7620 відвідувачів онлайн
5 656 49
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

GOODBYE AMERICA?

GOODBYE AMERICA?

Ппро роль, яку сучасна Америка (в особі США) відіграє і має відігравати в українському житті.

Деяким опонентам здалося, що я намагаюсь довести, що Україні на часі сказати "Goodbye America" і шукати іншого сюзерена/стратегічного партнера/геополітичний орієнтир у сучасному світі. Це не так.

Оскільки я поважаю опонентів, які (як і я) щиро люблять Україну і всіляко бажають їй добра, спробую ще раз якомога чіткіше сформулювати свою позицію. Я виходжу з того, що однополярний світ на чолі з США – це вже історія. Те, що Америка (як і весь Західний світ) переживає глибоку системну кризу, – секрет полішинелю. Достатньо погортати інтелектуальні бестселери останнього десятиліття, аби переконатися, що на Заході (принаймні англо-саксонському Заході) це твердження приймається як очевидний факт, який не потребує доведення. Дискусія радше триває про причини цієї кризи та шляхи виходу з неї.

Для мене (і не тільки) очевидно, що пандемія остаточно поховала глобальне американське лідерство. Якщо людське життя важить (а Західна цивілізація традиційно була антропоцентричною), тоді держава, яка з великим відривом від решти світу є безумовним антилідером як з кількості захворювань, так і з кількості померлих від COVID-19 (і одним з глобальних антилідерів по цих показниках у перерахунку на мільйон населення) – така держава апріорі не може бути прикладом для наслідування та "світочем для світу".

Можна звичайно пробувати списати повний провал у боротьбі з пандемією на безпорадне правління Трампа, але Штати завжди пишались тривкістю, ефективністю та правильним дизайном своїх інституцій, які мали запобігати ексцесам неадеквата, що дорвався до влади. І саме ці інституції виявились безпорадними перед викликом. Ба більше, всі хто читав серйозні дослідження про причини нинішньої кризи в США, знає, що Трамп у Білому домі – це наслідок, а не причина хронічних хвороб американської демократії, на які вона слабувала останні 25-30 років (деякі дослідники навіть вважають початком хвороби контроверсійне рішення Верховного суду США у справі Roe v. Wade далекого 1973 року, яким суд легалізував на федеральному рівні аборти і тим самим радикально розколов американське суспільство).

Я не знаю, чи зможуть американці дати раду найбільшій кризі, з якою стикнулась їхня країна з часів Великої депресії. Оскільки я щиро люблю США, то молюсь аби титан знову підвівся на ноги, як це йому вдалось після Громадянської війни 1860-х чи Великої депресії 1930-х. Втім як науковець я знаю, що жодна імперія, жодна держава не живе вічно.

Ба більше, піднесення Заходу, яке згодом вилилось у глобальний наступ ліберальної демократії, було пов'язано з його технологічним домінуванням у світі. Приблизно від 1500 року Захід незмінно домінував технологічно і тому міг просувати у світ свої цінності та моделі урядування. Схоже, технологічне домінування Заходу на чолі зі Сполученими Штатами добігає кінця. На днях я переглянув доповідь Світової організації інтелектуальної власності і був просто вражений, наскільки центр технологічного розвитку зсунувся із Заходу на Схід.

По всіх позиціях інтелектуальної власності наразі існує безумовне лідерство Китая: від промислових патентів до нових сортів рослин. Це означає, що попри Теслу, Space-X, Google, Apple та Facebook, американці втратили технологічне лідерство на користь Піднебесної, а Захід – на користь Азії. І цей технологічний зсув вочевидь говорить не просто про завершення доби американського домінування у світі, а ширше – глобального домінування Заходу.

Це не означає, що Україні слід відвернутися від США і побігти бити чолом Китаю. Чи, тим паче, Росії. Це означає, що потрібно прийняти та усвідомити реальність багатополярного світу і вчитись у ньому жити й досягати успіху. Світу, в якому чотири з десяти найбільших економік розташовані в Азії, дві – в Північній Америці і чотири – в Європі. (До речі, світова економіка №11 за рівнем ВВП – це наш ворог-сусід Росія). Світ, в якому найбільше патентів в перерахунку на 100 млрд. ВВП реєструють три азійські країни: Корея, Китай та Японія. Світу, в якому підтрунювати з хворого титана можуть собі дозволити не тільки Пекін, а й Москва, Тегеран чи Анкара.

Україні на часі перечитати книжку-заповіт великого американського дипломата Генрі Кіссинджера "Світовий порядок". Вона сьогодні набагато актуальніша за праці його вічного опонента Збігнєва Бжезінського. Нам конче потрібно вийти з біполярної системи мислення часів холодної війни, в якій весь світ поділений на зухвалих харцизів росіян, добрих і сильних американців та багатих (але лякливих) європейців. Нам може подобатись чи ні "цифровий тоталітаризм" Сі Цзіпіна чи новітній агресивний націоналізм Моді та Ердогана, але ми не можемо просто інгорувати ці явища та їхній вплив на наш маленький взаємозалежний світ. Ми можемо клясти Путіна останніми словами, але маємо прийняти як факт, що "географія – це доля" – і вчитись співіснувати з потужнім ворогом-сусідом (нагадую, що РФ – це 11-та за рівнем ВВП економіка та друга за потугою армія світу).

На наших геополітичних радарах мають з'явитись не тільки Вашингтон, Москва, Брюссель, Берлін та Париж, але також Лондон, Анкара, Пекін, Сеул, Токіо, Нью Делі, Ріяд, Єрусалим та Варшава. Ми маємо навчитись жити у складному та мінливому світі. Світі, в якому – на відміну від часів холодної війни – не можна просто знайти собі потужного сюзерена і робити під його "дахуванням", що заманеться. Бо "сучим дітям" сюзерен усе вибачить, якщо вони залишатимуться "своїми сучими дітьми".

Україна – не Андора і навіть не Словенія, аби дозволити собі щастя залишатися на мапі світу "a far away country, between people of whom we know nothing". Збільшення світового населення, зростання потреби в їжі та питній воді, а також глобальні зміни клімату, знову перетворюють Україну на надто ласий шматок на перехресті цивілізацій. Аби цю територію знову не пошматували, нам слід вибудувати правильні, прагматичні взаємини з усіма центрами сили у сучасному світі. І не робити монопольні ставки на Вашингтон. Врешті-решт, за всієї своєї могутності США часів Обами не спромоглась запобігти ані анексії Криму, ані війні на Донбасі. Думаю, мало хто вірить, що за останні 7 років глобальний вплив Штатів збільшився...

Отже, я не кажу Godbye America – я кажу: Україно, ласкаво просимо у новий розмаїтий світ, де монопольні ставки більше не працюють!

Топ коментарі
+11
Главный посыл расия 11ввп и 2я армия, давайте типо под неё и похер шо ввп чисто сырьевое а 2я армия так мрачно в заглот отсосала у турецкой уже дважды за последний год и этот друзь лепечет шо Штаты типа спать пошли, я думаю шо твоя жена дружеской, думает так как и ты и пойсках выгоды или больших сантиметров уже знакома со всеми твоими соседями мужского пола ну и конечно это всё называется непременно многовекторность.Кравчуковая логика одной дыркой на все члены сесть сделает тебя известной и в хлам разье....ной в итоге всеми забытой больной сифилисом синявке без хаты , пенсии и будущего.Есть союзник- стоишь с ним до конца и в горе и в радости а ты просто гавно в четверо вот и всё.
показати весь коментар
11.01.2021 16:45 Відповісти
+10
Нібито й адекватно розписані причини та наслідки, але висновок абсолютно хибний. Так, підтримувати стосунки треба з усіма "центрами". Але союзником бути треба тільки для своїх. Свої - це транс-атлантичний світ. Нікуди він не подівся, попри всі старання лібералів. Як почнеться війна за ресурси - треба буде обирати з ким бути. І це Європа плюс Північна Америка плюс Японія з Кореєю плюс Австралія. Ані Китаю, ані Індії, ані арабам чи персам, союзники не потрібні - в них своїх людей нема куди дівати і нема чим годувати. Так що альтернативи союзним відносинам з США, Канадою, Британією та ЄС нема. І це має бути вибір сильного а не зойки жертви.
показати весь коментар
11.01.2021 19:24 Відповісти
+6
"На наших геополітичних радарах мають з'явитись не тільки Вашингтон, Москва, Брюссель, Берлін та Париж, але також Лондон, Анкара, Пекін, Сеул, Токіо, Нью Делі, Ріяд, Єрусалим та Варшава."

Источник: https://censor.net/ru/b3241103

Лондон, Анкара, Пекін, Сеул, Токіо, Нью Делі, Ріяд, Єрусалим та Варшава змогли би зупинити окупацію того ж Криму ( чим автор дорікає США ) ?

Китай, за який топить Друзенко, голосує разом з окупантом-рашею в ООН проти України, якщо автор не в курсі ....
показати весь коментар
11.01.2021 17:30 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Слишком много слов и не в тему. Украину используют как сырьевую базу, уничтожают народ, устроили АТО под которое президенты делят военную помощь, все разворовывается на всех уровнях. Украина из страны превращена в нищий бомжатник с алкашами, нищими, и патриотами мисок...
показати весь коментар
11.01.2021 16:32 Відповісти
Кто тебе ато устроил? Сильно на атошил или шмертельно устал? Мы катились до 14 года вниз без остановки и вот упали в дерьмо и выхода только 2 выбраться и отмыться и уйти вверх или утонуть навсегда, но так как ты устал от ато то наверное второе.
показати весь коментар
11.01.2021 16:52 Відповісти
Иди говно пинай,любезный.
показати весь коментар
11.01.2021 18:06 Відповісти
Прослідкую логіку статті.
Як помилюсь виправите.

Демократія - не є ідеальною
формою організації суспільства і
держави. ( Це камінь в город чи підводка
до думки що в реальному світі існує ідеальне ?)

Країни які використовуючи цю ідеологію досягли
економічної, а відтак і військової
могутності втрачають свій вплив тому що втратили безумовну перевагу в технологіях.(
Можливо хоч и не доведено)

Тому світ раптом ( для автора)
став багатополярним. Коли і скільки він був одно полярним? Якщо був звісно.

«Географія це доля» - узагальнення з відомих філософських праць щоб обґрунтувати
тезу про те що з сусідами треба рахуватись? З гармати по горобцях. Якби не так то не завадив
би хоча б натяк на те як з ними треба рахуватись.

І на останок полуничка на
торт запрошення туди де вже знаходжусь - в «розмаїтий світ»

Забувши дати поясненя того що маеться на увазі під монопольною
ставкою. Ставка на деморкатично побудованний
державний устрій чи ставка на протекторат східної сатрапії? Чи те і інше в одному флаконі?

Розумію так що і прагматичні
відносини між країнами не до душі автору
- адже рівноправні то демократична монополія, а залежні - монополія тоталітарних відносин. Знов в одному флаконі?

Якщо написане автором не маніпуляція свідомістю то про що стаття?
показати весь коментар
12.01.2021 12:21 Відповісти
Какой дурак это спамит?
Это все должны видеть!
показати весь коментар
12.01.2021 12:46 Відповісти
https://censor.net/ru/user/423313

Слишком много слов и не в тему. Украину используют как сырьевую базу, уничтожают народ, устроили АТО под которое президенты делят военную помощь, все разворовывается на всех уровнях. Украина из страны превращена в нищий бомжатник с алкашами, нищими, и патриотами мисок...
https://censor.net/ru/comments/locate/3241103/0192148a-92d6-72e4-aa2a-69e591c38076Ответить
Мне нравится 1
показати весь коментар
12.01.2021 12:47 Відповісти
Главный посыл расия 11ввп и 2я армия, давайте типо под неё и похер шо ввп чисто сырьевое а 2я армия так мрачно в заглот отсосала у турецкой уже дважды за последний год и этот друзь лепечет шо Штаты типа спать пошли, я думаю шо твоя жена дружеской, думает так как и ты и пойсках выгоды или больших сантиметров уже знакома со всеми твоими соседями мужского пола ну и конечно это всё называется непременно многовекторность.Кравчуковая логика одной дыркой на все члены сесть сделает тебя известной и в хлам разье....ной в итоге всеми забытой больной сифилисом синявке без хаты , пенсии и будущего.Есть союзник- стоишь с ним до конца и в горе и в радости а ты просто гавно в четверо вот и всё.
показати весь коментар
11.01.2021 16:45 Відповісти
это называется "прочитал все буквы но не угадал слова".
Где он говорит что надо лечь под Рашу? Можно ссылочку?
Да, у Раши 11 место по ВВП, это нам не нравится но это факт. Можно сколько угодно сидеть у пруда и ждать что "труп врага проплывет мимо тебя", но по факту Раша нас терроризировала 600 лет и конца этому не видно, уж точно не при нашей жизни. Даже еслои нефть закончится, они никуда не исчезнут.
показати весь коментар
11.01.2021 17:21 Відповісти
А ты между строк присмотрись,и ссылку по такому поводу только коленом в грудь дают.11 ввп это нам ниочем, на рашке нету ничего чему можно было бы позавидовать и нет никого кого можно было бы пожалеть и тероризировать это путь в 2 стороны, газогон в Лубнах это одно а сибирка в метро на Лубянке это уже другое.
показати весь коментар
11.01.2021 17:35 Відповісти
11 место - это огромные деньги на военку, которые Украине и не снились. Надо быть умственно отсталым чтобы этого не понимать.
показати весь коментар
11.01.2021 17:37 Відповісти
Надо быть умственно отсталым шоб завидывать 11 ввп а не 1 ввп , ты мрачный придурок блть, хахахахаха
показати весь коментар
11.01.2021 17:40 Відповісти
с нами воюет 11-й ВВП а не 1-й.
показати весь коментар
11.01.2021 17:42 Відповісти
А помогает 1й
показати весь коментар
11.01.2021 17:49 Відповісти
Вы бы не горячились так!...Никто и никому НЕ "завидует"!
Автор ясно написал: "...маємо прийняти як факт, що "географія - це доля" - і вчитись співіснувати з потужнім ворогом-сусідом (нагадую, що РФ - це 11-та за рівнем ВВП економіка та друга за потугою армія світу)" (Подчёркивание - моё)
показати весь коментар
11.01.2021 20:50 Відповісти
Тут софистику играть не надо, сразу всё понятно на шо намекает этот афтор.
показати весь коментар
12.01.2021 06:16 Відповісти
1. Ну, если под «софизмом/софистикой/софистами» понимать такое - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%B7%D0%BC https://ru.wikipedia.org/wiki/Софизм , то Вы «превосходно» иллюстрируете эти понятия собственным примером.
2. Если пользоваться логикой, то для логически правильного вывода о том, что Друзенко (или https://censor.net/ru/user/479849) «завидуют» кому-то - нет никаких оснований!
3. Поинтересуйтесь самостоятельно в Нэте - кому именно и в каком именно состоянии психики характерны безосновательные суждения. И больше - не делайте поспешных/безосновательных выводов и не горячитесь так!
показати весь коментар
12.01.2021 11:37 Відповісти
В цілому ....десь так.
Зараз і справді будуються кремлівські проекти ,типу центристів " Ми не за росію,ми не за захід,ми за Україну".Може й Друзенко десь прилаштується.
Тільки занадто явно проступає у Гєннадія наратив рос.пропаганди про зовнішнє управління.
А ще забуває,що мислячі українці сприймають США не як куратора,а як головного союзника у російсько-українській війні,й фінансового донора.(Від співпраці з яким відмовилась банда слуг).
А хто переконував пана Друзенка в біполярності світу ?
(Мекати про поваленого титана США при очевидному падінні рф ! Рукаліцо !)
Сідорова ! Ти де ?
показати весь коментар
11.01.2021 17:24 Відповісти
Консерва.
показати весь коментар
11.01.2021 17:38 Відповісти
Я не знаю, что там "проступает" у Друзенко, а у тебя "явно проступает, что ты
на протяжении нескольких месяцев ведёшь себя или как кем-то оплачиваемый тролль/врун/манипулятор или маньяк-параноик одержимым манией преследования личностью Друзенко. Например:
а) в https://censor.net/ru/comments/locate/3223824/019214b2-1fa9-7079-b3f5-22823b0ac981#_blank и в https://censor.net/ru/comments/locate/3223824/019214b2-1fbd-72b3-a5ed-e3c7d31896f2#_blank пытался приписать Друзенко именно свои собственные домыслы/фантазии/галлюцинации;
б) вовсю/любой ценой пытался хоть как-нибудь уесть Друзенко, напр. - https://censor.net/ru/comments/locate/3232572/0192149e-5ae3-7341-bacc-a33510cf615d#_blank (хотя - чаще всего - его собстввенные разногольствования не имели никакой связи с темой блога Друзенко» (как напр.в - https://censor.net/ru/comments/locate/3232572/0192149e-5ae3-7341-bacc-a33510453b1b#_blank о «коренизации»);
в) всё время пытался в позиции мнимого превосходства «похлопать Друзенко по плечу» и всячески подчеркнуть, что ты «выше» Друзенко - https://censor.net/ru/comments/locate/3233002/0192149d-87c5-73f7-a514-ff93ac9a2db6#_blank; https://censor.net/ru/comments/locate/3239299/0192148f-68d3-72df-b691-b5731943b154 ;
г) не приведя ни одного основания поставил Друзенко в один ряд с какими-то «юльчаківсько-кремлівськими (???!!!) експертами» - https://censor.net/ru/comments/locate/3236643/01921495-3a6e-7083-aef2-7922e0876fa5#_blank;
д) как самый образцовый тролль сознательно избегал говорить/обсуждать ЧТО/О ЧЁМ говорил Друзенко (или Чебаненко), а переводил разговор на их личности - попрекая их московско-российским прошлым, при этом совершенно игнорируя тот факт, что половина ныне живущего народа Украины вышла из «новой исторической общности - единого советского народа» - https://censor.net/ru/comments/locate/3236643/01921495-3a70-70f6-ab0b-826f83cfcac3 .
е) хотя в - https://censor.net/ru/comments/locate/3239299/0192148f-68d3-72df-b691-b5731943b154 «приплёл» к своему «комментарию» зачем-то портрет П.А.Порошенко и поделился собственными галлюцинациями/бредом/видениями о каких-то «сидоровых козах»
ё) обычно (как, например в - https://censor.net/ru/comments/locate/3239299/0192148f-68d3-72df-b691-b5731943b154, https://censor.net/ru/comments/locate/3240202/0192148d-4d8f-7107-a01e-0099c5cc7b48, https://censor.net/ru/comments/locate/3240202/0192148d-4d9b-7305-8b6a-e5901fc695b5) проявил совершенное непонимание смысла текстов автора;
ж) никогда не изложил ни одного своего кокретного возражения (и его обоснования) против сказанного Друзенко, что достигло своего апогея в - https://censor.net/ru/comments/locate/3240278/0192148d-0b8b-71ba-8b87-4d93e4f339c6 (мой пост - https://censor.net/ru/comments/locate/3240278/0192148d-0b9a-73db-9adc-04fcf7063cd2)
з) в https://censor.net/ru/comments/locate/3240603/0192148c-06f2-71dc-807f-37e56661abf3, https://censor.net/ru/comments/locate/3240603/0192148c-06f0-73ab-9427-818455f4a192, - с маниакальным упорством продолжил предоставлять доказательства вышесказанного.

Всё это однозначно указывает на то, что - ты, Павло Макаренко - или испытываешь какую-то личную неприязнь к Друзенко (т.е. - банально мстишь Друзенко за что-то) или действительно являешься троллем-параноиком.
показати весь коментар
11.01.2021 21:08 Відповісти
Вот и в этом блоге - ты продолжаешь демонстрировать полное непонимание текста:
а) Друзенко нигде и никогда не писал, что он убеждён в "биполярности" мира. Он всегда "имел в виду" "широкий загал" и всегда выступал против этого "ретро". Только в этом блоге у него читаем: "однополярний світ на чолі з США - це вже історія... Нам конче потрібно вийти з біполярної системи мислення часів холодної війни, в якій весь світ поділений на зухвалих харцизів росіян, добрих і сильних американців та багатих (але лякливих) європейців..."
б) Друзенко никогда и нигде не писал о "поваленном титане" США". Только в этом блоге у него читаем: "На наших геополітичних радарах мають з'явитись не тільки Вашингтон, Москва, Брюссель, Берлін та Париж, але також Лондон, Анкара, Пекін, Сеул, Токіо, Нью Делі, Ріяд, Єрусалим та Варшава. Ми маємо навчитись жити у складному та мінливому світі. Світі, в якому - на відміну від часів холодної війни - не можна просто знайти собі потужного сюзерена і робити під його "дахуванням", що заманеться... я не кажу Godbye America - я кажу: Україно, ласкаво просимо у новий розмаїтий світ, де монопольні ставки більше не працюють!
показати весь коментар
11.01.2021 21:27 Відповісти
Хух ! Всі на місці.Прівєт,Гєна ! (Чи Ольга.#якийтизараз)Скучаю.
Дуже надіюсь,не будете мене вичіслять по айпі,і зібраний проти мене компромат не потрапить на стіл до Баканова.
показати весь коментар
12.01.2021 09:36 Відповісти
Павлуша, спасибо за ещё одно подтверждение, что ты обычный психически ненормальный параноик. С типичной манией величия, ибо только маньяк-параноик может «думать», что его заметит человек рассуждающий таким образом - https://www.facebook.com/gennadiy.druzenko?__cft__%5b0%5d=AZUxmq4H0cMRIAQ1BgQivs5Ni5-5T73DfIjzqXJPWDWq2jz2TnRXTddAS_9zGgp-l7UVfKD3DdlEz4UE5hpD2A5wVKTSOElM4N3F-Z6Xqw0xIYrHVpY51VzTVGUkD58Bm2A&__tn__=-UC%2CP-R Gennadiy Druzenko https://www.facebook.com/gennadiy.druzenko/posts/10157973317333412?__cft__%5b0%5d=AZVoyfo2OSW91avRivARgOWA1_fv02BRXWnctZghajXj1kPG2ROWg8q-_HHBhoGLFc6Xe6HMqk_N-1Zndf7BDvqORbWRHA_gbvdDt0qeJnrjq-Tc3Plh0jKlabyTwpw-qPM&__tn__=%2CO%2CP-R 28 декабря 2020 г., 21:07 ·
ВХІДНИЙ КВИТОК ДО ДИСКУСІЇ
показати весь коментар
12.01.2021 11:39 Відповісти
Отличная статья. Я об этом самом, слово в слово, писал много раз в каментах, но это считается "контрреволюцией" и соответственно пресекается.
показати весь коментар
11.01.2021 17:23 Відповісти
Может просто комментарии идиота не приветствуются, а не пресекаются?
показати весь коментар
11.01.2021 18:09 Відповісти
Не глупите это посыл понятный: поубивали пограбили, а теперь опять в братья набиваются и давайте опять мирно сосуществовать. И никакая экономика, ввп и тд тут не причем, а трупы будут продолжать множится пока не начнём защищаться.
показати весь коментар
11.01.2021 20:03 Відповісти
"На наших геополітичних радарах мають з'явитись не тільки Вашингтон, Москва, Брюссель, Берлін та Париж, але також Лондон, Анкара, Пекін, Сеул, Токіо, Нью Делі, Ріяд, Єрусалим та Варшава."

Источник: https://censor.net/ru/b3241103

Лондон, Анкара, Пекін, Сеул, Токіо, Нью Делі, Ріяд, Єрусалим та Варшава змогли би зупинити окупацію того ж Криму ( чим автор дорікає США ) ?

Китай, за який топить Друзенко, голосує разом з окупантом-рашею в ООН проти України, якщо автор не в курсі ....
показати весь коментар
11.01.2021 17:30 Відповісти
Он мудак, тупо себе хайп набивает за подачку прокацапскую
показати весь коментар
11.01.2021 17:37 Відповісти
Да, да!...
И никто не сомневается, что ты сам/собственными глазами видел эту самую "подачку прокацапскую"!...
показати весь коментар
11.01.2021 22:38 Відповісти
1. Насчёт того кто что бы мог остановить, то Друзенко ясно/чётко/недвусмысленно написал в этом блоге: "...за всієї своєї могутності США часів Обами не спромоглась запобігти ані анексії Криму, ані війні на Донбасі"
2. Кроме "за Китай" Друзенко "топит" не только за него, о чём он ясно/чётко/недвусмысленно тоже написал в этом блоге: "На наших геополітичних радарах мають з'явитись не тільки Вашингтон, Москва, Брюссель, Берлін та Париж, але також Лондон, Анкара, Пекін, Сеул, Токіо, Нью Делі, Ріяд, Єрусалим та Варшава" (а чуть "выше" по тексту - дал обоснование почему именно)
3. Я уже писала Вам, что Вы очень часто читаете любой текст крайне невнимательно (например - в https://censor.net/comments/locate/3206128/019214da-1f55-721f-8ddf-85a43c7490d8#_blank, https://censor.net/comments/locate/3206520/019214d9-53da-7147-956b-a2dda7432997#_blank, https://censor.net/ru/comments/locate/3216683/019214c2-16c1-7114-8abc-59d28b736780#_blank, https://censor.net/ru/comments/locate/3216683/019214c2-16c2-71d8-81c9-6f209bade2b6#_blank)
4.Я уже писала Вам о том, что Вам стоило бы «поискать счастья» на стороне, а не на страницах «Цензора»?... Например - в детском саду, где Вы - среди его воспитанников, несомненно (!!!), найдёте благодарных слушателей/ценителей/почитателей Ваших милых детских глупостей (п.5 поста https://censor.net/ru/comments/locate/3220149/019214ba-21bd-73f0-9c73-a2a2a95fed15)!
https://censor.net/ru/comments/locate/3220149/019214ba-21bd-73f0-9c73-a2a2a95fed15
показати весь коментар
11.01.2021 22:30 Відповісти
Мене цікавить саме Китай, тому я питаю саме про нього. Друзенка також дуже цікавить Китай.

Питання: навіщо Україні партнер Китай, який не визнає окупацію Криму росією та голосує в унісон з нею в ООН ПРОТИ України?
показати весь коментар
11.01.2021 23:42 Відповісти
1. А-а-а, так у Вас «о Китае» - это - просто риторический вопрос!... Спасибо - за разъяснение. (Но - если это вопрос к Друзенко - то о Ваших «вопросах в пустоту» я уже давала разъяснения - например в - https://censor.net/comments/locate/3204744/019214dd-4f8f-73df-87b6-e75fd573a38d.
2. И Друзенко и тут уже дал ответ в этом блоге: «…По всіх позиціях інтелектуальної власності наразі існує безумовне лідерство Китая»
(Вот - почитайте: «https://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/wipo_pub_941_2020.pdf доповідь Світової організації інтелектуальної власності » https://www.wipo.int/edocs/pubdocs/en/wipo_pub_941_2020.pdf
«…Це не означає, що Україні слід відвернутися від США і побігти бити чолом Китаю… Це означає, що потрібно прийняти та усвідомити реальність багатополярного світу і вчитись у ньому жити й досягати успіху» 3. Я Вам уже писала в https://censor.net/ru/comments/locate/3216683/019214c2-16c1-7114-8abc-59d28b736780 в «п. б)» - Становится окончательно ясно, что Вам просто ещё рановато что-либо писать/комментировать на «Цензоре»!
А в https://censor.net/ru/comments/locate/3222919/019214b4-0d88-7306-b520-d7feedd089b0 - Ваше настойчивое/неудержимое желание хоть как-то «уесть» Друзенко уже окончательно приобрело все черты типичных паранойи и мании преследования!
Может быть - всё-таки задумаетесь над моими замечаниями?...
показати весь коментар
12.01.2021 11:51 Відповісти
"A quarrel in a faraway land between people of which we know nothing."

If to be historically precise in the quote.
показати весь коментар
11.01.2021 18:18 Відповісти
Нібито й адекватно розписані причини та наслідки, але висновок абсолютно хибний. Так, підтримувати стосунки треба з усіма "центрами". Але союзником бути треба тільки для своїх. Свої - це транс-атлантичний світ. Нікуди він не подівся, попри всі старання лібералів. Як почнеться війна за ресурси - треба буде обирати з ким бути. І це Європа плюс Північна Америка плюс Японія з Кореєю плюс Австралія. Ані Китаю, ані Індії, ані арабам чи персам, союзники не потрібні - в них своїх людей нема куди дівати і нема чим годувати. Так що альтернативи союзним відносинам з США, Канадою, Британією та ЄС нема. І це має бути вибір сильного а не зойки жертви.
показати весь коментар
11.01.2021 19:24 Відповісти
"...Це має бути вибір сильного а не зойки жертви" - "100-500" "плюсов" !
Но о роли США ( да и всего коллективного "Запада") у автора ясно ("чёрным по белому") написано: "...за всієї своєї могутності США часів Обами не спромоглась запобігти ані анексії Криму, ані війні на Донбасі. Думаю, мало хто вірить, що за останні 7 років глобальний вплив Штатів збільшився..."
показати весь коментар
11.01.2021 21:37 Відповісти
При Трампові головним суперником США був Китай. Заради цього заігрували з Індією та уникали "другого фронту" з росією. Як байден сприймає Китай - велике питання. Я думаю як "союзника". Принаймі як "ідеологічно близьку однопартійну країну".
показати весь коментар
11.01.2021 22:24 Відповісти
Саме тому Байдену буде дуже легко поділити світ на зони впливу з Китаєм та Росією.
показати весь коментар
12.01.2021 04:51 Відповісти
Згодний. Той же кісінджер саме так і радив. А враховуючи що каміла харіс наполовину індуска, то ще й Індія почне торгуватися. Це ж вони вже домінують IT-індустрію США, тому гугл з індійським CEO відмовляється виконувати IT-проєкти для Пентагону.
показати весь коментар
12.01.2021 08:59 Відповісти
Не треба агритись на статті "біполярників" так відверто, там є сенс, питання як ми це сприймаємо та інтерпретуємо. Звісно Росія буде люто вітати такий хід думок, який про замирення, інтеграцію колонізацію України, і таке інше. Росія це ворог і з ним варто будувати максимально погані відносини. Але треба тверезо дивитись на деякі факти типу 11ввп; наприклад обсяг торгівлі СРСР з капіталістичними країнами (ідеологічними ворогами) в 70ті роки склав 31% від загального. Що не заважало СРСР розв'язувати війни та інтервенції по всьому світу і тиснути військовими методами найближчих союзників США. Тобто умовно у Франції купувався метал, з якого відливались гармати, які потім працювали по американський армії під час корейської чи в'єтнамської війн.

Ми знаємо хто наші вороги, хто наші друзі, і навіть якщо у друга в будинку скандал, це нічого не змінює. Прагматизм це купити задешево в Китаї те чого нам не вистачає, щоб потім навернути тим росіян на Донбасі. Але без нормальної влади якій довіряють, така багатовекторна політика буде завжди приречена на синдром свинарчуків, тобто буде провальною.
показати весь коментар
11.01.2021 21:15 Відповісти
Мне одно непонятно, что автор понимает под технологическим лидерством? Это совокупность методов и процессов? Хочу напомнить автору, что значительная часть высокотехнологичной продукции производимой Китаем производится по лицензии!
"По всіх позиціях інтелектуальної власності наразі існує безумовне лідерство Китая"
Не круто ли? Должен напомнить автору, что количество патентов(собственных) и количество внедренных патентов, это две большие разницы. У Китая мощная промышленность, много ученых и инженеров. Но не надо забывать , что США как пылесос засасывает "мозги" со всей планеты, в том числе и из Китая. Так, что "не спешите нас хоронить".
показати весь коментар
11.01.2021 23:55 Відповісти
1. Достатня кількість зброї, а головне - стратегічних ракет з ядерними та, головне, термоядерними боєголовками, робить з "11-ї за рівнем ВВП економіки" "другу за потугою армію світу", про пряму збройно війну з якою всі бояться навіть думати.

Висновок: Україні не вистачає достатньої кількості термоядерних стратегічних ракет.

2. Дякую автору про нагадування про президента Обаму.
Так багато в Україні чутно розмов про надії на президента Байдена, що складається враження, ніби промовці повністю забули про те, що Байден - не просто однопартієць Обами, але він був віцепрезидентом у президента Обами! Фактично ці двоє - учасники одної команди. Стратегію цієї команди і відповідні результати ми вже бачили ( і продовжуємо бачити) у формі окупованих територій Криму і Донбасу.
показати весь коментар
12.01.2021 04:45 Відповісти
Оце автор насмішив... "2га армія" у світі , хіба що за кілткістью м'яса у формі. 2га армія від Турків отгрібла так добре що "скрепи" летіли в усі боки, "2га армія" аеропорт взяти не могла 245 днів й поклали там наші купу вати а взяли тількі підлістью,як завжди, під прохання винести вбитих заминували опори й обрушили будівлю. "2га армія" 10 років , Чечню завайовувала й "заваювала" що тепер плотить дань Чечні. А те що продаючи нафту, газ та іньші ресурси стали 11 по ВВП взагалі ДНО. ВІД РАССЄІ СТІНА МАЄ БУТИ ЯК Ізраель має. З расєєй один зв'язок- поверення захоплених теріторій України й Крима, сплата компенсації а потім будем думати.
Раша дно! Армія раши надутий міхур. Економіка їх залежить від ціни на нафту та газ.
Америка сила! Америка рулить й буде рулити щоб там собі рашисти не мріяли, а вони "крах Амєрікє" чекають з 60х. Америка "чихнула" кацап-туберкульозний кричить "смєртєльно бальная, скоро умрьйоть"
P. S. Українці НІКОЛИ НЕ ВІРТЕ КАЦАПАМ Й НЕ МАЙТЕ З ЇМИ СПРАВИ!!! Н І К О Л И.
показати весь коментар
12.01.2021 05:47 Відповісти
Сидорова, я тебя, суку, в спам поотправлял
показати весь коментар
12.01.2021 05:58 Відповісти
Розспамили. Хоча можу і помилятись.
показати весь коментар
12.01.2021 11:11 Відповісти
Якщо багато людей скаже на допис, що він є спам, то до допис автоматично буде знищено.
А так да, хтось сказав,що то не спам і допис знов видно
показати весь коментар
12.01.2021 13:33 Відповісти
Погоджуюсь.
В силу незворушності ницості думки та убогості логіки протягом років дописи з цього ніку вартують бути оглянутими.
показати весь коментар
19.01.2021 23:34 Відповісти
Дякую за пояснення.
Кава.
З мене- кава.
показати весь коментар
31.01.2021 15:52 Відповісти
О, многовекторнасть!
А где Расия в списке?
показати весь коментар
12.01.2021 12:48 Відповісти
И откуда/почему (???) именно в блогах Друзенко систематически появляются все эти «рогатые» фрики берётся это «племя молодое» со всеми признаками умственной отсталости (причём, - чаще всего, - одни и те же персоналии + некоторое количество спешащих попасть в тренд «заклеймим Друзенко»), для которых так/настолько характерны: неспособность к осознанию сложных понятий, к сложным обобщениям и к абстрактному мышлению; а если кто и пытается мыслить абстрактно, то - очень ограниченно, когда отображаются лишь внешние/поверхностные аспекты происходящих событий и явлений (весь окружающий мир у них исключительно «чёрно-белый», ибо разделён только на две взаимоисключающих половинки)?...
И все они - прекрасная иллюстрация к «эффекту Даннинга-Крюгера» (!!!): «Люди, имеющие низкий уровень «квалификации», делают ошибочные выводы и принимают неудачные решения, но не способны осознавать свои ошибки в силу своего низкого уровня квалификации».
Правда - никаких собственных выводов они никогда принципиально не излагают, разве что - абсолютно безосновательные/бездумные/алогичные «суждения». А категорическое непонимание ими собственной глупости вызывает у них иллюзию собственной «правоты», своего «превосходства», рост уверенности в себе, и бесконечное самолюбование…
показати весь коментар
12.01.2021 22:36 Відповісти
Хех, давненько я савецьких газет не читав про "загниваючий захід". Ця стаття наче с тих часів. Як каже приказка: "Поки товстий схудне, худий - гигне".
показати весь коментар
13.01.2021 22:30 Відповісти