12577 відвідувачів онлайн
5 348 58
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Массовість

крещение,упц,мп,крестный,руси,ход

2006 року брав інтервʼю у колишнього прес-секретаря патріарха Алєксія ІІ Євгена Комарова. Він був свідком багатьох подій першої половини 1990-х років.

Так от, він розповідав, що Алєксій під час поїздок в єпархії вимагав найбільшої кількості присутніх на його службах. "Массовість, массовість!" - дослівна цитата.

А ще мав у блокнотику порівняння кількості поїздок своїх і папи Івана Павла ІІ - і постійно не міг "догнати" за числом. Що його засмучувало.

Одна з ознак "русскава міра" - гонитва за зовнішністю. Більше, масовіше. Більше пафосу. Бо саме в цьому вони вбачають сутність: "хто більший, той і правильніший".

Гундяєв - квінтесенція цієї гонитви за пафосом масовки. Таке враження, що він теж чи то прагне догнати папу, чи щось собі довести через внутрішні комплекси.

Коли Христа розпинали - масовка кричала "розіпни". Коли Христос воскрес - свідками були лише декілька людей.

Памʼятаю, в якій убогості, в маленьких хатках збиралися на служби громади Української Церкви три десятиліття тому. На столиках під зачиненими дверима храмів молилися. А МП пафосно поглядав з висоти своєї "масовки".

Але з малого стада Бог зростив велику Церкву. Натомість МП і далі мислить категоріями масовки і ніяк неможе звикнути, що головне - правда, а не кількість. Буде правда - раніше чи пізніше вона збере і людей.

(Роздуми щодо чергової хвилі МП-хайпу в мережі)

Топ коментарі
+13
Нажаль, населення нашої країни дуже погано вчиться навіть на власних помилках.
Сьогодні вчергове біля церков МП зібралось купа таких, до яких не доходить хто такі попи МП і кому вони служать. Навіть після півтора року кривавої війни, ракет з роZії і десятків тисяч смертей.
показати весь коментар
19.08.2023 12:25 Відповісти
+11
Мудрі речі пише митрополит. Але чи збере правда багато людей - навряд чи . Більшість людей вибирають конформізм,лицемірстово , зручну брехню - замість важкої кропіткої праці над собою.

Ми навіть не говоримо про прихильників МП. Але навіть "віряни" ПЦУ ,на керівних посадах - сьогодні стоять в церкві - а завтра беруть хабарі і прокручують корупційні схеми. Ніби не розуміючи , що крадіжки державних коштів під час війни принципово не відрізняється від крадіжки унітазів бурятами .
Ті москалі по народженню , а "українські хабарники" - москалі по духу.

ПЦУ має зайняти непримиренну позицію стосовно корупції . Бо корупція - це духовна недуга , як казав покійний Гузар.
показати весь коментар
19.08.2023 13:37 Відповісти
+7
Це дуже поважна причина для того, щоб витурити з України гундяївську секту і не дозволяти їй зомбувати населення нашої країни.
показати весь коментар
19.08.2023 18:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Нажаль, населення нашої країни дуже погано вчиться навіть на власних помилках.
Сьогодні вчергове біля церков МП зібралось купа таких, до яких не доходить хто такі попи МП і кому вони служать. Навіть після півтора року кривавої війни, ракет з роZії і десятків тисяч смертей.
показати весь коментар
19.08.2023 12:25 Відповісти
Населення всюди вчиться повільно. Здебільшого, через зміну поколінь. Але іноді війна може надавати чарівних пенделів.
показати весь коментар
19.08.2023 17:49 Відповісти
Мудрі речі пише митрополит. Але чи збере правда багато людей - навряд чи . Більшість людей вибирають конформізм,лицемірстово , зручну брехню - замість важкої кропіткої праці над собою.

Ми навіть не говоримо про прихильників МП. Але навіть "віряни" ПЦУ ,на керівних посадах - сьогодні стоять в церкві - а завтра беруть хабарі і прокручують корупційні схеми. Ніби не розуміючи , що крадіжки державних коштів під час війни принципово не відрізняється від крадіжки унітазів бурятами .
Ті москалі по народженню , а "українські хабарники" - москалі по духу.

ПЦУ має зайняти непримиренну позицію стосовно корупції . Бо корупція - це духовна недуга , як казав покійний Гузар.
показати весь коментар
19.08.2023 13:37 Відповісти
Богів не існує. Є лише щось схоже на бога, це думки та почуття кожної людини. А церкви, і інші релігійні установи це пережиток минулого для контролю влади і великих мас людей.
показати весь коментар
19.08.2023 15:52 Відповісти
Це дуже поважна причина для того, щоб витурити з України гундяївську секту і не дозволяти їй зомбувати населення нашої країни.
показати весь коментар
19.08.2023 18:08 Відповісти
Якось пікуй, я в церкву не хожу. Бо не вірю в неї.
показати весь коментар
20.08.2023 05:47 Відповісти
Мікроб який живе в глибині товстої кишки людини - з впевненістю заявляє ,що Людини не існує - адже немає жодних доказів її існування - і це лише релігійні забобони неосвічених мікробів минулого...
показати весь коментар
19.08.2023 18:41 Відповісти
Тобто ти справді віриш що людину ліпили з глини, а світ побудував за 6 днів? Наука оперу фактами, у той час як релігія - уявами якогось римського раба у 3ст до нашої ери, бо йому просто треба було у щось вірити щоб не зійти з розуму від відчаю, і відчуття хмарності свого життя.
показати весь коментар
20.08.2023 05:45 Відповісти
Навіть теперішня наука говорить що людину ліпили з глини)) якась там казова версія , що ця умовна глини потрапила у певний розчин - там бахнула блискавка - і зявилися перші живі організми ( правда як зявилася перша клітина - надскладний неспрощувальний організм? хз).
6 днів по якому літочисленню ? Те що для космічного Архітектора день - для людей - мільйони років .

Потрібно розуміти , що старий Заповіт, давався примітивним племенам з рівнем розвитку першого класу , тому давався на рівні підручника першого класу. А першачкам ніхто не розповідає про атомну теорію всесвіту та квантову фізику .

Стосовно ******** європейської науки - то самостійною вона стала лише пару сотень років назад , і вийшла до речі з ізуїтських релігійних шкіл.

Це правда не завадило їйз погородою позирати на свою альма матер . Хоча якщо взяти наприклад Веданту - то там згадується і атом будова матерії, і ядерна енергія, і клонування , і фактично квантова фізика - про що було написано задовго до того як Ньютон отримав яблуком по голові
показати весь коментар
20.08.2023 11:18 Відповісти
Невдала аналогія, яка нічого по суті не доказує. Ти (ми) б за компом не сидів, як би наші попередники дійсно у Бога вірили.
показати весь коментар
20.08.2023 11:17 Відповісти
Звичайно - нафіг цей інвалідний пристрій був би для людей з ідеальною памятю та здатністю до телепатії.
показати весь коментар
20.08.2023 11:21 Відповісти
угу ... а лампочка замінила свічку ... Нє ? Чи у суперменів би очі сяяли ??
показати весь коментар
20.08.2023 11:57 Відповісти
Ви думаєте Що світло може даватил лише лампочка чи свічка? )))
показати весь коментар
20.08.2023 11:59 Відповісти
Ну чому ж ?? Ще сонце, місяць, зорі ...
показати весь коментар
20.08.2023 12:42 Відповісти
Просто , що ви розуміли по аналогії: люди гордяться досягненнями -типу компютером та його можливістю.

Так от наша реальність - не більше як надзвичайно реалістична ілюзія ( віртуальна реальність ) , де по суті роль заліза - виконує наше тіло , а роль процесора - мозок.

Реалістичність настільки неймовірна . Що ми - чиста свідомість , ототожнюємо себе зі своїм компютером (тілом) . І думаємо - що цей компютер - і є ми .

Так що в порівняні з Космічним Програмістом - наші досягннення - це гра в яслях.
показати весь коментар
20.08.2023 11:27 Відповісти
Так, тому після 2 тис. років сумнівів і суперечок віряни винайшли універсальну сентецію - "тут питання віри, або людина вірує, або ні".

І досвідос ...
показати весь коментар
20.08.2023 12:11 Відповісти
Ви зациклились на християнстві, яке знаєте до речі дуже поверхнево. Я вже не кажу ще існують інші духовні традиції - де існує бачення під іншим кутом
показати весь коментар
20.08.2023 12:20 Відповісти
100 %, оскільки атеіст.

Розумні люди пишуть. Були вірування у первинних суспільствах. Потім віра у багато богів. Потім прийшли до одного Бога. Потім винайшли агностицизм (щодо релігій) і атеізм.

По дорозі усі массові релігії поділилися на течії, які між собою ворогують.

Під який кут, ти пропонуєш подивитись ??

Китайців 1,5 млрд, індійців - 1,3 млрд. Християн - 1,2 млрд, буддистів 800 млн., мусульман - 1,5 млрд.

Серіал є "Вейко". Супер. "Я звільню вас від тягаря сексу".
показати весь коментар
20.08.2023 12:50 Відповісти
А мудрі люди пишуть - що цивілізації різних рівнів існували завжди - були на закутках цивілізації, як і зараз різні примітивні дикуни , не без того.
Високрозвинута цивілізація - реальне знання існування єдиного творця. менш розвинута - багатобожжя, дикунська чи варварська - віра в ідолів , тварин та атеїзм.

Я пропоную дивитися на картину так як пропонує Бог - загалом. Але для ця потрібно мати не сектанське мислення - яке для атеїстів недосяжне .
показати весь коментар
20.08.2023 13:19 Відповісти
Щоб ви розумів - християни починалися як "секта", насправді. Тому закид щодо секстантства, мимо.

Я пропоную дивитися на картину так як пропонує Бог - загалом.

Шедеврально. Так Бог, чи Церква ??
показати весь коментар
20.08.2023 21:33 Відповісти
Звичайнно , так як Бог . Церква ж це справа рук людських . І як кожне людське творіння сповенене недсоконалостей
показати весь коментар
20.08.2023 21:34 Відповісти
Из всех даров, которыми наградил нас Господь, самый ценный - свобода. Так будьте свободны, не делайте себя рабами чужих мыслей, пусть и очень древних. Думайте самостоятельно, ступайте далее в поиске истины - неведомой истины. В «Шримад-Бхагаватам» (11.21.23) говорится: «Писания рождаются в свободном поиске истины, а не в слепой вере авторитетам. Писания пронизаны духом свободы - вооружитесь им и ступайте вперед». Поэтому «Бхагавата» и основанное на ней учение вайшнавов есть религия свободы, неискаженной истины и абсолютной любви, а любовь - достояние свободных.
показати весь коментар
20.08.2023 21:44 Відповісти
амінь !
показати весь коментар
21.08.2023 12:03 Відповісти
На думку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BB%D0%B5%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%B4 Клеомеда , потрійне обличчя Гекати означало три форми місячного диска.

Щось мені це нагадує ...
показати весь коментар
21.08.2023 12:31 Відповісти
Хочу вам розчарувати вас - ви не атеїст . Ви віруюча людина . Але ваша релігія - це наука. Ваші апостоли - це вчені . І є такі ж догми як в релігіях . По тій простій причині що 99% тверджень науки ви не може первірити - тому вірите на слово .
Але як на мене , так релігія - яка кожні 100 років преглядає свої твердження , як хибні - така собі форма релігії . Підходить хіба для людей не схильних лдо критичного мислення.
показати весь коментар
20.08.2023 13:25 Відповісти
Хочу вам розчарувати вас - ви не атеїст . Ви віруюча людина . Але ваша релігія - це наука.

Шедеврально. Демагогія і крутійство.

"Нау́ка - сфера діяльності людини, спрямована на отримання нових знань про навколишній світ."

Релі́гія - особлива система світогляду та світосприйняття конкретної людини або групи людей, набір культурних, духовних та моральних цінностей, що обумовлюють поведінку людини. У широкому сенсі, як суспільний інститут, релігія - це сукупність вірувань і віровчень, наявних у суспільстві.

От тому усі релігії переживають кризу, втрачають позиції у ********* світі.

" ... релігія - яка кожні 100 років преглядає свої твердження" -
якийсь морок, вибачте, маячня. Наука переглядає свої догмати постійно і воліє їх не мати взагалі.
показати весь коментар
20.08.2023 21:42 Відповісти
Озирніться довкола - або Богові байдуже до свого створіння, або справді релігія опіум для трудового народу, щоб терпів і сподівався на краще життя у потойбічному світі, не боровся за кращу долю, адже ж ,,вся влада від Бога,, як повчає Біблія, і ще ,,Бог це любов,, - еге ж така любов, що вже десятки тисяч українців вбито безневинно, а Богові й байдуже, що до Томаса, що з Томасом.
показати весь коментар
19.08.2023 19:30 Відповісти
Ну от Ви в отаку дурню вірите - і хто Вам що зробить? Інший вірить у мамону. Хтось у руцкій мір. Хтось у те, що Бога взагалі немає. І що краще? Людству краще від якої релігії - атеїстичної? мамонської? руцкомірної? Іслама? сайєнтистської? Ваша віра - на Вашій совісті. Але якщо Ви думаєте, що розумніше за всіх інших людей, бо пізнали істину - мушу Вас засмутити, Ви глибоко помиляєтесь! Глибше не буває.
показати весь коментар
19.08.2023 21:20 Відповісти
Цікава логіка - спочатку людина виганяє Бога з усіх закутіків свого життя - в нас світська держава , ми будемо жити по своїм законам. Правила співжиття - які ним рекомендовані - нам до дупи - ми встановлюємо свої правила ...
А потім крадемо , брешемо , вбиваємо - а коли приходиться пожинати , те що ми посіяли , їсти вибачте власне лайно - тут ми висуваємо претензі ї - ні не до себе - до Бога.

Логіка малої дитини -
робимо ,що нам хочеться , а розгрібати все , що ми натворили ,має Бог.

Ні дорогенькі - оскільки живемо по своїм законам ( не по Божим) , то згідно законів фізики - сила дії - дорівнює силі протидії - то отримуватимемо те , що заслужили. І то навряд чи - то , му що Бог не справделивий - інакше всі ми б вже горіли в пеклі , а милосердний - адже отримуємо ми набагато менше страждань чим заслужили
показати весь коментар
19.08.2023 21:30 Відповісти
А що Зевс не може грімнути на всіх з неба помахавши скіпером, щоб аж всі всрались??? Тоді всі тихесенько і мирно жили, щоб не отримати по башні ))).
показати весь коментар
19.08.2023 22:32 Відповісти
Ну Зевс не самий головний в небесній ієрархії . А людина - створена по образу та подобі Творця. Тобіто має свободу волі . І Творець завжди залишає нам остаточний вибір за нами. Ми ж не тварини, хоча дуже часто прагнемо опустится до їх рівня
показати весь коментар
19.08.2023 23:48 Відповісти
Ну Зевс не самий головний в небесній ієрархії - як для вірянина, ти зараз ахінєю написав !
показати весь коментар
20.08.2023 11:21 Відповісти
Людина створена по образу і т.д. .. - ви це розкажіть індуістам і буддистам тобто 4 млрд населення землі - нехай в них буде зрив мізків)))
показати весь коментар
20.08.2023 13:31 Відповісти
У вас взагалі відсутні базові поняття про індуїзм та будизм. Будизм - це взагалі не релігія. В індуїзмі дуже багато напрямків - де є десятки різних концепцій Бога,людини і їх взаємозвязків.
показати весь коментар
20.08.2023 13:36 Відповісти
от якраз з базовими в мене все ок))
https://osvita.ua/vnz/reports/relig/21281/
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%BC
показати весь коментар
20.08.2023 13:42 Відповісти
Тому хто писав реферат - потрібно ставити незадовільно .

В рефераті написано і не раз ...

...Буддизм є найдавніщою із світових релігій...

Але будизм не є релігією

Тому що наівть у посиланні на вікіпедію :

Будди́зм (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82 санскр. बुद्ध धर्म, buddha dharmahttps://uk.wikipedia.org/wiki/IAST IAST ; https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B0%D0%BB%D1%96_(%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0) палі बुद्ध धम्म, buddha dhamma, «вчення Просвітленого»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%BC#cite_note-1 [1] ) - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%96%D1%8F релігійно -https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%84%D1%96%D1%8F філософське вчення (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0 дхарма ) про духовне пробудження

Тобто Будизм - це не релігія, тому що там відсутнєє поняття Творця. А є системою духовного самовдосконалення людини ( без Бога)

Є ще правде інше пояснення слова " релігія"

Релі́гія (від https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 лат. religio - зв'язок) - особлива система https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4 світогляду та світосприйняття конкретної людини або групи людей, набір культурних, духовних та моральних https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A6%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C цінностей , що обумовлюють поведінку людиниhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B3%D1%96%D1%8F#cite_note-1 [1]

Але якщо йти за цим визначенням - то атеїзм та наука повністю підпадають під визначення цього терміну ))) Тобто теж є формами релігії. Як хочете так іживіть з цим
показати весь коментар
20.08.2023 13:52 Відповісти
я все ж таки довіряю вікіпедії і професорам вишів- а не вашій уяві про буддизм і взагалі релігію. ніколи не чув хто такий Олександр САТ РЕМ і рахую нічого не втратив). Гарного дня!
показати весь коментар
20.08.2023 14:07 Відповісти
Ніхто не забороняє вам ВІРИТИ у ваших професорів та вікіпедію)) В нас свобода віросповідання). І вам хорошого дня.
показати весь коментар
20.08.2023 14:12 Відповісти
Цікави ці боги. Їх за останні 5 тисяч років якщо зліпити до кучі всі релігії майже 3 тисячі і їх ніхто не бачив. Ну хіба що шамани при хорошій дозі шмалі)))
показати весь коментар
19.08.2023 22:27 Відповісти
Бог любить різноманіття . Три тисячі - це взагалі мізер з погляду Вічності та Безмежності . А стосовно не бачив - я б за всіх не говорив би.
показати весь коментар
19.08.2023 23:51 Відповісти
Вони можуть бачити так, як Він бачить їх, знати так, як Він знає їх, і любити так, як Він любить їх. Вони бачать Бога, як написано у Святому Письмі, «обличчям в обличчя». Навіть у наших гріхах Бог бачить нас і благословляє своїм ******** поглядом.

«Ніхто не може побачити Бога і жити» - це твердження відлунює у всьому Святому Письмі. Мойсей та Ілля підходять найближче, та навіть вони мають лише обмежене бачення: Мойсей бачить спину Бога, а Ілля «бачить» Бога у звуках виняткової тиші. У пророків і патріархів були й інші форми «бачення», та це ніколи не був сам Бог, а завжди ангел чи будь-яке інше створіння як прояв божественної слави. Ніхто й ніколи не бачив Бога, як говорить нам Євангеліє від Йоана, тільки Єдинородний Син, який є найближчим до серця Отця, Його об'явив. Благодать та істина прийшли через Ісуса Христа. «Доступ» до Бога був неможливий до Христа і неможливий поза Христом.

Усе ... абзац ... вибачай ...
показати весь коментар
20.08.2023 11:32 Відповісти
І що ? В шкільних підручниках вчать евкклідову геометрію , що дві прямі не перетинаються . Але наприклад в геометрії Лобачевського це вже не так . Чи відміняють через це евклідову геометрію ?

Потрібно розуміти , що така велетенська кількість релігій та книг , тому що існує безліч люде з різним сприйняттям і розвитком.

Я думаю випускникам Кембріджа - Ісус Христос давав би нагорну проповідь трохи іншого плану .
А Мойсей для студентів Києво- Могилянки - явно не простих десять заповідей . Тому не потрібно тицяти цитати з книжок для пеоршокласників , наприклад в університетських дискусіях
показати весь коментар
20.08.2023 11:44 Відповісти
Ієшуа ... Кембрідж ... Сам зрозумів що написав ?? Тесля без освіти ? Просвітлений Богом ??

Якщо він сам у трьох подобах ... то ... «Ніхто не може побачити Бога і жити»

Замкнене коло.
показати весь коментар
20.08.2023 12:08 Відповісти
Боюсь у вашого процесора не вистачає потужності -бачити картину ширше)))
показати весь коментар
20.08.2023 12:18 Відповісти
То я ж і написав - супермени !!
показати весь коментар
20.08.2023 12:52 Відповісти
Читайте слова Христа ,перед Вознесінням ,,дано мені всю владу на небі й на землі,, - результати такого правління бачить кожен українець як православний, так і католик, мусульманин і решти віросповідань, які можуть тішитися ілюзіями про життя ,,вічне,, і що ,,багатієві в рай потрапити важче ніж верблюду через вушко голки,, Та багатіям рай і на землі, а бідним релігія і уповання на богів.
показати весь коментар
19.08.2023 22:33 Відповісти
Шановний, справді шановний Ефстафій,
завжди хотів запитати,
а навіщо ви імена міняєте як Боже слово до нас,
грішників, вирішили від Бога нести?
чому не під тим якими Мамо і Батько вас на світ Божий народили?
що в ваших справжніх іменах не так?
показати весь коментар
20.08.2023 01:52 Відповісти
Зміна імені означає символічне відречення від колишнього світського життя і початок нового життя, повністю присвяченого служінню богу. Приблизно такий сенс має ця давня традиція.

Крім того, я сподіваюся, що ваш нік не співпадає із записом у паспорті?

До речі, цього дядька звати Євстратій, а не "Ефстафій".
показати весь коментар
20.08.2023 12:48 Відповісти
Я колись працював санітаром у відділенні Раннього дитинства.Це були 90ті роки.Коли у відділення привозили дитину з дит.будинку,а це були в своїй більшості діти з важкими вродженими вадами,і лікарі розуміли,що дитина вмирає,то якщо дитина була ще не хрещена-то її хрестили.Бо,є такий звичай у нас українців,нехрещеним вмирати не можна,а особливо дітям.Все відділення скидалося по хто скільки міг і кликали священика.Сам я народився в глибокому совку,але в мене є фотографія моїх хрестин: підвал будинку мого діда і священик з хрестом в руці,але одітий в светер,як проста людина.Фотографія завжди була схована десь між книжками мого діда і в альбом до всіх моїх фотографій її ніколи не вкладали.Коли я виїхав на роботу за кордон,по роботі мені довелося мати справу з великою кількістю росіян.І тут я виявив,що існують люди,слов'янської зовнішності,але нехрещені.Перший раз,коли я стикнувся з молодшим від себе кацапом і він,при якійсь розмові сказав,що він не був хрещений, в мене був шок,я почав розглядати його як щось ультраекзотичне.Але потім,з часом,при знайомстві з багатьма з них,я зрозумів,що на кацапії бути нехрещеним є явищем розповсюдженим і нормальним.До чого я веду,шановний митрополит Євстратій,все оце кацапське православ'я-це всє є одна суцільна,роздута на показ фальш."Поскреби росіянина-і найдеш татарина". Тут таке саме поскреби православного кацапа,в якого скрепи і,який за Русь усрусь-і найдеш нехрещеного.
показати весь коментар
20.08.2023 02:50 Відповісти
Татари не були рабами. І татари , як правило були віруючими - християнами та мусульманами
показати весь коментар
20.08.2023 11:04 Відповісти
Маю на увазі,що " не той,за кого себе видає".І я не говорю про іслам,буддизм чи іудаїзм на території кацапії.Тільки про людей,які так борзо претендують на титул світового центру православ'я.
показати весь коментар
20.08.2023 11:23 Відповісти
та не має в росії православя в масі . Їхня РПЦ - це Безбожжя в релігійній оболонці. Франкенштейн
показати весь коментар
20.08.2023 11:29 Відповісти
Повністю погоджуюсь.Але одне маленьке " але":істота,створена з різних кусків різних людей і оживлена електричним струмом-не мала імені.А Франкенштейн,Віктор Франкенштей,це вчений,який цю креатуру створив.
показати весь коментар
20.08.2023 12:38 Відповісти
Чим не Путін та Путінізм?)
показати весь коментар
20.08.2023 21:36 Відповісти
По ідеї-так.Але,знову ж таки "але": "***** і *******".Звучить,правда,трохи вульгарно,але,яка церква-така назва.
Шановний єпископ Зоря,зробіть вигляд,що цей мій допис Ви не побачили.
показати весь коментар
20.08.2023 22:01 Відповісти
)))
показати весь коментар
20.08.2023 22:22 Відповісти
Масово тупим баранам... - казав і ще кажу, - відкрийте книгу Буття та прочитайте, - БОГ творячи РАЙ НЕ СТВОРИВ В НЬОМУ ЦЕРКВУ, тоді питання: - ЧОМУ? Відповідь - БАТЬКІВСТВО БОГА не є КОРИТО БОГА. ЦЕРКВА Є КОРИТО ЖРЕЦІВ, ВІД СЛОВА ЖЕРТИ й це НЕ Є БАТЬКІВСТВО. ЦЕРКВА ДО РАЮ ЛЮДИ НЕ ВІЙДЕ. Чому? Та тому, що вона створена тими, хто прагнув жерти НЕ ЗАРОБЛЯЮЧИ ПОТОМ, А БОГ ПОТІЄ. БОГ ЦАРЬ СВІТУ. Чому? Та тому що тільки ВІН МОЖЕ НАКРИТИ СТІЛ Земля. Всі інші, що звуть себе царями, не накривають стіл навіть собі, ТОБТО ТЕЖ ЖИВУТЬ ЧУЖОЮ ПРАЦЕЮ і є ЖРЕЦІ. АФЕРА ЦЕРКВА в часі з,являється в кінці розвитку людства видом "звір", займає в часі весь проміжок розвитку "скотина"(те й інше - ТВАРНИЙ СВІТ, що МАЄ ЖЕРТВУ) і зникає в часі розвитку ЛЮДСТВО. ВХОДИТЬ ЛЮДИНА В ЧАС РОЗВИТКУ "БОГОПОДІБНА", тобто РАЙ, без всякої церкви, бо визнає не церкву, А БОГА ЗА ЦАРЯ ТА ЗА БАТЬКА, ТОБТО ВІД ВИКОНАННЯ ОСТАННЬОЇ ЗАПОВІДІ ВОНА ДІЙШЛА ДО ПЕРШОЇ. ЦЕРКВА Є АФЕРА З ПІДМІНОЮ БОГА на ЖРЕЦІВ. Евреї не признавши БОГА ЗА ЦАРЯ потребували собі царя з своїх тому, що мали вигляд в часі скотини(ВСЕ ПРОСИЛИ=НИЛИ, звідси кінець шляху ВІД НОЯ(просив спасти=нив) до Стіни Плачу=ниття, хникання=просьби, молитви). Як ви бачите церкву в РАЮ ЛЮДИ, - БОГ, АНГЕЛИ, ЛЮДИ ПРАЦЮЮТЬ, а це кабановидне розжирівше створіння стоїть і тявкає кинь жерти та слава тобі, що кинув? ВИ ПОДУРІЛИ ШАНОВНІ, НЕ ВЧІТЬ ЗАКОН СРАКОЮ, МІЗКИ ВКЛЮЧІТЬ. Дуже мало я знаю царів, які в якій одежі зайшли до баби Влади, в тій і вийшли(не перетворились в скотину чи звіра) Ті до РАЮ ЛЮДИ ввійдуть, бо вони дотримувались ДЕСЯТИ ЗАПОВІДЕЙ=ЗАКОНУ БОГА чи то КОНСТИТУЦІЇ РАЮ. Коли евреї запросили собі царя з таких як вони, то БОГ і дав їм ПРОЗВАНОГО=ФЕЙКОВОГО, видом часу скотину, що народилась в печері, і бувши сповита була покладена в яслі як КОРМ СКОТИНІ=ЖЕРТВА, що була розп,ята та на хресті якої був напис Ісус Христос ЦАРЬ ІУДЕЙСЬКИЙ, а не царь світу. ФЕЙКОВИЙ ЦАРЬ ЩО ВОСКРЕС В СВІТІ, В ЯКОМУ Й НАРОДИВСЯ(В ПЕЧЕРІ) завжди буде чекати доки АНГЕЛИ БОГА не відчинять ПЕЧЕРУ щоб випустити його в його(ТВАРНИЙ) СВІТ. РАЙ ДЛЯ СКОТИНИ ВІДРІЗНЯЕТЬСЯ ВІД РАЮ ЛЮДИ і виглядає він так: ПРИНЕСЛИ ПОЖРАТЬ І НАВАЛЯВ ПІД СЕБЕ, АБО ЗНОСИЛИ ПОСРАТЬ=ЯК ПРАВИЛО - СВИНІ. КОРАН ВЧИТЬ НЕ ТВАРИНУ СВИНЯ НЕ ЇСТИ(БО БОГ дав її в часі як їжу), а не мати справ(цуратись, віддалятись) з людьми-свиньми. Вчителі Корану нічим не відрізня.ться від вчителів Біблії, і якби вони дійсно були ВЧИТЕЛЯМИ ПОДІБНИМИ БОГУ то мали б Коран ВІДКРИТИЙ В ЧАСІ, бо це частина ОДНОГО ЗАКОНУ для тих, хто за розвитком менші. Щоб збудувати Дубай треба від Сходу через Захід дійти до Дубаю=ОТРИМАТИ ЗНАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ=СТІЛ ЗНАНЬ, теж саме стосується ЖИТНИЦЬ ПІРАМІД, які жоден араб не будував. В часі для різних за розвитком народів вони є комусь цицька, іншим ріг достатку іншим ікла та зуби чи ріг війни=бодаючий. АРХ М
показати весь коментар
20.08.2023 12:18 Відповісти