7691 відвідувач онлайн
4 787 18
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Як росіяни заробляють на українських серіалах

"Мистецтво поза політикою". Цю догму чую щоразу, як починається холівар навколо якогось артиста, письменника, художника тощо. «Іскуства внє палітікі» - вторять кацапські пропагандони.

Стоп. От на цьому моменті зупинимось детальніше.

Річ у тім, що кінематограф суттєво різниться з іншими видами мистецтва. Маразматик Ленін, мумія якого досі лежить на Червоній площі для поклоніння мокшан, у свій час казав: "Из всех искусств для нас важнейшим является кино". 

А оскільки сучасна Росія є спадкоємцем СРСР, то й кіномистецтво для них давно перестало бути, власне мистецтвом. Замість цього воно стало способом пропаганди їх ідей.

Чи можна так сказати про український кінематограф? Звісно! Таким і він має бути. Мало того, усі шедевральні українські фільми, що вийшли за останні 7 років, були з ідеологічним підтекстом. "Кіборги", "Іловайськ 2014", "Позивний Бандерас", "Сторожова застава", "Захар Беркут". Всі вони — про Україну, українське, про нашу боротьбу, наші цінності, та ідеали. І всі вони заслуговують на те, щоб стати світовими бестселерами.

Пропаганда не є негативним явищем сама по собі. Пропаганда негативна тоді, коли на ворожу пропаганду, нам немає чим відповідати.

І от тепер, коли ми визначили, що російський кінематограф для нас — зло, то постає наступне питання: а їх актори, режисери, продюсери, сценаристи — теж зло?

Самі по собі, як спеціалісти, вони можуть становити для нас користь у майбутньому. Тим паче коли Україна стане величною, а я в цьому не маю сумніву, вони самі до нас поїдуть на заробітки. 

Зовсім інша справа, коли триває війна. А вона триває. Вже восьмий рік ми воюємо з Росією за тими гібридними правилами, що вона нам нав'язала. 

Україна заборонила в'їзд на нашу територію російських політиків, артистів, музикантів, які заїхали до Криму з боку Росії, які відкрито підтримали російську агресію проти України тощо. І водночас ми дозволяємо в'їзд російським пропагандистам з каналу Міноборони Росії "Звезда", дозволяємо в'їзд відкритих пропагандистів "русского мира" Воровайок та Моргенштерна. І, звісно, дозволяємо в'їзд російським режисерам, продюсерам, акторам. Які під час війни з Росією тут, у нас, знімають серіали, бо це дешевше, а потім продають на власні канали.

Звісно, це все відбувається за сприяння наших медіахолдинг.

Так, правда, в українських повних метрах не було ані російських акторів, ані ватних продюсерів. Зовсім інша справа — продакшн для каналів, на які знімають серіали. В період карантину це ледве не єдине кіновиробництво, що є в країні, оскільки самі канали в ньому і зацікавлені. І в цих серіалах контроль кадрів повністю здійснює замовник. 

Найбільша трагедія в тому, що російських акторів сюди запрошують саме "українські" продюсери. Знов таки, це вигідно. Вони ж імениті, їх люблять глядачі. А ще тому, що тишком ці серіали, які знімають у нас ніби для наших каналів, потім випускають в Росії. Самих акторів в Україні конспірують, щоб про них не дізнались. Але при цьому їх селять у елітних готелях в столиці. Кожен такий гастролер отримує 1к доларів на день зйомок.

Водночас наші актори не знімаються, не отримують коштів, і зрештою втрачають засоби до існування. Українських акторів ці продюсери беруть на другорядні ролі й ні у що не ставлять. 

Куди дивиться Міністерство культури? Агов!
Цей блог — лише прелюдія. Наступного тижня я розкажу дуууже багато цікавих деталей про "український" кінематограф, який, по факту, експлуатують росіяни. Кіношний колабораціонізм має конкретні обличчя, імена та локації. І я зроблю їх популярними.

А поки напишіть в коментарях свою думку: чи мають право російські актори та режисери зніматись в Україні в українських фільмах чи серіалах?

Топ коментарі
+6
Мистецтво поза політикою - такий слоган вживають тільки ті актори чи співаки, котрі окрім власного достатку на меті не мають нічого. Навіть того ж мистецтва.
З приводу запитання,Сергію,то я вважаю,що російським акторам та режисерам не місце в Україні. Потрібно давати можливість нашим акторам проявляти себе!
показати весь коментар
22.04.2021 19:09 Відповісти
+5
Сергію, згодна з вами. Ця політика подвійних стандартів вже просто не має меж. Дякую вам, що підіймаєте такі нагальні питання та боретесь й на культурному фронті в Україні!
показати весь коментар
22.04.2021 15:17 Відповісти
+5
Читаю ваш блог та серце обливається кров'ю, зараз поясню чому. Я куратор культурно-освітнього проєкту, нещодавно хотіла організувати фестиваль українського кіно. Так, безумовно, усі чули про "Тіні забутих предків", "Пропалу грамоту" та "Арсенал". Але вкрай хотілося запевнити молодь у тому, що окрім старих фільмів, ми маємо ще й нові. Не хотілося бути банальною та показувати "Черкаси", "Червоного" тощо. Почала шукати та зрозуміла, що шукати то й нічого. Є, звичайно, дійсно варті уваги фільми, їх регулярно знімають, проте знайти їх в інтернеті нереально, хіба що бігати по архівам або благати колекціонерів, щоб ті дали подивитися якусь стрічку. Міністерство культури ж, на мою думку, є абсолютно дотаційним, його навіть складно назвати Міністерством культури України, бо вкрай багато коштів із свого бюджету вони витрачають у прірву з російською повісточкою. На дегенеративні телешоу, на серіали типу "Слуги народу"...
Я прошу Вас, Сергію, від ім'я усіх активістів культурного сектору, дайте розголос цій ситуації. Годі з нас російських пропагандистських матеріалів, нам потрібно відродити величну українську культуру, чого б нам це не коштувало!
показати весь коментар
22.04.2021 17:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сергію, згодна з вами. Ця політика подвійних стандартів вже просто не має меж. Дякую вам, що підіймаєте такі нагальні питання та боретесь й на культурному фронті в Україні!
показати весь коментар
22.04.2021 15:17 Відповісти
Я давно помітив, що ніби то, російські серіали та телепередачі, знімають у нас.
І мені було цікаво, як так коли їде війна з Росією, їх актори й телеканали у нас в країні заробляють гроші, але як що вже, Сергію, ви взялись за це питання, я розумію, що їм тут недовго залишилось паразитувати. І повністю вас підтримую в цьому питанні.
показати весь коментар
22.04.2021 15:28 Відповісти
Всегда удивлялся глупости людей, которые начинали в споре утверждать, что "спорт вне политики", "искусство вне политики" и так далее. Может, в мирное время оно и может не быть особо касаемым политической жизни, но, извините, в Украине уже пошел отсчёт восьмого года войны.
Вообще, наиболее очевидным врагом, казалось бы, являются все вот эти актеры, режиссеры и прочие. Но на самом деле, наибольшим врагом нынешней украинской культуры является Минкульт и люди, возглавляющие его. Кто хочет - можете со мной поспорить, только зачем, если я прав?
показати весь коментар
22.04.2021 17:14 Відповісти
Читаю ваш блог та серце обливається кров'ю, зараз поясню чому. Я куратор культурно-освітнього проєкту, нещодавно хотіла організувати фестиваль українського кіно. Так, безумовно, усі чули про "Тіні забутих предків", "Пропалу грамоту" та "Арсенал". Але вкрай хотілося запевнити молодь у тому, що окрім старих фільмів, ми маємо ще й нові. Не хотілося бути банальною та показувати "Черкаси", "Червоного" тощо. Почала шукати та зрозуміла, що шукати то й нічого. Є, звичайно, дійсно варті уваги фільми, їх регулярно знімають, проте знайти їх в інтернеті нереально, хіба що бігати по архівам або благати колекціонерів, щоб ті дали подивитися якусь стрічку. Міністерство культури ж, на мою думку, є абсолютно дотаційним, його навіть складно назвати Міністерством культури України, бо вкрай багато коштів із свого бюджету вони витрачають у прірву з російською повісточкою. На дегенеративні телешоу, на серіали типу "Слуги народу"...
Я прошу Вас, Сергію, від ім'я усіх активістів культурного сектору, дайте розголос цій ситуації. Годі з нас російських пропагандистських матеріалів, нам потрібно відродити величну українську культуру, чого б нам це не коштувало!
показати весь коментар
22.04.2021 17:15 Відповісти
Прочитавши ваш пост, перше, що потрапило в очі це вислів "Іскуство вне палітіки", виникає логічне питання, чому тоді російські актори кудахчуть на прес-конференціях, щось про політку.

Валентин Гафт, Михайло Боярський, Микола Расторгуєв, Олег Табаков, Сергій Безруков... Це лише кілька імен зі списку осіб, які, негативно ставляться до України.
Як ми взагалі допустили щоб російський кінемотограф, заробляв гроші на такій по їх думці, поганій крайні.
Якщо ми такі погані, то поверніть нам наш поганий Крим, Луганськ, Донецьк.
Чого ж ви тоді до нас лізити, як що ми такі погані?
показати весь коментар
22.04.2021 18:28 Відповісти
На мою думку ,російські актори не мають права зніматися в Україні !Аргументую це тим, що вже немало років в нас війна ,а Росія , як нам відомо, -це країна-ворог ! Тому я не розумію , чому якісь «русские» мають наглість приїзжати до нас в Україну , а в цей же час наших акторів ставлять на другий план !
Ні росіянам в Україні !!!
показати весь коментар
22.04.2021 18:31 Відповісти
Все абсолютно вірно,адже спочатку привчать до російських акторів і фільмів,потім до російської мови. А що потім ,нові бананові республіки? Це внутрішній ворог якого ніхто не помічає,безперечно Українці мають отримувати Українськтй кінопродукт.
показати весь коментар
22.04.2021 18:35 Відповісти
російський кінематограф ще з часів совка пронизаний пропагандою чужою українському народу, тому на восьмий рік війни ми повинні з усією рішучістю стояти на тому щоб тут не було ніякої російської пропаганди в будь-яких її проявах
показати весь коментар
22.04.2021 18:37 Відповісти
"... кино и цирк". Цирк переместился с манежа в Парламент а по телемувикам уж 25 лет как film.ua является дешевым филиалом "Мосфильма" и его владелец нынешний Министр культуры Украины проживающий в рекреационной зоне на Рыбальском острове.
Здравая пропаганда - это обязательная составная государства о чем много писал, вот крайний пост о кинЕ и войне https://censor.net/ru/blogs/3258912/est_takaya_professiya_rodinu_zaschischat_ili_kino_i_armiya_ediny
"Іловайськ 2014" нужно в нынешнем виде запретить для эфиров и доснять недостающие кадры с масштабом происходящего. Там была страшная бойня из тысяч погибших и покалеченных украинских воинов а на экране зрителям по всему миру показывают с гулькин нос локальной стычки - это преступление против исторической правды на грани с идеологической диверсией. Производство фильма о войне должно происходить при участии исторических консультантов, участников боевых действий и наличии достаточного бюджета, и точно также выпускаться на экран после приемки той же комиссией. То есть частные лавочки "продакшны" которые по четным снимают рекламу для раши а по нечетным кино про не частную войну должны получить на это право - лицензию. Так уже 90 лет работает Голливуд в связке с Пентагоном.

И если интересно могу рассказать о кухне безработного украинского актера как он там последний хрен без соли доедает: договоров, тарифных сеток, страховок, переработок, обедов на площадке, больничных, такси, профсоюза - ничего нет. Соавтором этого уничтожения профессии актера является и Президент государства по совместительству владелец частной киностудии "Квартал-95" который за 7 лет войны не снял ни единого фильма о войне.
А Ваня Дорн в эфирах 1+1, а Ани Лорак тайно снимающая клип на киностудии Довженко.
показати весь коментар
22.04.2021 19:08 Відповісти
Мистецтво поза політикою - такий слоган вживають тільки ті актори чи співаки, котрі окрім власного достатку на меті не мають нічого. Навіть того ж мистецтва.
З приводу запитання,Сергію,то я вважаю,що російським акторам та режисерам не місце в Україні. Потрібно давати можливість нашим акторам проявляти себе!
показати весь коментар
22.04.2021 19:09 Відповісти
Дякую Вам Сергію!Завжди чекаю від вас нові статті.
показати весь коментар
22.04.2021 19:33 Відповісти