5828 відвідувачів онлайн
7 725 34
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Який вигляд має втрата державності

Який вигляд має втрата державності

Слова "втрата державності" зазвичай асоціюються з чужими танками на наших вулицях, чужим прапором над нашими будівлями, із розстрілами і катуваннями.

Але втрата державності спочатку виглядає зовсім інакше.

Це втрата монополії держави на насильство. Це коли горять будинки і машини не лише активістів, а й державних службовців і членів парламенту, і на те немає ради. Сила права замінюється на право сили.

Це регуляторний хаос. Це коли рішення, що впливають на мільйони людей, приймаються похапцем, без оцінки наслідків і ризиків, наносячи непоправної шкоди.

Це злам системи стримувань і противаг. Це коли Конституція і закони заважають приймати швидкі рішення, тож Конституцію і закони просто починають ігнорувати.

Це злам кадрової системи. Це коли на посади в обхід закону призначаються відверті хабарники, злодії або невігласи за феодальним принципом особистої відданості.

Це глибока фіскальна криза. Це коли бюджет не відповідає реаліям життя, а для виконання забаганок починають щоразу більше "доїти" платників податків, дивуючись, чому щоразу менше "молока".

Це втрата позиції на переговорах по питаннях життя і смерті. Це коли переговорники озвучують ті позиції, що відповідають інтересам протилежної сторони.

Це моральний релятивізм. Це коли захисник Батьківщини і відвертий бандит, лікарка і повія, злодій і роботяга починають вважатися однаково моральними.

Це знецінення вчинків і слів. Це коли справжні герої, що ризикували життям, не вшановуються як герої, а натомість звання героїв отримують хороші, чесні люди, які нічого геройського не зробили.

Це злам соціальних ліфтів. Це коли професія прокурора стає найбажанішою серед підлітків.

Це порушення засадничого принципу військового братства "своїх витягаємо завжди".

Це формування замкнених правлячих каст. Такі касти захищені від будь-якого впливу ззовні (як з боку суспільства, так і з боку народних обранців) і вважають своє право керувати державою беззаперечним — як нинішня суддівсько-прокурорська каста.

Це втрата легітимності інституцій. Це коли будь-яке рішення можна поставити під сумнів, тому що в основі лежить юридична хиба, і все подальше життя розпадається, бо ні в чому тепер немає певності.

Це захоплення держави приватними особами. Це коли вплив певних людей, яких часто згадують чи ніколи не згадують, перевищує вплив легітимних високопосадовців.

Так виглядає втрата державності.

А вже чужі танки на вулицях і чужі прапори над будівлями не забаряться.

Топ коментарі
+22
"Якщо тебе обрали королем, а корона виявилася велика, то спочатку вона впаде тобі на очі ... І ти нічого не побачиш! Потім вона опуститься на вуха ... І ти нічого не почуєш! Далі вона сповзе на уста ... І ти нічого не зможеш сказати! Зрештою вона впаде тобі на шию ... і стане тобі нашийником, за який тебе твої ж раби поведуть на страту! і ти все будеш бачити, все будеш чути, і все зможеш сказати ... Але тебе вже ніхто не буде слухати і тобі нічого буде сказати! " Нікколо Макіавеллі.
показати весь коментар
04.09.2020 11:06 Відповісти
+8
Валерій Пекар, низький поклін Вашому інтелекту, позиції і духу!!!
показати весь коментар
04.09.2020 13:37 Відповісти
+5
Типова "рабська" психологія. Вільна людина сама відповідає за свої вчинки, і тільки рабам господар має вказати як жити і що робити.
показати весь коментар
04.09.2020 15:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"Приватними"
показати весь коментар
04.09.2020 10:52 Відповісти
"Якщо тебе обрали королем, а корона виявилася велика, то спочатку вона впаде тобі на очі ... І ти нічого не побачиш! Потім вона опуститься на вуха ... І ти нічого не почуєш! Далі вона сповзе на уста ... І ти нічого не зможеш сказати! Зрештою вона впаде тобі на шию ... і стане тобі нашийником, за який тебе твої ж раби поведуть на страту! і ти все будеш бачити, все будеш чути, і все зможеш сказати ... Але тебе вже ніхто не буде слухати і тобі нічого буде сказати! " Нікколо Макіавеллі.
показати весь коментар
04.09.2020 11:06 Відповісти
Дуже сильно! Таких коментарів би побільше!
показати весь коментар
04.09.2020 13:38 Відповісти
Макіавеллі... нажаль, 73 % мудрого українського наріда, імя Нікколо Макіавеллі, не скаже геть нічого. Ба більше, вони навіть не загуглять, щоб дізнатися, хто це такий.
показати весь коментар
04.09.2020 14:35 Відповісти
Спочатку була хитрожопа "еліта", а вже потім "мудрий нарід". Не навпаки. Українська еліта, яка мала б створити націю, лежить розстріляна по сибірах та сандармохах. Якими будуть діти, якщо їхні батьки даватимуть поганий приклад - крастимуть, лицеміритимуть, брехатимуть?! Те саме й з прикладом "еліти". А простий народ не має перейматися елітарними речами, доки йому не пояснять, що до чого. Простий народ переймається виживанням. Так що, всі претензії до тих, хто має подавати приклад, бачити далі, і знати більше.
показати весь коментар
04.09.2020 14:51 Відповісти
Типова "рабська" психологія. Вільна людина сама відповідає за свої вчинки, і тільки рабам господар має вказати як жити і що робити.
показати весь коментар
04.09.2020 15:00 Відповісти
Авжеж! Як 73% відповідатимуть за свою рабську психологію?! Вони самі порозумнішають?! Бути елітою, і бути господарем для рабів - не те саме. Калічність України очевидна. Як і нормальність країн, що пройшли етап національної держави. Креоли самі зі своєї волі ніколи не стануть нацією.
показати весь коментар
04.09.2020 18:03 Відповісти
Конечно... Макиавели))) Чаплыга по приколу сочинил и понеслось говно по трубам))) А куча "просвещённых 24%-х дебилов" повторяет как истину в последней инстанции, не интересуясь первоисточником... элитарии хреновы...
показати весь коментар
06.09.2020 02:51 Відповісти
Валерій Пекар, низький поклін Вашому інтелекту, позиції і духу!!!
показати весь коментар
04.09.2020 13:37 Відповісти
29 років живемо в описаному вище режимі і держава на місці, нікуди не ділась, справно збирає з нас податки та постійно придумує нові. Так що ніяка це не втрата державності, це сама державність така. Цілком нормальна державність для країни з неофеодальним ладом.
І, до речі, ми лише в Європі лузери, які позаду майже всіх. В Африці, Латинській Америці і на Близькому Сході таких феодальних держав як у нас хоч греблю гати.
А ще мене дивують люди, у яких трапляється оргазм від слова "державність". А ви ніколи не думали, що в Північній Кореї теж є державність, і це дуже міцна державність, підкріплена навіть ядерною бомбою. Проте люди в голодні роки їдять там траву а Глава Держави виписує для себе елітний контрабандний французький коньяк по 70 штук баксів за ящик.
То може досить свідомо мішати в купу "державність" та права і свободи суспільства? Бо це зовсім різні речі, і часом навіть діаметрально протилежні.
показати весь коментар
04.09.2020 15:11 Відповісти
Схоже, ви маєте рацію. Тоді, якщо в заголовок статті додати останнім слово "народом", то все стає на свої місця. "Який вигляд має втрата державності народом". Тобто, в нас на протязі 29 років народ - окремо, державність - окремо.
показати весь коментар
04.09.2020 16:40 Відповісти
Таки згоден на всі сто. Державність нікуди не зникла, її просто присвоїв певний вузький прошарок людей (правлячий клас). Держава стала інструментом в їх руках, щоб грабувати нас всіх.
показати весь коментар
04.09.2020 16:49 Відповісти
це олігархат називається, а в більшості з вами згоден
показати весь коментар
04.09.2020 21:58 Відповісти
Олігархат неможливий без бюрократів та силовиків. Вони створюють базу для олігархату. А разом олігархи, чиновники та силовики це і є правлячий клас.
показати весь коментар
05.09.2020 17:39 Відповісти
Украина тогда состоится, когда украинцы от культурно-языковой самоидентификации перейдут к территориально-государственной!
показати весь коментар
04.09.2020 15:48 Відповісти
Та вже кажи прямо - Украина тогда состоится, когда украинцы от украинской культурно-языковой самоидентификации перейдут к русской культурно-языковой самоидентификации.
показати весь коментар
05.09.2020 17:47 Відповісти
Мудак ты, Хвёдорович....
Или курд?
Украинцам вменяемым кроме языка ещё и государство украинское требуется!
показати весь коментар
06.09.2020 09:26 Відповісти
Украина тогда состоится, когда украинцы перестанут страдать всякой фигней, типа мовы, виры, культуры, а начнут считать свои деньги, займуться экономикой, антикоррупцией, налогами, судами, местным самоуправлением.
А то нация гуманитариев способна до хрипоты спорить нужно ли менять гимн и каким цветом вверх должен быть флаг, но кого не спроси, не может сказать сколько он платит налогов. Не удивительно, что нас кидают на каждом шагу, а Украина стала раем для воров, мошенников и авантюристов. Они даже из-за бугра сюда уже едут. Например польский жулик Новак не так давно у нас возглавлял Укрзализницю. Вернулся в родную Польшу, его там повязали.

P.S. Кстати, кто захочет обвинить меня в ватности, сразу говорю, что Рашку считаю намного худшей страной, чем Украина. Если у нас тут рулят воры, то у них власть захвачена бандюками и убийцами.
показати весь коментар
06.09.2020 12:49 Відповісти
ненажерливий олігархат в особі знаних потвор давно вигриз нутро держави. а те що ми спостерігаємо - це лише висохла, спустошена оболонка без сенсу і майбутнього.
показати весь коментар
04.09.2020 18:35 Відповісти
Тобто демонтаж держави Україна йде повним ходом.
показати весь коментар
04.09.2020 19:18 Відповісти
та власне її монтажу і не було за ці роки на жаль.
показати весь коментар
04.09.2020 21:59 Відповісти
Державы и не было. Нам на шару досталась независимость в 1991 году. Естественно, что её никто не ценил. Вот если бы мы за свою державу повоевали после её создания, как поляки в 1918-1920 гг., то ценили бы.

Как в старой сказке про пацана, который заработал свой первый рубль, а отец привычно собрался его бросить в окно.
показати весь коментар
04.09.2020 23:22 Відповісти
_Воевали тогда же. Сам членин в своём собрании графомана писал "Теперь, когда мы завоевали Украину, мы получили (далее перечень) столько-то зерна, столько-то угля и т. д." Я ещё поражался как цензура это пропустила... Видать они эту графоманскую макулатуру людоеда не читали.
показати весь коментар
05.09.2020 11:41 Відповісти
Тогда, сто лет назад, воевали. Но увы, проиграли. Потому что большинству украинцев было параллельно ("какаяразница"). Если под Крутами против большевиков вышло несколько сотен студентов из огромного Киева...
показати весь коментар
05.09.2020 20:38 Відповісти
Нам независимость досталась не на шару. Украинский народ боролся за нее много сотен лет. К сожалению империя уничтожала нашу историческую память об этом, а где не могла уничтожить, выкладывала это в выгодной для себя трактовке.
показати весь коментар
05.09.2020 15:15 Відповісти
Боролся. Но к 1991 году борцов почти не осталось...
показати весь коментар
05.09.2020 20:36 Відповісти
Це ви описали те, що трапилось з країною за 5 років правління петра олексійовича?
показати весь коментар
05.09.2020 08:03 Відповісти
Втрата державності може мати багато ознак.
Ось один з основних: здача територій при наявності армії, спецслужб, масове зрадництво спецслужб, військових, політиків, чиновників - то, що ми все наочно спостерігали в 2014 році, і підозрювали більше двадцяти років до цього.
показати весь коментар
05.09.2020 10:12 Відповісти
Це коли витрачаються 100 млн. євро на експерименти із сумнівними дурикторатами, це коли агенти змін намагаються створити саморобне масонство інфільтрувавши один одного в державні структури, це коли українцям наводять в якості гарного приклада сумнівні пригоди Мойсея, влаштувавшого своїм соплеменникам перший холокост у Синайській пустелі заради анексії Ханаану та винищення ханаанців...
показати весь коментар
05.09.2020 13:52 Відповісти
Дуже цікава й правильна стаття. Такою Україна будувалась всі 29 років після нашої незалежності, а не з часів правління пороха, як деякі кажуть. Це називається олігархія. Хоча порох, а тепер зелений продовжили її "розвивати" в цьому ж напрямі.
показати весь коментар
05.09.2020 15:22 Відповісти
Що таке втратити державу,я зрозумів в 2014,коли ще жив в Донецьку.Коли не стало влади,хоч і поганої і корумпованої,але своєї,української.І коли ти розумієш що втрата держави поки що тільки локальна,не повна,але вже розумієш що це і як виглядає в реальності.Це можуть зрозуміти тільки нормальні переселенці і біженці з лугандонії
показати весь коментар
05.09.2020 17:58 Відповісти
...І час від часу мутна тінь державної зради мелькає у вищих ешелонах обраної нами влади...
показати весь коментар
06.09.2020 09:54 Відповісти
Полностью согласен!

Переворот 2014, попрание Конституции, узурпация власти олигархами!..
показати весь коментар
06.09.2020 22:10 Відповісти