4026 відвідувачів онлайн
2 512 16
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Хто запроваджує військовий стан і чому саме зараз?

Хто запроваджує військовий стан і чому саме зараз?

Бачу, що багато людей не розуміє причин тих подій, що зараз відбуваються. Для того, щоб це зрозуміти, потрібно дати відповідь на два запитання: хто і чому? 


Це фото із вчорашнього засідання #РНБО, на якому було ухвалено рішення щодо запровадження військового стану і відповідне звернення направлено до Парламенту. Хто тут був присутній? 
Президент #Порошенко
Прем`єр-міністр #Гройсман 
Спікер ВРУ #Парубій
Голова РНБО #Турчинов
Генеральний прокурор #Луценко
Міністр МВС #Аваков
Командуючий НГУ #Аллеров 
Голова СБУ #Грицак та багато інших цікавих персонажів. 

Абсолютно усі згадані персони є представниками мафіозно-олігархічної системи, яка тримає у своїх руках усі гілки влади - зазвичай такий режим називають «Клептократія». Переважна більшість згаданих осіб в тому чи іншому варіанті є фігурантами розслідувань #НАБУ, бо особисто або опосередковано приймали участь у розкраданні бюджетних коштів - за посиланням коротко, для загального розуміння цих та інших прізвищ: https://censor.net/…/15_nezruchnih_zapitan_do_holodnitsk…

За цим посиланням більш змістовна інформація на конкретному прикладі Командуючого НГУ генерала Аллерова - афера на 5,8млн.$ із квартирами, які мали би отримати родини загиблих бійців: https://www.facebook.com/1830076032/posts/10210222383595929/

Перше питання було: хто? Ви отримали на нього відповідь. Це цинічні потвори, які під спів гімну України, вдягенні у вишиванки, грабують нашу державу. Тобто ви розумієте, що апріорі будь-яке рішення приймається ними з огляду виключно на захист особистих інтересів - інтереси українського народу розглядаються лише час від часу з огляду на політичні рейтинги. 

Друге питання: чому? І воно дійсно цікаве. 
- чому військового стану не було оголошено 27 лютого 2014 року? Адже саме тоді армія РФ окупувала суверенну територію України. 
- чому не було оголошено військового стану в серпні 2014-го, коли армія РФ оточила Іловайськ? Адже тоді було захоплено в полон десятки російських військовослужбовців разом з паспортами РФ. 
- чому нікого не цікавило запровадження військового стану взимку 2015-го? Адже тоді було знищено Донецький аеропорт та утворено Дебальцевський котел. 

Таких «чому» є багато, бо внаслідок російської окупації загинули тисячі українців, десятки тисяч було поранено в боях, і сотні тисяч були вимушені стати біженцями, але незважаючи ні на що в нас була локальна антитерористична операція. 

Тож останнє «чому» є таким: чому саме зараз, коли було поранено декілька моряків, уся ця сволота раптом вирішила, що в нас вже не АТО, а військовий стан? При цьому, запевняю вас, дипломатичні стосунки із РФ ніхто розривати не буде, і торгівля із окупантом буде тривати, і російський газ по газопроводу Уренгой-Самара-Ужгород без жодних перешкод буде йти у Європу. 

Відповідь на останнє «чому» дуже проста і вона лежить на поверхні - діючий президент не мав жодного шансу лишитись на своїй посаді. А це значить, що після втрати влади суттєво зростає ймовірність того, що детективи НАБУ нарешті отримають можливість довести усі справи до логічного завершення, а новостворений незалежний Антикорупційний суд почне ухвалювати вироки, за якими у тюрму на довгі роки відправляться абсолютно усі, хто є на цьому фото. 

Тож зажди, в усіх подіях шукайте того, кому це вигідно. І скоріш за все ви знайдете того, хто є сценаристом та режисером чергової постанови, на вагах якої лежить влада, а ціною є наші з вами життя. Саме тому відтермінування президентських виборів є однією з основних, але далеко не єдиною причиною такого рішення - такою є болюча, огидна, але реальна правда щодо причин сьогоднішніх подій в Україні. І якщо раніше вони кричали: «Не розхитуйте човен - Путін нападе». То сьогодні буде інше, адже «путін вже напав!». З усіма наслідками для тих, хто буде виступати проти діючої клептократії.

P.S.: особисто я не тільки підтримую запровадження військового стану - я взагалі «за» визнання війни війною та розірвання дипломатичних, політичних та економічних стосунків із окупантом. Але у 2014 році на меті того був би очевидний захист інтересів українського народу - сьогодні це очевидний захист інтересів корумпованого олігархічного кодла:/

Топ коментарі
+5
Всё верно - военное положение надо вводить.
Но, исключительно после выборов президента и депутатов ВР.
Можно даже и внеочередных...
С этим шоколадным прохиндеем надо заканчивать исключительно тюремным сроком!
показати весь коментар
26.11.2018 14:19 Відповісти
+4
Этой брехливой власти никто не верит, просрали они доверие, проворовали.
Вводить ВП нужно только на условиях что выборы пройдут как запланировано, по закону.
В противном случае наш през легко будет передвигать их столько, сколько ему нужно будет
до тех пор, пока сми не выполнят задачу по полному оболваниванию и героизации оного.
показати весь коментар
26.11.2018 14:54 Відповісти
+3
в десяточку.....
показати весь коментар
26.11.2018 12:52 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
P.S.: особисто я не тільки підтримую запровадження військового стану - я взагалі «за» визнання війни війною та розірвання дипломатичних, політичних та економічних стосунків із окупантом. Але у 2014 році на меті того був би очевидний захист інтересів українського народу - сьогодні це очевидний захист інтересів корумпованого олігархічного кодла:/
показати весь коментар
26.11.2018 11:59 Відповісти
в десяточку.....
показати весь коментар
26.11.2018 12:52 Відповісти
Ещё один зрадо-стратег. Военное положение вводится сейчас т.к. мы к нему готовы больше чем годы назад. А Порох у руля всё же лучше чем Вона. Сколько бы зрадофилы про злочинну владу не верещали 😆
показати весь коментар
26.11.2018 14:15 Відповісти
Может быть, все же лучше народу решать, кто должен им руководить, а не платным порохотоботам?
показати весь коментар
26.11.2018 14:57 Відповісти
ще один ряжений клоун вскукарєкнул - спіціалізди на всі боки
показати весь коментар
26.11.2018 14:15 Відповісти
Всё верно - военное положение надо вводить.
Но, исключительно после выборов президента и депутатов ВР.
Можно даже и внеочередных...
С этим шоколадным прохиндеем надо заканчивать исключительно тюремным сроком!
показати весь коментар
26.11.2018 14:19 Відповісти
Зеленский будет вводить?

УНІАН Коломойского:
Зеленський у другому турі перемагає всіх опонентів - опитування.
https://www.unian.ua/politics/10348320-zelenskiy-u-drugomu-turi-peremagaye-vsih-oponentiv-opituvannya.html

А выборы в ВР аж следующей осенью...
показати весь коментар
26.11.2018 14:28 Відповісти
Этой брехливой власти никто не верит, просрали они доверие, проворовали.
Вводить ВП нужно только на условиях что выборы пройдут как запланировано, по закону.
В противном случае наш през легко будет передвигать их столько, сколько ему нужно будет
до тех пор, пока сми не выполнят задачу по полному оболваниванию и героизации оного.
показати весь коментар
26.11.2018 14:54 Відповісти
Всё абсолютно в точку и ВСЕ понимают мотивы клептократичной своры.
показати весь коментар
26.11.2018 15:42 Відповісти
Я не понимаю зачем вообще это на цензор это тащить. Или платная. Пан Бутусов, вы тогда хоть берите с этих "экспертов" хорошо, все равно у ГРУ РФ денег много.
показати весь коментар
26.11.2018 15:54 Відповісти
Автор знову "забув" про те, що існує не тільки Україна і влада в Україні, але і Росія, яка веде війну проти нас. - Це один зі способів обману: "забути про головне" (підміна понять і цілей).
Кому це вигідно???

Автор "забув" про те, що не Порошенко і Ко. напали на кораблі ВМС України у Керченській протоці 25.11.2018. Не Порошенко почав стріляти по наших кораблях з 30-мм гармат. Не Порошенко захопив наших моряків у полон і наші кораблі забрав теж не Порошенко.

Може, годі вже маячні?!!
показати весь коментар
26.11.2018 16:01 Відповісти
У чому відмінність нинішнього інциденту від попередньої війни на суходолі? - У тому, що тут вже нема ніяких "відпускників-добровольців, звільнених з армії РФ заднім числом" та інших "іхтамнєтов" - тут є військові кораблі РФ і авіація РФ, які напали на українські військові кораблі, явно прямо і відкрито порушивши ряд міжнародних договорів, здійснивши явний акт міжнародної агресії. Тут вже неможливо списати будь-що на "они заблудились" і т.п. ...
Тож думайте краще.
показати весь коментар
26.11.2018 16:01 Відповісти
Я дико извиняюсь! Но не Самара!
«Уренгой - Помары - Ужгород» - магистральный экспортный
газопровод (МГ), построенный СССР в 1983 году для поставки
природного газа с месторождений севера Западной Сибири ( РСФСР) потребителям в Республиках Союза и странах
Центральной и Западной Европы , по маршруту Уренгой -
Помары - Ужгород.
показати весь коментар
26.11.2018 17:08 Відповісти