18932 відвідувача онлайн
13 883 186
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Дивіться

війна

Така історія. Відомий український журналіст опублікував дуже важке відео, де наші українські воїни опинялися на замінованому полі і тяжко, драматично, кровопролитно намагаються звідти вибратися.

Але багатьом українцям в коментарях настільки несподобався такий контент, злива невдоволення була настільки сильною, що журналіст змушений був видалити відео.

В хід пішов увесь можливий спектр аргументів, від маніпулювання відчуттями близьких бійців, до бога, демотивації, секретності і суспільної моралі.

Вам не подобається на це дивитись, ніжні ви мої? А нам не подобається брати в цьому участь. Нам не подобається дивитись, як частки мозку командира розлітаються у всі боки і окоропляють тебе з ніг до голови. Нам не подобається тримати за пояс пораненого побратима, щоб він не злетів з кузова пікапу, коли ми намагаємось на усіх швидкостях вивезти його з під інтенсивного обстрілу. Нам не подобається опинитися наодинці з штурмовою групою ворога в одній траншеї. Нам не подобається тягнути окривавлених побратимів, чуючи їх стогін і невимовні крики болю. Нам не подобається випарковувати посеред ночі автомобіль на замінованій дорозі.

А ще знаєте, що нам не подобається? Нам не подобається, що тепер треба придумати, щось красиве і креативне, щоб закрити збір. Треба придумати, якось вразити глядачів, щоб вони скинулися на той пікап, чи мавік. Треба якийсь сувенір військовий придумати для донатів, прапор там, гільзу, чи тубус від РПГ. Бо ви, ніжні мої, теж втомлюєтесь, коли "тримаєте економічний фронт". Дехто, кажуть, чверть зарплати переводить на донати. Але хочете я відкрию вам маленький секрет? Ми втрачаємо на війну і половину своїх зарплат.

- Якщо що, я дозакрию зі своїх - постійно чую таку фразу.

Так от, не закривайте очі, дивіться як пацани стрибають по мінному полю, як вони стікають кров'ю, як в них відлітають кінцівки, як вони в лихоманці намагаються накрутити той турнікет на рештки своєї ноги. Бо це і є реальність того, що двідбуваєтья прямо зараз з нашою з вами Батьківщиною. В соцмережах так чекали, коли вже той контрнаступ? Так ось це він і є. Дивіться. Якщо не вистачає духу прийти їм на допомогу, то не закривайте собі і іншим очі, бо інакше так і думатимете, що війна це красиві, люті бійці, на новенькій техніці і гори трупів ворога навколо. Дивіться.

Топ коментарі
+28
Не хочу обижать , хотя никакой важности я не осознаю! А моя фраза в переводе на простой язык выражает всего две мысли - согласие с мыслью автора блога и порицание действий нашей власти . Насчет конкретики , то в начале вторжения я сам в теробороне был и очень недалеко от передовой , и как хочется держать автомат со снятым предохранителем испытал лично . И даже пару раз разбегались когда думали что град на нас летит. Я просто защищал свой дом! Без подготовки , без обмундирования, без питания , без оплаты.В старой куртке , старых сапогах и штанах.И помогал нашим воинам выгружать и распаковывать ракеты град 66.6 кг. А они мне говорили - куда ты старый лезешь! Ну не такой уж я и старый , хотя таких как я в СССР не мобилизовали даже во время войны . А автомат я взял именно что бы не сидеть в фильтрационном лагере и был готов убивать и понимал что могу быть убитым .Тогда я думал что война прочистит мозги нашему правительству , ну и людям тоже.Как оказалось я был наивен как в 16 лет!Правительство чувствует себя в войне как рыба в воде , а погибает действительно цвет нации! Так что с тобой Alex я тоже согласен на 100% , только не надо сразу ярлыки клеить.У каждого свои тараканы в голове и самое главное здесь оставаться человеком и вести себя соответственно.А насчет полезного - ну пытаюсь как то прокормить семью , хотя мог бы действительно принести много пользы в технической области , но как показал мой опыт ТРО это никому не нужно !Нужно просто мясо и больше денег выжать из запада , что бы больше разокрасть .Беда в том, что мое время потихоньку заканчивается , а жизнь проходит мимо , более 30 лет в жопу , без надежды на будущее , с постоянными переменами и к сожалению не к лучшему!И это годы самой активной жизни! И воровать не научился !И жопы лизать тоже! Зато послать могу! Если считаю нужным! В общем закругляюсь . А ребятам на передовой - удачи , она су*а очень капризная штука и там очень нужна !!
показати весь коментар
27.06.2023 23:26 Відповісти
+20
Какой нежный у нас народ! Пусть там бойцы умирают и страдают, но не дай бог это опубликовать. Не дай бог ещё до некоторых дойдет, что мы 2 год живём в состоянии войны! Отдельный привет свидетелям контрнаступу, которые гонят вперёд вперёд ВСУ и ноют зрадофильные песенки каждую минуту, попивая чаек где-то в Польше. Думаете, если спрятать голову в песок, то реальность изменится? Думаете, если вы не видите кровь, то война это так, просто любопытное телешоу? Ау, идёт война. Полноценная,конкретная война. На выживание. Или мы или они.
показати весь коментар
27.06.2023 22:23 Відповісти
+17
зачем такой контрнаступ, Воин?

эта земля не стоит ни здоровья ни жизней украинских военных!!!

если ничего не готово для контрнаступа, то надо сидеть в обороне, а не лезть по минным полям ...
показати весь коментар
27.06.2023 20:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Если не выйдем, значит будет пауза, а потом опять. У меня есть сомнения по Крыму, а вот остальную территорию орки уступят, так или иначе. Война такой интенсивности, не может продолжаться долго. Может еще год, два. Но тут есть нюанс, вписавшись в эту войну США и Евросоюз(-Угорщина) поставили себе целью - поражения российской армии, но не ее разгром. Дело в том, что нынешней власти в РФ доверять нельзя, от слова совсем! Ну и как заключать договор? Они, опять, могут использовать прокси силы для боевых действий с Украиной! И ой, это не мы, нас там нет!
показати весь коментар
28.06.2023 13:42 Відповісти
Краще помовч, за розумного зійдеш.
показати весь коментар
28.06.2023 13:48 Відповісти
В наведених тобою сюжетах практично нічого немає по темі статті. Ти логічно мислити вмієш?
показати весь коментар
28.06.2023 13:51 Відповісти
Краще помовч, за розумного зійдеш.
показати весь коментар
28.06.2023 13:52 Відповісти
Якщо у вищенаведенних посиланнях було важко провети аналiз написаного та зрозумiти пiдтекст, то ось вiд Бутусова на декiлька речень (без картинок, але вiрю що розберетесь)

показати весь коментар
28.06.2023 14:04 Відповісти
Чудовий приклад, який підтверджує мої слова. В цій бригаді розвідка байдиків не била. До речі, генерал теж правий: це не рівень сержанта бути присутнім на нараді офіцерів. Але якщо генерал ставить завдання сержанту- це нонсенс.
показати весь коментар
28.06.2023 14:18 Відповісти
Дивись, якщо тобі уяви не вистачає, щоб і без цих відосиків знати, що буває з тілами, коли їх вбиває. та калічить війна.
показати весь коментар
28.06.2023 15:40 Відповісти
Ты вообще историю хоть немного знаешь ?) Только не по туфте которую тебе в учебнике втюхивают, а из независимых источников, например французских и польских современников тех или иных событий ?)

Кто там от кого хотел освобождаться ?)

Опустим вопрос идентификации народа как украинского (напомню, казаки - не украинцы), но назови-ка мне хотя бы одного руководителя "українців", то бишь гетьмана, который а) не думал в первую очередь о личных мотивах; б) думал об Украине как о суверенном государстве; в) не стремился ее подложить под кого-то, чаще всего под Россию ?

Поговорку "на двух козакiв три гетьмана та один зрадник" - придумали именно в те времена. А ты про 300 лет тут втираешь.
показати весь коментар
28.06.2023 15:51 Відповісти
Або тобi просто подобаеться 1937-й, тiльки з iншими прiзвищами
показати весь коментар
28.06.2023 15:53 Відповісти
Я ни в коем случае не хочу обидеть тех, кто служит в ЗСУ и защищает нас от Ху#ла и озверевшей параши. Но не все могут служить, не все годятся физически и морально, есть люди, которые на гражданке зарабатывают хорошо и донатят (или не донатят). Но были случаи, когда эти уроды брали взятки с тех и других (и кто хотел, и кто не хотел).
показати весь коментар
28.06.2023 18:38 Відповісти
І будуть українці по-справжньому незламними, і буде їх жити на цій території тисяч 300-400
показати весь коментар
28.06.2023 20:18 Відповісти
Ну не тисяч а мільйонів 3-4, зато вони будуть усі з бойовим досвідом. Наступного разу будуть думати чи треба буде воювати з такою країною
показати весь коментар
28.06.2023 20:44 Відповісти
Вот вот, я именно об этом и говорю.
Дело не в 300 лет, а в том что 300 лет прошло, а такие как ты - так и не научились действовать сообща. Все у вас враги, кроме вас самих.
показати весь коментар
28.06.2023 23:04 Відповісти
Що означае термiн "погодитесь", i як виглядае "не погодитись" ?

Ну, я багато з чим не погоджуюсь, як i всi iншi.
Але на даний момент: а) введений вiйськовий стан, що вiдмiняе деякi норми Конституцii, зокрема право на збори для "непогодження"; б) е кримiнальний кодекс, де е вiдповiднi статтi, наприклад 109; в) е полiцiя i суди, якi наразi так чи iнакше пiдпорядковуються зелi.

Тобто завтра же сотня "незгодних" пiде у СIЗО, а через мiсяць до суду i на кiчу на 15 рокiв.
А проводити непогодження у таких масштабах як той державний переворот 2014 р. - по-перше нiкому, бо це потребуе дохуа грошей, а по друге тодi ми самi повторимо iсторiю 1917 р., тiльки на мiстi Р.I. вже будемо ми.
показати весь коментар
29.06.2023 00:08 Відповісти
Не можна. Рiзниця лише в тому, що держава - це вони.
I в них на вiдмiну вiд народа, е iнструмент примусу, який iм пiдкорюеться.
показати весь коментар
29.06.2023 14:22 Відповісти
Нікому цей твій псведоісторчний понос тут не цікавий.Час дискусій з вами закінчився в 2014 році.Давай,ванюшка,за кораблем, разом зі своїми методичками
показати весь коментар
29.06.2023 20:33 Відповісти
Ты просто слился, вот и все.
показати весь коментар
29.06.2023 23:45 Відповісти
Злилась твоя Москва разом з екіпажем
показати весь коментар
29.06.2023 23:46 Відповісти
Бросай бухать. Это вредно для здоровья.
Для глаз и мозга - уж точно.
показати весь коментар
29.06.2023 23:52 Відповісти
Роналд,ви в якому році застрягли довбешкою?Бо вже дійсно дивує.Те що міни "розсипають" по типу,як з РЗСО-на дальність і на необхідну площу-ви не чули?І,що найбільше лякає,що не тільки протитанкові,но і протипіхотні.Спеціально уточняв у наших ,котрі служили в іноземному легіоні в інженерних військах.А про "Лєпєсток" вже відомо ще з Афганістану.Яке в сраці "Землєдєліє"...
показати весь коментар
01.07.2023 16:04 Відповісти
Афганистан живет как хочет, тоже и СССР. Чечня получает огромные контрибуции от РФ и законы России на ее территории практически не действуют. А сами чеченцы контролирую много прибыльных бизнесов по всей РФ. А фины не допустили оккупации своей страны. И вы сравните население Финляндии и СССР в 1939г.
показати весь коментар
27.06.2023 23:15 Відповісти
Германия так воевала, Англия.
показати весь коментар
27.06.2023 23:23 Відповісти
Не, вы расскажите как бы вы договорились и разрулили. Зеленский, вон тоже на этих тезисах пришел к власти! Ждем'с!
показати весь коментар
27.06.2023 23:25 Відповісти
Почему плохой, как раз хороший - сами начали, сами и закончим!
показати весь коментар
28.06.2023 00:01 Відповісти
Ваш вариант как добиться окончания войны? Учтите противник, может не следовать вашей логике. "Всю Украину ей уже не взять никак." - он может так не считать!
показати весь коментар
28.06.2023 00:05 Відповісти
Вище керівництво не могло віддати такий злочинний наказ , як атака по мінному полю. Крім того відверто злочинні накази старшого начальника підлеглий має право НЕ ВИКОНУВАТИ. Скільки подібних випадків було під час Другої світової війни. Ти підбирай слова, коли вступаєш в суперечку, бо в даній ситуації ПОВНИМ ЇДІОТОМ є якраз ти.
показати весь коментар
28.06.2023 09:21 Відповісти
Так поділися своїми знаннями, а не інтригуй таємницями. І звідки ти знаєш про мої пізнання і тим більше, що вони книжні?
показати весь коментар
28.06.2023 10:29 Відповісти
Міністра оборони треба міняти
показати весь коментар
28.06.2023 12:34 Відповісти
Ваші переконання, які ви озвучуєте депресивні і деструктивні, вони демотивують і пригнічують. Схоже на іпсо
показати весь коментар
28.06.2023 12:44 Відповісти
Фінляндія 1945. По завершенню третьої фінської Фінляндія втратила ще більше території.
показати весь коментар
28.06.2023 12:46 Відповісти
Та вiн тут усiм вiдгавкує. Вялiкiй найрозумнiший стратєг! А ми всi дурнi, якi повиннi тiльки мовчати...
показати весь коментар
28.06.2023 14:07 Відповісти
Що значить мінують дистанційно? Так, у москалів є система для мінування, називається "Зємлєдєдіє", яка їде по прямій і розкидає міни направо і наліво. Але ця машина функціонує досить повільно і не може функціонувати на передовій, бо її моментально знищать. Тобто раптово замінувати територію вона не може. Значить мінне поле було встановлено задовго до атаки.
"Надивилися,чи наслухалися про війну 1914,1941 років?" -це цитата. Навіть невіглас зрозуміло, що зараз ситуація на лінії фронту нагадує позиційну війну часів Другої світової війни, і навіть завдяки відсутності авіації в України швидше Першої світової війни. Невже бої в Бахмуті не нагадують м'ясорубки на Марні і під Седаном? Тільки масштаби менші. Та й танків у битві при Камбре було більше, ніж зараз в України.
показати весь коментар
28.06.2023 14:12 Відповісти
А ти, як видно, поцифіст-підкацапник , одначе.
показати весь коментар
28.06.2023 15:21 Відповісти
Є така приказка, дуже стара. - найкращий запах це запах трупа ворога. І нехай всяка поцифічна ******* тут хоч лусне і заляпає своїм лайном всі коменти, так було і так буде у всі часи.
І хай вони тут бісяться скільки завгодно, як оцей шматок свинособачого лайна
показати весь коментар
28.06.2023 15:33 Відповісти
а трупи його свинособачих кацапів приносять мені втіху, як і їхні відірвані кінцівки та кишки на гілках дерев. У мене вистачає уяви, щоб уявити, що відбувається з нашими солдатами в бою та під обстрілами, але, на відміну від прокацапських скотів, я хочу пам*ятати їх живими і красивими та горювати при цьому, що їх вже нема серед живих.
показати весь коментар
28.06.2023 15:38 Відповісти
Что значит "такi" заборони, и что значит "не сприймало" ?
Мадам, есть УГОЛОВНЫЙ КОДЕКС. Это - закон Украины.

Вы сейчас призываете не сприймати законы Украины что ли ?)
показати весь коментар
28.06.2023 15:40 Відповісти
Ты чмо малоросское! Как раз в учебниках нам все 300 лет втирали про "один народ" и про старших и младших братьев.

Вообще-то таким как ты сами кацапы рано или поздно засовывают бутылку: кому - в зад, кому - в горло, а кому и пулю в затылок. Ты своей участи дождёшься, не сомневаюсь.
показати весь коментар
28.06.2023 18:31 Відповісти
Хтось хто мав доступ до цього відео з беспілотника злив його в мережу.Саме з ним треба розбиратись.
показати весь коментар
28.06.2023 19:16 Відповісти
Це прямо якийсь джек-пот з ватних методичок
показати весь коментар
28.06.2023 19:27 Відповісти
Повторяю: мы делаем одно дело (но каждый как умеет), поэтому противопоставлять друг другу мы никого не будем, а уж ЗСУ (а не военкомы) для меня дело святое. Я не воюю и не воевал (и у меня есть 2 законных основания на это), но от меня (в том числе) зависит благополучие не только моей семьи (где в т.ч. 3 пенсионера), но и десятков семей Украинцев, которые нормально (гораздо выше среднего) живут несмотря на войну и тоже (как и я) стараются помогать ЗСУ кто чем может. А кроме того, я здесь в редкое свободное время крою кацапов на чистом русском языке так, как не каждый, кто пишет на Украинском сможет.
показати весь коментар
28.06.2023 21:22 Відповісти
Знаєш цивільні дуже допомогли б військовим якщо б нагадали Резнікову про ту реформу армії яку він обіцяв зробити коли ставав на посаду і Зеленського звернути увагу на нікчемність тої совкового армії.
показати весь коментар
28.06.2023 21:46 Відповісти
Ватных или нет, а на вопрос он ответить так и не смог. Просто потому что ответа нет.
Тут не может быть речи ни о каких 300-та годах, потому что украинская самоидентификация - явление молодое.

В ватных методичках написано что

1550...
П. Сагайдачный - поляк.
Д. Вишневецкий - поляк.
И. Брюховецкий - поляк.
С. Наливайко - поляк.
Б. Хмельницкий - поляк, шляхтич
И. Выговский - поляк, шляхтич
П. Дорошенко - поляк.
И. Богун - поляк.
Ф. Орлик - поляк.
И. Скоропадский - поляк, при чем пророссийский, как и Хмельницкий
К. Разумовский - русский. Братишка морганатического пихаря ее величества Лизки.
И. Калнышевский - русский.
П. Скоропадский - русский.
...1918

А що написано про цих громадських дiячiв у твоiх патрiотичних методичках ?)
показати весь коментар
28.06.2023 23:26 Відповісти
Сергей, ты за кого голосовал в 2019-м? В 1-м и 2-м туре? Только честно...
показати весь коментар
29.06.2023 07:33 Відповісти
Придурок, враги для нас те, кто считает, что мы недостойны самостоятельности и управлять нами могут только они. Вот мы их сообща (крое таких как ты) и вышвырнем с нашей земли.
показати весь коментар
29.06.2023 08:14 Відповісти
За цього клоуна що зараз. Та й це немає різниці, що Порошенко зробив "охірітельну реформу армії" що військові кажуть що бюрократія збільшилась в рази в армії і ще гірше ніж при совку, що Зеленський взагалі відсторонився від армії і ніхера не робить щоб якось оптимізувати процеси внутрішні. Обидва довбойоба саботажники. Я взагалі як виберусь поїду до Латвії до нареченої.. Так що мені байдуже хто буде тут президентом, буду по можливості батькам допомагати.

ПС: це питання про хто за кого голосував, то все херня. У Порошенка своя команда ворюг була і цей незрозуміло кого привів, у нас нема з кого обирати. Плюс зе це додавання трохи технологічності, типу ДіЯ і багато чого було спрощено завдяки цьому проекту і все, більше при ньому нічого не було зроблено. При пороху взагалі не бачу плюсів які він зробив.
показати весь коментар
29.06.2023 10:20 Відповісти
Я думаю, что все Ваши личные проблемы связаны с тем клоуном, за кого Вы проголосовали. А я проголосовал за Кошулинского в 1-м туре, и если бы он стал Президентом, то войны в 2022-м не было бы вообще.
показати весь коментар
29.06.2023 12:11 Відповісти
Отсюда вывод: голосовать надо за Украинцев и Националистов, а не так, как подсказывает бенямарафон. Многие думают, что результаты голосования в 1-м туре не так важны и голосуют за самых "рейтинговых". Обратите внимание, что я не обсуждаю Ваш выбор во 2-м туре, тёрки Пороха с Зелей и как Вы лично "поднялись" при зебилах (в чём нет их заслуги). Главное, чтобы Вы больше за них никогда не голосовали, и остальные, кто дружит с головой- тоже.
показати весь коментар
29.06.2023 17:10 Відповісти
Какая дипломатия? О чем вы? Если бандиты решат вас лишить всего, в том числе и здоровья, а вашу дочь и жену попользовать, уговорами тут вопрос не решить. Значит по истории, Франция сопротивлялась как могла и не вся она была оккупирована, а к декабрю 1944 территория Франции была освобождена и не дипломатическим путем. Испания в ВОВ не участвовала, Италия и Финлядия были союзниками гитлеровской Германии!
показати весь коментар
27.06.2023 23:09 Відповісти
Очень сильно была разрушена Германия. И она сейчас "влачит жалкое существование". Как и Финляндия, и Италия. Жалко их.
показати весь коментар
27.06.2023 23:28 Відповісти
Могли потерять все! Выстояли.Но "договор это продукт непротивления сторон". СССР согласился на это. РФ нет. Но и веры ей нет. Отняла Крым, прихватила ОРДЛО, потом поперла на всю Украину! Ей не нужны отдельные территории, ей нужна вся Украина, для ее ликвидации!
показати весь коментар
27.06.2023 23:49 Відповісти
Всю Украину ей уже не взять никак. Продолжение войны в этом плане ничего не решает, кроме продолжения обстрелов, добивания экономики и демографии.
показати весь коментар
27.06.2023 23:54 Відповісти
ДА, государство аппарат насилия, иначе оно не будет существовать. И да, одна из функций государства есть самозащита. И да, свою землю и свое госудаство надо защищать. Но, люди разные, кто пойдет добровольцем, кого призовут, тоже пойдет, а кто-то откосит. Но уклонисты это не гут, и с ними надо поступать согласно закону. А военкомов-коррупционеров в штрафбат.
Ну из окопа конечно виднее, тут не поспоришь. Однако половина армии в 2019 году проголосовали за Зе! Вы нет, согласно вашим словам.
показати весь коментар
27.06.2023 23:58 Відповісти
Думаю, что нет
показати весь коментар
28.06.2023 00:26 Відповісти
Перший точно. Була в нас колись переписка на цікаві теми яка розкрила повну нелогічність лінії поведінки. Можна списати на ПТРС але щрсь тримає його довго.
показати весь коментар
28.06.2023 09:12 Відповісти
Послухай, для чого ти влазиш в справи, в яких ні бельмеса не розумієш? Розстріл потрібний, щоб "другим неповадно было". А перед тим, як іти в атаку проводиться розвідка. Вона і виявляє наявність мінних полів. В складі розвідгрупи обов'зково повинен бути сапер, який знешкоджує міни. Дал в ніч безпосередньо перед наступом сапери роблять проходи в СВОЇХ мінних полях. Під час безпосередньо наступу проходи в ворожих мінних полях роблять мінними тралами- це застарілий метод, бо трали легко ззнищують ПТУРами, або дистанційно вибуховим способом з допомогою спеціальної техніки. Останній не дає стопроцентної гарантії, але більш швидкий і безпечний для саперів. Це класика. Посилати солдатів на мінне поле може тільки неграмотний командир або відвертий злочинець чи зрадник.
показати весь коментар
28.06.2023 09:13 Відповісти
В даному конкретному випадку командир бригади, батальону, не провів розвідку. Якби він взяв ворожого "язика" , той напевне повідомив би про наявність мінних полів. В сюжеті не вказано нічого про того командира, який віддав наказ наступати по мінному полю, тому не ясно , кого звинувачувати. А якщо цього командира не буде судити військовий трибунал, він все рівно зловить кулю в спину від своїх підлеглих. Така ситуація неоднократно повторювалася під час Другої світової війни.
показати весь коментар
28.06.2023 09:40 Відповісти
В кожній бригаді ЗСУ є рота розвідки. В даній конкретній ситуації наяву злочинна бездіяльність розвідки.
показати весь коментар
28.06.2023 09:45 Відповісти
З Ваших дописів. Щось пояснювати не має сенсу, це ж не освітній ресурс для підлітків і студентів.
показати весь коментар
28.06.2023 12:25 Відповісти
За ухилення від армії тоді теж розстріл давайте, а то військові у всьому завжди винні...
показати весь коментар
28.06.2023 12:30 Відповісти
Повезло знайомому
показати весь коментар
28.06.2023 12:35 Відповісти
А якщо не вийдем на кордони 91 року, то як довго Україна зможе деокуповувати, а потім стримувати ворога? Ми не самодостатні, у нас в рази менший мобресурс. Рашка майже не потерпає від війни. Економічно вони самодостатні. Фінський варіант 1945 чекає нас з ймовірністю 70-80%.
показати весь коментар
28.06.2023 12:40 Відповісти
Не у каждого найдётся такая сумма. Подвезли прямо в ТЦК, где он уже отдыхал.
показати весь коментар
28.06.2023 12:55 Відповісти
В мене гроші були коли мобілізовували, але ніхто нічого не пропонував) та це було в перші тижні повномасштабного вторгнення, тоді всіх брали і хабарі не канали. Зато зараз хабар за те щоб тебе в іншу частину перевели біля 2-3 к долларів.
показати весь коментар
28.06.2023 13:18 Відповісти
А чому б і ні. Але тоді доведеться чотири рази підряд розстріляти Боневтіка. Може з нього почнем?
показати весь коментар
28.06.2023 13:49 Відповісти
Якби такі заборони не сприймало суспільство, то їх би не було.
показати весь коментар
28.06.2023 14:30 Відповісти
Мені не подобається, я втомився дивитися, що колосальні суми грошей партнерів на війну в Україні щезають у кишенях чиновників. А фінансувати війну чомусь має і без того збідніле населення. Чому б хоч хтось не закинув питання чинушам, що всі від народу хочуть?
показати весь коментар
28.06.2023 15:04 Відповісти
Сторінка 1 з 2