9218 відвідувачів онлайн
5 273 29
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Блиск і злидні проекту "Покажемо які всі шлюхи". Без хайпу і хейту

вечірки,п'яні

Ситуація з "алкогольними вечірками", на яких хлопці фільмували та транслювали в ефір, зокрема й дії сексуального характеру над непритомними дівчатами, що перебували у стані сп’яніння (природу якого ще доведеться встановити слідству), супроводжуючи свої дії відверто зневажливим коментарями, викликала бурхливу емоційну реакцію в українському суспільстві. Втім, самі по собі емоції не зможуть дати відповідей, на питання, які варто спробувати осмислити, без хайпу і хейту.

Фабула історії банальна. Група хлопців приїжджає до Києва, знімає квартиру і організовує там вечірки, запрошуючи дівчат.

Тривіальний сюжет, який втратив свою новизну ще у часи Боккаччо: молоді люди збираються десь "на хаті", вживають алкоголь, курять, можливо бавляться чимось "важчим", базікають, танцюють, займаються сексом тощо.

Якби ця історія була винятково про секс, наркотики і рок-н-рол, хейт і хайп могли б спалахнути хіба що навколо питання "наскільки морально так розважатися, коли у країні війна і щодня гинуть люди". Втім, ми ж знаємо, що причина нинішнього хайпу і хейту є іншою, тож історія все таки не про "танці, секс і наркотики". Щонайменше, не лише про них.

Виявляється, організатори вечірок створюють відповідні інструменти у соціальних мережах, де за відповідну плату, охочі можуть дистанційно "насолодитися" спогляданням розваг. Також цей контент розміщується у профілі одного з фігурантів історії, звідки той і потрапляє спочатку до поля зору громадськості, а потім і до уваги правоохоронних органів. Про важливість цього аспекту історії свідчать слова одного з її головних героїв, який за день до свого затримання, не приховуючи задоволення, вихваляється, що отримав таку популярність і відомість, про які інші і мріяти не можуть у його віці, а "думка стада його не цікавить".

Отже, контент, популярність, фоловери, "монетизація" зіграли не останню роль. Те, що "монетизація" мала місце визнав і сам фігурант справи – за свої стріми і контент хлопці отримували гроші.

Також, конче цікавим і вельми показовим є те, що хлопці не знімають (щонайменше не оприлюднюють і не поширюють) "порнуху" у загальновживаному значенні цього слова. Мабуть попри свою претензійну розкутість і зневагу до "думки стада" молодики чомусь вважають власну участь у зйомках "порно" "западлом і зашкваром".

Натомість, лейтмотивом їхніх сюжетів стає проголошене організаторами дійства програмне гасло "покажемо які навколо шлюхи". Вельми показовими у цьому аспекті є міркування "головного героя": "повірьте пацани, у кожної тьолкі є своя ціна і у Києві я це зрозумів". Ці міркування підкріплюються демонстрацією непритомних дівчат, над якими фактично знущаються, принижують користуючись їхньою безпорадністю, здійснюють дії сексуального характеру.

У результаті, на відміну від російських чи східноєвропейських сюжетів "а-ля студентська вечірка", "п’яні студентки" тощо, якими швидше за все надихалися наші "стрімери", маємо дещо інше, значно огидніше.

Зазначені вище жанри, як і будь-яке порно – за визначенням – спрямовані передусім на збудження сексуального бажання, а вже потім, опосередковано формують також й певні (якщо не хибні, то щонайменше викривлені) уявлення і стереотипи про секс, жінок, чоловіків, рольові моделі поведінки тощо, - але на першому місці секс і збудження. Контент "франківських пациків" геть про інше.

Їхній контент взагалі не про секс. Зрештою, якби організаторам вечірок був потрібен секс, вони могли б "спокушати" дівчат чи замовляти проституток, втілюючи у реальність будь-які зі своїх сексуальних фантазій, включно зі створенням відеозаписів своїх оргій на добру згадку про бурхливу молодість. Втім, всього цього нема, принаймні на тих матеріалах, які публічно обговорюються. А те, що на них є, то все геть не про секс, то все про приниження, знущання, відверту мізогінію – жінконенависництво. Зрештою, молодик сам зверхньо і претензійно зазначає: "це одноразові, ніхто навіть трахати ніхто не схотів...".

Пізніше, після того, як виявляється, що деякі з дівчат, які засвітилися на вечірках, працюють у сфері надання інтимних послуг та суміжних галузях секс-індустрії, (а отже, швидше за все опинилися на вечірках та відео не випадково і не безкоштовно – остаточну відповідь щодо цього має дати слідство), історія набуває ще й відверто гротескних форм. Погодьтеся, дуже кумедно, коли для того, аби пафосно заявити на камеру, звертаючись до своєї "підписоти": "всі тьолкі мають свою ціну", молодикам доводиться насправді замовляти собі проституток. Те, що послуги, які надають проститутки, мають свою ціну – таке собі відкриття. На Нобелівську премію не тягне.

Ось такий формально-подієвий вимір цієї історії. Втім, історія ним не вичерпується, бо потрапляє у систему правової (кримінальної) оцінки та світоглядних інтерпретацій.

Після того як ситуація набула розголосу громадська думка розділилася. Знайшлися як ті, хто був готовий лінчувати молодиків, які "ґвалтували дівчат", так і ті, хто став на їхній захист – "дівчата знали куди і нащо йдуть – шльондри вони і є шльондри". Позиція, "хлопці, звісно, винні, але й дівчата нічим не кращі, бо самі винні, їх ніхто силою нікуди не тягнув, алкоголь пити не змушував" також має своїх чисельних прихильників.

Спробуємо розібратися, хто ж з протилежних таборів має рацію.

Як каже англійська приказка: "спочатку леді", тож почнемо з дівчат.

На суді один з організаторів вечірок заявив: "вісімдесят відсотків дівчат приходили до нас добровільно". Втім, це одразу дає підстави поставити інше, значно важливіше питання: "якщо добровільно на вечірки потрапляло лише 80 відсотків дівчат, то як там опинялися решта 20?".

Крім того, необхідно уточнити, що означає "добровільно приходили до нас", бо добровільно прийти на вечірку – це одне, а стати об’єктом знущань, принижень і дій сексуального характеру – це зовсім інше. Не кажучи вже, про "добровільність" фільмування у такому стані з подальшим комерційним розповсюдженням відповідних матеріалів. Причому, останнє стосується повною мірою і тих дівчат, чиї пізніше знайдені "анкети-прайси" на відповідних сайтах, містять поміж інших послуг сексуального характеру також і можливість "зйомки відео" - і звісно не безкоштовно.

Тут треба розуміти, що закон захищає статеву свободу і статеву недоторканість осіб безвідносно до сфери їхньої професійної діяльності. Простіше кажучи, кримінальна відповідальність передбачена за скоєння відповідних діянь як щодо черниці, так і щодо працівниці секс-індустрії. А ті, хто вважає, що будь-яку працівницю секс-індустрії – проститутку, порно актрису, вебкамщицу чи модель "OnlyFans" можна безкарно ґвалтувати, принижувати, знущатися, не далеко пішли від Джека Різника та його послідовників, переконаних у тому що "дівчат легкої поведінки" треба і можна вбивати, бо це робить світ чистішим. Насправді ж, світ робить якщо не чистішим, то однозначно безпечнішим, щонайменше ізоляція від соціуму таких "джеків різників". До речі, якщо хтось думає, що замовивши проститутку можна зробити з нею все, що заманеться, то спеціально навчені спеціалісти швидко виб’ють цю дурість з голови, причому у найбезпосереднішому значенні слова "виб’ють".

Також з’явилася інформація, що дівчат заманювали на вечірку нібито під приводом проведення стріму для збору коштів на ЗСУ. Погодьтеся, добровільно прийти на вечірку, щоб взяти участь у стрімі для збору коштів на ЗСУ – це не те саме, що "добровільно" опинитися у тій ситуації і стані, у яких громадськість мала нещастя побачити дівчат.

Якби хтось з організаторів цих вечірок чи хтось з його палких фоловерів прийшов в гості до дівчини чи дівчат, перебрав би там з алкоголем або йому щось підсипали у трунок, наприклад, "клофелін", а потім скориставшись безпорадністю зробили б "масаж простати" улюбленим рожевим вібратором, зафільмувавши та виклавши все це у мережу, то чи звільнила б від відповідальності риторика "він знав куди йде", "ніхто його силою не тягнув!" "алкоголь у горлянку йому не заливав!" Можливо прихильники позиції "самі винні" і здивуються, але ні, не звільнила б. І не звільнить.

Крім того, "головний герой" мав необережність сказати на суді, що "третина дівчат приходила до них на стріми повторно, бо їм це мабуть сподобалося". Тільки, знову ж таки, одразу виникла серйозніша проблема. Як бути з тими двома третинами, які більше на ці вечірки-стріми не приходили, може їм не сподобалося? А головне, до якої з "третин" належать ті, дівчата, що зафільмовані у непритомному стані: до тих, хто "кому сподобалося і хто приходив ще" чи тих, "хто більше не приходив".

Зрозуміло, що для відповідей на ці питання слідству доведеться встановити всіх дівчат, які брали участь у вечірках, та з’ясувати міру їхньої "добровільності" й мотиви участі у різних "компонентах" вечірок. Також слідству доведеться дати відповідь на питання щодо використання певних препаратів, які нібито підсипали дівчатам у напої. Допомогти у цьому можуть й інші учасники вечірок, які чомусь досі невідомі, що виглядає вельми підозріло. Втім, якщо знайдеться бодай одна дівчина щодо "добровільності" якої виникнуть бодай найменші "сумніви"… Тоді, навіть теперішні проблеми видаватимуться хлопам, які поки що перебувають у слідчому ізоляторі, дрібними негараздами.

Словом, ким би не були дівчата, які брали участь у вечірках та стрімах, якими б не були їхні мотиви туди потрапити, чинне законодавство все одно захищає їхню статеву свободу і статеву недоторканість, честь і гідність. Водночас, варто зважати, що деякі дівчатка також можуть бути притягнуті до відповідальності, аж до обвинувачення у співучасті у злочині, який наразі інкримінується фігурантам справи.

А тепер, як каже знову ж таки англійська приказка, повернімося до наших баранів. В смислі до організаторів вечірок і стрімів.

Почнімо з того, що намагаючись продемонструвати "які всі шлюхи" і що "кожна тьолка має свою ціну" хлопці чомусь дійсно звернулися "по допомогу" саме до працівниць секс-індустрії, частина з яких не лише не заперечує свої участі у вечірках та стрімах, але й намагається "капіталізувати" славу, яка так раптова звалилася на їхні голови.

Якщо "кожна тьолка має свою ціну", то нащо все так спрощувати і вульгаризувати? Яку ціну мають ті чи інші послуги "жриць кохання" кожен може дізнатися і сам, без розлогих міркувань двадцятирічного чи то "дрібного шахрая - криптана" чи то торгівця секонд-хендом та його не менш "освічених та досвідчених" кентів. Знайти відповідну інформацію не складно.

Цікавіше було б дізнатися, яку ціну мають, наприклад, юристки чи працівниці IT-індустрії, стоматологині, що носять годинники дорожчі за автівки, на яких "примчали підкорювати столицю" гонорові "франківські мажори", мабуть скориставшись падінням цін на оренду житла у Києві через війну.

Гадаю, що насправді, крім означених вище категорій, є значно більше "тьолок", ціну яких визначає не крива попиту і пропозиції на ринку секс-послуг.

Простіше кажучи, хлопці хибно зробили вибірку для свого польового дослідження українського сексу. Щонайменше до їхньої вибірки не потрапили дівчата, які В ПРИНЦИПІ не ходять на будь-які "алкогольні вечірки" навіть якщо ті організував би сам Леонадро Ді Капріо, не кажучи вже про алкогозбіговиська якихось претензійно-пафосних "ноу неймів з Франика". А таких, між іншим, абсолютна більшість, тож екстраполювати результати студій молодих перспективних західно-українських звитяжців на всю досліджувану сукупність – "всіх тьолок", не можна. Або якщо ще простіше, не можна універсалізувати свій досвід: якщо навколо тебе "всі шлюхи", мабуть щось треба міняти у своєму житті.

Крім помилки у вибірці молодики схибили й у методології дослідження ототожнивши "кожна тьолка має свою ціну" та "свою ціну мають сексуальні послуги, які надаються деякими тьолкамі, що ввійшли до нашої ДУЖЕ ОБМЕЖЕНОЇ вибірки". Обмеженішими за цю вибірку є лише когнітивні здібності фоловерів – "підписоти" організаторів вечірок, що власне й уможливо ситуативний успіх проекту "покажемо які всі шлюхи".

Більше того, якщо вже керуватися логікою "франківських мажорів зі зйомної київської квартири", тоді можна дійти висновку, який неминуче розлютить і їх, і їхню підписоту: "гонорові пани" також мають "свою ціну". Наприклад, автор роману, слова з назви якого, винесені у заголовок цієї статті, був хоч і не "кріптаном" і навіть не "торговцем секонд-хендом", як герої цієї історії, а всього на всього всесвітньовідомим письменником, тим не менше переїхав свого часу з Франції на Житомирщину, де на нього чекала багата вдовиця. А до того він не соромився обіцяти 5% комісійних за знайомство з багатою жінкою, на якій міг би одружитися…

Евеліни Ганські нашого часу – чи то багаті спадкоємниці, чи то успішні бізнес-вумен, чи то вдало розлучені колишні "мисливиці за грошима" час від часу можуть легко собі дозволити (у разі виникнення такого бажання) урізноманітнювати своє сексуальне життя, використовуючи у якості "живих вібраторів" хлопчиків з обкладинок, фітнес-тренерів, а подекуди й охоронців чи водіїв своїх чоловіків… Just for fun.

Отже, якщо вже на те пішло, то крива попиту і пропозиції визначає на ринку секс послуг ціну не лише "тьолок", але й "жеребців".

Окремо варто зупинитися й на риториці любителів вечірок і стрімів, про те, що вони робили все це винятково аби назбирати гроші "на дрон для ЗСУ".

По-перше, підтримка ЗСУ – це не індульгенція, яка дозволяє робити все що заманеться. Якщо хтось надумає пограбувати супермаркет і потім відправити "на ЗСУ два ящика пива" - це не звільнить від відповідальності за пограбування.

А по-друге, оскільки вже зараз, як зазначалося вище, встановленні деякі учасниці вечірок, які "волонтерили" там, м’яко кажучи, "на професійних засадах", не складно прикинути яку "собівартість" для "творців контенту" мав проект "всі тьолкі продажні". Бажаючі, можуть самостійно погуглити і дізнатися скільки міг коштувати гоноровим парубкам виклик проституток – на годину, на дві, ніч і відповідний прайс на додаткові послуги на кшталт "зйомок відео". Порахуєте і зрозумієте, що за одну-дві вечірки вартість щонайменше одного дрона для ЗСУ (звісно, залежно від його ціни) "волонтери" пускали - як то кажуть, "па пі…дє", причому у прямому значенні цього слова.

Словом, спроби "прикритися" нібито допомогою ЗСУ, виглядають відверто гидко. До речі, днями затримали двох молодиків, які намагалися організувати торгівлю наркотиками, пересилаючи їх поштою… Не здивуюся, якщо вони також заявлять, що робили це, бо хотіли купити дрон для ЗСУ.

А якщо серйозно, то найгірше у цій історії лежить не на її поверхні.

Найгірше і найстрашніше – це, по-перше, те, який за змістом контент вирішили створювати організатори вечірок і чому; по-друге, те, з яким завзяттям хлопці знущалися та принижували дівчат і чому це робили; і по-третє, те з яким захопленням інші насолоджувалися видовищем, віддаючи за це гроші, і знову ж таки - чому. Наголошую: не для чого, а саме ЧОМУ, а головне – висновки і наслідки правильної відповіді на питання "чому все це сталося".

Повторюся, цей контент як і вся ця історія геть не про секс, все це про приниження людської гідності. Більше того, як ті, хто контент створював, так і ті, хто його споживав, не приховували, що не визнають людської гідності у об’єктів приниження і знущань, бо то всього на всього "кінчені шлюхи".

Страшно, що одні люди беруть на себе зухвалість, керуючись власними, причому абсолютно хибними, нічим не обґрунтованими уявленнями про належне, висувати якійсь критерії, наявність або відсутність яких наділяє або позбавляє іншого людської гідності.

Причому це абсолютно свавільний акт. Сьогодні можна принижувати цю людину, бо це просто "шлюха" яку замовили на сайті інтим-послуг; завтра ту дівчину, з якою зустрівся у клубі чи навіть на вулиці, бо це просто "тьолка, яка має свою ціну"; з часом дружину, бо це "лише баба", потім – просто якогось "лоха-ніщброда" на "ланосі" й "людішєк на тротуарі"… Що далі? Просто якійсь жиди, цигани, "вороги народу", "бєндєравци"…

Насправді, геть не обов’язково, що кожен, хто не усвідомлює чому наділення людською гідністю має безумовний характер, з необхідністю пройде шлях від "це просто шлюха" до "це просто жиди". Зовсім ні. Але треба розуміти, "Бухенвальд", Буча та знущання й приниження якоїсь "шлюхи" має одне й те саме джерело – не визнання людської гідності у іншого, дегуманізація іншої людської істоти.

До речі, навіть право на життя не є безумовним на відміну від права на людське ставлення і визнання людської гідності. Не даремно самураї казали: "вбивай, але ніколи не принижуй!" Людська істота не може ані втратити, ані тим більше бути позбавленою людської гідності, просто за визначенням. І найгірші, найжахливіші політичні режими у світі націлені не стільки на фізичне знищення (це лише інструмент), скільки на знищення ЛЮДСЬКОЇ ГІДНОСТІ.

Відмовляти комусь у людській гідності значно небезпечніше, ніж здається на перший погляд.

Сьогодні ти не визнаєш людської гідності у дівчини, яка в силу безлічі різних причин могла опинитися хоч "на панелі", хоч на твоїй "алкогольній вечірці", бо вона є "просто шлюхою", з якої можна знущатися і насолоджуватися її приниженням...Тим більше якщо ти за це заплатив. Тим більше якщо тобі за це заплатять ще більше.

А завтра сам перетворюєшся на "франківського ґвалтівника" - істоту, позбавлену людської гідності, "звіра", "тварину", "бидло", що не заслуговує на людське ставлення до себе, істоту, яку треба "опустити", "зробити півником", "каструвати" тощо.

Сьогодні ти волієш "розчавити" і "знищити" якогось покидька, який "ґвалтував дівчат", а завтра…

Менше з тим.

Критика рабовласництва в античному світі ґрунтувалася зокрема й на тому, що воно дегуманізує не лише рабів, але й рабовласників, бо зводячи іншого до стану позбавленого гідності бидла, людина неминуче обидлюється й сама.

На жаль, це не метафора.

Навряд чи висловлені вище міркування змусять представників і представниць ворожих таборів кардинально переглянути свої позиції, але можливо спонукатимуть бодай замислитися. Інакше й далі житимемо у суспільстві, де відмовляючи у повазі до людської гідності іншого, не матимемо цього й для себе.

Топ коментарі
+3
Ну скільки можна займатися медіа-блєдством?

За бабло готові продатися - і писати очевидну заказуху.

ДАВАЙТЕ ГОВОРИТИ ФАКТАМИ:
1.
Жодна особа не написала заяву про те, що вважає себе потерпілою.
Значить, все відбувалось за обопільною згодою - нічиїх прав не порушено.
ВСЕ: ПИТАННЯ "НАСИЛЬСТВА" ЧИ "ЗГВАЛТУВАННЯ" ЗНІМАЄТЬСЯ.
2.
Підозра предявлена по факту МОЖЛИВОГО "виготовлення порнографії".
(Хоча, експертизою такий факт поки що не підтверджено).
Тобто, якщо дійсно буде встановлено, що відбувадось "виготовлення порнографії",
ТО усі причетні - це співучасники.
Значить, "нещасні дівчатка" - це не жертви, а співучасниці в ролі порноактрис.

ОТЖЕ,
УКРАЇНА - НЕ РОСІЯ.
У нас діє і верховерство права, (і презумпція невинуватості).
І карати особу можна лише тоді, коли доведено вчинення ним правопорушення.
А НЕ НА ОСНОВІ БРЕХЛИВИХ ОБВИНУВАЧЕНЬ ВІД ПРОДАЖНИХ БЛОГЕРІВ
показати весь коментар
12.02.2023 15:24 Відповісти
+3
Я автора повністю підтримую, дуже жаль, що коменти написані людьми, які взагалі не зрозуміли про що писав Гладких. На жаль, інтернет дає багато можливостей для різних покидьків реалізувати свої мерзенні нахили, похизуватись цим і ще заробити на цьому.
показати весь коментар
12.02.2023 16:24 Відповісти
+3
ти, створіння,- є твариною, чи просто тупим недоноском, що вміє клацати..??!! відповідай, а потім відправ свою дочку туди, до тих виродків, й ще раз напишеш таку ж тупу мерзоту.............
показати весь коментар
12.02.2023 18:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ну скільки можна займатися медіа-блєдством?

За бабло готові продатися - і писати очевидну заказуху.

ДАВАЙТЕ ГОВОРИТИ ФАКТАМИ:
1.
Жодна особа не написала заяву про те, що вважає себе потерпілою.
Значить, все відбувалось за обопільною згодою - нічиїх прав не порушено.
ВСЕ: ПИТАННЯ "НАСИЛЬСТВА" ЧИ "ЗГВАЛТУВАННЯ" ЗНІМАЄТЬСЯ.
2.
Підозра предявлена по факту МОЖЛИВОГО "виготовлення порнографії".
(Хоча, експертизою такий факт поки що не підтверджено).
Тобто, якщо дійсно буде встановлено, що відбувадось "виготовлення порнографії",
ТО усі причетні - це співучасники.
Значить, "нещасні дівчатка" - це не жертви, а співучасниці в ролі порноактрис.

ОТЖЕ,
УКРАЇНА - НЕ РОСІЯ.
У нас діє і верховерство права, (і презумпція невинуватості).
І карати особу можна лише тоді, коли доведено вчинення ним правопорушення.
А НЕ НА ОСНОВІ БРЕХЛИВИХ ОБВИНУВАЧЕНЬ ВІД ПРОДАЖНИХ БЛОГЕРІВ
показати весь коментар
12.02.2023 15:24 Відповісти
ти, створіння,- є твариною, чи просто тупим недоноском, що вміє клацати..??!! відповідай, а потім відправ свою дочку туди, до тих виродків, й ще раз напишеш таку ж тупу мерзоту.............
показати весь коментар
12.02.2023 18:17 Відповісти
Усі ці "дочки" пішли туди ДОБРОВІЛЬНО.

Жодна з них НЕ скаржиться на те, що відбувалось.


Як ти, "створіння", їх виховало - таку розвагу вони собі і обрали.
показати весь коментар
12.02.2023 19:50 Відповісти
Олексійович ! Автор пише не про "дочки" й не про "не скаржиться" . Він нагадує, що ЛЮДИНА, це не тільки "гроші" й не тільки, як ви кажете, "презумпція невинуватості", він нагадує про людську гідність й їі внутрішню сутність, яка й відрізняє її, ЛЮДИНУ, від, наприклад, хижих тварин. Але, схоже, ви щє на початку цього шляху. А, можливо, щє й не рушили.
показати весь коментар
12.02.2023 22:50 Відповісти
Яким чином ваші такі собі факти, до речі, а вони доведені, що ви їх тут розповсюджуєте???, стільки тексту у вашому виконанні ще й з підпунктами, виправдовують ДІЇ покидьків з Франківська? З такою логікою, як у вас, взагалі дивно, що ви не написали: "А були ті франики чи це все чиїсь вигадки?"
показати весь коментар
12.02.2023 20:46 Відповісти
У нас - на відміну від Московії - правова країна, а не фашистська.
(Якщо ніхто не вважає, що його права порушені - значить, правопорушення не відбулось).

Хоча такі як Ви, і як Гладких намагаються побудувати у нас фашизм - закликаючи карати осіб, які не вчиняли правопорушення.
Тільки тому, що Вам так хочеться (скоріше всього, через Ваші комплекси).
показати весь коментар
12.02.2023 21:49 Відповісти
Олексійовичу, ви з вашим мисленням - це чергове підтвердження того, чому існують такі істоти в людському образі, такі як ці з Франківська. А тепер про комплекси - те з яким пієтетом вами написані слова расея та масковія (а чому за приклад не був взятий Афганістан або Іран), навіть для цього великих літер не пошкодували і те, що ваші всі пунктики з вашого коментаря це просто калька роспропаганди, бо в расеї - норма все перевертати з ніг на голову та перекидати з хворої голови на здорову. То може спочатку ви зі своїми комплексами розберіться, а то ви не з того розпочали.
показати весь коментар
13.02.2023 08:39 Відповісти
Ці "хлопчики" заявили, що навколо одні шлюхи, загребли під одну гребінку і тих жінок, що виходили заміж цнотливими. Але питання до авторів вечірки, а ви хто? Чи після такого піару у них є шанс мати стосунки не з повією?
показати весь коментар
13.02.2023 10:32 Відповісти
Ви заздрите: Вас на оргії не запрошують, Ваші статеві органи нікому не цікаві...
Тому, і прикриваєте свою заздрість моралізаторством
показати весь коментар
13.02.2023 10:46 Відповісти
Моралізатори це ті хлопчики. А-я-яй, дивіться які погані дівчата. Вони чомусь себе шлюхами не вважають.
показати весь коментар
13.02.2023 10:54 Відповісти
Бідний Сергійко Олексійович, поціновувач оргій, так вас лишили контенту, де ви спостерігали за чужими статевими органами? Тому така у вас істерика, вас навіть не шкода. Так франикам теж не були цікаві статеві органи, як органи. У них були зовсім інші цілі. А про заздрість голосніше за всіх кричить той, кому заздрість спати не дає та цікавиться не людиною в цілому, а лише його статевими органами. Ви навіть фраників переплюнули.
показати весь коментар
13.02.2023 11:35 Відповісти
МОРАЛІЗАТОРСТВО (особливо, не підтверджене фактами) - ПЕРШИЙ КРОК ДО ФАШИЗМУ

УКРАЇНА - НЕ РОСІЯ

У НАС ФАШИЗМ НЕ ПРОЙДЕ - як би продажні блохєри не старались
показати весь коментар
12.02.2023 15:33 Відповісти
огидно виглядають спроби захищати націю, яка жодного набоя і жодної гвинтівки для ЗСУ не дала.
показати весь коментар
12.02.2023 16:14 Відповісти
Ви вважаєте жінок окремою нацією чи як?
показати весь коментар
12.02.2023 16:18 Відповісти
ви не зрозуміли мого натяку.

натякнути прозоріше не можу. хочете розмови без натяків - починайте розмову деинде.
показати весь коментар
12.02.2023 16:56 Відповісти
стільки слів заради того щоб осмислити очевидне - суспільство деградоване і деградує далі.
Автора розчарую - ніхто із фоловерів тих недоносків цю статтю або щось подібне ніколи в своєму житті не прочитає, відповідно і висновків не зробить - відповідно ---- споглядайте за новими такими відео.
Кількість обгорілих на дахах потягів ідіотів не зменшує їх однолітків дертися під високу напругу.
показати весь коментар
12.02.2023 16:14 Відповісти
Я автора повністю підтримую, дуже жаль, що коменти написані людьми, які взагалі не зрозуміли про що писав Гладких. На жаль, інтернет дає багато можливостей для різних покидьків реалізувати свої мерзенні нахили, похизуватись цим і ще заробити на цьому.
показати весь коментар
12.02.2023 16:24 Відповісти
А як з людською гідністю в Україні? Як наші чинуші принижують людей навіть під час війни плюючи на всі закони? Ось вам історія:
Всупереч Постанов Уряду, які прямо забороняють відключати споживачів комунальних послуг від постачання газу, води, електроенергії, тощо в період дії карантину та військового стану наші доблесні ЖЕКи\Управляючі компаніїї продовжують злісну практику відключення споживачів від цих послуг. В таку ж халепу вскочили і ми, власники квартири в одному з селищ Київської обл., де Дмитрвська управляюча компанія (бувший ЖЕК) Дмитрівської ОТГ просто відключила квартиру від електропостачання під час відсутності власника у квартирі і під час дії карантину з настанням опалювального періоду БЕЗ БОРГІВ ЗА ВИКОРИСТАНУ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ! нехтуючи Законами, Постановами та Правилами. Звернення до поліціїї, прокуратури, НКРЄКП, Держпродспоживслужби, Офісу по Правам Людини нічого не дали. Квартира вже два роки знаходиться відключеною від електроенергії, в кватирі проживати неможливо, такі дії спричинили фактично до виселення її власників. Навіть після того як русоорки покинули межі Дмитрівської ОТГ квартира залишається відключеною від електропостачання і власники не можуть повернутись у власну домівку.

Повторно на днях звернулись у Держпродспоживслужбу , відповідь начальника просто нас обурює: " Я тут меньше 2-х місяців і тільки протираю штани..., нічим вам допомогти не можу, так як накладено мараторій на будь-які перевірки суб"єктів господарювання". Ось і думаємо чи проходити ще одне коло цього аду під назвою "корупційна Україна?" Адже 2 роки поневірянь по поліціям, прокуратурам, офісампоправамлюдини, всяким нкрєкп і держкпродспоживслужбам, державним адвокатам результат один: "а воз і нинє там". Українські органи включно з Урядом ІМІТУЄ БУРНУ ДІЯЛЬНІСТЬ у плані захисту громадян України які попали у важку ситуацію під час пандемії та військового стану, а чинуші на місцях просто ігнорують права людини і ЗакониУкраїни, а кругова порука їм в цьому допомагає. І що нам робити?
Можна багато розповісти і про "діяльність" Дмитрівської управляючої компанії, голови Дмитрівської ОТГ, і про штучне банкрутство Київо-Святошинського дорожньо-експлуатаційного управління, на балансі якого був будинок в якому знаходиться наша квартира, і ще багато цікавих речей, але це ж не на часі, правда?
тел. для тих, хто може реально допомогти: 050-205-47-80
показати весь коментар
12.02.2023 16:25 Відповісти
Три моменти:

Перший : Чи були належно виховані ці дівчата , які погодилися на таку вечірку з такими сумнівними особами ? Зрозуміло , що ні. Це проблема батьків , що не виховали належним чином.

Другий : Чи можна назвати цих молодиків з зовнішніми статевими чоловічими ознаками - чоловіками ? Ні . Це недорозвиинуті істоти як розумово так і морально .

Третій момент - черговий провал теорії гендерної рівності. Адже якби в уявленні суспільства хлопці та дівчата були рівними - то це не викликало б такого обурення суспільства . Але навіть дебілам зрозуміло - що жінка беззахисна перед чоловіком - та потребує захисту.
показати весь коментар
12.02.2023 18:56 Відповісти
Взагалі нас*ати,як якась бидлогопота порає чи то проституток,чи простих курвів.
Було й буде.
Так розумію,шкандаль через поширені відеозаписи й стріми.Без цього,-пересічна подія,буденність🤷
показати весь коментар
12.02.2023 21:57 Відповісти
Дякую автору. Доладні як і роздуми з приводу ситуації, так і висновки. Згоден !
показати весь коментар
12.02.2023 23:02 Відповісти
Насправді є навіть цілі клуби, де принижують людську гідність за взаємною згодою сторін, знущання та умовні тортури там теж є. Питання не в проявах тих чи інших розваг, а в добровільності та згоді.
показати весь коментар
13.02.2023 11:01 Відповісти
Якщо є згода з обох сторін навіщо тоді одну із сторін доводити до несвідомого та непритомного стану?
показати весь коментар
13.02.2023 13:46 Відповісти
Найчастіше одна зі сторін САМА себе доводить до несвідомого,чи непритомного стану.Щоб здолати власні комплекси,сором.
показати весь коментар
14.02.2023 08:40 Відповісти
Як доведення людиною себе до стану непритомності виправдовує дії та вчинки того, хто потім знущається над твоїм тілом? Про подолання власних комплексів та сорому - це ви про ґвалтівників, щоб нічого не відволікало від проведення знущань, бо непритомне тіло не відчуває нічого, бо воно непритомне?!
показати весь коментар
14.02.2023 19:07 Відповісти
Феноменальний соціологічно-правовий аналіз! Дякую!
показати весь коментар
13.02.2023 11:20 Відповісти