5231 відвідувач онлайн
16 518 179
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

АГОНІЯ СИСТЕМИ. Україна виходить із олігархічного задзеркалля

В.Лановий

АГОНІЯ СИСТЕМИ

Україна виходить із олігархічного задзеркалля

Тенденції та обставини показують вкрай негативні перспективи для нашої країнив рамках сьогоднішнього олігархічного ладу. Руйнується економіка, втрачається її конкурентоспроможність в світі, знищуються інститути держави, відбувається депопуляція населення та посилюється злиденність серед людей. І багато підстав вважати, що це робиться не випадково.

Україна - на дні і не може відштовхнутися від нього, як сподівалася ще недавно частина вітчизняних економістів. Навпаки, у першому півріччі 2017-го продовжилося падіння обсягів виробництва у промисловості та сільському господарстві. Тобто зростає не власне національне виробництво, а ввіз товарів з-за кордону, який збільшився за півріччя майже на третину. Урядові статистики говорять про зростання капітального будівництва, але сьогодні не купуються і пустують 3 з 4 побудованих у містах квартир. Натомість шалених обертів набирає інфляція цін: за 6 місяців споживчі ціни на овочі та фрукти стрибнули на 40%, оптові ціни на паливно-енергетичні матеріали - більш ніж на 60, тарифи на послуги з опалення житла - на 80%. Розвалена фінансова система, проценти за кредити зашкалюють та й позичок просто немає. Банківська система розграбована і банкам ніхто не довіряє. Уряд не тільки дозволяє казнокрадам ховатися за кордоном, а й перекладає на пересічних громадян (через сплату податків) фінансові зобов'язання олігархів-клептоманів, як це має місце з Приват-банком та ще з десятками інших кредитних установ. І на цьому фоні прем'єр і міністри зухвало повідомляють про ріст ефемерного ВВП, зарплати, особливо у чиновників, правоохоронців, державних топ-менеджерів, та про збільшення доходів бюджету. Народ у злиденному стані, а у чиновників все в ажурі.

Даремно очікувати товчка від дна, коли владі це байдуже. Таке враження, що усіх, хто приходить до влади, цікавить, на жаль, лише одне питання: як і на чому можна «зробити» гроші. Поголовна епідемія клептоманії. Усі шукають способи обкрадання бюджету, навіть у мінюсті діють, обходячи закони (самі собі встановили плату за державні виконавчі послуги і призначають премії у мільйони гривень від отриманних таким чином сум бюджетних доходів, що є прямим кримінальним правопорушенням), а Національне агенство із запобігання корупції виплачує своїм керівникам стотисячні премії із економії фонду зарплати цього агенства, цим самим привласнюючи відповідні суми державного бюджету, що також є порушенням закону. Олігархи, які формують органи влади і проштовхують кадри на посади, тільки таких спритних ділків і шукають. І ще, за вимогами олігархів, кандидати на високі посади повинні мати, вибачте за грубість, язик без кісток, а також повинні грати роль патріотів, що потрібно для переконливості їх брехні з телеекранів.

Саме становленням олігархічного ладу ми маємо завдячувати розростанню корупції у владі - виник клас, який загарбує незаконні прибутки, а тому має фонди для виплати чиновникам хабарів. Корупція - невід'ємна функція олігархономіки, а тому шлях її здолання пролягає через поле битви з олігархатом: тільки знешкодивши його, знищимо корупційні метастази.

Олігархономіку ми успадкували від епохи Кучми-Ющенка-Януковича, проте у сьогоднішньому політичному циклі домінуючий олігархічний устрій видозмінюється. Його найголовнішою особливістю стала концентрація влади не у всього олігархічного класу або тієї його частини, яка співпрацює з владою, а практично у одного олігарха. Ми отримали:

а) поєднання в одній особі головного бюрократа, верховного головнокомандувача підчас війни, олігарха, латифундиста. Таке враження, що він намагається експлуатувати і наживатися на усьому, що тільки є у національному господарстві. Може хтось захоче оскаржити таке твердження: наприклад, вказуючи на те, що Порошенко - не найбагатший з українських фінансових магнатів, що голова бюрократично-корупційної системи може бути незаплямованим, а на селі продукція росте сама собою. Але сила окремого олігарха оцінюється не сумою його власних активів, а силою приватного впливу на владу. І кращої позиції для цього, ніж президент країни, не існує. Окрім того, відомо, що правові докази щодо порушень у верховній владі - неможливі, поки персоналії на посадах не зміняться.

Що особливо прикро, у воєнну годину перша особа держави використовує своє верховне положення у бізнесі на війні, а у нашій державі ніхто з урядових органів не має права контролювати і перевіряти доходи від продажу військових і матеріально-технічних засобів для оборонних потреб. Поки що відомо тільки, що найкращі українські танки («Оплот») поставляються не на фронт, де працюють машини 60-х років минулого століття, а за кордон, бо отримання доларів для фінансово-олігархічного керівництва важливіше ніж збереження життя наших воїнів.

б) Спираючись на широку фінансову базу, чинний Президент, як мені видається, намагається побудувати систему владного абсолютизму з авторитарним управлінням державою, контролем за усіма гілками влади, усуненням з державної політики будь-яких здравих, але непотрібних йому, як олігарху, рішень. Це потрібно для довготривалого, бажано, пожиттєвого президентства, що гарантує йому правову недоторканність. Інший, традиційний варіант ухилення вищих чиновників від відповідальності - еміграція і переховування в іншій країні - є більш ризикованим, проте також можливим. До того ж продовження царювання в Україні дає можливості щоденного непомірного збагачення, а ідеал самозбагачення у нашого гаранта є також абсолютним. Як стає відомо (за показами, наприклад, депутата-олігарха Онищенка), він буквально вимагає від інших багатіїв частки прибутків їхнього бізнесу. Тобто відбувається процес як монополізації і авторизації влади, так і монополізації першою особою держави прибутків економіки. Не випадково його дії відзначаються особливою нахабністю, своєкорисністю і нанесенням величезних втрат і країні, і кожному нашому громадянину.

Як бачимо, сьогоднішня стадія олігархономіки суттєво відрізняється від попередніх - за президентства Ющенка і Януковича, - коли владна політична група мала своїх олігархів і усувала від урядових преференцій та розподілу національних багатств бізнес-партнерів опозиційної політичної сили. Тому раніше існувало протистояння й боротьба між олігархічними кланами при владі та їх фінансовими суперниками «в опозиції». Саме такі протистояння і боротьба за державне «корито» живило, як я бачу, матеріальними засобами Майдани у 2004 і 2013-2014 роках (зараз нам стало відомо про роль «опозиційних» олігархів у підготовці двох революцій).

Сьогодні ж головнокомандувач і олігарх не залишає можливостей ні опозиційним, ні наближеним до влади фінансовим верховодам. Так, він «віджав» бізнес чи гроші не тільки у регіоналів Ахметова, Фірташа, Григоришина, а й у «продемократичних» Коломойського, Жеваго, Мартиненка, Онищенка та інших. (Виключення складає група підконтрольних президенту бізнесменів, що сидять у фракції БПП чи в уряді і претендують на вакансії олігархів, але фактично вони виконують роль лише виконавців у загальнонаціональному холдингу верховного ділка). Він наносить удари усім - і своїм, і чужим (хоча ПОП, як відомо, добре себе почував за будь-якої владно-олігархічної групи - і соціал-демократичної (о), і нашоукраїнської, і регіональної, але «вдячністю» він не відрізняється).

Для нього дійсно немає недоторканих, але роблячи замах на майно й фінанси інших олігархів, він не має на меті знищити цей паразитуючий клас, як намагаються запевнити нас адепти чинної влади, і перетворити чужі олігархічні володіння у підприємницькі, конкуруючі на ринку бізнесові структури. Гарант націлений на вилучення багатств у попередніх власників і обернення їх на свою користь, тобто він націлений на укріплення свого особистого фінансового панування. При цьому, як можна побачити, він також не має намірів володіти й управляти новими виробничими об'єктами. Його цікавить лише грошове збагачення, а тому більшість захоплених активів виставляється на продаж з непередбаченими наслідками щодо їх подальшої долі. Особливо страждає банківський сектор разом із своїми господарськими кредиторами і боржниками, бо свавілля Нацбанку у цьому секторі немає меж. Найбільш яскравим прикладом є той же Приват-банк, який «націоналізований», як тепер відомо, за рахунок держбюджету, а метою є його перепродаж, з непрозорим поділом баришів.

Президент-олігарх в ідеалі бачить країну своєю власною імперією, а економіку - власною корпорацією, що робить нашу державну конструкцію схожою на планову централізовану систему з її злиднями і безправ'ям, в якій Україна перебувала більше 70 років. Такі плани - це глубокий паталогічний маразм, особливо з урахуванням міжнародних розкладів, а також того, що подібні дії прискорюють загнивання економіки. Але їх ініціатор сам себе не може зупинити.Він руйнує олігархічний лад, не усвідомлюючи цього.

Що характерно, ця поведінка сьогоднішнього українського керманича не унікальна. Будь-який олігарх, як соціальний тип, на вищій державній посаді діяв би точно так же.

Ще треба додати: задля продовження свого панування чинний президент України готовий догоджати усім, хто вирішує долю України - і Путіну, і Трампу. Якщо на вимогу першого з них треба віддати частину країни Росії та її кримінальним авторитетам у Криму та Донбасі, немає проблем. Головне - зберегти свої олігархічні володіння і свій президентський трон. Якщо Путін вимагатиме арешту Саакашвілі, то це буде зроблено. Якщо накаже не торкатися Ахметова, то Порошенко без слів «візьме під козирьок».

Зараз складається картина, що кремлівський фюрер захищатиме бандитські режими у Криму і Донбасі до останнього, не допускаючи реального повернення контролю Києва над цими регіонами. Фактично Ахметов доб'ється своєї мети: вивести південно-східну вотчину з-під українського підпорядкування і надати їй оскремий статус. Що тут скажешь: глибоке співчуття нашим людям, які будуть мешкати на цих територіях…

Можемо спрогнозувати, що у кінцевому підсумку царювання Петра Порошенка наш народ отримає і розвалену авторитарно-олігархічним управлінням державу, і скорочення людської чисельності, і втрату наших споконвічних земель.

Ось деякі висновки, які випливають з особливої олігархічної політики чинного Президента України:

1) відбувається широка декапіталізація або повна ліквідація економічних об'єктів, які вилучаються у попередніх власників (і не тільки у олігархів) для корупційного перепродажу, що руйнує потенціал господарських систем і всієї економіки; з цих причин кризовий стан останньої ще далі поглиблюватиметься і зпричинятиме подальші глибокі соціальні руйнування;

2) перебування олігарха на вищій державній посаді, з якої він управляє діяльністю усієї правоохоронної, безпекової, оборонної, фінансово-контролюючої і фінансово-регулюючої систем, створює непереборні перешкоди на шляху викорінення всеохоплюючої корупції в органах влади та й взагалі блокує хоч якісь антикорупційні ініціативи; боротьба з корупцією підміняється переслідуванням непокірних політиків, бізнесменів і журналістів; не можуть дати необхідного ефекту й інфільтровані країнами Заходу спеціальні антикорупційні органи, бо при суцільній клептоманії у самих правоохоронних органах їх потуг явно замало;

3) йде перерозподіл фінансових ресурсів олігархічних кланів на користь групи президента (при загальному ослабленні стану олігархічних холдингів), який сподівається підчас виборчої компанії забити добутими грошима усі телеканали і усі виборчі округи та ділянки, і у той же час гарант має намір усунути з політичного поля інших фінансових гравців, аби упередити значне фінансування його конкурентів і не допустити приходу на престол інших персонажів;

4) посилення авторитаризму Президента з метою царювання назавжди ставить його в один ряд з авторитарними пожиттєвими диктаторами азіатського типу - Путіним, Лукашенком, Алієвим, Назарбаєвим, Карімовим, Ніязовим та іншими; він почав використовувати ті ж методи подавлення громадянських прав і свобод, які застосовують його авторитарні колеги: закриття альтернативних телеканалів, привласнення мас-медіа, відкриття кримінальних справ на політичних конкурентів та їх екстрадиція (або заборона в'їзду), неформальне підпорядкування собі судових установ з метою розправ над опонентами, заборона мітингів, арешт мітингуючих і громадянських активістів, нелегальне залучення штурмових загонів (так званих тітушок) для силового подавлення мітингів і зборів, усунення від виборів опозиційних партій тощо; це відкидає Україну у темряву тоталітарного ладу, який українці терпіти не будуть;

5) внутрішньо- і міжкланова боротьба у середовищі олігархату, де перша особа намагається збагатитися за чужий рахунок, в умовах загальної деградації олігархономіки, як об'єктивного і невідворотнього явища, приводить до послаблення цієї кримінальної управлінської системи; відносно сильним залишається лише її голова, який, як я бачу, стане практично «останнім із могікан» - ми поборимо олігархат, який до того ж поїдає сам себе; на жаль, поки що ахметови не розуміють чи не хочуть розуміти, що усі їх фокуси, як ціни «Роттердам+» та інші, приводять лише до розвалу і декапіталізації їх бізнесу, а за ним - і до розвалу усієї економіки. Їх бізнес-імперії - впадуть. Головне, щоб під уламками не були поховані наш народ і держава;

6) проте є вірогідність продовження царювання чинного гаранта на другий термін, що буде катастрофою для країни і народу, хоча така вірогідність дуже низька; скоріше Порошенко і К' не втримають ситуацію - або вони будуть зкинуті достроково (проте наші західні партнери не в захопленні від такого варіанту), або повністю програють наступні вибори; на жаль, за 2 роки, що залишилися до виборів, знищення нації буде величезним: війна на сході, розгортання безробіття, прискорення еміграції, ліквідація медичної допомоги для більшості громадян, зменшення пенсій та соціальної допомоги вразливим групам людей та інші наслідки олігархономіки зроблять свою згубну справу;

7) очевидно, не відбудеться повернення до олігархічної республіки, коли боротьба за владу обмежується конкуренцією між партійно-олігархічними кланами; час олігархів закінчився: з однієї сторонни, буде продовжуватися загнивання української економіки і держави і катастрофа, про яку згадувалося на початку статті, буде неминучою; з іншої сторони, люди зрозуміли, що за Порошенка та інших фінансових магнатів голосувати не можна.

Ще один урок: не можна обирати президентом не тільки олігарха, а й ставленика-маріонетку олігархів, якими були Ющенко і Янукович.

Ми не маємо права просто це констатувати і чекати занепаду паразитичного ладу. Боротися з олігархономікою і її апендицитом - корупцією - треба постійно і тотально, аби усунути їх. Про це трохи далі. А до того подивимось, як діє ця злоякісна пухлина.

(продовження буде)

Топ коментарі
+33
А еще лучше напрямую Пецю и Гройсю

АГОНІЯ СИСТЕМИ. Україна виходить із олігархічного задзеркалля - Цензор.НЕТ 4053
показати весь коментар
22.09.2017 15:44 Відповісти
+26
Дякую. Згоден.
показати весь коментар
22.09.2017 11:46 Відповісти
+22
Соевые! Фас! Папу обижают!
показати весь коментар
22.09.2017 15:21 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Не верю - а знаю. В 2004 я сам считал. Был наблюдателем на одном из участков в Запорожье (3-й тур). И протокол сохранил с печатями - полностью совпадает с официальными результатами.
показати весь коментар
24.09.2017 01:53 Відповісти
Україну тягнуть від Майдану до Майдану 10 % пасіонаріїв, решта - електоральна біомаса, провладні служки і холуї.
показати весь коментар
23.09.2017 17:45 Відповісти
Внушать людям, что произошла какая-то "революция"
вредно. Оскорбительный для мало-мальски нормального человека
президент, бывший (или не бывший?) уголовник был сменен силами
олигархов, стоящих за Майданом, внешне более респектабельным своим ставленником. Не надо делать из Майдана фетиш, он не решил никаких проблем
Украины, он загнал их вглубь. Неизвестно, что опаснее. Революция, если она случится, еще впереди.
показати весь коментар
23.09.2017 00:22 Відповісти
Майдан виборов дострокові президентські, щоб люди могли виправити свою помилку і обрати замість двічінесудимого зека, нормального патріота. Але люди знову обирають добре відомого пройдисвіта...
Тепер треба все с початку. Вимагати дострокові президентські.
показати весь коментар
23.09.2017 12:12 Відповісти
Пока нет уверенности, что выборы, как и все предыдущие, не будут фальсифицированы...
показати весь коментар
23.09.2017 22:02 Відповісти
Такой уверенности не бывает даже в Щтатах- вспомните хотя бы Трампа. Но это не значит , что Порошенко(или другая гнида) должны быть у власти пожизненно.
показати весь коментар
24.09.2017 00:29 Відповісти
Выборы, причем досрочные по причине лжи и невыполнения обещаний действующего пока президента... с новой и легитимной ЦВК...
показати весь коментар
24.09.2017 00:56 Відповісти
" Народ у злиденному стані, а у чиновників все в ажурі.Источник: https://censor.net/b7094" - сказал чиновник Лановий. Екс-міністр, екс-віце-прем'ер-міністр пытается выдать себя за "народ", но вот только по его же словам получатся , что он тоже был ставленником какого то олигарха. У нас в стране с улицы в министры экономики не берут.
показати весь коментар
23.09.2017 00:57 Відповісти
Да визг обыкновенный, отодвинутой от корыта свиньи.
показати весь коментар
24.09.2017 09:57 Відповісти
https://elise.com.ua/2017/09/22/shema-patrona-kotorym-ubivayut-ukrainu-v-odnom-foto/ Патрон,которым убивают Украину-в одном фото.
показати весь коментар
23.09.2017 08:29 Відповісти
Прекрасный анализ ситуации в концентрированном виде.Надеюсь,во второй части и план выхода будет из ситуации.Только вот вопрос,а для кого это всё написано.Для власти? Абсурд.Для нас?Так мы и сами с усами.Выход?Вооружённый Майдан.Суровый и беспощадный.
показати весь коментар
23.09.2017 08:45 Відповісти
Добре, що все більше і більше українців починають розуміти неможливість відсторонення олігархів від влади через вибори. Шкода, що не з'являється розуміння неможливості існування влади без впливу на неї олігархів. А ще, на мою думку, дуже важливо зрозуміть те, що ситуація в Українці кардинально не зміниться на краще навіть тоді, коли буде зроблено неможливе (!) в нинішніх умовах - ліквідовано олігархат. Причин на це досить - від нав'язаних нам, тими ж олігархами, моральних вад до рис отриманих від природи. Отже - далі буде? І буде до тих пір, поки не почнеться справжня класова боротьба. Боротьба за справедливий розподіл виробленого продукту. Може на це хтось скаже: "Знову комунізм, проходили". Тоді йому відповідь буде проста - ми проходили диктатуру одного класу над іншим, а на сьогодні ми змінили лиш диктатора.
Інша справа - чим обмежиться класова боротьба? Боротьбою "до основанья" - взаємознищенням, чи до справедливості в усьому. На сьогодні в великій мірі це залежить як від того, наскільки панівний клас розуміє ту несправедливість, яку він продукує і чим це загрожує йому, так і від розуміння обділеною більшістю загрози своєму пристойному існуванню від тієї ж несправедливості.
показати весь коментар
23.09.2017 13:05 Відповісти
Извините, но похоже вы после ВУЗа о процессах , происходящих в мире и Украине знаете только то что , что дают в новостях-потому столько "коммунизма" и диктатуры.Лановой уже лет 20 назад базовые совковые теории выкинул.
показати весь коментар
24.09.2017 00:36 Відповісти
Отже, пане Ф-1, Ви обираєте озброєний майдан - відродження через хаос. Ну що ж, так теж було можливим..., колись. Коли світ був не настільки комуніканізований. Сьогодні - "в Африці чихнули, а в Америці сказали: "Будьте здорові". Якщо примінить це до наших умов, то це означає, що в Києві відбувається революція, а в Москві ділять дивіденди від неї. Отже, без сумніву, - хаос в нас буде використаний нашими ворогами - "путін нападе". Тим більше, що інтереси їхніх і наших в протистоянні з нами цілком співпадають!
Більш виграшною для нас може бути тактика - загальна перемога з окремих перемог в важливих і зрозумілих для широких мас українців напрямках: підняття заробітних плат, пенсій, справедливість в судах, ... . Для цього багато, що треба, але набагато менше, ніж для проведення якоїсь реформи в інтересах більшості українців. Переважна більшість із нас мало що розуміють в "високих матеріях" реформ, тому і наші перемоги більш ймовірні там де цілі більш для нас зрозумілі.
Якщо коротко, то ми повинні вести боротьбу на своєму полі. Та ще і доступними для нас засобами.
показати весь коментар
23.09.2017 14:13 Відповісти
Згоден,але частково."...загальна перемога з окремих перемог..."Це добре,законо i весь свiт буде пiдтримувати.Це скiльки рокiв для переваги потрiбно? 2-3р.,а може i бiльше. А ми не маемо права гаяти час.За прошлий год смертнiсть серед населення була 600 000 осiб i цей ганебний показник стрiмко зростае.З цii причини Лановий i пише,що "ми не маемо право чекати занепаду паразитичного ладу". I я його пiдтримаю.На мою думку,краще вбити 800 000 павукiв (2 %),нiж втратити 1 000 украiнцiв. Чим скорiше це станеться,тим краще.
показати весь коментар
23.09.2017 15:12 Відповісти
Пи.Си.А то що ***** нападе,та то таке
показати весь коментар
23.09.2017 15:24 Відповісти
А, якщо вас покладуть на живіт і гранату Ф-1 "туди"? Або просто в штані? Ваші приоритетні механізми політичної боротьби зміняться? Цікаво будо б знати.
показати весь коментар
23.09.2017 16:21 Відповісти
Ох,и напугал ежа голой задницей.Если я ратую за вооружённый Майдан,то предполагаю,что гранату могут положить и на живот и в штаны.Тебе,кроме стикера на пиджаке, ничего не угрожает,а за меня не переживай.
показати весь коментар
23.09.2017 17:06 Відповісти
Більш виграшною для нас може бути тактика - загальна перемога з окремих перемог в важливих і зрозумілих для широких мас українців напрямках: підняття заробітних плат, пенсій, справедливість в судах, ...

ююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююю
И опять те же грабли.В в виде подачки пенсии и заработной платы.Не с того вы начинаете и тем же всё закончится.
1.Закон и неукоснительное его исполнение.
2.Как следствие ,приход инвестиций и кредитование.
3.Защита внутреннего рынка.
4.Как следствие,рост экономики.
5.Как следствие,налоги
6.Как следствие,социальная справедливость.
Для этого нужно-то,что бы голова хотела и делала,а мы могли и верили.
Всё это конечно идеализировано и очень много побочных факторов,но это моё мнение- непрофессионала.
показати весь коментар
23.09.2017 15:41 Відповісти
Если коротко,то общество равных возможностей.
показати весь коментар
23.09.2017 17:59 Відповісти
Можно предоставить некоторые преференции,то ли политические,то ли экономические,но только рождённым в Украине.
показати весь коментар
23.09.2017 19:13 Відповісти
Дв,в Конституции надо бы подправить.КУ должна начинаться не -"Верховна Рада України від імені Українського народу",а "МЫ НАРОД УКРАИНЫ".
показати весь коментар
23.09.2017 15:49 Відповісти
Мы много говорим о нашем народе в превосходных эпитетах и степенях и это так,но в плане политической зрелости он не дорос до южных корейцев и не известно когда дорастет.Можете бить меня ногами,но это тоже так.В Ю.Корее только заподозрили президента в коррупции,ещё ничего не доказав,а всё население уже вышло на улицы и площадя в знак протеста.Наш же народ,наступая на одни и те же грабли от выборов до выборов,выбирают каждый раз фрукта всё хуже и хуже.И,наконец, выбрали как вишенку на торт-исчадие ада.А что,о нём было ничего не известно?Всё было известно,но поддались на сладкие песни.И ладно бы,если бы проголосовали люди на переферии,но голосовали и люди активные,в крупных городах.Теперь грызите ногти.
показати весь коментар
23.09.2017 16:11 Відповісти
Дострокові
показати весь коментар
23.09.2017 16:23 Відповісти
https://elise.com.ua/2017/09/23/shokiruyushhee-zayavlenie-zhurnalista-poroshenko-ubijtsa-est-dokumenty/2/ Шокирующее заявление журналиста: Порошенко убийца!
показати весь коментар
23.09.2017 17:18 Відповісти
Дякую, шановні Ф-1 і 50-50, що звернули увагу на мою думку. Нажаль мої можливості вести дискусії обмежені тим, що я також непрофесіонал їх вести. Я також непрофесіонал в економіці, політиці і ще багато в чому. Але не будучи професіоналом в економіці, я є споживачем певного товару від економіки; не будучи медиком, я потребую її послуг. І це, мені здається, справедливим, оскільки ... . (Далі потрібно розвивать тему, але хай це зроблять ті, кому це належить - професіонали) Я просто хочу ще раз наголосить на тому, що кожен з нас як людина має право і ОБОВ'ЯЗОК вимагать те, що він заробив, незалежно від того, що там відбувається в тій чи іншій сфері. Інакше - замість заробленого він отримає ... , те, що отримуємо ми сьогодні. А реформи і закони це їхня робота (оплачувана) для гармонійного функціонування суспільства.
Пи Си Це зовсім не означає, що я проти подібних статей. Просто це моя думка, яка Сподіваюсь буде корисна для автора цієї легкосприймаємої, чудової статті.
Так, що сподіваюсь - "далі буде".
показати весь коментар
23.09.2017 17:24 Відповісти
Я ни к чему не призываю, но исходя из многочисленных исторических примеров, наиболее вероятный ВЫХОД Украины из создавшейся ситуации - военный путч, несколько лет (десятилетие) военной диктатуры со всеми её жуткими свойствами вроде массовых расстрелов без суда и следствия, полного отсутствия прав и свобод граждан, упадок экономики, затем очередная революция (или смерть диктатора), приход к власти очищенных демократических сил. Через такое "чистилище" проходили многие страны южной и центральной америки. Некоторые так в этом чистилище и застряли. Но скорее всего у нас такой сценарий не дадут осуществить соседи. Поэтому приспосабливаемся к тому, что есть и улыбаемся. Ну или ищем счастья подальше от нэньки
показати весь коментар
23.09.2017 17:40 Відповісти
іди проспись наркоша. ***** розвелось путчистів сраних....
показати весь коментар
23.09.2017 18:12 Відповісти
Уважаемый "Одессит из Сингапура"! У вас мальчики кровавые в глазах? Попейте холодной водички! Препараты брома тоже хорошо помогают!
И не ешьте на ночь сырых помидоров!
показати весь коментар
23.09.2017 22:45 Відповісти
Приход к власти военных не обязательно должен быть кровавым. Главное - донести до людей свои цели.
показати весь коментар
24.09.2017 13:51 Відповісти
Обычно при военных и вообще любых диктатурах экономика быстро растет - Аргентина, Чили, Ю.Корея...Германия, Италия, Япония, СССР...а упадок экономики как раз больше свойственен демократиям.
показати весь коментар
23.09.2017 22:49 Відповісти
Ага, СССР самоя демократическая страна.......Ну даёте!
показати весь коментар
24.09.2017 00:41 Відповісти
В союзе была власть не военных, а партноменклатуры, которая как раз и боялась военных. И демократии не было.
показати весь коментар
24.09.2017 13:55 Відповісти
Я написал "и в любых диктатурах" в СССР была партийная диктатура - она и построила мощную экономику, в Японии диктатура военных подчинявшихся императору, в Италии диктатура Муссолини, в Чили военная диктатура Пиночета...все эти страны демонстрировали быстрый экономический рост.
показати весь коментар
24.09.2017 14:02 Відповісти
Я написал коммент не Вам, а Павлову именно в Вашу поддержку. Считаю, что только патриотичная и интеллектуальная военная "хунта" может навести стартовый порядок в стране. Переход к власти военных может быть похож на передачу власти Де Голлю во Франции.
показати весь коментар
24.09.2017 20:46 Відповісти
Ті, хто сподівається на "когось", є ледачими, хитродупими боягузами. Спочатку побігли з переляку водинтур за добре відомого пройдисвіта, а тепер хочуть, щоб їх лайно з скриньок для голосувань виколупував "хтось", якийсь снайпер з фронту, Трамп, бойовий генерал Піночетенко... А вийти на вулицю з вимогами дострокових цим громадянам не підходить, хоч це і не заборонено. Знайдуть тисячі причін.
Але на хитру дупу завжди знайдеться якийсь "інструмент". Тільки ось країну жалко, бо просираєм
показати весь коментар
24.09.2017 00:31 Відповісти
прикро, що замість аналітичної статті думки автора обійняли форми пропагандистського витвору - тут й інтригуюча назва, і вступ, що викликає тривогу (катастрофа ! ми на дні!), і почуття провини (йой, як же так, що на чолі країни - олігарх?), і формування потреби у захисті від олігархів-паразитів і т.д.
Певне, що неупереджена робота фахівця-макроекономіста наразі не в ціні . . .

(далі буде)
показати весь коментар
23.09.2017 18:13 Відповісти
а он никогда хорошим специалистом по макроэкономике не был, Юлькины деньжата исправно отрабатывает, достали из нафталина, он и этому рад.
показати весь коментар
23.09.2017 19:58 Відповісти
А Вы чьи деньжата отрабатываете? Даже гадать не надо.
показати весь коментар
23.09.2017 20:57 Відповісти
"Власть в Украине - она как пьяный слесарь с разводным ключом в руках. Сначала разводит народ. Потом начинает закручивать гайки. Причем крутит со всей дури ( а дури у нее много ) и, как следствие, срывает резьбу. Поэтому рано или поздно приходится искать нового слесаря - трезвого и грамотного." - http://hvylya.net/analytics/politics/vlast-v-ukraine-pyanyiy-slesar-s-razvodnyim-klyuchom-v-rukah.html
показати весь коментар
23.09.2017 20:49 Відповісти
Налог на выведенный капитал - стратегия «быстрой победы» - http://hvylya.net/analytics/economics/nalog-na-vyivedennyiy-kapital-strategiya-byistroy-pobedyi.html
показати весь коментар
23.09.2017 20:58 Відповісти
.Представьте, как мы будет выглядеть в глазах иностранных инвесторов, которые выбирают точку входа между Украиной, Грузией, Венгрией, Польшей. Мы получаем такой козырь, который позволит именно у нас в стране размещать новые производства, несмотря на пока еще слабую правовую систему.

Слышу топот инвесторов.Да,Бендеру у них пришлось бы подучиться.И прибыль уже посчитали,красавцы.А то,что слабая правовая система,а вернее её отсутствие то таке.Ну-ну. АГОНІЯ СИСТЕМИ. Україна виходить із олігархічного задзеркалля - Цензор.НЕТ 6275
показати весь коментар
23.09.2017 21:44 Відповісти
Лановий пише вірші та все гірші та все гірші. А все тому, що людина уявляє себе економічним генієм, а таким не є і тому його не покликали у владу. А так хотілося...
показати весь коментар
23.09.2017 21:46 Відповісти
А там сейчас (у владI) через одного гении или все?
показати весь коментар
23.09.2017 21:55 Відповісти
ОсобенноПорошенко или Гройсман.....
показати весь коментар
24.09.2017 00:43 Відповісти
Не бачу підстав коментувати цей блог пана Ланового. Просто лист ображеного чоловіка, що особисто ненавидить діючого президента. Чому - досить прозоро.
Влада за три роки має значні досягнення, в умовах нав'язаної війни. Треба довіряти закордонним, незацікавленим фахівцям. А вони пишуть (даруйте за російську мову):
«Прошло почти три года с момента окончания Революции Достоинства. Украинская экономика стабилизировалась и готова к росту. Впереди страну ждет множество опасностей, но возможностей у нее все-таки больше.
Успехи легко забываются, поэтому не лишним будет перечислить все то, что Украина успела сделать за последние три года. Бюджетный дефицит снизился с 10% до 3% ВВП, что было достигнуто, прежде всего, за счет сокращения государственных расходов. Государственный долг стабилизировался на уровне 80% ВВП, а ведь МВФ опасался, что он выйдет из-под контроля. Власти благоразумно снизили непомерный налог на заработную плату - с 45% до 22%.
Международные платежи сбалансировались после неизбежной девальвации гривни, обменный курс стабилизировался. Международные золотовалютные резервы страны выросли с $5 млрд (по состоянию на февраль 2015 года) до $15 млрд. Началась постепенная либерализация валютных ограничений. И это несмотря на то, что драконовскими торговыми санкциями Россия лишила Украину четвертой части экспорта.
После национализации Приватбанка НБУ практически закончил впечатляющее очищение коррумпированной и недокапитализированной банковской системы. Благодаря жесткой монетарной политике Нацбанк снизил инфляцию с 61% по состоянию на апрель 2015 года до 12% на сегодняшний день.
Украина осуществила серьезные структурные реформы. Унификация энергетических цен устранила коррупционные газовые схемы, которые обходились стране примерно в 8% ВВП. В дальнейшем электронные декларации имущества должны нанести существенный удар по коррупции. Кроме того, с коррупцией помогает справиться система общественных закупок ProZorro, дерегуляция и улучшение корпоративного управления».
показати весь коментар
23.09.2017 22:39 Відповісти
АГОНІЯ СИСТЕМИ. Україна виходить із олігархічного задзеркалля - Цензор.НЕТ 7273 https://censor.net/user/357361

https://storage5.censor.net/proxy/U2FsdGVkX18x3ULJ5Vj6gctsMBPK_cbx3Zy5mr7ikou0M6ox5AJ8EOfTExuVYjkGksQ9uyKslHCiHuPpBPrHPd9Z7Zha8stihttps://storage5.censor.net/proxy/U2FsdGVkX18x3ULJ5Vj6gctsMBPK_cbx3Zy5mr7ikou0M6ox5AJ8EOfTExuVYjkGksQ9uyKslHCiHuPpBPrHPd9Z7Zha8sti
https://censor.net/comments/locate/456576/019212d2-****-7207-8f38-33597508db87ОтветитьБольше не нравится 21
показати весь коментар
23.09.2017 22:41 Відповісти
Добавьте: "изготовлено в Ольгино"
показати весь коментар
23.09.2017 22:46 Відповісти
У меня пенсия 949 гр=30,38 ойро,вот к ней бы добавить.
показати весь коментар
23.09.2017 23:02 Відповісти
Ви плакат вдома самі виготовили? Невже? Подруге, це ж саме ваші російські хазяї і винні, що рівень життя в Україні впав. Це їх мета - брехати та вбивати . Не тримайте людей за дурнів. Сподіваюсь, вам перекладуть.
показати весь коментар
23.09.2017 23:28 Відповісти
А я сподIваюсь,что вас вылечат.
показати весь коментар
23.09.2017 23:53 Відповісти
Нет, эта стойкая психическая зависимость от догм, к сожалению, не лечится.
показати весь коментар
24.09.2017 14:02 Відповісти
Это немецким "аналитикам" доверять? Тем, что на корню скуплены Путиным? Извините, но немцам после Минск-2 и поведению Меркель мало кто в Украине верит.
показати весь коментар
24.09.2017 09:08 Відповісти
Каким таким немецким? Бальцерович - поляк, Миклош из Словении, Аслунд - швед; о том же пишут американцы: об успехах Украины за 3 года. Факты вещь упрямая.
А Минск 2,1, конечно никуда не годится и я о нём не говорил. Только территория Украины и законы Украины. Никаких компромиссов. И Россия - платите за всё.
показати весь коментар
24.09.2017 11:46 Відповісти
Коли Кучма йшов на другий термін(от не пам"ятаю який це був рік),пан Лановий теж балотувався,і набрав близько 30 % (я,особисто,за нього голосувала),але на жаль,совок тоді преміг,і досі перемагає,бо переважна більшість людей хоч і не задоволені Порошенком,але просто не бачать нікого іншого .Бо там ,куди вони дивляться,дійсно вже нікого нема.
показати весь коментар
24.09.2017 00:13 Відповісти
А нахрена Украине царь, пусть по названию президент? И каждый царь всё хуже и хуже.......Мир уже давно обходится без царей , а мы всё не можем выбраться из Московской монархии!
показати весь коментар
24.09.2017 00:48 Відповісти
И опять: ктобуде кращим, п Лановий назовите имя! А?

Юля?...
А ято думаю - нащо так багато слив? в смысле - слов....
показати весь коментар
24.09.2017 00:29 Відповісти
Ну колись же треба нормальний патріот в лідери, чому все російський шпигун, та шпигун...
показати весь коментар
24.09.2017 00:39 Відповісти
Бла-бла-бла обиженного.
Поплачь в жилетку, аффтар. Ты опоздал. Порох везёт в страну инвестиции. В Украину идут американцы, британцы, канадцы. Идёт англосаксонский капитал. Будут предприятия, будут рабочие места. Всё будет хорошо.
показати весь коментар
24.09.2017 01:50 Відповісти
Обязательно будет хорошо, если будет единство. А на лай обиженных и пидлабузникив агрессора - нуль внимания.
Многие не читали Конституцию и ругают президента: во дворе яму не засыпали, за бронежилеты много заплатили, в столовой бухгалтер вор, в Липецке фабрика, в Кипре эти, как их оффффшуры-муры...
показати весь коментар
24.09.2017 11:53 Відповісти
https://censor.net/news/456598/kanadskiyi_biznes_bolshe_vsego_interesuetsya_predskazuemostyu_sudov_i_verhovenstvom_prava_v_ukraine.Канадские предприниматели очень интересуются состоянием соблюдения законов, предсказуемостью судов и верховенством права в Украине.Источник: https://censor.net/f943627
показати весь коментар
24.09.2017 15:36 Відповісти
Обратитесь в ВР, там идёт упорный, систематический саботаж всех законопроектов.
показати весь коментар
25.09.2017 05:28 Відповісти
«- Да! А впоследствии и вселенной. Шахматная мысль, превратившая уездный город в столицу земного шара, превратится в прикладную науку и изобретет способы междупланетного сообщения. Из Васюков полетят сигналы на Марс, Юпитер и Нептун. Сообщение с Венерой сделается таким же легким, как переезд из Рыбинска в Ярославль. А там, как знать, может быть, лет через восемь в Васюках состоится первый в истории мироздания междупланетный шахматный турнир! (О.Бендер)
показати весь коментар
24.09.2017 16:48 Відповісти
100%!!! Респект!!! Полностью с вами согласен, пан Владимир, но считаю, что после того, как Народ уберет из власти этого узурпатора (ни на минуту в этом не сомневаюсь) и в ВР придут новые лица, необходимо будет принять изменения в Конституцию, согласно которым (в том числе) институт Президента будет сохранен, но его полномочия будут сильно урезаны и сведены до уровня представительских (как в Германии), - а то сильно много у нас получивших "булаву" начают ею "махать"! Самая приемлемая форма госустройства для нашей страны на данном этапе её исторического развития, - парламентская республика, где исполнительная власть принадлежит кабмину, назначаемому победившим на выборах большинством! И никак по другому, - иначе и дальше будем "наступать на грабли", выбирая себе очередного "брюховецкого-порошенко"!
показати весь коментар
24.09.2017 07:47 Відповісти
Как говорил таварисч Сталин: "Кадры решают всё". А где их взять при наличии войны и отсутствии реальных политических партий, защищающих интересы среднего класса, и, соответвенно, средств и сил у последнего на какую-либо серьёзную политическую деятельность? Как разорвать этот порочный круг - в этом один из главных вопросов демократии, и не только в Украине.
©
показати весь коментар
24.09.2017 08:00 Відповісти
Вертикаль власти построена с верху в низ, и на верху оказываются самые достойные, то есть в нашем случаи беспринципные барыги, те кто не гнушается грязными методами борьбы. Это естественный процесс и бороться с этим это все равно что противостоять самой природе. При таком вертикальном векторе власть всегда будет доставаться самым матерым мошенникам, и эти люди будут строить и укреплять вертикаль исходя из своих мировоззренческих принципов. И ожидать от власти чего-то положительно крайне наивно и губительно.
Не стоить утруждаться менять правящие кланы, не надо попадать под влияние стремящемуся к власти клану и выступать на его стороне. Надо перестраивать вектор власти с вертикального на горизонтальный. Это когда каждый избранный совет имеет всю полноту власти по своему избирательному округу и делегирует своего представителя в совет следующего уровня, более широкого по охвату населения. Так например, городской совет делегирует своего представителя в районный совет, районный совет делегирует в область, и областной совет в свою очередь делегирует в государственный совет, то есть верховный, и верховный совет делегирует своего представителя в межгосударственный совет. Каждый делегат может быть отозван в любой момент тем советом, которым делегировался или же избирателями всего округа, скажем, если делегат представляет область в государственном совете, то его могут отозвать как областной совет, так и избиратели всей области, конечно же, большинством голосов.
показати весь коментар
24.09.2017 09:39 Відповісти
Цифры, которые приводит Лановой - реальные, но они выстроены так, чтобы работать на его позицию, а на самом деле там все сложнее. Например, с теми же квартирами. Нераспроданные стоят квартиры с большой площадью (больше 50 кв. м), а спрос на маленькие (дешевле оплата услуг ЖКХ), вот их и строят. Но Лановому же нужна не объективность, а проорать "Зрада!" ... И так буквально со всеми приведенными цифрами.
показати весь коментар
24.09.2017 09:50 Відповісти
Визгом отодвинутого от корыта чиновника удовлетворен.
показати весь коментар
24.09.2017 09:58 Відповісти
Я Вам умний вєщь скажу ---- дійсно дієвий засіб зупинити олігархічну вакханалію, це розгортання масового терору проти елітного панівного класу, тільки через ріки крові можливий порятунок України, інакше невідворотно смерть держави.
показати весь коментар
24.09.2017 12:45 Відповісти
Такі пропозиції лунають від людей, які не здатні мислить, або у них нема своєї точки мислення. Розум даний людині, щоб приймати правильні рішення, а не для того, щоб іншу людину бити по голові каменем. Кровопролиття ніколи не приводило до позитивного результату.
показати весь коментар
24.09.2017 13:31 Відповісти
Безкінечний процес аналізу та навіть смакування занепаду олігархічної української держави вже став професією та сенсом публічної діяльності багатьох експертів. Тільки яка від тої діяльності користь? Тільки тому ж Порошенку та олігархату, яким вона продовжує перебування при Владі, відволікаючи активну спільноту від головного: організації процесу її заміни на нормальну як в більшості європейських країн. Безкінечно критикуючи олігархат, пан Лановий, як і більшість економістів, боїться забруднити свої елітні вуста словом "націоналізація", яка могла би ліквідувати олігархів як клас. Що заважало всім тим експертам за ці три роки підготувати відповідний Законопроект? Так само - що заважало всім політологам за цей час підготувати альтернативну нинішній Систему Влади з розподілом ключових посад між проукраїнськими політиками, з визначенням складу широкого проукраїнського об'єднання навколо спільного кандидата в президенти та програми дій? Це ж їхня спеціальність - так само як економістів демонополізація та деолігархізація економіки.АГОНІЯ СИСТЕМИ. Україна виходить із олігархічного задзеркалля - Цензор.НЕТ 3623
показати весь коментар
24.09.2017 14:32 Відповісти
Так само - що заважало всім політологам за цей час підготувати альтернативну

ююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююю
$$$$
показати весь коментар
24.09.2017 16:22 Відповісти
довірливі українці не довели почате до
логічного кінця, ...Майдан явно був проект, щоб жи2 дорвалась до влади в
Україні та творила, що хотіла ... Рада ГО «Всеукраїнське об'єднання «Майдан»
використала прагнення народу і на кістках патріотів владу здала олігархам, …
тепер маємо від «рошен» жи2- злодіїв при владі, багаторічне заморожене АТО по
типу Придністров'я, заманухи з безвізовою гейропою та злидні гоїв з
"покращеннями"… обвалили гривню > 3 разів, підняли тарифи гоям в N раз … нажилися прикоритні, - купили
елітні хатинки, машинки…всі тут:

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%BE%D0%B1%27%D1%94%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_ https://uk.wikipedia.org/wiki/Всеукраїнське_об%27єднання_«Майдан»#.D0.A1.D0.BA.D0.BB.D0.B0.D0.B4_.D0.A0.D0.B0.D0.B4.D0.B8_.D0.B2.D1.81.D0.B5.D1.83.D0.BA.D1.80.D0.B0.D1.97.D0.BD.D1.81.D1.8C.D0.BA.D0.BE.D0.B3.D0.BE_.D0.BE.D0.B1.27.D1.94.D0.B4.D0.BD.D0.B0.D0.BD.D0.BD.D1.8F_.C2.AB.D0.9C.D0.B0.D0.B9.D0.B4.D0.B0.D0.BD.C2.BB
показати весь коментар
24.09.2017 16:08 Відповісти
Всё же у меня остаётся надежда, что Порох хочет добра всем!
показати весь коментар
24.09.2017 18:46 Відповісти
Конечно хочет всем из своего кодла.
показати весь коментар
24.09.2017 20:49 Відповісти
и ни одного соевого патриота корпорации рошен
показати весь коментар
24.09.2017 20:15 Відповісти
О! На цензоре филиал рашатудей открылся - цикавенько ГАНЬБА!!! ЗРАДА!!!
А що дали? Юлю в презыденты? Я шось конструктыву не бачу?
показати весь коментар
26.09.2017 20:59 Відповісти
Сторінка 2 з 2