12037 відвідувачів онлайн
8 990 49
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Сім років генералу Назарову і безчестя навіки генералу Муженку

Всі хвалебні оди процесу над генералом Назаровим прочитав, але маю честь не погодитися.

Знову взятися за перо мене змусило не порушення самого принципу засудження військового за наслідки його наказів і розпоряджень, відданих під час війни. Ні, з самого початку було зрозумілим, що це судилище відбулося не на захист якоїсь законності чи принципів, а з політичних мотивів. Протягом трьох років на Східному фронті командири різних рівнів втрачають людей, і нікого за це судять. Бо на війні як на війні. Це судилище - політична вистава для народу, із безперервної послідовності режисованих політичних вистав, котрі владі конче необхідні, коли не вистачає для плебса хлібу. Я по суті справи.

Не мав честі бути знайомим з генералом Назаровим особисто. Жодного разу в житті його вживу не бачив. Тож він мені не брат і не сват, ні в яких службових чи позаслужбових зв'язках з ним я помічений не був. Але я за принципи. Принципи людської справедливості, воїнського достоїнства і честі.

А погляд з точки зору цих фундаментальних принципів на ситуацію з засудженням на 7-м років позбавлення волі генерала Назарова вказує на те, що вони зухвало порушені. Тож знову не можу промовчати.

Маю честь і підстави стверджувати, що звинувачення і суд над генералом Назаровим - профанація, а судовий вирок - несправедливий. Не будучи особисто на жодному засіданні цього суду і не ознайомившись з жодною сторінкою цієї судової справи, впевнено можу стверджувати це. З великою долею імовірності, генерал Назаров - не винний, і засуджений несправедливо. Про це вам, так само впевнено, як я, скаже будь який військовий, офіцер, який більш менш розуміється на організації системи військового управління, та на розподілі військових повноважень.

Все дуже просто. Посада генерала Назарова на час збиття літака з десантниками 25 опдбр в аеропорту Луганська була - начальник штабу АТО. Ця посада в системі військового управління не передбачає прийняття особистих рішень і віддання особистих наказів чи розпоряджень з оперативного чи тактичного управління військами. Вся діяльність будь якого начальника штабу будь якої військової управлінської ланки (крім Начальника ГШ - головнокомандувача ЗСУ, який формально поєднує функції командувача і начальника штабу) спрямована на забезпечення виконання рішення і наказів командира. Всі розпорядження, що віддаються начальником штабу, віддаються на забезпечення виконання рішення чи наказу командира. Якщо, за відсутності командира, начальник штабу змушений віддати розпорядження, що відмінне від командирського рішення, він зобов'язаний негайно повідомити командира про віддане ним розпорядження, який своєю владою або підтверджує віддане розпорядження, або відміняє його. В українській армії поки що панує принцип єдино начальства, який дотримується суворо. І все це записано в Статуті внутрішньої служби ЗС України, який має силу Закону України, в статті «обов'язки начальника штабу».

З точки зору військового - це ази організації військового управління. Про це не могли не знати слідчі, які розслідували справу Назарова, і не міг не знати прокурор, що підтримував проти нього обвинувачення в суді, та і суддя, яка процедурно зобов'язана була провести об'єктивне судове слідство. І це є основою впевненості в тому, що все слідство і судилище над генералом Назаровим - нахабна профанація.

Генерал Назаров, що провів у армійській системі практично все своє свідоме життя, без сумніву, своє місце в системі управління військами АТО і свої повноваження знав і розумів чітко. Я дещо знаю поведінкові навички і звички генеральської категорії Збройних сил України. Особисто у мене з цього приводу сумнівів не має.

Та і матеріали судової справи говорять, що генерал-майор Назаров діяв в рамках рішення, прийнятого напередодні, 11 червня, керівником АТО, тобто командувачем (командиром) генерал - лейтенантом Муженко. Отже, принципове і остаточне рішення про відправлення літака Іл-76 з десантниками в Луганський аеропорт приймав особисто Муженко. І мав на те повне право і повноваження. Більше того - крім нього таке рішення просто ніхто інший прийняти не міг. А генерал Назаров, в межах своїх повноважень, міг віддавати лише розпорядження на забезпечення виконання рішення керівника АТО. Тобто зміст його розпоряджень був жорстко обумовлений прийнятим командирським рішенням. Він просто не міг віддавати інших розпоряджень, які б йшли в розріз з рішенням, затвердженим керівником АТО! Те злосчастне розпорядження на виліт Іл-76 14 червня 2014 року, яке йому приніс на підпис авіаційний начальник в штабі АТО, він був ЗОБОВЯЗАНИЙ підписати! Як і купу інших часткових розпоряджень, які виходили з цілісного рішення керівника АТО від 11 червня. Більше того, яку б розвідувальну інформацію він не отримав, він за своїми службовими повноваженнями просто не міг відмінити політ Іл-76, бо це було прерогативою тільки керівника АТО генерала Муженко. Він просто на це не мав права!

Генерал Назаров, як начальник штабу - перший заступник, міг прийняти самостійне рішення з оперативного управління військами тільки за відсутності керівника АТО на місці. Таку відсутність персони Муженко в зоні АТО зафіксовано досудовим і судовим слідством ? А за існуючих засобів зв'язку, будь яке місцеположення фізичного тіла командувача чи може трактуватися як його відсутність? Тривале залишення командиром свого службового місця і передачу його повноважень іншим посадовим особам чітко фіксується в письмових наказах, з присвоєнням посадовим особам гордого найменування - ТВО командира (командувача, начальника, керівника). Був на той час генерал - майор Назаров - ТВО керівника АТО? Щось я про це жодного разу не чув…

Ну і на останнє - про розвідувальну інформацію про засідку бойовиків Плотницького в Луганському аеропорту. Як людина, що провела багато місяців в розвідувальному відділі штабу АТО, можу підтвердити, що каналами військової розвідки часто циркулює найвигадливіша і найдивовижніша інформація. І особливою вигадливістю якраз і відрізняються розвідувальні джерела СБУ. Більше того, ця контора, надуваючи щоки, майже ніколи не розкриває свої джерела походження інформації, що не дозволяє військовій розвідці адекватно оцінити їх достовірність. Де вони їх почули - якісь перелякані бабуся чи дідусь розповіли, чи може, сам Плотницький своїй коханці-агенту СБУ вночі прошепотів?

Тож, мав підстави генерал Назаров не вірити інформації про засідку від СБУ? Практика показує, що мав. До того ж, це була інформація лише з одного джерела, яке на практиці показало свою не дуже високу надійність.

Але навіть не це головне. Я достеменно знаю шлях проходження розвідувальної інформації в штабі АТО. Важлива інформація НЕГАЙНО і в першу чергу доповідається керівнику АТО. А вже потім - начальнику штабу. Якщо керівника АТО немає на місці, начальник штабу АТО по постійно діючому прямому каналу зв'язку негайно йому її доповідає. Тобто, вся та розвідувальна інформація, яка була відома генералу Назарову, з великою долею вірогідності була відома і генералу Муженку. І якщо на підставі наявної інформації, керівник АТО особисто не змінив свого рішення і не відмінив чи не змінив політ Іл-76, то і у начальника штабу АТО на те не було ніяких підстав і повноважень.

Якщо тільки генерал Назаров не проявив ідіотизм і грубо не порушував встановлений порядок проходження важливої розвідувальної інформації. Тобто, якщо, отримавши інформацію, проігнорував її або утаїв, не прийнявши заходів по інформуванню керівника АТО. Але, якби таке було насправді, генерал-лейтенант Муженко, з огляду на тяжкі наслідки такого діяння (одномоментна загибель 49 військовослужбовців, найбільші одночасні втрати в історії ЗСУ на той час) міг обґрунтовано вважати це жорсткою «підставою» з боку свого начальника штабу. І сам перший би почав звинувачувати його, знімати з посади і віддавати під слідство. Але, наскільки мені відомо, цього не було. Муженко весь час кволо, але намагався захищати і вигороджувати Назарова. Що опосередковано свідчить - всією повнотою інформації він володів, генерал Назаров його не «підставляв», а діяв суворо в канві його командирських рішень, наказів і розпоряджень.

Моє альтернативне розслідування зайняло менше двох сторінок формату А4. Висновок - генерал - майор Назаров правий, говорячи, що його зробили козлом відбувайлом в справі загибелі десантників 25 бригади і екіпажу Іл-76 в Луганському аеропорту 14 червня 2014 року. Чому так відбулося? Назаров керувався поняттями військової честі, вигороджуючи свого командира, і кажуть, товариша - генерала Муженко? Повівся на високопосадові запевнення, що все «порішають», справу замнуть? Може, намагався захищатися, апелюючи до усної форми передачі інформації, яка мала місце, до усних наказів і розпоряджень керівника АТО, які в військовій практиці мають силу письмових, але які в ході кримінального слідства перетворилися на відлуння, яке безслідно розчинилося? На ці питання зможе відповісти лише генерал Назаров особисто.

Але як і кожен тверезо мислячий військовий, я твердо впевнений - справжній винуватець трагедії - на той час керівник АТО генерал - лейтенант Муженко В. М. Користуючись всіма правами і повноваженнями командувача - єдиноначальника, він злякався і не захотів нести одноосібної відповідальності за свої рішення і накази, яка до цих повноважень за умовчуванням додається. Відзнайшов спосіб, як ганебно підставити під відповідальність свого підлеглого, який йому вірив і довіряв, сприймаючи кожне командирське слово в якості наказу. Як, до речі, і повинно бути. І на цьому втратив військову честь і пізнав офіцерське безчестя, підставивши свого підлеглого, і навіть говорять, приятеля, відповідати у кримінальному порядку за свої особисті рішення. Що в офіцерському середовищі вважається одним з найбільш ганебних проступків. Але генерали, хоч і виходять з офіцерів, то окрема категорія військовослужбовців ЗС України. Може, в них це норма і так прийнято? Я не знаю, генералом поки що не був.

Коли генерал Муженко став на шлях офіцерського безчестя? Коли отримував квиток члена Партії Регіонів, попри діючу на той час законодавчу заборону військовослужбовцям брати участь у політиці? Чи коли на льоту стрімко політично перевзувався, пристосовуючись до нового обличчя й складу політичної влади в державі? Може, коли виконував «договірняк» (з ким?) і випускав Гіркинську банду з Слов'янська? Після знаменитої фрази в радіоефірі артилерійського начальника, який просив в нього дозволу на відкриття вогню, і який в серцях вигукнув - «ця заборона залишиться на вашій совісті, товаришу генерал!!!», в той момент навіки розпрощався з офіцерською совістю? А може, коли підіймався на трибуну 24 серпня 2014 року керувати парадом і отримувати звання генерал - полковника, а в цей час російська армія почала відкрите вторгнення? Росіяни дуже чітко його прорахували, що з огляду на його безмірне честолюбство, мінімум на півдня вище військове керівництво ЗСУ буде паралізованим… А може, коли рівно через рік пішов отримувати наступне військове звання, генерала армії, не маючи за плечима жодної серйозної військової перемоги, його діяльністю обумовленої, одні лише болючі поразки, і ніяких суттєвих якісних зрушень у розбудові ЗСУ? А може, остаточно морально впав, коли не організовував, як це мав робити справжній військовий командир, прорив «по бойовому» підпорядкованих військ з під Іловайська, а кинувся вести фактично у воєнний час переговори з ворогом, з представниками ГШ російської армії, про надання «коридору»? І цими своїми ніби то «домовленостями» відверто підставив оточені українські війська, які йому повірили і виконували його розпорядження, під розстріл у тому злостивому Муженківському «коридорі смерті». І знову ж, викручуючись, уникає за це відповідальності, намагаючись замість себе підставити якогось взагалі непричетного, наскрізь цивільного Геннадія Корбана. Продовженням цього безчестя стали нові Муженківські переговори з російським генералом Картаполовим уже в часи Дебальцевської епопеї, коли вони там чи не парі забивали між собою - повністю оточені українські війська чи ні? І що це взагалі за контакти українського головнокомандувача з ворогом, після яких наша армія зазнає болючих поразок і важких втрат? І це тільки те, що ми знаємо, про що сам Муженко, розпустивши павлінячий хвіст, простодушно розбазікав у своїх інтерв'ю. Тож історія з підставою генерала Назарова - лише один з багатьох епізодів безкінечної черги муженківської підлості і безчестя.

Яка іронія долі - безмежно честолюбна людина, але яка не мала відповідних професійних і моральних якостей, завдяки гнучкості хребта і спритності, а також неймовірному збігу обставин (згадаємо хоча б політичну немилість до генерала Замани, зраду адмірала Ільїна чи поранення генерала Куцина, апаратне відторгнення набагато більш достойного і авторитетного в армійських колах генерала Воробьйова) - високо стрибнула за військовими почестями і званнями, а в результаті отримала ганьбу і безчестя. На те вона і війна, що жорстко зриває покрови і позолоту мирного часу, щоб показати, хто є хто насправді. Ви думаєте, це тільки я так вважаю? Підіть у війська, особливо у фронтові військові частини, там вам нагадають, що генерал Муженко В. М. - це не хто інший, як «Вітя - катафалк». Це його прозвище, яке в армії міцно за ним закріпилося ще з 2014 року, в пам'ять за ті потоки української солдатської крові, які пролиті під його недолугим керівництвом. За всі його «художества» 2014 - 2015 років, за трирічне блокування її якісного реформування - українська армія в нього відверто не вірить. Генерал Муженко В. М. і переможна українська армія - поняття несумісні.

Генерал В. М. Муженко - українська історична реінкарнація відомого командувача російської імператорської Манчжурської армії генерала О. Куропаткіна, котрий теж любив позувати, теж мав всі ресурси і можливості, абсолютну довіру правлячого імператора до його варіанту «гарних новин», але бездарно все про@бав в двох війнах підряд, чим в великій мірі сприяв тому, що в кінці кінців того імператора пристрелили як собаку під тином. В. Муженко поки що щастить, що його «імператора», з різних на те причин, прикривають могутні США та ЄС.

Але бог з ним, з тим Муженко. Повернемося до судилища над генералом Назаровим. Це судилище організоване військовою прокуратурою, над якою стоїть Генеральний прокурор України Ю. Луценко, який теж свого часу був жертвою подібного політично - кримінального шоу. Як же він швидко розміняв свою совість на політичну доцільність…

Ця справа розглядалася в українському суді українською суддею, яка яскраво продемонструвала глибокі і незмінні, попри всі обставини, традиції судової влади України - тримати носа по вітру, ловлячи побажання влади політичної, і залюбки підігравати їй в її політичних шоу - прикриттях.

За всім цим дійством відверто маячить постать президента України П. Порошенка, в інтересах котрого, безсумнівно, розігрується нескінченна послідовність внутрішніх політичних шоу, покликаних прикривати змістовну пустоту періоду його владарювання. Та і нібито вірний пес В. М. Муженко виведений з під удару… А хто ж, крім нього, забезпечить потік «гарних новин» з армії і фронту, та забезпечить, хоча б уявну, політичну лояльність армії? Але пам'ятається, генерал Олексій Куропаткін, теж друг сім'ї і вдавано вірний слуга російського імператора Миколи II, врятований імператором від неминучої внутрішньо армійської розправи за поразки 2004 - 2005 років, так само ганьбив його ім'я вже на Західному фронті в 1916 році. І в кінцевому підсумку зрадив свого покровителя - імператора, на льоту політично перевзувся і спокійно доживав свого віку при комуністах. А імператора пристрелили в підвалі його бувші солдати…

Слава Україні! Героям, що загинули в боях з російськими окупантами в 2014 і 2015 роках, та продовжують гинути і по нині, Слава! Ганьба тим, хто своїми діями чи бездіяльністю, своїм нікчемним політичним маневруванням зраджує чи знецінює їх жертву. Співчуваю рідним загиблих 14 червня 2014 років десантників 25 опдбр. Але їх обманули - за марну загибель їх синів, чоловіків і батьків поніс покарання не той…

Топ коментарі
+14
Чесне, розумне і сміливе слово.Респект автору.Не дарма на авнсцену цього дійства,"процесу Назарова", вже відкрито вилізли і Муженко,і Порошенко.За своїми морально-психологічними характеристиками вони дуже подібні, як кажуть, знайшли одне одного.Та і Назаров, судячи по всьому-їхнього поля ягода-чи так чи так пішов на змову з ними.Одначе у них ведеться, що своя шкура ближча кожному і рятувати її коштом"любих друзів" не соромно.Бо і сорому вони не імуть.Довічна ганьба Порошенку, Муженку та їм подібним за зраду честі і обов"язку і народу!
показати весь коментар
29.03.2017 17:24 Відповісти
+9
Автору браво !
По Назарову - он поверил "мы тебя вытянем" и ....... не шмогла....
За 7 лет он вспомнит кто отдал приказ.
показати весь коментар
29.03.2017 18:16 Відповісти
+8
Согласна с автором только в том, что Муженко - негодяй, который тоже должен понести ответственность. За много чего.
показати весь коментар
29.03.2017 20:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Чесне, розумне і сміливе слово.Респект автору.Не дарма на авнсцену цього дійства,"процесу Назарова", вже відкрито вилізли і Муженко,і Порошенко.За своїми морально-психологічними характеристиками вони дуже подібні, як кажуть, знайшли одне одного.Та і Назаров, судячи по всьому-їхнього поля ягода-чи так чи так пішов на змову з ними.Одначе у них ведеться, що своя шкура ближча кожному і рятувати її коштом"любих друзів" не соромно.Бо і сорому вони не імуть.Довічна ганьба Порошенку, Муженку та їм подібним за зраду честі і обов"язку і народу!
показати весь коментар
29.03.2017 17:24 Відповісти
100%. Спустя уже год после начала войны понимаешь, что это не просто олигархи, удерживающие власть в своих руках, а просто БОЛЬНЫЕ ЛЮДИ - которым чужды обычные ценности простого человека. Ложь, ценизм, заработок на крови и ещё много чего можно дописать, но от этого они не станут здоровыми. Таких людей нужно не снимать с власти, А ПРОСТО ИЗОЛИРОВАТЬ ОТ ОБЩЕСТВА. И там таких не одна сотня.
показати весь коментар
30.03.2017 05:50 Відповісти
https://censor.net/user/184969

Чесне, розумне і сміливе слово.Респект автору....

так, і як завжди у свинячий голос.Чого цього слова не полунало до суду,за місяць чи раніше ?.
показати весь коментар
30.03.2017 15:21 Відповісти
Автору браво !
По Назарову - он поверил "мы тебя вытянем" и ....... не шмогла....
За 7 лет он вспомнит кто отдал приказ.
показати весь коментар
29.03.2017 18:16 Відповісти
Не вспомнит. Ему на свободу через год по закону Савченко. звание ему сохранили, а значит сохранили и генерал-майорскую пенсию. А начнет "вспоминать", то останется и без звания и без пенсии. На таких условиях ты сам бы вспомнил?
показати весь коментар
29.03.2017 18:27 Відповісти
Назаров НЕ АРЕСТОВЫВАЛСЯ. Закон Б...ди ему не светит.
показати весь коментар
29.03.2017 18:42 Відповісти
Ну и на хрена был весь этот фарс если он на свободе?
показати весь коментар
29.03.2017 19:35 Відповісти
Банально - чтобы успокоить общественность.
показати весь коментар
29.03.2017 19:51 Відповісти
Как можно успокоить общественность актом несправедливости?
показати весь коментар
29.03.2017 22:56 Відповісти
частично
показати весь коментар
29.03.2017 23:23 Відповісти
Так, це фарс у відповідь на трагедію.А для чого він, і хто його режисери, чітко і ясно написав Віктор Покуса.
показати весь коментар
30.03.2017 01:16 Відповісти
Очень наивно. Впереди апелляция, которая запросто может отменить приговор районного суда. А раз генералу сохранили звание и не взяли под стражу, то какой вариант напрашивается?
показати весь коментар
29.03.2017 19:54 Відповісти
відданих під час війни
Какой войны, можно подробнее?
показати весь коментар
29.03.2017 18:41 Відповісти
Каждый раз находятся такие "умники" как ты, для которых не война а АТО. Подробнее для таких пид@ерастов как ты - АТО придумали такие же подонки как и ты с ВР и АП во главе с Порошенко, АТО ведется против террористов, на востоке наша армия воюет с иррегулярными войсками РФ состоящими как из кадровых так и наемников РФ и местных сепаров.
показати весь коментар
30.03.2017 08:12 Відповісти
А почему ты мне хамишь, быдлан?
Ты эти вопросы нашей власти задать не хочешь?
Нигде на международном официальном уровне никаких намёков на войну нет, только ничего не значащее кукарекание в местных сми.
Так что ещё раз - какая война?
показати весь коментар
30.03.2017 10:01 Відповісти
чувак, ты можешь взять палку и сказать, что это йух, но по факту, палка останется палкой. так и сейчас, ты можешь войну называть как угодно, но война останется войной, и это факт!
показати весь коментар
30.03.2017 10:57 Відповісти
Ну так опять же - это вопрос не ко мне, а к нашей власти.
На данный момент по всем официальным фронтам никакой войны нет и не было. Всё.
Если даже сама жертва официально не сказала, что против неё ведут войну, то о чём речь?
То, что жертва там себе под нос бормочет (заявления в местных сми) никого не интересует.
показати весь коментар
30.03.2017 11:16 Відповісти
Кому был задан твой изначальный вопрос? Пук в воздух в виде провокации. Подробнее тебе ответил. Официальная ахинея без тебя всем известна, хотел быть самым умным?
показати весь коментар
30.03.2017 11:23 Відповісти
СПАСИБО автору! Думал, в этом деле объективной оценки уже ни от кого не услышу...
показати весь коментар
29.03.2017 19:05 Відповісти
Сорри Цензору за слова Чернуха, но, согласитесь, описание ситуации по Назарову было абсолютно односторонним!
показати весь коментар
29.03.2017 19:22 Відповісти
З довгої, зденервованої статті автора, висновок, або короткий зміст - на часі судити порошенка, муженка та всю камарилью...
показати весь коментар
29.03.2017 19:46 Відповісти
Хто служив у армії, той знає - винуватців там не шукають, а "призначають". Так було в савєцькій армії, так воно і лишилось.
Генералу Назарову, звісно, кар'єру вже не виправити. Але не більше.
Просто піде на пенсію, ото й усе. Недарма ж не скасували звання.
Легше скасувати вирок у апеляційному суді, ніж поновити скасоване військове звання.
Так, що в мінусі генерал має деякі моральні збитки, витрачені нерви та загублену кар'єру.
Сидіти він не буде.
Ось, у двох словах, мета цього цирку.
показати весь коментар
29.03.2017 20:17 Відповісти
Согласна с автором только в том, что Муженко - негодяй, который тоже должен понести ответственность. За много чего.
показати весь коментар
29.03.2017 20:24 Відповісти
Вся эпопея с Назаровым
- типичное «окозамилювання»/нахождение и показ «крайнего»! Да, он несомненно
несёт полную ответственность за
произошедшее, но только в рамках своей компетентности/полномочий. Участников - непосредственных/прямых виновников произошедшего куда как больше, чем
один Назаров
! Кто они?... Когда будут названы?

Предлагаю вспомнить: «Перед тем, как послать Ил-76 с десантниками 14
июня в аэропорт Луганска, начальник штаба АТО Назаров направил не
предусмотренную уставом ВСУ бумажку - запрос на вылет Ил-76 с десантом в...
Администрацию президента! На самом деле, это была исключительная ответственность
Генштаба. Не имеющий опыта аппаратных интриг президент Порошенко имел
неосторожность подписать этот незаконный на самом деле запрос. И тогда
начальник радиоэлектронной разведки СБУ в АТО полковник К. принес радиоперехват
Назарову - под аэропортом российские диверсанты устроили засаду с ПЗРК, не
посылайте самолеты! А Назаров, надежно прикрытый бумажкой с подписью президента
Украины, послал полковника подальше, матом. Это сам полковник К. заявил на
суде, где Военная прокуратура потребовала отдать под суд Назарова. У полковника
СБУ стояли слезы на глазах - ему было стыдно перед родственниками погибших, что
держава не уберегла, хотя все знали, все знали заранее...» Источник: https://censor.net/r335896; И "к чему" было вот такое, например: 11.03.15.
ГОСУДАРСТВЕННОЕ ПРЕСТУПЛЕНИЕ. ГЕНЕРАЛ ГЕНШТАБА
НАЗАРОВ УГРОЖАЕТ УВОЛЬНЕНИЕМ ОФИЦЕРАМ ВСУ, ЧТОБЫ СКРЫТЬ СВОЮ ВИНУ В ДЕЛЕ О
ГИБЕЛИ ИЛ-76 https://censor.net/resonance/328046/?...
Лично я уверена -
показати весь коментар
29.03.2017 20:57 Відповісти
Лично я уверена - придёт ещё время (при
следующей власти) и пойдут все эти гелетеи-муженки-полтораки, как и
их хозяева - "мыздобулы", стройными рядами... под следствие и суд!
И пусть он решает кем они являются
- недорослями,
самоуверенно влезшими "не в свои сани", идейными предателями Родины,
или завербованными агентами кремля. Этот же суд определит и меру вины
лично/персонально каждого, примет во внимание смягчающие обстоятельства, если
таковые найдутся, или оправдает полностью...
показати весь коментар
29.03.2017 21:02 Відповісти
Неплохо бы было закончить начатое: Реформировать суды,убрать олигархов из Рады и вообще из политики,пусть занимаются бизнесом.Подготовить и поставить на должность Генерального Прокурора,а не Луценко-друга Порошенко по хоббям. (не возращать из нафталина старых дедушек замшелого возраста,а нового поставить из неизвестных ,но профи).Ну а в отношении Назарова-у него было время поразмыслить и пойти к начальству насчёт выполнения приказа,а однако жизнь ребят его не интересовала...своя шкура дороже.То что он КОЗЁЛ-это точно.Пусть посидит! На него с неба смотрят хлопцы,у которых и жизни то не было, не состоялись они как отцы и каждый из них-печаль родителей по внукам.Пусть сидит! И смотрите за Порошенко,он начал вытаскивать!
показати весь коментар
30.03.2017 06:56 Відповісти
О-о-о, работы впереди - непочатый край! Сейчас "медленно, но уверенно" все больше людей начинают
понимать/думать примерно так: «…Становится очень жаль, что три года назад, нам
не удалось завершить начатое! Когда вся мразь сбегала из страны, паковала
чемоданы, писала заявления на увольнения и молилась, чтобы о них не вспомнили и
не пришли к им (или "за" ими). И боялись, боялись, боялись...Мы тогда не смогли убить (прости, Господи!) или посадить без суда и следствия"
пару-тройку сотен уродов, чтобы окончательно запугать других. Чтобы заставить
вернуть в казну награбленное и наворованное за десятки лет. Чтобы заставить их
уехать, убежать, сдаться и откупиться. И никогда больше не появляться. Помешала Россия (И за это ей отдельный счет еще будет!) ...А вся наша мразь вернулась, потеряла страх, посмотрела по сторонам и...
разобрала чемоданы. Вернулась в политику и во власть, но уже под другими
лозунгами и с другими словами. Мы тогда потеряли то время, когда законы менялись за 20 минут и были
исключительно на пользу государства, а не для интересов ФПГ…" (Кто всё это
сказал - не вспомню)

Поэтому - видимо - всем нам пришло время
начинать работу над ошибками
! Что-то начинать - всегда боязно и трудно. Но
- "Дорогу осилит - только идущий"!
показати весь коментар
30.03.2017 11:18 Відповісти
ЩАЗ заплачу: Не имеющий опыта аппаратных интриг президент Порошенко ...?! Вам пишет про расклады управления офицер ВСУ, а Вы про свое - президент не виноватАЯ.
показати весь коментар
30.03.2017 08:17 Відповісти
Не стоит!...Нет!... Честное слово! Уж поверьте...

Читайте внимательней - о "Не имеющем опыта аппаратных интриг президенте Порошенко" - написала не я, а Ю.Бутусов ещё в середине 2015г.
показати весь коментар
30.03.2017 11:36 Відповісти
Під Іловайськом першими драпанули окремі армійські підрозділи, поставивши під удар тих, хто залишився в оточенні. Чи інформція не вірна? За деморалізацію арміі і іі повну непридатність до ведення бойових дій всі ці назарови і муженки з гелетеями не понесли ніякого покарання. Всі ці бездарі і кар"єристи тільки про тирали штани , а коли стала потреба показати своі здібності, виявились звичайними штафірками. Сьгодні мені попалась фоторгафія посвідчення офіцера ВСУ. Цей "воєнний геній" від лейтената до полковника доскакав лише за десять місяців 2016 року!!! За всього лиш 10 місяців! І ось цей черговий назаров-муженко-гелетей командує десь бригадою, а може сидить ще вище і від таких залежать судьби простих солдатів.
показати весь коментар
29.03.2017 21:30 Відповісти
Справа виникла із-за комедії, названої АТО. За законом, керівником АТО є керівник АТЦ СБУ - заступник глави СБУ. А його заступником чогось став Муженко, ЗНГШ, а потім й НГШ. Ця дурість тим більше випирає, якщо врахувати, що за антитерористичним законом ЗСУ мали право вести антитерористичні операції лишень на своїх об'єктах. Але Збройні Сили, замість виконання свого безпосереднього завдання - прикриття держкордону та стримування й відбиття москальської агресії, використовували для блокади Славянска, кидали поротно в бунтівні міста, де їх захоплювали бабусі з онуками, або ж тримали без завдань, як 52 бригаду під Волновахою, навіть не давши дозволу на відкриття вогню, на випадок нападу. Чиїм наказом ЗНГШ Назаров призначався начальником штабу АТО, як він міг керувати авіацією, невідомо. Дії авіації, навіть окремі вильоти планує штаб ВПС, тож він є відповідальним за безпеку, дозвіл на виліт кожного борта дає авіаційний начальник з чергової зміни. Посадка транспортників мала забезпечуватись вертольотами, Назаров міг цього й не знати, бо в Афганістані не воював, але ж авіаційних начальників цьому вчили в училищі. Але ж, жоден авіаційний начальник до суду не притягався, хоча бути такого не може, щоби в штабі тої АТО не було керівного авіатора. Пам'ятаєте, коли був суд за скниліаську трагедію, там навіть керівник польотів притягався. Виходячи з небажання вищого керівництва ЗСУ професійно захистити Назарова, видно, що його призначили крайнім, щоби придушити гнів постраждалих та відвернути увагу від провалу весняно-літнього наступу, виходу стрєлкова зі Славянська, наслідків параду, трагедій Іловайська та Дебальцеваго...А керівники тих провальних дій і нині в керівництві силових структур, дехто й на особнячок в Лондоні заробив.
показати весь коментар
29.03.2017 21:34 Відповісти
Під Волновахою була 51бригада.
показати весь коментар
30.03.2017 01:33 Відповісти
В україні з 1914р.починпючи з турчинова,яценюка далі порошенка всі діяли порушуючи конституцію і статут всу. За ці помилки зараз Україна розраховується своїми патріотами
показати весь коментар
29.03.2017 21:51 Відповісти
Полковнику за порядність дякую.
показати весь коментар
29.03.2017 22:25 Відповісти
Однозначно, автору следовало хоть немножко изучить материалы процесса, прежде чем писать сей материал, т.к. в ряде своих аргументов он озвучивает темы, которые были детально изучены и подтверждены в процессе - и не в пользу Назарова. А то, что Муженко Назарова просто "слил" - также было подтверждено показаниями самого Муженко
показати весь коментар
29.03.2017 22:33 Відповісти
Не президенти, а якась напасть на Україну
показати весь коментар
29.03.2017 23:28 Відповісти
якщо автор правий, то просто єдине запитання - а чому Назаров це все не "розклав" в суді?
бачачи що його вже "любі друзі" зливають міг би й виложити як воно було.
зараз апеляція - пару років "зріже" , пару місяців просидить,а потім Касація й по тихому справу закриють. напевно це єдина причина - "договорняк". якщо "договорняк" то Назаров така ж сама скотиняка як й його друзі - й несе не меншу відповідальність за загибель людей ніж Муженко (цього давно вже розтріляти треба з градів)
та й взагалі - міг не виконати наказ, чи пагони виявились дорожчими?!
взагалі вирок суду доступний - там багато цікавого
показати весь коментар
30.03.2017 08:47 Відповісти
Вы задаёте вопросы, на которые УЖЕ ЕСТЬ ОТВЕТЫ в статье и комментах...
показати весь коментар
30.03.2017 10:16 Відповісти
Дуже гарна стаття! Але слід оцінювати саме рішення суду та позицію сторін у справі, а не лише те, як воно має бути, чи то як воно було б, якщо б... Можна припустити, що пан Назаров може бути невинним янголом, але з якихось міркувань він, та його захисники обрали зовсім іншу позицію захисту. Щось немає у матеріалах справи інформації від пана Назарова та його захисників щодо ролі пана Муженка, натомість звинувачувалися пілоти літака. Я жодним чином не намагаюся когось захистити, але якщо припустити, що пан Назаров з якихось особистих міркувань вирішив взяти вину на себе, покриваючи злочин, то це не є проявом міфічної "офіцерської честі" - це співучасть у злочині. Офіцерська честь - це дещо інше, аж ніяк не кругова порука. Якщо пану Назарову було відомо про роль пана Муженко у цій справі, то, можливо, проявом тієї "офіцерської честі" і було б надання повної об'єктивної інформації. Лише так ми можемо щось зміни і зупинити безглузду втрату особового складу. Саме безглузду. На війні вбивають і це - нормально, але безглузді втрати - ось що нівелює довіру до офіцерів, до їх компетенції. Офіцерська честь - це дбати про тих, ким керуєш, пане Покусо. Нагадаю, що при штурмі Красногоровки чомусь не було "штикових атак".
показати весь коментар
30.03.2017 10:19 Відповісти
Я сразу сказал, Назаров, это сакральная жертва власти для электората)
показати весь коментар
30.03.2017 10:42 Відповісти
Звичайний мудак, а не сакральна жертва.
показати весь коментар
30.03.2017 12:12 Відповісти
Ті хто були біля руля розвалу Української армії , керують нею і понині. Всі звязки , тих хто знищував Україну , а немає армії немає і Держави , в Орді . Все що робиться тут , миттєво вже є на столі у Путлєра. Іловайськ і Дебальцево , спільний продукт двох генштабів . Вся верхівка так чи інакше , працює на окупанта .Тому чому така дивина , стосовно того що Назарова не покарають , так як зробив він те що мав зробити. Основна їх задача - оберігати полігон для тренування окупанта і колаборантів, з цим справляються а значить все для них буде добре .
показати весь коментар
30.03.2017 10:56 Відповісти
Автор тут забыл добавить, что в обязанностях начальника штабау АТО было не просто отправить ИЛ-76 в Луганск, а спланировать операцию, чтобы без потерь доставить л/с и технику в ЛАП. Так что нечего тут все на Муженко валить. И тот виноват, и другой. А суд должен был вынести в адрес Муженко частное определение с рекомендацией расследования. Интересно, как звания получают подобные полковники, что пишут такие статьи?
показати весь коментар
30.03.2017 12:20 Відповісти
Ничего автор не забыл. Перечитайте ещё раз!
показати весь коментар
30.03.2017 12:26 Відповісти
Сім років генералу Назарову і безчестя навіки генералу Муженку - Цензор.НЕТ 4371 Ну и где там о разработанной операции прикрытия посадки в ЛАПе ИЛ-76?
показати весь коментар
30.03.2017 12:33 Відповісти