11171 відвідувач онлайн
6 772 14
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Армія майданна проти армії колгоспної. Час для змін

Армія - це завжди відображення соціального устрою.

Українське суспільство та держава організовані як великий Майдан. Українці мають перевагу у мотивації вільних людей, які захищають свою свободу, в імпровізації, в ініціативі. Але нам не вистачає системності, організованості, стратегічного планування. Нам потрібні порядок та логіка, зрозумілі для всіх, які виконуються усіма. Бо війна - це складна мозаїка, і щоб здобути перемогу, дуже багато факторів та речей треба контролювати та використовувати в конкретній точці та у конкретний час. Потрібне системне планування, бо ми швидко вчимось, але дуже повільно та нерівномірно впроваджуємо зрозумілі речі.

Росія зі своїм колгоспним устроєм, відсутністю свободи слова, утиском індивідуальності, запереченням громадянських прав має централізоване державне управління. І Росія намагається добитися переваги за рахунок свого устрою. Вони силоміць та за гроші заганяють на фронт якомога більше людей і нав'язують нам розмін. Росія провела мобілізацію та створила перевагу у чисельності на фронті. Тепер вони вчаться в української армії та намагаються копіювати рішення, які дали нам перевагу у війні. Централізація дає ворогу можливість швидко масштабувати ухвалені рішення.

Щоб розгромити ворога у такій війні, треба впроваджувати перевагу в якості, а не в чисельності.

Щоб лінію фронту визначали ряди сенсорів, дронів, машинне бачення, а не відмітки СП-шек.

Щоб кожен солдат мав максимально можливий рівень ситуаційної обізнаності на своїй ділянці фронту, і був сталий зв'язок.

Щоб на фронт поступали виключно люди з базовою підготовкою, і щоб підготовка не припинялась навіть на фронті.

Щоб кожна частина просувала кращих бійців у сержанти та офіцери, надавала підготовку для постійного створення командних кадрів.

Щоб операція починалась з єдиного командного центру, який бачить обстановку, має зв'язок та взаємодію з усіма силами, щоб уникати хаосу.

Щоб забезпечення та озброєння були результатом оборонного планування, а не постійних хитань та пустих прес-релізів.

Щоб була нарешті створена доктрина, яку саме армію ми зараз будуємо та які пріоритети треба реалізувати, враховуючи наявні ресурси.

Є багато таких "щоб"...

Війна - це протиборство двох систем, і в першу чергу - боротьба державних та суспільних устроїв. Майдан виграє швидше та з найменшими втратами, якщо зможе використати наші сильні сторони. Порядок та планування нас посилить без додаткових ресурсів.

Топ коментарі
+17
Все вірно.
Але змін годі чекати за цієї влади, бо вона абсолютно безпорадна.
І не лише в питаннях військового будівництва, в усьому.
Вона працює за гаслом, як у Ільфа і Петрова: спасіння потопаючих справа рук самих потопаючих.
Непрфесійні, нахабні, жадібні невігласи все ще сидять у владних кабінетах. Вони скиглять, жаліються на нестачу допомоги, розводять руками і приписують собі здобутки інших.
показати весь коментар
20.11.2022 11:11 Відповісти
+7
Ну так Майданна!!!
А влада зелених - це влада антиМайдана.
Відчуваєте різницю?
показати весь коментар
20.11.2022 13:34 Відповісти
+4
Згоден з Юрієм на всі 100%. Але поки прийняття стратегічних та тактичних рішень залежатиме від антидержавної корумпованої ватної "квартальної" корости, реальних позитивних змін в країні годі й чекати. За цих ватних невігласів й далі буде продовжуватись реаліті-шоу замість реальних дій та реформ, без яких воююча країна не зможе ефективно вирішувати як оборонні потреби так і економічні, які доречі абсолютно пов"язані. Вже зараз потрібно на рівні керівництва держави мати план відбудови країни після нашої перемоги, план всебічний, і щодо економічної відбудови і щодо військової і щодо політичної, треба зробити можливе й неможливе, щоб країна таки стала членом НАТО. Але хто все це буде зараз робити??? Та підла двулика погань з ОПи? Україні потрібна нова національна еліта і вона вже є, вона своїм потом і кров"ю заслужила стати у керма держави. Але спочатку потрібно видалити ту коросту, яка наросла за останні роки й свідомо не дає відновити державний організм.
показати весь коментар
20.11.2022 12:55 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Все вірно.
Але змін годі чекати за цієї влади, бо вона абсолютно безпорадна.
І не лише в питаннях військового будівництва, в усьому.
Вона працює за гаслом, як у Ільфа і Петрова: спасіння потопаючих справа рук самих потопаючих.
Непрфесійні, нахабні, жадібні невігласи все ще сидять у владних кабінетах. Вони скиглять, жаліються на нестачу допомоги, розводять руками і приписують собі здобутки інших.
показати весь коментар
20.11.2022 11:11 Відповісти
Я повністю підтримую пана Бутусова - влада повинна бути майданна. А ви ж на кого пропонуєте змінити таких ненависних зелених?
показати весь коментар
20.11.2022 12:06 Відповісти
Ну так Майданна!!!
А влада зелених - це влада антиМайдана.
Відчуваєте різницю?
показати весь коментар
20.11.2022 13:34 Відповісти
Справа у тому, хто і кого в цей термін вписує. Я, наприклад, не можу назвати майданною владу, в яку входили бувші риги, чиновники Януковича та працівники мацковських установ. А ви?
показати весь коментар
20.11.2022 15:15 Відповісти
Так саме зараз у владі чиновники часів Януковича. І в ОПі сидить і їх лобіює такий собі Татаров - мент, який стверджував, що майданівці самі у себе стріляли.

Що ви тут с хитрощами намагаєтесь вдати теперішню зермаковську владу за патріотичну?! Це ворожа влада до України та українців.
показати весь коментар
20.11.2022 15:53 Відповісти
Так, у зелених є Татаров, який в часи Януковича працював в МВС і мав стосунок до репресій проти майданівців. За це вони заслуговують, щоб їх не переобрали. Але так і не зрозуміло, кого ви бачите замість них. Це військова таємниця? І чи згодні ви, що хто працював на Януковича та його злочинний режим і ті, хто призначав його посіпак (це стосується не тільки Татарова, а всіх)на високі посади не мали права більше навіть пхатись у владу?
показати весь коментар
20.11.2022 16:44 Відповісти
Я кого бачу замість них? Що за дебільне питання? Я вважаю, що нарід, що обрав Зе-квартальщіків - це інфантильні дурні, тупі домохазяйки, малороси нєдодєланиє.
Ваше питання "хто замість них?" має на увазі, що крім них більше то і нема кого!!!
Це дуже образливо і зневажає тих, хто відновлював і відновив армію з 2014 року (початок агресії московії), хто запровадив гасло "Геть від Москви!", хто підписав Асоціацію з ЄС, хто домігся впровадження в Україні Помісної православної церкви, хто домігся запису у Конституцію вступ до НАТО тощо, тощо, тощо...
А ви намагаєтесь тролити тут і тим видаєте свою ватність.
З вами не цікаво.
показати весь коментар
20.11.2022 17:01 Відповісти
Ось бачите, насправді ви не за цінності, які виборював Майдан, бо незгідні з тезою Бутусова, що армія як і влада повинні бути майданними і всі хто виступав проти Майдану, а тим паче боровся з ним, не повинні бути при владі. І ви не проти покидьків, які працювали на проросійську банду Януковича в принципі. Ви лише проти Татарова та зелених, але здатні панять і простіть антимайданівців, якщо вони належать когорти тих, чиї пропагандистські лозунги, які з'явились лише на початку 2019;року, ви вигукуєте
показати весь коментар
20.11.2022 17:53 Відповісти
Ви ідіот!
показати весь коментар
20.11.2022 18:21 Відповісти
А ви адепт Антимайдану, як і всі хто вдають з себе патріотів, а хочуть повернути до влади ще більше людей Януковича ніж є у зелених, які до речі й не примазуються до нього
показати весь коментар
20.11.2022 19:05 Відповісти
Згоден з Юрієм на всі 100%. Але поки прийняття стратегічних та тактичних рішень залежатиме від антидержавної корумпованої ватної "квартальної" корости, реальних позитивних змін в країні годі й чекати. За цих ватних невігласів й далі буде продовжуватись реаліті-шоу замість реальних дій та реформ, без яких воююча країна не зможе ефективно вирішувати як оборонні потреби так і економічні, які доречі абсолютно пов"язані. Вже зараз потрібно на рівні керівництва держави мати план відбудови країни після нашої перемоги, план всебічний, і щодо економічної відбудови і щодо військової і щодо політичної, треба зробити можливе й неможливе, щоб країна таки стала членом НАТО. Але хто все це буде зараз робити??? Та підла двулика погань з ОПи? Україні потрібна нова національна еліта і вона вже є, вона своїм потом і кров"ю заслужила стати у керма держави. Але спочатку потрібно видалити ту коросту, яка наросла за останні роки й свідомо не дає відновити державний організм.
показати весь коментар
20.11.2022 12:55 Відповісти
Від першої особи, чи-то державної чи корпоративної інституції, йдуть або підсилюючі хвилі компетентності й енергії, або послаблюючі - нехлюйства й безпорадності.
Цивілізація невпинно крокує від державного до корпоративного в організації і управлінні всіх вимірів людського буття.
Незважаючи на плачевні наслідки роботи зе-команди, які призвели до повної залежності нашої держави від зовнішньої допомоги, в Україні поволі формується корпорація військовиків, що при підтримці громадянського суспільства крок за кроком відсуватимуть якнайдалі тих, хто не готовий боротись з рашистською пітьмою, працюючи на перемогу України в цій війні.
показати весь коментар
20.11.2022 14:30 Відповісти
Це все називається військова машина наступного покоління і наших військових вже навчають в Великобританії, в Німеччині, дають досить ******* зброю. В нас нема ******** винищувачів, армії дронів, інших роботів, цілісної ППО як купола над країною, але якісь елементи нової якості, мабуть, вже є, як в софт, так і в хард-площинах. Так, треба переходити на стандарти НАТО в цілому і конкретному, які ще варіанти?)

Але це все було би зайвим, якщо б у нас в країні люди були абсолютно залізно впевнені, що вони належать до західної цивілізації, а не "яка різниця". Якщо б ми були так впевнені та монолітні, як от поляки - "поляк єден", то рашисти б не вважали, що нас можна перепрограмувати та зробити правильними росіянами і всі ції геноцидні концепти на кшталт демілітаризації, денаціфікації, деукраїнізації були б просто немислимі.

Ми для них здавалися легкою здобиччю, щоб зробити нас росіянами, а також нагадати тим молодим росіянам, які поринули в віртуальні всесвіти, що ось він який код РФії - реальність РФії ось цей код.

Усі росіяни вже мають цей імперський(або як я називаю цей код кодом людожерів) код, вони його транслюють навіть через заперечення як Макаревич, наприклад, чи будь-який журналіст з РФії, як Невзоров,
Найдовіреніша людина до Путіна - повар, звичайно, незвичайний повар, а повар з кваліфікацією в стравах з людей)

Подивіться під цим кутом на "73 відсотки за Зеленського" і на всю подальшу "політику"
показати весь коментар
20.11.2022 15:04 Відповісти
Нажаль армія в нас залишилась по суті радянською. А мобілізована армія це взагалі просто витрачені людські життя на повітря. Сьогоднішня війна високотехнологічна. Дрон на основі гідроскутера за ціною 30-40 тисяч доларів може пошкодити а при вдалому попаданні і потопити рашистський фрегат ціною в десятки мільйонів доларів. Розрахунок з дроном для скидання шести мін має набагато більшу влучність ніж просто міномет. Сьогодні головне навантаження війни лягає на керовані снаряди, високоточні ракети, розвідувальні і ударні дрони і БПЛА, супутникову і електронну розвідку. А те що сьогодні військомати відлавлюють невмотивованих людей, це як калькулятором забивати цвяхи. І це я мовчу про зрадництво і здирництво влади, за офшори і віли якою гинуть прості українці.
показати весь коментар
20.11.2022 19:10 Відповісти