8938 відвідувачів онлайн
10 422 83
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

ПРЕЗИДЕНТ-ПІДРАНОК і НОВИЙ ШАНС

зеленський

Уявіть, що Ви дивились вчорашню прес-конференцію Володимир Зеленський, не знаючи української. Як іноземець. Тобто Ви чули тембр голосу та інтонації, спостерігали за жестикуляцією, але не розуміли, про що говорить український президент. Яке б враження у Вас склалося? В мене – що я побачив політичного ПІДРАНКА (пораненого, але несмертельно звіра). Вся агресія та неадекватність якого, незв’язність думок, епатаж, надмір емоції – від страху та непевності в собі. Президент-підранок атакує тих, хто наважився зробити по ньому потужний інформаційний та політичний постріл...

Найближчою паралеллю до вчорашньої прес-конференції Зеленського є інтервʼю Лукашенка, яке він дав кореспонденту BBC Стіву Розенбергу. Тільки Розенберг інтерʼював хронічного диктатора, якому скрізь мариться "рука Вашингтона", а 30 українських журналістів – автократа-початківця, якому так само скрізь маряться "заколотники" та "попередники". Стадії хвороби різні, але діагноз – той самий.

Це погана новина для України. Бо квінтесенція усієї більш як пʼятигодинної конференції очілька держави міститься в одній фразі, яку він сказав наприкінці марафону: "Я ЗАХИЩАЮ ПОСАДУ ПРЕЗИДЕНТА". Не права і свободи громадян. Не територіальну цілісність і суверенітет України. Не український бізнес. Президент захищає себе. Усіма доступними засобами. Без жодних правил. Саме так поводиться підранок.

Мисливці розкажуть вам, що підранок вкрай небезпечний. Від болю та страху він втрачає розум і починає відчайдушно атакувати. Йому нема що втрачати. Він певен, що жоден компроміс, жодна стратегія наразі неможливі. Має померти або звір або мисливець. Якщо у своєму герці вони рознесуть державу – тим гірше для країни...

Головна небезпека у цьому двобої, що і Зеленський і Ахметов воюють ПРОТИ, а не ЗА. У їхній війні Україна – головний трофей, бранка. Але також – поле бою. Що таке бути полем бою у чужій війні Україна має памʼятати з часів другою світової, коли армії двох тоталітарних монстрів прокотились по нашій землі спочатку на Схід, а відтак на Захід.

Тому повторюсь: це не наша війна. Як колись писав Томас Джефферсон у "Нотатках про штат Вірджинія", зосередження усіх владних важелів в одних руках – "це за означенням деспотичне правління. І від того, що це будуть руки кількох людей, а не одного, нам не стане легше. Сто сімдесят три деспоти поза всяким сумнівом будуть такими самими гнобителями, як і один. Нехай ті, хто сумніваються, подивляться на Венеційську республіку! Не зарадить нам і те, що обираємо їх ми. Ми точно боролися не за виборний деспотизм, а за за такий устрій, в підвалинах якого лежать не тільки принципи свободи, а й такий розподіл повноважень та бананс між окремими владними органами, аби кожен з них не переступав меж своєї компетенції."

Я певен, що у війні Зеленського з Ахметовим, ми маємо обрати сторону Джефферсона. Ми, громадяни України, маємо нагадати як президенту-підранку, так і мисливцям на нього, що Україна – не сафарі. Що справжніми власниками цієї держави є ми, the people of Ukraine. Що годі інкасувати цю нещасну країну у власних інтересах. Що ми не Росія, і що нам не потрібні ані олігархічна семибоярщина, ані електоральний цар.

Втім аби нас почули, ми маємо відмовитись бути гарматним мʼясом у чужій війні. Ми маємо знайти в собі достатньо віри та мудрості, аби створити третю силу, яка діятиме в інтересах України та її громадян. Яка почне воювати ЗА, а не ПРОТИ. За Україну, яка складатиметься з вільних та відповідальних громадян, що є партнерами влади у праці на добро нашої спільної республіки, і основним запобіжником та антидотом від першородного гріха усіх можновладців – плутати себе і Україну. Помилково вважати, що "Україна – це я".

Якщо ми такої сили не утворимо, якщо знову дамо себе обдурити відосикам президента чи телевізору олігархів, якщо знову добровільно перетворимось на гарматне мʼясо у чужій війні – що ж, напевно тоді ми заслуговуємо на таку долю. І тоді абсолютно байдуже, стригтиме українську отару один президент-деспот чи кілька олігархічних родин...

Топ коментарі
+18
Пане Друзенко, "жестче" потрібно і самокритичніше,он у Гордона і Комаровського - лохами себе вже визнали !
показати весь коментар
28.11.2021 10:52 Відповісти
+14
"... ми маємо обрати сторону Джефферсона ..."
Залишилося знайти чи погодити цього "українського Джефферсона".
Як на мене, то він був, але мудрий нарід вирішив його поміняти на цеЗе. Глухий кут
показати весь коментар
28.11.2021 10:39 Відповісти
+14
Єдине що треба зробити ,це більш ніколи,на законодавчому рівні ,не допустити прихід до влади довбой..бів і наркоманів,клоунів і відвертих 3.14 дерастів.Зараз маємо все.Стид і ганьба на весь світ.
показати весь коментар
28.11.2021 11:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"... ми маємо обрати сторону Джефферсона ..."
Залишилося знайти чи погодити цього "українського Джефферсона".
Як на мене, то він був, але мудрий нарід вирішив його поміняти на цеЗе. Глухий кут
показати весь коментар
28.11.2021 10:39 Відповісти
" ..Як на мене, то він був " "... Имя, сестра, имя !..."
показати весь коментар
28.11.2021 21:22 Відповісти
Пане Друзенко, "жестче" потрібно і самокритичніше,он у Гордона і Комаровського - лохами себе вже визнали !
показати весь коментар
28.11.2021 10:52 Відповісти
👏
показати весь коментар
28.11.2021 12:49 Відповісти
Прошу виправити "баНанс між окремими владними органами" на "баланс ...."
показати весь коментар
28.11.2021 10:58 Відповісти
Мені вважається "бананас" набагато краще обох ваших варіантів!
показати весь коментар
28.11.2021 21:23 Відповісти
Не знаю як зберігти той "баланс влади", коли нарід в якомусь незрозумілому угарі проголосує іще раз за МОНОбільшість, а фактично за "деспотизм". Негативних прикладів такого моноголосування із європейського минулого і постсовдепу достатньо (починаючи з Муссоліні та його Національною фашистською партією).
Може конституційно забезпечити, щоб при виборах Верховної Ради одна політична сила мала ліміт депутатських місць, наприклад у 35%. Усе, що більше, пропорційно розподілити між партіями, що балотувалися. Типу антимонопольного закону у політиці.
показати весь коментар
28.11.2021 11:21 Відповісти
Друзенко поза сумнівів правий. Виступав проти Порошенка,за Зеленського - так. Зелене зло йому та 73% здавалося меньшим. І добре, що Друзенко і багато інших визнали помилку. Краще б було, якщо б і зараз вони наполягали, що праві ібудь що с намагалися укріпити зелену владу?- Отож.
І ще наголос на останньому висловлюванні Зе-"Я захищаю посаду Президента" - в цьому все. Всім інші комантарі щодо конференції Зе- лише доповненя
показати весь коментар
28.11.2021 11:43 Відповісти
youtube.com/watch?v=yBeQMY-Y2NQ
показати весь коментар
28.11.2021 12:51 Відповісти
А кто сказал что Зе хуже Пороха? Соскучились по непрерывному росту тарифов? Или по попыткам легализации капитулянтских Минских? Или по смотрящим Кононенко и Грановскому?
Разница между сектантом и не сектантом заключается в том, что у нормального человека всегда есть выбор, его мир не сошелся клином на политическом кумире. Он всегда готов дать ногой под зад не справившемуся политику...
показати весь коментар
28.11.2021 13:31 Відповісти
"А кто сказал что Зе хуже Пороха?"
ЦЕ ОЧЕВИДНО!
показати весь коментар
28.11.2021 14:43 Відповісти
Єдине що треба зробити ,це більш ніколи,на законодавчому рівні ,не допустити прихід до влади довбой..бів і наркоманів,клоунів і відвертих 3.14 дерастів.Зараз маємо все.Стид і ганьба на весь світ.
показати весь коментар
28.11.2021 11:46 Відповісти
Питання, як не допустити дурнів і невігласів, порушників закону навідь в минулому, психічно хворих чи наркоманів до влади - президента, депутатів, топ-чиновників? - Пропоную
- обовЇязковий тест IQ - допускати до конкурсів осіб з коефіцієнтом інтелекту вищу за середній
- психіатрична і наркологічна експертиза
- довідки правоохоронних органів, включно з винуватість у скоєнні ДТП з наслідками.
Людина, яка порушує, зневажає закон не може бути творцім або гарантом виконання законів і Коннституції.
показати весь коментар
28.11.2021 13:31 Відповісти
Та ніхто і не збирався ранити цього "підранка"! Він таким і був.
показати весь коментар
28.11.2021 12:06 Відповісти
А український Джефферсон, це, звичайно, Разумков.
показати весь коментар
28.11.2021 12:33 Відповісти
знайшли Джефферсона,,,, він приводив до влади Зе, він що не бачив, хто це....
показати весь коментар
29.11.2021 09:51 Відповісти
друзенко был рад тому, что зеленая плесень признала свои ошибки, в лице арахамии - было смешно))). гена, вы выглядите - смешно))).
показати весь коментар
28.11.2021 13:02 Відповісти
Попередня коаліція (14-19 років) відповідала опису про баланс сил у владній вертикалі. Будь які рішення мали бути зваженими між консервативними і ліберальними інтересами. Між впливом різних груп. Єдиного балансу, якого там не було, - між проукраїнськими і антиукраїнськими силами і українські домінували.
Динаміка цього балансу очікувано не подобалось багатьом свідомим українцям, які мали бажання швидко і без компромісів рухатись до розбудови держави, оминаючи надто повільне зростання самого суспільства. Як наслідок, у виборчий цикл 19го року, невдоволені повільністю українських реформ солідаризувалися із виборцями, які ніяких реформ не бажали взагалі. Безідейні, по суті, слуги лише опанували ліберальну риторику. Яка вже більше ста років видається українцям привабливішою за будівництво консервативної національної держави із ліберальним у ній суспільством. Як наслідок такої "електоральної революції", зараз в Україні відбувається протистояння між неукраїнськими псевдоліберальними і неукраїнськими консервативними колами. А українські консервативні і ліберальні кола відкинуті на маргінес.
На мою думку, проблема полягає не в ідологічному виборі лібералів на кшталт Друзенка. не в тому, що вони пристають на союзи і віддають свої голоси фальшивим лібералам. Які під нашаруванням риторики виявляються ворожими агентами впливу. Першим питанням у прийнятті електорального рішення, для українців має бути те, чи не є політик ворожим до національної української держави, і лише потому, - викорустовує він ліберальні чи консервативні гасла.
показати весь коментар
28.11.2021 13:26 Відповісти
Проблема в тому , що значній кількості виборців начхати на національну українську державу - чи не тритина їх підтримують проросійський шлях, чи відверто проти самостійності України ( виборці Мураєва, ОПЗЖ, Опоблока, Шарія,частна Слуг). Це факт і з цим треба щось робити. Хоча б враовувати цю небезпеку.
показати весь коментар
28.11.2021 13:38 Відповісти
Третина, це дуже мало, якби дві третини солідаризувалися у думці не допускати антиукраїнскі кола за будь яку політичну ціну.
показати весь коментар
28.11.2021 14:17 Відповісти
Системна помилка: "за будь яку політичну ціну"

Барига саме на це і сподівався: виборці проголосують за цього політичного банкрута, бо він удаватиме, що він "за Україну", а будь-який його опонент "запутінець".

Але український виборець виявився не такий дурний, як гадав Шоколадний Кнур.
показати весь коментар
28.11.2021 22:49 Відповісти
Виборець виявився не дурний і відпиляв собі руку.
Інший опонент опонент, це зелений опонент?
показати весь коментар
28.11.2021 22:54 Відповісти
хватить називать Порошенка баригою, це вже просто смішно...
показати весь коментар
29.11.2021 09:53 Відповісти
Украинский избиратель оказался не таким дураком? Да? Вы серьезно? Этот избиратель как раз оказался ТАКИМ дураком, что сам себе нагадил на голову. Я так понимаю, вы один из этих нагадивших себе на голову. Просто тем , кто поумнее и хитрее (Гордон, Комаровский) хватает мозгов признать свои ошибки, а упоротым альтернативно-одаренным микроинтеллектуалам на это не хватает ни мозгов, ни храбрости.
показати весь коментар
29.11.2021 09:59 Відповісти
Ага. Сорос, мировое правительство и рептилоиды (с) Совсем недавно в США вышло исследование о связи низкого уровня когнитивных способностей и поддержкой антивакцинаторов: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8133799/?fbclid=IwAR0o9o42_BF3BgcIrHwi_77l4vIx455N6gbHxwaTFItQMeEa9IDpA0H3xys
А я вот никак не мог понять почему на недавнем митинге антиваксов были и пророссийская вата и националисты во главе с Кохановским. Теперь стало понятно.
показати весь коментар
28.11.2021 13:40 Відповісти
Навряд чи ви це зрозуміли, з огляду на те, що ваш допис з'явився під моїм.
показати весь коментар
28.11.2021 14:18 Відповісти
невдоволені повільністю українських реформ солідаризувалися із виборцями, які ніяких реформ не бажали взагалі.)) - і це чиста правда . .
І я досі не можу розуміти такого - парадоксу ..! Ті хто хотів швидких реформ , об'єдналися з тими хто їх не хотів зовсім , і проголосували проти тих хто їх впроваджував - хоч і повільно , але впевнено . Тепер їх не стало взагалі , до речі .
показати весь коментар
28.11.2021 13:45 Відповісти
Нетерплячка, як свербіж - нервовою системою сприймається гірше за біль.
показати весь коментар
28.11.2021 14:22 Відповісти
Давайте тогда отвечу более серьезно. Коалиция 14-19 годов была бизнескоалицией БПП и НФ. Где каждый из партнеров получал свою долю для разграбления. И это могли быть не только отрасли , но и отдельные обьекты. Например НФ выдали для разграбления Энергоатом... Говорить что коалиция была проукраинской нелепо. Она прикрывалась патриотическими лозунгами, а проведение как воздух необходимых реформ откровенно саботировалось, так как ломало привычный порядок вещей и доходы власти. Ну а самое неприятное было в разрушении святого правила украинской политики - "мы воруем бюджет, но не повышаем тарифы". После прекращения бесконтрольного кредитования Западом карманы пересичных граждан стали единственым источником неисчерпаемого дохода, нужно было только подымать тарифы в разы. Порошенко и Ахметов прекрасно справились с этой задачей, что, к сожалению, озлобило ВСЕХ избирателей. Правых,левых, реформаторов, консерваторов и т.п.

То есть непримиримость к коррупции объединила большинство украинцев, а вовсе не низкие темпы реформ.
показати весь коментар
28.11.2021 16:02 Відповісти
обьединило зебилов их дебильность и такие триздоболы как ты
показати весь коментар
28.11.2021 16:42 Відповісти
Скажи міл чєловєк , а як так можна - розграбіть Енергоатом , Нафтогаз , Укрзалізницю та інше , щоб вони ще й показували мільярдні прибутки . .??
І як можна так остєрвєнєло - НЕ грабіть , щоб вони з прибуткових компаній , перетворились майже на банкротів , з боргами в десятки мільярдів . ?
показати весь коментар
28.11.2021 16:54 Відповісти
Да запросто, покупая в кредит оборудование по завышенным ценам и выводя разницу за рубеж. Что и делал Мартыненко согласно решению швейцарского суда.
показати весь коментар
28.11.2021 17:50 Відповісти
.Ну от , ну я не розумію , навіщо ти маніпулюєш ,, хочеш мені навішати лапші ?
Те що розглядав швейцаський суд стосується ДОмайданного періоду .! У 2015 р , тільки но стало відомо про відкриття у Швейцарії судового провадження , Мартиненко сам склав повноваження нардепа . Це ж відомо всім і давно .
показати весь коментар
28.11.2021 18:11 Відповісти
Ага, рассказывай... https://www.pravda.com.ua/articles/2015/11/9/7087675/
Кстати, знаешь где сейчас Мартыненко? Возглавляет Центр Разумкова, думаю после чего соцопросы Центра можно смело отправлять в урну...
показати весь коментар
28.11.2021 18:22 Відповісти
.. Ну от , те про що я й кажу - дата публікації статті - Понеділок, 9 листопада 2015, і перше ж речення в цій статті - Швейцарские правоохранители уже почти два годаhttp://www.pravda.com.ua/news/2015/10/23/7085941/ расследуют дело против него по подозрению во взяточничестве и отмывании денег


. 2015 р мінус 2 роки = 2013 р . Тобто оборудки були ДО Майдана .
Ну , а де Мартиненко зараз , мене це цікавить навіть менше ніж те - чому небо синє , а трава зелена .
показати весь коментар
28.11.2021 18:37 Відповісти
А статью до конца прочитать? Там кроме дел с комиссией с головой, коррупция на коррупции...
показати весь коментар
28.11.2021 19:05 Відповісти
Більшість того, на що ви натякаєте - припущення автора. І поза тим, нехай вони мають підставу.
Зважте на різницю в реакції з зеленими зашкварами. Мартиненко одразу пішов з парламенту у приватний спосіб доводити свою непричетність. Подібні речі відбувалися з іншими, хоча й не з усіма діячами. На відміну від Яременка, Тищенка, Трухіна, Татарова, Єрмака, Зеленського. Та ще доброго десятка дрібних зелених зашкварників, водночас розбагатівших депутатів і реальних корупціонерів.
показати весь коментар
28.11.2021 22:37 Відповісти
Он ушел вынуждено, после возбуждения уголовных дел в Чехии и Швейцарии ( первый такой случай для депутата Рады) , подав заявление 1 декабря 2015г. А вот его люди и влияние остались. Понятно, что в Украине его никто не посадит, "реформа" Петра Алексеевича его надежно защитит.
Разница между зашкварами Мартыненко и Яременка, Тищенка, Трухіна, Татарова, Єрмака, Зеленського в их масштабности и системности. Зеленые дуралеи оказались не способны создать такую мощную и эффективную вертикаль коррупции, которую создал сивочолый гетьман.
показати весь коментар
28.11.2021 23:05 Відповісти
Проблема лише в тому, що залишків цієї вертикалі виявити не вдалось. А так все правда. І що корови яйця несуть - теж. А до корупції зелені підішли по регіональному системно. Спрямувавши сотні мільярдів одразу в потрібні гаманці.
показати весь коментар
28.11.2021 23:09 Відповісти
Вы еще скажите что Роттердам+ это мудро и правильно, и что от него пострадал только Коломойский (с)
показати весь коментар
28.11.2021 23:22 Відповісти
Я би відповів вам грунтовно і на маніпуляції і наваші помилкові судження, але гадаю, це буде зайвим витрачанням часу без очікуваного результату. Якби ще я мав якусь симпатію, як до людей україномовних, то вже нехай. Але в вашому випадку це відсутнє.
показати весь коментар
28.11.2021 22:57 Відповісти
Спасибо, но это совершенно лишнее. Мне не хотелось бы тратить свое время рассказывая наркоману, что наркотики это не главное.
показати весь коментар
28.11.2021 23:08 Відповісти
З огляду на вашу абстиненцію, вам би це пішло на користь.
показати весь коментар
28.11.2021 23:10 Відповісти
Вы, по-видимому, не совсем понимаете значение слова абстиненция, посмотрите в словаре и не позорьтесь...
показати весь коментар
28.11.2021 23:20 Відповісти
То ви до словника зазирнули? Ну це не соромно. Дізнаватися нове і робити помилки.
Соромно бути манкуртом і гидувати мовою.
показати весь коментар
30.11.2021 20:53 Відповісти
Что же сейчас эти непримиримые к коррупции украинские граждане не объединяются? Сейчас этой коррупции в разы больше. Я уже не говорю про развитие экономики тогда и сейчас. Просто тогда медиа-киллеры, купленные олигархами, системно работали против той власти.
показати весь коментар
29.11.2021 10:07 Відповісти
Не объединяются потому что пока нет нормального лидера. Очень надеюсь что он появится в самое ближайшее время... Что касается коррупции, то как Вы ее меряете? Я меряю через семейный бюджет - тарифы не растут каждые полгода как при Порошенко, а коммунальные расходы за счет роста зарплат фактически уменьшились. Что касается экономики то она адаптировалась к ковиду и ощутимо выросла, 2021 будет годом максимального долларового ВВП Украины за всю ее историю, прогноз более 184 млрд долл. То есть с точки зрения экономики удар ногой под зад сивочолому только улучшил ситуацию, особенно это отразилось на простых гражданах. Украинский народ всегда чувствует когда пора давать под зад, сейчас настает очередь и Зе..
показати весь коментар
29.11.2021 11:28 Відповісти
Головна небезпека у цьому двобої, що і Зеленський і Ахметов воюють ПРОТИ, а не ЗА)). Джерело:
Бачу дебіла на посту президента , який воює з журналістами і розвідниками ,і зі здоровим глуздом , і не розумію - до чого тут - Ахметов .!? Яким боком до Ахметова , наприклад - Бутусов .?
Гена , можливо ти знаєш щось більше , ну там - про ахметовські мільйони на рахунках Цензора і Бутусова , чи Бурби ,, ну то розкажи й нам . ! .
показати весь коментар
28.11.2021 13:34 Відповісти
автор , как на меня, немного гей, на пол шишки примерно
показати весь коментар
28.11.2021 16:43 Відповісти
с половиной названия я согласен. Президент- ****.
показати весь коментар
28.11.2021 13:44 Відповісти
показати весь коментар
28.11.2021 19:00 Відповісти
А я вот не уверен в выводе автора. Олигархи это главное зло в Украине, они полностью подчинили себе не только экономику, но и судебную власть, что сделало их неприкасаемыми. Их нельзя переизбрать как Президента Украины. Всю жизнь они находили общий язык с властью и совместно получали прибыль из "корпорации Украина". Вспомните приватизацию и дотирование угольных госшахт, продававших уголь ниже себестоимости ринатовским фирмам. Даже после Майдана Ахметов прекрасно договорился с Порошенко и мы, под аккомпанемент патриотических лозунгов, получили фантастическое повышение тарифов, закончившееся только в июле 2019.

Война Клоуна Зе с Ахметовым это исторический шанс Украины на начало деолигархизации. Более того , Ахметов из всех олигархов наиболее опасен для экономических интересов общества, так как его основной бизнес связан с коммунальной сферой, затрагивающей каждого. И если с Коломойским хоть есть шанс его посадки ФБР за преступления в США, то к Ахметову у США нет никаких претензий. То есть нейтрализовать Ахметова можно только в Украине.

Зе можно и нужно будет переизбрать на кого-то получше (категорично не на Пороха), это не проблема. А вот Ахметов это настоящая проблема, очень неплохо если Зе сможет ограничить его влияние...
показати весь коментар
28.11.2021 13:58 Відповісти
От ця байка про олігархів усіх дістала. Є антимонопольний комітет, зробіть антимонопольне законодавство і ВСЕ. А так - боротьба за ЗМІ.

Доборетесь проти "олігархів", що уся промисловість зупиниться. Боролися уже у "Велику жовтневу революцію", що потім був голод та громадянська війна.
показати весь коментар
28.11.2021 14:39 Відповісти
Так просто! А народ не знает... Жаль только что у нас давно есть и АМКУ и куча законов, но увы, ничего не работает.
показати весь коментар
28.11.2021 15:39 Відповісти
и где ж тот чувак в золотом плаще и на белой кобыле? триндишь, ты ботик
показати весь коментар
28.11.2021 16:45 Відповісти
Так как мой комментарий українською був удалён, то напишу по-русски. Пан Друзенко- это Вы привели в власти Зе-идиота.
показати весь коментар
28.11.2021 14:21 Відповісти
Ну, Ви перебільшуєте. Приводили Зеленського більш серйозні люди на чолі з Коломойським.
Усі інші, були на підтанцьовці, хто за гроші, хто просто став корисним дурником, хто підкорився психології натовпу
показати весь коментар
28.11.2021 14:58 Відповісти
Неправда! Зеленского привел к власти Порошенко. Всех вменяемых кандидатов, на то время это были Тимошенко и Гриценко за деньги Пороха буквально смешали с дерьмом. А Зе Порошенко не принимал всерьез, считая что его противники скрипя зубами проголосуют все-таки за него, а не клоуна и еврея. Но граждане не простили ограбления тарифами, как и создание мощной коррупционной вертикали. По итогу если бы альтернативой Пороху был бы стул, то проголосовали бы за стул.
показати весь коментар
28.11.2021 15:45 Відповісти
.Маладєц ! Голосуй і далі - за стул , за стіл , за тумбочку ,, чи хоч і за дитячий горщик . То твоя справа . Тільки тоді не скигли , про те що тобі щось не так в країні .
Благо -є кого в цьому звинуватити , щоб самому не виглядіти дурнем . ..
показати весь коментар
28.11.2021 16:12 Відповісти
Офуеть: зебилы винят в своей победе Порошенко. Д.б. )))
показати весь коментар
28.11.2021 16:46 Відповісти
Не винят, а обьясняют что Порох своей коррупцией достал всех, вот и выбрали клоуна.
показати весь коментар
28.11.2021 18:34 Відповісти
.За всєх тільки не розписуйся . 25% ( кожного четвертого виборця в країні ) він - не дістав .
А вас 73% йолопів , він дістав не корупцією ( бо до нього вона була взагалі - захмарною , і суспільство тоді (за Овоча) - не дуже нею і переймалось ) , а тим що не зігнувся перед ****** . І продовжував гнути свою лінію тобто - ніякого миру на умовах паРаші , укріплення армії , вимагання у світу все більших санкцій проти козляндії , зброї , Томосу , безвізу ,, повернення Криму то що .. Ось головна причина такої ненависті до Порошенка , сміртєльна уставшего ат вайни бидла .
показати весь коментар
28.11.2021 18:53 Відповісти
Армавир! Ура! Триумфатор Иловайска, Шахтерска, Дебальцево, 32 блокпоста, ДАП! Гениальный экономист, ради безопасности страны поднявший тарифы на пару с Ахметовым в разы! Мудрый политик, ставший партнером Медведчука и выгодно продававший российский дизель по украденной у государства трубе!
показати весь коментар
28.11.2021 19:02 Відповісти
. Ну канєшно , молоти язиком це не мішки тягати .
Ти ще забув про ліпєцку фабрику , на Мальдівах .. .
показати весь коментар
28.11.2021 19:33 Відповісти
Которую так и не конфисковали как активы Коломойского, а дали по тихому вывезти оборудование? Думаю Липецкая фабрика была первым "жестом доброй воли", чтобы дать сигнал жадному Пороху, что он может не только потерять, но и заработать, если будет вести себя правильно. Жмурукуобнимаю (с)
показати весь коментар
28.11.2021 19:39 Відповісти
.Я теж люблю фантазувати . Ну що ж , не буду тобі заважати .
показати весь коментар
28.11.2021 19:45 Відповісти
А в чем фантазии? Не первый шаг "доброй воли"? Первый это вербовка в аэропорту при обнаружении двадцати тысяч долларов?
показати весь коментар
28.11.2021 19:48 Відповісти
Без Сидорової Сергій Інкогніто в битві за прокацапських Зе і Друзенка тут не переможе! Здавайся !
показати весь коментар
28.11.2021 18:07 Відповісти
показати весь коментар
28.11.2021 19:04 Відповісти
Кто такая Сидорова?
показати весь коментар
28.11.2021 19:40 Відповісти
Что ********, то ********. Этого не отнять.
показати весь коментар
28.11.2021 19:11 Відповісти
ПреЗЕдент - підр...
показати весь коментар
28.11.2021 21:21 Відповісти
Слухала інтерв'ю цього Друзенко з Івановим, розмова була тільки який Порошенко плохий та чому він не під судом. Потім погуглила, та знайшла що він друг Гончарука, що був прем'єром. Go back to reality, пан Друзенко. Україна потребує чітких відповідей хто її ворог а не пережовування соплей
показати весь коментар
29.11.2021 04:30 Відповісти