6187 відвідувачів онлайн
11 069 22
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Обирати правду, а не солодкі ілюзії

тв

Увімкнув телевізор у палаті і побачив у новинах якогось експерта, який із серйозним сьорбалом щось там прогнозував зі словами "путін на таке не піде, бо росії це невигідно".

Ви там зовсім їб@нулися чи тільки частково?

А влаштовувати повномасштабну війну було вигідно? А вбивати дітей було вигідно? А під камерами всього світу рівняти з землею цілі міста було вигідно? У Бучі закопувати мирних мешканців вигідно було?

Ця війна із самого початку, з 2014 року — не про раціональність. А з лютого місяця цього року були викинуті на смітник навіть залишки здорового глузду.

Якщо століття тому для росії було економічно вигідно захоплювати українські землі, то зараз, у XXI столітті, жодного раціонального сенсу немає й бути не може. росія не помирала від голоду до початку війни. росія була економічно набагато більш сильною, ніж Україна, у неї банально було більше грошей — нафта й газ чудово продавалися.

Весь світ боявся російську армію, Україна не мала перспектив вступу до ЄС і НАТО в короткостроковій перспективі — до війни все було для росії досить і досить непогано.

Тепер росія втратила майже все і продовжує втрачати. Нічого не отримавши від війни, вона отримала масу проблем, які в перспективі призведуть її до розпаду. Тож у росії не було жодних раціональних причин влаштовувати війну, бійню й геноцид.

Чи означає це, що росія не розпочала війну? Ні. Вона це зробила. Вона розпочала війну, яку не могла виграти. Повністю наплювавши на раціональність як явище.

Тому люди, які зараз розповідають нації про якусь там раціональність росії, про "вони на це не підуть" і "їм це невигідно", шкодять. Бо дають українцям ілюзії замість гірких фактів.

А факти такі, що росія — це скажений хижак, який сам помирає від свого сказу, але здатен на будь-які мерзенні вчинки. Це не про раціо, це про хворобу. Тому не треба заспокоювати себе стабільним фронтом, санкціями й перспективами. Треба бути готовими до всього, і ми як нація є достатньо дорослими, щоб обирати правду, а не солодкі ілюзії.

Вони цілком можуть ще раз кинути війська на Київ. Вони можуть проголосити мобілізацію і спробувати закидати нас гарматним м‘ясом. Вони можуть робити будь-які жорстокі та алогічні речі, які ми не можемо спрогнозувати, бо ми в здоровому глузді, а вони — ні.

Тому ми маємо бути готовими до всього. Ми не можемо розслаблятися. Ми маємо постійно, щодня розвивати армію та економіку, робити все для того, аби країна ставала сильнішою. Маємо постійно нагадувати і собі, і світу, що нас оточує: доки росія поряд — усі в небезпеці.

Так, це дискомфортно. Це напружує. Дуже хочеться сховатись за думкою, що найгірше вже позаду, лінія фронту стабільна і всі випробування завершені.

Але ми сильні. А сильним не потрібні ілюзії. Сильним потрібна правда. А правда в тому, що доки скажений звір живий — від нього не можна відводити очей. І тим більше не можна думати, що навіть важкі рани його зупинять.

Вбий. Зроби контрольний. Перевір пульс. Глибоко закопай.

І тільки тоді святкуй перемогу.

Підтримайте ЗСУ

Гривня, валюта і крипта — https://bit.ly/33x63od

PayPal — [email protected]

(Обираючи в "Payment type" між опціями "For goods and services" та "For friends and family", варто обрати "For friends and family")

Юрій Гудименко, сержант ЗСУ, командир саперного відділення, до 24.02.2022 лідер Демократичної Сокири

Топ коментарі
+12
Цілком можливо, що Юрій таки вперше включив телевізор з 24 лютого, бо вже 25 лютого він був на фронті, а там, як ви можете собі здогадатись, не дуже до телевізора.
А зараз він після тяжкого поранення перебуває у лікарні й навіть поки самостійно пересуватись не може, у нього пошкоджено хребет.
показати весь коментар
30.08.2022 18:23 Відповісти
+11
Якщо агресор роками, а в кінці - місяцями відкрито готується до нападу (накопичує на кордоні війська, проводить навчання з їх злагодження), а потенційна жертва нападу в цей час спостерігає і ніц не робить щоб до цього підготуватися (розміновує рубежі, рубає воєнні програми, зменшує витрати на утримання армії) - то цілком логічно що умови для нападу складуються дуже сприятливі.
І цей напад цілком логічний.
Інша справа що ми (звичайні громадяни - не всі але абсолютна більшість) вірить у це просто відмовлялися ігноруючи цілком реальні речі і події які відбувалися навколо - то велике питання у кого в даному випадку спрацював ірраціональний підхід.

Спочатку свати, потім серіал про слугу, тепер відосіки (в реалі) - ось що формує наше "раціо" сьогодення. Хочу помилятися але це дуже схоже на подальшу розбудову вщент ірраціонального суспільства.
показати весь коментар
30.08.2022 14:47 Відповісти
+10
В 19-ому люди обрали не правду, а солодкі ілюзії, ключове слово «солодкі».
Так буде і надалі.
Після початку АТО ходив вислів: хлопці прийдуть-порядок наведуть.
Прийшли.
Навели?
Зараз буде те саме.
Це суспільство хворе на совок і халяву, і, чим далі, тим більше мені здається, що вогонь війни не стане таким, що очистить.
Вова стане, як раб, на коліна, скаже «пробачте», і нарід пробачить. І ті, хто втратив здоров'я, і ті, хто друзів і рідних, і ті, хто просто втратив щось важливе, пробачать.
І все продовжиться.
Я вирішив, що при першій можливості, поїду. Не хочу ходити по колу, як віслюк за примарною морквою.
показати весь коментар
30.08.2022 20:52 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Не зовсім згоден з автором. Я певен, що якби ***** знав, у що це виллється - він би ні за що не пішов на це. А так - він був певен, що все закінчиться за 3 дні з мінімальними жертвами з обох боків (на початку - потім би тихенько зникали всі незгодні). На це його наштовхував вибір мудрого наріду, що стомився від війни, недооцінка настроїв у суспільстві, та, дуже ймовірно, певні домовленості з діючою владою (не дарма ж розміновано південь було, правда?) з приводу сходу та півдня.
показати весь коментар
30.08.2022 14:41 Відповісти
Ю. Гудименко має рацію - московія це скаженний хижий звір, невже ви не чуєте, що говорять рашисти, як вони підтримують свого вожака. А ще "слуга народу" є спецоперація кремля і тільки рішучість українців стримує наших "слуг", боюся, що контрнаступ приведе нас до втрати незалежності, щось неспокійно на душі з нашим контрнаступом, щоб не було це підставою для знищення патріотів України, а з манкуртами можна будь-що проголосити.
показати весь коментар
30.08.2022 19:04 Відповісти
Вибачте, але поки що путінові нічого поганого не сталося від цієї війни. Так. Легкий нежить. Рейтинґ лише росте.
показати весь коментар
30.08.2022 21:31 Відповісти
Якщо агресор роками, а в кінці - місяцями відкрито готується до нападу (накопичує на кордоні війська, проводить навчання з їх злагодження), а потенційна жертва нападу в цей час спостерігає і ніц не робить щоб до цього підготуватися (розміновує рубежі, рубає воєнні програми, зменшує витрати на утримання армії) - то цілком логічно що умови для нападу складуються дуже сприятливі.
І цей напад цілком логічний.
Інша справа що ми (звичайні громадяни - не всі але абсолютна більшість) вірить у це просто відмовлялися ігноруючи цілком реальні речі і події які відбувалися навколо - то велике питання у кого в даному випадку спрацював ірраціональний підхід.

Спочатку свати, потім серіал про слугу, тепер відосіки (в реалі) - ось що формує наше "раціо" сьогодення. Хочу помилятися але це дуже схоже на подальшу розбудову вщент ірраціонального суспільства.
показати весь коментар
30.08.2022 14:47 Відповісти
Тобто те що маньяк мислить нераціонально з точки зору здорового глузду потенційної жертви ніяким чином не впливає на реальність нападу.
показати весь коментар
30.08.2022 14:54 Відповісти
і людям це подобається - аж плескають у долоні... куди ми котимося навіть думать не хочеться, впевнено перетворюємося на натовп шанувальників куміра (не бачу принципової різниці чим в такому випадку відмінність між нами і шанувальниками кім чен ина)
показати весь коментар
30.08.2022 14:57 Відповісти
я не дивилася свати, потім серіал про слугу тому 24 лютого сказала---вони таки це зробили. І зовсім не була здивована. Рушниця яка заряджена висіла на стіні, таки вистрелила.
показати весь коментар
01.09.2022 23:53 Відповісти
Цілком можливо, що Юрій таки вперше включив телевізор з 24 лютого, бо вже 25 лютого він був на фронті, а там, як ви можете собі здогадатись, не дуже до телевізора.
А зараз він після тяжкого поранення перебуває у лікарні й навіть поки самостійно пересуватись не може, у нього пошкоджено хребет.
показати весь коментар
30.08.2022 18:23 Відповісти
Що ти тут робиш, якщо не знаєш, хто такий Гудименко і як він був поранений? Вали, дивись телемарафон...
показати весь коментар
31.08.2022 14:03 Відповісти
Нинішня влада побудувала сою роботу з московією шляхом таємних договорняків. Все повинно пройти швидко і "побудова руцького міра в Україні гарантована Але патріотично налаштовані громадяни України сказали НІ, А єврейські хлопчики --тепер на словах великі патріоти. Брехня дуже шкодить,а полуправда --ще більше.
показати весь коментар
30.08.2022 16:10 Відповісти
Я щось не зрорзумів...Що ? - й з дорожного будівницьтва зняти гроші на армію? Може, ще й приватізацію в час воєнного стану не починати? Й припинити віддавати народні кошти бені в судах ? Й - замість "На добраніч діти" - не читати кожен вечір мульню по телесуфлеру, що ось-ось ми перможемо ? На це натяка автор ?
показати весь коментар
30.08.2022 16:32 Відповісти
Якщо обирати правду, то боневтіка разом з його кагалом потрібно б було розвішати на ліхтарях за десятки тисяч загиблих з його вини українців.
Але ж неначасі, млять!
показати весь коментар
30.08.2022 19:24 Відповісти
В 19-ому люди обрали не правду, а солодкі ілюзії, ключове слово «солодкі».
Так буде і надалі.
Після початку АТО ходив вислів: хлопці прийдуть-порядок наведуть.
Прийшли.
Навели?
Зараз буде те саме.
Це суспільство хворе на совок і халяву, і, чим далі, тим більше мені здається, що вогонь війни не стане таким, що очистить.
Вова стане, як раб, на коліна, скаже «пробачте», і нарід пробачить. І ті, хто втратив здоров'я, і ті, хто друзів і рідних, і ті, хто просто втратив щось важливе, пробачать.
І все продовжиться.
Я вирішив, що при першій можливості, поїду. Не хочу ходити по колу, як віслюк за примарною морквою.
показати весь коментар
30.08.2022 20:52 Відповісти
погоджуюся на 100%, питання не в правителі (царі, монархі, королі...) питання в тому що народ погоджується терпіти (тобто що йому подобається) - те і маємо
показати весь коментар
30.08.2022 21:46 Відповісти
Я не пробачу. Ні Вову ні його виборців. Так само вирішив - тільки війна закінчиться - поїду. Не хочу, щоб дитина жила в суспільстві, де 3 з 4 людей довбойоби.
показати весь коментар
30.08.2022 22:29 Відповісти
+
показати весь коментар
30.08.2022 22:35 Відповісти
В сьогоднішній реальності найбільш раціональними діями і влади і людей в Україні є потреба казати правду. Якою б гіркою вона не була. Це єдиний шанс відновити довіру між владою і суспільством. Але я все ж таки реаліст а не оптиміст, тому змушений констатувати, що правду від ЦІЄЇ влади ви не дізнаєтесь НІКОЛИ. От якщо її змінять неважливо як, примусово, або на виборах, тоді є шанс, що наступники вимушені будуть віддати агнца на заклання. Тому що відповідати за злочинні дії ЦІЄЇ влади жодний наступник не захоче. А таких дій багато і всі вони тягнуть як мінімум на пожиттєве ув'язнення. Одна тільки здача цією владою півдня і саботаж переозброєння є тяжкими злочинами проти народу України.
показати весь коментар
31.08.2022 03:01 Відповісти
Нам сьогодні пропонують сплотитися навкруг зе команди. Притому що ця команда на сьогодні себе повністю 100% дискредитувала. Під керівництвом цих клоунів ми прийшли до цієї війни повністю непідготовленими, маємо нерозкриту зраду на чонгарі, маємо масову втечу на початку війни держслужбовців і слуг народу і прямо зараз бачимо відвертих колаборантів труханова і вілкула, які ллють нам у вуха договорняк з пуйлом. Ця влада на сьогодні повністю себе дискредитувала і править в Україні тільки за умови військового стану. Як тільки погрози задля розправи послабнуть або люди перестануть на них реагувати, цю владу просто знесуть, тому що це фєєріческіє ********.
показати весь коментар
31.08.2022 03:13 Відповісти
Наше інформаційне поле взагалі перетворилося на цирк.Так звані експерти,з ранку до ночі розказують що путін думає,що путін знає,що путін зробить.Сам Макрон признався,що часто говорить з путіном,але поняття не має,що той думає і знає))https://www.youtube.com/watch?v=TzV3-VjPuM8
показати весь коментар
31.08.2022 06:50 Відповісти
Проблема власти и Европы, что они почему-то постоянно ищут рациональное зерно в действиях кацапов. А пора уже давно принять за аксиому, что поведение кацапа это броуновское движение вечно срущей инфузории. Задача кацапа как можно в больших местах и как можно больше насрать. Никакой логики, никакого смысла. Тупо жизнь ради зла. Вы ждете логики от страны которая занимает 17млн кв. км, но которая удавится за Херсон или Луганск, серьезно?
Во всем согласен с Юрием, выздоравливай!
показати весь коментар
31.08.2022 11:00 Відповісти