлюсь в договори. Дивлюсь в цифри. Дивлюсь в процедури. І перш, ніж написати власні висновки, я лише поверхнево перелічу вам факти під основу моєї думки.

Норвегія - яка надає мільярди підтримки щороку - закладає багатомільярдну підтримку до 2027 року. Японія - яка надала нам в минулому році більше $5 млрд - закладає підтримку до 2034 року. Данія - до 2035 року. І так - десятки і десятки країн. З усіма підписані двосторонні оборонні угоди.

Заморожені активи Росії на $300 млрд. Логіка їх використання розписана на десятки років вперед. Великий клуб найбагатших і найвпливовіших країн світу погодились, що вони будуть вкладати в Україну десятки мільярдів щороку під відсотки з цих заморожених активів. Віддати це Росії? Для чого? Це бустер для власного оборонного сектору. Обігові кошти на будь-яку ідею.

А тепер - на секунду крок в бік - куди саме підуть ці кошти, а також всі інші, які окремо (також десятки і десятки мільярдів) виділяються щорічно.

Перше і найголовніше - спільні компанії. Німецько-українські. Турецько-українські. Британсько-українські. Французько-українські.

Спільне виробництво бронетехніки, артилерії, боєприпасів і ракет, БПЛА та спецтехніки, колісної та гусеничної, спільний розвиток та виробництво РЕБ, ППО та ПРО.

Ще раз. Західні союзники будують стратегію і вкладають грубі гроші в спільне з Україною майбутнє і формують задачі на ДЕСЯТКИ РОКІВ ВПЕРЕД.

Не з Україною, яка в 2025 році піде "грузинським сценарієм" і "опиниться в орбіті РФ". А з Україною, яка буде завтра, і післязавтра, і через 100 років - спільно з Західним світом.

І ще раз. Це про гроші. Спільний бізнес - це на десятиріччя. Це горизонт планування 2030-2040 і далі. Це про війни та конфлікти майбутнього. Про потреби наступних поколінь. Бо все це - що вже створене і працює, що буде створене - про ринок зброї планети. Потреби України закриваються за один рік. А далі - це гігантський, зростаючий світовий ринок зброї на трильон. Зброя потрібна всім - і на вчора.

Зброя треба всім країнам НАТО, які "взяли" поріг в 2% ВВП на армію (і піднімуть до 5%). Зброя треба на Близький Схід (всім) та в Азію (Пакистану та Індії). Зброя, зброя, зброя - це звучить на кожному континенті.

І спільне виробництво справді ефективних рішень (наш досвід та руки, гроші та станки союзників) - це атомне поєднання. Україна спільно з союзниками ВЖЕ виробляє дуже багато зброї. Далі - для всього світу. Це - партнерство на десятки і десятки років вперед.

Економічна частина (відбудова України, інвестиції в економіку та спільні проекти НЕ в частині зброї, угода з США про корисні копалини) - про це можна писати лонгрід. Якщо тут русскій мір - це занепад. Якщо тут демократія та українській погляд - це розвиток.

Ви думаєте, що німці просто так не хочуть північні потоки назад? Бізнес вже змінився. Бізнес вже переорієнтувався. Там, де була Росія, тепер Норвегія та США, Туреччина та Азербайджан.

Чи давайте про санкції. Знаєте, що таке санкції? Це не так, що ми беремо і відмовляємось від добрив з Росії. Це так, що ми ЗНАХОДИМО РІШЕННЯ, як замінити Росію - і тоді банимо.

Тобто на місце російського бізнесу заходить інший бізнес.

Кожен пакет санкцій ЄС - це про поховані галузі, які заробляли гроші на ЄС.

Алмази? Нафта? Газ? Добрива? Сталь? Хімікати? Вугілля? Харчі? Ікра? Пакет за пакетом один бізнес заміщається іншим. Рік, два, три - і все. Ніша зайнята. Договори підписані. LNG-термінали збудовані. Енергетична незалежність забезпечена.

Все, до побачення, Росія. А продавати щось в Азію ми тобі заборонимо вторинними санкціями. А технологічне відставання щороку збільшується. А це веде до того, що через 10 років в світі російський продукт програє останню битву за конкуренцію.

З іншого боку - що таке наше переозброєння?

Перехід України на озброєння Заходу. В усіх сенсах - це оборонна прив’язка на базі грошей, а не тільки "споріднених душ", "врятування бідних українців" та інших емоцій. Це не емоції. Ти купив західний танк - купиш запчастини до нього. І снаряди до нього. І інструменти обслуговування. І збудуєш спільне підприємство. І так далі, і так далі, і так далі. Ми на західній зброї? Ми в західному збройовому потязі.

Додайте сюди €150 млрд на переозброєння Європи. Мабуть будуть спільно з Росією це робити? Дуже смішно. Захід вже це робить спільно з Україною.

Далі кластери з ЄС та інтеграція в Європейський правовий, економічний, культурний, соціальний та політичний простір. Це системна робота, яка триває роками (інтеграція до ЄС). Ми підібрались до фінішної прямої.

І це не те, що робиться просто так, чи для гарного настрою. Це про фундамент існування держави. Це про все взагалі - навіть про те, як ви будете платити комунальні платежі, чи як ми всі будемо переходити дорогу. І, звісно, як функціонуватиме бізнес та за якими правилами житиме. Чи як функціонуватиме судова та правоохоронна системи.

Це не ігри в реформи - це злам свідомості. І ми зараз в це на ракеті залітаємо. Але через війну взагалі не відчуваємо потрясінь, бо на голову бомби падають - що нам ті нові етикетки, колір світлофора чи якась реформа. Щоб все перелічити - потрібно писати лонгрід. Я не буду. Просто зазначу: Україна-2000 та Україна-2025-30 не змогли б існувати в одному просторі. Це РІЗНІ країни.

Але ключова думка по інтеграції в ЄС: зміни - незворотні. Країна поступово змінюється і зміниться до невпізнаваності.

Втім для всіх, хто буде всередині, зміни будуть майже непомітні. Десь приблизно так, як ви не бачите змін у зовнішності людини, якщо бачитесь щодня. Скажіть, наприклад, про ЦНАП людині з 2000-го року. Це просто один приклад, який ілюструє ПРІРВУ.

Принципи існування України, фундаментальні речі змінюються прямо зараз. Навіть починаючи зі ставлення до Збройних Сил України - це тепер еліта. Хоча проблем в цілому багато і вони потребують наших зусиль для вирішення - як і завжди, як і далі потім - але російського варіанту існування країни вже неможливо уявити. Цифри та факти - беззаперечні.

Давайте геополітично. Європейський Союз нас буквально втягує в свій простір. І багатомільярдними інвестиціями, і реформами, і правилами. Не для того, щоб завтра відпустити в "грузинський сценарій".

Ми по вуха в Європі на рівні процедур, стратегій та змін. Цей шлях неможливо зупинити. Для цього як мінімум треба 300 голосів в Раді та кривава проросійська революція з мільйонами бажаючих в "русскій мір". Уявили таке? 226 голосів за русско-украінскую дружбу, м? Наприклад?

Далі - рейтинги політиків в Україні. Я зараз навіть не кажу про симпатії виборців до тієї чи іншої геополітичної моделі (Захід VS Росія). Просто скажіть мені, будь ласка, хто з перших трьох, чи навіть з п'ятьох фаворитів президентських чи партійних рейтингів підтримує ідею, що Україна має стати сателітом Росії? Хоча б натяк в цей бік. Ну хоча б за русскій язик.

Ця ідея вмерла. Сотні тисяч загиблих. Це не Грузія. Кожен українець когось втратив. Це екзистенційна історія. І вона тільки починається, якщо казати про українізацію суспільства.

В усіх сенсах і на всіх рівнях - Україна інтегрується в Захід. Безповоротно. Це навіть для Республіканської партії в США очевидно, яка штовхає найбільш проросійського президента в своїй сучасній історії до тиску на Москву.

Це очевидно для політиків в Євросоюзі. Для виборців в Євросоюзі, які абсолютно підтримують Україну в усьому - включно зі зброєю та інтеграцією.

І це, насправді, очевидно навіть для Росії, яка програла війну за Україну ще в перший місяць вторгнення. Все, що відбувалося далі і відбувається зараз - це велика кривава вистава Путіна. Світ вимушено грає в неї. Бо просто розбомбити московський регіон - не варіант. Втім кожен розуміє: російський диктатор - невдаха. Кривавий, безжальний, але невдаха.

Україна інтегрується з Заходом на всіх рівнях. В Україну вкладаються десятки мільярдів і планується спільна діяльність на десятки років вперед. Україна в усіх сенсах вбудовується в Західну родину. І ніякого "грузинського" чи "московського" сценарію вже бути не може.

А що справді може бути, так це економічний колапс Росії. Ми - всі разом - саме туди наших дорогих східних партнерів-людожерів і ведемо. Нехай прямо зараз Москва City ще світиться вогнями. Нехай прямо зараз в ресторанах Криму русскіє окупанти п'ють водку і кричать "расєя". Нехай зараз рублів куча, а унітази з Бучі гріють рскую душу (вона у них там).

Головне - не це. А те, куди вкладають гроші. В що вірять грошима. Де вбачають перспективи. Де будують стратегію на десятки років вперед.

В Росію - не вкладає НІХТО. В цей принцип життя не вкладає НІХТО. Росію "люблять" винятково за гроші. І терплять винятково через ядерну бомбу.

А якщо вже казати про емоції. Коли в зал входить президент України (забудьте про прізвища, ми про інститут) - західні лідери аплодують стоячи.

Тому що ми ЗЛАМАЛИ ХРЕБЕТ ТИРАНУ.

Україна - це фронтир Заходу. З нами, у нас і через нас закладається і формується майбутнє всього континенту.

Спільно з найвпливовішими країнами Європи, ми будуємо великий дім - сильний та багатий.

І ми, Європа, не будемо більше пасивною жертвою. Ми не будемо (наступного разу) просто дивитись на парад суверенітетів, коли варварська імперія почне розкладатися. Ми обов’язково, обов’язково допоможемо молодим республікам знайти своє місце в світі - за "українським сценарієм".

Всі факти, цифри та процедури вказують на те, що це Росію чекає колапс. Цей монстр існує лише на страху та грошах. Рано чи пізно або того, або іншого стане менше. І ми будемо готові забрати все своє.

В лютому 2022 року цей сценарій почали писати в Києві та по всій лінії зіткнення.

В травні 2025 його вже пишуть спільно з Берліном, Лондоном та Парижем.

Росії не буде. Вона не існуватиме. В Україну вкладають як в майбутнє. Росія доїдає своє минуле.

Росія - це пацієнт, якому не допомогти. Пацієнта відключають від штучної підтримки життя.

Росія - це будівля на гнилому фундаменті. Будівлю обносять парканом, закладають вибухівку і безпечно зносять.

Поступово - планово, крок за кроком - це втілюється в життя. Бо весь Захід цього бажає. І ніхто не зможе цей процес зупинити - ні орбани, ні джорджескі, ні трампи.

Топ коментарі
+22
почну!
шашлики смачні на травневі були, ще жеремо і дякуємо найвеличнішому лідору **********!
у нас тих Чонгарів розмінованих ще багато, зрадників теж, але ж бачите - портянку застрелили після зустрічі в ОПі! тому - все буде Україна!

гуртуємось навколо нашашличнішого - він веде нас до перемоги!
P.S. дорогі зелені друзі - крадіть т зраджуйте ще більше - бо у нас запас міцності ого-го
показати весь коментар
29.05.2025 16:58 Відповісти
+14
Ну звісно, настільки скучне видавання бажаного за дійсне ******* лише в стаді рожевих поні, що потужно скачуть на марафоні. Офіс президента знайшов нового арестовича, на цей раз у формі, вирішили, що новий арестович у формі викликатиме більше довіри у зголоднілого до копіуму лохторату.
показати весь коментар
29.05.2025 17:18 Відповісти
+12
дурня повна, автору варто поцікавитись історією. Завдяки ідіотам ми завжди програвали москалям, а зараз при владі взагалі московські агенти, щоб єрмаку звязатись з фсб досить набрати батька, а клоун взагалі медіаширма. Далі ідіоти виберуть підсадних качок єрмака: залужного, стерненка, притулу і інших позитивних карасів...
показати весь коментар
29.05.2025 19:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Тут таке не *******. Ані свої, ані тим більше чужі.
Тому ваші факти зараз розмажуть тонким шаром і змінять їм полярність.
Та й взагалі назвуть все це маячнею і необгрунтованими фантазіями.
Поїхали.
показати весь коментар
29.05.2025 16:09 Відповісти
почну!
шашлики смачні на травневі були, ще жеремо і дякуємо найвеличнішому лідору **********!
у нас тих Чонгарів розмінованих ще багато, зрадників теж, але ж бачите - портянку застрелили після зустрічі в ОПі! тому - все буде Україна!

гуртуємось навколо нашашличнішого - він веде нас до перемоги!
P.S. дорогі зелені друзі - крадіть т зраджуйте ще більше - бо у нас запас міцності ого-го
показати весь коментар
29.05.2025 16:58 Відповісти
Ну звісно, настільки скучне видавання бажаного за дійсне ******* лише в стаді рожевих поні, що потужно скачуть на марафоні. Офіс президента знайшов нового арестовича, на цей раз у формі, вирішили, що новий арестович у формі викликатиме більше довіри у зголоднілого до копіуму лохторату.
показати весь коментар
29.05.2025 17:18 Відповісти
До чого тут лохторат коли автор прямо пише: забудьте фамілію президента.
Але звісно зрадойоби кющать не можуть аби своє униле лайно не розплескати.
Ляжте вже в поминальну яму і подохніть всі будь ласка, тіки не смердіть.
показати весь коментар
30.05.2025 01:59 Відповісти
Якраз ці зрадойоби і ведуть нас до "грузинського сценарію"
показати весь коментар
30.05.2025 11:23 Відповісти
А що Ви хочете?

Коли читаєш:

"Всі факти, цифри та процедури вказують […]"

але не бачиш жодної цифри (про факти та процедури мовчу), то враження складається не найліпше.
показати весь коментар
29.05.2025 17:28 Відповісти
поскавчать за лиху долю на бандурі наше всьо,на ценцоре так єто 90% скигліїв
показати весь коментар
29.05.2025 18:08 Відповісти
Трохи є...Але,не тільки на "цензор",інші мас медіа і мессенджери не відстають.Це характерна риса нації, покоління приблизно 50+. Спадок совка...
показати весь коментар
30.05.2025 13:11 Відповісти
А я згоден з автором! Нам би тільки зелену владу поміняти на нормальну...
показати весь коментар
29.05.2025 16:53 Відповісти
поміняти двічі незасудженого на двічі арєстовіча
показати весь коментар
30.05.2025 05:20 Відповісти
Начебто складно написано, але чомусь про Китай ні слова. Які можуть бути вторинні санкції проти Китаю, коли товарообіг європейсько-китайський під 800 млрд на рік? Вторинними санкціями Європа відріже від себе торгівлю з Китаєм? Ау автор прокинься.
показати весь коментар
29.05.2025 16:59 Відповісти
Китай є фабрикою Заходу, а його амбіції - забаганки профсоюза цієї фабрики, тобто КПК. Ніхто не сперечається, що профсоюз може влаштувати страйк з перевертанням й підпалюванням сміттєвих баків. Але зберуться та й заладнають. Випишуть путівки в Париж.
показати весь коментар
29.05.2025 18:18 Відповісти
Автор - космонавт
показати весь коментар
29.05.2025 19:07 Відповісти
Дурілка картонная! Вторинними санкціями ЄС відріже Кєтай від фінансування кацапів! Найти і газу в світі докуя! Так шо це ти прокинься, вова, ти обіссявся!
показати весь коментар
30.05.2025 23:28 Відповісти
а тому автор і написав приховану лояльність та розводами хвильок у тазіку до зеленської влади 🤡...але економічно розписав крок за кроком непогано ...все це буде ,але не при зеленській шоблі ,неадекватні ,шулери , брехливі та ненависні до України взагалі ...з такими України не буде ...тому спочатку зелю Геть !!!...
показати весь коментар
29.05.2025 17:05 Відповісти
Арестовщина (читай: шукліновщина) чистої води в кращих традиціях телемарафону.
показати весь коментар
29.05.2025 17:20 Відповісти
Автор про цифри ?

Ось йому цифри

https://life.pravda.com.ua/society/naselennya-ukrajini-mozhe-skorotitis-do-15-milyoniv-u-2100-roci-prognoz-oon-302668/ ООН прогнозує скорочення населення України до 15 млн у 2100 році:

https://lb.ua/blog/andrii_dlihach/635194_83_molodih_ukraintsiv_hochut_viihati.html 83% молодих українців хочуть виїхати за кордон: це вирок чи виклик?

Яке світле майбутнє може бути в країні з такими цифрами питання риторичне ....
показати весь коментар
29.05.2025 17:52 Відповісти
я не понимаю, для меня эти 2 новости абсолютно позитивные. Еще бы еще по полу узнать разбивку, что бы понять это позитивные или очень позитивные "прогнозы".
показати весь коментар
29.05.2025 22:47 Відповісти
Менше Сатремів, менше Ярославів, менше Штундерів, менше Жмихів - це ж чудово.
Голандія 18 млн, Швейцарія 10 млн.
Всєґо хорошеґо (с)
показати весь коментар
30.05.2025 02:02 Відповісти
Менше платників податків - менше пенсій . І Юрій який в кінці життя шукає їжу по смітникам - бо депутат сказав ,що грошей на пенсій нема ,а коп -дав копня під дупу,щоб не заважав депутату їсти бутерброд з ікрою і готувати виступ про те як держава піклується про ветеранів.
показати весь коментар
30.05.2025 12:27 Відповісти
Ахаха, прогноз на 2100ый год в 2025-ом . Это какая-то наркомания
показати весь коментар
30.05.2025 10:59 Відповісти
Ці "рожеві" казки нагадують мені розпад совка і обгрунтовані доводи багатьох тодішніх політиків в перші роки становлення нашої незалежності.Перспективи в молодої Незалежної України дійсно були "кучеряві". Тоді народу потрібно було думати на виборах і працювати.
НЕ думали,а продавались за гречку.
НЕ працювали а допомагали пройдисвітам розкрадати спадок радянщини.
Результат -налице.
Тепер за такі перспективи потрібно думати,працювати,втрачати рідних і ... помирати.
Ми не цінили,не вберегли те,що мали.Мусимо або змінитись і працювати ,щоб такі дописи мали місце,не називали "казками".
Або дійсність буде дуже навіть не такою оптимістичною...
показати весь коментар
29.05.2025 18:14 Відповісти
дурня повна, автору варто поцікавитись історією. Завдяки ідіотам ми завжди програвали москалям, а зараз при владі взагалі московські агенти, щоб єрмаку звязатись з фсб досить набрати батька, а клоун взагалі медіаширма. Далі ідіоти виберуть підсадних качок єрмака: залужного, стерненка, притулу і інших позитивних карасів...
показати весь коментар
29.05.2025 19:06 Відповісти
Людина, яка обсирає всіх найбільших волонтерів - апріорі російський бот.
показати весь коментар
30.05.2025 14:12 Відповісти
Зараз в оточенні Зеленського створюються нові олігархи, які заробляють на війні і їм війна і ці контракти дійсно вигідні, тому вони замовляють от таких "журналістів")

Але для країни в цілому, в якій є інші галузі і сфери окрім війни, перш за все соціальна, війна нічого доброго не несе, тому що країна стагнує, деградує і скочується до колапсу - політики вже немає, на черзі колапс соціального і деякі професори вже такі сценарії малюють)

Насправді ж, Україні навіть для себе не вистачає зброї, тому що у Росії темпи нарощування більші, ніж у нас, тому що у них якість країни краща ніж у нас, хто б що не казав про нашу демократію)

Війна вигідна лише оточенню Зеленського і сценарій військового економічного росту це лише про збагачення дуже малого прошарку громадян - Зеботів і інших пропагандонів)
показати весь коментар
29.05.2025 19:14 Відповісти
Про те, що зміни повільні і ми їх не помічаємо - я тільки про це думав сьогодні, синхронічність як казав Юнг)

Такого бруду, брехні, нахабства і дебілізму як при Зеленському я не памятаю, але в усіх критичних установах, в першу чергу журналістів було вимкнено цю критичність і через це не помічають величезних факапів масштабів катастрофи - у нас в країні катастрофа, а вони пишуть, що все гаразд, ми перемагаємо

Такі країни як США, які воювали всюди в 20 столітті і зазнали поразки у Вєтнамі, не просто так уникають війни, бо це зруйновані долі на десятиліття, які не можливо полагодити, які створюють нашарування проблем, які можна лише часом виправити.

За офіційними https://ualosses.org/statistics даними загиблих у нас 150тис, це ж не вся інша, думаю і тих, кого не обюрократили ще 150, це вже 300ти, а тих хто зазнали поранень в 3-4 рази більше, тобто ще 900-1200тис, разом 1200-1500 скалічених доль, це та армія, що в нас була напочатках. Зараз інша такої цифри воює. За день 200-400 вбитих по статистиці. Помножет 3роки*365*(200+400)/2 це 328тис загиблих. Як люди можуть насолоджуватися в цій країні? Особливо мене дивують жінки)

Жодної широкої ініціативи від чиновників про елітний батальон немає, окрім внутрішніх військ ТЦК і поліції - це як СС у Німеччини, каральні війська. Колись бачив інтерв'ю депутата від Голосу, колишнього СБУ-ника, непамятаю прізвище, він з зарозумілою гримасою відповів про долучення до війська - не еліти(нє барская єта дєла) це справа
показати весь коментар
29.05.2025 19:35 Відповісти
Про Зеленського, якому аплодують стоячи усі в світі)

Янукович поїхав в страусиних туфлях на підписання угоди з ЄС і всі чиновники ЄС про це шепотіли, тому що це не вписується в протокольні стандарти і потім ми знаємо, чим ця історія закінчилася. Зараз Зеленський теж видатний діяч, який посварився де тільки міг, скільки вже йому зауважень робили, навіть вже спеціально попереджали зняти робу, але він все одно грає "я у мами д.д"

Хай він грає в що хоче, але ж це шкодить країні!
показати весь коментар
29.05.2025 19:47 Відповісти
Це Костенко заявляв ,що служба депутатів -це популізм
показати весь коментар
30.05.2025 12:23 Відповісти
Це ж якими ідіотами треба вважати читачів Цензора, аби впарювати їм таку відверту маячню
показати весь коментар
29.05.2025 19:18 Відповісти
Хто дочитав до кінця, скажіть, а про фіолетовий промінь з заходу, котрий спопелить всіх кацапів, там було?
показати весь коментар
29.05.2025 19:58 Відповісти
Росію чекає "український сценарій"

Через 2-3 тижні, максимум місяць?
показати весь коментар
29.05.2025 20:03 Відповісти
А тепер уявіть скільки таких новіх ліц у військовій формі буде на виборах. І скільки з них або мають такі рожеві окуляри, а значить некомпетентні як журналісти або продалися вже , ще до виборчих торгів. То ця нова влада принесе економічне диво?
показати весь коментар
29.05.2025 20:10 Відповісти
Автор - молодий фантаст -початківець ? Дуже сподобався його оптимізм . Може йому варто спробувати себе в жанрі реалізму ? Наприклад - освоєння Марсу чи Венери до кінця 2030 року ?
показати весь коментар
29.05.2025 20:40 Відповісти
як хтось сказав *много текста*.
показати весь коментар
29.05.2025 20:54 Відповісти
Якщо українці на наступних виборах замість Залужного знову оберуть Зеленського чи якогось іншого клоуна чи навіть патріотичну і чесну людину, яка не знається в управлінні державою-то в Україні ТОЧНО буде грузинський сценарій.
показати весь коментар
29.05.2025 21:00 Відповісти
Відколи це екс-головком став експертом в державному управлінні? Можете навести приклади його компетентності?
показати весь коментар
29.05.2025 21:28 Відповісти
Хіба управління військом не схоже на управління державою? А якщо ви кажете про політичний досвід то в нас нікого, хто міг би виграти вибори у Зеленського, на жаль, немає.
показати весь коментар
29.05.2025 22:01 Відповісти
Ні разу не схоже. У війську він підпорядковувався наказам верховного головнокомандувача, а президент має підпорядковуватись волі народу.
показати весь коментар
29.05.2025 23:35 Відповісти
Воля народу (більшості) в 2019 привела нас до тої сраки де ми тепер всі разом і знаходимось.
Справжній лідер держави керується виключно державними інтересами.
показати весь коментар
30.05.2025 02:08 Відповісти
Гаразд. Тоді назвіть чесного патріотичного ДЕРЖАВНОГО ДІЯЧА, який може виграти вибори в Зеленського. Можете?
показати весь коментар
30.05.2025 18:38 Відповісти
Тут треба обирати два з трьох:
1. Чесний
2. Патріотичний
3. Компетентний
Всі три критерії в одній людині не можуть прижитись.
показати весь коментар
30.05.2025 20:18 Відповісти
Я ще раз питаю. Ви ІМ'Я назвати можете?
показати весь коментар
30.05.2025 22:03 Відповісти
Когось з зеленої влади спитали------чому призначили саме цього не фахівця на цю посаду? І він чесно відповів---------бо ні один фахівець іти працювати до нас не погоджується. Справа не тільки в керівникові. Багато залежить від команди. А в теперішній владі і керівники і команда----невігласи і гниди.
показати весь коментар
30.05.2025 09:35 Відповісти
Як показує світова історія, хороший війсковий не завжди буває хорошим очільником держави.
показати весь коментар
30.05.2025 00:23 Відповісти
Ти про Вашингтона чи про Наполеона ?
показати весь коментар
30.05.2025 05:22 Відповісти
Піночет, Франко...
показати весь коментар
30.05.2025 11:30 Відповісти
нєпупік, яку війну виграв піночєт ?
показати весь коментар
30.05.2025 15:41 Відповісти
З комуністами ж! А Ви що подумали?.
показати весь коментар
30.05.2025 16:12 Відповісти
вибачайте
тоді годиться !
показати весь коментар
30.05.2025 16:21 Відповісти
Вся наша історія, і не тільки наша, доказує що внутрішні вороги не менш небезпечні ніж зовнішні.
показати весь коментар
30.05.2025 16:24 Відповісти
Ці війскові якраз стали державними мужами, тому що у вирішальну хвилину, вони, подібно Цезарю, перейшли Рубікон, а вот Залужний, маючи можливість взяти під контроль ситуацію у воюючий країні, кажучи прямим текстом, попросту засцяв, подібно Юльці після Майдану.
В силу своєї професії (таксист з 35-річним стажем), я постійно спілкуюсь з війсковими і пам'ятаю їхню розгубленність після відставки Залужного, адже він мав стовідсоткову підтримку армії і міг миттево скинути всю ту шоблу, яка заважала країні воювати. Ніхто, як він не знав краще, що треба робити для перемоги, хто є зрадником або просто бовдуром з лампасами, а хто тупо крав з солдатського казана.
показати весь коментар
30.05.2025 16:26 Відповісти
проти нас воює ядерна імперія
тому кожний крок, який може потенційно призвести до громадянської заварухи, треба вимірювати (є силові загони типу "бєркуту" які будуть захищати того хто платить)
можливо, Залужний виміряв свій наступний крок трохи інакше ніж очевидно, побачимо, ще не вечір
показати весь коментар
30.05.2025 16:49 Відповісти
Таксист з 35-річним стажем - балотуйся у президенти!
Ми всі тебе підтримаємо! На 146%!
показати весь коментар
30.05.2025 23:38 Відповісти
Дякую автору за правильну і раельну візію майбутнього. А то вже від ухилянтів і зрадофілів у коментах на цьому сайті просто смердить.
показати весь коментар
29.05.2025 21:46 Відповісти
Афганістану теж всі допомагали і декларували допомогу в майбутньому. Але потім всім набридла невиправна корумпована афганська влада. Що зараз відбувається в Афганістані можеш запитати в chatgpt
показати весь коментар
29.05.2025 22:10 Відповісти
Автор так апелював до цифр JP Morgan, щоб в кінці видати ось це "Всі факти, цифри та процедури вказують на те, що це Росію чекає колапс." То логічне питання, а на що він посилається? Нагнати пафосної дурні на четвертому році війни, приправити її оціночними судженнями з влучними епітетами і вуаля. Не здивуюся, що це брат по крові того самого Данилюка, що пише подібне для західних видань у безпечному Лондоні.
показати весь коментар
29.05.2025 22:35 Відповісти
Сіді на бутилкє молча
показати весь коментар
30.05.2025 23:36 Відповісти
Додайте сюди €150 млрд на переозброєння Європи. Мабуть будуть спільно з Росією це робити? Дуже смішно. Захід вже це робить спільно з Україною. Источник: https://censor.net/ru/b3555053

Какие 150 миллиардов ? !

Только одна Германия две недели назад выделила на перевооружение бундесвера 500 миллиардов евро. А в ближайшие пять лет вообще на оборонные программы Германия выделяет в общей сумме 980 миллиардов евро.

Вчера в Берлине принято решение о создании в Украине германско-украинского совместного предприятия по производству дальнобойного вооружения.
показати весь коментар
29.05.2025 23:17 Відповісти
У принципі, погоджуся з автором.

Але за підкацапницької *********** все це нереально.
показати весь коментар
30.05.2025 09:02 Відповісти
Всі факти, цифри та процедури вказують на те, що це Росію чекає колапс. Джерело: https://censor.net/ua/b3555053

Н.Н. (с)
(На ...., Не читаючи.)
показати весь коментар
30.05.2025 09:27 Відповісти
И набежали патриоты-зрадофилы )))
показати весь коментар
30.05.2025 09:50 Відповісти
Та всі чекають моменту повернути все як було. Рашка володіє ресурсами, яких немає у всіх інших. І готова їх продавати.
Тільки дурний не купить.
показати весь коментар
30.05.2025 11:09 Відповісти
все краще ніж безперервне ниття
показати весь коментар
30.05.2025 11:29 Відповісти
Все так. І все так би і було, як ви пишете.
Але зараз є одна рижа людина з-за океану, що дуже хоче робити гешефт з пуйлом і росією загалом і хоче їх витягнути з під санкцій.
І інші два вінні-пухи зі сходу, що пуйлу теж допомагають.
От якщо ці три людини зникнуть чи поміняють методи - тоді проекут росія можна закривати.
А до того часу ми виходимо слабші.
показати весь коментар
30.05.2025 14:18 Відповісти
Де були Моргани і ГолдманSuks і інші із ними в 2008? ******* щось, то не мішки ворочати.
"Там - вся правда. В речах, які не цікаві широкій аудиторії." - звідки беруться числа?! і поки якась істота називає числа цифрами, її серьозно не можна оцінювати.
показати весь коментар
30.05.2025 14:45 Відповісти
Справа за дрібницею: розвісити всю зєльону шоблу на стовпах вздовж Хрещатика!
показати весь коментар
30.05.2025 23:33 Відповісти