7677 відвідувачів онлайн
4 623 38
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Як завершити війну. План реінтеграції

Як завершити війну. План реінтеграції

Президентська кампанія в розпалі. За популістськими обіцянками про зниження комунальних тарифів, шоуізацією політики та словесним блудом майже не чути головного – дискусії про те, як нам завершити війну. Це питання стоїть одним із перших серед того, що найбільше хвилює людей. Саме на нього передусім має дати адекватну відповідь новообраний Президент.

Повернення Донбасу, і в перспективі Криму, є моїм особистим вибором як людини і як політика. Скоро піде шостий рік війни. Але до цього часу українська влада не виробила єдиного концептуального документу із планом завершення війни.

Переконаний, що парламенту нарешті має бути запропонований фундаментальний документ під назвою «Концепція реінтеграції Донбасу, Автономної Республіки Крим та відновлення контролю над Азовським морем». Пропоную процедуру його прийняття через парламентські слухання та ухвалення постанови. Потім на її основі прийняти низку законів. Їхній зміст має зводитися до двох найважливіших речей – створення сучасної боєздатної армії та розвитку потужного воєнно-промислового комплексу. Маємо розуміти, що входимо в еру, коли сила буде чи не єдиним фактором стримування.

Як повернути Донбас

Вирішити проблему Донбасу можна лише з усвідомленням того, що це війна не лише України з Росією. Це регіональний, континентальний та світовий конфлікт, і вирішувати його доведеться в усіх цих площинах одразу. Ставку треба робити на ініціативну агресивну дипломатію. Не чекати, що за нас все зроблять інші країни. Україна має вийти на світову арену зі свої порядком денним, зрозумілим для всіх країн.

Агресивна політика Росії вже багатьом нашим сусідам відкрила очі на те, яке майбутнє на них чекає. Тому переконаний, що Київ має стати ініціатором створення Балто-Чорноморського військово-політичного союзу, який стане захисним щитом для всієї Європи.   

Водночас потрібна нова безпекова модель у стосунках між Києвом і Москвою. В історії є приклади, коли відбувалися військові дії і паралельно йшов переговорний процес між воюючими країнами. Тому не треба боятись починати прямий діалог із Кремлем спершу на технічному рівні уповноважених осіб, якщо глави держав не можуть спілкуватись один з одним. Одразу наголошую, що пошук шляхів завершення війни дипломатичним шляхом в жодному разі не означає здачу інтересів України.

До того ж в Росії перебуває чимало наших військовополонених, заручників, людей з невизначеним статусом. В час, коли дискредитовані майже всі майданчики по їхньому поверненню, залишаються прямі переговори. Як варіант це можуть бути перемовини із залученням третьої країни-посередника (такий спосіб передбачено Женевською конвенцією).  

При цьому не варто припиняти роботу Нормандського формату, Тристоронньої контактної групи. Вести діалог лише посилаючись на Мінські протоколи – це глухий кут. Паралельно треба шукати нові шляхи вирішення конфлікту, наприклад, залучити до цього процесу США.

Україна, незважаючи на будь-що, повинна продовжувати роботу заради введення миротворчої місії на Донбас. Доречним форматом, на який можна орієнтуватися, є досвід по миротворчій місії у Східній Славонії (Хорватія). Мова йде про так звану комбіновану місію, коли за рішенням Ради Безпеки ООН застосовується і цивільна, і поліцейська, і військова місія. Такий варіант пророблявся з 2015 року. Проти такого підходу категорично заперечує Росія. Але Україні треба продовжувати працювати над миротворчою місією на Донбасі.

Ми з групою однодумців розробили глибинний план безпечної реінтеграції окупованих територій. Це цілісна програма вирішення проблеми війни і повернення окупованих територій Донбасу і Криму. Тож правова база, починаючи від концепції, закінчуючи законопроектами і навіть підзаконними актами, вже існує. Як новообраний Президент я готовий одразу використати ці серйозні напрацювання.

Головним виміром безпечної реінтеграції має стати ЛЮДИНА. У цьому питанні не можна оперувати інституційними підходами, поняттями територій кордонів чи стін. Все має відбуватися для людини і через людину. Тут має бути прийняття програми про відселення з території окупованого Донбасу і Криму усіх бажаючих. Також необхідна програма оздоровлення дітей з окупованих територій тут на мирній землі. Вони повинні розуміти, що Україна – це їхня Батьківщина, втрата цілого покоління дуже дорого коштуватиме нам у майбутньому.

Паралельно треба налагоджувати діалог із мирним населенням, яке залишається жити по той бік лінії розмежування. Єдиним суб’єктом у цьому процесі є територіальні громади, їхні представники, обрані на загальних зборах громадян села, селища чи містечка. Закони України передбачають таку форму як укладання угод між самоврядними територіальними громадами та урядом України. На це можна сміливо йти, якщо звідти відбуватимуться відповідні кроки. Стимулюючим фактором тут може стати створення Агентства з відновлення та розвитку окупованих територій, куди могли б залучатися українські кошти та фінанси іноземних партнерів. В процесі цього діалогу визначиться по суті економічна програма співпраці.

При цьому наголошую: ніякі ОРДЛО не є юридичними особами і не можуть брати участь у цьому процесі. Суб’єктом можуть бути лише територіальні громади – міста, села, містечка, селища! З тими, хто вбивав, катував, брав в руки зброю, допомагав окупантам треба вести себе виключно як з кримінальними злочинцями відповідно до законів України.

Крим

Питання повернення Криму може бути вирішене лише через кримських татар. Вони титульна нація півострова, і сьогодні ми є свідками фактичного знищення нації на очах у всього світу. Тому я наполягаю на тому, що в українській Конституції має бути внесено розділ «Кримськотатарська національна автономія». Перед міжнародною спільнотою це по-іншому поставить питання ставлення до Криму та оцінки дій Росії. Тут треба працювати з Радою безпеки ООН.

Очевидно, що і США вбачають, що майбутнє Криму буде визначатися саме кримськими татарами. Не випадково так звану Кримську декларацію минулого року в Держдепі США вручили Мустафі Джемілєву, представнику кримськотатарського народу. Цей документ написаний і прийнятий по аналогії з виходом балтійських країн з-під радянської окупації.

Вважаю також, що на території материкової України вже давно мали б бути сформовані інститути кримської влади всіх рівнів. В той момент, коли Крим повернеться до Україну, одразу треба буде комусь взяти ситуацію під контроль. Починаючи від представницьких органів кримськотатарського народу до парламентських установ, виконавчої та місцевої влади – все це повинно працювати. Територіально вони можуть знаходитися в Херсоні, Миколаєві, Запоріжжі, будь-де... Головне, аби працювали.

Треба завжди пам’ятати, що анексія Криму та окупація частини Донбасу – це не тільки фактор агресії Росії, а й результат фатальних помилок у внутрішній політиці. За роки незалежності України політичні та економічні еліти не спромоглися забезпечити той рівень національної єдності в країні, суспільної згуртованості, який би унеможливив спецоперації Росії. Політика національної єдності має включати населення і окупованого Донбасу, й анексованого Криму.

Азов

Нам треба покінчити із постсовковою договірною базою правового статусу Азовського моря. Щодо Азовського моря має діяти міжнародне морське право. Крапка! Вихід із військової агресії на Азові треба шукати виключно через Міжнародний морський трибунал та Міжнародний морський суд.

Регулювання проходження суден через Керченську протоку має відбуватися так, як через Босфор, Дарданелли, Панамський канал і т.д. Такі випадки, як суперечка між Україною та Росією в Азовському морі, у світі виникали неодноразово. Міжнародне морське право дуже чітко виписує, як мають діяти сторони у випадку, коли виникає подібний конфлікт.

Наше завдання – через дві міжнародні судові установи вирішити проблему і формально-юридично зафіксувати на рівні світу те, що по відношенню до акваторії Азовського моря та зокрема Керченської протоки діє міжнародне морське право.

У кожному із трьох означених проблем – Донбасу, Криму та Азову – є додатковий мотив розвитку воєнно-промислового комплексу та суміжних галузей. Особливо тих, де Україна до цього часу співпрацює з Російською Федерацією. Звідси необхідний окремий концептуальний план економічного розвитку, який би передбачав створення тих виробництв, по яких ми досі мусимо продовжувати імпортувати з Росії в Україну. Треба також змінити законодавство, яке сьогодні не дозволяє приватному капіталу повноцінно брати участь в оборонному замовленні.

Паралельно мусимо реформувати армію, бо вона досі живе за совковим принципом. Міняти статути, систему управління та адміністрування, систему забезпечення, тактичний інструментарій. Взявши євроатлантичний курс, маємо звернути увагу, що бойова одиниця в системах НАТО абсолютно самостійна. Зі своїм штабом, відповідальним керівництвом, яке приймає рішення, як діяти в тій чи іншій ситуації, виходячи із загальних завдань. У нас же всі чекають команди з Києва, який географічно за 600 км від точки ведення боїв. Можна привести безліч прикладів, коли починаючи від статусу солдата, його умовами, закінчуючи тактикою безпосередніх командирів, вони не мають навіть функціонально можливості самостійно приймати рішення, потрапивши в ту чи іншу ситуацію. Звідси очевидно і зрозуміло, чому волонтерська діяльність та добровольчих батальйонів армії на початку війни фактично врятувала Україну. Бо вони мали можливість приймати такі рішення. Система управління неадекватна сьогоднішній ситуації.

Досі в українській армії головною цінністю є не людина, а техніка та зброя. Нам потрібно викорінити «радянщину» з армії не тільки на рівні дат і звертань, але й на рівні ставлення до її найціннішої одиниці – солдата. Це дасть шанс перемогти в цьому цивілізаційному протистоянні, від якого залежить саме існування України на карті світу.

Топ коментарі
+10
План просто лайно. Ніяка реінтеграція територій з допомогою договорів з громадами не потрібна.Треба поставити умови,якщо не буде миротворчої місії (а її не буде),то дати місяць на переселення всіх бажаючих з території ОРДЛО, а потім закрити КПП. Об'явити ці території окупованими так само,як і Крим. Азов деблокувати, а Крим треба визволяти військовим шляхом. Для цього треба фінансувати і готувати ЗСУ. Кримські татари ніякої автономії мати не будуть.
показати весь коментар
19.02.2019 10:23 Відповісти
+9
План хорош, но выполним на мой взгляд, при одном условии: победа над коррупцией внутри Украины, поднятие уровня жизни в разы (а не через 50 лет до уровня Польши) по сравнению с Донбассом и Крымом. И Донбас и Крым придут к нам практически сами. Без условия победы над коррупцией, поднятием уровня жизни в Украине - любой план будет провальным!
показати весь коментар
18.02.2019 11:50 Відповісти
+9
Є лише один вихід: коли у ворога гинуть його люди - він програє. Тобто - це солдати, яким платить росія. Також гинути повинні колаборанти, які працюють наприклад у т.з. "народній міліції" - без суду та слідства. Це щоб місцева "вата" розуміла - "зрадиш Україну - помреш!". Якщо ніхто не захоче працювати на окупантів, це дуже сильно ускладнить керування тими територіями для ворога. А усі балачки про "політичні процеси..." - дурня. А ще більша дурня - опитувати вату на окупованих територіях. Там взагалі 5 років після звільнення ніяких виборів проводити НЕ можна!
показати весь коментар
19.02.2019 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
План хорош, но выполним на мой взгляд, при одном условии: победа над коррупцией внутри Украины, поднятие уровня жизни в разы (а не через 50 лет до уровня Польши) по сравнению с Донбассом и Крымом. И Донбас и Крым придут к нам практически сами. Без условия победы над коррупцией, поднятием уровня жизни в Украине - любой план будет провальным!
показати весь коментар
18.02.2019 11:50 Відповісти
Перемога над корупцією будь-де, не тільки в Україні - небезпечна утопія. Є країні з більшим та меншим її рівнем; Норвегія/Швейцарія, наприклад - специфічні та недосяжні зразки, а московія - найвищий щабель виродження: корупція становить суть та основу держави. Так, і в нас рівень корупції достатньо високий - але це не виправдання задля "нічого не робити": наш рівень спирається на два фактори: московський вплив - і, на жаль, ментальність більшості населення. І починати треба не з "посадок", які аж занадто нагадують революційні експропріації, а з себе самих, з неприйняття корупції як засобу вирішення життєвих проблем.
Але жодна "зрада" на це не піде.
показати весь коментар
19.02.2019 12:09 Відповісти
Также как Северная Корея стремится к Южной?
И коррупцию в Южной Корее победили, и уровень жизни подняли. А все никак.
показати весь коментар
19.02.2019 23:46 Відповісти
"Тому я наполягаю на тому, що в українській Конституції має бути внесено розділ «Кримськотатарська національна автономія». Перед міжнародною спільнотою це по-іншому поставить питання ставлення до Криму"
А "по-іншому" это как, это как "Життя по новому"? Больше обеспокоятся? Может французы за татар воевать пойдут? А может сами татары?
И самое интересное, а то большинство татар, которые остались в Крыму и сотрудничают с оккупантами, тоже получат автономию?
показати весь коментар
18.02.2019 17:36 Відповісти
да это все уже есть и в агрессивном и в холодном виде. Новое что ЧТО?
показати весь коментар
19.02.2019 09:19 Відповісти
План просто лайно. Ніяка реінтеграція територій з допомогою договорів з громадами не потрібна.Треба поставити умови,якщо не буде миротворчої місії (а її не буде),то дати місяць на переселення всіх бажаючих з території ОРДЛО, а потім закрити КПП. Об'явити ці території окупованими так само,як і Крим. Азов деблокувати, а Крим треба визволяти військовим шляхом. Для цього треба фінансувати і готувати ЗСУ. Кримські татари ніякої автономії мати не будуть.
показати весь коментар
19.02.2019 10:23 Відповісти
Скоріше за все має бути Кримсько-татарська область - Бо вже бачили до чого автономія довела
показати весь коментар
19.02.2019 19:36 Відповісти
Можна і так назвати,головне що без автономії
показати весь коментар
19.02.2019 20:50 Відповісти
Продвижение к принятию решения по дипломатическому урегулированию требует доброй воли и с противоположной стороны. А вот здесь заминка. Кацапстап говорит одно, думает другое, а делает только то, что выгодно воблоглазому фюреру. Поэтому разрабатывать планы хорошо, но еще лучше вооружаться, вооружаться и еще раз вооружаться. Но не разворовыванием военного бюджета, как сегодня при мальдивском главнокомандующему.
показати весь коментар
19.02.2019 10:44 Відповісти
Проходила инфа, шо сам "мальдивский" только своих личных денег уже ввалил в ВСУ около $70млн. Плюс корпорация "Рошен" что-то около 600 млн.гривен.
показати весь коментар
19.02.2019 15:14 Відповісти
Ссылку дай. В его декларациях об этом ни слова.
показати весь коментар
19.02.2019 15:19 Відповісти
Найду - кину. Как-то не сообразил сохранить ее...
показати весь коментар
19.02.2019 15:26 Відповісти
Є лише один вихід: коли у ворога гинуть його люди - він програє. Тобто - це солдати, яким платить росія. Також гинути повинні колаборанти, які працюють наприклад у т.з. "народній міліції" - без суду та слідства. Це щоб місцева "вата" розуміла - "зрадиш Україну - помреш!". Якщо ніхто не захоче працювати на окупантів, це дуже сильно ускладнить керування тими територіями для ворога. А усі балачки про "політичні процеси..." - дурня. А ще більша дурня - опитувати вату на окупованих територіях. Там взагалі 5 років після звільнення ніяких виборів проводити НЕ можна!
показати весь коментар
19.02.2019 12:37 Відповісти
Много лишних букв.
Если уж мы хотим назад 4 миллиона упоротых ватных избирателей - единственный путь - введение в ОРДЛО полноценной международной миссии. Конец сообщения.
показати весь коментар
19.02.2019 15:43 Відповісти
А для чого Украіні 4 міліона ватників. нехай далі сидять на шиі росіі
показати весь коментар
19.02.2019 16:09 Відповісти
якщо війна на донбасі це тиск на україну і в якоїсь мірі на захід, то що потрібно робити україні? що порадив б україні, не знаю наприклад черчіль?
треба визначитись яким шляхом ми йдемо або ми погоджуємось на поступки через переговори чи минські угоди3 чи 10, або обираємо інший шлях можливо більш складний і ризикований та все ж на мою думку стратегічно правильний для нашої країни, хоч раз за 400 років.

новій владі потрібно заявити тверду і однозначну позицію : що ніяких поступок за рахунок національних інтересів ні під яким соусом не буде. так щоб в кремлі зрозуміли що війна на донбасі не принесе ніяких "бонусів" крім санкцій, витрат і ще може якихось нездорових емоцій.
показати весь коментар
19.02.2019 16:20 Відповісти
А як пан Безсмертний уявляє собі територіальні громади, утворені згідно законів Украіни, але на землі, яка котролюється москвою? І про що власне він має намір з ними домовлятись?
Якщо відверто, то ніякого реального виходу наразі нема. Щоб домовлятись потрібне бажання всіх хто домовляється. А бажання кацапів ми всі добре знаємо - знищити украінську державність, та утворити СРСР-2 з довічним лідером «отцом нации». Про що тут домовлятись???? Буде це лайно кримсько-лугандонське тліти поки кацапстан не ослабне чи розвалиться. Як Придністров'я тліє з 1991 року
показати весь коментар
19.02.2019 16:22 Відповісти
Уголь перестаньте покупать с шахт оккупированных через схемы и все решится.
А то только словоблудие
показати весь коментар
19.02.2019 16:35 Відповісти
Во стратеги нафантазировали, мы защититься не можем постоянно росия что то захватывает, а эти уже всё готовы освободить. Когда они уже в реальность вернутся?
показати весь коментар
19.02.2019 16:59 Відповісти
Реальність така, що триває війна, будуть перемоги, будуть поразки нікуди від цього не дітися! Проте домовлятися між громадами це утопія, дитина який у 2014 було 13 років зараз воює проти нас зі зброєю у руках, обожнює ху_ла та московію, там вже курсантів військових училищ прийшов не один випуск. Треба зрозуміти, що ми втратили вже не одно покоління та поки не окрепнемо будемо втрачати. Поки московія продовжує забезпечення лугандона та підтримання на військовому рівні нам потрібно продовжувати укріплення армії! Іншого шляху як військова операція по деокупаціі немає, треба визнати цей факт а не кормити порожніми обіцянками.
показати весь коментар
19.02.2019 17:47 Відповісти
Какая деокупация? Нам бы хоть остановить росию. 2014 зават Крыма, 2014-2015 захват Донбасса, 2018 захват Азова, а мы до сих пор не можем их остановить, А рассуждаем про деокупацию. Скорее раша ещё чё ни будь захватит под такие рассуждения.
показати весь коментар
19.02.2019 18:18 Відповісти
Друже уважно мій пост прочитай. Зрозуміло що не зараз, але це на мій погляд єдиний шлях якщо хочемо відновити цілосність України без усіляких умов! Тому рано чи пізно ми схлеснемося з москалями і це треба визнати а не обманювати себе та суспільство. Це наш прокол та вирішувати його треба нам або доведеться нашим нащадкам...
показати весь коментар
19.02.2019 18:49 Відповісти
Я ещё раз повторяю вернитесь в реальность. Вы рассуждаете как будете деокупировать, а в реальности нужно рассуждать как защитить то что осталось. И за 5 лет показано что всё как всегда за время существования человечества: хочешь мира готовься к войне. И что б остановить росию нам нужны не бумажки и планы, а оружие. А лучшим гарантом неприкосновенности границ является ядерное оружие.
показати весь коментар
20.02.2019 08:27 Відповісти
Рома скромно поцупив у Пілсудського план "Міжмор'я" з погордою проголосивши "Київ має стати ініціатором створення Балто-Чорноморського військово-політичного союзу, який стане захисним щитом для всієї Європи". Ну то таке - плагіат це так собі - що чекати від сільського вчителя історії? Як відставної кози барабанщик - дипломат без дипломатичної освіти, що просидів декілька років послом у Білорусі, Ромочка пропонує чемну дипломатію застосовувати до нечемних покидьків... Краще б хоч на старості прочитав фантастичні романи Гаррі Гаррісона... Може б хоть чомусь навчився зрозумілою для себе мовою... Вівці -проповідники в зграю голодних вовків? От вовки зрадіють... заодно і наїдяться. Які на фіг громади в ОРДЛО на які мають спиратися "миротворці"? Там уже майже століття, після Голодомору, ніяких громад не існує - одні кримінальні угруповання з гімном "Владимирский Централ"! Який на фіг інвестор? Там 30 років за оцінками спеціалістів тільки розміновувати... А Крим подарувати татарам бо вони корінний народ-жертва і закріпити це в Конституції. Рома ідіот! Навіщо нам такий Крим де 10% населення з мусульманським менталітетом почне офіційно ставити "раком" решту не-мусульманського населення, тобто українців в першу чергу", по праву "первородства" яке буде закріплено в Конституції? А стріляти в ворога, за Ромою, не можна, бо "Путін нападьот". Добре ж йому мізки салом заплили поки будьбу з Лукащенко хомячив... Короче. Рома, іди на хрен разом з своїми рабськими ідеями, а зі спадком Пілсудського і національним реваншем ми і без таких імпотентно-памаранчевих "адмінреформаторів" розберемось.
показати весь коментар
19.02.2019 17:33 Відповісти
НотаБене: звідки стільки агресивної зневаги в дискуссії? Вас сильно ображали по життю, це зрозуміло, але це не дає вам дозволу так по хамськи звертатися до Шановного автора.
По Криму я категорічно не згоден з Романом - його пропозиція навіть не утопічна - вона утопічна!
показати весь коментар
20.02.2019 00:47 Відповісти
Можливо Ви знаходите підстави для вшануваня пасивної позиції автора. Я ж таких підстав за тих умов що ми вже маємо (а вони для лише погіршуються) не бачу. Толерантність має межу! В бажанні примирити всіх з усіма і вдовольнити всіх за рахунок українців Роман цю межу легко перетинає і опиняється в зоні толерастії. Мені десь трапилось визначення цього явища.

"Для позначення набутої патологічної байдужості до зовнішніх загроз навіть з'явився термін tolerastia (толерастія). Частина дослідників схиляється до думки, що пропаганда толерантності - це масштабна спецоперація з психологічної підготовки людства до грядущого вторгнення «чужих». Щоб не спрацював природний захист, заснований на розпізнаванні «свої-чужі», максимально розширюється «простір толерантності», тобто «діапазон терпіння». Якщо ж таки проявляється суспільний імунітет, то апологети толерастії тут же на нього ставлять тавро «ксенофобії». В результаті такого комплексного підходу вороже втручання починає сприйматися як щось нормальне. Можна сперечатися, хто вони ці «чужі» - інопланетяни чи все ж таки земляни. Безперечно одне: вони вже серед нас і готуються до рішучої атаки. Для людства, враженого толерастією, вторгнення «чужих» буде катастрофою. Наша проблема в тому, що ми не вважаємо їх чужими. Зате вони однозначно вважають чужими нас."
показати весь коментар
20.02.2019 01:27 Відповісти
Здається, що ваші припущення щодо зниження порогу толерантності щодо різного роду втручань успішно опребував на практиці режим Порошенко.
показати весь коментар
20.02.2019 09:00 Відповісти
Саме паскудне що навіть я не можу уявити що нашим "схемотехнікам" прийде в голову завтра...
показати весь коментар
21.02.2019 00:46 Відповісти
Как избавиться от крыс и мышей.
Як завершити війну. План реінтеграції - Цензор.НЕТ 6305

Якось так.
показати весь коментар
19.02.2019 17:53 Відповісти
Пан Безсмертный, а что вы будете делать с выпускниками и курсантами военного училища днр?
С памятниками мотороле и гиви? С картинами гиви и моторолы, бетмана в школах и вузах днр+лнр?
С ранеными предателями в днр+лнр?
С памятниками ленину и сталину?
Будем европейские дороги там делать(восстанавливать), а у нас *овном ямы закидывать?
Хотите с пукиным общаться, первый вопрос будет о признание Крыма, второй республика ордло и амнистия и т.д.
Миссия оон и медведчуки, будут вести дураков к созданию республик, на нашу голову.
показати весь коментар
19.02.2019 21:31 Відповісти
Вообщем оранжевые деятели способны на универсалы, и посиделки с врагами за круглыми столами.
Вот такие оранжевые в 1918-1920 всё просидели, армии распускали.
Курсанты под Крутами, а оранжевые с уневерсалами.
показати весь коментар
19.02.2019 21:36 Відповісти
Категорически против всяких автономий. Украина должна оставаться унитарным государством. Именно автономия Крыма облегчила его оккупацию. Должна быть Крымская область и точка.
показати весь коментар
19.02.2019 22:25 Відповісти
Никакой "автономии" в Крыму больше не будет, а будет Симферопольский район Херсонской области. Крым останется только географическим названием полуострова. Переговоры и любые договоры с парашей бесполезны- мы вернём Донбасс и Крым только после военного разгрома параши силами НАТО с участием Украины и разделения параши на десятки более-менее вменяемых государств под внешним управлением США, ЕС, Китая, Японии и т.п. ***** с бандой частично сдохнут, частично сядут на пожизненное в Гааге. Так что не быть Бессмертному Президентом.
А нам всем (пока описанного выше ещё, к сожалению, не случилось) надо по мере своих возможностей приближать и содействовать разгрому параши, для начала хотя бы проголосовав за "партию войны" (как её называют в параше) в этом году на 2-х выборах, а также помогать армии и не только армии физически уничтожать парашную нечисть в Донбассе и их агентов в пределах неоккупированной части Украины.
показати весь коментар
20.02.2019 06:49 Відповісти
Первый раз увидел что-то конкретное и достаточно вменяемое от кандидата в Президенты. Увы , но большинство про сто идут по пути "гречка, дешевый газ, счастья в каждую семью после моего прихода",
показати весь коментар
20.02.2019 07:29 Відповісти
Ни слова ни о контрибуции, ни о репарациях. Зрада!
показати весь коментар
20.02.2019 07:46 Відповісти
Фантазії кабінетного науковця !!!
показати весь коментар
20.02.2019 08:51 Відповісти
Хорошо, что рот открыл и показал свой умишко. Так точно не выгнать агрессора, а только развести бардак в Украине.
показати весь коментар
20.02.2019 10:06 Відповісти
Не читав всю статю бо час у шкода, але навіть тезисно видно, що це марення сивої кобили.
Безсмертний - це один з тих пустобрехів, які довго та "розумно" можуть плести нісенітниці, які до реальності жодного відношення не мають. Якщо ви з ким-небудь воюєте, то, перш за все, потрібно чітко вияснити цілі свого противника та тактику своїх дій, щоб він не зміг їх реалізувати. Якщо в 2014 році Росія через проект "Новоросія" хотіла "мягкого" сценарію ліквідації України, то тепер, коли цей проект накрився мідним тазіком, плани змінилися. Тепер ціль Росії-ліквідація України будь -яким способом. Причому ліквідація не держави а ліквідація українства, ліквідація нації включаючи фізичне знищення більшості ураїнців. Особливо західних. В хід піде все від гібриду до ядерної зброї. І якщо ми це не усвідомимо і продовжимо бавитися в миротворців, особливі статуси та іншу поїбень, то воно так і буде. В темному заулку з бандитом можна "домовитися" лише одним способом-зверути йому щелепу. До тих пір поки ми не зможимо нанести Росії таких втрат, щоб сам факт її існування став проблематичним-вона буде нас давити. Але з існуючою владою це неможливо. Фактично вона на практиці є союзником Росії. Вона зацікавлена в цьому конфлікті і робить все щоб він тлів. Але це шлях навіть не до капітуляції а до ліквідації України як "проблеми" для Росії.
показати весь коментар
20.02.2019 10:07 Відповісти