8750 відвідувачів онлайн
47 280 18
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Справа Навального: фобії колективного Путіна у передчутті краху режиму

Справа Навального: фобії колективного Путіна у передчутті краху режиму

Репресії з боку Кремля, спрямовані на російського опозиціонера Олексія Навального, спроба його вбивства руками офіцерів ФСБ, нинішня посадка «по беззаконню» у момент повернення на батьківщину, викликали негативну реакцію не тільки серед демократично мислячих верств населення у самій Росії, а й на Заході. Для Кремля замаячили нові міжнародні санкції, до яких він, не зважаючи на гучні заяви, не готовий ні з огляду на економічний стан Росії, ні за соціальною напругою всередині країни.

Єдине, що може протиставити цьому кремлівська пропаганда - це формування тези, що Навальний не такий вже й гарний в ідеологічному плані. Тобто - це опозиціонер з вадою: підтримує націоналістів, антиліберал, вітав анексію Криму і так далі. Іноземні агенти Путіна на усіх рівнях негайно почали відпрацьовувати цю повістку. Президент Чехії Милош Земан днями висловився так: "Він (Навальний) видає себе за борця за демократію, але я прочитав, що, по-перше, він підтримав анексію Криму, по-друге, він брав участь у ряді націоналістичних маршів, по-третє, він підтримав сталінські депортації, наприклад, чеченців. Є ще декілька речей, так що який же це борець за демократію? Я думаю, що він російський націоналіст, я нічого проти не маю, але він не повинен прикидатися, що він відноситься до тих політиків, які виступають проти путінського режиму. Він просто проти Путіна, а це з біса велика різниця. Можливо, він просто хотів би сам бути на його місці".

Інтернет-тролі, що видають себе за українців, як тільки в твіттері або фейсбуці з'являється прізвище Навального, негайно пригадують його стару фразу про те, що "Крим - це не бутерброд". Саму фразу, між тим, ніхто в точності згадати вже не може. І це є, на їхню думку, достатнім доказом того, що між Путіним і Навальний немає ніякої різниці, обидва імперіалісти, а значить вороги прогресивного людства.

Чи так це? Зрозуміло, ні. Навальний постійно, багаторазово, і буквально з перших хвилин російської агресії публічно говорив про те, що анексія Криму незаконна, злочинна, неприпустима. Вже на наступний день після так званого "референдуму" в Криму, перебуваючи під домашнім арештом у справі "Ів Роше", Навальний написав про це статтю, і вона була опублікована в газеті New York Times 20 березня 2014 року. В цій статті він назвав дії Путіна в Криму "військової авантюрою під прапором "маленької переможної війни", покликаним відвернути народ (Росії) від реальних проблем.

«Крим завжди був невід'ємною частиною Росії в серцях і умах людей», - заявив на минулому тижні Путін. Хоча навіть серед самих націоналістичних і прорадянських росіян прагнення повернути Крим під російське правління згасло багато років назад. Однак пан Путін цинічно довів націоналістичний запал до апогею; імперіалістична анексія стала стратегічним вибором, що сприяє виживанню його режиму. Мобілізація мас шляхом відволікання їх від реальних проблем, таких як корупція і економічний застій, може відбуватися тільки під прапором боротьби з зовнішніми ворогами. "Що дійсно тривожно в необачний поведінці пана Путіна, - пише далі Навальний, - так це те, що їм рухає бажання помститися українському народу за його повстання проти дружнього Кремлю уряду". Далі Навальний закликає до найрішучіших санкцій щодо як самого Путіна, так і його оточення, пропонуючи покарати за анексію Криму насамперед найближче оточення російського президента.

Ну і де тут «схвалення анексії»? 15 жовтня 2014 року до заарештованого Навального зуміли пробитися два журналіста з "Ехо Москви". В своїй бесіді з журналістами, Навальний висловив свою думку що до анексії Криму та перебігу подій на південному сході України. «…бойові дії, які йдуть на південному сході України, не мали ніяких передумов. І не мають передумов. Вони відбуваються виключно тому, що для нинішнього керівництва Росії це принциповий момент - торпедувати українську державу, торпедувати реформи і продемонструвати всім, що та антикримінальна революція, яка на Україні відбулася, вона буде неуспішною, вона призведе до того, що держава зруйнується. Це найважливіше завдання, в тому числі особисто для Володимира Путіна». «Як я вже сказав, для нього (Путіна) принципово важливий крах української державності, тому що на Україні сталося найгірше, з точки зору Путіна: повсталі люди скинули корумпований режим саме в основному під гаслами корупції... Для Путіна це жахливо: повсталі маси прогнали шахраїв. І він хоче показати, що після цього буде громадянська війна і все розвалиться. Тому що приклад для Росії, для російського населення це подавало б дуже і дуже поганий. Він (Путін) міг, можливо, на якомусь етапі стерпіти, що Грузію все приводили в приклад, ця успішна антикорупційна реформа Саакашвілі, але такий же успіх української державності, економічне зростання, ефективна боротьба з корупцією для Путіна це, звичайно, найжахливіше, що може трапитись».

Навальний ніколи не схвалював агресію Кремля відносно України. Формування образу Навального, як такого собі «недоопозиціонера», вигідне Кремлю. Відверта брехня та побудова на окремих фразах, вирваних з контексту, негативного для демократичного суспільства образу Навального, який вже став «кремлівським кошмаром» - головне завдання на сьогодні інформаційно-пропагандистської машини Путіна.

Наприкінці пам’ятного інтерв’ю від 15 жовтня 2014 року Навальний говорить про те, що Путінська агресія проти України, це було, безумовно, порушення міжнародних договорів. «І якщо я коли-небудь буду частиною цієї влади (Росії), я свої позиції не зміню. Те, що я сказав зараз, завжди залишиться зі мною. Це була неправильна дія, це було порушення!»

Розгортання російської пропагандистської машини у напрямку тотальної дискредитації Навального свідчить про страх, який оселився у кремлівських кабінетах, про усвідомлення колективним Путіним свої "скінченності". 

Нам залишається робити своє... і чекати...

Топ коментарі
+4
Ага.Той,хто нагадує про позицію Наваляного з приводу окупації чужих територій-той бот,а справжні українці підтримують Альошу,бо той робить крах режиму...
Ясно з цим аналітєгом.Несіть нового.
показати весь коментар
13.02.2021 05:59 Відповісти
+3
Абсолютно согласен. Навальный это восточный союзник Украины. И настоящий герой нашего времени.
показати весь коментар
12.02.2021 15:34 Відповісти
+3
"російський народ" это результат имперской политики и деятельности за последние где то
4 века....... не будет империи не будет "рассийскогонарода" и соответсвенно эрэфии..... а
на счёт этого ни один тамошний оппозиционер ничего толкового не придумал кроме слово
блудия - чем закончились попытки Чечни помним да и Татарстан в своё время прижучили
правда обошлось без большой крови..... так что реально может предложить овальный ???
уничтожение жёсткой вертикали власти автоматически уничтожает расисю.....
показати весь коментар
13.02.2021 09:22 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Абсолютно согласен. Навальный это восточный союзник Украины. И настоящий герой нашего времени.
показати весь коментар
12.02.2021 15:34 Відповісти
Якщо не Навальний, то буде інший. Російський народ не зможе довго терпіти теперішню владу РФ і її політику.
показати весь коментар
12.02.2021 20:03 Відповісти
"російський народ" это результат имперской политики и деятельности за последние где то
4 века....... не будет империи не будет "рассийскогонарода" и соответсвенно эрэфии..... а
на счёт этого ни один тамошний оппозиционер ничего толкового не придумал кроме слово
блудия - чем закончились попытки Чечни помним да и Татарстан в своё время прижучили
правда обошлось без большой крови..... так что реально может предложить овальный ???
уничтожение жёсткой вертикали власти автоматически уничтожает расисю.....
показати весь коментар
13.02.2021 09:22 Відповісти
В Росії нічого не змінюється, стараються ЗМІ викривити інформацію на свою користь.
показати весь коментар
12.02.2021 20:03 Відповісти
"мислячих"

?

"почали відпрацьовувати цю повістку. "
порядок денний?

Виправте випадкові прмилки, буд ласка.
показати весь коментар
12.02.2021 20:31 Відповісти
Ага.Той,хто нагадує про позицію Наваляного з приводу окупації чужих територій-той бот,а справжні українці підтримують Альошу,бо той робить крах режиму...
Ясно з цим аналітєгом.Несіть нового.
показати весь коментар
13.02.2021 05:59 Відповісти
З цим коментатором теж все нівроку.
показати весь коментар
15.02.2021 07:37 Відповісти
Всі вмираючі суспільства, щоб зберегти себе, або хоч-якось відтягти настання фіналу, стараються всіми силами зберегти стабільність... Навіть шляхом масового насильства, яке ще більше їх розхитує... І так - до самого кінця...
показати весь коментар
13.02.2021 10:01 Відповісти
Зебіли звичайно не пам'ятають.
Але ж не всі зебіли.
"Крым - это что, бутерброд с колбасой, что ли, чтобы его туда-сюда возвращать? Вот я не считаю… Давайте не обманывать себя. И украинцам я тоже советую сильно не обманывать себя: он (Крым) останется частью России и больше никогда в обозримом будущем не станет частью Украины".
показати весь коментар
13.02.2021 14:06 Відповісти
Автор упорот. "Навальный" - это часть того самого "коллективного Путина", эдакий "Путин-лайт", который Кремль УЖЕ (!) "впарил" "коллективному Западу" как "*************", надеясь на "перезагрузку отношений" и отмену санкций. На самом деле роль "проекта Навальный" - это контроль над протестным настроением, ни больше и ни меньше.
Этот ваш "жертвенный агнец" - не более чем козел-провокатор на мясокомбинате, главная задача которого - брать роль "лидера" и вести отару овец в забойный цех.
показати весь коментар
13.02.2021 14:32 Відповісти
Україна за ординця путлерса вже втратила щонайменше 16 тис.своїх синів і дочок... То хіба нам зараз сперечатися про нові втрати? Навальний, який він не є (до речі, він - етнічний українець), це однозначно шанс для зменшення наших жертв ! ******* Московія - імперія. Всі імперії світу - це абсолютне зло. І людство повинно його поборювати (якщо збирається ще жити). Але найстрашнішими імперіями останньго сторіччя стали саме Московська та Китайська маоїстська, що винищили сотні мільйонів людей, і продовжують це чинити сьогодні! Для них - не жалощі, а всі сили й розум на їх знищення. А.Д.Сахаров (зі своєю дружиною) були патріотами своєї вітчизни, але рішуче виступали за надання повної свободи всім уярмленим народам цієї канібальської імперії! Чому українці мають думати інакше? Тоді вони - безумці !!! В 1917 українці мали шанс повністю завалити цю імперію і дати можливість вийти на волю всім народам імперії (включно з московитами). Але українські нацдеки (Грушевський, Винниченко, Петлюра, Порш, Єфремов), український комуніст Скрипник (один-єдиний, але дуже впливовий) та ще декілька наших одщепенців стали грудьми на захист лєнінської банди, і врятували її ! Потім їх лєнінський улюбленець й одкормиш всіх вирізав, отруїв або втопив у багнюці... А на решту народу накинув 1933-й, репресії, війни... Що ж, тепер стати на захист путлерівської банди? За це путлерьониші нас колись помилують? Новим 33-м? Новою ДСВ?
показати весь коментар
13.02.2021 23:26 Відповісти
Автор має намір розібратися у сортах росіянського лайна?
Ну, з копрофілією треба звертатися до психіатра.
Не схвалюю. Може викликати напад самозаспокоєння, розслаблення та створити ілюзію "присутності друзів у ерефії".
А нам, після зє-банатів, ще Крим та ОРДЛО повертати.
показати весь коментар
14.02.2021 08:18 Відповісти
Тобі нагадати, як у 2010-му хтось відмовився розбиратися "у сортах лайна" і привів до влади Рецидивіста?
А потім, за російського резидента Януковича, почалося втілення російських сценаріїв.
показати весь коментар
15.02.2021 07:39 Відповісти
Прочитай ЩЕ РАЗ мій коментар, і не "ляпай" бездумно по клавіатурі.
показати весь коментар
15.02.2021 11:07 Відповісти
альоша не опозиціонер він суперник царя за трон. А це не опозиція. коли він тролив медведева, всі сміялись над дімоном, яка це опозиція ?. його і труїли, як суперника за трон. А що він казав про український народ, це вторинне. лейтмотив його позиції - царь погряз в розкоші. вся історія московитів - виключно боротьба за трон. То годунов убив суперника, то катерина 2 отруїла чоловіка, то царь олександр вбив свого батька, свердлов убив царя миколу і покушався на леніна, сталін убив троцького, перед тим порубав всіх його друзів. це тільки хрущов починав убивати опозиціонерів (ребет,бандера), однак вперше з часів так званої громадянської війни застосував війська в новочеркаську. царю московитів похер опозиціонери, їх нема та не буде на мокшанських болотах. А ось суперника потрібно знищити, бо в нього нема спадкоємця і не буде.
як сталін говорив на початку липня 1941 року - ленін нам залишив великий СРСР а ми його просрали. Ось і теперішній царь хорохориться.
показати весь коментар
14.02.2021 19:01 Відповісти
какой нах крах режима после сегодняшнего позора оппозиции на Московии ?

Справа Навального: фобії колективного Путіна у передчутті краху режиму - Цензор.НЕТ 6432
показати весь коментар
14.02.2021 21:37 Відповісти
Плохим кацапам - плохие гробы, хорошим - хорошие
показати весь коментар
15.02.2021 06:30 Відповісти
Вам же Пастор сказал - Навальный - союзник, но не друг Украины.
показати весь коментар
15.02.2021 11:29 Відповісти