11346 відвідувачів онлайн
22 653 98
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

А де ж наші танки?

парад

Думаю, всі читали недавнє інтерв’ю Залужного у The Economist, де він сказав, що "аби звільнити всі території, які російська армія окупувала після 24 лютого, ЗСУ потрібно хоча би 300 танків, 600-700 бойових машин піхоти і 500 гаубиць".

Ось чехи, наші друзі і котики, поремонтувати за гроші урядів США і Нідерландів (спасибі їх платникам податків) 90 танків Т-72. При цьому до кожного танка охайні і дбайливі чехи дають ще і ремонтні машини.

То де ж наші танки?

Знайшла свої записи зі світу ТСК в Раді за 2018 рік, як дерибанили армію з 2004 по 2017. Це офіційний звіт, можна знайти в неті док в двох частинах. Довгий і нудний текст звіту тут. Частина 1, Частина 2. І бонус.

Якщо коротко, то записуйте. Анатолій Гриценко (2005-2007) продав військового майна на 1,31 млрд грн:

танки – 200;

БМП / БТР – 145;

вертольоти – 14;

літаки, БПЛ, планери – 8.

Юрій Єхануров (2007-2009) продав на 504,3 млн грн:

танки – 27;

БТР / БМП – 167;

вертольоти – 57;

літаки, БПЛ, планери – 67.

Валерій Іващенко (2009-2010) продав на 253,8 млн грн:

танки – 128;

БТР / БМП – 72;

вертольоти – 16;

літаки, БПЛ, планери – 33.

Михайло Єжель (2010-2012) продав на 604,7 млн грн:

танки – 340;

БМП / БТР – 191;

вертольоти – 51;

літаки, БПЛ, планери – 31.

Дмитро Саламатін (2012) продав на 250.95 млн грн:

танки – 86;

БМП / БТР – 89;

вертольоти – 85;

літаки, БПЛ, планери – 36.

Павло Лебедєв (2012-2014) продав на 217,4 млн. грн:

танки – 51;

БМП / БТР – 50;

вертольоти – 9;

літаки, БПЛ, планери – 27.

Що було у 2014-2017 рр захищено грифом "секретно", бо уже була війна. Але думаю, колись і це будемо знати.

Далі у 2016 був непоганий звіт Stockholm International Peace Research Institute — SIPRI про об’єми пиляння нашої армії. Його коментував покійний нардеп і військовий Дмитро Тимчук.

Українська армія після розвалу Радянського Союзу отримала у спадок величезну армію: 6011 танків, 5791 бойових машин, близько 6500 одиниць артилерії, понад 1000 бойових літаків та 400 вертольотів.

Згідно з цими даними, з 1991 по 2005 рік було здійснено величезну кількість продажів зброї з України.

Однією з головних рядків експорту стали танки Т-72, ​​за цей період експорту пішло близько 300 машин. Вони дісталися Алжиру, Азербайджану, Сербії, Сьєрра-Леоне, Ємену, М'янмі та іншим країнам. А із справді великих контрактів - лише постачання в 1997-1999 роках Пакистану 320 танків Т-80У на 580-650 млн дол. А також продаж БТР-94, "предка" відомого БТР-3, у кількості 50 штук за 9 млн дол. Все інше йшло на продаж невеликими партіями по кілька десятків машин або взагалі поштучно.

З 1991 по 2005 рік було продано 112 вертольотів Мі-24, з яких 44 купив Алжир, 21 винищувач МіГ-29, близько 250 БМП-1 та БМП-2, 88 БТР-80 та інша техніка.

За Ющенка "з молотка" пішла 91 гаубиця Д-30, 112 "Гвоздик", 40 "Акацій" та 51 "Град", основними покупцями яких стали Азербайджан, Конго та Судан.

Продовжували торгувати і танками Т-72, ​​яких продали під 400 штук, насамперед Судану, Грузії та Конго. Дуже щедрі контракти отримав і Ірак, у якому український контингент із 2003 по 2005 рік виконував миротворчу місію. За цей період вдалося продати і 33 вертольоти Мі-24 та 12 Су-25, які партіями по кілька штук купували такі країни, як Чад, Екваторіальна Гвінея, Нігерія та Конго.

З 2010 по 2014 рік, згідно з даними, опублікованими народним депутатом Дмитром Тимчуком, було продано 477 танків, БМП та БТРів - 330 штук, 94 літаки та БПЛА та 145 вертольотів.

До Китаю "перелетіли" 3 Іл-78, до Хорватії 5 модифікованих в Україні МіГ-21, а до Естонії 2 навчально-тренувальних L-39. Ще Чад придбав 3 винищувачі МіГ-29, і 4 штурмовики Су-25, а також 2 штурмовики купив Нігер. В Ефіопію продали 265 Т-72 та ще 12 танків цього типу до Нігерії, яка також придбала 6 гаубиць Д-30 та 2 вертольоти Мі-24. Дуже активно купував у України техніку Судан: 46 САУ 2С1 "Гвоздика", 30 "Градів", 50 БМП-1, 5 гаубиць Д-30, 1 БТР-70 та 1 винищувач МіГ-29.

Всі інші контракти, які були укладені за Януковича, стосувалися нової техніки. Так, Казахстан замовив 100 нових БТР-4, Таїланд - 121 БТР-3 та 49 "Оплотів", ще 4 БТР-3 та 10 БТР-4 замовила Нігерія. При цьому українська армія з цієї техніки отримала лише поодинокі зразки, які зрідка показували на парадах.

Російську агресію Україна зустріла у 2014 році з 700 танками в строю та 1445 на складах, 2189 бойовими машинами, 1421 артилерійською системою, 206 вертольотами та 326 літаками.

Моралі не буде. Але реально зараз дуже чітко видно, як тяжко просити і отримувати ті танки і інші ніштяки. Якщо своє продав — особливо тим, кому начхати здохнемо ми чи ні. Танки і нові артилерійські системи нам таки врешті дадуть, але дуже дорогою ціною життів наших військових.

Ось цікаві цифри з іншого звіту про те, як з 2014 року Україна приторговувала зброєю з РФ. Ось приклад дуже мутної водиці.

https://www.radiosvoboda.org/.../sipri.../31156469.html

А ось дослідження Stockholm International Peace Research Institute — SIPRI про те, як РФ за три роки до великої війни озброювалась за гроші від нафти і газу

https://armyinform.com.ua/.../pered-vtorgnennyam-rosiya.../

Топ коментарі
+18
Тут дві проблєми:
- заднім числом усі розумні;
- де гроші.

Тоді намагалися здихатись надлишків, на утримання яких потрібно купу грошей.
Міністри оборони техніку не продавали. Тільки узгоджували передачу.
показати весь коментар
11.01.2023 12:40 Відповісти
+12
Задача проста: обмазати всіх однаковим шаром лайна, щоб виходило ніби Ющенко не краще Якуновича, а Порошенко не краще Зельца. А кучма так взагалі маладєц.
показати весь коментар
11.01.2023 18:11 Відповісти
+11
"Це я до того, що абсолютно не цікаво, кто там що спиз*див у 2016-му році." --- серйозно? А може тобі ще не цікаво про те для чого ядерну зброю віддали? Завдяки якій ми точно не мали би ніякої війни і в помині? Для чого ж тобі задаватися такими пританнями складними,просто судячи по написаному,тебе чомусь дуже зачепило те що написано в статті,і я здогадуюсь чому
показати весь коментар
11.01.2023 12:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Даже цікаво.
А от ще цікавіше - як що до 1913 року?
Скільки танків тоді роздерибанили?

Це я до того, що абсолютно не цікаво, кто там що спиз*див у 2016-му році.
Має значення те, що є/немає зараз
А з 2016-м роком розбиратися будем після перемоги.

І ще дуже цікаво - а де шановна дописуваниня (це я на новомові) була рік тому з цією жахливою аналітикою?
А два роки тому?
А три?
Блогеріла?
Так ото ж.....
показати весь коментар
11.01.2023 12:31 Відповісти
"Це я до того, що абсолютно не цікаво, кто там що спиз*див у 2016-му році." --- серйозно? А може тобі ще не цікаво про те для чого ядерну зброю віддали? Завдяки якій ми точно не мали би ніякої війни і в помині? Для чого ж тобі задаватися такими пританнями складними,просто судячи по написаному,тебе чомусь дуже зачепило те що написано в статті,і я здогадуюсь чому
показати весь коментар
11.01.2023 12:37 Відповісти
Хех ... Якби так, але ЯЗ це не патрони у цинку.

Це наслідок мирного розпаду Союзу, переходу до незалежності, трансформації від соціалізьму до капіталізьму тощо.
показати весь коментар
11.01.2023 12:44 Відповісти
Не повірите - але зовсім не цікаво.
Бо навіть якщо б не віддали - то зараз від неї вже давно нічого не залишилось. Розтягли б так, як розтягли 90% цукрових заводів, які виробляли за совка 80% цукру в Європі.
І це тільки один приклад
показати весь коментар
11.01.2023 14:28 Відповісти
та я зрозумів,що тобі причинно-наслідковий звязок взагалі не інтересний,чому так відбулося,що є причиною того що зараз відбувається і так далі,добре що у нас є в країні люди котрі уміють висновки робити над помилками
показати весь коментар
11.01.2023 14:32 Відповісти
Ні, не цікавий.
Бо треба на волати за пройдешнім, а дивитись і працювати у майбутнє.
Що ви особисто зробили для того, щоб це не повторилось в майбутньому?
Вангую - нічого, окрім волання про зраду у різних мордокнигах.
показати весь коментар
11.01.2023 14:40 Відповісти
"Ні, не цікавий" --- ну от тому що не цікавий,тому до тебе ще раз прийдуть і поводять пісею по губах,і потім ще раз і ще раз,тому що ти не цікавишся цим питанням і не знаєш хто це робив і як
показати весь коментар
11.01.2023 14:43 Відповісти
"Що ви особисто зробили для того, щоб це не повторилось в майбутньому?" --- для того щоб це не повторилося в майбутньому як мінімум треба знати всі деталі і ньюанси того як це відбувалося в минулому, це банальна істина,треба вчитися на своїх помилках,їх розбирати і робити висновки,але ж тобі не цікаво те що було в минулому
показати весь коментар
11.01.2023 14:45 Відповісти
Так, згоден
Розумні навчаються тільки на своїх помилках.
А дурні - не навчаються зовсім.
І так вже 30+ років.....
показати весь коментар
11.01.2023 19:16 Відповісти
Нахрена воно треба,правильно? Задаватися якимись там питаннями,хто,що,коли,скільки і як? Зовсім не цікаво... Потім ті хто це робив,просто подивляться на такого дурачка як ти і подумають собі "це ж треба,його накуканили,а він навіть уваги на це не звертає,не цікавиться,хто це зробив і як" і візьмуть,прийдуть і ще раз посадять тебе на хер,тому що тобі не інтересно це все. І ти такий знову скажеш "ну що сталося,те сталося,не цікаво мені ці причини,і хто це все зробив і для чого"
показати весь коментар
11.01.2023 14:41 Відповісти
Ти шось знаєш за совкову цукрову промисловість? Яка вона енергозатратна? І чому так було дохєра тих заводів - бо логістикою ніхто не перемайвся: де виросло там і переробили. На сьогодні той цукор золотий якшо його на отих 90% заводах виробляти! Порізали на металолом к **** - і слава богу!
показати весь коментар
11.01.2023 22:42 Відповісти
Дозвольте з вами не погодитись. Давайте промоделюємо ситуацію. В України є ядерна зброя. На Донбасі інфільтруються діверсійні групи, місцеві ідіоти скацуть з триколорами. Куди ви будете пуляти ту ядерну бомбу? По Мацкві з гарантованою відповіддю по Київу? По Донецьку? По Ізраїлю? Свій варіант.
показати весь коментар
11.01.2023 20:12 Відповісти
Свій варіант: лопатой тобі по ****
показати весь коментар
11.01.2023 22:44 Відповісти
мда, не очікував від тебе настільки тупої відповіді...
показати весь коментар
12.01.2023 00:17 Відповісти
Один тільки факт її наявності говорив би ворогам : - не лізьте ,
бо отримаєте '' ответку ''
показати весь коментар
12.01.2023 11:07 Відповісти
Не думайте, шо кацапи зовсім імбєцили. Вони собі зададуть таке саме питання. І дадуть на нього відповідь шо ніхто нікуди пуляти не буде. І шо далі?
показати весь коментар
12.01.2023 11:09 Відповісти
Звісно ,"ніхто нікуди пуляти не буде " ,але ж на часі питання :
- А раптом ?
Відповідь повинна бути .
показати весь коментар
12.01.2023 11:19 Відповісти
Для цікавості почитайте й те посилання, на статтю Радіо Свободи. які до допису приліпила сама дописувачка. Тьотя, стверджуючи про продаж зброї вна росію після 14-го, погналася за сенсацією там, де її нема - SIPRI зі своїми твердженнями поїла гівна сама й нагодувала їм всіх прихильників секти зрадойобів. Це не сенсація, бо весь світ чудово знає, що ненависники Пороха жеруть будь-яке гівно.
показати весь коментар
12.01.2023 07:43 Відповісти
если мне память не изменят, первые танки использовались в битве при сомме в 1916-м. я еще кандидитскую про развитие бронетанковцых войск защищил в 2005-м. у вас где то ошибка
показати весь коментар
11.01.2023 16:50 Відповісти
ВСІ прези міністри нардепи всіх скликань які очолювали обороні комітети повині взятись під слідство і відповісти хто виний за держзраду і розброєня України а блогерці респект.
показати весь коментар
12.01.2023 07:56 Відповісти
Тут дві проблєми:
- заднім числом усі розумні;
- де гроші.

Тоді намагалися здихатись надлишків, на утримання яких потрібно купу грошей.
Міністри оборони техніку не продавали. Тільки узгоджували передачу.
показати весь коментар
11.01.2023 12:40 Відповісти
Задача проста: обмазати всіх однаковим шаром лайна, щоб виходило ніби Ющенко не краще Якуновича, а Порошенко не краще Зельца. А кучма так взагалі маладєц.
показати весь коментар
11.01.2023 18:11 Відповісти
Українська журнашлістика - безсмислєнна і безпощадна
показати весь коментар
11.01.2023 21:40 Відповісти
Безпощадна для кого?
показати весь коментар
16.01.2023 10:46 Відповісти
А їх і мазати не треба. Всі вони у лайні по самі вуха, включаючи і дебільного Ющенка за якого ми глотку рвали. Бо він не країну розбудовував, а бджілками займався, все і просрав, мудило.
показати весь коментар
11.01.2023 22:34 Відповісти
мудрий нарід назло бабушкє відморозив вуха, обравши замість ледачого пасічника ака "сіньора голодомора" крєпкого хозяйствєнніка Віктра фьордрича. Но шото нє сраслось. Ясно-понятно.
показати весь коментар
12.01.2023 11:42 Відповісти
Тут набагато більше проблем. І теза "заднім числом всі розумні" це просто відмазка, щоб нічого не розслідувати. А "Міністри оборони техніку не продавали. Тільки узгоджували передачу. " - це "Я гроші з банку не крав, я тільки відчинив двері грабіжникам". Так тримати! нас не повинна цікавити причини подій - тільки вперед!
показати весь коментар
11.01.2023 19:17 Відповісти
Ви паумнічать і папрічітать ??

"Після розпаду СРСР у 1991 році Україна отримала великий уламок Радянської Армії. Зокрема, на території України дислокувалось три загальновійськові та три танкові армії, армійський корпус, чотири повітряні армії, одна армія протиповітряної оборони, ракетна армія, Чорноморський флот, два вузли системи попередження про ракетний напад, інші військові формування. Загальна чисельність особового складу становила понад 800 тис. військових, а на озброєнні було 6,5 тис. танків, 7 тис. броньованих машин, 1,5 тис. літаків, 350 кораблів, 1272 одиниць ядерних боєголовок міжконтинентальних балістичних ракет."

Це не рахуючи стрілецької зброї, амуніції, снарядів, мін, ракет,

"Однак на практиці, для молодої країни, що стала на шлях демократичних перетворень, майже мільйонна армія, яка в той час не могла вважатись українською, стала непідйомним тягарем."

https://defence-ua.com/army_and_war/bezpeki_ta_oborona_ukrajini_vid_nasliddja_srsr_do_nato-1473.html
показати весь коментар
11.01.2023 20:13 Відповісти
ну можна звичайно і "паумнічать". Наприклад, яким чином наведений уривок стосується того, що обороноздатність країни було підірвано? "молода країна, що стала на шлях демократичних перетворень" повинна була відмовитись від власного захисту? Є люди, котрі відповідали за обороноздатність, в них є прізвища, в них були, а може ще й є якісь посади. Вони свою роботу не просто не виконали, а їхні дії привели до того, що зараз "молода країна" в стані війни. То чи не є це приводом для того, щоб завести справи і спитати з усіх цих людей за їхню роботу?
показати весь коментар
11.01.2023 20:54 Відповісти
Як Вам ще пояснити, що наша країна не могла утримувати 44 стратегічних бомбера. Для них навіть цілей не було. От намагалися здихатись.

Ви ж не будете дома утримувати 33 кішки, або собаки ?? Таке спостерігається тільки у дуже специфічних родинах.

Проти нас яке угруповання вивели ? Напишіть тут цифру, щоб я не збрехав ...
показати весь коментар
12.01.2023 00:32 Відповісти
Я ж не про бомбери кажу, а про оптимальку кількість озброєння, яка б могла бути стримуючим фактором для потенційного ворога. І про те, що посадовці, котрі повинні були за це вдповідати, не виконали свою роботу. І відповідальних нема. Якщо не розбиратись зі всім цим і показово не покарати за це, то рано чи пізно ми знову опинимось в ситуації, коли в нас нема ні озброєння, ні армії, ні відповідальних за весь цей бардак.
показати весь коментар
12.01.2023 08:46 Відповісти
Так, усе вірно. А далі починається саме цікаве - політика. Ви знаєте, що любого Президента майже неможливо осудити за помилки ?? Але то таке - він творча особа, він так бачить. І все, досвідос. Хіба що за відвертий кримінал і державну зраду.

От так воно 30 років і тягнеться ...

Знову ж таки. Згадайте вибухи на складах БК. З точки зору сьоднішнього дня не викликає сумніву, що це були диверсії РФ. А там було неміряно.
показати весь коментар
12.01.2023 12:45 Відповісти
Задля об'єктивності треба згадати ще й про те, як і всі попередні роки папи й мами відмазували своїх синочків від служби в армії та й досі продовжують. Але це точно Порошенко в цьому винен.
показати весь коментар
12.01.2023 07:59 Відповісти
Воно і зараз відбувається. Хто уникає, у кого пільги по навчанню (а там вік призовний закінчується), хто реально ховається, хто повиїзджали тощо.
показати весь коментар
12.01.2023 12:39 Відповісти
ото дармоїдів сиділо на шиї українського народу
показати весь коментар
14.01.2023 12:12 Відповісти
Згадаймо попередні великі війни - там воювали мільйони і десятки мільйонів. І армії були більші.
Відповідно у Рад. Союзу була армія Активні службовці 4 230 920 (1991 р.)
показати весь коментар
14.01.2023 12:44 Відповісти
Конкретно по Т-72 было принято решение от них избавляться, т.к. завод-производитель остался в россии, и у Украины был большой парк Т-64, которые ничем не уступали Т-72, и они наши, харьковские. Это было абсолютно логично, т.к. "зоопарк" техники допустим лишь во время войны, как сейчас, а в мирное время нужна унификация и дешевое, свое, техобслуживание. Что касается харьковских Т-80УД, то их еще при Кучме спустили все для выполнения пакистанского контракта. Так что с танками все ок. А вот за что надо спрашивать, так это за БТР/БМП, истребители и С-300/Бук-М1. Ну и самое главное - подрыв складов с БК, почему не обеспечили охрану, безопасное хранение и рассредоточение. Это собственно и главная проблема сейчас.
показати весь коментар
12.01.2023 02:26 Відповісти
+5

Склади почали будувати, але вилізла корупція і невиконання контрактів. І все заглохло. Але це вже після 19 р.

А раніше ... Про дрони ніхто не думав, або доповідали що дорого мати систему ППО на кожному складі. До того ж, там мабуть половина зарядів вже були негодні.
показати весь коментар
12.01.2023 14:02 Відповісти
Тварі
показати весь коментар
11.01.2023 13:06 Відповісти
Цікавить кількість нової/відремонтованої техніки наданої ЗСУ 2020-02.2022
показати весь коментар
11.01.2023 13:41 Відповісти
От ужос, с 2004 года растаскивали армию. А до этого? До хотя бы 1994 память не распространяется?
показати весь коментар
11.01.2023 13:52 Відповісти
Ось данні за 21 рік. ****...те - https://ru.slovoidilo.ua/2021/09/15/novost/bezopasnost/minoborony-ozvuchili-kolichestvo-*******-texniki-peredannoj-vsu-nachala-2021-goda https://ru.slovoidilo.ua/2021/09/15/novost/bezopasnost/minoborony-ozvuchili-kolichestvo-*******-texniki-peredannoj-vsu-nachala-2021-goda

показати весь коментар
12.01.2023 10:58 Відповісти
Чему Аху..?
показати весь коментар
12.01.2023 11:17 Відповісти
Ви читали і у вас не виникло питань по кількості озброєння яке зеленський передав до ЗСУ? Разом шось нюхаєте.
показати весь коментар
12.01.2023 11:27 Відповісти
Ну и как будто вы нанюхали что кто то до него больше передал особенно, учитывая данные за 22 год. Впечатлило бы если те около 1300 ядерных зарядов 1994 года были возвращены.
показати весь коментар
12.01.2023 12:43 Відповісти
Ось цікаві цифри з іншого звіту про те, як з 2014 року Україна приторговувала зброєю з РФ. Ось приклад дуже мутної водиці. Джерело:
ДУРЕПА ЗЕЛЕНА, ВО ВСЬОМ ВІНОВАТ ПОРОХ, ГЛАДКОВСЬКІ 😆

Сама хоч ці звіти читала від Стокгольмского інституту миру
Завдяки таким корисним ідіоткам Зе клоун і прийшов до влади
показати весь коментар
11.01.2023 14:16 Відповісти
Зрадойоби не звернуть на це жодної уваги, бо вони на 146% довіряють інформації з російських джерел. Пам'ятаєте - "жмурукуабнімаю"? Попри те, що вже навіть сам клован змущеий був об'явити свого дружбана Деркача зрадником, зрадойоби все одно моляться на цю брехню.
показати весь коментар
12.01.2023 07:54 Відповісти
хорошая статья
показати весь коментар
11.01.2023 14:17 Відповісти
фігова стаття. купа брехні і маніпуляцій.
показати весь коментар
11.01.2023 20:07 Відповісти
Цікава річ, але чомусь одночасно така сама інфа, від різних блогерів, з"явилася на різних ресурсах, в тому числі на Youtube. Виявляється, що всі попередники щось шалено крали в Армії (про 2014-2019 якось мутно-незрозуміло написано, щоб читач сам додумав що там та як було, бо схоже фактв катма, а жуті на лохторат нагнати треба...) АЛЕ ЖОДНОГО СЛОВА про те, як після 2019 банкротили нашу оборонну промисловсть!!! І це в той час, як москалі саме за останні 3 роки наростили темпи виробництва своїх озброєнь, поки в Україні ze-мародери вбивали оборонку, в тому числі збанкрутували на счень 2021 флагман танкобудівництва, харківський завод Малишева та геть зірвали оборонне замовлення по 2021 року.
показати весь коментар
11.01.2023 14:19 Відповісти
700 танків в строю і ще стільки ж не полагоджених зеленою владою.
То якби всі 1400 були в строю , нам би менше прийшлось просити.
Справа не в тому скільки продали, справа в тому що влада, опираючись на думку народу, роззброювали державу. Більшість з цим погодилась.
показати весь коментар
11.01.2023 14:26 Відповісти
Хоспаді ... У нас хоча б у 2021 р. окопи почали рити у найбільш вразливих місцях.

А як пройшли прикордонний пункт у Крим ?? Він геть цілий був. Там було захоплення, прикордонники і пискнути не вспіли, мабуть.
показати весь коментар
14.01.2023 12:48 Відповісти
така дилема, якщо готуватись до миру, то треба озброюватись до зубів, щоб жодна кацапська тварюка й не мріяла на тебе напасти..., але, якщо брехати на кожному кроці про мир, то треба розпродавати всю зброю, яка в тебе є, а та, що залишилась нехай припадає іржею та пилюкою, та натомість отримаєш війну жорстоку та криваву, а якщо і надалі продовжувати побрехенькі про "мирні наміри", то війна ніколи не скінчиться...
показати весь коментар
11.01.2023 14:56 Відповісти
Выбор народом коррупционеров, ворья, предателей и агентуры РФ приводит к тому, что сейчас мы захлебываемся кровью.
А перед вторжением тогдашний министр обороны Таран по указанию Ермака обвалил закупку снарядов и вооружения и разработку "Нептуна" - готовили, чтобы РФ легче и без потерь захватили Украину
показати весь коментар
11.01.2023 15:08 Відповісти
На питання: Де танки? слід дати відповідь - Що таке танк та в якому він повинен бути стані? Оті 6000+ мерців зберігалися на майданчиках, як донори. З них лепили щось, що можна продати не просто третім країнам, а нещасним третім країнам. Саме тому, здебільшого, продавалися дрібні партії. Всі прочитали про продаж модернізованих МіГ 21? Це про яке покоління винищувачів?Питання не в продажі, здебільшого, застарілого військового мотлоха - питання, яке задавалося вище: ДЕ ГРОШІ? Питання в тому, що армія не модернізувалася, не переходила на калібр 155 мм, не оновлювала основний танк, не розробляла ракетне озброєння та зв'язок. Я бачив на власні очі, як зберігалися оті танки. Простіше новий купити, ніж зараз відновити іржавого мерця, де половина запчастин виробляється тільки в Московії.
показати весь коментар
11.01.2023 15:23 Відповісти
Перед тим як писати свій блог, спочатку вивчить уважно питання- по-перше- Україна виконувала *Договор об обычных вооруженных силах в Европе* (прочитайте його, там вказано скільки та якого озброєння (по типам) повинна мати кожна країна Європи),по-друге- чи була спроможна Україна утримувати таку кількість озброєння після розпаду СРСР і по-третє - міністр оборони не продає в/техніку (читайте законодавство України). І для Вас персонально - МО Гриценко був кращим МО,який розпочав справжні реформи у ЗС за стандартами НАТО.
показати весь коментар
11.01.2023 15:52 Відповісти
Добавлю что Америка активно нас разоружала. Зато теперь все в белом. Это как связать жертву и открыть дверь, а по соседству живет маньяк.
показати весь коментар
11.01.2023 18:12 Відповісти
Може я чогось не розумію, але в чому проблема? Виходячи з тексту статті в нас на початку було 6000 танків, за роки незалежності продали в загальному 1500 танків. Отже залишилося 4500. Це величезна кількість - напевно більше ніж в усіх країнах НАТО в Європі разом взятих. Плюс до того якась кількість танків була виготовлена за часи незалежності бо в нас досить потужна танкова промисловість. Після 14-го року збільшилося виробництво нових танків і відбувалася модернізація старих. Виглядає так, що ''папєредніки'' залишили Зеленському досить танків. Скільки танків Зеленський випросив в інших країн ми приблизно знаємо, скільки наші захопили в москалів теж є дані. А от цікаво було би знати скільки танків при Зеленському було виготовлено.
показати весь коментар
11.01.2023 16:27 Відповісти
Виготовлено з нуля - нуль. Н
показати весь коментар
11.01.2023 18:09 Відповісти
6000 танків навіть у сраши нема.. та 1000 літаків.. у Марини, здається, на клаві "0" залипає..
показати весь коментар
11.01.2023 22:22 Відповісти
журнобл"дь
показати весь коментар
11.01.2023 17:19 Відповісти
Не только надо понять " як тяжко просити і отримувати ті танки і інші ніштяки" а и то , что за эти ништяки будут расплачиваться ещё правнуки.... ПОтому что , может и есть дарённое вооружение, но - в основном - это всё кредиты, которые надо будет отдавать
показати весь коментар
11.01.2023 17:56 Відповісти
До чого це? Тобто краще "лягти під москаля" ніж борги платити? Чоловіче, балакай та не забалакуйся
показати весь коментар
11.01.2023 19:27 Відповісти
Бач , нешановний, я не можу відповідати за всі тупі мізки на цьому топіку. Зверни увагу: тільки ти не зрузумів про що йдеться - ніхто тебе не підтримав. Бодай ти б не хамив - я б міг і пояснити ... Але ж так не сталося... Отже вивчай матеріальну частину самотужки...
показати весь коментар
11.01.2023 19:49 Відповісти
То пиши так, щоб тебе розуміли, а не виливай непереварене з голови в текст
показати весь коментар
11.01.2023 20:05 Відповісти
Й так усі, крім тебе , йолопа, зрузуміли. От і зараз ти виверташся від вивчення матчастини... Ну, що ж ледащему й лайно пломбір.
показати весь коментар
11.01.2023 20:12 Відповісти
"ледащему" багато про тебе говорить
показати весь коментар
11.01.2023 20:48 Відповісти
Вот не люблю непрофессионализм, МИНИСТР ОБОРОНЫ НЕ ПРОДАЕТ ВООРУЖЕНИЯ. Прежде чем писать такую статью не мешало бы потратить немного времени на то, чтобы разобраться кто отвечает/отвечал за продажи вооружений в Украине. Некрасиво такую чушь писать на страницах Цензора, это дискредитирует издание...
показати весь коментар
11.01.2023 18:03 Відповісти
З таким же успіхом можна горланити: "Поки журналісткиня Ярмолаєва була у 2012 році політтехнологом у ригоанала, за її каденції розпродали кацапам пів-країни"
показати весь коментар
11.01.2023 18:28 Відповісти
Эти разборки текста Ермолаевой формально правильны (не тот продавал , а этот) , но они уводят отглавной сути: независимот фамилий сменяющихся персонажей - предыдущие власти распролавали, а нынешняя умышленно прикрыла производство...

Кто из них хрен, а кто редька - мне похрен. Все вредили Украине как умели и грели на этом руки , суки.

Пора завязывать воровать и действовать в ущерб УКраине - таков главный сигнал статьи Ермолаевой .
Есть к ней по этому её призыву к ней вопросы ?
показати весь коментар
11.01.2023 20:01 Відповісти
А один мій знайомий постійно стверджує, що в усьому ви та ваші родичі винні..
І що мені тепер з цим? Як жити?..
показати весь коментар
11.01.2023 22:38 Відповісти
показати весь коментар
12.01.2023 00:34 Відповісти
саме так пане . винні ми і наші родичі, що весь час існування обираємо бувших среди худших.

припомнити хоча вибори того бариги який почав корчити з себе патріция ((
показати весь коментар
12.01.2023 07:53 Відповісти
ви пане, не зрозуміли в чому був жарт ...
показати весь коментар
12.01.2023 20:10 Відповісти
По-перше - міністри оборони не продають за кордон аж нічого - увесь продаж йде через спецекспортерів, які увесь час контролювалися виключно президентами. По-друге - а не виникає питання, чому не виділялися ніколи гроші на виробництво нових ******** танків? Навіть після 2014 року? Одна епопея з імпортозаміщення чого варта, як писав один експерт - "щоби щось замінити, в одному двигуні ми маємо замінити близько трьох десятків компонентів, то кожен з цих компонентів має пройти свій цикл випробувань. Тому що, якщо ми разом ці компоненти поміняємо і двигун вийде з ладу, то ми потім не знайдемо, що було причиною». А навіщо взагалі існує діагностика, чи тільки методом виключення працюють?!!! До речі, двигуни для танків Оплот виготовлялися у Харкові. які ще 30 компонентів?
Кроти ФСБ в МО та Укроборонпромі свідомо гальмували виробництво нових танків, вигадуючи штучні перепони, а кацапи тим часом тепловізійні матриці у французької фірми купували та системи вприску у фірми Бош.
показати весь коментар
11.01.2023 18:30 Відповісти
і що, хіба ані долар з проданої військової техніки не пішов на виплату пенсій, принаймі в часи гіперінфляції ?

проблема не стільки в металі скільки в моралі.

велика частина людей в Україні до великої війни ставилася до себе несерйозно - тому й обрали Зеленського

а тепер приходиться себе дуже серйозно сприймати : прийшов час важкого іспиту

і все одно, сотні тисяч сиділи під обстрілами в Маріуполі, бо їм простіше сидіти під бомбами, ніж робити моральний вибір.

ну так, вони не встигли, бо русскіє швидко пройшли мінні поля.

там - пройшли, а в іншому місці - не змогли.
показати весь коментар
11.01.2023 18:34 Відповісти
Блохери, яких заслуговує Україна
"Зараз я вам розповім як розпродавали танки з 2004 по 2017!".
"Ой, з 2014 по 2017 я ніяких данних не маю, я просто скизділа і накинула на вентилятор, але най буде".
показати весь коментар
11.01.2023 20:03 Відповісти
https://www.radiosvoboda.org/a/28326871.html https://www.radiosvoboda.org/a/28326871.html

Проте при детальному вивченні даних, що містяться в оригіналі дослідження SIPRI в частині, що стосується українсько-російського ВТС, виникають великі сумніви щодо їхньої актуальності й вірогідності. А звідси - і авторитету Стокгольмського інституту, який чи то через недбальство, чи через упереджене ставлення своїх співробітників до України ставить клеймо не тільки на окремих українських суб'єктів господарювання, а на державу в цілому.
показати весь коментар
11.01.2023 21:09 Відповісти
Звичайне недбальство чи цілеспрямована маніпуляція

Підсумовуючи вищесказане, виходить, що в 2016 року наведене в дослідженні SIPRI ОВТ українськими підприємствами в Росію передано не було. Тому, насправді, пункт «Росія» в списку імпортерів української військової продукції в даному дослідженні за минулий рік взагалі повинен бути відсутній. А звідси - й ті загадкові 169 мільйонів американських доларів.

Що ж стосується самого дослідження Стокгольмського інституту, то впевнено сказати, що це було - звичайне недбальство чи цілеспрямована маніпуляція - на сьогодні не є можливим. Та й не зовсім необхідним. Важливо інше. По-перше, будь-яку інформацію необхідно перевіряти, навіть якщо вона надана авторитетною (на перший погляд) організацією. Оскільки, як показує цей конкретний приклад, навіть авторитетні організації можуть помилятись. Або ж на справді вони не є такими й авторитетними.

По-друге, українським ЗМІ, перш ніж писати про чергову «зраду», слід для початку вникнути в суть самої «зради», і тоді вона може здатись не такою «зрадливою» або ж виходитиме не від того, від кого здавалось на перший погляд. А бездумне покладання на авторитети, може зіграти з ними злий жарт. Як ось цього разу.

Ігор Федик - оглядач Defense Express
показати весь коментар
11.01.2023 21:12 Відповісти
краще б написала про котиків і собачок, чи про останній виступ якогось "голоса" чи показ якогось ганчір'я... . Такий непідготовлений текст, надзвичайно непрофесійно.
показати весь коментар
11.01.2023 21:12 Відповісти
Бляха, її почитати, то виходить, що 27 років українська владна мафія підігріває продажем свого озброєння усі конфлікти в африці та на близькому сході... Ні це не "америка" чи "раша" як приписують їм усі фільм та гейммейкери..
Кінофільм "Lord of war" @2000 -- це про Михайла Єжеля...
показати весь коментар
11.01.2023 22:31 Відповісти
@2005 сорі...
Ну по рокам, то Гриценко, але ж Єжель більше продав..
показати весь коментар
11.01.2023 22:58 Відповісти
Так Зе санкційному Деркачу сприяв... Ну і Джавеліни нам в 2018 перші передали...
показати весь коментар
12.01.2023 00:58 Відповісти
есть такой персонаж беня каломойский . в сша на него открыты уголовные дела за отмывание денег , но это не мешает конгрессу приветствовать зельца и давать оружие , и команда зельца не спешит передавать беню американским прокурорам ---- вывод тут такой или ты тупой как валянок чмобика или тебе ПЕТРО лично в карман насрал , нет все таки первое
показати весь коментар
12.01.2023 06:38 Відповісти
Тут ще тре дивитися не на кількість, а на якість... Якщо копнути, то при Ющі от значна частина проданих танків - Т-55 і Т-62 (ті самі древні Т-62, з використання яких кацапами ми всі ржем)...
показати весь коментар
12.01.2023 00:59 Відповісти
эээ... вижу продажи до 14 года. Потом 'данных у меня нет, но все равно продавали, мамой клянусь'. Журнашлюха?
показати весь коментар
12.01.2023 01:03 Відповісти
марина + 3 буквы, привет!
показати весь коментар
12.01.2023 01:28 Відповісти
а нос то, кривой...
показати весь коментар
12.01.2023 01:31 Відповісти
Єдина стаття тут з такою інформацією з 2014р., до цього така інформація банилась і видалялась. Є певні неточності, але це не важливо, напрям вірний.
показати весь коментар
12.01.2023 03:03 Відповісти
делать обьективную аналитику продажи вооружений с 1991года может только специалист , который в теме --- все остальное . в том числе и ермолаева , то --- абы нэ мовчкы , абы *********--- марина есть еще тема , при каком презе больше всех складов с боеприпасами взорвали и кто понес наказание
показати весь коментар
12.01.2023 06:54 Відповісти
Просте питання: для чого і про що авторка писала цей допис? Щоб що? Продане щоб повернули? "Вернуть всё взад!"? Вчергове, ще одна, заробляють "репутацію" правдоруба? Ну ось ще раз опубліковано суміш старих фактів та доданих маніпуляцій і що тепер? Танків стало більше і ЗСУ тепер рушать вперед? Це так по-українськи, коли все хріново, починати безглузді сварки про минуле, відволікаючи увагу від вирішення нагальних, сьогоденних проблем. Ті, хто щось-колись з арсеналів продавали, вже не при справах і піднімати куряву з їх дій безглуздо. А от чому б не поглянути уважно на дії теперішніх урядовців, як наразі з виробництвом та поставками озброєнь? Це якраз дуже актуально. Чомусь не згадано, що у переліку "продано" чимало НОВОГО, виробленого, а от за роки "зелених" при владі не вироблено НІЧОГО з озброєнь! ВСЕ ВИРОБНИЦТВО озброєнь було зупинено! Жодного танка/ракети/снаряда коштом бюджету не було вироблено! Чом про це а ні гу-гу? Чому?
показати весь коментар
12.01.2023 08:22 Відповісти
Дійсно,чому при Зеленському Україна фактично про оборону або півдвищення обороноздатності взагалі забула,а приділялясь увага "Великому будівництву",шоб російські танки та БМП(БТР) добре пересувались українськими дорогами?
Треба все ж таки визнати,що застаріле озброєння треба було б за краще продати але чому не вироблялись нові українські танки?
Політична система так була збудована,що був тільки вибір між олігрхом Порошенко та ватним неуком без всяких принципів Зеленським.
ГОЛОВНЕ ПОЛЯГАЄ В СИСТЕМІ,якщо змінити систему той вибирати буде з чого та кого.
показати весь коментар
12.01.2023 09:40 Відповісти
Та то все таке. Ось як готувався нарік до війни. Шо отримали ЗСУ у 21 році з оборонпрома. Це просто якийсь пи...дець. Тварі зеленокожі, дороги вони будували. І раша чудово знала, шо зеленський та його команда розвалюють Збройні Сили - https://ru.slovoidilo.ua/2021/09/15/novost/bezopasnost/minoborony-ozvuchili-kolichestvo-*******-texniki-peredannoj-vsu-nachala-2021-goda https://ru.slovoidilo.ua/2021/09/15/novost/bezopasnost/minoborony-ozvuchili-kolichestvo-*******-texniki-peredannoj-vsu-nachala-2021-goda

показати весь коментар
12.01.2023 11:05 Відповісти