10539 відвідувачів онлайн
17 914 47
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Озвучені переговорниками пропозиції не реальні для імплементації

Не буду коментувати результат перемовин, чи публічно заявлену запитну позицію Української сторони.

Скажу коротко: вважаю, що все це не реально для імплементації, зі всіма витікаючими наслідками…

В мене тільки є кілька "технічних" питань:

1. Яким є офіційний склад делегації України? Яким документом він затверджений?

2. В якому статусі є делегати, які не займають офіційних посад? Чи оформлені належним чином допуск і доступ до закритої інформації?

3. Чи підписані Директиви на переговори?

4. Хто є керівником делегації: Міністр оборони України чи глава однієї з парламентських фракцій?

5. Яку роль в переговорах мають діючі дипломати і МЗС загалом?

6. Чому в переговорах не беруть участь профільні заступники Глави Офісу Президента України, зокрема його дипломатичні радники?

7. Який склад групи юридичних радників, керівника якої представили нам вже після переданого проекту міжнародного договору?

8. Чому переговорну позицію та результат переговорів озвучують кілька учасників (і навіть не учасників).

9. Чому публічно озвучується дозована і суперечлива інформація про пропозиції Української сторони?

10. Коли буде представлено Парламенту України проект міжнародного договору?

А так да - говорити зараз ні про зраду, ні про перемогу немає ніякого сенсу…

Топ коментарі
+20
Ось це правильний Чалий ,а не то мурло,що готовий заради писульок рашистів,злити Україну...
показати весь коментар
30.03.2022 00:00 Відповісти
+19
Лаконічно та влучно!
показати весь коментар
29.03.2022 23:38 Відповісти
+16
"1. Яким є офіційний склад делегації України? Яким документом він затверджений?

2. В якому статусі є делегати, які не займають офіційних посад? Чи оформлені належним чином допуск і доступ до закритої інформації?

3. Чи підписані Директиви на переговори?". - Можливо якраз в цьому є фокус. В разі негативної реакції суспільства - влада скаже - що це все було неофіційно і не має жодних юридичних наслідків.
показати весь коментар
29.03.2022 23:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Лаконічно та влучно!
показати весь коментар
29.03.2022 23:38 Відповісти
"Профессионализм" 95-го квартала...
Лучше бы они и дальше баловались исключительно на сцене игрой на рояле.
показати весь коментар
30.03.2022 13:51 Відповісти
Дякую пан Валерій.
показати весь коментар
29.03.2022 23:42 Відповісти
"1. Яким є офіційний склад делегації України? Яким документом він затверджений?

2. В якому статусі є делегати, які не займають офіційних посад? Чи оформлені належним чином допуск і доступ до закритої інформації?

3. Чи підписані Директиви на переговори?". - Можливо якраз в цьому є фокус. В разі негативної реакції суспільства - влада скаже - що це все було неофіційно і не має жодних юридичних наслідків.
показати весь коментар
29.03.2022 23:45 Відповісти
Впевнений що будуть продавлювати зі словами або це або війна.
показати весь коментар
29.03.2022 23:47 Відповісти
Тоді підкажіть їм що ***** і так напав вже. Ця страшилка "путін нападе" вже не працює.
показати весь коментар
30.03.2022 00:09 Відповісти
Відповідь: "Чи готові ви передати війну у спадок своїм дітям і онукам? При тому, що такої безпрецедентної міжнародної підтримки, яка є зараз, вже може не бути, будуть переважно орбани".
показати весь коментар
30.03.2022 06:42 Відповісти
Вопрос про сладок детям, это к Арахамии и их «наработкам»?
и почему дальше будут в основном Орбаны
показати весь коментар
30.03.2022 07:59 Відповісти
Тому, що санкції, хочеш-не хочеш, призводять і до негативних наслідків у західних економіках (зростання цін на енергоносії та інші товари, безробіття, падіння рівня життя), і на наступних виборах у фаворі будуть противники запровадження їх. Особливо, якщо українська влада зіллє перемогу.
показати весь коментар
30.03.2022 09:02 Відповісти
чи готові ви передати своїм дітям у спадок війну - чи ГУЛАГ

здається вибір очевидний
показати весь коментар
30.03.2022 10:59 Відповісти
перепрошую, замість в якому статусі делегати, прочиталося в якому статусі дегенерати.
показати весь коментар
30.03.2022 00:52 Відповісти
Враховуючи "рівень" цієї делегації (всіх цих арахамій) - ваш варіант теж підходить.
показати весь коментар
30.03.2022 13:12 Відповісти
Вони говорять що в них готові якісь документи які наш президент готовий підписувати і по яких потім буде референдум, вони нас по замовчуванням ставлять в невигідне становище.
показати весь коментар
29.03.2022 23:46 Відповісти
Пане Валерію, ви маєте досить як професійного так і життєвого досвіду аби знати просту істину - яке вище керівництво, такі і субординатні структури.
Що можна чекати від призначених олігархами і підтриманими "по пріколу" президентів, парламенських фракцій, урядовців.
Дякувати Богу ЗСУ отримало можливість останніх 7 років бути під впливом і провести суттєві реформи з представниками армій НАТО і Україна сьогодні є завдячуючи цьому б'є ворога навіть більш ефективно, аніж передбачувалося на передодні війни. Навіть з тим мізером ******** озброєнь яке має.
показати весь коментар
29.03.2022 23:48 Відповісти
Ось це правильний Чалий ,а не то мурло,що готовий заради писульок рашистів,злити Україну...
показати весь коментар
30.03.2022 00:00 Відповісти
Чалий здорової людини.
показати весь коментар
30.03.2022 00:10 Відповісти
Так то ж його брат старший.
показати весь коментар
30.03.2022 02:39 Відповісти
Ніякого стосунку один до одного вони не мають, просто однофамільці. Олександр Чалий дипломат часів Януковича, завжди був проти вступу України до НАТО. Валерій Чалий - справжній патріот й досвідчений дипломат.
показати весь коментар
30.03.2022 04:48 Відповісти
"Какая разница"? Валерій Чалий - патріот України та досвідчений дипломат, чи дипломат Януковича? Дипломатія овоща, на даний момент, "монобільшості???" рідніша...
показати весь коментар
30.03.2022 07:38 Відповісти
Наразі найбільшими клоунами виглядають призначені Зеленським переговорники. Вони можуть наговорити на повноцінну державну зраду. Поки не запізно, він мав би їх позбутися у повному складі. Хтозна, чи він їх уповноважував на таке, чи це вже їхні "експромти" - в усякому разі, кажуть, коней на переправі не міняють. Але оленів міняти можна й навіть необхідно. Бо вони нашого мерина таки потягнуть на дно.
показати весь коментар
30.03.2022 00:07 Відповісти
Це була капітуляція!Пора бєню заарештовувати або це буде продовжуватись!
показати весь коментар
30.03.2022 01:04 Відповісти
І не тільки Бєню.
показати весь коментар
30.03.2022 02:40 Відповісти
Дякую Вам, пане Валерію!

Поставте будь-яке з цих питань Зеленському, як буде нагода. А також велике прохання -- раптом перетнетеся з ним десь у прямому етері, поставте йому, будь-ласка, кілька питань з права -- тих, що в університеті вивчають. Хай Україна побачить, який дипломований юрист "конструює" зараз "нову систему безпеки України", як він сам виражається.

А до Вас прийміть слова поваги!
показати весь коментар
30.03.2022 01:23 Відповісти
Пан Валерій - професіонал високого гатунку і тому ніколи не піддає критиці колег-дипломатів. А ви пропонуєте йому президента виставити на посміховисько, ще й під час війни.
Пану Валерію - шана і подяка!
показати весь коментар
30.03.2022 02:42 Відповісти
Смисл говорити є, тому що офіційні особи України, включно з Президентом України, публічно заявляють про такі пропозиції для цих "переговорів" з їхнього боку, якими ВОНИ ПРОПОНУЮТЬ

ПОРУШИТИ КОНСТИТУЦІЮ УКРАЇНИ.

Ці державні службовці ПРОПОНУЮТЬ ПОРУШИТИ ТЕРИТОРІАЛЬНУ ЦІЛІСНІСТЬ України.

(Вони пропонують відмовитись від Криму, Донецька, Луганська.)

Ці державні службовці ПРОПОНУЮТЬ ПОРУШИТИ НЕЗАЛЕЖНІСТЬ України.

Ці державні службовці ПРОПОНУЮТЬ ПОРУШИТИ СУВЕРЕНІТЕТ України.

Ці державні службовці ПРОПОНУЮТЬ ЗРУЙНУВАТИ БЕЗПЕКУ України.

(Вони пропонують заборонити Україні розробляти, виготовляти і використовувати найбільш ефективні види зброї, в т.ч. для потреб оборони. А замість того, щоб Україна САМОСТІЙНО ГАРАНТУВАЛА СВОЮ БЕЗПЕКУ, вони пропонують перекласти цю найважливішу функцію держави на якісь зовнішні сили - на інші держави, які, як довела практика, не будуть це виконувати.)
показати весь коментар
30.03.2022 03:37 Відповісти
Дуже вірно сформулювали.

З.І.
А Валерій Чалий відчував, що мусить дистанціюватися від свого однофамільця. Бо той надто токсичний. Тому і промовчати не міг. Вирішив зробити акцент на формальній стороні.
Хоч пункти 3, 9, 10 варті серйознішої уваги.

Але фразою "А так да - говорити зараз ні про зраду, ні про перемогу немає ніякого сенсу… " дипломатично уникнув необхідності займати чіткішу позицію.
показати весь коментар
30.03.2022 05:11 Відповісти
Так, але ще тому, що бракує певної інформації.
показати весь коментар
30.03.2022 13:15 Відповісти
зеленая мечта зели: бессрочное правление без всякой ответственности за страну...остальное - шелест слов
показати весь коментар
30.03.2022 12:40 Відповісти
НЕЗАЛЕЖНІСТЬ України - це коли рішення і дії України НЕ ЗАЛЕЖАТЬ від Путіна, Байдена, Макрона, Сіярто... НЕ ЗАЛЕЖАТЬ від бажань Росії, США, Північної Кореї, Китаю і т.д..

САМОСТІЙНІСТЬ України - це коли ми не чекаємо, що Путін чи Росія виведуть свої війська з наших територій, а самі прибираємо ці війська з цих територій.
Це коли ми не тільки будуємо асфальт під час війни, а САМІ будуємо СВОЇ ракети і СВОЇ власні літаки, САМІ виготовляємо інші **********, будуємо свої Збройні Сили. І розраховуємо не на те, що хтось замість нас вчасно проведе евакуацію цивільного населення із зони бойових дій, хтось замість нас "закриє наше небо", "гарантує нам безпеку" і звільнить наші території від ворожих "іноземних військ", а коли ми САМІ можемо це зробити і робимо в разі потреби.
САМІ СВОЇМИ ЗНАННЯМИ (ТЕХНОЛОГІЯМИ), РОЗУМ, СИЛАМИ І ЗАСОБАМИ (РЕСУРСАМИ).
показати весь коментар
30.03.2022 04:21 Відповісти
Я памятаю давню російську рекламу про правильне пиво.
Є правильний Чалий і є чалий.
показати весь коментар
30.03.2022 04:36 Відповісти
В цій темі доречний дуже добре сформульований погляд Вятровича:

https://www.facebook.com/groups/223273207877950/user/1217668243/?__cft__[0]=AZWZrXJ523427IaTu98ydSCTJB7askmD1iasgd6-ODND3FLcy30gcQv9aXzgNGD7jymI0AGH4gmkL3bmSlu-yhJDIxjjKr6_M5HjdeoRir4PNoOlEllqD2Drw56CMcc4PgfHQOt0dXD8UwUhHKjLek8Njb3xysol1_uD7YNi0xilDJpHUY8Ua8fd0NP6Ss9Rolgw7WsJzoJy7Jw5eE_BhFqq&__tn__=-]K-y-R Volodymyr Viatrovych

Для розуміння провалу перемовин

Я не буду вживати слів «зрада», «капітуляція», лиш поясню те, що почув нині від наших переговорників. Висновки за вами.

Отже, українська делегація пропонує, щоб Зеленський і Путін на зустрічі погодили, а потім кілька держав, серед яких Росія і Китай, підписали разом з Україною багатосторонню міжнародну угоду.

Її суть - Україна ніколи не вступатиме до НАТО чи інших військових блоків і проголошує постійний нейтралітет. Гарантами її безпеки виступають вже згадані Росія (!) та інші країни, які погодяться (анонсований список країн ********* на думку, що хтось навмання тицяв пальцем у географічну мапу).

Україна навіть військові навчання з іншими державами без згоди всіх цих «гарантів» провести не зможе, не кажучи вже про тісніше воєнне співробітництво.

Більше того, Україна пропонує в цьому багатосторонньому міжнародному договорі зафіксувати різні позиції України і Росії щодо статусу Криму і зобов'язатися 15 років не застосовувати силу для вирішення питання Криму. Також передбачається якась окрема угода про ОРДЛО.

І це - лише верхівка айсберга. За словами українських переговірників, вони «дуже просунулися» в погодженні інших питань із Росією.

І це - ще не остаточна угода. А лише «пропозиції України» (!). Але навіть якщо угода буде підписана в такому вигляді, Україна потрапить у пастку, вибратися з якої буде вкрай важко.

Сьогодні весь український народ і весь цивілізований світ об'єднані в боротьбі проти терористичної російської держави. Путін, його урядовці й військові - міжнародні злочинці, проти яких більше 40 держав світу вже подали позови в міжнародний суд. Наше військо дає відсіч ворогу. Західні держави все більше посилюють санкційний тиск на Росію, заганяючи її в ізоляцію і руйнуючи її економіку.

Росія розуміє лише мову сили і саме таке поєднання збройної відсічі і жорстких санкцій - єдина можливість змусити Росію забратися геть з нашої землі, зруйнувати її військово-економічний потенціал і надовго викреслити з кола держав, з якими можна мати справу.

І раптом Україна (!) пропонує, по суті, зняти з Росії цю ізоляцію, перетворити Путіна з військового злочинця на поважного діяча, який разом з лідерами України і світу підпише міжнародну угоду. Яку ратифікують парламенти і яку Україна зобов'язана буде виконувати.

Натомість Росія, як відомо, чхати хотіла власні зобов'язання. Країна-терорист стане «гарантом» безпеки України, а шлях до НАТО, який дає реальні гарантії такої безпеки, буде закрито.

Заяви, що ця нова угода - «те саме, що НАТО» - абсурд. По-перше, країни НАТО у разі нападу на свого члена вступають за неї у війну, а не просто надають якусь допомогу зброєю чи «закритим небом». А, по-друге, в НАТО нема Росії і Китаю!

Така угода зруйнує єдність всередині України. Вона зруйнує антиросійський міжнародний фронт і виведе Росію з-під основних санкцій. Вона зробить неможливим стягнення з Росії відшкодування за збитки, спричинені війною, а перспективи покарання воєнних злочинців стануть примарними.

Мета Кремля - знищення України і відновлення імперії - залишиться незмінною. А вихід з міжнародної ізоляції навіть після настільки жахливих злочинів Росія розцінить як карт бланш на нові злочини. І використає для підготовки до нового нападу на нашу, вже послаблену і принижену, державу.

Вище військово-політичне керівництво держави має негайно зупинити цей катастрофічний сценарій.

Ніяких переговорів з Росією на тему нашої внутрішньої і зовнішньої політики бути не може в принципі!

Ніяких угод, двосторонніх чи багатосторонніх, де Росія буде в якості «гаранта» будь-чого так само не може бути.

Переговори з росіянами можуть вестися виключно на тему припинення вогню, виведення їхніх військ з України, долі полонених, відшкодування збитків і покарання воєнних злочинців.

А успіх цих переговорів залежить виключно від нашого війська і міжнародної ізоляції держави-агресора.

https://www.facebook.com/groups/223273207877950/user/1217668243/?__cft__[0]=AZWZrXJ523427IaTu98ydSCTJB7askmD1iasgd6-ODND3FLcy30gcQv9aXzgNGD7jymI0AGH4gmkL3bmSlu-yhJDIxjjKr6_M5HjdeoRir4PNoOlEllqD2Drw56CMcc4PgfHQOt0dXD8UwUhHKjLek8Njb3xysol1_uD7YNi0xilDJpHUY8Ua8fd0NP6Ss9Rolgw7WsJzoJy7Jw5eE_BhFqq&__tn__=-]K-y-R Volodymyr Viatrovych
показати весь коментар
30.03.2022 05:18 Відповісти
Висновки пана Вятровича у цілому логічні, але виключно україноценричні.
Справа у тім що Україна нажаль ні раніше і не сьогодні не є гравцем геополітики і як наслідок диригувати у цьому оркестрі неможе. Оцінку нинішньому президенту і його оточення західні партнери України, слали вже давно. Їхня підтримка є не підтримка тих хто імітує з себе політиків а підтримка України як держави. ПіАр кампанія у західних ЗМІ президенту України є просто необхідною частиною великої політичної гри "Захід проти авторитаризма". То що у ній опинилася така недалека особа - це прикрі обставини, попередньо створені виборцями України, тож вживається те що є за відсутности чогось кращого.
Тепер до "мирного договору сторіччя".
Дуже примітивна і незграбна операція по дискредитації союзників України. Але гебісти ніколи нічого і не робили витончено, незалежно від того як називалися у той чи інший час. Абсолютно очевидна спроба підставити США, Англію, Канаду та інших перерахованих справжніх і не зовсім справжніх союзників. Адже зрозуміло, що ґарантами на таких умовах погодяться стати лише мокшандія і КНР. Можливо Ізраїль і Туреччина. Також може підтягнутися Бєларусь, КНДР і ПАР.
Що далі з таким договором робити?

P.S. До речі взагалі цікаво як складався список ґарантів? Можливо я щось не зауважив але ніде нічого не чув про попередні узгодження і висловлену згоду урядів країн, потенційних ґарантів, стати такими ґарантами.
показати весь коментар
30.03.2022 06:33 Відповісти
Так, україноцентричні. Але говорити про те, що Україна може бути тільки суб"єктом геополітичних ігор, і не може стати гравцем, я б не став.
Держава, котра успішно обороняється проти головного БедГая ********* світу, і має реальні можливості завдати йому нищівної поразки (при допомозі зацікавлених, звісно) може ставити високі цілі. І навіть мусить,якщо дбає за своє майбутнє !
Ціллю має бути остаточне розв"язання історичної суперечки - руйнування теперішньої Ерефії, як держави. І продумана пост-воєнна політика, щоб не допустити нового сусіда (сусідів) піти тим самим (і традиційним!) шляхом - останньої імперії-завойовників.

Звичайно, цього не можна буде досягти без значної участі США. Але це дасть шанс стати помітним локальним гравцем, котрий в певній мірі заповнить вільне місце на Сході Європи , що звільнить Московія. А як мінімум забезпечить мир наступним поколінням українців.

Бо ворожнеча з кацапстаном не піде в минуле. Кацапстан за рахунок своїх ресурсів і традиційної дружби з німцями(+франція), Китаєм, Ізраїлем (лоббі) відновиться значно швидше. А постраждав від війни - значно менше. Тому якщо ставити менші цілі - кацапстан завжди виграє на довшій дистанції.

Як приклад, достатньо глянути на Ізраїль - як йому вдалося піднятися, хоч випробування все ж не були настільки суворі, як тепер в України ( війна з другою-третьою армією світу після 2.5 річного руйнування обороноздатності ворожими агентами на самій верхівці влади ). Але теж можна згадати і приклади Голандії 17-го ст., Польщі 14-го, античних Фів ітд. Їх якісні стрибки з периферії - в потужні держави чи навіть наддержави свого часу.

Звичайно, з ЗЕ на чолі держави це собі дуже складно уявити. Але ЗЕ не вічний, і для перших кроків амбіційної України може цілком вистачити, якщо ЗЕ просто плистиме за течією, котру буде задавати скажімо Джонсон ( а не пуйло! ). Наступний лідер України може виявитися більш здатним.
_______________
Щодо спроби дискредитації союзників України - абсолютно вірно. Ставиться їх перед (дуже невигідним) фактом - мир був з ними неузгоджений, але пробують покласти на них зобов"язання. Здогадка щодо згоди мабуть теж вірна... але імхо, КНР, Ізраїль та Туреччина не погодяться на серйозні гарантії, а тільки видимість.
показати весь коментар
30.03.2022 07:13 Відповісти
Забув звернути увагу на те, що такий шанс Україна має ТІЛЬКИ в даний момент.
Поки Ерефія в винятково слабому пункті - дипломатично, військово, економічно, навіть сама вертикаль влади в великій кризі втрати взаємної довіри.

Досить піти на мир надто рано - і така можливість для України буде практично повністю втрачена !
Бо частину санкцій знімуть, Ерефія отримає час і гроші для стабілізації, поправи свого візерунку, реформи армії... і все, шанс, який дається раз в кілька століть - згубили.
показати весь коментар
30.03.2022 07:39 Відповісти
З.І. Окрім позиції США та Британії дуже помічним може виявитися факт, що Україна в даний момент має двох великих сусідів з амбіційною владою - Туреччина і Польща.
Туреччина зацікавлена в закріпленні свого впливу на Кавказі, поширенні за Кавказ та на Центральну Азію.
Польща має можливо менш здібну верхівку, але вже давно пробує підважити повне домінування Німеччини в ЄС, і теж буде зацікавлена в сильному ослабленні Ерефії (як важливого партнера німців) і здобутті 100% приязного союзника подібного розміру.

Тут звичайно дуже багато залежить від дипломатії, але теж і від того, які цілі ставляться Україною. Якщо втратити таку виняткову нагоду - теперішня Україна може не пережити довго. Бо всі альтернативи є похмурі і дуже похмурі.
показати весь коментар
30.03.2022 07:53 Відповісти
"говорити про те, що Україна може бути тільки суб"єктом геополітичних ігор, і не може стати гравцем, я б не став"

Я сказав те, що є сьогодні доконаний факт реалії.

"Держава, котра успішно обороняється... може ставити високі цілі. І навіть мусить,якщо дбає за своє майбутнє !"

Звичайно. Чим і займалися в Україні від 2014.
Ставити високі цілі і досягати їхньої практичної реалізації, це не одне і те саме. Адже самодостатня успішна держава це не тільки збройні сили. совєти також мали багато зброї але де вони тепер?
Китай 30 років тому пішов не шляхом бряцкання зброєю, а шляхом інтегрування своєї економіки у Західну. Я впевнений цифри китайських економічних успіхів перебільшені (це притаманно усим комуняцким режимам) але позатим досягнень досить щоб розвивати власну армію, намагатися втілити амбітні плани і мати якщо не контроль то бодай би вплив у геополітиці.
Що робила Україна 30 років крім ставлення для себе високих цілей?

"руйнування теперішньої Ерефії, як держави. І продумана пост-воєнна політика, щоб не допустити нового сусіда (сусідів) піти тим самим (і традиційним!) шляхом - останньої імперії-завойовників."

Я тут повністю згідний. Деспотизм це є те на чому побудовано і утримується це штучне утворення, незалежно як воно себе називало і називає. Демократії в історії цього утворення-недорозуміння не було жодного дня. І не може бути, оскільки демократія рівнозначна смерті цієї держави у тому вигляді як вона є. Сподіваюся нарешті Захід це зрозумів і продовжить те, на що у президента Рейгана не вистачило часу і повноважень.

"Досить піти на мир надто рано - і така можливість для України буде практично повністю втрачена !
Бо частину санкцій знімуть, Ерефія отримає час і гроші для стабілізації,"

Сьогоднішня війна вже вийшла за рамки війни Україна проти мокшандії. Це вже війна Західної демократії проти мокшанського авторитаризму. Нажаль вихід з війни України як це намагаються сьогодні зробити банківські керманичі призведе лише до руйнування симпатії і набутих звязків, підтримки і допомоги з Заходом але не зупинить війну. Війна скорше всього перейде у площину економічну, яка доречі більш ефективна і менш затратна для розвинутого світу.
Санкції зніматися не будуть. Звичайно мокшандія має багато натуральних ресурсів але вона у цім не унікальна, а капіталістична система економіки і фінансів надзвичайно гнучка і швидка у змінах і адаптаціях до нових умов функціонування.

"Україна в даний момент має двох великих сусідів з амбіційною владою - Туреччина і Польща.
Туреччина зацікавлена в закріпленні свого впливу на Кавказі, поширенні за Кавказ та на Центральну Азію.
Польща має можливо менш здібну верхівку, але вже давно пробує підважити повне домінування Німеччини в ЄС"

Справа у тім, що влада у країнах з навіть відносною демократією, час від часу змінюється на протязі досить коротких часових проміжків. Амбіції і пріоритети, не лімітовані Конституцією (хоча України це мабуть не стосується) змінюються разом зі зміною урядів і парламентів.
Цивілізований світ доріс до розуміння - співпраця і торгівля вигідніші аніж війни. Для цього і створює союзи на зразок ЄС і НАТО, які забезпечують стабільність і добробут.
показати весь коментар
31.03.2022 08:02 Відповісти
Референдум, як і вибори, під час війни не можна проводити в жодному разі. Його результати наперед відомі. Справа у тому, що через об'єктивні причини, більшість виборців - жінки, а їхнє ставлення до війни специфічне. Тетяна Чорновол, Маруся Звіробій і Олена Білозерська - це незначна меншість. Більшість - "*****, як хочете, тільки не бийте!". Додайте сюди півтора десятки процентів промосковських і ви отримаєте результат.
показати весь коментар
30.03.2022 06:53 Відповісти
Сформульовано грубо, але вірно. Жінки завжди мають пріоритетом безпеку. Тому проголосують і за відверту капітуляцію, якщо витримати мінімум пристойності і дати таку-сяку обгортку цій капітуляції.
показати весь коментар
30.03.2022 07:21 Відповісти
Навіщо ці переговори росіянам? Дуже просто. Вони хочуть вкрасти те, чтого не змогли завоювати. А також уникнути відповідальності. І готувати нову війну.
Навіщо ці переговори Україні? Щоб "виграти час"? Щоб росіяни перестали руйнувати і вбивати на рік чи два, а потім повернулися з новими силами? Щось я не бачу жодного сенсу у якихсь поступках ворогові, котрий вже отримав по зубах і відповзає. І ще не бачу жодних заяв про притягнення країни-терориста до відповідальності. Це як? Пробачити й "домовитись десь поседенині"?
показати весь коментар
30.03.2022 08:21 Відповісти
Предлагаю, всем, дружно осудившим переговоры, а так же их близким мужского пола, пойти на передовую, и с оружием в руках гнать рашистское дерьмо прочь с Украины. А лялякать и осуждать в тепле, за банкой пива любой дурак может. Слава Украине!
показати весь коментар
30.03.2022 09:59 Відповісти
А завтра зеля віддасть наказ припинити вогонь, і що?! Новий Майдан.
показати весь коментар
30.03.2022 10:21 Відповісти
Дійсно ... Так що там з Будапештським меморандумом ?
показати весь коментар
30.03.2022 13:22 Відповісти
Они уже давно все там, тебя заждались...
показати весь коментар
30.03.2022 14:06 Відповісти
Тому що лох.
показати весь коментар
30.03.2022 11:22 Відповісти
Нам підсовують Будапештський меморандум 2.
ЗСУ виграє битви, гинуть тисячі українців, а люди більшість з яких, не мають відношення до України, здають її.
показати весь коментар
30.03.2022 11:24 Відповісти
Автомат в руки і йди звільняти Херсон. Кожен хто не воює не має жодного права щось вякати
показати весь коментар
30.03.2022 14:05 Відповісти
Млять!
А кто говорит о том, что эти договорённости нужно выполнять?
Смысмл минских договорённостей был вовсе не в их выполнении!
показати весь коментар
31.03.2022 11:45 Відповісти