6276 відвідувачів онлайн
9 528 22
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Курс на затягування війни - неуникненний

війна

Дивлячись на те як Шольц плазує як вуж на пательні від прямого питання - чи будуть постачати Леопарди Україні чи ні, розумієш, що власне війна на території ЄС вже неуникненна.

Путін вдарить вже із принципу, він не вірить, і судя по всьому правильно робить, що буде бодай яка відповідь, крім чергового глибокого занепокоєння та озброєння в годину по чайній ложці.

Думаю, що політичне керівництво РФ впевнено переконало себе, що ресурс Росії, в першу чергу людский, дозволяє їй піти в затяжну війну, втрати від якої, у випадку виграшу - а виграшом буде проміжний мир на умовах Росії з захопленими територіями - сухопутним коридором в Крим та власне Кримом, так от, всі втрати компенсує Захід, а політичне керівництво України, якій Росія взагалі не надає субєктності у прийнятті рішень, буде дотиснути Заходом під загрозою зупинок фінансування.

Давос і всі ці хитання бродіння навколо засобів ППО, ракет далекої дії, танків та важкого озброєння, показує тільки одне - курс на затягування війни - неуникненний. Подальша ескалація - неуникненна. Ми переможемо. Чи готовий Захід перемагати разом з нами?

Топ коментарі
+19
Знайшли винного - канцлера Німеччини.
Це ж саме він закликав готуватись до травневих шашликів, будував дороги в Україні замість армії, здав південь....
показати весь коментар
19.01.2023 12:05 Відповісти
+11
Всі побоювання Заходу про неминучу ескалацію великої війни з рашистською пітьмою після передачі Україні танків, літаків, ракет й іншого важкого озброєння вже із залученням ЯЗ нівелюються одним історичним фактом.
Так, на початку 80-х на кордоні Західної Європи перебували готові до атаки тисячі танків срср та потужні угрупування військ. Проте, знайшовся один західнмй політик на ім'я Рональд Рейган, який попри протести місцевих пацифістів добився розміщення на теренах ФРН 108 ракет середньої дальності "Першинг-2", а в кількох інших країнах НАТО також і кілька сот крилатих ракет.
І через 4 роки під тиском економічних проблем, зумовлених санкціями і низькими цінами на нафту, великий і жахливий срср відступив, а через декілька років взагалі перестав існувати.
Тому будь-яка реальна загроза ядерної ескалації зі сторони пітьми має мати одну відповідь - розгортання США в Україні ракет середньої дальності з ядерною компонентою.
показати весь коментар
19.01.2023 10:42 Відповісти
+8
Ні, на перемогу Захід не готовий. Вірніше він її бачить не так як ми, тобто звільнення наших територій і створення гарантій нашої безпеки. Але головним є демонтаж фашитської росії по типу Німеччини в 1945 році. А захід просто хоче ослабити росію, і за рахунок наших поступок припинити війну, надіючись, що ослаблена росія вже не буде загрозою. Це ще раз показує, що Захід не розумів, не розуміє і не зрозуміє росію. росія -це як ракова пухлина. Якщо по операції залишиться хоч одна його клітина, то чекай наступного рецидиву
показати весь коментар
19.01.2023 10:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ось у січні і все вирішиться!
показати весь коментар
19.01.2023 10:38 Відповісти
Всі побоювання Заходу про неминучу ескалацію великої війни з рашистською пітьмою після передачі Україні танків, літаків, ракет й іншого важкого озброєння вже із залученням ЯЗ нівелюються одним історичним фактом.
Так, на початку 80-х на кордоні Західної Європи перебували готові до атаки тисячі танків срср та потужні угрупування військ. Проте, знайшовся один західнмй політик на ім'я Рональд Рейган, який попри протести місцевих пацифістів добився розміщення на теренах ФРН 108 ракет середньої дальності "Першинг-2", а в кількох інших країнах НАТО також і кілька сот крилатих ракет.
І через 4 роки під тиском економічних проблем, зумовлених санкціями і низькими цінами на нафту, великий і жахливий срср відступив, а через декілька років взагалі перестав існувати.
Тому будь-яка реальна загроза ядерної ескалації зі сторони пітьми має мати одну відповідь - розгортання США в Україні ракет середньої дальності з ядерною компонентою.
показати весь коментар
19.01.2023 10:42 Відповісти
США не треба розвертать ядерні ракети в Україні Досить їх розвернуть на території одного з європейських членів НАТО Бо для балістичної ракети територія України - "один крок" порівняно з тією відстанню яка є між територією США та РОсією А Польща вже давно "не проти" цього
показати весь коментар
19.01.2023 17:50 Відповісти
Ні, на перемогу Захід не готовий. Вірніше він її бачить не так як ми, тобто звільнення наших територій і створення гарантій нашої безпеки. Але головним є демонтаж фашитської росії по типу Німеччини в 1945 році. А захід просто хоче ослабити росію, і за рахунок наших поступок припинити війну, надіючись, що ослаблена росія вже не буде загрозою. Це ще раз показує, що Захід не розумів, не розуміє і не зрозуміє росію. росія -це як ракова пухлина. Якщо по операції залишиться хоч одна його клітина, то чекай наступного рецидиву
показати весь коментар
19.01.2023 10:56 Відповісти
Знайшли винного - канцлера Німеччини.
Це ж саме він закликав готуватись до травневих шашликів, будував дороги в Україні замість армії, здав південь....
показати весь коментар
19.01.2023 12:05 Відповісти
Та шо ж це за такий величний президент України шо ніхто не наважується запитати в нього: коли Україна почне виробляти важке броньоване озброення - танки, БМП, БТРи?
Чому в Дніпрі стоїть величезне підприємство з вироблення міжконтинентальних ракет, а Україна випрошує якісь-там АТАКМС який стріляє "аж на 250 км"?!
Пане Евген, може ви запитаєте?!
Почніть, будь ласка, та може вас і всі інші підтримають, і нарешті Зеленський подумає як відповісти на це питання....
показати весь коментар
19.01.2023 15:41 Відповісти
Приліт Х-22 у Дніпро Вам нічого не пояснив ?
показати весь коментар
19.01.2023 18:46 Відповісти
А перевід обладнання і спеціалістів до країни ЄС це фантастика як людина на Марсі ?
показати весь коментар
19.01.2023 19:46 Відповісти
Так. Майже фантастика. Ви справді вважаєте, що це легко зробити ?

От війна почалася то союзники і погодилися вступити у кооперацію по виробництву і ремонту. І дозволили розмістити мізер потужностей на своїй території. Без подробиць ...

У мирний час - бізнес. Збройовий бізнес ! Це ж не цукерки.
показати весь коментар
19.01.2023 22:23 Відповісти
Головне що це реально, все інше воля керівництва. З таким що зараз є окрім відосиків більше ніякого випуску зброї
показати весь коментар
20.01.2023 00:36 Відповісти
Нє, нє ... У мирний час це бізнес і конкуренція. Кооперація можлива, але об*єми одразу менше.

Крім того, податки.
показати весь коментар
20.01.2023 12:35 Відповісти
Автор маніпулює. Всі європейські країни, що межують з кацапами готові активно захищатися. А до німців кацапи що по дну Балтійського моря будуть йти чи по трубі північного потока-2?
показати весь коментар
19.01.2023 19:01 Відповісти
+5

З Польщі пишуть, що у поляків руки чешуться білорусам наваляти.
показати весь коментар
19.01.2023 22:27 Відповісти
А наваляти парашиї в кенгсберзі - слабо? польська вата - така сама тупорила як і москальська.
показати весь коментар
20.01.2023 08:28 Відповісти
В усякому разі то все емоції. Наразі РФ поглинуло РБ. З наслідками ...
показати весь коментар
20.01.2023 12:37 Відповісти
Та да, з такими поставками бронетехніки вторгнення в Крим таки може затягнутися.
показати весь коментар
19.01.2023 19:44 Відповісти
Мабуть залежить від загальної ситуації на усих напрямках. Підозрюю, що в лоб атакувати не будуть. Може ювелірно - массове розмінування, снайперський арт. вогонь на подавлення, Хімарси і т.п.
показати весь коментар
19.01.2023 22:35 Відповісти
Ще краще - РЕВОЛЮЦІЙНІ БУНТИ У САМІЙ РАЩІ, тоді війську прийдеться згортати манатки і додому порядки наводити
показати весь коментар
20.01.2023 00:33 Відповісти
показати весь коментар
19.01.2023 19:47 Відповісти
Скільки вам пояснювати, що Німеччина - це не франція чи Британія. У Німеччині дуже сильний комплекс провини за 2 світ війну де вони були агресорами. Тому зараз німці уникають будь-якого уособлення себе з агресією. Відповідно, вони вагаються з поставками наступальної зброї. Це природньо для них, їм потрібен час і аналогічні кроки інших партнерів по НАТО. А з приводу війни на території ЄС - це маячня. У москалів немає чим там воювати. Я думаю, при найгіршому для москалів сценарію в Україні, аби не програти нам, вони ******* по тій же польщі, аби НАТО втрутилося у нашу війну і рашисти програли НАТО, а не Україні. Це потрібно їм для ідеологічного виправдання програшу в Україні. Програти бунтуючій провінції (Україні) і НАТО - це як кажуть у нас в Одесі: "це дві великі різниці".
показати весь коментар
20.01.2023 08:41 Відповісти