4255 відвідувачів онлайн
6 029 13
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Перш ніж схвалювати атаку на журналіста, тричі подумайте

Так, давайте розберемося з Юрій Бутусов.

Чи він поводив себе нечемно, без поваги до вищої державної посади? Так.

Чи буває, що він пише пристрасні, ангажовані, навіть сумнівні речі? Буває, треба визнати. Я з ним часто не згоден у принципових питаннях.

Та й загалом він не янгол. Я кілька разів з ним зустрічався, зазирав йому за спину -- крил не побачив.

Чи є все це підставою для кримінального переслідування? В демократичній країні, де верховенство права, -- ні, такого не може бути, це виключено. В автократичній країні, де слідчі отримують згори накази, кого переслідувати, а кого ні, -- це звичайне явище.

Тільки не треба мені розповідати, що старе відео, зроблене десь на полігоні кілька років тому, -- це розв'язування війни. Бо тоді треба переслідувати всіх, хто стріляв нещодавно й не на полігоні, а також усіх, хто стріляв в тирі й записував відео зі словами на кшталт "смерть ворогам". Почитайте КК та КПК, а також керівні документи ДБР. Це звичайне політичне переслідування.

ДБР було створено для розслідування злочинів вищих державних службовців, які можуть завдяки своїм посадам перешкоджати правосуддю. Не журналістів і не командирів тилових полігонів.

Чи треба ганьбити Бутусова за його поведінку? Це залежить від ваших особистих оцінок тієї ситуації. Хтось скаже так, хтось скаже ні. Але напевно ніхто не скаже, що його треба за це саджати на строк від 7 до 12 років. Чи навіть лякати таким терміном ув'язнення.

Вам розповісти, чим закінчилася історія з Ґонґадзе? Чи, може, самі згадаєте?

Авторитаризм -- це смерть для України. Хто не вірить, подивіться на Білорусь. Великий авторитарний режим завжди проковтне маленький авторитарний режим.

Тому демократію треба захищати, і журналісти -- пристрасні, упереджені, нечемні -- є форпостом цієї оборони.

Тому, перш ніж схвалювати атаку на журналіста, тричі подумайте. Адже всі запам'ятають ваші слова. І нагадають їх вам, коли прийдуть за вами.

Ах, ви думаєте, що за вами не прийдуть? То, може, нагадати вам 1932-1939?

Топ коментарі
+9
Ви таки сернули на Бутусова. Те, що ви не згодні з ним в принципових питаннях, говорить саме про вас. а не про нього.
показати весь коментар
30.11.2021 13:25 Відповісти
+8
ДБР: "... трижди подумайте" - де там, при таких зарплатах, як у них, розум не працює!
показати весь коментар
30.11.2021 15:22 Відповісти
+7
Шановний, у цілому , згоден з вами.... Але те що Ви часто не згодні з Бутусовим у принципових питаннях ще не означає що він пише пристрасні, ангажовані, навіть сумнівні речі.
Бо Ви ж, як журналіст, розумієте, що такі висловлювання у в публичній площині треба або доказати, або з*їсти свій текст?
показати весь коментар
30.11.2021 11:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Шановний, у цілому , згоден з вами.... Але те що Ви часто не згодні з Бутусовим у принципових питаннях ще не означає що він пише пристрасні, ангажовані, навіть сумнівні речі.
Бо Ви ж, як журналіст, розумієте, що такі висловлювання у в публичній площині треба або доказати, або з*їсти свій текст?
показати весь коментар
30.11.2021 11:01 Відповісти
Автор, можливо, в чомусь не правий. Але "я з ним не згоден" є коректнною заявою про загалом оціночне судження. Ніхто не зобов'язаний його доводити. Хіба ви у всьому погоджуєтесь із Бутусовим? Чи все є безсумнівним у його заявах? Навряд чи. Кожен може помилятися. І пан Пекар, зокрема.
показати весь коментар
30.11.2021 15:53 Відповісти
Навіть не буду гадати: навмисне, чи випадково Ви не звернули уваги нанадважливий прикметник у першоджерелі "заангажований" ... А це закид на моральні якості людини... І ось саме такі закиди требя або доказувати, або їсти бумагу, якщо бездоказово образив людину.
показати весь коментар
30.11.2021 16:08 Відповісти
Хіба людина не може бути заангажована ідеєю? Політичною партією? Стороною протистояння в суперечці? А взагалі-то цей французький корінь має відношення до діяльності артистів і більше пасує так званому президенту, ангажованому на контракт для виконання ролі в політичному театрі.
показати весь коментар
30.11.2021 16:16 Відповісти
Так варто згадати, як Бутусов щиро сподівався на молоду, несистемну зелену морду на найвищій посаді?! Просто треба було мовчати. Хоча б після 1-го туру.
показати весь коментар
30.11.2021 20:56 Відповісти
"...Ви ж, як журналіст,..." А коли пан Пекар став журналістом ? При цьому цілком поділяючи його звернення до громади.
показати весь коментар
30.11.2021 22:39 Відповісти
Ви таки сернули на Бутусова. Те, що ви не згодні з ним в принципових питаннях, говорить саме про вас. а не про нього.
показати весь коментар
30.11.2021 13:25 Відповісти
ДБР: "... трижди подумайте" - де там, при таких зарплатах, як у них, розум не працює!
показати весь коментар
30.11.2021 15:22 Відповісти
Прежде всего, начал хамить сам ЗЕ, забывая, что он всего-лишь нанятый менеджер на удержании налогоплательщиков, в том числе и Бутусова. С работодателями нельзя разговаривать как он.
показати весь коментар
30.11.2021 20:53 Відповісти
Шановний, а ви ПІховшика та Ганю Герман теж вважаєте журналістами? Чи може і себе? Дуже хочеться і самого себе приписати до сонму недоторканих і отримати посвідчення винятковості? Журналіст - це оголений нерв суспільства, це шлях гонгадзе, а не висвітлювачів хайпів. Це не ваше, йдіть у дуп....
показати весь коментар
30.11.2021 20:54 Відповісти
"Бутутусов хреновий (не ангел), але чіпати його не треба." Це як? Це означає, що автор себе вважає непомильним оцінювачем людей? Таким собі св'ятим Петром на воротах до раю? Перш, ніж вживатися у роль св' ятого Петра, варто добре проштудіювати Біблію. Євангеліє від Іоанна у 8:2-11. Ісус Христос не осудив грішницю, яку схопили книжники й фарисеї через перелюб й хотіли побити камінням. Ісус захистив її, звернувшись словами: «хто з вас без гріха нехай першим кине камінь». Я теж не завжди погоджувався з Бутусовим. Але це не означає, що правий я і неправий Бутусов. Це означає, що наші погляди на деякі речі різняться. І хоча у нас одна мета - побудова сильної, незалежної української держави, шляхи ми бачимо дещо різні. Хт з нас правий - покаже час. Ніхто з нас не ангел. У нас немає крил. Тому ми не злетіли.
показати весь коментар
30.11.2021 21:29 Відповісти
Ісус Христос не осудив грішницю, яку схопили книжники й фарисеї через перелюб й хотіли побити камінням. Ісус захистив її, звернувшись словами: «хто з вас без гріха нехай першим кине камінь».
************
Згадав анекдот на цю тему.
Після того, як Ісус промовив ці слова на захист грішниці, з натовпу таки вилетів один камінь, який, проте, не долетів до цілі.
А Ісус лише докірливо зауважив, - "Мамо! Ну, я ж просив Вас не втручатися!"
показати весь коментар
01.12.2021 08:32 Відповісти
Зеленський перший почав хамити. При цьому у нього це не випадково, а цілком спланованно. Якщо дискусія не виходить чи ти розумієш, що нема що відповісти оппоненту то треба переходити на хамство і замісь конкретики давити на емоції. І це не є чимось новим, подивіться інтервью чи дебати Бродського, Червоненко, Коломойського... вони діють таким чином. Але якщо у них часто це був експромт в процессі дискусії, то тут Зеленський явно готувався, що Бутусов запитає про брехню із вагнерівцями і розповідь про Байпактари і "відповідальність за смерті" це була відповідь на це. Тобто свою держ зраду перекинути на Бутусова. Але коли Бутусов задав інше питання то прийшлось історію з Байрактарами досить кострубато вставляти, що стало виглядати просто як наїзд, а не відповідь на питання.
Із Ткачем, доречі, вони вгадали. Тому заготовка із "бідними діточками", виглядала більш менш природно.
показати весь коментар
01.12.2021 08:16 Відповісти