14711 відвідувач онлайн
8 254 34
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Розчарувала Грузія? Згадаймо 2008

грузія

Коли бачу репліки співвітчизників про розчарування у державі Грузії (переважно) і грузинах (дещо менше) - мовляв, "я очікував від них справжньої допомоги, дружнього спалаху солідарності, бойкоту усього російського, а вони..." - я згадую свою реакцію на події 2008 року.

У перший день тієї швидкоплинної (за нинішніми "стандартами") війни Грузії з Росією ми з приятелем (його зараз вже немає з нами, загинув навесні під Києвом, важка для мене втрата, хоча і не бачилися років зі 5; згадую його кожного Божого дня) сиділи біля його ноуту, у стрічках новин. Було нестерпно від того, що відбувається.

На другий день війни Грузії з Росією я сидів обвішаний тими ж стрічками один, вдома.

А на третій день війни Грузії з Росією - поїхав за місто на шашлики. Була гарна погода, серпень, відпустки...

Шашликуючого народу поруч було багато. Сотні.

Але купу питань я й досі маю виключно до себе.

Звичайно, між цими війнами є купа розбіжностей . Епоха, тривалість, розмір держав, позиція світу, лідери воюючих країн, зброя. etc. Про все це мені зараз нагадають (мабуть) у коментарях.

Менше з тим.

Топ коментарі
+17
Так косатая воровка всегда была против НАТО, а в 2014-м на зеседании СНБО( кто ее только туда пустил?), заявила-"ни один танк не должен покинуть расположение части!" А потом с пуцькиным хихикала, когда последний поливал грязью Президента Украины.
показати весь коментар
07.08.2022 23:56 Відповісти
+12
З ініціативи Ющенка і його партії "Наша Україна" тоді у парламент вносилися ТРИ різних постанови про засудження расєї, визнання її агресором тощо. Всі три постанови були ПРОВАЛЕНІ нашим парламентом. Голосували проти і комуністи, і соціалісти, і риги, і навіть "Батьківщина".
показати весь коментар
07.08.2022 22:45 Відповісти
+12
Ющенко дав наказ заблокувати кораблі Чорноморського флоту в Криму, щоб вони не змогли взяти участь у бойових діях .рашки проти Грузії.
Ющенко літав у Грузію в той тривожний час, щоб підтримати братній народ.
показати весь коментар
07.08.2022 23:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
до чого "поїхав на шашлики"? бо де б ми тоді не були - висловлювалися чітко за Грузію і проти рашки. І це давало підстави Ющенку не замовкати про необхідність зупинити пуціна на усіх міжнародних заходах. І ніхто не проти, щоб грузини і весь світ у таку сперу з шашликів і пляжів не вилазили - але тиснули на свої уряди з вимогою зупинити рашистське звірство
показати весь коментар
07.08.2022 22:08 Відповісти
З ініціативи Ющенка і його партії "Наша Україна" тоді у парламент вносилися ТРИ різних постанови про засудження расєї, визнання її агресором тощо. Всі три постанови були ПРОВАЛЕНІ нашим парламентом. Голосували проти і комуністи, і соціалісти, і риги, і навіть "Батьківщина".
показати весь коментар
07.08.2022 22:45 Відповісти
Так косатая воровка всегда была против НАТО, а в 2014-м на зеседании СНБО( кто ее только туда пустил?), заявила-"ни один танк не должен покинуть расположение части!" А потом с пуцькиным хихикала, когда последний поливал грязью Президента Украины.
показати весь коментар
07.08.2022 23:56 Відповісти
Згадую момент підписання газових угод між Україною та Росією. Рік не пам'ятаю, але путін тоді був ПМ, тобто між 2008 та 2012 роком.
На сцені головні дійові особи - путін та дама з косою. Він за своєю звичкою сказав щось похабне(це в нього гумор такий). Ну, з нього й попиту нема, сявка, він і є сявка. Але Юля... Угодливо засміялася, ніби провінційна дурочка жарту бравого вусатого офіцера.
Було дуже ніяково. Той випадок, коли на всі 100% працює вираз "іспанський сором". Хтось зганьбився, а соромно тобі.
показати весь коментар
08.08.2022 07:28 Відповісти
2009рік, січень, 11-те число, якраз розпал "газової війни"
показати весь коментар
08.08.2022 08:57 Відповісти
Ющара иуда сдал страну рыгам и вся последующая история и в том числе и сегодняшняя война последствие этого предательства.
И если бы "воровка" заявила что все танки должны выехать из части то что то поменялось бы,где то взялись бы эти танки?
Вспомни мычание Тенюха.
показати весь коментар
08.08.2022 10:45 Відповісти
Страну рыгам сдали вот такие крикуны, как ты, которые ляпают своим языком, не зная что!!!
показати весь коментар
08.08.2022 12:47 Відповісти
Не понял? На тебя наступает агрессор, а политик высокого ранга заявляет-"давайте сдадимся". Это что было?
показати весь коментар
08.08.2022 15:16 Відповісти
Это твое менние, а мое-косматая партнерша путина, сдала бы роисси Украину тихим сапом, все бы и не опомнились. За бабло, за которое она продаст все. Так что шо Янукевич, что воровка-разные сорта дер..ма.
показати весь коментар
08.08.2022 15:20 Відповісти
Ющенко о Юле и Яныке сказал: "Це два чоботи з однієї пари".
показати весь коментар
08.08.2022 16:40 Відповісти
Нагадайте, з чиєї ППО Грузія тоді збивала кацапські ваєнні літаки?
показати весь коментар
07.08.2022 22:12 Відповісти
Потом пуцькин обещал Юшенко это припомнить.
показати весь коментар
07.08.2022 23:58 Відповісти
ні, ***** тоді мовчав, обіцяв "припомнить" Дімон.
показати весь коментар
08.08.2022 08:58 Відповісти
Має бути соромно не нам, а славнозвісній західній цивілізації "світла та добра", яка на повірку виявилася цивілізацією "прибутків та бабла", тобто - абсолютно нічим не кращі за нас. Ще тоді треба було висадити славетних морських піхотинців з транспортників у кремлі, і *********** на *** все ото кацапське шобло во славу Світла і Добра! Але куди, там же "бізнес партньори" і "істочнік дешовава газа і нєфті"...
показати весь коментар
07.08.2022 22:27 Відповісти
Ющенко дав наказ заблокувати кораблі Чорноморського флоту в Криму, щоб вони не змогли взяти участь у бойових діях .рашки проти Грузії.
Ющенко літав у Грузію в той тривожний час, щоб підтримати братній народ.
показати весь коментар
07.08.2022 23:31 Відповісти
хорошо, приказ отдал (или по телеку всего-лишь пригрозил, а то и вовсе не отдал). а по факту - "Москва", тот самый который в 2022-м пошел ко дну, "спокойно" пришел к берегам Грузии, занял Поти, отработал и вернулся в порт базирования в Крым (Украина). Но, в Грузии истерику не поднимали по этому поводу, прекрасно понимая что приказ президента Украины по блокировке ВМС рашки имеет не больше силы чем "глубокая озабоченность" запада. По санкциям со стороны Украины по отношению к рашке и слыхом не слыхали из-за войны с Грузией (хотя Саакашвили предупреждал что следующим будет Украина, но мало кто верил и в самой Украине, считали всего-лишь пустой болтовней и попыткой сгустить краски), а Тимошенко (вполне высокопоставленный представитель Украины) с прической Лесии Украинки хихикала в угоду карлику по поводу его реплики насчет галстука. Вот это факт. В обиде ли в Грузии на Украину? Нет, вовсе нет, прекрасно понимая что Украина реалистично на тот момент сделала максимум что могла, никто и не ожидал что Украина начнет войну против рашки, а благодарность за предоставление украинских вертолетов и вывозе грузинских беженцев в сентябре 1993-го года, когда беженцам из Сухуми пришлось уходить через горные перевалы (которые уже были заснежены) отлично помнят грузины
показати весь коментар
08.08.2022 09:15 Відповісти
Попытка блокировки была, был виведен в море корабль украинских ВМС но он "поламался" и не смог ничего зделать. Уверен что команда корабля сейчас служит в ЧФ РФ.

Думаю, многие понимали что Украина может быть следующей, но слишком много "ваты" хотели этого и власть слишком не хотела "провоцировать". В том числе и Тимошенко которая пыталась держаться серидины, что было по сути здачей Украины. Сейчас мы имеем то что имеем. Получили позор и войну.
показати весь коментар
08.08.2022 17:08 Відповісти
Автору респект!Зміг знайти сили для самокритики а не виправдовувань.
показати весь коментар
07.08.2022 23:33 Відповісти
Автор преуменьшает заслуги Украины перед Грузией. Статья из российских СМИ 2008-го года.

"Украина впервые сознательно воевала против РФ"

...в составе всех расчетов средств ПВО, поставленных из Украины и участвовавших в боевых действиях, находились граждане Украины - специалисты по боевому применению и эксплуатации комплексов "Бук-М1" и "Оса", - сказал Круш. Как заявил генерал, "самым неприятным для нас является тот факт, что в ходе вооруженного конфликта впервые в новейшей истории Украина сознательно воевала против Российской Федерации". "И в первую очередь это касается применения Грузией поставленных с Украины вооружений ПВО"

https://www.interfax.ru/russia/53932
показати весь коментар
08.08.2022 02:45 Відповісти
100%!... если бы не наши Буки..Грузия за 5! дней сбила около 20 подтверженных летательных аппаратов!, чем утихомирила русский пыл...
показати весь коментар
08.08.2022 08:02 Відповісти
да ладно, какой к черту утихомирило. Я сегодня никак не пойму почему рашка остановилась там где остановилась. Для тех кто не в курсе и знает Грузию, в смысле географии. Рашка в августе заняла: 1. всю территорию Цхинвальского региона, в том числе и Ахалгорский район где вообще никогда не было военных столкновений, ни в августе 2008-го, ни в 90-х; 2. Абхазию (Кодорское ущелье); 3. вне зоны конфликта - в центральной части Грузии город Гори и Хашури (перекрыв центральную трассу, связывающую запад и восток страны (Тбилиси - Кутаиси), 40 км до Тбилиси. В западной Грузии - основной порт Поти, далее Зугдиди, Сенаки. Практически Грузия была полностью парализована, единственно ВМС США зашли в Батуми для "гумманитарной помощи", читай чтобы рашка не блокировала и Батуми. Для недопущения бомбардировки аэропорта в Тбилиси приезжали и приезжали президенты, министры иностранных дел, премьеры и т.д. в Тбилиси, в том числе и Ющенко. Скорее всего была информация что планировалась атака на Тбилиси, чуть ли ежедневно дежурили таким образом. Но опять же это рашку не сильно остановило бы, просто они еще не знали как далеко им позволят зайти, ну и увидели что в принципе можно пойти значительно дальше
показати весь коментар
08.08.2022 09:28 Відповісти
Питання: "Я сегодня никак не пойму почему рашка остановилась там где остановилась"
Відповідь: "ВМС США зашли в Батуми для "гумманитарной помощи"
показати весь коментар
08.08.2022 11:44 Відповісти
Тобто українських БУКів в Грузії не було? І українські гелікоптери не вивозили людей з Абхазії під час перщого нападу кацапії на Грузію? Ню-ню.
показати весь коментар
08.08.2022 22:52 Відповісти
та ну.... Ющенко поехал в Тбилиси под русские танки... и поддержка грузин была огромная!
показати весь коментар
08.08.2022 08:01 Відповісти
Неправда. Тільки Ющенко та фракція НУНС у ВР підтримували Грузію. Юдя і Литвин (тоді спікер), а також більшість у ВР - відмовились.
показати весь коментар
08.08.2022 09:00 Відповісти
АВТОР -плюс!! за спробу бачити свою провину! коли такого дочекаємось від гнусавого???
показати весь коментар
08.08.2022 09:08 Відповісти
Коли бачу репліки співвітчизників про розчарування у державі Грузії )) Джерело:
Ну а - яка повинна бути реакція ? Грузія не хоче приєднуватись до санкцій , то може українцям радіти з цього приводу . !? .
Звісно ж в українців ( та й в будь якої нормальної людини ) , подібні ситуації викликатимуть розчарування ,, невже може бути по іншому . ?
І це стається автоматично , підсвідомо , і незалежно від того - яка була їх позиція по Грузії - 12 років тому . Це нормальна реакція .
Я теж не завжди в захваті від вчинків своїх , наприклад -друзів , але вони для мене всеодно не перестають бути друзями .
показати весь коментар
08.08.2022 10:15 Відповісти
Цікава і правдива стаття в тему на Главкомі: "https://glavcom.ua/country/politics/richnitsja-vijni-u-hruziji-sotsmerezhi-napali-na-timoshenko-foto-866487.html Річниця війни у Грузії. Соцмережі vs Тимошенко "
Згадати все! Обов'язково пам'ятати довіку оці зради демократії та політичних союзників!

До речі, через це (і не тільки; а й історія блокування отримання ПДЧ НАТО, газові угоди з ******) я згодом відмовився ставити галочку в бюлетні навпроти юдьки; а в бюлетні послав ***** обох, і в знак протесту проти політики Гуменюка і його "політбюро" подав у відставку з посади голови регіонального відділення Всеукраїнського Об'єднання ветеранів.
показати весь коментар
08.08.2022 15:27 Відповісти
Між Україною і сьогоденною Грузією більше спільного ніж розбіжностей. Ми вийшли із однієї діжки з гівном під назвою СРСР. І в нас і в Грузії владу фактично узурпували клани. На відміну від України в Грузії був Саакашвілі. Це такий собі закавказький Бальцерович, який корумповану, кримінальну країну за своє президентство перетворив чи не найбільш динамічно розвиваються країну в закавказзі. У кожної перемоги є своя ціна. У Саакашвілі це було досить жорстке поводження з оппозицією і конкурентами. Але і результати були приголомшливі, Грузія піднялася на 30 місце по рівню корупції в світі, реформи поліції, держпослуг були феноменальні. На сьогодні Грузія при іванішвілі більше йде в фарватері Росії як і арменія. Притому що завдяки Росії Грузія втратила абхазію і південну осетію. Сьогодні грузинські добровольці воюють на стороні України і ми маємо вклонитися їм за допомогу у подоланні нашого спільного ворога рашки. Я думаю, що грузини самі розберуться як їм жити далі...
показати весь коментар
08.08.2022 15:59 Відповісти