5697 відвідувачів онлайн
18 529 98
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Ми не бидло. Ми не в рашці. Ми не будемо мовчати

козел,купол,анатолій

Зараз буде зради пост. Вже дуже давно не було. Але зараз буде. І він буде довгий. Дуже довгий.

Ми позиціонуємо себе, нашу державу, наше суспільство як повну протилежність РФ та совку як її предтечі.

Ми вільні, ми сильні, ми демократичні, ми ніколи не станемо на коліна, в нас немає і не буде царя та усі інші заїжджені до дір гасла.

Це теорія. На практиці все трохи не так. На практиці є невеликий (більше, ніж був 9 років тому, але менший, ніж треба) відсоток активного та свідомого суспільства, для якого ці гасла не просто набір літер.

На практиці в нас знімають з посади одного з найкращих комбатів цієї дев'ятирічної війни. На практиці в нас намагаються заткнути рота військовим, щоб вони, не дай Боже, не зруйнували ідеальну картинку світу, змальовану владою для пересічного. На практиці ми дуже швидко і болісно проєбем все, за що вже загинули десятки тисяч людей. На практиці ми вже починаємо повторювати історію сторічної давнини. Танок на граблях відбувається чьотєнько та як по нотах.

Комбат третього батальйону 46 десантно-штурмової, моєї бригади, дає інтерв'ю Вашингтон пост. Ось посилання.

Інтерв'ю правдиве та максимально по суті справ. Обережне та виважене насправді. Бо реальність набагато гірша.

Дає інтерв'ю, після якого вище військово-політичне керівництво мало б зібрати термінову нараду по усуненню означених проблем. Бо це реальність. І це не думка псевдоексперта про "двє-трі нєделькі". Це виважена експертна думка професіонала найвищого класу. Людини, яка користується стовідсотковою та безумовною повагою своїх підлеглих та всіх інших підрозділів, які з ним перетиналися.

Але замість цього вище військово-політичне керівництво вирішує покарати надто розумного комбата та зняти його з посади.

Прівєд савєт v2.0.

Не хочу довго писати про те, яке це дно. Це очевидно. Про те, що зараз ми повністю і як під кальку копіюємо сусіда епохи раннього хуйла. Про те, що так не можна з професіоналами такого рівня під час вирішальної війни.

Я хочу написати про наслідки.

Головний з наслідків буде демотивація війська. Професійної та інтелектуальної його частини. Ці люди не бидло, без права голосу. Вони вибороли своє право на експертну оцінку та думку кров'ю, потом та роками війни. І немає іншого, більш вдалого, часу для її озвучення, ніж зараз - під час цієї війни.

Бо інакше ми її програємо. Без цієї експертної думки ми її програємо. Так. Перемога ніхрєна не очевидна. І ми не на фінішній прямій. І в нас не все добре.

Демотивація та відтік кадрів. Якщо суспільство проковтне це, якщо армія проковтне це, велика кількість військових профі пошле все під три чорти та будь-якими методами піде з армії. Хвороб, щоб списатись, в кожного з них за ці роки вистачить на роту.

З третього батальйону точно піде значна частина досвідченого особового складу. Я б сам пішов, якби з моїм комбатом вчинили так само. Бо особовий склад надихає не президент.

Внізапна.

Армії пофігу на президента. Взагалі. Зовсім. Абсолютно.

Армію надихають ті, що лишаються вдома, позаду, та ті, що ведуть вперед - командири. Комбати, ротні, взводніки, сержанти.

Нереальна ефективність нашої бригади не є заслугою президента чи будь-якої іншої особи.

Це в першу та єдину чергу заслуга всіх цих командирів, за якими і йде особовий склад. Їх здатності організувати, спланувати та забезпечити. Частіше за все, на жаль, не завдяки державі, а всупереч.

Ось думки деякіх військовослужбовців цього батальйону, тих, кого добре та давно знаю особисто.

Ірина Коваленко

https://facebook.com/story.php?story_fbid=3462605774020575&id=100008135595954

Олександр Погребиський

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=8995976993806566&id=100001830644448

Підписуюсь під кожним словом цих військових. Anatoly Anatolich

не тільки комбат третього бату нашої бригади. Він був замкомбата мого другого батальйону 95 десентно штурмової бригади. І це окрема історія. Загугліть "бог конвоїв". Не повірите. Але це буде правда.

Я спілкувався з ним лише один раз особисто, але запам'ятав назавжди. Настільки мене вразив рівень цього командира.

Я дуже сподіваюся, що все ж таки ця історія спричинить суспільний резонанс, який змусить вище військово-політичне керівництво відновити справедливість та переглянути своє ставлення до нас, до військових.

Ми не бидло. Ми не в рашці. Ми не будемо мовчати.

Звичайний солдат 46 десантно-штурмової бригади. Володимир Шевченко.

Можете карати.

Топ коментарі
+69
Зеленський і вся влада особисто винні в сотнях тисячах загиблих українців , бо 100 % були в змові з Путіним по здачі України , такіж саме злочинці і військове керівництво які також винні в тому що виконували злочинні накази по здачі Півдня і Півночі України , і зараз вони розуміють що після закінчення війни їм прийдеться відповідати в суді за свої дії , звідси і такий потік репресивних законів від ВР і військового керівництва .Зрозуміло що страх викликає їхні нелогічні дії , але розплата може і не чекати закінчення війни .
показати весь коментар
17.03.2023 09:19 Відповісти
+49
І новоявленим сцарям є на кого спертись, як в суспільстві, так і в армії.

показати весь коментар
17.03.2023 09:15 Відповісти
+42
А теперь вставлю свои 5 копеек. Я не мальчик , 56 лет и имею достаточно высокий IQ, выше чем у большинства ,и позволять собой командовать тупорылым идиотам , для которых ты просто пушечное мясо не позволю ни при каких обстоятельствах!!! И никакая криминальная ответственность не заставит меня быть мясом! Для страны и народа полезнее будет если я пристрелю такого урода , это получит широкую огласку , и пусть меня все равно посадят или расстреляют , но это будет лучше чем меня просто завалят в окопе артой! Господа руководители страны и армии - МЫ НЕ В РАШКЕ! В первых числах Марта месяца фашисты подошли к моему дому на Киевщины на расстояние 12 км. Я отправил семью в Польшу а сам пошел в тероборону! Получил автомат и простоял на блок посту 2 месяца. Март был самым тревожным. У нас за 300 метров базировались наши артиллеристы на градах и мы им помогали разгружать ракеты - 66.6 кг! Да , в своем возрасте имею достаточно проблем со здоровьем , но еще не инвалид и в нормальных условиях хорошо себя чувствую. Но в полевых условиях мне капец! Проверено! В Мае месяце ушел из теробороны , потому что не видел дальше смысла , фашисты ушли от нас. Пацанов дергали на тактическую медицину , несколько раз возили на полигон.Но все это ерунда! Есть те ,кто сейчас воюет. Так вот из их отзывов. Им написали , что они прошли подготовку и сразу бросили на фронт! Это за несколько раз на полигоне!!!! И пишут что херня все эти занятия!Вот вам и реальность! Я учавствовал в Майдане 2004 года ,2013-2014 году и прекрасно знаю ради чего все это было ! Люди хотели СПРАВЕДЛИВОСТИ и ПРАВОВОЕ ГОСУДАРСТВО! ХОТЕЛИ БЫТЬ ЛЮДЬМИ , а не БЫДЛОМ! Теперь из нас пытаются сделать быдломассу - как в рашке! Да не пошли бы ва за русским кораблем! Пока наши братья умирают на фронте , власть наживается на яйцах по 17 грн , на яблоках по 51 , ворует гуманитарку и принимает законы для обыдливания собственного народа! За это я умирать не хочу!!! Вот где настоящие демотиваторы! Да еще и семьям погибших платить не хочет!!!Господа депутаты , президенты , начальники президентов и остальная высокопоставленная шваль , вы сдавали Украину до войны , а теперь сдаете во время войны! Граждане Украины , задумайтесь , ради чего погибают ваши друзья и знакомые , ради того что бы мы стали мини россией!?? О каком правовом государстве может идти речь , если мы живем по принципу - я начальник ты дурак!!
Извините за длинный пост , но достало все это ! Достало 56 лет жить в говне и умирать за говно! Патриотизм!?? Так патріотизм це дуже добре , але ми живемо заради своїх дітей , ми хочему ,щоб наші діти жили у нормальній державі , а не в гівні! У нас два вороги - перший , це Россія , а другий , це влада , яка допомагає Россії знищити Україну!
показати весь коментар
17.03.2023 11:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"Ми вільні, ми сильні, ми демократичні, ми ніколи не станемо на коліна, в нас немає і не буде царя та усі інші заїжджені до дір гасла.

Це теорія. На практиці все трохи не так. На практиці є невеликий (більше, ніж був 9 років тому, але менший, ніж треба) відсоток активного та свідомого суспільства, для якого ці гасла не просто набір літер."

Джерело:

*
На превеликий жаль, це так. (((((
показати весь коментар
17.03.2023 09:14 Відповісти
І новоявленим сцарям є на кого спертись, як в суспільстві, так і в армії.

показати весь коментар
17.03.2023 09:15 Відповісти
Розгортайте коментар. Не хочу виносити окремим коментарем те, що написано під картинкою.
показати весь коментар
17.03.2023 09:22 Відповісти
Особливо надихнув на початку війни і не тільки надихнув а ще і раззброїв юг України.
показати весь коментар
17.03.2023 11:54 Відповісти
Ага, ага... Наш Президент, великий вошдь, учітєль і палковводєц. Це вже, перепрошую, якесь ****** чучхе починається. Дожилися...
показати весь коментар
17.03.2023 12:29 Відповісти
Хваліть його усі змала до велика, бо не було на землі рівних боневтіка...
показати весь коментар
17.03.2023 13:27 Відповісти
Це якось неприглядно виглядає!!!!
показати весь коментар
17.03.2023 17:09 Відповісти
Бачили вже таких, як, схоже, й цей кандидат. І де вони? Більшість "за парєбрікам", в Україну зась! Хай нові думають не про посади та гроші, а про майбутнє дітей, світу. Московський гнійник, який вбиває українців і труїть світ, має бути видалений з України, надалі - світом очищений. Світ розвивається по висхідній спіралі.Нічого Україну тягти в минуле, це не вийде! Ми вільні. Слава воїнам ЗСУ!
показати весь коментар
17.03.2023 19:32 Відповісти
https://t.me/BerezaJuice Березовый сок https://t.me/BerezaJuice

Ну що друзі, я Вас вітаю……

Це робиться гарно завернуто через концепцію Міністерство Оборони посилаючись на НАТО. Між першим та другим читанням законопроекту 4210 хочуть запихнути ось такий «гарний» диктатурний список норм:

⚡️Міністр оборони наділений повноваженнями щодо затвердження Положення про Генеральний штаб Збройних Сил України;

⚡️Міністр оборони подає Президенту України кандидатури офіцерів вищого військового командування для
призначення на керівні посади у Збройних Силах або їх звільнення;

⚡️Підвищення ролі Верховної Ради України у затвердженні кандидатур офіцерів на призначення на найвищі посади в ЗСУ;

🔥⚡️Визначення механізмів, які заборонятимуть військовослужбовцям, а особливо військовим керівникам, висловлювати свої коментарі стосовно внутрішньополітичних питань,а також їх участь у політичній діяльності відповідно до конституційних прав та меж військової служби;

🔥⚡️Визначення механізмів, які заборонятимуть ЧИННИМ військовослужбовцям балотуватися чи займати політичні посади будь-якого
рівня, у тому числі у Верховній Раді України;

🔥⚡️Повноваження військових
керівників включали тільки можливість дорадчої допомоги керівним органам прийняття рішення, таким як РНБО, а не здійснення функцій членів з повноцінним правом голосу, оскільки це перетворює їх на безпосередніх учасників процесу формування політики;

⚡️Скасування специфікації повноважень, відповідальності Генерального штабу Збройних Сил України протягом усього процесу планування оборони та управління ресурсами, а натомість визначати ці повноваження та обовʼязки за допомогою директив, що
видаватимуться Міноборони.

Тут все «збалансовано»
Найголовніше, це порушення конституційних прав, якщо згідно діючого законодавства в нас військовослужбовці і так позбавлені багатьох норм, що доступні громадянам то зараз це ще більш поглиблюється.
Прямо забороняється участь у виборах та висловлення публічно своєї думки стосовно внурішньополітичних процесів.
Щоб рада все ж прийняла Закон, тут дозволяється раді затверджувати кандидатури військових керівників саме через раду, ніби вона в процесі.

Тепер Увага подає цих керівників не Головнокомандувач, яким зараз є Залужний, а міністр оборони, саме президенту. ( Зараз це робить Головнокомандувач) і так, щоб ви розуміли, не Головнокомандувач формує собі команду, а міністр оборони йому формує команду, за погодженням з президентом та ВРУ, міністр цивільний, президент цивільний, Верховна рада цивільна, призначають військовому керівнику військову команду.
Друзі ми вже майже в диктатурі….

На всяк випадок:
Данна публікація написана мною як депутатом київради, а не як військовослужбовцем.
Це так щоб знову не вигнали з в/ч (с) Олександр Погребиський, депутат Київради, воїн ДШ
показати весь коментар
17.03.2023 20:17 Відповісти
це якийсь зелений і неприхований криндець...
показати весь коментар
17.03.2023 20:22 Відповісти
Найгидкіше у всій цій гидоті:

"⚡️Міністр оборони подає Президенту України кандидатури офіцерів вищого військового командування для
призначення на керівні посади у Збройних Силах або їх звільнення;

🔥⚡️Визначення механізмів, які заборонятимуть ЧИННИМ військовослужбовцям балотуватися чи займати політичні посади будь-якого
рівня, у тому числі у Верховній Раді України;

Тепер Увага подає цих керівників не Головнокомандувач, яким зараз є Залужний, а міністр оборони, саме президенту. ( Зараз це робить Головнокомандувач) і так, щоб ви розуміли, не Головнокомандувач формує собі команду, а міністр оборони йому формує команду, за погодженням з президентом та ВРУ, міністр цивільний, президент цивільний, Верховна рада цивільна, призначають військовому керівнику військову команду.
Друзі ми вже майже в диктатурі…."
показати весь коментар
17.03.2023 20:47 Відповісти
іноді здається що це якийсь дурний шапітошний сон,
але чим далі тим частіше він сниться...
показати весь коментар
17.03.2023 20:59 Відповісти
Глибоченько лизнув у чотириразового відказника!!!
Чотириразовий,- це типовий ДЕмотиватор!!!
показати весь коментар
17.03.2023 22:22 Відповісти
«Притча» нових часів.

Надивившись на життя у Європі, українці захотіли до раю. З»явився «поводир»:
- Хочете раю? Пішли… Тільки ж рай заслужить треба…

А Сатана вирішив завадить. І розв»язав в Україні війну… Не сподобалося деяким українцям, що їх через «чистилище» до «раю» ведуть, обурилися:
- Нам рай обіцяли, а завели в пекло!!!...

І вирішили помінять «поводиря», що обіцяв їм «Все і завтра…». Пішли за новим… Ідуть, ідуть, а воно все гірше і гірше… Питають нового «поводиря»:
- Так де ж «рай»?!!! Завтра… А сьогодні шо?!!!...

Старий поводир гірко сміється:
- А сьогодні - дорога до пекла…
показати весь коментар
17.03.2023 11:18 Відповісти
зараз в багатьох появляється усвідомлення що все не так як нам розказують і обіцяють, все не по Арестовичу, Буданову, Кулебі, Данілову і явно не по Боневтіку.. Все набагато гірше і в країні і на фронті, буде ще гірше. Ейфорія проходить і появляється "незручна" реальність
показати весь коментар
17.03.2023 11:47 Відповісти
Яр Холодний, а невже тобі, дорослому та досвідченому чоловіку потрібен "поводир" по життю? Невже ти не можеш розгледіти і вибрати дорогу якою тобі йти? - Щось не віриться мені в це...
показати весь коментар
17.03.2023 14:53 Відповісти
А я казав про себе? Я свої погляди не міняв і не "колебался вместе с генеральной линией партии" А це - лише анекдот, що характеризує українське суспільство навіть зараз!
показати весь коментар
17.03.2023 15:15 Відповісти
Эдуард Кац а1319ф66, ты что то путаешь. Это в вашей московии петям, васям, ваням в зад швабры и бутылки пихают ... , а у нас так не принято.
Так что, пшел следом своего корабля
показати весь коментар
17.03.2023 21:08 Відповісти
І тут пан Залужний ні при чому? Ну не знає голова, що творять руки.. їй бо.
показати весь коментар
17.03.2023 09:16 Відповісти
В ОПі тільки і чекають, щоб Залужний публічно виступив проти їхніх рішень.
Усунуть і його. Того, кому беззаперечно довіряють союзники.
показати весь коментар
17.03.2023 09:27 Відповісти
Зеленський і вся влада особисто винні в сотнях тисячах загиблих українців , бо 100 % були в змові з Путіним по здачі України , такіж саме злочинці і військове керівництво які також винні в тому що виконували злочинні накази по здачі Півдня і Півночі України , і зараз вони розуміють що після закінчення війни їм прийдеться відповідати в суді за свої дії , звідси і такий потік репресивних законів від ВР і військового керівництва .Зрозуміло що страх викликає їхні нелогічні дії , але розплата може і не чекати закінчення війни .
показати весь коментар
17.03.2023 09:19 Відповісти
Та облиште цей пафос. Нічого їм не буде, й ніяких судів не буде. Власне, в нас й суда, як такого - немає.
показати весь коментар
17.03.2023 09:42 Відповісти
Jim , ніколи не кажіть "ніколи " .
показати весь коментар
17.03.2023 10:07 Відповісти
Дурень думкою багатіє.
показати весь коментар
17.03.2023 10:32 Відповісти
Бандюкович теж так думав.
показати весь коментар
17.03.2023 20:21 Відповісти
Зневіра у власні сили; бажання сприйняти реальність, не намагаючи її змінити; потурання тим, хто тебе не поважає, але має владу - ось основні ознаки невільної людини, раба в душі. Це те, чого прагне влада і ця, зелена, ще більше. Мати зневірених слуг та рабів. Обери свій шлях! Але завжди пам'ятай, що рабів до Ірію не беруть!
показати весь коментар
17.03.2023 11:13 Відповісти
ЯнукОвоч так само думав ще у грудні 2013, а вже у лютому 2014 воно курнуло до своїх хазяїв - москалів. Зараз завдання складніше - зараз неможна дати втікти цим виродкам, які готували країну 4 роки до здачі москалям після оманських домовленностей, їх треба судити за Держзраду і те, що ця наволоч зараз підступно чинить з військовими, фактично б"є їм у спину, граючи на руку москалям, це зайве тому підтвердження.
показати весь коментар
17.03.2023 11:20 Відповісти
Багато красивих слів, за якими нічого не має.
показати весь коментар
17.03.2023 12:06 Відповісти
у грудні 2013 ти теж саме постив?
показати весь коментар
17.03.2023 12:45 Відповісти
Знаю по Будапештський меморандум,знаю про Мінські домовленості,та в кінці кінців шановний Кельт Кант,просвітіть вже всіх про оманські домовленості,а не про ваші хворі фантазії.Їздила ж ,по завданню редакції Таня Чорновол в Оман.Слідів патрушева,чи будь якого високопосадовця з кацапії не знайшла.То вірити вам,чи Тані ?Зі статтею Шевченка-повністю згоден...
показати весь коментар
17.03.2023 17:26 Відповісти
Боря Посрєдствєнний, і чому лише вас подоляк там в ОПі вчить? І за що вам, зе-ботві, державні гроші платять??? Щоб ви своїми питаннями тіпа "рассмєши коміка", втомлювали всіх довкола? Чи вас в Youtube вже забанили? Осьо, спеціально для вас, Боря, розслідування, опубліковане на "Радіо свобода" щодо зустрічі зеленського з патрушевим в Омані. Приємного перегляду, Боря, вам та всім вашим подолячим ботам з ОПи, можеш-те навіть "найвеличнішого лідора" на перегляд запросити, йому сподобається https://www.youtube.com/watch?v=c6F1L94XixA https://www.youtube.com/watch?v=c6F1L94XixA
показати весь коментар
17.03.2023 17:52 Відповісти
Тутвсе ясно, свіжезареєстроване подоляцьке лайно:


Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація:03.03.2023
показати весь коментар
17.03.2023 21:11 Відповісти
Прибитий із вугла мішком кельт та ще й кант,після морди журнашлюхи Ткача-дивитися усе 18 хвилинне випорожнення просто немає сенсу.Бридко.Оце саме ткачо-показало Суркіса в Монако,НА ВХОДІ В казіно Монте Карло,ну буцімто,в спортивних штанах і в*єтамках-і це незалежний журналіст? Це заангажоване гівно.Тому і не дивно,що вас тягне,як зелену муху,саме до нього.Воно бреше,бреше і бреше.В казино,повірте мені,згідно їхньому дрескоду,май ти хоч більше грошей,чим Ілон Маск,в шльопанцях не зайдеш.Вся ваша інформація-брехня.Ви брехун і почвара.Хто вам платить-гроші на вітер....
показати весь коментар
19.03.2023 01:23 Відповісти
Ти сам хоч упевнений у своїх словах відносно суду?
А який, дозвольте спитати, суд?
Печерний?
З головуванням "вовків"?
Що захищають "шлюхі урода"?
Ну тоді вам до ликаря... НЕГАЙНО!
показати весь коментар
17.03.2023 13:00 Відповісти
Впевнений
показати весь коментар
17.03.2023 13:55 Відповісти
Історична пам'ять у нас погана.
Треба записувати.
Потім, під час наступних виборчих перегонів, перелік всіх зрадників, колаборантів, симпатиків і звичайних покидьків, які знову будуть рватися до влади - повторювати, розповсюджувати, нагадувати всюди і скрізь. З фактами, матеріалами.
Хто в турборежимі ініціював і протиснув законопроєкт 8271, в той час як вже півроку стоїть на місці законопроєкт 7721 "Про деколонізацію гуманітарної сфери України"?
Про Мамку із ОПЗЖ і Герасімова з ЄС, які на пару відмазували олигархів у законопроєкті 8008 теж забули?
Перелік потрібно продовжувати. Хто ще може додати.
показати весь коментар
17.03.2023 10:00 Відповісти
Проблемна система командування ЗСУ на ********* етапі:
командири середньої та вищої ланки звикли мати справу або із строковиками, або ж із контрактними військовими, які ментально були готові до життя і служби в умовах жорсткої вертикальної ієрархії в армії.
Із початком Великої Війни в армію, добровільно чи за мобілізацією, на рядові та сержантські посади потрапили люди 35- 50 років, які є самодостатніми, мають свій бізнес, часто - успішний, мають гарну вищу освіту і дуже високий IQ.
І ось ці люди - зрілі, успішні в цивільному житті, з високим IQ, - добре бачать всі помилки командирів від командира батальйону до вищого військового керівництва. І вони, на відміну від строковиків, не будуть мовчати.
Єдиний вихід для командирів вищої ланки - рости над собою...
показати весь коментар
17.03.2023 10:09 Відповісти
Соррі - "Системна проблема..."
показати весь коментар
17.03.2023 10:33 Відповісти
Реальність така: дехто у владі (переважна більшість) вірять, що ми або вже майже перемогли (і це з вересня минулого року), або ось-ось переможемо. На крайняк буде АТО 2.0, з чіткою лінією фронту. З системною підготовкою особового складу (хоча б інтенсивно 3 місяці) не склалося, бо НЕМАЄ плана мобілізації, оскільки в головах влади війна вже майже скінчилася. Те, як проходить мобілізація - це затикання дир. На фоні всього цього комбат бачить втрати і відкат (починаючи з різання зарплат, закінчуючи демотивацією виснажених підрозділів, які немає ким замінити). А ще є поховання, куда відряджуються для супроводу. Спробуйте поїздити на цвинтарь в режимі робочого дня.
Тому інтерв'ю це не зрада і не тупість. Це останнє, що він міг зробити для ЗСУ та для України, ціною власної кар'єри і власного майбутнього.
показати весь коментар
17.03.2023 11:22 Відповісти
"...шляхом інтерв'ю Вашингтон пост, як на мене, доволі сумнівна практика",
а який є інший реальний шлях при zедемократії донести до суспільства правду. Якщо є очевидним що "там наверху" не хотять бачити і чути правду, а на zемарафоні розкажуть тільки те що "зверху" скажуть
показати весь коментар
17.03.2023 17:52 Відповісти
Боневтік з першого дня будує міні рашку. Може хоч військові йому цього не дадуть. Бо преса здулася. То при Петру були дуже розумні, а з Боневтіком поїли шашликів і заткнулися.
показати весь коментар
17.03.2023 11:14 Відповісти
Тут на ЦН також багато коментаторів, які всім іншим намагаються заткнути рота. Ось, наприклад, Oleg Dolich ставить в один ряд Вашингтон пост і Скабеєву. Дядько, постав ще поряд Байдена з путлєром! А що?! Ти ж всі за дебілів тримаєш.
Марафон єдиних новин тримається так довго, тому що на нього є суспільний запит. Є частина суспільства, якій подобається райдужна картина, яку там показують. Вони не хочуть чути і знати правду про загиблих, про їхню кількість та про повний аналіз причин їхньої загибелі. Отже, мусимо констатувати, що єдність народу, яка спостерігалась рік тому, потроху розмивається, а влада вирішила зробити ставку лише на несвідомих своїх виборців, які щиро вірять, що інтерв'ю "Вашингтон пост" і Скабеєву можна поставити в один ряд.
показати весь коментар
17.03.2023 11:16 Відповісти
Під час війни політична діяльність обмежується. І це правильно. Але правило неформально накладає додаткову відповідальність на керівництво держави: консолідувати суспільство, не робити кроків на обмеження окремих категорій (крім ворогів, звичайно). Сталін щоб не програти війн переступив більшовицькі догмати і заприятелював із церквою. Так роблять, коли прагнуть перемоги
показати весь коментар
17.03.2023 11:17 Відповісти
А піар президента чомусь не обмежується.
Вважаєте це правильним ?
показати весь коментар
17.03.2023 13:23 Відповісти
Вся ця резонансна історія із несправедливим відношенням командування до чесного і принципового командира, що публічно заявив про свою незгоду із поточним станом справ, а заодно виказав закриту для загалу інформацію, все більше стала сходити на ІПсО, що, як варіант має дезінформувати ворога про дійсний потенціал українського контрнаступу весною-літом цього року, що, вочевидь, готується.
Як там у Сунь-Цзи: "якщо ти вправний, прикидайся невмілим, якщо ти сильний - вдавай слабкого...".
Певне, що в цій самій канві - і організація оборонної операції у Бахмуті - все, начебто, на грані сил із загрозою ворожого оточення: супротивник тисне усіма своїми резервами, розраховуючи на близький успіх, а пружина все стискається, але не тріскає.
показати весь коментар
17.03.2023 11:24 Відповісти
Поспілкуйтесь з війсковими напряму, ті що під Бахмутом, і забудето про таку хитру ІПсО
показати весь коментар
17.03.2023 11:46 Відповісти
А теперь вставлю свои 5 копеек. Я не мальчик , 56 лет и имею достаточно высокий IQ, выше чем у большинства ,и позволять собой командовать тупорылым идиотам , для которых ты просто пушечное мясо не позволю ни при каких обстоятельствах!!! И никакая криминальная ответственность не заставит меня быть мясом! Для страны и народа полезнее будет если я пристрелю такого урода , это получит широкую огласку , и пусть меня все равно посадят или расстреляют , но это будет лучше чем меня просто завалят в окопе артой! Господа руководители страны и армии - МЫ НЕ В РАШКЕ! В первых числах Марта месяца фашисты подошли к моему дому на Киевщины на расстояние 12 км. Я отправил семью в Польшу а сам пошел в тероборону! Получил автомат и простоял на блок посту 2 месяца. Март был самым тревожным. У нас за 300 метров базировались наши артиллеристы на градах и мы им помогали разгружать ракеты - 66.6 кг! Да , в своем возрасте имею достаточно проблем со здоровьем , но еще не инвалид и в нормальных условиях хорошо себя чувствую. Но в полевых условиях мне капец! Проверено! В Мае месяце ушел из теробороны , потому что не видел дальше смысла , фашисты ушли от нас. Пацанов дергали на тактическую медицину , несколько раз возили на полигон.Но все это ерунда! Есть те ,кто сейчас воюет. Так вот из их отзывов. Им написали , что они прошли подготовку и сразу бросили на фронт! Это за несколько раз на полигоне!!!! И пишут что херня все эти занятия!Вот вам и реальность! Я учавствовал в Майдане 2004 года ,2013-2014 году и прекрасно знаю ради чего все это было ! Люди хотели СПРАВЕДЛИВОСТИ и ПРАВОВОЕ ГОСУДАРСТВО! ХОТЕЛИ БЫТЬ ЛЮДЬМИ , а не БЫДЛОМ! Теперь из нас пытаются сделать быдломассу - как в рашке! Да не пошли бы ва за русским кораблем! Пока наши братья умирают на фронте , власть наживается на яйцах по 17 грн , на яблоках по 51 , ворует гуманитарку и принимает законы для обыдливания собственного народа! За это я умирать не хочу!!! Вот где настоящие демотиваторы! Да еще и семьям погибших платить не хочет!!!Господа депутаты , президенты , начальники президентов и остальная высокопоставленная шваль , вы сдавали Украину до войны , а теперь сдаете во время войны! Граждане Украины , задумайтесь , ради чего погибают ваши друзья и знакомые , ради того что бы мы стали мини россией!?? О каком правовом государстве может идти речь , если мы живем по принципу - я начальник ты дурак!!
Извините за длинный пост , но достало все это ! Достало 56 лет жить в говне и умирать за говно! Патриотизм!?? Так патріотизм це дуже добре , але ми живемо заради своїх дітей , ми хочему ,щоб наші діти жили у нормальній державі , а не в гівні! У нас два вороги - перший , це Россія , а другий , це влада , яка допомагає Россії знищити Україну!
показати весь коментар
17.03.2023 11:45 Відповісти
Вы не один, большинство военных которых я знаю рассуждают так же.
показати весь коментар
17.03.2023 12:47 Відповісти
Плюс - мінус, але не погодитися важко...
показати весь коментар
17.03.2023 13:05 Відповісти
І уявіть собі, "успішною" обороною Київщини командував улюбленець преза Сирський.
Саме він дозволив кацапам фактично окупувати Київщину, вільно висадитись в Гостомелі, вбити тисячі мешканців області. Та якби не люди, які взялись самостійно захищатись, то все. Але ОПа наполегливо хвалить свого лизуна. А Залужного ніби і не існує більше.
показати весь коментар
17.03.2023 13:28 Відповісти
Погоджуюсь із кожним словом у даній статті.
показати весь коментар
17.03.2023 12:37 Відповісти
Особисто мені в цьому одна річ не зовсім зрозуміла: у польових командирів взагалі є якась можливість довести свою думку до вищого офіцерського складу, чи останнім вона нецікава за визначенням? Маю на увазі, не через інтерв'ю.
показати весь коментар
17.03.2023 12:40 Відповісти
Є. Нарада цей засіб комунікації зоветься.
Тут сказане те, про що я писав раніше(стосовно упав надання інтерв'ю) і що було видалене

https://varta1.com.ua/news/u-dshv-oficiyno-vidreaguvali-na-skandalne-interv-yu-kombata-dlya-zahidnogo-zmi_362421.html

Схоже цензурить тут не автор теми
показати весь коментар
17.03.2023 15:28 Відповісти
«Україна - держава-трансформер, яку зібрала й контролює космополітично-денаціональна кланова мафія, що вибудувала в країні новітній неофеодалізм за принципом політико-економічного майорату. У цієї злочинної влади - приховане справжнє обличчя, що ховається під кількома масками, подвійне дно із вмонтованими нелегальними (нелегітимними) додатковими рушіями, механізмами та схемами управління, а шафа її уже давно переповнена потаємними скелетами, яким чим далі тим більше бракує у ній місця і які ось-ось виваляться на світ Божий» Павло Гай-Нижник
показати весь коментар
17.03.2023 12:53 Відповісти
Пане Павленко-і командують всім в Україні і світі масони.Це вони розв*язали всі війни і заставили кацапів воювати в Україні з НАТО і ЄС.Ці масони -це просто страшне вселенське зло,но скоро прилетить 5 елемент і все поміняється.Правда Брюс Вілліс уже не той,но він ще найде в собі сили...
показати весь коментар
17.03.2023 17:37 Відповісти
мм-да...масони, Брюс Вілліс - Ви часом нічого дивного не курите, пане Борисе, ... ну чи веселі грибочки споживаєте?
показати весь коментар
17.03.2023 18:38 Відповісти
хочеш миру - готуйся до війни! в свій час американці наполягали на ліквідаціі лише 26 ракет які долітали до США , а перефарбований комуніст з головорізом ліквідували усі 1200 ракет всіх типів разом військами РВСН і стратегічними бомбардувальниками. і що ? несе за це хтось відповідальність? усі президенти крім Трампа в історіі США були високоосвідчені фахівці , багато професорів, поліглотів, і просто геніів. а у нас? перефарбований-головоріз-пасічник-шапкокрад(гопник)-олігарх- і .... . був єдиний шанс в Українського народу - Чорновол , не зрозуміли, не зберегли. щоправда ,олігарх став виправлятися - повага йому за це. тому тут глибше потрібно розбиратись а не Брюса Вілліса чекати чи кликати
показати весь коментар
17.03.2023 18:44 Відповісти
Павленко,ви що дійсно баран?Брюс Вілліс доставив на Землю 5 елемент.Хоча про 5 елемент-для вас дуже вже складно.І ви ще аналізуєте діяльність президентів?
показати весь коментар
19.03.2023 01:37 Відповісти
Тільки масони? А може все ж такі рептилоїди? Чи сіоністи?
показати весь коментар
18.03.2023 16:18 Відповісти
Правда критически важный аспект на войне. Без правды нет обратной связи. Нет обратной связи-нет обучения и адаптации. Нет обучения и адаптации=потери.

И я понимаю почему человек дал такое интервью, прекрасно понимаю, потому что вышестоящие сколько им не говори, им похер, так что ничего другого не остаётся как выносить в СМИ. И только когда общество начинает нагнетать, когда западные партнёры начинают грозить пальчиком, наши долбодятлы в высоких кабинетах начинают спускаться на землю. Но как правило начинают они не работать над своими ошибками, а устранять неугодных, чтобы продолжать нихера не делать полезного и тупо жрать с корыта.
показати весь коментар
17.03.2023 12:54 Відповісти
Якщо чесно, то наші долбодятли ще ніколи не почували себе більш сильними і безкарними за свої страшні злочини , аніж зараз.
показати весь коментар
17.03.2023 13:30 Відповісти
Бандюкович тоже так думал, и где он сейчас?
Зеленых "дятлов" ожидает та же судьба ...
показати весь коментар
18.03.2023 20:10 Відповісти
Мабуть не за горами тектонічні зрушення у суспільстві. Якщо критична маса патологічних 73% кретинів трохи зменшиться...
показати весь коментар
17.03.2023 13:08 Відповісти
Судячи за рейтингом Зе кількість зебілів не зменьшується. Вони бачать війну тльки по ЗЕ- марафону. А там он уже всех победил.
показати весь коментар
18.03.2023 16:23 Відповісти
Рейтинг говорите, ну-ну ...
показати весь коментар
18.03.2023 20:12 Відповісти
"бо реальність набагато гірша" - оце, блін, справді насторожує... я то вже зрозумів, що великий весняно-літній наступ нашого війська - це щось на кшталт контрудару армії фон вейхса чи венка у квітні 45-го року... це якось вже зрозуміло... але те, що все іще гірше... це не перебільшення?
показати весь коментар
17.03.2023 13:20 Відповісти
Так чи інакше країни НАТО будуть змушені відкрити другий фронт і вже самим безпосередньо воювати з Рашкою. Це неминуче.
показати весь коментар
17.03.2023 14:19 Відповісти
США не будуть воювати не за яких обставинах. Бо тоді впишеться Китай --- і друга світова здасться легкою прогулянкою. Все самі, панове, все самі... Нам тільки зброю дадуть.
І на фоні цього розуміння правдива інформація комбата неоціненна. Бо ми повинні розуміти, що ситуація зараз майже так саме критична, як і на початку війни. А наші СМІ, як в театрі, кличуть спостерігати за величним наступом армії. А хто його буде робити?! Адже не тільки мордор несе втрати. Склад наших бойових частин суттєво змінився. І суспільство має знати про це! А суспільство запаслося попкорном, і очікує "великого наступу" у прямому ефірі, замість того, щоб знову озброїтись і йти в бій.
показати весь коментар
17.03.2023 21:08 Відповісти
цікаво, а як нато буде воювати з кацапами - з використанням тактичної ядерної зброї (лише) чи, може, стратегічної? ви точно думаєте, що якщо буде бодай мінімальна (!!) ймовірність того, що бодай одна (!!) ракета з ядерним зарядом влучить десь у ваш дюссельдорф/ессен чи де інде, то ваш уряд "буде змушений відкрити 2-й фронт"? за такою ймовірністю, ваш регірунг "буде змушений" швидше вдушити зелебобіка й примусити НАС до перемовин з кацапами, й на ЇХНІХ умовах...
показати весь коментар
17.03.2023 21:49 Відповісти
Під час війни, на мій погляд, єдиний вихід создавати профспілку військових и чмарити винних в судових позовах. А також звертатись до західних спілок і розголошувати, якщо в правовому полі не вийде.
показати весь коментар
17.03.2023 14:10 Відповісти
Я вірю частині 46 бригади, яка виступила з підтримкою Купола з ним зелені поступили ганебно, але від зелених іншого не можна й чекати . Ненавиджу боневтіка, він винен в тому що ллється кров українців не менше ніж путін, який напав.. він 3 роки вів ганебну політику, він тримав при владі багато зрадників, він НЕ ПІДГОТУВАВ країну до війни..
показати весь коментар
17.03.2023 14:29 Відповісти
Мабуть, ЗСУ вже давно не керує Залужний та інші достойні командири, а га..командувач та його права шестірка, завжди красива картинка для народу, але війна ще не виграна і чогось при дєрьмаку може бути все...
показати весь коментар
17.03.2023 14:47 Відповісти
Расплата придёт неминуемо ...
показати весь коментар
18.03.2023 20:23 Відповісти
Пишаємося Вами і вашими бойовими Командирами. !!! Дякуємо за ваші звитяги!!!
Але не віримо київському гламурному військовому кривоництву, яке красується на телевізорі і бреше.
показати весь коментар
17.03.2023 14:56 Відповісти
З комбатом третього батальйону 46 десантно-штурмової все зрозуміло... Добре що ще підозру не вручили... Хоча в Україні все можливо і ніколи не пізно...
Але чому нічого не чути про рашистську гниду лейтенанта вітусевича з 190 навчального центру на Житимирщині?.... Невже піде на підвищення?
показати весь коментар
17.03.2023 15:06 Відповісти
Суд відправив під цілодобовий домашній арешт командира взводу однієї з військових частин Житомирщини, який побив солдата-строковика в навчальному центрі. Джерело:
показати весь коментар
17.03.2023 16:51 Відповісти
Чему удивляться - Зеленский и его близкое окружение Ермак, Татаров, Шефиры, Демченко, Коломойский и т.п. глубоко ментально связаны и мечтают о своей безграничной власти, как в путинской россии, они боятся свободного народа, не приняли и боялись Майдана, и они никогда не понимали и не любили Украину.
показати весь коментар
17.03.2023 15:22 Відповісти
Черговий раз покричать ми не бидло, ми не в рашці, а потім все по новій
показати весь коментар
17.03.2023 16:56 Відповісти
Гражданам Украины создают искусственную картину того что происходит на войне. Разумеется, армия имеет свои правила поведения, но за интервью, к тому же правдивое, человека наказывать нельзя.
показати весь коментар
17.03.2023 17:34 Відповісти
Тільки не нада про совок. Ти не в курсє, ти тоді ще в штанці пісяв.
показати весь коментар
17.03.2023 18:40 Відповісти
В кварталі95 не розуміють,
беручись керувати армією кловуни, що якщо ми почнем програвати то лиш не всі з них встигнуть перетнути
польский кордон, а "евакуація" з ОПи може відбутись під стінку поряд.
І там вже грай пуєм на піаніно, відпускай жарти про проститутку Україну - не спасе вас ніщо.
показати весь коментар
17.03.2023 19:28 Відповісти
"Можете карати"...???Біг,біг і всрався?
Основний посил інтервью "Купола" - на фронт прибувають непідготовлені солдати.Ну і чого гвалт?Тепер буде,як досвідчений воїн і офіцер,в навчальному центрі готувати людей,щоб на фронт прибували вже підготовлені бійці,а не "м'ясо".
показати весь коментар
17.03.2023 20:07 Відповісти
Дійсно. І як Купола покарали? А ніяк по факту. Напередодні контрнаступу непогано так зрадою заливають все вся.
показати весь коментар
17.03.2023 20:12 Відповісти
показати весь коментар
17.03.2023 20:23 Відповісти
Пригадується, в доблесній радянській армії одним з найбільш вживаних сварливих висловів був: " Ты что, самый умный?". Як бачимо, в ******** українській армії (маю на увазі її керівництво) розум теж не дуже вітають...
показати весь коментар
17.03.2023 21:02 Відповісти
Заскріню цей пост. Та буду показувати горе -патріотам у ТГ які кричать все у нас гарно, ІПСО, ********!!! Ганьба!!!
Я стикався в цивільному житті з тим, що керівництво не розуміє -100 профі виконують 100% роботи. Якщо замінити їх 100 чол. в яких є бамага де написано що вони профі(а по факту вони десь,щось подібне робили) то буде 30% роботи. І це ще треба дуже постаратися їх керівнику.
На війні те саме тільки тут будуть втрати...
А зараз ми міняємо вояка який провоював півроку на дядька 50+ який ледве ворушиться у обвісі

Та не знає як тримати автомат...
Мобілізація в державі провалена, це незаперечний факт. Але винуваті бойові командири які не можуть виконувати задачу з небоєздатними солдатами.
показати весь коментар
17.03.2023 22:19 Відповісти
Володимире, ви пишете, що з такими методами керування Україні ніколи не перемогти рашку. А керівники які приймають рішення, справді хочуть перемоги?
показати весь коментар
18.03.2023 19:34 Відповісти