6187 відвідувачів онлайн
8 209 41
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Не треба чекати, починати варто вже зараз

війна,зсу

Знову бачу в коментарях класичне "от хлопці з фронту повернуться і наведуть порядок".

Є хуйові новини. Так не буде. А якщо буде, то вам не сподобається.

Я навіть не кажу про те, що величезна частина інтелектуальної еліти мого покоління, яка мала б стати елітою політичною, ніколи з фронту не повернеться. Ті, хто мали б стати мерами міст, міністрами, реформаторами, депутатами, ті хто хотів би і міг змінити щось на краще – будуть лежати у землі, і їх вже багато, а буде ще більше. А з тих, хто повернеться живими, буде величезна кількість поранених, скалічених або просто психологічно травмованих. Додайте величезну кількість тих, хто замість продовження боротьби за країну буде вимушений наново будувати своє власне життя: зі зруйнованим будинком, без роботи, з забутими мирними навичками, можливо – без родини або з проблемами у сім‘ї, які доведеться вирішувати. Ось вам портрет "втраченого покоління" – не у ремарківському значенні, бо на фронті всі покоління присутні, а у політичному, бо ті 30+, які мали б еволюційно зайняти свої місця за 3-5 років, і потім поступитися тим, кому зараз 18-20, значною мірою знищені війною – як фізично, так і морально.

Плюс додайте, будьте ласкаві, величезний рівень внутрішньої агресії, яка накопичена у людях і яка переважно не находить виходу назовні, а потім виплескується на оточуючих – і на ветеранів вона виплеснеться теж. Це ти зараз, братику, герой війни, наш котик, гордість, честь і слава. Як тільки дембельнешся і вирішиш щось змінити хоч у власному селі, не кажучі вже про країну, одразу почуєш про себе, що воював ти не там і не так, на передку не був, волонтьорку пиздив, і взагалі алкаш і наркоман. І готовими до такого психологічного перепаду буде не кожен боєць, можете мені повірити. Навіть ті, хто бачив справжнє пекло навколо себе, не завжди зможуть дати опір, коли це пекло їм влаштують нібито свої.

Відверто не хочу розписувати далі, хоча пунктів ще багато. Підсумок у цього один. Якщо ми хочемо змін на краще, попрацювати доведеться всім. І не треба перекладати повну моральну відповідальність за зміни на пацанів і дівчат, що повернуться з фронту. Голосувати будуть не тільки вони, робити зміни можуть не тільки вони, жити у країні будуть не тільки вони. Тож або разом, або ніяк.

І починати варто вже зараз, до речі.

Топ коментарі
+9
Саме для цього русскіє цю війну і розпочали, щоб ми не змогли розвиватися далі як громадянське суспільство насамперед, а, якщо ми не розвиваємося, це тільки справа часу, коли вони нас у стійло поставлять - так вони думають.
показати весь коментар
12.03.2023 13:21 Відповісти
+9
Війну пройде ну мільйон,ну два.ну три мільйона людей, а інші сидять і чекають поки ці люди прийдуть і влаштують їм хороше життя? Типічний менталітет наших людей, вони все хочуть щоб хтось прийшов і зробив в Україні рай замість них,а вони і дальше будуть ходити голосувати по приколу, не платити податків, придумувати різні схеми для особистого збагачення які обходять закон, будуть робити собі липові інвалідності і пенсії,щоб получати на халяву гроші бо усі так роблять і так далі. І потім такі от люди сидять і ще звинувачують що там США,Німеччина чи другі наші союзники мало нам дають зброї, при цбому усе життя нічого не робили для того,щоб їх держава була сильною і незалежною в усіх аспектах, сиділи просто і ходили голосувати за різних ідіотів котрі деребанили країну на всіх напрямках і які підігрували кацапам. Нажаль коли дивишся на цей контингент то стає страшно за майбутнє,тому що вони знову візьмуть і підуть проголосують за Арестовича,Притулу чи Гордона і зададуть для України черговий виток деградації в її історії. А справжні патріоти як правильно сказано в статті або загинуть,або будуть інвалідами.або будуть мати психологічні травми і так далі
показати весь коментар
12.03.2023 16:23 Відповісти
+9
взагалі я вам зараз скажу одну річ, що на мою думку буде коли закінчиться війна і ті хто зараз на фронті повернуться додому, може це багатьом не сподобається, але так скорше і буде.
Так от нічого не буде. Ті хто вернуться будуть будувати собі життя та будинки, на "бойові" накуплять дорогих авто і плюнуть на політику і якість політичні розбірки. Багато виїде за кордон (який надіюсь колись відкриють). З Монако вернуться всі хто там зараз, до того часу "слуги" кардинально попиляють законодавство і переоберуться на чолі з Героєм-Боневтіком. Можете критикувати
показати весь коментар
12.03.2023 17:48 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Саме для цього русскіє цю війну і розпочали, щоб ми не змогли розвиватися далі як громадянське суспільство насамперед, а, якщо ми не розвиваємося, це тільки справа часу, коли вони нас у стійло поставлять - так вони думають.
показати весь коментар
12.03.2023 13:21 Відповісти
вибачаюсь, а які досягнення організацій типу "Демократична сокира" чи "С14" в часових рамках до 24 го лютого 2022р??? Крім того що розмалювали памятник Щорсу і відпиляли там коню ногу???
показати весь коментар
12.03.2023 14:18 Відповісти
Я не є фанатом ДС, але зважайте на те, що це принципово нова партія, що почала свій розвиток, так би мовити, знизу. Без фінасувань "пінчуків". Вони брали участь у багатьох (майже всіх) патріотичних акціях. Люди мають це оцінити.
показати весь коментар
12.03.2023 14:41 Відповісти
А ви погугліть. Ось що каже про "Демсокиру" покійний очільник прес-служби "Правого сектору" Скоропадський - https://censor.net/ru/blogs/3221712/demokratichna_sokira_yak_nepotrbna_ganchrka_petra_poroshenka
показати весь коментар
12.03.2023 15:22 Відповісти
В Скоропадський це є для вас авторитет?))
показати весь коментар
12.03.2023 17:33 Відповісти
А для когось свідчення окремо взятого авторитета є критерієм істини?
показати весь коментар
12.03.2023 18:30 Відповісти
їх фінансували і фінансують овер-доуя "пінчуків", не вводіть себе і оточуючих в оману.
показати весь коментар
12.03.2023 21:25 Відповісти
Некоректне порівняння. По-перше, Демсокира це політична партія, до речі, з дуже правильною та зваженою політичною програмою- не "за хороше, проти всього поганого", а дійсно "програма". Можете порівняти з програмами інших партій, які є популістськими та написані для галочки.
По-друге, це дуже адекватні люди. Щодо питання, що вони зробили, можете погуглити. Це єдина незалежна партія в Україні, яка дійсно переймається інтересами України а не "сильных мира сего". Доречі, ваше питання свідчить про те, що ви не цікавились політичними подіями в Україні, щонайменше з 2014 року.
показати весь коментар
12.03.2023 17:30 Відповісти
Все вони залежні, не хвилюйтеся за них! Це такі собі нью-комсомольчікі, і просувають відповідні ідеї.

А знали б ви як вони банять в чатах своїх телеграм-каналів коли
починаєш задавати їм прості питання за економіку та політику, в яких вони повні профани!
показати весь коментар
12.03.2023 23:24 Відповісти
Ви хочете сказати шо Демсокира ще більш некомпетентна чим квартал95?
показати весь коментар
13.03.2023 10:18 Відповісти
Зміни в Україні почнуться тільки тоді коли громадяни яким не байдуже майбутнє країни об'єднаються в нову політичну силу , яка базувалася б на принципах , бо з тими партіями що були і тими що є , Україна так і залишиться корупційним болотом без перспектив на майбутнє і єдиним бажанням людей звалити з країни в пошуках кращої долі .
показати весь коментар
12.03.2023 14:20 Відповісти
В нас опозиція ЕС з Порошенком каже що не на часі. Навіть якщо квартал95 поре суцільну херню, краде, бреше та намагається керувати військами.
Хто ще може вивести людей на майдан? Коля Каклета чи Баба Йуля?
показати весь коментар
12.03.2023 14:58 Відповісти
Під час війни на Майдан? Подарунок пуйлу?
показати весь коментар
12.03.2023 15:18 Відповісти
Що ви пропонуєте?
показати весь коментар
12.03.2023 15:28 Відповісти
Причем тут Майдан? Обычное развешивание зелёно шоблы на фонарях вдоль Хрещатика!

Или ты по своему скудоумию думаешь что армия перестанет воевать? Или украинский народ перестанет поддерживать свою армию, если пару десятков жыдков из ОПы вздернуть?
Чем это ***** поможет по твоему?
показати весь коментар
12.03.2023 23:26 Відповісти
Бо не на часі. Припустимо, що Майдан вже відбуваєтся, або навіть відбувся. Навіть БТР цього разу приїхав зі сторони мітингуючих і взагалі швидко перемогли плісняву. А що далі? Кого оберуть наступним Президентом? Пороха? Так ні ж, бо, кур-ва, "к ньему многа вапросав"... а кого тоді? Знов нові облича? Потім дайте ще 100 днів і понеслось...

В США, Польші, на питання "за кого голосуєте?" Відповідають завжди про політичну силу, партію, тощо. Американці не обирають Буша чи Обаму, вони обирають республіканців або демократів. Особа Президента як така там взагалі не головне.

Допоки громадяни будуть обирати напряму Президента, який потім під себе ліпить політичну силу з того що назбирали у турборежимі, на мою особисту думку, це не зовсім демократія - це скоріше неомонархія.
показати весь коментар
12.03.2023 16:29 Відповісти
Ну, давай, вішатель, вперед! Тільки, дивись, щоб самого не повісили.
показати весь коментар
13.03.2023 11:31 Відповісти
Я вибачаюсь, але чому це я "вішатель"??
показати весь коментар
13.03.2023 13:22 Відповісти
Ні, на моє особисте бачення, як ви кажете, "монопартія" це коли натискають кнопочки як їм скажуть та чекають конверти "зарплатні".

У складі ЄС забагато самодостатніх, зрілих та гідних людей які разом пройшли досить довгий та важкий шлях. Тобто це сформована політична сила, як доказ: Порошенко на разі не Президент, а ЄС далі працює.

P.S. Компартія не була ідеологічною, це ідеологія вимагала існування партії, звичайно ж що комуністичної. Ткой собі "великої" та безальтернативної.

Як на мене, це перед усім ми, виборці сприяємо тому що "іменних" (до речи, дуже влучна назва) партій більшість. Мабуть, звичка така. Ніхто ж не каже а от пам'ятаєте, як буто при правлінні комуністичної партії в роках 19хх? Ні, бо кажуть от "при Андропові" то-то там-то... або це "ще при Брежнєві"...
показати весь коментар
13.03.2023 14:37 Відповісти
Перше, з чого має початися відбудова України - податки мають платити ВСІ! Друге - освіта повинна стати пріоритетом державної політики. Це два ключові моменти, на яких можлива відбудова демократичної держави.
показати весь коментар
12.03.2023 15:44 Відповісти
ні, не платив і не буду
показати весь коментар
13.03.2023 17:58 Відповісти
Війну пройде ну мільйон,ну два.ну три мільйона людей, а інші сидять і чекають поки ці люди прийдуть і влаштують їм хороше життя? Типічний менталітет наших людей, вони все хочуть щоб хтось прийшов і зробив в Україні рай замість них,а вони і дальше будуть ходити голосувати по приколу, не платити податків, придумувати різні схеми для особистого збагачення які обходять закон, будуть робити собі липові інвалідності і пенсії,щоб получати на халяву гроші бо усі так роблять і так далі. І потім такі от люди сидять і ще звинувачують що там США,Німеччина чи другі наші союзники мало нам дають зброї, при цбому усе життя нічого не робили для того,щоб їх держава була сильною і незалежною в усіх аспектах, сиділи просто і ходили голосувати за різних ідіотів котрі деребанили країну на всіх напрямках і які підігрували кацапам. Нажаль коли дивишся на цей контингент то стає страшно за майбутнє,тому що вони знову візьмуть і підуть проголосують за Арестовича,Притулу чи Гордона і зададуть для України черговий виток деградації в її історії. А справжні патріоти як правильно сказано в статті або загинуть,або будуть інвалідами.або будуть мати психологічні травми і так далі
показати весь коментар
12.03.2023 16:23 Відповісти
"Нажаль коли дивишся на цей контингент то стає страшно за майбутнє,тому що вони знову візьмуть і підуть проголосують за Арестовича,Притулу чи Гордона і зададуть для України черговий виток деградації в її історії. А справжні патріоти як правильно сказано в статті або загинуть,або будуть інвалідами.або будуть мати психологічні травми і так далі"

Приведені вище твердження є в деякій мірі взаємосуперечливими...
На мою думку, виборча система в Україні вибудована таким чином щоби задовільняти потреби "глибинної корупції", якої в Україні начебто немає. Реальні фінансові можливості бути обраним до органів державної влади та місцевого самоврядування мають лише представники середнього та великого бізнесу, які обираються до виборних органів та діють там, як демонструє практика життя, керуючись не альтруїстичними міркуваннями, а інтересами отримання преференцій для бізнесу який представляють.
Якщо "справжні патріоти" не мають фінансових та організаційних можливостей з використанням існуючої виборчої системи взяти під контроль владу в Україні, то про злам олігархічної диктатури плутократії в Україні через вибори нічого і говорити!
показати весь коментар
12.03.2023 19:26 Відповісти
Чудова стаття! На прикладі підготовки водіїв в Україні. Поки одні воюють, колишні менти у сервісних центрах беруть хабарі за "позитивне рішення" на іспитах. А громадяни у тилу, радо ці хабарі дають. А тепер уявіть, вже з 24.01.22 посвідчення водія отримали пів мільйона людей. З них 80-90% дали хабара. Середній розмір хабара - 8000 грн. Але всі мовчать і всіх все влаштовує. А хлопці нехай воюють...
показати весь коментар
12.03.2023 17:15 Відповісти
взагалі я вам зараз скажу одну річ, що на мою думку буде коли закінчиться війна і ті хто зараз на фронті повернуться додому, може це багатьом не сподобається, але так скорше і буде.
Так от нічого не буде. Ті хто вернуться будуть будувати собі життя та будинки, на "бойові" накуплять дорогих авто і плюнуть на політику і якість політичні розбірки. Багато виїде за кордон (який надіюсь колись відкриють). З Монако вернуться всі хто там зараз, до того часу "слуги" кардинально попиляють законодавство і переоберуться на чолі з Героєм-Боневтіком. Можете критикувати
показати весь коментар
12.03.2023 17:48 Відповісти
Я ще додам, частина (зовсім невелика) фронтовиків, спробує після війни, провести в Києві чи то страйк, чи то Майдан. І от тоді ми побачимо як наші "правоохоронні" органи дубаситимуть їх, а інші органи "знайдуть" у них 5-10 патронів 5,56 і пустий тубус з під NLAWа. І от тоді на телемарафоні (який не закінчиться після війни) пояснять про змову проти Боневтіка Який Всіх Врятував і необхідність "дати йому додаткових повноважень" та "закрутити гайки", а всі хто проти - російські агенти. А суспільство мовчатиме, бо воно вже просто знекровлене і зморене всіма подіями після 2014р.
показати весь коментар
13.03.2023 05:06 Відповісти
майже згоден, особливо про телемарафон. Владі так сподобалось що опозиції яка б вона не була так просто закрили рота., викинули з ефіру. Тому не сумніваюсь що так і буде і як я наголошував до того часу попиляють законодавство остаточно "під себе"
показати весь коментар
13.03.2023 08:32 Відповісти
Все треба робити зараз !
показати весь коментар
12.03.2023 18:54 Відповісти
Нажаль змушений констатувати що наше суспільство хворе. Причому на всю голову. Ми обираємо владу за покликом серця і по приколу, а потім дивуємося, що нами просто зневажають, не рахують за людей, тобто заздалегідь знаючи про напад зелене чмо визнає журналістам, що не попередив населення тому що тоді вони б (влада) втратили прибутки 7-8 мільярдів доларів на місяць. А те що люди в паніці втратили своє життя своїх рідних і близьких цих зелених виродків не обходить ані разу. Тобто ми наочно маємо відношення влади до людей, як до тварин, навіщо попереджати, хай здохнуть. Якщо за це голосували 73% в 2019 році то мушу визнати, що ми нація даунів.
показати весь коментар
12.03.2023 19:57 Відповісти
Знаєте я от весь час дивуюсь, як ми бьємося насмерть з орками за нашу свободу. Але чомусь наша свобода виражається в тому що нас зовсім без примусу тягнуть у військомати, після чого зовсім без примусу доправляють на фронт причому останнім часом це вже люди так би мовити не першого гатунку або навіть не другого. Тому що перші і справжні або вже ніколи не підуть в атаку або інваліди. Свобода по українськи це коли міністр оборони краде гроші у армії, коли голова офісу єрмак відкрито працює на агресора, коли повій нагороджують орденами і назначають дипломатами, коли опозиційні змі загнали у підпілля і за плинтус, коли зєлєбоба просить грошей на війну у байдена і його призначенці заключають контракти зі своїми тренерами по фітнесу на мільярди гривень, це коли російський бізнес в Україні взяв під свій дах сам єрмак і бере за це мзду, але більшість грошей з цього йде на снаряди і ракети, які прилітають по наших містах і по наших людях. Якщо усе це зелене ****...во ви називаєте свободою, то я хочу жити десь при людожерах, там ти хоч знаєш, за що тебе з'їдять.
показати весь коментар
12.03.2023 20:17 Відповісти
Вже писали на цю тему, нормально не буде, буде тільки гірше. Точку неповернення пройшли в 2019-му.
https://censor.net/ua/blogs/3404696/************************************************
показати весь коментар
12.03.2023 21:48 Відповісти
Це хороша стаття. Точка неповернення не пройдена. Пройдена точка відкидання років на 10-15 назад. Десь орієнтовно на початку 30их повернемося до стану 2018го
показати весь коментар
13.03.2023 01:49 Відповісти
Дуже мало шансів на встановлення нормального порядку опісля війни. Елементарний аналіз показує одне. Сила корупційної держави та еліти яка їй користується буде зростати. Сили паростків громадянського суспільства та патріотів зменшуватися....єдиний невеликий шанс, це об'єднання всіх здорових сил навколо ідеї демонтажу корупційної держави та встановлення правової держави. Без зовнішньої допомоги це також неможливо.
От саме з шляхів та засобів такого об'єднання і варто розпочати.
В усьому іншому згоден з автором. Сподівання на те що герої прийдуть з фронту та все поміняють. Не просто наївні ,а й шкідливі. І поширюються нинішньою владою та елітами,з метою зберегти владу та свої привілеї.
Якщо такого об'єднання не відбудеться, не відбудеться створення зародку нової еліти...
Україна ,вигравши війну ,може швидко опинитись у статусі фейл стейт... Без будь якої перспективи.
показати весь коментар
12.03.2023 22:07 Відповісти
Що починати, коли 70% за боневтіка? Всі починання будуть просрані на на наступних виборах.
показати весь коментар
13.03.2023 01:48 Відповісти
как задолбали эти блоггеры...
показати весь коментар
13.03.2023 02:47 Відповісти
Проблема України це впершу чергу проблема відсутності національної еліти. Те що ми на сьогодні маємо, це купка шахраїв, які за гроші ворогів розвалили все, до чого змогли дотягнутися їх загребущі руки. Тобто наша сьогоднішня "еліта" це в головному евреї, які не планують жити в Україні. Тому віла зєлі в Італії, віла коломойського на Кіпрі, ахмєтова у Лондоні ну а більшість столичного бомонду тусується зараз в Монако. Тобто ця срана иліта може спокійно воювати до останнього українця, після чого заселити сюди своїх одновірців з Ізраїлю або з будь якої іншої країни, хто заплатить і зроблять на нас в черговий раз добрий гешефт. Зате нам будуть лити у вуха про те які ми герої і як класно помирати за бл...Дей зєлі і бєні. Якщо це те, до чого ми прагнемо, то мушу визнати що ми ще тупіші ніж кацапи.
показати весь коментар
13.03.2023 07:45 Відповісти
Проходили вже у 2015 році.
Корупція починається там, де хочуть отримати швидкі та легкі рішення.
Наприклад, нащо вчитись, якщо можна купити залік?
Нащо приводити до ладу документи і обмежувати себе "червоною лінією", коли хочеш збудувати будинок? Потім ідеш і носиш, щоб порушень не бачили.
І так далі.
Спочатку порушуємо закон, потім платимо за те, щоб уникнути відповідальності.
Але ж можна не порушувати там, де це цілком можливо.
показати весь коментар
13.03.2023 10:37 Відповісти
Дивно що у нас корупція почалася в 2015. Навпаки, її стало менше після впровадження Прозоро, створення антикорупційних органів, конкурси на посади, реформування місцевого самоврядування, і т.д. Побутова корупція теж була зменшена (Хелсі, залежність лікарів від пацієнтів, дистанціювання послуг, що надають чиновники). В значній мірі все це зруйновано і продовжує руйнуватися ударними темпами. Остання перемога корупції - призначення директора НАБУ. Ці зелені мразі навіть добралися до Шевченківської премії.
показати весь коментар
13.03.2023 11:41 Відповісти
Найстрашніше те, що наш середньостатистичний виборець вже простив Зеленському і його наближеним все, що вони робили до вторгнення тільки за те, що він не втік. Вся зрада, корупція, брехня і нищення державних інституцій -все прощається, бо він Спасітель. А хто вимагає розібратися і покарати - вороги і зрадники.
показати весь коментар
13.03.2023 11:33 Відповісти
КОБОЛЄВА - НА НАРИ!!!!!!
показати весь коментар
13.03.2023 17:55 Відповісти