10115 відвідувачів онлайн
6 500 26
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Середньовічне суспільство онлайн

В чому питання майбутнього суспільства?

Я в подорожах і на війні неодноразово відчував переживання смерті, бачив смерть, брав участь в ситуаціях на межі.

Згодом довелося бачити чисельні фото і відео смерті, заборонені для розповсюдження. Я бачив "домашнє" відео з самогубством мого друга, тисячі відео з фронту, які повертали мене в реальний досвід, який міг відрізнятися, але був реальним.

Сьогодні почув від близької людини: Я бачила відео з безпілотника, як росіянин застрелився після поранення гранатою зкинутою з дрона в купу завалених тіл. (Я теж бачив це відео).

Це цікаве явище.

Щось на зразок публічних катувань чи страт на площах середновіччя.

Коли приводили дітей подивитись на четвертування злочинців чи спалювання живцем якихось "поганців".

Я маю такі відео дивитись з точки зору технічної необхідності.

Але тепер їх бачать всі.

Оці тисячі трупів, самогубства росіян онлайн, всі ці каліцтва та смерті.

Я звиклий, а от близька людина, як і суспільство мала бути б шокована, але ні. Ніхєра ні. Радіє.

Чисте середньовіччя. "Поганець" під горою трупів отримав ураження гранатою, та через біль застрелився...

Як я її потім в кіно поведу....?

Це все вартує про подумати...

Топ коментарі
+16
Є в російській мові такий термін " обесчеловечивание " , так от росіяни своїми страшними злочинами в Україні повністю відповідають цьому терміну , і тому після відео на яких дохнуть рашисти просто видихаєш з полегшенням , що на Землі наволочі стало менше .
показати весь коментар
20.03.2023 10:31 Відповісти
+15
Ви, Мирославе, кінцевий результат - самогубство, бачите, а я, в Криму, с ними ще живими спілкуюсь. Ходять в камуфляжі, п'яні, сміттять грошима, розмовляють виключно матом. Най би усі так повиздихали, жодного співчуття, свині а не люди. Ще побачите, яке в Росії кіно син Бондарчука ( чи онук Міхалкова ) через двадцять років про цього покидька змайструє - і як за покликом серця поїхав воювати, і як з мертвих товаришів укриття будував, і як на курок натискав шепочучи слава расії...
показати весь коментар
20.03.2023 10:15 Відповісти
+14
То що, нам поплакати? аніжєбратья і такіє жє люді как і ми?

Хай всі 140 мільйонів застреляться, не проллю жодної краплі сліз, не відчую і крихточки жалю. Орки - не люди, і заслуговують довгої і непростої смерті у муках за те, що роблять.
показати весь коментар
20.03.2023 09:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
- Куме! Новину чули?
- Яку?
- Та десь під Бахмутом наш дрон скинув гранату у окоп і кацапу яйця одірвало!
- Ну то й що?
- Так він з горя там і застрелився!
- Ну то й що? На одного дурня на світі менше стало Новина-то у чому?
- Так кацапи проти дрона порушили кримінальну справу- «даведение до самаубийства»!
Од того що ми побачили реальне самогубство - самогубців не поменшає Я навпаки - коли подібні речі бачу в художніх фільмах - так плююся Бо знаю реальний бік моменту смерті людини А у фільмах "красивість" вимагають І не тільки при самогубстві - при будь-якому факті смерті - також! В реалі бачив - в критичний момент коли від людей вимагалися швидкі дії - вони розгублювалися при вигляді крові і стояли стовпом А людина помирала - бо не знали що робить!
показати весь коментар
20.03.2023 09:00 Відповісти
1 Солдат в окопі має бути психологічно готовий вбивати агресора. Доля секунди вагання - і вбитим буде він, а не ворог. Це навіть не дискутується.
2 Військовозобовязані мають бути готовими так само: не втрачати свідомість від виду крові і не вагатися, коли можуть вбити ворога. Тож їм ці всі відео дивитися не лише можна, але й корисно.
3 А чи мають дивитися ці відео діти? Жінки? Старі? Де грань між відчуттям справедливості по відношенню до агресора і байдужістю до життя? "Вони не люди"? Ну нехай ні, хоча біологічно це не так. (Між іншим, ту саму думку вбивають в голови московітів кремлівські пропагандони стосовно українців)... А вбивством тварин цивільні мають насолоджуватися? Де грань між байдужістю до долі агресорів та садистичною насолодою від страждань інших?
4 Я добре памятаю, який психологічний шок був в абсолютної більшості українців, коли в прямому етері показували розстріл цивільних чорним Беркутом. Саме це зламало владу януковоча остаточно, бо навіть більшість прихильників регіоналів не могло такого прийняти... А тепер? Що буде із суспільством тепер, якщо знову доведеться виходити на Майдан? А воно все до того йде, бо офіс преЗЕдента фактично ВЖЕ здійснив повзучий держпереворот, зосередивши В СЕБЕ ВСЮ владу в антиконституційний спосіб, і наврядчи погодиться владою поступитися.

То що буде із суспільством тоді? Справжня громадянська війна без жодних моральних гальм та запобіжників?
показати весь коментар
20.03.2023 12:04 Відповісти
Твої пропозиції! "Соплєй" та "краснобайства" я набачився та начитався достатньо! Військовозобов"язаним "звичку до крові" повинні робить методом "щеплення"? Прийшов на пизовний пункт "мамин син" Йому р-раз! - "укольчик" І він уже - безстрашний "термінатор" А "жінки" чи "старі"? Знаю випадок в Україні - повернувся син з АТО Ну і розказав батькам про результати своєї "роботи" А ті від нього відвернулися і з дому вигнали Бо вони - "ЕХБ" Вони зброю "неприємлють"! Хлопця з петлі витягли Добре що вчасно!
показати весь коментар
20.03.2023 12:19 Відповісти
Згадаймо історію з загибеллю 4 нацгвардійців під ВР у 2014 чи 2015 р. Хто гранату кинув ? Якийсь юнак, що прийшов з фронту.
Де він, що з ним ?

31 серпня 2015 р. Ігор Гуменюк і Сергій Крайняк затримали як підозрюваних у безпосередній причетності до вибуху

За рік після трагічних подій суди не почали розгляд справ про події біля стін парламенту по суті.


У числі затриманих був 21-річний https://www.bbc.com/ukrainian/politics/2015/08/150831_rada_incident_rl Ігор Гуменюк , якого звинуватили у тому, що це саме він кинув гранату у стрій нацгвардійців. При затриманні, заявили у МВС, у нього знайшли ще одну гранату.

Пан Гуменюк на час затримання був бійцем-добровольцем батальйону "Січ", згодом підпорядкованому МВС. Незадовго до подій під Верховною Радою він написав рапорт про звільнення з цього батальйону та відбув з Курахова на Донеччині до Києва.
показати весь коментар
20.03.2023 14:43 Відповісти
До чого тут це?
показати весь коментар
20.03.2023 14:48 Відповісти
Як добре, що я, мамусин синок, заховався від армії. Як добре. Тепер кайфую.
показати весь коментар
20.03.2023 22:21 Відповісти
Це ти про себе? Я за тебе радий!
показати весь коментар
20.03.2023 22:31 Відповісти
до V. ROMANOV. Повністю підтримую ваші думки і занепокоєння! Та ще "без надії сподіваюсь", що гоп. компанія якимсь чином сама піде геть. Тоді дехто отримав би пом"якшення, без конфіскацій. Головне - щоб не допомагали ворогам одкусити шматками наші території! Щоб без належного постачання зброї і іншого - не гинули наші рідні захисники; вірні сини й доньки України! Слава воїнам ЗСУ!
показати весь коментар
20.03.2023 17:53 Відповісти
Це смішно. Ніхто нікуди не піде.
показати весь коментар
20.03.2023 19:37 Відповісти
"Чисте середньовіччя."
Так феномен є той, що по всьому світу, в будь-якій країні, всі ті, хто підтримує Україну в цій війні, та стоять на засадах справедливості, ставляться абсолютно однаково позитивно що до побаченного на тих відео. Це ж не страта беззбройної, та беззахистної людини, а навпаки, знищення того, хто прийшов зі зброєю вбивати, гвалтувати та грабувати. Тому це ніяке не "середньовічча". Будь-який коп, або будь-хто ще, хто швидко та вчасно нейтралізує божевільного нападника-терориста або з ножем, або з вогнепальною зброєю будь-де, вже наступного дня стає національним героєм на шпальтах газет та прайм-тайм на ТБ,
показати весь коментар
20.03.2023 09:08 Відповісти
То що, нам поплакати? аніжєбратья і такіє жє люді как і ми?

Хай всі 140 мільйонів застреляться, не проллю жодної краплі сліз, не відчую і крихточки жалю. Орки - не люди, і заслуговують довгої і непростої смерті у муках за те, що роблять.
показати весь коментар
20.03.2023 09:12 Відповісти
Життя технологіями зведено до рівня комп'ютерної гри, коли можна перезавантажитись і вауаля-живий здоровий. Сприйняття реальності скривлене. Це видно добре по дітях. Співчуття, терпимість, сопереживання не в моді
показати весь коментар
20.03.2023 09:13 Відповісти
Це не про мого сина. Так, важкенько йому буде
показати весь коментар
20.03.2023 09:42 Відповісти
Нормально ви її (до речі - кого?) в кіно поведете
Ви ж не переймаєтесь питанями середньовіччя, коли давите таргана чи вошу?
От і тут немає чим перейматись.
Бо то не люди, то потворні створіння, таргани, які варті тільки знищення та забуття.
показати весь коментар
20.03.2023 09:18 Відповісти
Дуже дивне порівняння, можна сказати - притягнуте за вуха. Життя завжди закінчується смертю. Так було у середневіччя, так і зараз. І що тут так вразило автора? Що це було самогубство? Так не було волі жити, раз не опирався і потрапив на цю війну. Міг спокійно і вдома вдавитися після літру баяри. Собаці - собача смерть
показати весь коментар
20.03.2023 09:39 Відповісти
Ви, Мирославе, кінцевий результат - самогубство, бачите, а я, в Криму, с ними ще живими спілкуюсь. Ходять в камуфляжі, п'яні, сміттять грошима, розмовляють виключно матом. Най би усі так повиздихали, жодного співчуття, свині а не люди. Ще побачите, яке в Росії кіно син Бондарчука ( чи онук Міхалкова ) через двадцять років про цього покидька змайструє - і як за покликом серця поїхав воювати, і як з мертвих товаришів укриття будував, і як на курок натискав шепочучи слава расії...
показати весь коментар
20.03.2023 10:15 Відповісти
Є в російській мові такий термін " обесчеловечивание " , так от росіяни своїми страшними злочинами в Україні повністю відповідають цьому терміну , і тому після відео на яких дохнуть рашисти просто видихаєш з полегшенням , що на Землі наволочі стало менше .
показати весь коментар
20.03.2023 10:31 Відповісти
згоден. ні жалю ні співчуття наволочі.
як казала одна людина :искать "хороших русских" среди русских всё равно что искать хорошую вещь в бочке г*вна-может она там и есть(может и не одна),но весь будешь в г*вне..
показати весь коментар
20.03.2023 10:57 Відповісти
А якби не вбили його в окопі - він би прийшов в дім до любого і вбив би чи зґвалтував жінку дитину.
Щоб цього не сталось є виправданими любі способи зупинити зло.
показати весь коментар
20.03.2023 19:44 Відповісти
Автор пише не про те, чи слід радіти смерті пацаків, а про те, що у дітей (і не тільки) зароджується цинічне й бездушне ставлення до людського життя і смерті взагалі.
показати весь коментар
20.03.2023 12:07 Відповісти
Володимир , рашисти не люди , це біосміття , і поняття гуманізму це взагалі не про них .
показати весь коментар
20.03.2023 12:24 Відповісти
Тут дві теми. По-перше, це удавана черствість - воно просто так не минеться, з мого досвіду легке переживання смертей вертається роками переживань.

По-друге, "середньовіччя" - а ніхто не казав, що воно скінчилося. Є дуже авторитетна "школа" істориків, яка вважє, що ми в ньому і живемо
показати весь коментар
20.03.2023 13:25 Відповісти
Для солдата - це необхідність . А для соціуму - це погано . Тому, що це знецінює життя взагалі . Коли суспільсьтво починає вважати вбивство потрібним та звичним - це приводить до того , що вирішення проблем, через вбивство стає нормою всередині суспільства .
Знелюднення ворога - це звична річ на війні . Але - це доля солдата , і тільки він має на це право.А от чи потрібні ці відео широкому загалу? Однозначно ні.
показати весь коментар
20.03.2023 13:47 Відповісти
Мирослав наче з світу кіно ?? У мене питання: " Скільки людей "убив" кінематограф за час свого існування ??".
Скількох президентів "убив" Голлівуд і якими способами ?? Причому не чужих, а своїх !!

Мабуть частина населення буде сприймати це як кіно.
____________________________________________________________________________

Особисто я погано сприймаю такі сцени, особливо під музичку. Тому з автором солідарний.
показати весь коментар
20.03.2023 14:28 Відповісти
Нема там про що думати. Людина така сама тварина як і інші, тому і керують нею тваринні інстинкти. А вся ота культура, освіта та все інше лише верхній зовнішній шар, який при катаклізмах дуже легко змивається.
показати весь коментар
20.03.2023 15:53 Відповісти