4273 відвідувача онлайн
2 591 49
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Мова ворожнечі

Мова ворожнечі

З початку війни закордонні журналісти та експерти прочитали в Україні купу тренінгів про те, чому не можна використовувати мову ворожнечі.

Бо конфлікт дуже швидко розпалюється - і дуже повільно гаситься.

При цьому ми завжди цей термін вживали щодо війни, але не прикладали до теми виборів.

Порошенко вже закликав своїх прихильників писати ввічливо і обережно свою аргументацію. Але люди не можуть спинитися в образах. Люди накручені.

Громадян переконали, що всі хто голосував за ЗЕ, це - "бидло", "чисто поржать", "голосували емоціями, а не розумом". Деякі навіть дійшли до висновку, що опонентів треба "стріляти".

Для Порошенко дуже характерний вислів "ви й будки собачої не побудували". З того, що я бачу, - прихильники ПАП кайфують з того, що вони є представниками "вищої касти" - зрештою Порошенко сам їм про це сказав.

Тому всі експерти радять людям "спокійніше" вести дискусії. Порошенко вже закликав говорити з людьми спокійно.

Проте на дитячому майданчику мені розповіли мами інших дітей: "Мала необережність сказати подрузі, що голосуватиму за Зеленського. Я вже була не рада, що подзвонила: "Ти нічого не соображаєш!", "У тебе голова вообще нічого не варить", "Що ти вообщє понімаєш, нащо ти взагалі йдеш голосувати", "Я би вообще огранічіла право голосувати". Я тоді собі сказала, - говорить молода мама, - що тихенько проголосую і нікому нічого не буду більше говорити".

У військових, які підтримують ПАП, читаю вже сьогодні: за ЗЕ голосують "аватари", "суєцидникі" і "сзчмошнікі".

Вчора мені експерт доповідала, що Зе - це результат "телевізора" та "того, що люди не голосують розумом, а приймають рішення емоційно".

Це не зовсім так. Я знаю що і ті, хто не мають телевізора голосували за ЗЕ. Більше того, дуже багато людей вже півроку аналізують чи голосувати їм за ПАП чи за ЗЕ.

Тобто це помилка, яку комунікатори ПАП заклали у свої розрахунки. За ПАП - "не голосують розумом". ТОбто всі ті, хто мали б бути лідерами громадської думки, незалежними ЛОМами не стали на сторону ПАП. ТОбто багато виборців "аналізують ситуацію" - але "не підтримують ПАП".

До того ж я ще не зустріла ЖОДНУ людину (можливо вони й існують), які б голосували за ЗЕ як жарт - по-приколу. Я, правда, не розумію кого Вакарчук закликав не голосувати "по-приколу".

Водій одного разу переконував мене у тому, що "еліти крадуть. Вони принижують нашу людську гідність. Вони ставлять "своїх". Нашим дітям ця продажна еліта є стіною до розвитку та пробивання у житті". І я кивала головою. Україна очевидно що не стала країною соціальних ліфтів.

Водій був поінформований про ситуацію в Міністерствах, про кумівство та корупцію, він бачив результат рефор, він знав про гральні автомати тощо. Тобто він АНАЛІЗУВАВ ситуацію. Він дуже схожий на людину, яка користується повагою, він дуже схожий був на лідера громадської думки. Він пристрасно говорив і він привертав увагу людей. Мені здалося, що люди його поважають. Тому коли прихильники ПАП кажуть ЙОМУ, що ВІН не здатний до аналітики, вони стріляють собі в ногу.

Я бачу, що люди досі не розуміють ЧОМУ вони мають говорити З ПОВАГОЮ зі своїми співгромадянами, якщо ТІ голосували ЗА ІНШОГО кандидата.

Голосував за іншого? - Ти ідіот.

І абсолютно не важливо за кого з двох кандидатів ти голосував. Ще гірше тим, хто з прекрасного набору кандидатів ніяк не може визначитись за кого голосувати. На них нападають обидві сторони.

Ці вибори - це якраз ідеальна демонстрація того, як легко запустити "поїзд ненависті" і як важко його спинити.

Класичний приклад "вживання мови ворожнечі" - це геноцид в Руанді - коли хуту вирізали тутсі. Люди це робили з легкістю і приємністю, адже радіо навчило їх, що опоненти - це "таргани". Багато тутсі були вбиті своїми ж сусідами. Вбивали у церквах та школах.

Я якось спілкувалась з експертом по конфліктах, який працював у Сербії. Коли я сказала що в Україні легша ситуація, адже немає етнічного та релігійного протистояння, він розсміявся: "Я зазвичай працюю на врегулювання конфлікту, але дай мені грошей, ЗМІ та півроку. Побачиш - люди вбиватимуть один одного."

Топ коментарі
+14
А когда вы пять лет критиковать Порошенка, то вы не занимались распаливанием вражды? И тот самый Квартал, который высмеивал наших политиков и украинскую культуру?
показати весь коментар
08.04.2019 14:24 Відповісти
+10
Это не высмеивание, а именно неприятие. Всей реальности Евромайдана. Если бы у Зеленского и Порошенка были бы общие ценности, то сейчас бы вопросов бы не стояло. Поклонники Порошенка не такие фанатики, как тут выписывают. Всё чего они хотят это продолжения движения в Европу и укрепления этих ценностей. Но кто их будет укреплять? Те, кто над ними издевался пять лет?
показати весь коментар
08.04.2019 14:48 Відповісти
+9
ладно бы критиковали - шло неприкрытое дерьмометание, причём адресатом, ясен пень, был не ПАП, а противники этой самой зрады.а когда вентилятор развернули - Зе-люди, внезапно, оказались нежными ранимыми созданиями с тонкой душевной организацией.
показати весь коментар
08.04.2019 14:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дуже хлібна тема.
показати весь коментар
08.04.2019 13:57 Відповісти
Дуже актуальна тема.
показати весь коментар
08.04.2019 14:11 Відповісти
Ні. Хлібна. На таких темах як на дріжджах ростуть нові "насті_станко". Знають, за що європейські розжирілі на хабарах ґазпрому функціонери готові платити.

І, звісно, можна заробити похвалу у "зЄ"
показати весь коментар
08.04.2019 14:20 Відповісти
интересно, сколько еврей коломойша заплатил этой кремлевской подстилке, за такой высер против ПЕТРА АЛЕКСЕЕВИЧА?
показати весь коментар
08.04.2019 14:44 Відповісти
Та ради бога... зайдіть на будь-яку гілку Цензора і подивіться культуру спілкування. - вона на нулі. Тобто спілкування вже нема - один срач.
показати весь коментар
08.04.2019 19:53 Відповісти
Звісно, що Ви останнім своїм словом внесли лепту в те, щоб дискусія наближалася до академічних стандартів
показати весь коментар
08.04.2019 20:51 Відповісти
А когда вы пять лет критиковать Порошенка, то вы не занимались распаливанием вражды? И тот самый Квартал, который высмеивал наших политиков и украинскую культуру?
показати весь коментар
08.04.2019 14:24 Відповісти
Критиковали
показати весь коментар
08.04.2019 14:25 Відповісти
Нужно было не критиковать, а сажать.
Сажать было некому, ибо все повязаны круговой порукой. Осталось только высмеивать!
показати весь коментар
08.04.2019 14:36 Відповісти
Это не высмеивание, а именно неприятие. Всей реальности Евромайдана. Если бы у Зеленского и Порошенка были бы общие ценности, то сейчас бы вопросов бы не стояло. Поклонники Порошенка не такие фанатики, как тут выписывают. Всё чего они хотят это продолжения движения в Европу и укрепления этих ценностей. Но кто их будет укреплять? Те, кто над ними издевался пять лет?
показати весь коментар
08.04.2019 14:48 Відповісти
НЕ СПЕКУЛИРУЙ. У ЛЮДЕЙ НЕПРИЯТИЕ КОРРУПЦИИ, ВОРОВСТВА, ОТКРОВЕННОГО ВРАНЬЯ И БЕСПОМОЩНОСТИ.
показати весь коментар
08.04.2019 16:06 Відповісти
А высмеивают Термос и шаровары.
показати весь коментар
08.04.2019 16:12 Відповісти
В том, что я буду голосовать за Зеленского виноват Порошенко.
показати весь коментар
08.04.2019 20:14 Відповісти
ладно бы критиковали - шло неприкрытое дерьмометание, причём адресатом, ясен пень, был не ПАП, а противники этой самой зрады.а когда вентилятор развернули - Зе-люди, внезапно, оказались нежными ранимыми созданиями с тонкой душевной организацией.
показати весь коментар
08.04.2019 14:35 Відповісти
А где вы видите критику? Один срач.
показати весь коментар
08.04.2019 19:55 Відповісти
Плюсую.
Но об этом мало думают, ещё меньше -- понимают.
показати весь коментар
08.04.2019 14:35 Відповісти
Зараз вже не важливо, як голосували в першому турі. Зараз важливо, щоб проросійський буратіно (План "Буратіно" у 2014-му знайшли у зламаній пошті Жиріка) не став президентом України. Бо може статися, що московський план втілиться в життя.
показати весь коментар
08.04.2019 15:55 Відповісти
Проехаться с таксистом и после этого написать статью с "выводами космического масштаба (и дальше по тексту)" .
Испанский стыд...
показати весь коментар
08.04.2019 15:58 Відповісти
...з потрібним "таксистом"
показати весь коментар
09.04.2019 08:37 Відповісти
Сценарій "Буратіно":
https://wz.lviv.ua/article/388207-stsenarij-buratino-napisanij-u-moskvi
показати весь коментар
08.04.2019 16:19 Відповісти
Мову ворожнечі використовують совки, які не вірять у Бога, а вірять у націоналізм і теорію самовизначення народів, розроблену колись більшовиками. Скрізь їм мерещаться вороги, хоча вони не помічають головного ворога всередині країни - корупцію.
показати весь коментар
08.04.2019 16:21 Відповісти
Шломо, стули писок. Краще розкажи про це в Ізраїлі, де прийняли закон про єврейську природу цієї держави. Без націоналізму, тобто турботи про свою хату, не була б створена жодна держава, в тому числі й ота, що в палестині.
показати весь коментар
09.04.2019 07:39 Відповісти
деМаґоґан не може без демаґоґії.
показати весь коментар
09.04.2019 08:39 Відповісти
Громадян переконали, що всі хто голосував за ЗЕ, це - "бидло"Источник: https://censor.net/b3121027

Интересно, кто "переконав", кого конкретно вы имеете ввиду?
И как у них так ловко это вышло, если после выборов прошла всего неделя?
Судя по акцентам, вы, мадам, сторонник Зе, и думаю, не станете отрицать, что больше всего информации о нем, прямо или опосредованно, было на 1+1.
Может, скажете тогда, как следует называть новости ТСН, если не "разжиганием вражды"?
Эти новости ежедневно культивируют тревогу, неуверенность в завтрашнем дне, недоверие к власти и бесперспективность.
показати весь коментар
08.04.2019 16:28 Відповісти
Цікаві і нові тези.Виявляється,Порох особисто сказав прихильникам, " що вони є представниками "вищої касти" .
Особисто я ні разу не звинувачую прихильників Вови.Проголосували ж колись за тупого зека(і такі типу журналісти теж переконували поважати чужий вибір).Звичайна інформаційна операція.Олігархічні й кремлівські гроші й медіаресурси,і-вуаля !
І той знайомий водій,звичайно,проголосував не з-за обдуманих переконань,а тому що в його інформпросторі сказали, що всюди злодії і зрада,й треба щось змінювати.
показати весь коментар
08.04.2019 18:09 Відповісти
https://twitter.com/lisitcya Мова ворожнечі - Цензор.НЕТ 6389Лисиця~Кіцуне‏

В мене зараз таке враження, що мене б'ють лопатою по голові, а у відповідь я повинна бути чемною. Так цивілізації і завоювувались.
показати весь коментар
08.04.2019 18:10 Відповісти
Питання до Україно мовних авторів: - ШАНОВНІ УКРАЇНОМОВНІ АВТОРИ ЧОМУ ВИ В РОЗМОВАХ ТА НА ПИСМІ СВІДОМО ПОРУШУЄТЕ ПРАВИЛА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ПРИ ВИМОВЛЯННІ, АБО НАПИСАННІ ПРИЗВІЩА, ІМ'Я, ТА ПО БАТЬКОВІ ПРЕЗИДЕНТА порошенка.
Ви чудово знаєте шо в Українській мові НЕМАЄ ІМЕНІ АЛЕКСЕЙ. В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ Є ІМ'Я ОЛЕКСІЙ. ТАКОЖ НЕМАЄ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ НЕМАЄ ПО БАТЬКОВІ АЛЕКСЕЕВИЧ, Є ТІЛЬКИ ОЛЕКСІЙОВИЧ.
ЦЕ ШО СВІДОМЕПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ????? З ЗАКИДОНОМ НА НОВІ ПРАВИЛА????
ЧИ ЦЕ СВІДОМЕ ПРИНИЖЕННІ УСІХ ОЛЕКСАНДРОВИЧИВ?????
ЧИ ЦЕ ТАКИЙ НИЗЬКИЙ,НИЖЧЕ КОЛІН УКЛІН петру порошенкові?????
Ну неможна же так лизати дупу порушуючи усі правила РІДНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. 😂😅😂

ПІБ порошенка УКРАЇНСЬКОЮ - петро олексійович порошенко.
СКОРОЧЕННО поп. 😂😅😂
показати весь коментар
08.04.2019 18:10 Відповісти
Уже не первая статья, где зебилы и сочувствующие слёзно жалуются, что их считают ненормальными...
А может всё дело в том, что это правда?

ПыСы. Ну и конечно приплести Руанду это было гениально (нет)...
показати весь коментар
08.04.2019 18:21 Відповісти
Я бачу,що до цього хтось веде,а люди все таки мають право на свою точку зору.
показати весь коментар
08.04.2019 18:23 Відповісти
Якщо все це не зупинити, то тільки за те, що ти за другого кандидата будуть вбивати і винен в цьому буде також ЦЕНЗОР з Бутусовим на чолі.
показати весь коментар
08.04.2019 18:26 Відповісти
нельзя вести на поводке того, кто не хочет быть ведомым. если людей ведут, значит они готовы быть ведомыми. касается сторонников обоих кандидатов.
показати весь коментар
09.04.2019 09:28 Відповісти
Бл....ь , как порохоботов так стрелять можно , а как зеботов так низзя . .
Алё Алёна , ты почитай комменты хотя бы на здешних ветках , тут не Цензоре , и не задавай глупых вопросов . . Ненависть продуцируют в первую очередь противники Пороха . В его круглосуточной травле тут объединились в одно целое все кому не лень , Зе-боты , заюльки , кремлеботы , рыгоботы , националисты и т.д и т.п. но тебе этого не видно , да ? А виноваты в разжигании , судя по твоей статье , одни порохоботы . пц . !

У меня вот жена говорит тоже что и твоя подружка ,, сказала ,на свою голову , соседке что будет голосовать за Пороха и наслушалась проклятий на всю оставшуюся жизнь . За своим мля, базаром следите ,, а потом обвиняйте других .!! .
показати весь коментар
08.04.2019 19:19 Відповісти
А меня в моєму маленькомі місті пощастило. С першого разу - зустріла приятельку-перукарку, вона така щаслива, похвалилася, що за Зе голосувала. Я спитала:"А чому за нього?" У відповідь: " Чотири (!) роки поплакали,тепер 4 роки поржем".
показати весь коментар
08.04.2019 21:00 Відповісти
Вона навіть до 5 рахувати не вміє?
показати весь коментар
09.04.2019 00:19 Відповісти
Аби лише "ржала" не на кутні...
показати весь коментар
09.04.2019 08:41 Відповісти
прихильники ПАП кайфують з того, що вони є представниками "вищої касти" Источник: https://censor.net/b3121027

Алена Стадник-Стефурак - нікчемна брехуха.
За що вас поважати?

А обирати маріонетку Коломойського для нібито боротьби з корупцією це як гасити пожежу бензином. І це не ідіотизм?
показати весь коментар
08.04.2019 23:15 Відповісти
Ти мав вибір, ти його зробив - обирав не украінця, а з тих, кому Украіна чужа. Завтра не нарікай, а прийми своє жебрацьке життя як належне.
показати весь коментар
09.04.2019 08:53 Відповісти
Я українець і обираю українця Петра Порошенка.
показати весь коментар
09.04.2019 09:38 Відповісти
Навіть якщо бути дуже ввічливим і толерантним важко не помітити що один кандидат в президенти Україну обкрадав під час війни і став багатшим в 82 рази, а другий всю свою карєру з України глузував і глумився на потіху ворогу і теж заробляв на цьому. З великою долею вірогідності можна стверджувати що за обох голосували малоінформовані та безвідповідальні маргінали.
показати весь коментар
09.04.2019 01:59 Відповісти
если бы он стал богаче в 82 раза, он был бы 2 человеком по багатству в мире. Потому что до войны у него был миллиард, значит сейчас 82 миллиарда.

Ну и кто вы как не дебилы?

Вот скажите честно.
показати весь коментар
09.04.2019 03:42 Відповісти
Вы не в теме. Такие цифры привел Кравчук позавчера. А на конец 2013 года Петя, отрезанный яныком от бюджетной "соски" был банкротом и его долги с обязательствами достигали 800 млн. Единственное чем он был озабочен как влезть в Парламент депутатом и нанимал пиарщиков с единственным требованием улучшить свой рейтинг с 1,5% до 4-5. Так что, утешу!, Вы не дебил. Это точно. Вы просто не в теме.
показати весь коментар
09.04.2019 16:19 Відповісти
У него ДОХОД увеличился в 2018 по сравнению с 2017. Потому что в 2017 он КОПИЛ
в 2018 РАЗБИЛ КОПИЛКУ. Снял дивиденды.
показати весь коментар
09.04.2019 16:22 Відповісти
да, дядя, таки ти ольгинське тро-ло-ло
показати весь коментар
09.04.2019 08:50 Відповісти
как же вы задолбали.
Не Порошенку жить в стране при ЗЕ А ВАМ.
ВЫ СЕБЕ должны а не он вам.

Он вам не папа и не мама.
показати весь коментар
09.04.2019 03:40 Відповісти
И главное спохватились. Раньше надо было думать, когда навязывали яхык ненависти по отношению к власти.

И делали это вы, журналюхи.
показати весь коментар
09.04.2019 03:43 Відповісти
А коли "мову ворожнечі" ввели до законодавства більшості західноеуропейських країн, то уряди, що знаходяться під контролем глобалістів, почали цим законодавством затикати роти неугодним, особливо тим, хто хоча б слово криве скаже про мусульман та лгбт-свиноту. Поліція моніторить таких людей і саджає їх у тюрми (в Британії - до 3000 тисяч на рік). Наприклад, активіста Томі Робінсона посадили минулого року за те, що він стрімив з-під суду, на якому слухулася справа банди мусульман-педофілів. Його кинули в тюрму де більшість в'язнів складають мусліми. Дехто з активістів з тюрми не виходить, вже було кілька смертей. https://www.youtube.com/watch?v=iYfStBZ2w8w Отже, hate speech - це позаюридична "норма", якою уряди глобалістів намагаються заткнути рота всім незгодним, це форма новітня цензури, і громадські активісти мають зробити все, щоби викинути "мову ворожнечі" із законодавства і забути про неї назавжди.
показати весь коментар
09.04.2019 07:35 Відповісти
Мова ворожнечи це чудово, тому що не дивлячись на потужну пропаганду, порохоботiнг, та цензуру в ЗМI, ми не допустили сповзання країни в авторитаризм пострадянського зразка. Нового Лукашенко збили на зльотi i тепер у нас є ще один шанс.
показати весь коментар
09.04.2019 08:06 Відповісти
Ще не збили. 21 всі на вибори, голосуємо проти московського шпигуна й узурпатора порошенка!
показати весь коментар
09.04.2019 09:01 Відповісти
"Дайте мені радіо і газети і через рік з любого народу я зроблю стадо свиней" Йозеф Геббельс. Далеко не треба йти -приклад Росія і "распятые мальчики".
показати весь коментар
09.04.2019 08:50 Відповісти