10028 відвідувачів онлайн
15 485 99
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Знищити 30 тисяч московитів, а живих змусити плакати - це цілком реально

Вся Україна і не тільки обговорює перемогу нашої футбольної збірної. І в цьому приємному хаосі загубилася дуже визначна подія, яка трапилася 29 червня 1659 року під містечком Конотоп.

Той день відбулася битва між українськими козаками та кримськими татарами з одного боку і російськими окупаційними військами з іншого боку.

Цензор.НЕТ Изображение

В цих боях московити втратили більше 30 тисяч вбитими, близько 15 тисяч царських військ потрапили в полон, в тому числі найвідоміші московські воєводи...

Цим подіям передувала смерть гетьмана Богдана Хмельницького і смута, яка після цього розпочалася в козацькій Україні.

Російська верхівка відкрито зневажала козацькі вольності, все українське для них було вороже і неприйнятне. Саме тому гетьман Іван Виговський почав вести переговори з поляками про новий "союз" і боротьбу з московським царством, яке все відкритіше показувало, що має на меті закріпостити Україну.

Коли про "союз" Виговського дізналися у Москві, цар направив в Україну стотисячне військо, щоб знищити козаків. До них приєдналися кілька тисяч запорозьких козаків, які не розуміли "союзу" з католицькою Польщею і Кримом. Вони вважали, що православні московити просто не можуть принести зла Україні. Тим більше, що багато з козаків ще пам'ятали війну з Річчю Посполитою. Саме в таких важких умовах Виговському довелося рятувати Україну.

Наших козаків разом із союзниками було набагато менше. Але їхня хоробрість і хитрість змусила московську кров текти рікою.

Коли цар і московити дізналися про трагедію, де була знищена вся найкраща російська кіннота, всі почали панікувати, рвати волосся на голові, вважаючи, що козаки спалять Москву.

Цього не сталося з ряду причин. Але битва під Конотопом поховала московську міць і розвінчала міф про російську могутність. Конотопська битва - це той період в історії, якого не любить Росія. Кілька століть вони приховували правду про цю подію. В часи "совєцького" союзу взагалі було заборонено говорити про Конотоп.

Але правда - вона така, наша, сильніша. Тому згадуймо Конотопська битву і биймо російських окупантів тепер. Це єдина можливість перемогти агресора - бити першим, бути сильнішим.

Цензор.НЕТ Изображение

Топ коментарі
+29
Ні, здавайся, тобі буде запрпоноване яйкі, млєко і життя в мальовничій Малоросії
під патронатом кремля. Бійся і надалі іржавої кремлядської ядерної зброї.
показати весь коментар
01.07.2021 21:43 Відповісти
+16
300 років ,,спільної історії,, тому що в Україні, нажаль, over дохрена розумників, які ******* знецінювати абсолютно все і моралізувати без потреби.
показати весь коментар
01.07.2021 21:47 Відповісти
+10
Ты историю шароварщиной назвал?Чтобы ипануть амиакопровод, розсыпать в метро москвы килограм оспы или менингита не нужно ни шашки ни ядерных боеголовок.
показати весь коментар
02.07.2021 08:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А після Конотопу було 300 років "спільної історії".
Ну і ??
Історіографію знати треба. Шароварщини не треба.
А наразі у РФ 1500 одиниць ЯЗ.
******* махати будемо ??
показати весь коментар
01.07.2021 21:20 Відповісти
Ні, здавайся, тобі буде запрпоноване яйкі, млєко і життя в мальовничій Малоросії
під патронатом кремля. Бійся і надалі іржавої кремлядської ядерної зброї.
показати весь коментар
01.07.2021 21:43 Відповісти
І Вам раджу боятися.
Херой ...
показати весь коментар
02.07.2021 10:46 Відповісти
У страху немає сенсу і ніколи не було. У страху живуть раби...
показати весь коментар
02.07.2021 21:35 Відповісти
Страх це рефлекс на небезпеку.
Якщо рефлекси не працюють індивід гине.
показати весь коментар
02.07.2021 22:42 Відповісти
Та згинь вже разом зі своїми рефлексами!
показати весь коментар
03.07.2021 00:54 Відповісти
Ну от ... Це і є прояв страху ...
показати весь коментар
03.07.2021 11:47 Відповісти
Рефлексуй і надалі
показати весь коментар
03.07.2021 21:13 Відповісти
Ви робот ?
показати весь коментар
03.07.2021 22:12 Відповісти
Мєтодічка, розумію, Лахта по іншому не працює
показати весь коментар
04.07.2021 00:24 Відповісти
Дитяча відмазка ...
показати весь коментар
04.07.2021 10:25 Відповісти
Лахата, іди на х*р
показати весь коментар
04.07.2021 12:11 Відповісти
Мрієш про це ? Співчуваю ... Нє, не співчуваю. Це не до мене.
показати весь коментар
04.07.2021 14:37 Відповісти
Кацап перевір голову
показати весь коментар
04.07.2021 18:46 Відповісти
300 років ,,спільної історії,, тому що в Україні, нажаль, over дохрена розумників, які ******* знецінювати абсолютно все і моралізувати без потреби.
показати весь коментар
01.07.2021 21:47 Відповісти
Знецінювати усе не треба.
Я мав на увазі - менше пафосу і більше об*єктивності.
показати весь коментар
02.07.2021 10:58 Відповісти
Ой, пля, Маск знайшовся! Напрлеон поруч?
показати весь коментар
01.07.2021 22:34 Відповісти
йди пери свої шаровари, вже повні наробив !
показати весь коментар
01.07.2021 22:41 Відповісти
То з під тебе так несе ...
показати весь коментар
02.07.2021 10:47 Відповісти
Якщо перейти на територію кацапії і махати ******* там, то абсолютно насрати скільки у них ядерних зарядів, бо кидати вони їх зможуть хіба по власній території.
показати весь коментар
02.07.2021 00:23 Відповісти
Сам зрозумів, що написав ??
показати весь коментар
02.07.2021 10:48 Відповісти
Я це написав. Як я можу не розуміти те, що сам написав??? Що за тупе троляцьке припущення?
показати весь коментар
02.07.2021 15:17 Відповісти
Неадекватне зауваження, тому я і перепитав. Що не так ??
До речі, незрозуміло, чому у спам потрапило.
показати весь коментар
02.07.2021 15:28 Відповісти
"Сам зрозумів, що написав ?? "(с)

Це дійсно:
"Неадекватне зауваження..."(с)

Зі спаму я твоє "неадекватне зауваження"(с) витягнув, хто його туди всунув - не знаю. Хоча якщо писати те, що пишеш ти, то чому дивуватись, що воно опиняється у спамі???
показати весь коментар
02.07.2021 16:12 Відповісти
Ты историю шароварщиной назвал?Чтобы ипануть амиакопровод, розсыпать в метро москвы килограм оспы или менингита не нужно ни шашки ни ядерных боеголовок.
показати весь коментар
02.07.2021 08:15 Відповісти
Ти деб ... л ??
Ти ті штами ще знайди. А потім відвези. Ми подивимось.
показати весь коментар
02.07.2021 10:49 Відповісти
То есть пол тонны кокса и вагон нелегалов найти и завезти можно а кило спор нет? Я утверждаю шо ты дебил.
показати весь коментар
02.07.2021 13:44 Відповісти
килограм оспы или менингита -
показати весь коментар
02.07.2021 14:16 Відповісти
Килограм спор оспы или менингита , я же говорю ты дебил.
показати весь коментар
02.07.2021 14:24 Відповісти
килограм оспы или менингита - Ноу коментс, камрад ...
показати весь коментар
02.07.2021 15:26 Відповісти
оно ж думает , если ник взяло умного чела,то и сам умнее выглядеть будет !
показати весь коментар
02.07.2021 15:13 Відповісти
А 13 до чого ? Насправді це похідне від іншого слова. Випадково співпало.
показати весь коментар
02.07.2021 15:27 Відповісти
А 13 до чого ?(с)

=========
Ну, рік народження швидше за усе.
показати весь коментар
02.07.2021 16:14 Відповісти
Най буде, як що Вам так подобається.
показати весь коментар
02.07.2021 18:12 Відповісти
При чем тут после Конотопа было 300 лет совместной истории?
Почему бы тогда не говорить, что еще совсем недавно у города Киева было 2 года совместной истории с гитлеровскими оккупантами?
И что зря после этого эти шароварщики переименовали гордое Айхгорнштрассе обратно в Крещатик!!!
показати весь коментар
02.07.2021 09:21 Відповісти
300 не 2 ... Нє ?
показати весь коментар
02.07.2021 10:56 Відповісти
Нє.

Какая по вашему разница между 300 и 2? Разницы нет.
Почему вы не вспоминаете, что у нас совместная история была не только с немцами или вами, русскими, но еще с поляками, монголами и так далее.
И совсем не вспомнинаете, что русских, как народа не существует. Что вы - это отщепенцы Киевской Руси
показати весь коментар
02.07.2021 13:03 Відповісти
Прикольний ти чувак
Пишеш мовою неіснуючого народу, але звинувачуєш мене.
показати весь коментар
02.07.2021 13:12 Відповісти
Друх, это ты прикольный чувак. Русский, и топишь за свою сраную расею и дружбу с ней на украинском.
показати весь коментар
02.07.2021 13:28 Відповісти
Де про дружбу ? Цитату, сер, пліз ...
показати весь коментар
02.07.2021 14:17 Відповісти
Получается, сер, я вас неправильно понял?

Статья, под которой мы сейчас пишем, рассказывает про один из множества "забытых" эпизодов истории украинского народа.
То, как "один братский народ" сражался сам с собой задолго до того, как их "рассорили проклятые американцы". Еще одно из подтверждений, что не братья они нам.

И тут вы пишите
"А після Конотопу було 300 років "спільної історії".
Ну і ??
Історіографію знати треба. Шароварщини не треба."

Можете тогда пояснить, что вы имели в виду?
Как по мне ваша мысль похожа на то, что " после драки под Конотопом, украинцев и россиян связывает 300 лет совместной истории любви и дружбы."

Или все таки вы согласны, что россияне нам не братья, а старый экзистенциальный враг?
показати весь коментар
02.07.2021 14:30 Відповісти
1. Коли я вчився у школі, а це було давно, у підручнику історії битва під Конотопом була.
В усякому випадку мені так здається.
2. За часів Союзу будували пам*ятники про дружбу. Потім усе посипалось і дружба зав*яла. А потім перетворилась на агресію РФ проти нас.
3. Британія до цих пір утримує частину Ірландії. У них дружба ? Скільки там трупів за усю історію відносин ?
показати весь коментар
02.07.2021 15:16 Відповісти
1) Не сомневаюсь, что "битва под Конотопом" была в учебниках. И освещена была именно так же, как и "Разгром шведов под Полтавой" - мол, "мы всех победили, гордитесь!".
Кто эти "мы"?

2) Та же фигня, что и с "нашими великими победами" под Конотопом и Полтавой. Пропаганда дружбы и братства старшего народа-окупанта с его нерадивыми младшими братьями.
Наверняка же подобные "памятники дружбы" были натыканы и по всей Прибалтике.

3) И что? То по аналогии с Британией вы даже очень ОК, если бы россия до сих пор удерживала в своем составе Украину.

4) Россия и все российское - это враг Украины и всего украинского. Или брат, а то и вовсе один с нами народ?
показати весь коментар
02.07.2021 17:51 Відповісти
Вас вже повело. Розмова сам з собою.
__ 3. Україна у складі Росії ніколи не була. Тільки у складі Рад. Союзу.
__ 2. Сумніваюсь що у Прибалтиці було багато пам*ятників про дружбу. У нас - так.
показати весь коментар
02.07.2021 18:11 Відповісти
Да ну прям там повело. Это вы тут пытаетесь изобразить в этой ветке монолог коренного украинца о неразрывной исконной дружбе украинцев и русских.

А на деле, спроси вас, где похоронены отцы ваших дедов (а, скорее всего и сами деды), и окажется, что где-то под ************ Вологодской губернии.

3) Тогда к чему эти ваши аналогии с Британией и Ирландией?
Раз Украина не была в составе России, и пусть так и остается дальше, как бы вам этого не хотелось.

2) То есть, если больше памятников дружбы было поставлено, значит это и есть правда?
Что там насчет "Ложь, повторенная тысячу раз, становится правдой."?
показати весь коментар
02.07.2021 18:31 Відповісти
1. Чому ? Один дід на кладовищі, могила є. Інший у 1941 р. у Гомелі у таборі. Де могила, невідомо.
Щось пан Артур усе перекручує на дружбу між народами. Кортить наче.
Мабуть мілок ти з кацапів. Провокатор, тіпа.
показати весь коментар
02.07.2021 22:36 Відповісти
Ну, конечно же я из кацапов! Типа провокатор!
Пришел сюда провоцировать таких щирых украинцев, как ты, которые всей душой за дружбу и братство с русскими!
И говорить им, что русские - не братья, а старый заклятый враг!
показати весь коментар
03.07.2021 09:20 Відповісти
Так, пиши державною. І ми повіримо, що ти не провокатор.
показати весь коментар
03.07.2021 11:50 Відповісти
Кто "мы"? Кто такие "вы", которые должны мне верить или не верить.

Друг, то что ты пишешь по украински русские нарративы, не делает тебя "украинцем", а уж "вас" никакого и подавно нет.

Ты самый обыкновенный москальский бот, который будет тут петь на "щірий та державній" про дружбу русского и украинского народа, насчитывающую столетия совместной истории.
показати весь коментар
03.07.2021 19:01 Відповісти
Тролінг зараховано - продовжуй.
показати весь коментар
03.07.2021 22:04 Відповісти
Наявність "ЯЗ" просто підкоригує стратегію перемоги. Воєнні дії слід вести на території московії, що зробить застосування "ЯЗ" на території України військовим злочином.
показати весь коментар
02.07.2021 10:01 Відповісти
по сути это стимул, нам самим эти боеголовки пригодятся,
или вы за Воронеж пережЫваете ?
показати весь коментар
02.07.2021 10:11 Відповісти
Аркадій ... А що ми у 96 році РФ віддали в обмін за газ ??
І скільки ??
показати весь коментар
02.07.2021 10:53 Відповісти
где же этот гас ?
показати весь коментар
02.07.2021 11:36 Відповісти
Де-де ... У трубі !
показати весь коментар
02.07.2021 13:13 Відповісти
А скільки в країні було зрадників які за московське бабло продавали і готові і далі продавати країну.
показати весь коментар
02.07.2021 19:37 Відповісти
В будь якій країні набереться як мінімум 15% невдоволеного маргінесу готового до зради (за гроші, карєру, успіх, повагу). Найбільше зрадників в історії мала якраз кацапія бо всю свою історію перетворювала власний народ на рабів і ці раби завжди мріяли служити новому хазяїну і бачити люту смерть старого... Досить згадати Другу Світову... Сьогодні в тій же кацапії потенційних зрадників набагато більше ніж в Україні. І вони візьмуть своє!!!
показати весь коментар
02.07.2021 20:19 Відповісти
"Кое-кто" це хто ??
Які території де були ?
Чи була тоді Україна ?? І незалежна ??
показати весь коментар
02.07.2021 10:54 Відповісти
А ти приготував білу шмату замість шаблі?
Чи чим ти там махати зібрався?
показати весь коментар
02.07.2021 11:04 Відповісти
Сподіваюсь наша армія буде "махати" ******** озброєнням.
Про це мій пост і був.
показати весь коментар
02.07.2021 13:15 Відповісти
Ти з когорти медведчуківських "украинских националистов"? Таки заставив вас ***** ботити на українській мові, а казали, що в вас "челюсти не так сложены".
показати весь коментар
02.07.2021 12:16 Відповісти
Хоспаді ... "українською мовою" ...
"Grammatiken maht frai"

показати весь коментар
02.07.2021 13:17 Відповісти
палестинцы машут с евреями и ничего....
показати весь коментар
02.07.2021 12:48 Відповісти
******* ??
показати весь коментар
02.07.2021 13:17 Відповісти
обрезами)
показати весь коментар
02.07.2021 13:21 Відповісти
"Залізний купол" вже став "притчей во языцах" - кинжал
показати весь коментар
02.07.2021 14:19 Відповісти
если есть воля к борьбе, ЯО никогда не было проблемой, это и арабо-израильский конфликт и Фолкленды и Пакистан с Индией....
показати весь коментар
02.07.2021 14:46 Відповісти
Угу ... У 1996 р. ЯЗ стала проблємою і її позбулися.
показати весь коментар
02.07.2021 15:04 Відповісти
да не ЯО было проблемой, а в признании Украины, западными партнерами....
показати весь коментар
02.07.2021 15:15 Відповісти
Да канєшна ... Прям таки. США признали одразу. І більшість провідних країн.
Тоді тренд був на скорочення ЯЗ. Почали руки викручувати. Пишуть у тернеті, Кучма тримався до останнього. Хотів 360 штук БР таки залишити.
показати весь коментар
02.07.2021 15:20 Відповісти
канешна..почитай историю..и Буш старший и Тетчер
https://kp.ua/politics/388313-marharet-tetcher-sravnyvala-ukraynu-s-kalyfornyei-y-khvalyla-nashykh-heneralov
показати весь коментар
02.07.2021 15:26 Відповісти
Нарешті знайшов ...
- Боялись, что наши ядерные арсеналы попадут не в те руки.

Блін, і це все ??
Так усі я. боєголовки віддали у РФ.
показати весь коментар
02.07.2021 15:39 Відповісти
в 96-м у нас была миллионная армия, сраком россию ставили и все боялись.... мешкова в мешок и нах москау!... а потом русские начали богатеть, а нашы элиты грабить Страну..и маемо, шо маемо!
показати весь коментар
02.07.2021 15:17 Відповісти
Це спрощенне бачення.
Он, у Півн. Кореї теж ЯЗ є. Пишуть, що у цьому році знову буде голод.
показати весь коментар
02.07.2021 15:22 Відповісти
а ты иди, забери квадратный км у них)))
показати весь коментар
02.07.2021 15:27 Відповісти
Хм ... Коли війна у Кореї була ? Вже тоді ЯЗ була у них ? Нє.
Потім країну поділили. А потім Союз Півн. Кореї ЯЗ підігнав.
показати весь коментар
02.07.2021 15:32 Відповісти
І якось так вийшло, що згодом Москва підмяла під себе і Україну, і Крим, і Польшу
показати весь коментар
03.07.2021 10:46 Відповісти
І я про це ж ... Окремі перемоги це добре. І знати про це треба. Але після було 300 років спільної історії.
показати весь коментар
03.07.2021 12:50 Відповісти
Ну чому ж, згадав і про татар:
"Той день відбулася битва між українськими козаками та кримськими татарами з одного боку і російськими окупаційними військами з іншого боку."
А багато запорожців так - в той тяжкий час стали на бік москви...
показати весь коментар
02.07.2021 07:45 Відповісти
Зараз та ж сама безтомосна секта "московський патріархат" засерає мізки дурням... Інтернувати всіх попів РПЦ за поребрик!
показати весь коментар
02.07.2021 22:30 Відповісти
Слава Виговському і казакам, які здобули Перемогу під Конотопом!!!
Але ми завжди зупиняємось напівдороги і на Москву не йдем палить її нахрін!
показати весь коментар
02.07.2021 12:28 Відповісти
Хто "ми" ??
Насправді "козаччина" не ставила собі ціль отримати незалежність у ********* розумінні.
Нажаль.
Шукали сюзарена покраще.
Окремі прояви були. Але конкретно "незалежність" - ні.
Козаччина закладала основи у підвалини майбутньої незалежності.
показати весь коментар
02.07.2021 13:21 Відповісти
Михайло Ухман наплів сім мішків гречаної вовни, оце набрехав, так набрехав, аж сам повірив.... А правда, она такая. Казаки воевали против казаков же. И крымских татат было больше , чем казаков. Противники
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D1%8B%D0%BC%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D1%85%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE Крымское ханство
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%87%D1%8C_%D0%9F%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%8F Речь Посполитая https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-tairova-1 [1] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-TJ-2 [2]
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE Русское царство
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%82%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0 Войско Запорожское Командующие
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D1%85%D0%BC%D0%B5%D0%B4_IV_%D0%93%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%B9 Мехмед IV Гирей
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%8B%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD_%D0%95%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%84%D1%8C%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87 Иван Выговский
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%83%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B9 Григорий Гуляницкий
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D1%83%D0%B1%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%BE%D0%B9,_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B5%D0%B9_%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%87 Алексей Трубецкой
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D1%8B%D0%B9,_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD_%D0%A4%D1%91%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Иван Беспалый
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D0%BD,_%D0%A4%D1%91%D0%B4%D0%BE%D1%80_%D0%A4%D1%91%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Фёдор Куракин
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%8C%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87 Григорий Ромодановский
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B6%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9,_%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D1%91%D0%BD_%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Семён Пожарский
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2,_%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D1%91%D0%BD_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87 Семён Львов Силы сторон30 000-35 000 крымских татарhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-babulin15-3 [3]
16 000 казаков Выговскогоhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-bulvinsky77-4 [4] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-babulin13-5 [5]
4000 в гарнизоне Конотопаhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-6 [6] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-davies-7 [7]
1500-3000 польско-литовских и прочих наёмниковhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-babulin14-8 [8] 28 600 человек в царских полкахhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-babulin13-5 [5] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-babulin69-9 [9]
6660 казаков гетмана Беспалогоhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-babulin13-5 [5] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-davies-7 [7] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-ReferenceA-10 [10] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-smirnov-11 [11] Потери3000-6000 крымских татарhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-babulin36-12 [12] 4000 казаковhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-bulvinsky-13 [13] 4769 ратников (списки Разрядного приказа)https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-davies-7 [7] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-14 [14]
2000 казаковhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-smirnov-11 [11] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0#cite_note-15 [15]
показати весь коментар
02.07.2021 12:35 Відповісти
Не надо нам приводить сведения из кацапской википедии. Хотя даже она оставляет под сомнением и ту и другую версию конотопской битвы. Мнения историков-исследователей разошлись. Вранья в исходных документах хватало собеих сторон.
показати весь коментар
02.07.2021 13:48 Відповісти
Потери русни брались конечно же из кацапских источников.Ваторогим такие сказки иди расказывай.
показати весь коментар
02.07.2021 19:21 Відповісти
Ніякого "русского царства" не було. Було московське царство. Відразу видно, що брехливе джерело.
показати весь коментар
02.07.2021 20:36 Відповісти
Ще одна сторінка історії відкрилась від якої у московитів пику зворотило.
показати весь коментар
02.07.2021 19:33 Відповісти
Нічого тут автор не відкрив. Це вже давним-давно відомо і було у шкільних підручника.
Це звичайна агітка. Недолуга.
Я тільки "за" розказувати неофітам про перемоги козаччини. Але якось не так.
показати весь коментар
03.07.2021 11:54 Відповісти
Разделяй и властвуй! Учу только Украинец начинает ругаться с Украинцем по всякому поаоду и без повода ,надо вспоминать эти слова ,которым 2 тысячи лет! Именно благодаря нашей разобщенности и спорам московия и правила 300 лет!
показати весь коментар
02.07.2021 23:11 Відповісти
"Де три українця, там партизанський загін і один зрадник"
показати весь коментар
03.07.2021 11:51 Відповісти
Не правда , масса примеров ,когда это не так. Задники в основном в верхах!
показати весь коментар
03.07.2021 22:42 Відповісти
Не переймайтесь. Це гумор. Частково чорний, частково справжній, частково сумний, частково історичний, нажаль.
показати весь коментар
04.07.2021 10:29 Відповісти
Та я не переймаюсь , зрадники є будь де , бо немає в людей самоповаги , зелені клаптики паперу з портретами не наших президентів перетворюють людей на продажну скотину!Але серед тих хто має гідність зрадники зустрічаються дуже рідко , але і домовитись їм важко ,бо домовитись навколо вигоди простіше ніж навколо ідеї!
показати весь коментар
04.07.2021 21:27 Відповісти
+5
показати весь коментар
04.07.2021 21:50 Відповісти