10934 відвідувача онлайн
3 133 50
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Україна, НАТО і порівняння з Фінляндією

Україна, НАТО і порівняння з Фінляндією

Усі роки війни я старанно уникав порівнянь того, що відбувається у нас з війнами і конфліктами в інших країнах чи куточках планети. Просто навіть поверховий аналіз свідчить, що жодне з порівнянь не витримує критики.

Порівняння нашої ситуації з тим, що відбувалось в Фінляндії до під час і після Другої світової війни для мене теж позбавлене сенсу. Хоча б тому, що Фінляндія навіть "розплатившись" територіями і самообмеженнями в зовнішній політиці все ж таки перед тим змогла завершити військовий конфлікт, завдавши ворогові втрат, несумісних з бажанням продовжувати бойові дії. У подальшому "позаблоковість‘ Фінляндії існувала саме через існування блоків, між якими встановився військовий паритет і ніхто не відчував потреби та бажання зійтись у прямому збройному конфлікті.

Нині ситуація принципово відмінна.

Наш суперник навіть не визнає себе учасником конфлікту, і ми не можемо закінчити бойові дії. Окрім того навколо нас явно немає нікого, хто був би готовий чи навіть задумувався б над можливістю військового протиборства з нашим ворогом. Міжнародних Правил "взаємодії" навіть якщо під нею вважати протидію немає. Ті, що були, фактично щоденно деградують, розвалюються і тестуються на можливість їх обходити масою великих міжнародних гравців.

Саме тому будь які односторонні поступки, передача територій, самообмеження в зовнішній чи внутрішній політиці нічого нам не дадуть. Принаймні нічого не дадуть в середньо чи довгостроковій перспективі.

Я впевнений, що перспектив і умов для "фінляндизації" України (як продуманої стратегії поведінки, що зменшує безпекові ризики) дійсно не існує.

Але чи є альтернативою курс на інтеграцію в НАТО?

Був би. Якби ми мали можливість туди вступити ближчим часом,

Але ж не маємо. У нас не прийнято говорити, що вступ до НАТО відбувається шляхом прийняття. Ну, щоб не говорити багато - нашого бажання і неочевидної готовності вступити в НАТО недостатньо для того, щоб туди вступити, нас повині туди прийняти. А не хочуть. Категорично навіть не бажають говорити про це приблизно ж стільки країн, скільки відкрито підтримують ідею запросити до НАТО Україну.

І це не є великою таємницею.

Тому шкода, що подібні констатації стають підставою для сумнівів у патріотичності тих, хто їх проголошують. Як на мене, то заявити, що нас найближчим часом не приймуть в НАТО - це радше банальність, ніж зрада.

Що можна робити в цій ситуації в плані інтеграції в НАТО для професіоналів зрозуміло. Навіть елементарний здоровий глузд підказує, що й без перспектив вступити в Альянс перехід на стандарти НАТО і зміцнення відносин з цією організацією (в тому числі поступовим нарощуванням її присутності в Україні) вигідно для нас.

Але це не є відповіддю на питання про гарантії безпеки України. Адже відкинувши риторику про нас, як захисників Європи і її цінностей, в НАТО ми хочемо саме задля отримання гарантій безпеки для себе. І можливості отримання від НАТО цих гарантій без повноправного членства немає.

То що ж робити?

І ось коли хтось ставить це питання публічно, це не "пробний шар". Не ознака тестування громадської думки. Не спроба піддати ревізії курс на інтеграцію в НАТО.

Це ознака здорового глузду і чесні спроби говорити про головне.

Топ коментарі
+12
З цими все зрозуміло.Ви зробили це разом, зелебобіки.
показати весь коментар
25.09.2019 09:40 Відповісти
+11
"Як на мене, то заявити, що нас найближчим часом не приймуть в НАТО - це радше банальність, ніж зрада."
Источник: https://censor.net/b3150247

Якби про це сказав хтось один із "слуг", це була би просто банальність.
Але ви, зелені, дуже активно заспівали цю пісню хором. Це не випадковий збіг, а підготовка громадської думки до відмови від плану ПДЧ, про який ви, як діюча влада, мали би говорити на саміті НАТО в грудні 2019 року.

Ялинковичі-2.
показати весь коментар
25.09.2019 10:32 Відповісти
+10
Они не знают что делать.! Просто- НЕ ЗНАЮТ! Но даже не это самое страшное А то,что в своем незнании и желании нравится охлосу их избравшему они поступают методом тыка пальцев в розетку- "а шо будет"? Только пальцы эти не их личные, а НАШИ! Они НАШИМИ пальцами лазят в розетки и проверяют там наличие электричества!
показати весь коментар
25.09.2019 09:57 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Треба робити , що б Раша визнала себе учасником конфлікту
показати весь коментар
25.09.2019 09:30 Відповісти
Яременко, не треба дутися. Ми вже зрозуміли, що ти і верещака - московські консерви.
показати весь коментар
25.09.2019 15:06 Відповісти
Я канєшно вибачаюсь,але ти щось поплутав
показати весь коментар
25.09.2019 15:52 Відповісти
То що ж робити?

Яременко, алаверды!
"То що ж робити?"

тебе вибрали в депутати щоб ти народу питання задавав, чи питання вирішував?

То що ж робити?
Пішов к єдрєнє фене з депутатів!
показати весь коментар
25.09.2019 17:17 Відповісти
Як там дише "Арьтьоймей" косноязичний"?
показати весь коментар
25.09.2019 22:31 Відповісти
З цими все зрозуміло.Ви зробили це разом, зелебобіки.
показати весь коментар
25.09.2019 09:40 Відповісти
это слабый ответ на слова его однопартийки, оправдание за неумение решать конфликты и принимать поражения. Короче, просто слова. Кстати, а почему он не писал раньше, а только размышлял. Патриотизм спал или ЧТО
показати весь коментар
25.09.2019 09:46 Відповісти
Треба повертати Пороха. При ньому були перемоги.
показати весь коментар
25.09.2019 09:43 Відповісти
Не треба. Це те ж саме, що Зю, тільки хитріше. Не було при ньому перемог. Одні патріотичні слововиперди.
показати весь коментар
25.09.2019 15:07 Відповісти
Скажите, есть ли у вам стратегия, наработки или программа продвижения по пути в НАТО? или пока только все, что подготовили предшественники? Спасибо
показати весь коментар
25.09.2019 09:48 Відповісти
Є в них стратегія по НАТО, це відмова від вступув НАТО.
З інтервью Ірини Верещак. https://censor.net/blogs/3150148/sluga_yanukovicha_tskav_fakti_z_bograf_rini_vereschuk

1. Оборонний бюлетень вперше був виданий минулого року
Насправді, Стратегічний оборонний бюлетень було видано в 2016 році
2. Хочу, щоб опозиція прийшла на цю ГЕНАСАМБЛЕЮ НАТО, і сказала, що мала на увазі, коли заявляла, що нас уже в НАТО майже взяли, але нова влада чомусь цього не хоче.
В Києві пройде ПАРЛАМЕНТСЬКА АСАМБЛЕЯ НАТО. Генасамблея - це орган ООН, а не НАТО
3. Чомусь у Грузії для наближення до НАТО знадобилася одна робота, тоді як у нас чомусь зовсім інша.
Це неправда. Грузія виконала ті ж самі вимоги, які ставляться й перед Україною
4. КОМІСІЯ Росія-НАТО, здається, лише один рік була заморожена, а всі інші роки вона активно працювала
Комунікаційний орган між НАТО і РФ називається Рада Росія-НАТО, а не комісія. Рада Росія-НАТО не діє з 2014 року, існують лише двосторонні консультації між РФ і НАТО
5. Фінляндія більш тісно інтегрована з НАТО, ніж деякі члени Альянсу, наприклад, Угорщина чи АВСТРІЯ(!!!)
Австрія не є членом Альянсу, вона - нейтральна країна Источник: https://censor.net/b3150148
показати весь коментар
25.09.2019 10:51 Відповісти
Они не знают что делать.! Просто- НЕ ЗНАЮТ! Но даже не это самое страшное А то,что в своем незнании и желании нравится охлосу их избравшему они поступают методом тыка пальцев в розетку- "а шо будет"? Только пальцы эти не их личные, а НАШИ! Они НАШИМИ пальцами лазят в розетки и проверяют там наличие электричества!
показати весь коментар
25.09.2019 09:57 Відповісти
Та чудово вони все знають: хитрожопо капітулювати так, щоби ніхто не помітив, утопити сам акт капітуляції у словесному гівні тіпа ми за мір, а потім "попіліть" бабло, яким Захід виділить тіпа на ремонт дамбасу, а фактично - за зраду. От і все. Решта - вереск верещаки і бубоніння яременка.
показати весь коментар
25.09.2019 15:11 Відповісти
Что делать? Ускоренно додельівать собственньіе ракетьі средней дальности и проводить испьітания. Создание оружия сдерживания , без нарушения международньіх договоров , усилит оборонньій потенциал Украиньі и реально приблизит ее к полноправному членству в Североатлантическом Альянсе. С сильньіми и говорят по-другому...
показати весь коментар
25.09.2019 09:59 Відповісти
Хто це буде робити? Влада? Чи може ви?
показати весь коментар
25.09.2019 10:20 Відповісти
Не сделал Порошенко с Пастором , придется делать Зеленскому. На кону безопасность страньі.
показати весь коментар
25.09.2019 10:24 Відповісти
Умный анализ.
Реалистичный вопрос.
А ваши предложения решения проблемы где? В следующей статье?
показати весь коментар
25.09.2019 10:18 Відповісти
Немає там, на жаль, ніякого аналізу.
Це чергова консерва, яка кілька років пудрила всім мізки своїм "патріотизмом", а коли дійшло до діла, то зразу почав кацапські мантри повторювати.
І в цьому "аналізі" він не пояснює, чому "слуги" вибрали мертвечуківську шльондру, яка вже багато разів відзначалися антиукраїнськими діями, в комітет по обороні.
показати весь коментар
25.09.2019 10:38 Відповісти
При чём тут мелкие внутриукраинские дрязги?
" вступ до НАТО відбувається шляхом прийняття. Ну, щоб не говорити багато - нашого бажання і неочевидної готовності вступити в НАТО недостатньо для того, щоб туди вступити, нас повині туди прийняти. А не хочуть. Категорично навіть не бажають говорити про це приблизно ж стільки країн, скільки відкрито підтримують ідею запросити до НАТО Україну."

Даже если не 50 на 50, решения НАТО принимаются консенсусом....
Это ж не плач Ярославны устраивать надо, а составить список противников вступления, да назначить туда толковых послов, да организовать в тех странах всякие сайты-фейсбуки, да вести пропаганду, и т.д., и т.п....
Ну как Расия продвигает свои интересы - учиться надо!
показати весь коментар
25.09.2019 12:05 Відповісти
Зеленые большевики готовят общественное мнение к внеблоковости и нейтралитету.
Дураки не учатся на собственном опыте, - все ЭТО уже было, идиоты..
показати весь коментар
25.09.2019 10:26 Відповісти
особий лайк за "зєльонийє большевікі"
показати весь коментар
25.09.2019 15:00 Відповісти
"Як на мене, то заявити, що нас найближчим часом не приймуть в НАТО - це радше банальність, ніж зрада."
Источник: https://censor.net/b3150247

Якби про це сказав хтось один із "слуг", це була би просто банальність.
Але ви, зелені, дуже активно заспівали цю пісню хором. Це не випадковий збіг, а підготовка громадської думки до відмови від плану ПДЧ, про який ви, як діюча влада, мали би говорити на саміті НАТО в грудні 2019 року.

Ялинковичі-2.
показати весь коментар
25.09.2019 10:32 Відповісти
Отримавши план ПДЧ ви би мусили його виконувати.
А так будете тільки язиками ляпати про можливу, майбутню, невідомо коли, перспективу членства в НАТО.
показати весь коментар
25.09.2019 10:36 Відповісти
Згідно національних традицій з моменту відрощення бороди автор вже не може вважатися українським дипломатом. Численні його виступи протягом довгих місяців, як і сьогоднішній, виглядають коментарями подій, часто гострими, але облишені всесторонньо виважених порад. Почекаємо ще до кінця року на "курчат" (рішень), які вилізуть з-під дипломатичної квочки у ВР.
показати весь коментар
25.09.2019 10:47 Відповісти
Не, не, не, баран еременко, овца из твоего стада, ублюдок, блеяла не про то, что нас туда берут/не берут, а про то, что вам, скотам, туда не надо. Так что...
Пасись пока на етом поле, ублюдок.
Пока пасись...
показати весь коментар
25.09.2019 10:53 Відповісти
Кстати, да. Верещук напирала на то, Финляндия не в НАТО, потому что учитывает хотелки россии. И тут же вворачивала "Я не думаю, что россия когда-нибудь разрешит нам вступить в НАТО."
показати весь коментар
25.09.2019 10:59 Відповісти
Немає слів . Лишились тільки мати та ще слову ***** .
показати весь коментар
25.09.2019 11:17 Відповісти
Богдане, Богдане і це говорите Ви, людина, представник влади 2013, яка одна із перших осудила побиття студентів на Майдані. З усіх щелин лине від вашоі влади сумніви щодо необхідності членства Украіни в НАТО."Навіть елементарний здоровий глузд підказує, що й без перспектив вступити в Альянс перехід на стандарти НАТО і зміцнення відносин з цією організацією (в тому числі поступовим нарощуванням її присутності в Україні) вигідно для нас.Але це не є відповіддю на питання про гарантії безпеки України" Чому ж Ви своїм дописом не даєте відповіді на питання що робити і що є гарантіію безпеки для України. Якби Литва, Латвія та Эстонія не були б членами НАТО, то вони б мали те ж саме, що має сьогодні Україна, Грузія. У чужий будинок можна зайти через двері попередньо постукавши або подзвонивши. ПДЧ і є той самий дзвоник
показати весь коментар
25.09.2019 11:22 Відповісти
Яременко давно вже втратив довіру як патріот. З ним уже все ясно
показати весь коментар
25.09.2019 11:33 Відповісти
Альтернатива - отримати статус союзника США поза НАТО, включно з розміщенням на території України американськох військових баз.
показати весь коментар
25.09.2019 11:41 Відповісти
це той підсвинок, що був назначений генеральним консулом Януковичем, потім перекинувся до майданівців, потім був в Укропі, тепер за Зеленського. бо 20 баксів це 20 баксів?
показати весь коментар
25.09.2019 11:49 Відповісти
Разговор не о чем. Пустое переливание воды.Нужен ответ на сложный для страны вопрос. Как там говорят русские " Кто виноват, и Что делать". И так вариант нейтралитета, пустое. Мы и так были нейтральные, но в итоге агрессии потеряли два региона страны, а могли бы и пол страны, если бы у Пу карта лягла. Значит нейтралитет не годится, откидываем этот "вариант2 как не пригодный. Вариан два - гарантии великих держав, блин и это было нам гарантии за отказ от третьего ядерного арсенала дали и РФ и США и Великобритания, а потом к ним присоединились Франция, Китай, кто там еще... Ну и что это нам помогло. Да не сколько. Один из подписантов начал агрессию, а остальных посетила "крайняя озабоченность". Значит и этот вариант отпадает. Третий вариант , вступление в НАТО. Народ конечно наш немного прозрел последние 5 лет ( правда не полностью и не весь, как ни странно) И в случае референдума мог бы и проголосовать за вступления ( без участия скрепоударенных "наших людей" из Крыма и ОРДЛО) Но опять, нам говорят что в ближайшем историческом отрезке нас брать ни кто не хочет. И тут не коррупция и и. д. виной, а то что не хотят "возбуждать" РФ, так она всегда будет против вступления Украины в НАТО и даже в ЕС, и это не изменится с физ см. Пу, и даже его ближайшего окружения. Но это не значит что мы не должны стучаться и колотить в двери НАТО, модернизируя страну, ведя борьбу с коррупцией и создавая сильную армию. Вопрос, а когда же нас "примут", будем откровенны , пока в ведущих странах Запада к власти не придут решительные люди типа Маккейна, а РФ ослабнет и погрязнет во внутренних разборках. По другому нам вступление не светит. Но как говорится надежда умирает последней. Ну и последний вариант вернуться в "братские объятья" в союз "нерушимый, народов свободных". Так вот в отличии от Запада , РФ союзники не нужны, им нужны слуги, вассалы, рабы. Так что для нас это не вариант. Остается надежда только на себя, и вот тут пример Финляндии времен Зимней войны должен служить примером. А вообще нужно в этом лживом , безхребетном мире рассчитывать только на себя, на армию, народ и искать ситуативные союзы. ( враг моего врага, уж если не друг, то союзник) К этому хочу добавить, а Карфаген все таки должен быть разрушен.
показати весь коментар
25.09.2019 13:00 Відповісти
гарний комент, дякую.

ЄвангелієВід Матвія 7:88
бо кожен, хто просить одержує, хто шукає знаходить, а хто стукає відчинять йому.

я впевнений,що якщо б не колективний український зелепужнийпаморок, то к 2024 року Україна мала би принаймні ПДЧ, бо взагалі відношення до украЇНСЬКОЇ армії на Заході досить позитивне,і хто не дурень, той розуміє, що Україна це є дійсно кордон від мордорських нелюдів,а її армія вміє протистояти генетичним покидькам-їхтамнетам.

а зараз дай Боже щоб Зулепуга сотоварищі не злив неньку мордорові під гаслом попрацюємо до нового року.
Якось так,імхо.
показати весь коментар
25.09.2019 16:37 Відповісти
Десь був, так
показати весь коментар
25.09.2019 13:02 Відповісти
ага! якшо не беруть негайно, то і проситись не будемо!!!
то шо? Зє!біли вирішили в тайожний сайуз?
показати весь коментар
25.09.2019 14:51 Відповісти
Ці покидьки самі нічого не вирішують. Вони лише озвучують те що їм кажуть.
В даному випадку(як і в більшості інших) те що їм кажуть з кремля
показати весь коментар
25.09.2019 15:00 Відповісти
Правильно, все за інструкціями з Кремля, поступовий, повільний розворот
показати весь коментар
25.09.2019 15:32 Відповісти
та ні,все схоже на поворот усі разом. дай Боже помилитися
показати весь коментар
25.09.2019 16:45 Відповісти
що за херню написав цей небритий ще трохи і воно буде писати про союз з кацапією
показати весь коментар
25.09.2019 21:16 Відповісти
"Некоторые" почему-то забыли:
21.04.18. «Экс-посол США Пайфер: Порошенко вводит общественность в заблуждение, обещая скорое вступление в НАТО» https://nv.ua/ukraine/politics/eks-posol-ssha-pajfer-poroshenko-vvodit-obshchestvennost-v-zabluzhdenie-obeshchaja-skoroe-vstuplenie-v-nato-2465423.html ,
или
22.04.18. «Пока российские военные находятся на Донбассе и в Крыму, Украине будет сложно вступить в НАТО, - экс-посол США Пайфер» https://censor.net/news/3062620/;
Так что - пока (!!!) - нас там не ждут! "Консенсус" отсутствует!

А реальное вступление Украины в НАТО и ЕС возможно только и только тогда , когда наша внутренняя жизнь будет строиться по натовским и европейским стандартам (основными из которых являются - не воруй, заботься о общественном благополучии и о национальных интересах)

Так что - всем, - ноющим об очередной "зраде" Зе & C˚, - советую оторвать зады от диванов и бежать бегом (!) создавать "старданты НАТО" в Украине!

показати весь коментар
25.09.2019 22:05 Відповісти
Коза-дереза, я тебя уже несколько месяцев жду, неадекватку, со стандартами.
А тьі, неадекватное гуано, только здесь и пасешься и о национальньіх интересах и всеобщем благополучии заботишься отсюда, гуано.
показати весь коментар
25.09.2019 22:48 Відповісти
ХУ@ЛИШКО, ну я же тебе ясно написала - https://censor.net/comments/locate/3119474/019215ad-46c4-702b-880a-99675863fe76.
А ты, ХУ@ЛИШКО, оказывается - не только писать не умеешь, но и читать…
Э-э-эх, коротко повторюсь: https://censor.net/comments/locate/3113704/019215bc-f4d3-71e1-8b96-bc8313dfa869#_blank
показати весь коментар
26.09.2019 06:02 Відповісти
"Блазенюк", "іди козі в тріщину!!!" Досить твоєї заяви про вивід американських інструкторів з Яворова... Все ясно!!!.
показати весь коментар
25.09.2019 22:36 Відповісти
А я би з носка зарядив би цьому покидьку в його огидну пику.
Декілька раз, до втрати його свідомості.
А потім ще і ще, поки це чмо не забуде хто воно таке є.
З ними тільки так
показати весь коментар
25.09.2019 22:52 Відповісти
По перше, повна підтримка пану Яременку.
Тільки одне чисто філологічне зауваження - вислів "пробний шар" канєшно мав би бути, ну наприклад, "пробним пострілом", але не шаром (шар - російською СЛОЙ), але решта виглядає на мій погляд бездоганно.

Очікувана реакція україноботів (за визначенням Порошенка) на вислів Яременка.

По суті висловленого - що нас не чекають у НАТО - ні мур-мур, зате вже звичне лайнокидання ні в тин ні в ворота.
Хтось дійсно вважає, що вступ України до НАТО залежить тільки від нашого бажання?
- Ні, насправді.
Є бодай якийсь аргумент проти того, що нам в НАТО найближчим часом не бути?
- Ні, насправді.
А проти того, що ситуація з Фінляндією 1940 року зовсім неподібна до нашої 2014 року?
- Знов ні.

Вопшем, суцільна маніпуляція.
А те що ми сьогоді навряд чи можемо рівнятись з Фінляндією 1940 року є очевидним, бо фіни тоді завдали рашен-фашистам шкоди, що була неприйнятна для рашен-фашиста Сталіна, чого ми, на жаль зробити не спромоглися.

І якщо не грати в хованего, як кажуть поляки, то не дуже то й старалися.
І в найпершу чергу через самого миролюбного вояку в Україні, який, на жаль, тоді був головним командувачем - Порошенком звати, якщо хтось вже забув, курва...
показати весь коментар
26.09.2019 00:36 Відповісти
показати весь коментар
26.09.2019 06:04 Відповісти
Ярёменко - всё Вы правильно говорите.
Только на вопрос в конце блога "і що ж робити ?" ответ так и не дан . . .
Так що ж робити, раз в НАТО не принимают, а финляндизация не подходит по объективным причинам ?
Легко ставить вопросы в блоге, а Вы ответить попробуйте. А иначе, зачем их ставить, капитан Очевидность (т.е. господин Ярёменко) ?
показати весь коментар
26.09.2019 01:37 Відповісти
Етому ублюдку ответьі не нужньі. И искать их он не собирается.
Етому ублюдку поступило задание обелить овцу верещук - раз, подготовить население - избирателей зеленой сопли к мьісли что НАТО на ни к чему.

За то и будет жестко порот, ублюдок
показати весь коментар
26.09.2019 06:25 Відповісти
Честно говоря - довольно таки удивляют и вызывают изумление недоумковатые, но очень крикливые "критики" "Зе & C˚"!
(Для особенно "недоумковатых, но крикливых" - я не считаю деятельность "Зе & C˚" успешной!)
Но как можно "в упор не видеть" - «…нам сейчас надо…сосредоточиться на том, чтобы осуществлять те внутренние реформы, вводить те стандарты НАТО, которые позволят нам достичь совместимости Вооруженных сил Украины с армиями стран НАТО. То есть, тактика в том, чтобы двигаться к членставу в НАТО через непосредственную фактическую интеграцию, а не через политические заявления ??? (Из 24.09.19. «Украина изменит тактику в вопросе получения членства в НАТО, - вице-премьер Кулеба» https://censor.net/news/3150219/

ИМХО -те, кому не нравится "фактическая интеграция" Украины в НАТО и которые "говнят" «Зе & C˚» только за отказ от пустых и декларативных "политических заявлений" в этом вопросе - или слабоумные, или явные и скрытые враги Украины!
показати весь коментар
26.09.2019 06:39 Відповісти
Честно говоря, коза сидорова, тьі и есть вражок украиньі.
И по жизни зелебот.
В общем никто. Так, пшик, пустое место
показати весь коментар
26.09.2019 07:55 Відповісти