9289 відвідувачів онлайн
8 336 59
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

«Правило Усіка» або чому ми не заслужили на перемогу

Все таки Україна – ультрадемократична й ультратолерантна держава. У нас нема стабільної економіки, стійких державних інститутів та високої суспільної відповідальності. Натомість у нас можна «висловлювати діаметрально протилежні думки» стосовно війни, знаючи, що тобі за це нічого не буде, до нас дозволено їздити громадянам РФ, які незаконно відвідували окупований Крим, у нас лише на 8-у (!!!) році війни починають хоча б якось обмежувати проросійські ЗМІ…

У нас дозволено просторікувати про «спорт внє політікі», а обійми з громадянами держави-агресора не стануть на заваді отриманню державної нагороди.

У нас на кожному кроці можна порушувати мовне законодавство, і ніхто нікому нічого не скаже, бо «какая разніца, і так понято же».

У нас 40% (40, Карл! 40!!!) населення вважають росіян братнім народом. Ще більшій кількості по фігу, що на Донбасі щодня лунають вибухи і ледь не щодня гинуть люди. Абсолютній більшості по цимбалах, що у нас майже 2 роки «правоохоронні органи» переслідують невинуватих громадян. Більшість не знає, хто такий генерал Кульчицький, чи хто такий Ріффмастер, але вона, більшість, напамять знає всіх акторів 95 кварталу та всі пісні Мохнатіка (ой, Монатіка. Він Монатік же, правда?).

Щодо війни, то більшість знайомих говорить так: «це все політика!», «а що я можу зробити?», або ж навіть так: «я тут до чого, я нікого на війну на посилав» та «я втомився від війни».

Чи варто дивуватися тому, що навіть серед патріотів (при чому реальних, не бутафорних) бій Усіка з Джошуа викликав діаметрально протилежні настрої, й що як мінімум половина шанувальників боксу почала в усі голоси виправдовувати позицію скандального боксера.

Власне, цей бій показав, що мінімум половина українців живе за «правилом Усіка»: люди готові пробачити будь-який прояв колабораціонізму, бо ж персона «підіймає український прапор за кордоном».

Щодо прапора: деякі діячі теж "фоткалися" з українським прапором за кордоном... в обіймах з росіянами, які теж тримали свій прапор.

Мушу констатувати: ми НЕ ЗАСЛУЖИЛИ на перемогу у війні.

Бо, щоб виграти на полі бою, треба перемогти ворога ментально. Я не закликаю всіх їхати воювати в ООС, не закликаю кричати «москалів на ножі!» і не закликаю вимагати позбавити громадянства того ж Усіка чи Магучіх. Просто треба хоча б усвідомити, що у нас досі війна, що ми воюємо з Росією і що ми не повинні толерувати осіб, які розказують про «братні народи» чи «громадянську війну».

Для прикладу в Хорватії 90-х чи в Азербайджані ви б у кращому випадку дістали по пиці за слова «серби – брати» чи «в Нагірному Карабасі громадянська війна»…

На жаль, капітулянтські тези влади типу «просто пєрєстать стрєлять», «какая разніца» сформувалися в свідомості не лише Зеленського та його слуг. Це – запит суспільства, і запит далеко не меншості. Що ж, зайвий раз маю констатувати: просто зміни влади замало, спочатку має змінитися свідомість більшості громадян України.

Топ коментарі
+20
жорстка правда.
Дякую.
показати весь коментар
26.09.2021 21:07 Відповісти
+15
Палко підтримую автора допису.

А ще й ветерана АТО Леоніда Остальцева...

Leonid Ostaltsev (засновник київської піцерії Veterano Pizza) https://www.facebook.com/diliriya/posts/4445295712229985 25 вересня о 17:15

Я не поздравляю его с победой. Точнее не так. Он победил! Но я расстроен. Расстроен потому что Александр, как и другие наши звёзды спорта, эстрады, политики и иже с ними, стали умнее и смогли адаптироваться к ситуации. То, что Александр заговорил на украинском, то, что он поднял флаг и станцевал гопак, не изменит то, что он по-прежнему считает россиян не виноватыми в происходящем в Крыму и на Донбассе, что он говорит с ними только на удобные темы и не поднимает «политические», то, что он, как и раньше, будет молиться в тех храмах, в которых не отпевали наших погибших солдат.

А теперь Саша стал чемпионом мира в тяжелом весе - и его слово стало ещё более ценным и весомым для молодых и неокрепших умов, которые смотрят на него и подражают ему.

Я не являюсь хэйтером Александра, и пиар мне на этом не нужен - у меня есть чем заниматься и как вы видите, пишу я редко. Но я - гражданин страны, которая 8-й год подряд потерпает от конченого соседа, который убивает моих сограждан, отбирает территории и, при этом, на всех своих федеральных каналах рассказывает, что это мы, украинцы, сами во всем виноваты. Ну а Александр в этой ситуации выбрал позицию молчать, молиться с ними за мир, в то время, как их солдаты на нашей земле убивают наших солдат, ну и, конечно, быть во Христе с русскими. Очень удобно.

Я не отнимаю ваше право радоваться победе Александра, ведь как спортсмен он действительно профессионал своего дела. Но лично я не буду петь ему оды. Он, конечно, победил, но как боксёр и не больше. Ведь сколько ты на украинском не говори, татухи с тризубами не бей, сколько ты флаг желто-голубой не поднимай, но в конце концов ты снова дашь интервью бондаренко или кому похлеще, потискаешь кореша шария и запоёшь о братстве с теми, кто убивает Украинцев. ©
показати весь коментар
27.09.2021 10:47 Відповісти
+13
"...спочатку має змінитися свідомість більшості громадян України..."

)(*ня! Як можна очікувати від безвідповідальної юрби, що вона раптом задумається про зміну свідомости?! У всіх успішних країнах населення виховували ті, хто розумів, що до чого. Формування нації - це справа еліти, а не юрби. Батоги і пряники, пряники і батоги. Хочете змін - беріть владу. Бо юрба свою справу знає: методично і послідовно нищить державу через демократичні вибори.
показати весь коментар
27.09.2021 09:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
жорстка правда.
Дякую.
показати весь коментар
26.09.2021 21:07 Відповісти
На жаль це правда
показати весь коментар
27.09.2021 00:13 Відповісти
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005478302156&__cft__[0]=AZW2NGMV_PLfKp1_qRkHn1KRMvCYBY5_9PZtLD3f_I2BelXdXVTW4ZtjPQUTTrJxjE8GX0Os_DCFjQFM2StDf3yVYA251XED3FYrLPrMKHIzoYRD-4z9LDZNENWebbkjQLQ&__tn__=-UC%2CP-R Лариса Вакульницька



Прекрасний срач, в якому всі праві. Хитрозроблений Усік зрозумів, що втрачає на підтримці українців, демонструючи симпатії до русского міра і показово перефарбувався в жовто-блакитне. Хочеш бути популярним - будь українцем! Таке правило. А ті, хто не пробачив - сторожа цього правила.
показати весь коментар
27.09.2021 00:23 Відповісти
Хитрозробленому Усіку були пропозиції виступати і в РФ, і в США. І умови надавали набагато кращі, ніж в Україні. Але чомусь він обрав Україну. В той же час багато ура-патріотів працює або в РФ, або в Європі.
показати весь коментар
27.09.2021 15:19 Відповісти
І як це виправдовує його тези про "громадянську" війну та кацапо-братів?
показати весь коментар
27.09.2021 15:42 Відповісти
"...спочатку має змінитися свідомість більшості громадян України..."

)(*ня! Як можна очікувати від безвідповідальної юрби, що вона раптом задумається про зміну свідомости?! У всіх успішних країнах населення виховували ті, хто розумів, що до чого. Формування нації - це справа еліти, а не юрби. Батоги і пряники, пряники і батоги. Хочете змін - беріть владу. Бо юрба свою справу знає: методично і послідовно нищить державу через демократичні вибори.
показати весь коментар
27.09.2021 09:50 Відповісти
Хотів написати: справжня еліта не спроможна взяти владу. А потім подумав: може то й не справжня? І навіть не еліта? Бо коли професор бере за екзамен - не еліта. Коли у професора математики син - клоун, то - не еліта. Ну і таке інше.
показати весь коментар
27.09.2021 10:06 Відповісти
Лесь Подерев'янський колись правильно висловився про так звану спортивну, військову, мистецьку "еліту": "Яка ви еліта, як ви не керуєте нічИм?!". Еліта - це про власність (ресурси) і владу.
показати весь коментар
27.09.2021 10:10 Відповісти
Яка ще еліта, коли Б. Хмельницький поставив козаків під московського царя, а 5 000 незгодних мусили перебратися до Туреччини... Решту козаків Катерина друга розпинала на хрестах і саджала на палі...
показати весь коментар
27.09.2021 10:47 Відповісти
Балотуйтесь на президента. Покажіть, що таке еліта.
показати весь коментар
27.09.2021 11:01 Відповісти
Ви б мали написати: "Я маю балотуватися." Бо негідно закликати інших до того, що сам не збираєшся робити. Це лише для стефанчуків і веніславських.
Нема ніякої еліти, окрім тих, хто про це питання розмірковує. Нема кому нею бути, окрім нас самих.
показати весь коментар
27.09.2021 19:30 Відповісти
Я не претендую на місце в рядах еліти. Я лише стверджую, що закликати до елітарного думання тих, хто апріорі на це не здатен, марна справа. А щодо Богдана Хмельницького, то він справді еліта. Як і Виговський. А дії останнього яскраво демонструють, від кого саме залежить успіх чи неуспіх країни.
показати весь коментар
27.09.2021 19:39 Відповісти
Питання не в тому претендуєте, яи ні. А в тому, що більше нікого нема.
Позаду лише нарід, що еліти потребує.
показати весь коментар
27.09.2021 20:09 Відповісти
В справі клоуна нічого поганого немає.

А от коли професор математики - поц, то і син у нього зазвичай - поц. Не залежно від того яку роль грає: клоуна чи президента
показати весь коментар
27.09.2021 11:07 Відповісти
Ви знаєте - я завжди реготав із маски-шоу, вже трохи менше з розсміши коміка, бачачи як розводять довірливих людей.
Але я добре памятаю героїв зображуваниз у цих шоу - придуркуваті українці. Зеленський продовжив цю традицію - заробляти на висміюванні вад українців. Ніби в інших народів подібних вад немає.
показати весь коментар
27.09.2021 11:13 Відповісти
Так, звісно. Але зверніть увагу на те, що з образу придуркуватого українця регочуть лише люди московської/совітською цивілізації.

Отже, в часи маскі-шоу ви ще відчували себе московитом. В часи "розсміши коміка" почали бачити в собі українця. А зараз вже розвили в собі стільки українства що вас вже верне від московитського блазнювання.

І от що я скажу Вам.

Ви не один такий. Я також пройшов цей шлях. І ще багато людей проходять.

Тож продовжуйте плекати в собі українця і допомагайте людям вчитися бути українцями і врешті-решт московитське блазнювання перестане знаходити на Україні свого глядача.

І якщо ще не читали, то раджу відкрити "Всеукраїнську трилогію" Юрія Липи. Унікальна книжка. 100 років їй скоро буде, але ********* знання в ній більше ніж в затверджених МОН-ом монографіях.
показати весь коментар
27.09.2021 11:22 Відповісти
тільки но переглянув вікі про Усика. Батьки в нього не з Криму. Просто давно живуть в Криму і він виріс в Криму. Тобто за походженням він - українець. А от ментально - поки-що рпц перемагає. Ну й не хоче ризикувати ріднею. Хоча б з його достатками міг би переселити їх куди завгодно в краще місце ніж зараз в Криму.
показати весь коментар
27.09.2021 09:59 Відповісти
Його батько давно помер, а мати вже декілька років живе у Києві.
показати весь коментар
27.09.2021 10:50 Відповісти
ну тоді я можу лише розвести руками. Певно він дуже талановитий боксер, в сенсі що скрєпи не заважають йому отримувати перемоги.☺️
показати весь коментар
27.09.2021 10:57 Відповісти
Талановитий - так.

Прикро, що скріпи і поклоніння московському сатанату виїли йому мозок. І це вже досить давно.

На цей останній бій знов виходив у футболці від "Сорок сороков" (фото 1 нижче) - рашистської чорносотенної організації, що пропагує РуSSкій МірЪ і допомагає "васставшему народу Дамбаса". На фото 2 він ще молодий у футболці від того ж таки "40 сороков". А на фото 3 - засновник "Сорока сороков" Кормухін (боров у червоному) у Дирляндії.

показати весь коментар
27.09.2021 11:54 Відповісти
Фото 2

показати весь коментар
27.09.2021 11:55 Відповісти
Фото 3

показати весь коментар
27.09.2021 11:57 Відповісти
Православіє головного моску у малороса Усіка.
показати весь коментар
27.09.2021 14:51 Відповісти
Палко підтримую автора допису.

А ще й ветерана АТО Леоніда Остальцева...

Leonid Ostaltsev (засновник київської піцерії Veterano Pizza) https://www.facebook.com/diliriya/posts/4445295712229985 25 вересня о 17:15

Я не поздравляю его с победой. Точнее не так. Он победил! Но я расстроен. Расстроен потому что Александр, как и другие наши звёзды спорта, эстрады, политики и иже с ними, стали умнее и смогли адаптироваться к ситуации. То, что Александр заговорил на украинском, то, что он поднял флаг и станцевал гопак, не изменит то, что он по-прежнему считает россиян не виноватыми в происходящем в Крыму и на Донбассе, что он говорит с ними только на удобные темы и не поднимает «политические», то, что он, как и раньше, будет молиться в тех храмах, в которых не отпевали наших погибших солдат.

А теперь Саша стал чемпионом мира в тяжелом весе - и его слово стало ещё более ценным и весомым для молодых и неокрепших умов, которые смотрят на него и подражают ему.

Я не являюсь хэйтером Александра, и пиар мне на этом не нужен - у меня есть чем заниматься и как вы видите, пишу я редко. Но я - гражданин страны, которая 8-й год подряд потерпает от конченого соседа, который убивает моих сограждан, отбирает территории и, при этом, на всех своих федеральных каналах рассказывает, что это мы, украинцы, сами во всем виноваты. Ну а Александр в этой ситуации выбрал позицию молчать, молиться с ними за мир, в то время, как их солдаты на нашей земле убивают наших солдат, ну и, конечно, быть во Христе с русскими. Очень удобно.

Я не отнимаю ваше право радоваться победе Александра, ведь как спортсмен он действительно профессионал своего дела. Но лично я не буду петь ему оды. Он, конечно, победил, но как боксёр и не больше. Ведь сколько ты на украинском не говори, татухи с тризубами не бей, сколько ты флаг желто-голубой не поднимай, но в конце концов ты снова дашь интервью бондаренко или кому похлеще, потискаешь кореша шария и запоёшь о братстве с теми, кто убивает Украинцев. ©
показати весь коментар
27.09.2021 10:47 Відповісти
Ось вже і почалося , те що й повинно було початися . .
.
показати весь коментар
27.09.2021 11:11 Відповісти
Мракова попьорло.
показати весь коментар
27.09.2021 14:53 Відповісти
Ось ще й "вечірній мудозвон" підтримав Усика:

показати весь коментар
27.09.2021 17:09 Відповісти
"За Усика болел весь Русский Мир. Включая... Киев." © вечірній М.

Та ми в курсі, шо ви не уявляєте свій Узкій МірЪ без Києва. ПНХ, "мишобрати"!
показати весь коментар
27.09.2021 17:19 Відповісти
Чим більше люди теліпають язиком про Бога, тим менше насправді вони в нього вірять! "Бог" для таких людей - просто відповідний "модний антураж" для відповідного місця і часу...
показати весь коментар
27.09.2021 17:24 Відповісти
автор недолуго нагнітає, хоче щоб ми на мирній частині країни захлиналися від люті при згадці про окупанта і окупацію. Всі і міленіали і покоління пепсі і пристаркуваті совки. Але життя не складається лише з однієї війни і хочеться жити і дихати на повні груди, насолоджуватись життям. І саме за таку можливість для нас стоять хлопці там . А автору хочеться щоб ми тут були всі на нерві бо в мережі існує невеличка кількість постійно і одноманітно виючих пристаркуватих совків-ватників .
Хочу сказати автору, що навіть в Одесі всі вже давно розібралися, що таке ******* Росія і зрозуміли що йдемо різними шляхами. Ніхто тут не хоче потрапити назад в ярмо і втрачати життя за чужу імперію. Просто поки мирно - жевем мирно. Але це не означає що якщо чобіт окупанта торкнеться нашого берега то ми будем зустрічать ворога квітами. Просто коли прийде час зброї - буде зброя. А зараз нафіг чорно-біле сприйняття, нехай розквітають усі квіти.
показати весь коментар
27.09.2021 12:04 Відповісти
...автору хочеться щоб ми тут були всі на нерві бо в мережі існує невеличка кількість постійно і одноманітно виючих пристаркуватих совків-ватників . ©

"Пристаркуваті совки-ватники виють" за Україну?

Можеш сміливо подавати заявку на номінацію "Анекдот дня".
показати весь коментар
27.09.2021 12:26 Відповісти
" ... Бо, щоб виграти на полі бою, треба перемогти ворога ментально Источник: ..." - додам від себе - ще й духовно. Доти розраховувати на "міць та стрімкість могутньої відповіді "сталевою ******* озброєною кувалдою"" вочевидь не доводиться!
показати весь коментар
27.09.2021 12:51 Відповісти
" ... Але це не означає що якщо чобіт окупанта торкнеться нашого берега то ми будем зустрічать ворога квітами..." - ?! І що для вас окупанта на нашій, українській землі, ще й досі немає?
показати весь коментар
27.09.2021 12:52 Відповісти
Кацапам тут не місце.
показати весь коментар
27.09.2021 20:15 Відповісти
именно
показати весь коментар
27.09.2021 20:35 Відповісти
12:04

" ... автор недолуго нагнітає, хоче щоб ми на мирній частині країни захлиналися від люті при згадці про окупанта і окупацію." - Ви хоча б не писали такого брєда. Ви злогікою дружите ? Тоість РФ захопила наші території, мало не утворила Новороссію, вкл. Одеську область, а Вам аби вас не чіпали ??
Ну так сидіть там тихенько і мовчіть. Най інші воюють, раз ви не хочете не воювати не допомагати.
Нехай щастить ...
показати весь коментар
27.09.2021 15:40 Відповісти

Кажете "...нафіг чорно-біле сприйняття, нехай розквітають усі квіти"??... головне "нєзабудку" з купою кацапського пропагандистського лайна не переплутати...
показати весь коментар
27.09.2021 16:02 Відповісти
Усик не сделал ничего антиукраинского.
Так, что он и мы заслужили победу в войне, а вот автор статьи - нет.
показати весь коментар
27.09.2021 13:15 Відповісти
" Мы " - это кто? магдалена и все ватники, любители рашамира? " В гражданской " войне, какой вы ее считаете ? Или все- таки с РФ? Тогда ваша победа- это победа Путина? Магдалена теж боксом займається? Як і Усіку Мізки відбили? Думаєш шлунком.
Шоб ви по ви""ихали, манкурти без роду.
показати весь коментар
27.09.2021 14:44 Відповісти
Магдаалена, ти ж касапка ольгінська під проксі, рік тебе тут не було видно, а тут на тобі, знову засвітилась. А що сталось, що готується? Яку інформаційну диверсію твій ***** готує?
показати весь коментар
27.09.2021 14:52 Відповісти
Ця магда не зовсім дєвачка. То транс..
показати весь коментар
27.09.2021 15:30 Відповісти
Цілком погоджуюсь з Автором. Тут навіть не посперечаєшся.
показати весь коментар
27.09.2021 15:10 Відповісти
З такою ментальністю, ми не лише на перемогу не заслуговуємо, ми на державу не заслуговуємо, тому в нас її практично ніколи і не було.
показати весь коментар
27.09.2021 15:29 Відповісти
"ми не заслуговуємо" - Знову "ми" - це хто? Ви -це третина населення, для кого рашкоштанці- "братній народ. ВИ дійсно не заслуговуєте, бо ви НЕ громадяни, а мешканці, все життя яких - , пожерти, подивитися " Квартал" , Ані Лорак чи Моргеншерна та потрахатись під шансон. Держава вам потрібна тільки коли на халяву треба щось отримати - субсидію, швидку допомогу, лікаря, дитячий садок чи школу. І в московії ви не будетте громадянами- там їх в принципі немає і бути не може, монархією громадяни не передачені.
Людське сміття.
показати весь коментар
27.09.2021 17:11 Відповісти
Ми всі в купі не заслуговуємо. Ви ж не можете створити окрему від 70% зебілів державу.
показати весь коментар
27.09.2021 18:54 Відповісти
Дурня. В країні завжди будуть шлунки на кінцівках, то що завжди будемо не заслуговувати на перемогу?
показати весь коментар
27.09.2021 19:08 Відповісти
А вам держава нащо?
В чому ваш позитивний контекст? Чи ви не трахаєтесь і до лікаря не ходите?
показати весь коментар
27.09.2021 20:21 Відповісти
Люди звикли обмежувати свій простір власною хатою. Немає у них державного мислення. От як нападе ворог на мою хату, тоді я зачухаюсь. А зараз війна далеко...
показати весь коментар
27.09.2021 20:59 Відповісти
Орієнтуватись на добробут, це природно. Держава і починається з власного добре влаштованого двору і власності, яку треба захищати. Українське козацтво мало соціальне підгрунтя саме через набуття селянами, які ставали козаками, соціального статусу, що надавав право володіти землею.
показати весь коментар
27.09.2021 22:51 Відповісти
Держава це загальна безпека. Твого дому, міста, області, країни.
А в нас як кочевники орієнтуються на своє майно.
показати весь коментар
28.09.2021 09:58 Відповісти
+100
показати весь коментар
27.09.2021 15:34 Відповісти
Вот со словами что "Украина ультрадемократическая и ультрасовременная" это перегиб.

В стране правит совок, коррупция (жадность) и тупость. Такой "среднестатистический" украинец.

Большинство украинцев -Усики. Только чахлые и без побед.

Но это не повод быть похожими на них и опустить руки. Рабство выдавливается по капле
показати весь коментар
28.09.2021 07:11 Відповісти