9113 відвідувачів онлайн
11 515 42
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Генштаб та загони добровольців

Генштаб та загони добровольців

Прочитав заяву-звернення Генерального штабу до місцевих органів влади та громадян із закликом не створювати загони добровольців.

Як на мене це хибне і неправильне звернення.

Так, наразі сил ЗСУ та Національної Гвардії, СБУ достатньо, для захисту України від того угрупування військ, яке стоїть на кордоні. А що буде через місяць, а восени? Росія вже наростило угрупування з 80 до 100 тисяч і продовжує це робити.

Добре, Рада прийняла закон про резервістів, який ще, доречі, не підписаний, але добре...Наберемо резервістів.

А хто проводить зараз в державі роботу по Цивільній Обороні? Хто відпрацьовує евакуацію населення в містах мільйониках, стотисячниках? Щось я такого в Україні не бачив. А Росія проводить, регулярно. Почитайте просто про розмахи цих навчань за ці роки... Там навіть закон про евакуацію громадян прийняли.

Наступний аспект - дизертири та зрадники. Нагадаю, що в Криму зрадили 70% армії, 90% Внутрішніх військ, міліції та СБУ. А які черги були на кордонах в 20014му? Вам нагадати слова першого заступника міністра оборони Івана Руснака у 2019му році про кількість дизертирів? Пошукайте.

Тому не можна зходу нищити патріотичне прагнення громадян захищати власну державу.

Немає законодавства? Приймайте. Он в Раді вже довгий час зареєстровано закон про ТРО. Недосконалий? Суперечливий? Запропонуйте свій.

Але військово-політичне керівництво має роздмухувати патріотичні настрої у громадян, які об'єднують народ перед спільною загрозою.

Влада сама має очолити організацію добровольців в законні, навчені, дисципліновані підрозділи.

Звичайно, якщо плани захищатися, а не капітулювати.

Бо тоді народ організується сам і жодні заяви ти благання цьому не завадять.

Топ коментарі
+17
Звичайно, якщо плани захищатися, а не капітулювати.Источник: https://censor.net/ru/b3260331
Так отож...
показати весь коментар
17.04.2021 11:03 Відповісти
+16
В том то и дело, что патриоты мешают сливать Украину. Все правильно они говорят. Им это не нужно.
показати весь коментар
17.04.2021 12:53 Відповісти
+10
Мирославе, плюс!
показати весь коментар
17.04.2021 13:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Думка правильна і адекватна, а єднання патріотичного суспільства перед зовнішньою загрозою просто необхідне.
Маленька ремарка -- офіцер запасУ і "до речі" (окремо)
показати весь коментар
17.04.2021 10:31 Відповісти
єднання кого з ким?? У військах і в добробатах у 2014-15 роках ніхто не ділив воїнів по мові, а стояли хлопці пліч о пліч, і гинули один за одного - висновок - народ України не роз"єднаний! А от наші державники явно шарахаються від патріотизма, і не формують територіальні об"єднання з цивільного населення та офіцерів силових структур,які відслужили свої 20-25 років. Всупереч інтересам держави і всупереч глузду,
показати весь коментар
19.04.2021 09:47 Відповісти
+100
показати весь коментар
17.04.2021 10:46 Відповісти
Якщо у самих клепки нема, візьміть досвід інших країн, де при владі патріоти і розумні люди, Швейцарія, Ізраїль,Фінляндія...?ОРГАНІЗУЙТЕ !!! А що як воно геть здуріє, бо хворе на всю голову манією імперської величі і попре з половиною всього війська, з того, що має..?Що тоді ...? Але якщо ворог буде знати, що народ навчений, консолідований, озброєний , все сплановано і скрізь будуть по них стріляти,знищувати як скажених собак ,- не полізе!
показати весь коментар
18.04.2021 13:20 Відповісти
Звичайно, якщо плани захищатися, а не капітулювати.Источник: https://censor.net/ru/b3260331
Так отож...
показати весь коментар
17.04.2021 11:03 Відповісти
взагалі тих зрадників не читав, чий то Генштаб????
показати весь коментар
17.04.2021 11:16 Відповісти
6.04.21 22:21 Генштаб призывает местные власти не создавать военизированные формирования
показати весь коментар
17.04.2021 11:33 Відповісти
В том то и дело, что патриоты мешают сливать Украину. Все правильно они говорят. Им это не нужно.
показати весь коментар
17.04.2021 12:53 Відповісти
Мирославе, плюс!
показати весь коментар
17.04.2021 13:54 Відповісти
Написане підтримую на 100%. Але маленьке зауваження :слово "дЕзертир" пишеться через літеру "е". Хоча, звісно, суті ті ідеї написаного це, звісно, не міняє.
показати весь коментар
17.04.2021 14:13 Відповісти
* суті та ідеї
показати весь коментар
17.04.2021 14:16 Відповісти
Для того щоб розгортати таку, пропоновану автором, роботу потрібно Маннергейма, а не Голобородька-Чапліна, який боїться навіть слова "доброволець. 73,2% вже не гигикають над банером де Порох проти ₴уйла і не деруть запінено гузно: ""Гірше вже не буде"
показати весь коментар
17.04.2021 16:17 Відповісти
Щоб було спокійніше,треба зелебобіків вигнати нах з влади,і повернути Турчинова,Порошенка,і їхні команди.Так буде краще
показати весь коментар
17.04.2021 17:26 Відповісти
Ні, не краще. Хочете дежавю літа 2014-го та зими 2015-го років?
показати весь коментар
17.04.2021 20:35 Відповісти
Добровольчих батальонів боялися ще Турчинов з Порошенком , не надаючи їм будь яку бронетехніку , що вже казати про Зеленського з Єрмаком , їм своє життя важливіше за життя країни .
показати весь коментар
17.04.2021 18:02 Відповісти
Бронетехніку? А вона, взагалі, була в наявності?
показати весь коментар
18.04.2021 11:30 Відповісти
Була, и позже её всё таки дали.
показати весь коментар
18.04.2021 21:50 Відповісти
Єдічка, вочевидь в 14-ому 15-ому роках, ти дрочив, у мамки під спідницею, бо в іншому разі ти б знав, що бронетехніки катастрофічно не вистачло в частинах ЗСУ, наявна техніка була боєздатна дай Бог в 30% випадків, і цю "діру" намагалися заткнути всіма можливими способпми. Камази обшивали металом не від хорошого життя, а тому що робочої броні не було не в нас, не в ЗСУ, ні де. Так що зроби ласку, заткни пельку, тому що, судячи зі сьогодення, мені знову на передок, бурятів відстрілювати, а тобі до мамку під спідницю.
показати весь коментар
19.04.2021 08:32 Відповісти
Я не знаю, где и с кем ты дрочил, а вот я с 29 апреля 2014 года, начал свою войну в составе 20-го БТрО и провоевал до 31 декабря 2016 года, пока не получил инвалидность по совокупности ранений и контузий.
Первую броню и тяжёлое оружие мы получили в ноябре 14 года, нам дали 10 БМП-2, 20-ть ДШК, 4 ЗУ-23-2, АГС-17 и даже СПГ-9.
Я не знаю, что ты там дрочил на передку, но наш бат, ну и я с ним, брали Марьинку и Красногоровку, защищали Авдеевку и Пески по 6 месяцев, были и в Луганской области.
показати весь коментар
19.04.2021 11:47 Відповісти
Кстати, 20-й БТрО, он же позже переименованный в 20-й ОМПБ, это самый первый добровольческий батальон в Украине, у нас все, включая офицеров, были добровольцами.
показати весь коментар
19.04.2021 11:49 Відповісти
Так ти або хрестик зніми, або штани одягни. Тобі то Порох броні не дав, то вже в 14-ому видав? до речі, а точно другу беху? Ну ще бардак чи першу беху повірю, навіть при тому що "Дніпро" то особиста армія Бєні (була), друга беха то звідки?
А в Красногорівці ми були на підсиленні, так що не булькай, Авдіївку брали днів за два до цього, і без вас.
І взагалі, я не правду сказав? В ЗСУ було море броні? Чи бехи з бетерами були находу через один? Чи з трьох слоників тільки один в адекваті, другий не стріляє, третій не їде?
показати весь коментар
19.04.2021 12:44 Відповісти
Причём тут Порох?
Я говорю про реальные события. Нам в батальон дали БМП-1, а БМП-2 были к нам прикомандированы от 51-й бригады, когда она сбежала, то и её бехи ушли за ней.
Разве я писал, что мы брали Авдеевку? Читай внимательнее.
Брони в ВСУ было валом, просто процентов 80 было неисправно, мы когда получали БМП-1 то на поле стояло примерно 1200 БМП, Т-64 и БРДМ с БТРами, нам дали три исправных и семь поломаных, сказали в части почините, тут чинить некому.
показати весь коментар
19.04.2021 13:22 Відповісти
Навіть не знаю, як з таким розмовляти? Я кажу - броні катастрофічно не вистачало, маючи на увазі броню здатну воювати, тут і зараз, а він мені - броні було валом, але вона вся технічно не справна, тобто хлам. І на путіна така броня?
показати весь коментар
19.04.2021 13:40 Відповісти
Если эту броню не чинили, то кто то же виноват в этом?
Мы же семь БМП-1 починили у себя в батальоне за месяц, значит можно было и остальное починить?
показати весь коментар
19.04.2021 16:32 Відповісти
Які молодці. А де брали движки і радєйки? Та й то фігня, ХОДОВА! опорні котки РМШ і "бінокль" з болтом. Вся резина, з роками, зтрухла. Так де брали?
показати весь коментар
19.04.2021 17:31 Відповісти
Начальник автослужбы всё привозил, что заказывали, главное плати.
показати весь коментар
19.04.2021 18:04 Відповісти
Ні, ну приватна армія Бені могла дозволити собі платити, в ЗСУ та й у нас з фінансами було набагато гірше... хоча з іншого боку Зугрес не треба було йти віджимати...
показати весь коментар
19.04.2021 18:21 Відповісти
При Порошенко, такого не було!
показати весь коментар
17.04.2021 21:39 Відповісти
Командування розробляло операцію по звільненню Донецька, а про Іловайськ мови не було. Це Корбан за власним бажанням зібрав командирів добробатів, пообіцяв їм великі гроші, щоб за один день "...тільки заскочили в Іловайськ, зачистили місто і повісили укр.прапор". Бо, мовляв, там немає укріплень, а бойовиків всього 50-60 осіб (йому треба було захопити ще одну ТЕЦ). Пізніше приєднався Хомчак і підтвердив, що укріплень немає...Хлопці навіть запас *********** і продовольства не взяли. Насправді виявилося, що укріплення там ще 2 місяці раніше вже збудували, а бойовиків там було 500 000.
показати весь коментар
18.04.2021 10:01 Відповісти
Помилка, 500.
показати весь коментар
18.04.2021 10:02 Відповісти
Смешные вы боты)))
показати весь коментар
18.04.2021 21:49 Відповісти
Главный страх нашего величайшего лидера всей вселенной всё-таки не народное ополчение, а Порошенко. Хотя, возможно, и потому, что про вооруженный народ и вообще желание защищать страну оно просто не понимает. Ведь в апреле 2014 года оно кривлялось со своим кварталом перед горловскими отморозками, которые в день их выступления убивали Рыбака, а в мае 2014 года оно снималось в каком-то сериале в Москве, вот и пропустило, что это за добробаты, как и зачем они создавались.
показати весь коментар
18.04.2021 02:01 Відповісти
херня какая-то
показати весь коментар
18.04.2021 13:00 Відповісти
Уже навіть самі відсталі шари населення України знають, що в загибелі українських бійців під Іловайськом винні, в першу чергу, Коломойський, Корбан і Хомчак. Однак кремлівські боти знову розганяють зраду попередньої влади.

Все оплачено і не важливо, наскільки смішно виглядають їхні твердження.
показати весь коментар
18.04.2021 13:58 Відповісти
Англичанка гадит?
показати весь коментар
18.04.2021 21:51 Відповісти
то бот шифрованый, не те люди водили добробаты
показати весь коментар
19.04.2021 09:53 Відповісти
це не влада народу ця влада не для народу. Цю владу треба миняти а не слухати. Як що народ ще остався. 5% хватит
показати весь коментар
18.04.2021 15:15 Відповісти
Один вопрос: "загони добровольців" собираются безоговорочно подчиняться генштабу или будут и дальше Иловайски устраивать ?
показати весь коментар
19.04.2021 09:12 Відповісти
Слушні думки! Від добровольців та патріотів так просто не відмахнутись, бо інакше вони відмахнуться від вас, панове зелепукіни. У всьому світі зрадників були мільйони, але ще нікому зрада своєї країни щастя не принесла. Яскравий приклад - Янукович з друзяками. Як ви думаєте, вони зараз дуже щасливі?
показати весь коментар
19.04.2021 09:31 Відповісти
Створювати "загони добровольців" в Україні дозволено лише Киві. Ось так!
показати весь коментар
12.07.2021 00:32 Відповісти