8338 відвідувачів онлайн
3 290 73
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Ринок землі: факти і маніпуляції

земля,рынок,поля,земли,сельское,хозяйство,сх,с/х

Багато питань по ринку землі. Відповідаю.

1. Закон недосконалий, дуже недосконалий. Його треба доопрацьовувати і широко обговорювати, фокусуючись на тих недоліках та аспектах, які вже у полі зору: обмеження та їхня дієвість; механізми підтримки фермерів; механізми підтримки громад; права іноземних компаній, які давно працюють на землі; прозорість та однозначність реєстрів; запобіжники тощо.

2. Чи треба було голосувати за такий недосконалий закон? Обов'язково! Альтернативою було відкладання рішення на наступний невизначений термін, тобто фактично рішення на користь земельних бандитів і нечесних лендлордів. Тепер же процес запущений, і рано чи пізно він призведе до результату.

3. Відбулося лише перше читання. Парламентська процедура для того й існує, щоб детально опрацювати закон між першим і другим читанням. Буде багато поправок і багато галасу, але процес зрушив з мертвої точки, на якій він стояв багато років.

4. Всім, хто кричить про "розпродаж рідної матінки", нагадаю: йдеться про майно, що належить приватним особам на умовах приватної власності. Земля вже давно юридично належить приватним особам, розумієте? Їх 7 мільйонів, і їхні права нині обмежені у неконституційний спосіб. Втім, я це пояснював вже сто разів. Будь-які обмеження у розпоряджанні громадянином своєю приватною власністю з криками "Не смій продавати свою рідну матінку!" вважаю брудними маніпуляціями.

Топ коментарі
+9
саме для вас цю стаття і написана, але як бачу, читати ви не вмієте, чи не бажаєте...
Не порівнюйте себе, власника папірця (ваучера) і людину, власника реальної земельної ділянки. Ви ж власну приватизовану квартиру, як той ваучер, не просрали за копійки?
показати весь коментар
15.11.2019 11:19 Відповісти
+7
всі хто по старше мають пам'ятати ваучерну приватизацію в кінці 90х. я
тоді теж думав що робити зі своїм сертифікатом і потім продав його за
суму еквівалентну декількох пачок сигарет. бо дійшов висновку навіщо
мені такий дрібний "актив". а зараз переконаний що це була схема
пограбунку українців. таким чином через дуже занижену вартість цих
ваучерів дехто хто їх скупив задешево просто отримав контроль над
реальними підприємствами. це теж була "реформа".
потім було
багато прикладів шахрайської приватизації інших українських
підприємств. коли влада в змові з олігархами допомагала їм приватизувати
підприємства.

також потім була спроба росії через так званий тристоронній консорціум отримати під контроль українську гтс.

тому деяким прихильникам реформ які зараз ратують за земельну реформу
яку нахабно протягує влада треба включити здоровий глузд на повну
потужність і спочатку переконатись чи не є ця "реформа" черговим
шахрайством.
і взагалі останнім часом посилюється відчуття що до
влади в україні прийшли "цинічні підприємці" які вважають що все на
світі продається і тому на слова що земля це стратегічний ресурс до
якого не можна ставитись як до звичайної власності у відповідь як
прапор постійно підіймають "головний аргумент" "не заважайте власникам
користуватись їх майном". якщо у влади немає ніяких інших пріоритетів
ніж отримання прибутків то в усіх смислах "бідний" той народ який таку
владу обрав.
показати весь коментар
15.11.2019 10:08 Відповісти
+7
Пане, що ви верзете? "Належить приватним особам"! А те що ці "особи" є потомками комсомольців-активістів які створили колгоспи шляхом терору і пограбування власників, в рахунок не берется? Ні?
Якщо і починати "приватну власність на землю", то тільки через закон про реституцію!
- А не через дибіла з пенсільванською довідкою про проФФесорство...
P.S. Подивіться на Аргентину з карти-супутника,після продажу по "210 000" гектарів на одне рило міжнародним агрохолдингам, там зникли села. Їх мешканці, через безробіття, перебрались в міські трущоби де процвітає; Злочинність! Голод! Проституція! Хвороби! Безробіття!
Туди поліція навідується виключно в надзвичайних випадках, і лише під охороною спецназу!
Така сама ситуація на після рЯхворми на Філіппінах!
Мадагаскар, ну прямо "пішов українським шляхом", спершу "розпаював землі", потім їхні "бабці" продали свої паї "іудейським"латифундіям, і зараз населення Мадагаскару відноситься до найбільш голодуючих в світі!
Це ви такої долі бажаєте Українцям? Як завідомо гнилий "закон" може перетворитися на свіжий фрукт? ЗЕлена гниль, може бути тільки утилізована в спеціальному сховищі, надзвичайно небезпечних відходів!
показати весь коментар
15.11.2019 10:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
всі хто по старше мають пам'ятати ваучерну приватизацію в кінці 90х. я
тоді теж думав що робити зі своїм сертифікатом і потім продав його за
суму еквівалентну декількох пачок сигарет. бо дійшов висновку навіщо
мені такий дрібний "актив". а зараз переконаний що це була схема
пограбунку українців. таким чином через дуже занижену вартість цих
ваучерів дехто хто їх скупив задешево просто отримав контроль над
реальними підприємствами. це теж була "реформа".
потім було
багато прикладів шахрайської приватизації інших українських
підприємств. коли влада в змові з олігархами допомагала їм приватизувати
підприємства.

також потім була спроба росії через так званий тристоронній консорціум отримати під контроль українську гтс.

тому деяким прихильникам реформ які зараз ратують за земельну реформу
яку нахабно протягує влада треба включити здоровий глузд на повну
потужність і спочатку переконатись чи не є ця "реформа" черговим
шахрайством.
і взагалі останнім часом посилюється відчуття що до
влади в україні прийшли "цинічні підприємці" які вважають що все на
світі продається і тому на слова що земля це стратегічний ресурс до
якого не можна ставитись як до звичайної власності у відповідь як
прапор постійно підіймають "головний аргумент" "не заважайте власникам
користуватись їх майном". якщо у влади немає ніяких інших пріоритетів
ніж отримання прибутків то в усіх смислах "бідний" той народ який таку
владу обрав.
показати весь коментар
15.11.2019 10:08 Відповісти
саме для вас цю стаття і написана, але як бачу, читати ви не вмієте, чи не бажаєте...
Не порівнюйте себе, власника папірця (ваучера) і людину, власника реальної земельної ділянки. Ви ж власну приватизовану квартиру, як той ваучер, не просрали за копійки?
показати весь коментар
15.11.2019 11:19 Відповісти
в моєї матері є пай це по перше а по друге я сам живу в селі а по третє навіть дурні вчаться на своїх помилках а ви схоже не збираєтесь "вчитись" взагалі.
показати весь коментар
15.11.2019 11:34 Відповісти
Ну тоді ви мабуть заможна людина? Ви маєте будинок на 100 м.кв, кришталі там, джакузі, автоматичні ворота за 20 к євро? Власну фуру, с/г техніку? Ну усе те, що мають селяни, які живуть у Закарпатському селі, тут недалеко від мене? Бачте, я практикуючий адвокат, але я не настільки заможний, щоби дозволити собі жити у селі...
Чи ви п'ять да рвань, яка проср.ла усе, і сидить у селі, бухає за пенсію матері? Який ви там ваучер, у селі в 90-х отримали?
показати весь коментар
15.11.2019 11:40 Відповісти
ні я не заможний і не бухаю, просто я не прихильник розводняків які пропонують під виглядом "реформ".
показати весь коментар
15.11.2019 11:45 Відповісти
я до речі помилився, не 100 мк.в, а 1000. Хоча це по нашим міркам, ще доволі посередня сільська хижа. Яких розводняків? В мене теж є два паї, у спадок дістались. Чому я маю здавати їх у оренду за безцінь, бо ви ідіотським мораторієм штучно обвали її вартість?
Розводняк, це намагання Зелених продавати її іноземцям. Бо на це існує окрема заборона у ЗК і мораторію вона не стосується. Але це методи цих шахраїв. І зовсім інше питання.
показати весь коментар
15.11.2019 11:49 Відповісти
Как то логично почему сдавать за безцінь, если можно продать за безцінь.
показати весь коментар
15.11.2019 11:58 Відповісти
Навіщо мені продавати її взагалі? Відсутність ринку, знищує реальну вартість. Ви що у Совку не жили? Ваш мораторій це вирок селу. Який же це капітал, якщо його не можливо реалізувати? Тому і вартість його нікчемна, з неї і вартість оренди.
показати весь коментар
15.11.2019 12:03 Відповісти
оціночна вартість с/г землі регулюється по моєму законом і постановами уряду якщо я не помиляюсь тому в чому проблема її збільшити тоді заодно і виросте орендна плата.
показати весь коментар
15.11.2019 12:08 Відповісти
оціночна вартість с/г не відповідає ринковій. Ви пробували по нормативно-грошовій оцінці, продавати землю, під забудову для прикладу? вона за таку вартість, даром нікому не потрібна. Орендна плата залежить від реальної вартості, а вона занижена в наслідок виключення землі із обороту.
Ні уряд, ні держава, не повинні лізти у вартість.
показати весь коментар
15.11.2019 12:46 Відповісти
всі знають що оціночна вартість занижена але підняти не можна бо це "неправильно". чому бо це невигідно великим агрохолдингам. для чого вигадувати "догми"? думаю можна в розумних межах все це виправити.
а ціна на газ в нас теж ринкова, в нас немає ринку газу і нічого якось влада з цим порається.

якісь в україні все складається так що зазвичай "правила" не вигідні простим смертним.
показати весь коментар
15.11.2019 19:06 Відповісти
Вы простите, но судя по тексту вы прям слюни пускаете мечтая о том что рынок земли принесёт вам богатство. Прям напомнили приватизация 90х и мечты некоторых. Рынок даёт конкуренцию, чего не было в совке если быть точным, выдумаете тут будут нарасхват у вас просить продать землю? Или реальней наоборот судя по желанию распоряжаться своей собственностью? Первый заход на продажу земли был если память мне не изменяет во время второго премьерства Януковича, тогда пытались протащить законопроект в котором прямо планировали забирать землю если не обрабатывалась. Что то подсказывает что это будет и сейчас как в 90х и просто будет легализация "на користь земельних бандитів і нечесних лендлордів.Источник: https://censor.net/b3159834"
показати весь коментар
15.11.2019 12:16 Відповісти
Ні, ви невірно визначили мої мотиви. Це черговий цвях до труни іпаного Совку. Я його ненавиджу і усе, що прикінчить довбаний Совковий менталітет, для мене на вагу золота.
"выдумаете тут будут нарасхват у вас просить продать землю?" - а мені яка різниця? Що тут думати? Не будуть купувати стане дешевше, будуть дорожче, це ринок! Мене не цікавить вартість, мене цікавить механізм, який наближає нашу країну до цивілізації.
показати весь коментар
15.11.2019 12:43 Відповісти
Да и механизм этот апробирован на создании олигархов в нашей стране, которые устанавливая монополии уничтожают именно конкуренцию. Просто обанкротят и заберут землю, как и в 90х.
показати весь коментар
15.11.2019 12:47 Відповісти
Може ви почнете врешті решт читати статтю? Кого обонкротять у кого заберуть, у 7 мільйонів чоловік???
показати весь коментар
15.11.2019 15:29 Відповісти
Где начинать смеяться? У десятков миллионов зарплаты забирали, а тут меньше в разы. А вы всё бредите цивилизованностью.
показати весь коментар
15.11.2019 15:36 Відповісти
Що у вас забрали? Хіба що мізки...
показати весь коментар
15.11.2019 15:56 Відповісти
Понятно, смена поколений около 20 лет и можно повторять старые аферы. Новое поколение даже не верит старому что в недавнем времени тупо не платили зарплаты. Неужели даже прямые аналогии из истории нечему не могут научить? Только жажда наживы может отключить так мозг, или всётаки это следствие необразованности?
показати весь коментар
15.11.2019 22:09 Відповісти
так це мораторій винен що до цих пір не наведений лад земельних питаннях? а може ви перевертаєте все догори дригом. мораторій це наслідок того що всі попередні влади не хотіли проводити справжню земельну реформу бо тоді треба щоб суди були справедливі і не ручні, щоб правоохоронні органи боролися з корупцією щоб не було рейдерства і зловживань з власністю.

продати свій пай немає питань як в цивілізований країнах треба створити земельний банк і хто хоче хай продає державі. вже мільйон раз на всіх екранах казали що малий фермери мають бути пріоритетом тому в такому напрямі і має рухатись земельна реформа.
показати весь коментар
15.11.2019 12:05 Відповісти
Так, саме він. Уявіть собі. Бо його продовжували, щоби лад ненаводити. Треба земельний банк? Так, треба, а скільки вам на його створення потрібно часу? рік, два? а то вже 20 пройшло і ніяк... Може 200?
показати весь коментар
15.11.2019 15:58 Відповісти
якщо скасувати мораторій і то все одразу налагодиться занадто оптимістичне як на мене твердження.
показати весь коментар
15.11.2019 18:49 Відповісти
ладно ще одне питання. яка головна ціль цієї земельної реформи? бо коли представники влади і взагалі прихильники цієї моделі кажуть що треба зробити як найбільш ліберальний ринок землі щоб ціна на землю стала як можна вище і відповідно зросла вартість оренди.
але з іншого боку чим вища ціна землю тим більше українці будуть продавати свою землю а точніше позбуватися її, якщо купувати землю отримають право іноземці і взагалі великі агрохолдинги великими обсягами. а коли ринок буде менш ліберальний і ціна буде нижча то українці як власники будуть менше продавати свої паї і або здавати її в оренду або обробляти самі хто може.

як на мене влада розраховує просто заробити грошей на продажі землі і не дуже думає що буде потім коли українці продадуть свою землю.
іноземці і юридичні особи нехай просто орендують землю а право купівлі обмежити фізичними особами і в невеликих обсягах до 500 га.
показати весь коментар
15.11.2019 19:26 Відповісти
А чому не приводите аргументацію приватизації житла? Тоді теж казали, що прийдуть буржуї, іноземці і скуплять все житло, яке приватизували українці. І будуть українці безхатченки.
показати весь коментар
15.11.2019 15:06 Відповісти
Справа не в ринку землi ,а який буде цей ринок.Цi земельнi закони на користь земельним магнатам та транснацiональним корпорацiям.Так що в вас наiвна аргументация.Невже ви не бачите злочиннiсть прийнятих законiв про продаж землi? Не говорячи про неприйняття запобiжникiв проти зловживань
показати весь коментар
17.11.2019 11:27 Відповісти
Почему кто против продажи земли, почему то не хочет введения моратория на продажу и другого имущества? Всё равно же продадут за бесценок и скупят всё иностранцы.
показати весь коментар
16.11.2019 02:13 Відповісти
так в тому то і питання що по великому рахунку іноземні інвестори як до речі і наші хотіли би купити чи отримати в концесію державну власність ту яка рентабельна і має цінність і не дуже хочуть те що треба відновлювати чи в що треба вкладати значні кошти. в будь якому разі спочатку треба створювати сприятливі умови для бізнесу.
показати весь коментар
16.11.2019 10:04 Відповісти
Ця стаття, напрочуд, також не має жодних фактів. І скидається на маніпуляцію.
показати весь коментар
15.11.2019 10:36 Відповісти
в ній усе просто. Від'****.ся із своєю турботою від власників землі (7лямів).
показати весь коментар
15.11.2019 11:19 Відповісти
О, то це дуууууууууже переконливий "факт".
Якби "власники" землі її купували та гарували цілими поколіннями на придбання, то, звісно, це була б їх особиста справа. А коли після розпаду совка "власникам" просто нарізали цю землю, то тут уже все по-иншому. Я вже бачу наслідки приватизації підприємств: цілі галузі в руках небагатьох. Чому зараз має бути по-иншому? Всі ці "пекарі" жодним словом про це не пишуть.
показати весь коментар
15.11.2019 14:44 Відповісти
Пане, що ви верзете? "Належить приватним особам"! А те що ці "особи" є потомками комсомольців-активістів які створили колгоспи шляхом терору і пограбування власників, в рахунок не берется? Ні?
Якщо і починати "приватну власність на землю", то тільки через закон про реституцію!
- А не через дибіла з пенсільванською довідкою про проФФесорство...
P.S. Подивіться на Аргентину з карти-супутника,після продажу по "210 000" гектарів на одне рило міжнародним агрохолдингам, там зникли села. Їх мешканці, через безробіття, перебрались в міські трущоби де процвітає; Злочинність! Голод! Проституція! Хвороби! Безробіття!
Туди поліція навідується виключно в надзвичайних випадках, і лише під охороною спецназу!
Така сама ситуація на після рЯхворми на Філіппінах!
Мадагаскар, ну прямо "пішов українським шляхом", спершу "розпаював землі", потім їхні "бабці" продали свої паї "іудейським"латифундіям, і зараз населення Мадагаскару відноситься до найбільш голодуючих в світі!
Це ви такої долі бажаєте Українцям? Як завідомо гнилий "закон" може перетворитися на свіжий фрукт? ЗЕлена гниль, може бути тільки утилізована в спеціальному сховищі, надзвичайно небезпечних відходів!
показати весь коментар
15.11.2019 10:43 Відповісти
Анатолій, ви ідіот.
показати весь коментар
15.11.2019 11:21 Відповісти
А ти кретин? Шукаєш знайомих по палаті? Так вони зараз всі на вул. Банковій і Грушевського зібрались! Пошукай там...
показати весь коментар
15.11.2019 13:40 Відповісти
От украинского села и так уже осталось одно название, все кто может оттуда сваливает. Но украинофобские гниды конечно же против продажи земли, ведь хотят что бы украинцы были бесправными рабами.
показати весь коментар
16.11.2019 02:15 Відповісти
В украинских селах проживает 30% населения. В Европе 20% населения. В Аргентине где землю раздерибанили латифундиям 5% населения. На Филиппинах после дерибана земли осталось (пока) столько же сколько и в Аргентине!
Патриций, элитная знать в Римской версификации!
Население выжитое с сельской местности переберётся в городские трущебы, ему деваться будет некуда. Пример этому Аргентина и Филиппины как минимум. А это социальная катастрофа, работы для такой массы людей в городах нет! Значит что остается в остатке -криминал! Начнешь не только боятся ночью выходить на улицу, но и днем постоянно оглядываться по сторонам. А гниды тут не украинофобские! Гниды, это жидовские морды, которые сегодня нагло пытаются до грабить и уничтожить Украину!
показати весь коментар
16.11.2019 11:04 Відповісти
Если бы в подбарыжники не набирали исключительно олигофренов, то знали бы что сельское население имея свои 20 соток нормально проживет, ему гектары не нужны.
показати весь коментар
17.11.2019 04:53 Відповісти
Нам надо понять, что необходимо всенародно требовать импичмента президента и роспуска парламента. И нам необходимо понять какой президент нам нужен. Нам нужен человек хороший профессионал в своем деле (не обязательно юрист или экономист), никогда не бывший в депутатах, не входивший в окружение олигархов. И обязательно этнический украинец. И чтобы всерьез намерен посадить кого-то из олигархов. Хутин когда-то посадил Ходорковского, а нам одного точно недостаточно. И следует отмежеваться от тех, которых нам навязывают олигархи через зомбоящики.
показати весь коментар
15.11.2019 13:10 Відповісти
Автор не раскрыл тему насчёт результатов. Результаты какие будут? Несовершенными или очень...?
показати весь коментар
15.11.2019 13:52 Відповісти
Заказной статейкой попахивает за милю.
"2. Чи треба було голосувати за такий недосконалий закон? Обов'язково! Альтернативою було відкладання рішення на наступний невизначений термін, тобто фактично рішення на користь земельних бандитів і нечесних лендлордів. Тепер же процес запущений, і рано чи пізно він призведе до результату." Вы бы думали, что пишите! Звучит как:

Надо ли выпускать на дорогу недоученных водителей и выдавать им права при этом? Обов'язково! Процесс запущен и результат рано, или поздно, но будет!
Идиоты! Результат будет, только отрицательный для Украины!
4 пункт - точно манипуляция и обман.
Сначала обещали референдум по земле. Прокатили. Теперь приняли закон, довнесут нужные поправки и утвердят за пару месяцев. Мы то знаем, как умеют строчить законы СН! Затем обещают референдум аж на 2024 лишь по вопросу можно ли продавать иностранцам!
Врут и не краснеют! Сегодня на комитете https://www.youtube.com/watch?time_continue=66&v=SlvAArd5mas&feature=emb_logo попросили Извращенца уйти , т.к. комитет не желает под его руководством работать. Спокойно сказал нет, люди ушли, ему пофиг. Такие люди пришли к власти!
К тому времени, не нужен будет ни референдум, не будет и рынка земли! Все самое вкусное будет скуплено крупными корпорациями! Останутся только неинтересные паи таких, как у юриста, доставшиеся в наследство где то в горах Карпат и не желающего их сдавать за копейки, но и работать там, видимо тоже не желающему. Ему главное решить вопрос с зависшими у него парой паев, а об Украине он потом подумает, может быть. Как юристу, ему конечно обидно иметь и не иметь возможности...
В общем, этот закон написан мошенниками для аферы! И тут не дорабатывать, а создавать его нужно в интересах не корпораций, а в интересах села, мелкого фермерства, Украины!
показати весь коментар
15.11.2019 14:45 Відповісти
Права 27 млн. міських громадян не просто обмежено, вони втратили своє конституційне право володіти землею НАЗАВЖДИ. Нашу землю загарбали пройдисвіти у антиконституційний спосіб.
показати весь коментар
15.11.2019 16:53 Відповісти
Здавай назад приватизовану квартиру бери пай в селі ! Права його обмежили, ти бач !
показати весь коментар
17.11.2019 09:58 Відповісти
Якою приватизованою квартирою ти мариш?
показати весь коментар
17.11.2019 10:12 Відповісти
А якою розпайованою землею мариш ти ?
показати весь коментар
17.11.2019 10:56 Відповісти
Тою, що записана в конституції.
показати весь коментар
17.11.2019 11:32 Відповісти
Ключовий принцип, закладений у закон - долародрукувальний верстат. Це гра за правилами ліберальних фінансистів, іноземного ідеологічного центру. Це не українська гра. На нашому полі неукраїнські правила. Українці не володіють і не керують доларовим верстатом, всі ключові структури розподілу долару, головної резервної валюти світу, контролюють не українці.
показати весь коментар
15.11.2019 17:04 Відповісти
Закон повинен мати ключовим принципом право власності на землю українського народу і громадянина, а не інтерес ідеологічних фінансистів, що контролюють долародрукувальний верстат, у відчудженні власності від попереднього власника.
показати весь коментар
15.11.2019 17:12 Відповісти
Після першого читання відбудуться тільки косметичні поступки. Всі головні механізми загарбання української землі від українців будуть збережені і, якщо українці не увійдуть у парламент і не перевішають соросівських пройдисвітів за гайдамацьким звичаєм, то стануть голотою під парканом своєї колишньої власності.
показати весь коментар
15.11.2019 17:45 Відповісти
І не в однім отім селі,
А скрізь на славній Україні
Людей у ярма запрягли
Пани лукаві... Гинуть! Гинуть!
У ярмах лицарські сини,
А препоганії пани
Жидам, братам своїм хорошим,
Остатні продають штани...

Т. Шевченко.
показати весь коментар
15.11.2019 17:53 Відповісти
Землю уже продавали
Розрита могила (Тарас Шевченко):
Степи мої запродані
Жидові, Німоті,
Сини мої на чужині,
На чужій роботі
показати весь коментар
16.11.2019 12:52 Відповісти
Ключові факти і маніпуляції полягають у тому, що зомбі-буратіни рвуться відкрити українську землю для долара, а у федеральну резервну систему українця-землевласника не пустять ні за що. Дорога з одностороннім рухом. Роль українця на цьому ринку - висіти на м'ясному гаку.
показати весь коментар
16.11.2019 01:37 Відповісти
Как украинофобские гниды в комментариях то разбушевались, не хотя землю продавать, хотя ни у кого то в собственности земли нет.
показати весь коментар
16.11.2019 02:17 Відповісти
Не треба спекулювати заботою про селянина і на "українофобності". Більше 80% селян проти "ринку землі". У всякому випадку зараз, при цій владі. І кількість таких зростає.
показати весь коментар
16.11.2019 12:49 Відповісти
Это в какой то подбарыжно-соевой реальности 80% селян против рынка. А в настоящей реальности как раз за рынок.
показати весь коментар
17.11.2019 04:55 Відповісти
А вы посмотрите количество земли ,которые могут купить физические лиц и иностранцы? 212,5 тысяч гектаров,притом несмотря на то ,что поКонстимтуции земля принадлежит украинскому народу.Вы также куплены земельными магнатами и ТНК как Сольский ,Милованов,премьер-господин Никто,а если не куплены ,то выполняете роль полезных идиотов.
показати весь коментар
17.11.2019 11:13 Відповісти
Осилил только одну статью Конституции прочитать, на следующую уже мозга не хватило? Если бы в подбарыжники не набирали исключительно олигофренов, то бы они знали что дома не строятся на с/х земле, по этому ни чего скупить не могут. Хотя в соево-подбарыжной реальности такое вполне возможно.
показати весь коментар
19.11.2019 01:50 Відповісти
помню помню- ваучеризация всей страны.... то есть если я работал проэктировщиком то я имел
шансы приватизировать........ кульман, морякам море пилотам небо......... ну космонавтам вапще
зашыбись - ВСЕЛЕННАЯ...... межгалактические пространства..... я вам шоу хочу сказать - нас то
гда ******* по заранее продуманной схеме и создали олигархат, если хотите того же с землёй....
голосуйте за голобородек...........
показати весь коментар
16.11.2019 09:34 Відповісти
Зайдите на сайт объявлений, там во всю она уже торгуется (покупается и продается). Вопрос, только в том что за это не платятся налоги и стоимость ниже рыночной. Тоесть те кто против продажи земли, за нелегальную продажу земли.
показати весь коментар
16.11.2019 10:21 Відповісти
Не манипулируйте. Все что сделано нелегально следует отменить. Нелегально "проданное" оформить как аренду или вообще забрать если сделано очень злостно.
показати весь коментар
16.11.2019 12:45 Відповісти
Сольский,Гончарук,Миолванов,а,можливо,й Зеленський -це ставленники,холопы земельных магнатiв та транснацiональних корпорацiй .Своiми законами про продаж землi вони показують себе як зрадники батькiщини.Таких людей треба судити,як зрадникiв батькiщини,а коли це не вдаться зробити,то э й несудовi засоби покарати цих злочинцiв.Люди добрi! Невже ви не бачите,що це э справжнi вороги укрiнського народа з усiма негативними наслiдками! Тiльки нова колiiвщина спроможна спасти Украiну!!!
показати весь коментар
16.11.2019 12:37 Відповісти
Наглые до предела. Мошенники. Голосование даже в первом чтении за такой законопроект, это преступление тех кто выдвинул на голосование и тех кто голосовал.

С властью мошенников не должно быть запуска никакого рынка земли вообще. Ясно, что они задумали гадкое и проводят его мошенническими средствами. Обманут народ обязательно.
показати весь коментар
16.11.2019 12:42 Відповісти
Землю уже продавали
Розрита могила (Тарас Шевченко):
Степи мої запродані
Жидові, Німоті,
Сини мої на чужині,
На чужій роботі:
Тому у всякому випадку зараз, при цій владі, не повинно бути ніякого ринку землі.
Поки олігархія не буде поборена, ті хто бзбираються голосувати за будь який Ринок землі являються зрадниками.
показати весь коментар
16.11.2019 12:57 Відповісти
Наприклад "патріотична" партія Голос збирається голосувати за продаж землі, тільки не за цей закон. Притому вони єдина фракція, що голосували не проти голосованого закону, а утримались. Це притому, що більше 80% селян проти продажу землі зовсім. Але що їм до думки простих селян. Вони ж там юристи-економісти, багато з них ще й за кордоном вчилися. Відірвані від народу повністю і не поважають його. Зрадники які прикидаються патріотами.
показати весь коментар
16.11.2019 13:12 Відповісти
Не поріть гарячку!От 28 років гнобити українця забороною мати свій власний клаптик землі,який чогось вартий,бо має свою справжню вартість,а не віртуальну совкову-це ЗЛОЧИН!

Бути безправним наймитом,якого штрафуюють за виробництво спирту з картоплі на своїй з діда-прадіда-це РАБСТВО!

Не дати можливості продати клаптик землі із зруйнованою хатою в прифронтовій зоні,за яку людина відвоювала 3-и роки,бо там виросла -це ТЕРОРИЗМ барижної влади над людиною,бо людина зі зброєю захоплює міст у центрі Києва,аби привернути увагу.

10 000 га в руках у одного поросенка,коли на землю мораторій-це ФЕОДАЛІЗМ МАФІОЗНИЙ.9 880 га згідно закону держава має відібрати у таких рейдерів-козлів.

Для прикладу:У сусідній мені Канаді українці сімями обєднуються для фермерства,бо тільки 4га в одні руки по закону дозволено і один га коштує 5-ть тис.доларів.Тому совіцько-мародерна тюрьма для українця має нарешті припинитися.

Але є одне "АЛЕ":
Навіть 300га,як тут, в одні руки купити-це забагато в Україні,бо середня ферма США- 180га.Але тут ціна середня 7 000 за один га.-в Польщі -і то вища-10 тис.доларів.Через це-пакет Законів,прозорий кадастр-це основа ринку землі.Українці це мають вирішити чітко.

Те що МВФ хоче забрати землю,як забрав приватні банки-(а до цього йде) Україна не повинна дозволити,українці мусять відстояти власну землю від продажу більше,як 300 га в одні руки,хочя в чиїх руках телевізор-той і пан.

А якщо є пан-будуть і кріпаки.Пильнуйте!
показати весь коментар
16.11.2019 14:47 Відповісти
У словосполученні два слова: ринок + землі. Ринок це долари. В українців є земля, але нема доларів. Долари є у транснаціональних фінансистів. МВФ, ФРС, Ротшильди, Варбурги, Сорос, Пінчук, Коломойський. Крім доларів у них є політичне корупційне лоббі, мас-медіа, спецслужби і т.д. А головне - в них є ідея глобалізації, приватизація світу у власних руках в ім'я Яхве. Що переважить, баба Параска з гектаром землі, фермер Петро з двома десятками гектарів, чи фінансова глобалізаційна мафія?
показати весь коментар
16.11.2019 16:15 Відповісти
Годі 28-м років жебракувати!Без ринку землі при ринковій економіці світу-це самовизнання себе КРІПАКОМ!Так, у ********* світі люба влада-паразит народу.Тому й вимога в народу(через громадські організації) по ринку землі є одна-РЕФЕРЕНДУМ!
ПО ПУНКТАМ:
1)встановлення максиму га. в одні рукинапр.США-300га)
2)прозорий земельний кадастр;
3)приємливі податкові ставки та диференціювання за цінністю земель;
4)встановлення мінімуму ціни продажі на той чи інший вид землі;
5)централізація продажу земель(фін.допомога,дотації)
показати весь коментар
17.11.2019 00:46 Відповісти
Тому і жебракування, що в країні намагаються фрагментарно мавпувати західну систему, не розуміючі її ідеологічних цивілізаційних основ і механізмів обслуговування.

1. А давайте як в США спочатку запровадимо некорумповану судову систему. Українська судова система - це Портнов і Коломойський і їхні долари. Трактор без карбюратора не їздить, правильно?

2. Якої прозорості не вистачає у питанні Приватбанку, вирубки карпатських лісів, відшкодування НДС і т.д. і т.д.? До цієї прозорості потрібна дієва правова система, а її нема і не буде. Тому що глобалізатори для України визначили інакшу роль.

3,4,5. Якщо все чиновництво наскрізь корумповане, без царя в голові, не діють ніякі правила.

Навіщо ходити на ринок без грошей? Народу без грошей на ринку нема чого робити. Ринок призначений для народів з грошима. Без грошей на ринку можна тільки барахолити останні штани і фамільні цінності.

Від безглуздого мавпування поверхневих фрагментів західної системи народ вимирає і втікає мільйонами по закордонах. А ті, хто має інсайд і покровительство від глобалізаторів, будують палаци. І землю куплять вони, а не фермери.
показати весь коментар
17.11.2019 08:32 Відповісти
По поводу о том, что Земля находится в частной собственности и каждый имеет право продать свой пай согласно Конституции , что в это нет ни каких нарушений, так то оно так, только выдавая, а если точно сказать распаевывая Землю гражданам на селе наверное предполагалось, что пайщики объединятся в кооперативы или индивидуально займуися производством со всеми вытекающими от сюда благами, но в силу разных причин , а их много в стране появились наемные работники и работодатели, а так же олигархи от власти да и представители самой власти стали олигархами,которые ни чего не создали и это факт,ну разве что каждый имеет в сбственности банк, где примерно раз в 5 лет граждане теряют сбережения, при том банкиры всегда в кризисах багатеют,а остальные кто не был вкладчиком теряли сбережения от инфляции под воздействим властей , а теперь олигархическая власть хочет прихватизировать по началу 10 милл.Га народной Земли государства в общественной собственности, а затем судя по Закону о рынке Земли (200 тыс.в одни руки и приватизация по сути без выхода Земли на конкурентный рынок , где всю Землю захватят, по схеме оплаты арендной платы на 5 лет за счет полученной прибыли, по сути ни вкладывая ни копейки собственных средств, таким образом недопустив конкуренции и роста цены)захватить всю Землю в Украине включая и Землю пайщиков, естественно не по рыночной цене, а может и того хуже судя по Закону, когда власть "прихватизирует" стратегические площадя то будет выдавливать население не только % ставкой, как впрочем и всех людей в стране , а и как обычно в ход пойдут, суды, титушки, штрафи и химикаты, так что намерения "Слуг" и Зеленского понятны и много людей под воздействием страха и самой физической смерти сами начнут "выезжать" из сел,чтобы остаться живым.
Догадаться о результате захвата Земли по всей Украине,таких огромных площадей стоимостью 1 триллион евро не сложно . Полное падение фонда накопления населения , да и всей экономики,потому как ни денег не перспектив заработать на земле ни самой Земли не останется, а если бы правительсто работало по закону, и получало зарплату от результата, а не от коррупции, то с учетом переработки с каждого Га например можно по Голландской технологии производить 12-13 тонн сахара, что делает с успехом агрессор Россия и уже не импортирую , а экспортируют 10 милл.тонн.
Далее Население не сможет покупать продукты по завышеной цене монополиста, но власти это не будет мешает, всю нормальну продукцию будет отправлять за границу , так как там проверяют качество, в Украине теперишние властибудут продавать ГМО , а не достающие рабочую силу завезут из не благополучных стран. А выражение сказанное автором про противников рынка и вообще это не рынок, а рынок для "своих" и захват Земли,территории по Мадагаскарской и Гондурастской схеме от куда все население убегает "Не смій продавати Землю - рідну матінку я бы добавил , а продай "Слугам народа" за 1-2 тыс. $, а то хуже будет. А Земля ріда матинка чи ні ,кому как, если у населения захватят Землю уже "законно", юридически ни доходов ни нормальной работы, качественных продуктов питания у народа не Украины , Земля всему голова это полная цепочка продуктов питания хлеб, мясо, сахар, все остальное и население без Земли ни чего не стоит,а из Закона про рынок Земли "Слуг народа" понятно что на народную Землю ни кто расчитывать не может, даже 500 тыс.АТОшников,купит 25 га в кредит которые ее защищали , все пойдет свим людям по 200 тыс.при том бесплатно, в счет арендной платы сроком на 5 лет, которая будет получена с прибыли от использования гос.Земли.
показати весь коментар
17.11.2019 05:41 Відповісти
все ж таки владі не варто бути впертою і дурною пхаючи те що не пхається.
за таких умов коли майже 70% українців відсотків проти продажу землі, єдиний адекватний варіант це запровадження м'якого варіанту земельної реформи.
створити земельний банк і викуп державою паїв тих хто хоче продати і не за високою ціною, не варто стимулювати процес шоб прості українці позбувалися своєї землі. обмеження на продаж до 200-500 га і тільки фізичним особам.

для юридичних осіб і іноземців тільки оренда, за великих агрохолдингів не треба переживати вони не пропадуть.
показати весь коментар
17.11.2019 08:49 Відповісти
Нiколи не був антисемiтом,але пiсля прийняття законi про ринок землi вiдчуваю неприязнь до Зеленського,Пекаря,Коломойского,Фiрташа,Мiлованова та iнших представникiв цього народу!
показати весь коментар
17.11.2019 11:31 Відповісти
КИЕВ, ПРОТЕСТ ПРОТИВ ПРОДАЖИ ЗЕМЛИ ПОД ОФИСОМ президента

youtube.com/watch?v=YkE8mKQv5O4
показати весь коментар
17.11.2019 20:33 Відповісти
youtube.com/watch?v=DXOrk8zf95M
показати весь коментар
17.11.2019 20:38 Відповісти
Валерiй Пекар пише якби(вроде бы) правiльнi речi,але чи можна довiряти эврею? Ось був полуэврей Порошенко,повiрили йому,що трапилось? Любив робити з украiнцiв лохiв,але нiкому це не подобаэться,тому опинився там де опинився,майжу по Кравчуку.На змiну йому прийшов чистий эврей Зеленський i як "мама не горюй",тiльки треба украiнському народу знову хапатись за голову:знову лоханулись! Так,не повезло Украiнi-краiнi лохiв та пройдисвiтiв.Я не антисемiт,нiколи iм не був,але нахабство эвреiв,починаючи вiд Коломойського ,а закiнчуючи Мiловановим вражаэ.
показати весь коментар
17.11.2019 21:13 Відповісти
Валерiй Пекар пише якби(вроде бы) правiльнi речi,але чи можна довiряти эврею? Ось був полуэврей Порошенко,повiрили йому,що трапилось? Любив робити з украiнцiв лохiв,але нiкому це не подобаэться,тому опинився там де опинився,майжу по Кравчуку.На змiну йому прийшов чистий эврей Зеленський i як "мама не горюй",тiльки треба украiнському народу знову хапатись за голову:знову лоханулись! Так,не повезло Украiнi-краiнi лохiв та пройдисвiтiв.Я не антисемiт,нiколи iм не був,але нахабство эвреiв,починаючи вiд Коломойського ,а закiнчуючи Мiловановим вражаэ.
показати весь коментар
17.11.2019 21:15 Відповісти