4006 відвідувачів онлайн
11 201 21
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Кожен десятий поранений

пдмш

Я позаймався простою арифметикою. Виходить цікаво.

За минулий рік ми надали допомогу більш як 17604 пацієнта (не всі потрапляють до статистики). В Силах оборони України (разом з цивільним персоналом) налічують до 1 млн. осіб. Якщо поранений був кожен пʼятий, це 200 тис. Думаю реальні санітарні втрати коливаються між 150 та 200 тис. осіб.

Це означає, що ЩОНАЙМЕНШЕ кожен десятий поранений боєць сил оборони зустрічався з нашими медиками на якомусь з етапів надання медичної допомоги.

10% - це дуууже багато.

За час великої війни Перший добровольчий мобільний шпиталь ім. Миколи Пирогова виріс в один з найбільших та найефективніших медичних підрозділів Сил оборони України! І це без жодної копійки державної підтримки!

Чи не на часі переглянути наші взаємини з українською державою в особі чинної влади?! Чому за Хаймерси потрібно платити приватному виробнику, а медична допомога на фронті має надаватися на волонтерсько-благодійних засадах?

Топ коментарі
+7
Доки Україна під ярмом агентів фсб, доки ніяких змін не буде
показати весь коментар
15.05.2023 14:14 Відповісти
+5
"Граф считает счета на своем счету" (С)
показати весь коментар
15.05.2023 15:01 Відповісти
+4
Ні. Не плутайте санітарні втрати з незворотними. З цих 200к поранених незворотніми є далеко не всі. Більшість - легкоґсередньо поранені, які після лікування повертаються на фронт. Я, звичайно, певен, що наших загинуло більше 13к (до 20-25к, як мені здається), але не думаю, що аж настільки.
показати весь коментар
15.05.2023 19:21 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Тоді реальні незворотні втрати становлять більше 60 тис. осіб. Правда, це при класичному 1:3, а з ********* засобами і при нормальній евакуації може бути 1:5 і вище, тому загиблих менше 50 тисяч, але точно більше 13 тисяч, які озвучували в Європі.
показати весь коментар
15.05.2023 13:48 Відповісти
Ні. Не плутайте санітарні втрати з незворотними. З цих 200к поранених незворотніми є далеко не всі. Більшість - легкоґсередньо поранені, які після лікування повертаються на фронт. Я, звичайно, певен, що наших загинуло більше 13к (до 20-25к, як мені здається), але не думаю, що аж настільки.
показати весь коментар
15.05.2023 19:21 Відповісти
Доки Україна під ярмом агентів фсб, доки ніяких змін не буде
показати весь коментар
15.05.2023 14:14 Відповісти
Частная фирма может оказывать медицинские услуги гражданскому населению с оплатой из бюджета. Этот вопрос нужно рассмотреть юридически.
показати весь коментар
15.05.2023 14:36 Відповісти
"Граф считает счета на своем счету" (С)
показати весь коментар
15.05.2023 15:01 Відповісти
Медичне забезпечення Сил Оборони України здійснюється силами і засобами медичної служби Сил Оборони. Цей оспіваний стоголосо Друзенком "шпиталь" не відноситься до структурних підрозділів СО і ЗСУ. Тим більше - "найбільших і найефективніших (!) медичних підрозділів".
В Україні мільйони добровольців, волонтерів, простих людей, що віддають останню гривню, останню крихту, останню сорочку війську, останню краплину крові, і їм навіть у голову не приходить вимагати за це від держави гроші чи ще якусь компенсацію!
І ще - подивився я на цю "арифметику" від Друзенки. Це, доречі, уже не перше "художество" від цього пана. І, чомусь, згадалася з дитинства відома російсько-українська дитяча лічилка: рос.- мы считаем - таем-таем; українською - ми рахуєм ... і далі те що написав Друзенко.
показати весь коментар
15.05.2023 15:26 Відповісти
Все вірно в Друзенка з арифметикою. Найкращий мінистр оборони вибовтав цифру загиблих "менше ніж загиблих від землетрусу в Туреччині"(48 000 осіб) тобто близько 45 000. Є ще пропалі безвісті з низ близько 3-5тисяч це загиблі. А далі 1:3.
показати весь коментар
15.05.2023 18:28 Відповісти
В Силах оборони України (разом з цивільним персоналом) налічують до 1 млн. осіб. Якщо поранений був кожен пʼятий, це 200 тис. Думаю реальні санітарні втрати коливаються між 150 та 200 тис. осіб. Джерело:

Чому кожен п'ятий з військовослужбовців разом з цивільним персоналом, повинен бути пораненим? Десь не вистачає логіки... Чому не кожен десятий, або кожен четвертий...
Може цифра сама по собі і вірна, але прямого зв'язку між кількістю військовослужбовців та кількістю поранених немає
показати весь коментар
15.05.2023 20:57 Відповісти
Ви вірно написали. З цих 1млн, більше 500тис ніколи не були на фронті і не будуть. Воюють макс. 200тис. з ротаціями із резерву 300тис.
показати весь коментар
15.05.2023 21:55 Відповісти
Вы забываете про частые ротации и кроме того, что такое фронт? Правильнее будет сказать - примут участие в боевых действиях. Причем не обязательно на передовой. В ближнем тылу любой из бригад воюющих сейчас тоже небезопасно. Так, что большинство примет участие так или иначе, но в разной степени. В наименьшей это те бригады резерва и ТРО, которые прикрывают Север, Запад и Юг (напротив ПМР).
показати весь коментар
16.05.2023 00:29 Відповісти
Я написав: 200 + 300 ротаційного резерву.
показати весь коментар
16.05.2023 00:37 Відповісти
так это не одни и те же люди вот в чем речь, вы хотя бы карту видели с номерами бригад, там достаточно часть идёт смена одних бригад на другие. Есть конечно стержневые типа Холодного Яра, но и прочие повоевали уже. А новые бригады (которых не 9, а 24 минимум) вот-вот начнут воевать наступая на Юге.
показати весь коментар
16.05.2023 10:06 Відповісти
24 бригади по 1000 чоловік це лише 24к
показати весь коментар
16.05.2023 10:13 Відповісти
Ну, с арифметикой Друзенки разбираться не будем, при желании можна насчитать и 70 процентов пациентов из ЗСУ Друзенка вылечил.
Сама постановка вопроса- платите из бюджета.
Тот же Цензор регулярно публикует заметки о состоянии военной медицины. И это состояние, не в последнюю очередь обусловлено недостатком количества лечебной базы, недостатком количеста ВЛК и пр и пр.
Вопрос- на что тратить деньги бюджета?
показати весь коментар
15.05.2023 21:49 Відповісти
На яйця.
показати весь коментар
15.05.2023 22:43 Відповісти
"Розумний, аж страшно"(с).
показати весь коментар
15.05.2023 23:04 Відповісти
Українці вже мають справжніх державників, які не словами, а справами довели свою ефективність - це волонтери. Щоб очистити від погані державні кабінети, треба обрати на настувних виборах волонтерів.
показати весь коментар
16.05.2023 00:28 Відповісти
Багато шахраїв серед волонтерів і ніякого контролю за коштами. Де чесна людина, а де ні виявити не так просто.
показати весь коментар
16.05.2023 10:16 Відповісти
Саме такі "волонтери" - пи..аболи як Друзенко і пруться в державні кабінети і в нардепи на наступних виборах. Думаєте - чого він тут безкінечно патякає всяку х-ню?
показати весь коментар
16.05.2023 17:12 Відповісти
бл...
показати весь коментар
16.05.2023 00:30 Відповісти
Друзенко можна все вибачити КРІМ ТОГО ЩО У 19 РОЦІ ВІН АГІТУВАВ ЗА НЕДОЛУГОГО КЛОВУНА
Він особисто винен у нинішньому шапіто
показати весь коментар
16.05.2023 07:32 Відповісти