7374 відвідувача онлайн
15 672 64
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Як "весільні" дрони виявили відсутність оборонної політики

коптер,дрон,mavic,мавік,dji

Нарешті був час подивитись інтерв’ю міністра оборони на ЛБ.ua. За слів міністра виявилось, що "весільні" дрони Мавік нібито не потрібні військовим, і тому вони їх нібито не хочуть закуповувати.

На мій погляд це показує, що Міноборони дуже далеко від усвідомлення характеру та потреб сучасної війни, і тому насправді відсутня оборонна політика, за яку воно відповідає.

Очевидно, що відсутність закупівель малих дронів обумовлює і відсутність уваги міністерства оборони до створення організаційно-штатної структури підрозділів безпілотної розвідки в усіх ланках, а через це відсутність і тактики застосування дронів як головного елемента сучасної тактичної розвідки та бойового управління.

Важко повірити, що військові відмовляються від квадрокоптерів, коли на фронті це першочергова потреба, про це говорять усі без виключення військові частини. Навіть цікаво, хто каже інакше.

Мавік - це основний предмет закупівлі на фронті. "Весільні" квадрокоптери у зв’язці з Старлінком створюють командирам ситуаційну обізнаність та бойове управління та корегування вогню на фронті.

Закупівлі дронів критично необхідні, і в набагато більших масштабах. Це той напрямок, де Україна має можливості досягнути переваги над ЗС РФ. І саме Міноборони має створити оборонне планування для постачання дронів усіх необхідних типів, і зробити це треба хоча б зараз.

На жаль, через бездіяльність Міноборони Резнікова вже 11 місяців продовжується безлад з боку Держаноі служби експортного контролю, яка досі, навіть після скандалу, не відмінила свої шкідливі для держави рішення щодо визнання малих квадрокоптерів товаром подвійного призначання.

На цей момент обмеження досі не дозволяють безперешкодно ввозити Мавіки, у одного з фондів застрягло кількасот квадрокоптерів на кордоні, в той час як вони критично необхідні на фронті.

Міноборони повинно усвідомити, що квадрокоптери мають постачатись в Україну та вироблятись тисячами, і пан Резніков відповідає в першу чергу за те, щоб створити для цього умови.

Топ коментарі
+60
Тут не звільняти потрібно, а розслідувати.
Він сам собі суперечить - якщо це "весільні" дрони, то чому вони подвійного призначення?
А якщо вони потрібні для війни, то чому не закупається організовано.
Власне це показує на яку сторону працює ця людина.
показати весь коментар
05.01.2023 10:48 Відповісти
+54
Хтось очикував іншого від пана міністра? Просто нагадаю його дзвінки напередодні лютого 2022 міністру оборони Біломосковії і мантри, що він (Рєзніков) отримав особисті запевнення, що наступу не буде. Розумієте усю глибину стратегічного мислення? Так само і по дронах рівня відділення/взвод/рота, це, якщо пан міністр уявляє собі, чим займаються відділення/взвод/рота.
показати весь коментар
05.01.2023 11:00 Відповісти
+33
Людина абсолютно ліва і їй ніколи займатись закупівлями, навіть цікавитись, бо коли ж йому.... він дбає лише про інформаційну оборону пОПи президента.
показати весь коментар
05.01.2023 11:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Тут не звільняти потрібно, а розслідувати.
Він сам собі суперечить - якщо це "весільні" дрони, то чому вони подвійного призначення?
А якщо вони потрібні для війни, то чому не закупається організовано.
Власне це показує на яку сторону працює ця людина.
показати весь коментар
05.01.2023 10:48 Відповісти
Про що можна говорити, якщо баламутами анонсувались шашлики, а не війна ?
показати весь коментар
05.01.2023 14:35 Відповісти
Не «баламутами» , а кротами, « троянскими конями», 5- колонной ,гнидами …
показати весь коментар
05.01.2023 19:51 Відповісти
погоджусь
показати весь коментар
06.01.2023 12:29 Відповісти
Хтось очикував іншого від пана міністра? Просто нагадаю його дзвінки напередодні лютого 2022 міністру оборони Біломосковії і мантри, що він (Рєзніков) отримав особисті запевнення, що наступу не буде. Розумієте усю глибину стратегічного мислення? Так само і по дронах рівня відділення/взвод/рота, це, якщо пан міністр уявляє собі, чим займаються відділення/взвод/рота.
показати весь коментар
05.01.2023 11:00 Відповісти
Людина абсолютно ліва і їй ніколи займатись закупівлями, навіть цікавитись, бо коли ж йому.... він дбає лише про інформаційну оборону пОПи президента.
показати весь коментар
05.01.2023 11:03 Відповісти
Ну от Машовець наприклад нещодавно писав, що росіяни тим чи іншим чином отримали комплекси від DJI, які дозволяють вираховувати місце зльоту та посадки Mavic, а також перехоплювати управління над ними у повітрі. По цих даних потім корегується вогонь росіян.
Після цього не здивований, що Міноборони не збирається їх купляти чи навіть полегшувати їх ввезення.
показати весь коментар
05.01.2023 11:03 Відповісти
Цю проблему наші війскові вирішили ще навесні. Так що у вас дуже застаріла інформація. Те, про що ви пишете можливо лише при встановленні програмного забезпечення від DJI.
показати весь коментар
05.01.2023 11:18 Відповісти
Нарешті хтось почав коментувати з технічної точки зору. Якщо Вам неважко поясніть будь ласка. Я читав, що за допомогою технології DJI (виробник мавіків) AeroScope орки можуть відстежувати місцезнаходження дронів DJI + можуть наводити свої ракети на цівільні об'єкти в Україні. Чи це так? Я так зрозумів що у випадку відстежування, то це правда і "лікується" заміною мікрокоду дрона. А що з наведенням ракет? Дякую!
показати весь коментар
05.01.2023 15:08 Відповісти
користі від мавіків незрівняно більше ніж ризики від їх застосування.Систем які можуть наводитись на пульт - одиниці. А мавіків сотні.
показати весь коментар
05.01.2023 17:00 Відповісти
Якщо мова йде тільки про визначення точки приземлення, то я погоджуюсь. Але якщо дійсно є можливість наведення ракет на цивільні об'єкти, то це вже інша справа.
показати весь коментар
05.01.2023 18:02 Відповісти
На цивильные объекты проще наводить по GoogleMaps. Очередная страшилка. С лицензией от США не прокатило, генерируем новую чуш?
показати весь коментар
05.01.2023 18:56 Відповісти
О, я бачу у Вас великий досвід в наведенні ракет на цивільні об'єкти по GoogleMaps.
показати весь коментар
05.01.2023 19:21 Відповісти
Вам несколько раз ответили (в т.ч. и в других темах), проблема решена давно (еще с 2014 года), практически на самом нижнем уровне... А вы как при нейролингвистическом програмировании прододжаете свою мантру: "...Мавики зло, только животворящая экспортная лицензия может это зло побороть..." Пробуйте еще...
показати весь коментар
05.01.2023 20:14 Відповісти
Туфта чистой воды. Уже сколько было сказано на эту тему.
показати весь коментар
05.01.2023 11:18 Відповісти
Хлопці їх "перепрошивають"
показати весь коментар
05.01.2023 11:19 Відповісти
Я можу додати зі свого боку що імпорт ускладнюється тим фактом, що у квітні 2022 виробник мавіків китайська DJI заборонила продаж своїх дронів в Україну і в оркостан.
https://www.aljazeera.com/economy/2022/4/27/chinese-drone-giant-dji-suspends-business-in-russia-ukraine Chinese drone giant DJI suspends business in Russia, Ukraine | Russia-Ukraine war News | Al Jazeera
показати весь коментар
05.01.2023 15:17 Відповісти
Компания самостоятельно приняла решение по продукции гражданского назначения. А вот если бы это был реально товар двйного назначения, то был бы "бан" от госорганов КНР в виде не выдачи экспортной лицензии.
показати весь коментар
05.01.2023 18:46 Відповісти
The Shenzhen-headquartered company said on Wednesday it would suspend its business in the two countries while "internally reassessing compliance requirements in various jurisdictions".
показати весь коментар
05.01.2023 19:32 Відповісти
Adam Lisberg, DJI's director of corporate communications for North America, told Al Jazeera the company had taken the action "not to make a statement about any country, but to make a statement about our principles".

"DJI abhors any use of our drones to cause harm, and we are temporarily suspending sales in these countries in order to help ensure no one uses our drones in combat," Lisberg said.

DJI had last week reiterated that its products were intended for purely civilian use, saying its partners agree not to sell its products to "customers who clearly plan to use them for military purposes, or help modify our products for military use".
показати весь коментар
05.01.2023 19:58 Відповісти
Мне нравиться вот это: "DJI had last week reiterated that its products were intended for purely civilian use, saying its partners agree not to sell its products to "customers who clearly plan to use them for military purposes, or help modify our products for military use". Продукция мирная (формально нам никто не запрещал), мы попросили партнеров (а не запретили или мы или наше правительство)... А то, что "умельцы" могут пытаться использовать по неназначению, так это про кухонные ножи и молотки....
показати весь коментар
05.01.2023 20:09 Відповісти
И ведь, что характерно никто Мавики ни нам и рашистам не поставляет массово... Все так ипослушались китайцев, а те ничего и не подозревают... Кто в это поверит?
показати весь коментар
05.01.2023 20:20 Відповісти
Ну посперечайтесь з Google translate
«Минулого тижня DJI повторила, що її продукти призначені виключно для цивільного використання, заявивши, що її партнери погоджуються не продавати свою продукцію «клієнтам, які явно планують використовувати їх у військових цілях або допомагають модифікувати наші продукти для військового використання».
показати весь коментар
05.01.2023 20:34 Відповісти
Так я про это же: "...що її продукти призначені виключно для цивільного використання...", а не двойного, как врет ДСЕК. И про то, что: "...партнери погоджуються не продавати свою продукцію «клієнтам, які явно планують використовувати їх у військових цілях або допомагають модифікувати наші продукти для військового використання..." не работает ни по отношению к Украине, ни по отношению к паРаше. Или ВЫ за "не имением аргументов включили дурака"?
показати весь коментар
05.01.2023 20:52 Відповісти
А про то, что любое цивильное устройство или предмет можно использовать, как оружие, повторять снова не буду.
показати весь коментар
05.01.2023 20:56 Відповісти
А по відношенню до кого тоді? Навіть статтю Al Jazzera розмістили в розділі https://www.aljazeera.com/tag/ukraine-russia-crisis/ Russia-Ukraine war
Я Вам вже казав, що Ви Троль і ще раз кажу - Троль. Тому до побачення.
показати весь коментар
05.01.2023 21:10 Відповісти
До побачення.
показати весь коментар
05.01.2023 21:18 Відповісти
Спецом для китайцев и ДСЕК - совершенно мирное (цивильное, гуманитарное) применение дронов: https://www.youtube.com/watch?v=hYM13lYRMZs
показати весь коментар
05.01.2023 21:54 Відповісти
Компетентність нині не потрібна для посади міністра.
показати весь коментар
05.01.2023 11:13 Відповісти
Головне - особиста відданість !
показати весь коментар
05.01.2023 12:48 Відповісти
Вы еще чему-то удивляетесь после истории с зимним обмундированием? Тут столько можно рассказать. И про б\у, и про некомлект, и про качество, и про многое другое. Кстати, Юрий обещал рассказать тогда все, что ему известно по этому вопросу.
показати весь коментар
05.01.2023 11:22 Відповісти
Кабмін керується постановою січня 2004 року. 19 років пройшо, війні 9 рік іде, а вони прикриваються нікчемним папірцем!!! Самі собі створюють віртуальний світ, ляді.
показати весь коментар
05.01.2023 11:31 Відповісти
Бо не їхні близькі та родичі напевно не знаходяться на лінії фронту . Їхні родичі та близькі якраз мабуть займають посади в таких службах як експортного контролю та подібні їм ( абсолютно зайві та коррупційні ) з достатньо високими окладами. Як що у всьому світі це товари побутові , то в нас їх зробили подвійного призначення , для чого ? Щоб обілечувати ( знімати коррупційну маржу ) бо попит на дрони зараз дуже великий , так що є з чого стригти та стригти . Ця конченна феодальна єкономіка (творець товарісч кучма ) навіть в часи війни не дає нам рухатись належним чином
показати весь коментар
05.01.2023 11:54 Відповісти
Адвокат апріорі недостойний бути міністром оборони воюючоі краіни. А за ракетну програму Украіни Резніков та Єрмак мають сісти надовго.
показати весь коментар
05.01.2023 12:00 Відповісти
Хто їх посадить ? Зе клоуни зачистили всі гілки влади і в суди влізли
показати весь коментар
05.01.2023 12:40 Відповісти
Якщо не захочуть сідати - то повісять. Таке зачистити не вдастся
показати весь коментар
05.01.2023 19:58 Відповісти
Дії Рєзнікова- це класичний умисний саботаж . Коли за нової влади буде створений трибунал по розслідуванню діяльності ЗЕвлади перед початком війни і підчас війни , то впевнений що Рєзніков і вся зелена шайка саботажників і мародерів понесуть найсуворішу кару аж до найвищої.
показати весь коментар
05.01.2023 12:02 Відповісти
резніков по національності хвранцуз,і йому насрать на українців.через те й саботаж,відверта брехня і маніпуляції наверлє.
показати весь коментар
05.01.2023 12:12 Відповісти
Фразу автора "На жаль, через бездіяльність Міноборони Резнікова" слід уточнити її розширенням на всі міністерства Кабміну України та навіть *ОПУ ЄрЗе.
Особливо характерною та бездіяльність проявилася в підготовці до повномасштабного вторгнення ***** 24/02.2022року.
показати весь коментар
05.01.2023 12:13 Відповісти
"Росія завжди приділяла чимало уваги вербуванню українських посадовців і це не новина. Джерело: "
показати весь коментар
05.01.2023 12:33 Відповісти
Таке Міноборони у воюючей країна Європи давно б вже розтріляли за соботаж і підігравання ворогу.
показати весь коментар
05.01.2023 12:38 Відповісти
Хоч бери і контрабандою завозь ті дрони для ЗСУ, Зе влада до цього і ********** волонтерів мабуть
показати весь коментар
05.01.2023 12:41 Відповісти
непрофесійність нашої влади омивається українською кров,ю. ВВажав Резнікова не найгіршим міністром на тлі інших,де голова обертом йде,згадайте гогілашвілі,баканова,арахамію,наумова,кулинича,послицю
показати весь коментар
05.01.2023 12:42 Відповісти
Усе оточення -зрадники !
показати весь коментар
05.01.2023 12:45 Відповісти
скажи мені хто твій товариш і я скажу хто ти.
показати весь коментар
05.01.2023 13:03 Відповісти
Випадкові люди випадково прийшли до влади у 2019 році.
Кожного тижня збираємо гроші на ці дешеві коптери для однієї бригади, яка з літа тримає оборону під Бахмутом.
Основний запит хлопців - на подібні "мавіки".
Все інше - другорядне. Коптери, коптери, коптери...
Це для них очі, це - вчасно помічені рухи ворога, це - збережені життя наших хлопців.
показати весь коментар
05.01.2023 14:00 Відповісти
95 квартал в дєйствії
показати весь коментар
05.01.2023 14:23 Відповісти
Гросмейстер Бендера 🇺🇦
@Lviv_UA_SU
·
4 год
У відповідь
@hawthornhealin1
і
@artsergiy1
Я не згоден, некомпетентний дебіл на посаді міністра оборони може докорінно змінити ситуацію на полі боя
показати весь коментар
05.01.2023 14:50 Відповісти
Мабуть не в нашу користь
показати весь коментар
05.01.2023 14:51 Відповісти
Минобороны стесняется сказать, что эту мало откатную позицию не велит закупать президент Украины дерьмак.
показати весь коментар
05.01.2023 16:38 Відповісти
А як їх купувати по притулиних цінах, коли всі знають їх реальну вартість?
показати весь коментар
06.01.2023 09:18 Відповісти
Нажаль, це стосується не тільки БПЛА, Снаряди через таких притул-прокладок , що притулені до зелі закуповують по двійнім цінам - й пох, що снарядів вдвічи меньше до фронту ...

при цьому у всіх СМІ зелений троньдьож , мовляв "Це через те, що нам Запад погано допомагає" ..поки ми добре 3.14-мо
показати весь коментар
06.01.2023 17:40 Відповісти
рєзніков, звичайно ж, не на своєму місці, але ж головне питання не у ньому, а у дєрьмаку... доки існує "петля дєрьмака", а не "дєрьмак у петлі", доти у нас існуватиме суцільний гармидер, й не лише в оборонній сфері.
показати весь коментар
05.01.2023 21:02 Відповісти
Питання навіть не в єрмаку а в тому хто його там держить і хто весь цей бедлам допустив.
показати весь коментар
06.01.2023 05:46 Відповісти
якщо брати всіх представників нашого силового блоку, то я просто не розумію як оце тримається на посаді. Я його ще з Київради пам'ятаю, як блок Катеринчука ліг під *молоду команду* Черновецького. І реально, за 15 років не пам'ятаю нічого, де б він був успішним.
показати весь коментар
05.01.2023 21:22 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=hYM13lYRMZs
показати весь коментар
05.01.2023 21:51 Відповісти
Про Резнікова: маємо коротку пам'ять - приблизно в 2007 році він зайшов у Київраду як депутат від "Європейської партії України" НД Миколи Катеринчука. Після цього вся фракція на чолі з Резніковим злилась під Черновецького. Катеринчук бігав- бігав, і ніби-то Резніков відкликав свій підпис під коаліцією. Людина прагматична і безпринципна.
показати весь коментар
05.01.2023 22:01 Відповісти
Про дрони: ну не може керівник воєнного міністерства апріорі виступати за переведення дронів з товару подвійного призначення в цивільну категорію, а потім ще їх закуплять для потреб ЗСУ. Бюрократ тим і страшний, що правий... Тут потрібне нестандартне і неординарне рішення, а нерозуміння і зволікання з боку МО - злочин.
показати весь коментар
05.01.2023 22:08 Відповісти
Нічого ні куди не треба переводити. Ці дрони - цівільні товари з точки зору держорганів КНР, виробника з КНР, держорганів США та Європи, тільки одна установа в світі стверджує протилежне - ДСЕК, але ця установа має контролювати ЕКСПОРТ, а мова про ІМПОРТ. Потрібно перестати влаштовувати в Україні "СХЕМАТОЗ".
показати весь коментар
05.01.2023 22:15 Відповісти
Ви уявляєте собі на скільки шкідливими для інтересів України є

Мін оборони, УкрОборонПром, рада, ДБР, таможня, БЕБ, актуальні суди , тощо...ця вся машина не дає повного ходу, в неї нема тиску, сенсори не працюють, масло тече, клапана стучать, кермо не крутить, розхід палива не виправдовує її користь. Нащо нам вона треба???!!!
показати весь коментар
06.01.2023 00:46 Відповісти
В кабінетах і не треба тих дронів. Люди що сидять в кабінетах на них літати не будуть. Гратися ними теж. А хто тепер на війні наживається?
показати весь коментар
06.01.2023 08:17 Відповісти
Мабуть військові, які кожен день просять у волонтерів дрони, "зовсім нічого не розуміють у військовій справі", "не хочуть і не вміють воювати"? Зверніть увагу просять дрони не в МО у весільних працівників. Щось тут не так...
показати весь коментар
06.01.2023 08:51 Відповісти
Резніков мав би бути звільнений з посади за неналежне забезпечення Захисників України. Воно є, немажна сказати що немає але воно на незадовільному рівні.
показати весь коментар
06.01.2023 09:42 Відповісти
Резніков це скритий ворог. Йому пох на життя наших воїнів. Головне Боневтіка облизувати.
показати весь коментар
06.01.2023 12:16 Відповісти