3606 відвідувачів онлайн
6 576 73
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Помилки відповідальних політиків у війну коштують надто дорого

сюмар

28 січня 2022 року. Один з останніх днів уряду в Раді. Питаю міністра Рєзнікова:

- Чому ви не підтримуєте наш проект з негайного збільшення фінансування армії і закупівлі зброї на тлі попередження західних розвідок про велике вторгненння? Це ж ваше міністерство…

- Це не вторгнення, а велика паніка у вас в голові - відповідає міністр оборони воюючої країни… -І грошей армії достатньо.

За два дні, коли вже всім було очевидно, що вторгнення буде от-от, міністр в ефірі ТБ розповідав про "відсутність ударного угруповування в Білорусі"… Розповідав спокійно, без паніки.

Це обернулося країні страшною панікою 24 лютого і страшними втратами. Це коштувало нам Бучу, Ірпінь, Гостомель, Ворзель, Демидів, Іванків і багато інших міст і сіл з закатованими тисячами українців…

Не писатиму тут навіть про південь, де дуже були потрібні артилерія та міни…

І навіть не буду про яйця та передплачені наперед мільярди за непоставлену зброю… Все це українці не забудуть ніколи.

Прощавайте міністр Рєзніков. Ви будете тішити себе тим, що багато працювали у Рамштайні та ще десь. Це напевно так.

Але вам доведеться жити також і з тим, як ви особисто готували армію і країну до великої і страшної війни… Ви були міністром задовго до того, і саме вам союзники за півроку показували плани і напрямки наступу росіян. Ви знали звідки то буде і чим…

Я тоді поклала вам підрахунки скільки треба грошей і зброї для ЗСУ. Ми багато над цим працювали, разом з нашими військовими. Ви демонстративно відвернули голову).

Життя інколи все розставляє на свої місця. А помилки відповідальних політиків у війну коштують надто дорого.

Вивчіть це, зайвим не буде…

Топ коментарі
+18
Какая йому разніца: він вже прібарахлілся.
показати весь коментар
04.09.2023 12:19 Відповісти
+18
" А помилки відповідальних політиків у війну коштують надто дорого. Джерело:
Помилки?! Помилки?! Це злочин!!!! Самий мерзенний злочин, який можна собі уявити, бо із-за так званих "помилок" пролилася кров невинних діток України. А як назвати мародерство? Може теж "помилкою"?
показати весь коментар
04.09.2023 12:38 Відповісти
+14
"Прощавайте міністр Рєзніков."- це цитата. Не занадто рано прощатися з Льохою? А камера у Лук'янівській в'язниці хіба не для нього заброньована? В Лондон тільки через Лук'янівку!
показати весь коментар
04.09.2023 13:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Какая йому разніца: він вже прібарахлілся.
показати весь коментар
04.09.2023 12:19 Відповісти
"Прощавайте міністр Рєзніков."- це цитата. Не занадто рано прощатися з Льохою? А камера у Лук'янівській в'язниці хіба не для нього заброньована? В Лондон тільки через Лук'янівку!
показати весь коментар
04.09.2023 13:44 Відповісти
Рєзніков ж був адвокатом Ющенка. І теж лише писанки тоді лишились....
показати весь коментар
04.09.2023 12:26 Відповісти
Був то що? Індульгенція на все що робили перед війною? Як грали дурників у шашлики і фактично роззброювали армію?
показати весь коментар
04.09.2023 18:49 Відповісти
Кажу, що й тоді яйця зникли.
показати весь коментар
04.09.2023 20:03 Відповісти
резніком поїде послом куди небуть, як що на приймуть в британію.
а як що якийсь шухер, то зникне, і фіг його знайдеш. грошенят напакував достатньо.
показати весь коментар
04.09.2023 12:30 Відповісти
Цих політиків вибирав народ.

Які з цього висновки можна зробити?

Народ в масі - ні хєра не мудрий.

Потрібно обмежувати виборче право.

Принаймні забороняти голосувати бомжам, алкоголікам безробітним ув'язненим - принаймні на а
Час поки не виправлять ситуацію
показати весь коментар
04.09.2023 12:38 Відповісти
Заборонити голосувати потрібно тим , хто привів до влади те лайно , яке зараз у кабінетах влади , вони набагато шкідливіші за алкоголіків і наркоманів разом взятих .
показати весь коментар
04.09.2023 12:50 Відповісти
У нас 73% населення бомжі та алкоголіки? Ні, тут треба по-іншому підходити.

Треба обмежувати право голосувати людям, у яких IQ скажімо нижче 80. А всі голоси, тих, у кого IQ >=80 множити на коефіцієнт IQ. Наприклад, голоса людини з IQ 80 буде важити 0.8 голоса. А голос людини з IQ 120 буде важити 1.2 голоса. Перепроходження IQ тесту зробити необхідним раз на 10 років. Не хочеш проходити тест - голосувати не можеш. Це відсіє 80% тих, хто голосує по приколу. Голосуватимуть справді розумні та небайдужі люди, яким невпадло пройти тест заради того, щоб проголосувати за своє майбутнє.

П.С. цю схему придумав після того, як Кучму вибрали вперше.
показати весь коментар
04.09.2023 12:59 Відповісти
Ну его нафиг! Тогда у нас кроме Тимошенко вообще никого не выберут.
показати весь коментар
04.09.2023 13:11 Відповісти
Демократія - найгірша форма правління за винятком усіх інших, які людство спробувало до цього часу.
показати весь коментар
04.09.2023 13:38 Відповісти
IQ не є фіксованим явищем. Ба більше, це синтетичний показник, який суттєво залежить від характеру тестів. Ще більшу залежність показник демонструє в залежності від того, як багато різних IQ тестів ви проходите. Що більше, - то показники стають вищими. Тобто, це тести на вміння проходити тести, перш за все.
показати весь коментар
04.09.2023 13:45 Відповісти
Ну по-перше я написав, що тест треба передавати раз в якийсь час. А по-друге, якщо людина буде тренуватися, проходити ці тести і т.п., то наврядчи тільки для того, щоб проголосувати по приколу, правда ж? А серед виборців ЗЄ таких мінімум половину - які проголосували чисто щоб поржати.
показати весь коментар
04.09.2023 16:45 Відповісти
Попри те, що людина буде тренуватися проходити тести, вона не буде убезпечена від хибних рішень. Проте, як ви влучно помітили, сам факт тренування має значення незалежно від результатів тестів. І вам (як мені здається) лишилося зробити лише один крок до корекції яка суттєво покращить вашу схему.
показати весь коментар
04.09.2023 18:19 Відповісти
Я вже про це думав. Це може бути не IQ тест, а загальний тест на знання історії України, літератури тощо.
показати весь коментар
04.09.2023 22:28 Відповісти
Як на мене, це може бути будь який бар'єр, який потрібно подолати. Тобто важливі зусилля, а не результати. Тоді лише мотивована частина суспільства буде приймати участь у голосуванні. Навіть голосування в незручний день, це вже бар'єр. Натомість спрощення у вигляді електронного голосування, чи кілька днів голосування - прибирають бар'єри, і ценз мотивації знижується.
показати весь коментар
04.09.2023 22:46 Відповісти
Повністю з вами згоден. І от будь-який тест, який людині треба піти і здати, щоб проголосувати (а не просто з пивком до школи прогулятися у неділю) це і є бар'єр, який відсіює "приколістів". В цьому і є основна моя ідея. Просто IQ тест це такий найбільш відомий. Коли щось дається з трудом, це цінується більше. Як, умовно, звичайно, куплені чи чесно отримані права на авто. Приклад такий собі, але в цілому так
показати весь коментар
04.09.2023 22:53 Відповісти
Так. Але якщо результати важливі, то виникає обмеження виборчого права. А якщо не важливі, то такий тест стає профанацією. Якщо вже казати за інтелектуальні тести, то це має бути щось з категорії "Конституція і держава", бо відбуваються вибори держ. чиновників вищої категорії.
В цьому випадку ваша ідея корегування ваги голосу певним коефіцієнтом, який відображає знання предмету, з якого, власне, і відбуваються голосування не обмежує загального виборчого права, але робить його не рівним. Тобто, це потребує відмови від ******** ідеї загального, рівного виборчого права на користь зваженого меритократичного, що безумовно потребує кардинальної зміни суспільного договору.
Проте в ******** умовах головним має бути феномен "подолання", яке доступне будь кому, і не обмежує прав, але вимагає зусиль. Прикладом може бути не одна, а "дві" прогулянки. Спочатку, щоби зареєструватися за місцем голосування, а в інший день тижня, - саме голосування.
показати весь коментар
04.09.2023 23:17 Відповісти
З одного боку я з вами повністю згоден - що це приведе до обмеження виборчого права. Але чому право вибирати має бути доступним всім? Чому на право водіння є обмеження, на володіння зброєю є обмеження, а на право вибирати майбутнє не має обмежень? Ми ж зараз з вами дискутуємо про абстрактні підходи. Зрозуміло, що жодна країна (влада) не піде на це, хоча б через те, що не можна буде використовувати популістські методи, які впливають на 80% населення будь-якої країни. Зрозуміло, що моя ідея ніколи і ніде не буде втілена. Тому, прошу її розглядати як гіпотетичне рішення, яке буде вимагати докорінних змін в конституції і т.п. І якщо на нього дивитися саме як на абстрактно-гіпотетичне рішення, то воно близьке до ідеального Я математик за освітою, то можу дозволити собі пропонувати рішення ідеальні для сферичного вакууму . На превеликий жаль, я наразі не можу запропонувати простого рішення для реального життя. В реальному житті це вимагатиме підвищення рівня освіти для всього населення, але це достатньо утопічно.
показати весь коментар
05.09.2023 00:42 Відповісти
Справа в тому, що я теж математик, ба більше, алгебраїст. І звик оперувати не окремими об'єктами, а цілими структурами. Тому ідеальні в сферичному вакуумі рішення я бачу не як окремі елементи простору, а як частину його проекції на себе під дією групи перетворень.)

Як математики, ми можемо з вами розглянути абстрактну задачу функціонування ідеального виборчого права, або й взагалі задачу оптимального управління соціумом, де виборчий процес замінений ранжуванням його елементів, і теорією втоми матеріалу на додачу. Проте на практиці ми отримаємо не поліпшення демократії, а систему соціального кредиту на кшталт китайської.
показати весь коментар
05.09.2023 11:22 Відповісти
Ну, якщо ми шукаємо найкращий варіант, то ми маємо глянути на картину ширше. Наприклад, замість боротися з ідіотами на виборчих дільницях, просто зменшувати вплив їх помилок на життя країни. Ну умовно, що з них взяти, хай собі побавляться. Наприклад, розвинута систем різних гілок влади, які будуть системою стримування та противаг. Тоді, навіть якщо до влади прийде повний ідіот, колапсу в країні не буде. Яскравий приклад - Трамп в США. А також певна бюрократизація процесів якихось кардинальних змін, то розтягнення їх у часі. В якості прикладу можу навести Німеччину. Там, навіть якщо ти хочеш щось змінити радикально - ти не можеш. Все прописано, затверджено і має пролежати кілька років в торф'яних болотах. Тобто, до влади люди то зможуть привести умовного Зє, але цей Зє не зможе надто сильно нашкодити і все поламати.
показати весь коментар
05.09.2023 13:00 Відповісти
Ну, то демократія - це процедура. Інакше кажучи бюрократія. Недолік описаної вами німецької системи в тому, що вона малочутлива також і до зовнішніх впливів. Ба більше, помилково обраний курс, як от було: на економічне зростання через здешевшання енергоносіїв, за рахунок залежності від москви,- може непомітно призвести до загрози виживанню. Якщо дивитися на це з точки зору системи, мова йде про співвідношення між її стійкістю і чутливістю. У реальних системах забезпечення стійкості і чутливості бажано розносити на окремі підсистеми, взаємодія між якими має інтелектуально балансуватися. А в управлінні країнами, як на мене, стійкість і чутливість мають забезпечувати бюрократична і політична складова відповідно. Питання в тому, що для забезпечення керованості усієї системи обидві підсистеми мають бути певною мірою врегульовані ще на мета-рівні. Тобто поза внутрішньо системними процесами, інакше кажучи через зовнішнє втручання. Якщо зовнішній вплив неможливий, частина соціуму поза бюрократією і політикумом має виконувати функцію розробки і регулювання. В нашому випадку ані бюрократична складова, ані політична система належним чином ще не врегульовані. Через це вона і не злітає.
показати весь коментар
05.09.2023 14:11 Відповісти
Я більш ніж певен, що у більшості людей IQ більше 80. Просто треба заморочитися і пройти цей тест, що приеолісти та пофігісти не робитимуть в принципі.
показати весь коментар
04.09.2023 22:56 Відповісти
Ну, я саме про це і писав. Що спочатку треба навчитися проходити тести. А тоді вже демонструвати результати. Як у спорті, - щоби показати лише свої нормальні спроможності треба тренуватися. І от тоді, виявляється, що саме вміння проходити тести вже тягне на певний рівень IQ. Можливо, це буде 80.
показати весь коментар
04.09.2023 23:21 Відповісти
Скажу навіть більше - треба міряти ще й Емоційний інтелект! Бо як правило люди високоінтелектуальні в своїй галузі - повні довбойоби в побуті

Серед виборців зєльоного чма - овердокуя наприклад програмерів За підприємців взагагі мовчу - він їм пообіцяв "тому що 6%", і вони розтаяли! Хоча в них було на той момент 5% ЄП, а 6% то Вовочка обмовився про свій ФОП в Рашкє
показати весь коментар
04.09.2023 17:52 Відповісти
Ваша правда. Є у мене товариш - доктор всіх можливих наук, а у побуті - повний довбойоб. До речі, за Зє проголосував. Рік з ним не розмовляв.
показати весь коментар
04.09.2023 22:31 Відповісти
Я не згоден з вами стосовно айкю . Тому що можемо отримати - при владі цинічних та розумних злодіїв.
Розумний - не значить державник.

Що з самого початку означала демократія? Це була влада демосу .

А демос - це був певний тип громадян - який мали певний рівень освіти , сімейний стан , пеіний рівень доходів , повагу в суспільстві..

Бо якщо ти розумний - накрав кучу бабла, залишив саму жінку з трьома дітьми , а сам крутиш малолєток , ложив болт на закони та отчуючих , всі знайомі кажуть - що ти розумний але гандон - то якого милого ти будеш дбати про державу та людей ?

Тому мають бути перш за все моральні орієнтири - наскільки людина відповідальна перед своєю родиною , друзями партнерами по роботі та суспільством
показати весь коментар
04.09.2023 13:48 Відповісти
Не можемо. Тому що я кажу про IQ ВИБОРЦІВ, а не обираємих. А розумний виборець не вибере розумного гандона. Значно вищі шанси, що гандона розпізнають. А от тупі виборці би проголосували за розумного гандона. Ну, власне кажучи, саме це ми і маємо зараз.
показати весь коментар
04.09.2023 16:42 Відповісти
своїм дописом ти зайвий раз підтвердив тезу про IQ виборців
показати весь коментар
04.09.2023 17:54 Відповісти
Знаю людей у яких достатньо високий айкідо, але вони такі українофоби.
показати весь коментар
05.09.2023 00:03 Відповісти
Та це ж все відносно....
Припустимо сьогодні приймають відставку Резнікова, а завтра (згідно діючих законів) на Резнікова одягають кайданки, слідство, суд і вирок років 15 за бездіяльнічть і саботаж....
І які тоді будуть ваші питання до мудрості чи не мудрості народу?

А ваші "критерії" кому забороняти голосувати - взагалі смішні, враховуючи шо на попередніх президентьских виборах 42% виборців взагалі не пішли на 2 тур голосувати, а на майбутніх, коли вони б не відбувались, не піде вже понад 60%.
показати весь коментар
04.09.2023 14:33 Відповісти
Я живу в реальності . Резнікова не посадять ( Тому що в на працююють не закони , а договорняки). Тому я не маю ілюзій.

Я абсолютно не вірю в мудрість народу . Гляньте навколо . Кругом - багато несвідомих , нездатних до діалогу та конструктиву людей. І з якого дива - раптом ця юрба людей обєднавшись раптом стане мудрою?

Насправді переважна більшість людей робить не свідомий вибір на основі роздумів та аналізу - а емоційний - на основі почуттів , фантазій та реклами.

Те що заразх панує в світі - ніколи не називалося демократією - це мала назву ОХЛОКРАТІЯ ( ОХЛОС - юрба ) - влада юрби .
Оскліьки алколіків завжди більше чим професорів , а тих хто живе на державні кошти - завжди більше чим тих , хто створює робочі місця - то маса завжди буде голосувати за демагогів .
показати весь коментар
04.09.2023 14:43 Відповісти
Ви думаєте що тільки вони дурні,а всі решта мудрі?Кожен другий такий
показати весь коментар
05.09.2023 07:05 Відповісти
" А помилки відповідальних політиків у війну коштують надто дорого. Джерело:
Помилки?! Помилки?! Це злочин!!!! Самий мерзенний злочин, який можна собі уявити, бо із-за так званих "помилок" пролилася кров невинних діток України. А як назвати мародерство? Може теж "помилкою"?
показати весь коментар
04.09.2023 12:38 Відповісти
"Але вам доведеться жити також і з тим, як ви особисто готували........"
Помиляєтесь, врешті - решт він буде жити на своїй віллі в Монако, Марбельї, Відні...., чи де там йому найбільше подобається. Буде жити, ходити в мішленівські ресторани, може купить яхту, пару дороговартісних авто, які мінятиме щороку і т.п. Серйозно вважаєте, що він буде думати, щось про війну в Україні? Максимум даватиме періодично інтерв'ю, де розповідатиме, як він "віддав здоров'я на благо України, а тупе невдячне бидло це не оцінило". Це якщо дурний, а якщо розумний, то спокійно в тиші, насолоджуватиметься життям на "чесно зароблені" яйцегроші.
показати весь коментар
04.09.2023 12:49 Відповісти
Цікаво, що би було, якби замість Рєзнікова залишився б Таран? Можу помилятися, але це ж про Тарана говорив Гордон в 2014-му: "Я знаю генерала, которий рішітєльно асвабадит Крим. Но я вам его фамилию нє назову"?
показати весь коментар
04.09.2023 12:55 Відповісти
А якби Лєбедев, чи Кузьмук? До чого це тут? Є фактичні злочинної недбалості конкретних людей у владі, що призвели до втрати людей і територій. Одним із таких чиновників була конкретна людина- міністр оборони Рєзніков, що відмовлявся від фінансування оборони держави.
показати весь коментар
04.09.2023 18:54 Відповісти
Варто депутатці розповісти про нового міністра оскільки в неї набагато більше інфи ніж у пересічного. А щодо Рєзніка то де була з ініціативою його відставки впродовж великої війни? Мертвого лева й тхір буде товкти.
показати весь коментар
04.09.2023 12:55 Відповісти
тобі, 73/43%зебілу (а, може, навіть подляковому боту), та й не знати, що подібні ініціативи опозиції на Банковій ігнорують, а під куполом - навіть не реєструють. Скількох вже зашкварених міністрів опозиція такими ініціативами намагалась зняти - а все безуспішно (освіти, культури, того же Тарана з МО, тощо). І що допомагає зняти недолугих міністрів лише публічність та вимоги вулиці (ЗМІ, зокрема).
показати весь коментар
04.09.2023 15:27 Відповісти
найгірше у всьому тому що чувак просто написав заяву. ні честі, ні совісті...
показати весь коментар
04.09.2023 13:06 Відповісти
Говорят Зеленский по ночам мечется в слезах и шепчет: "как я мог, как я мог ошибиться в этом человеке?!!" Вот только я не понял, кого он имеет ввиду - Резникова или путина.
показати весь коментар
04.09.2023 13:08 Відповісти
Він сам теж ніяк не збагне і кажуть, щоранку ламає собі голову.
показати весь коментар
04.09.2023 18:25 Відповісти
А що це ви зараз розродилися? Коли Рєзніков вже відчалив?
показати весь коментар
04.09.2023 13:21 Відповісти
в основі "помилок відповідальних політиків" лежать помилки безвідповідального народу...
показати весь коментар
04.09.2023 13:33 Відповісти
Какая она недалекая эта Сюмар. А ещё депутат. То, что она нарассказывала как раз было частями схемы по заманиванию Путяры в Украину. И данная схема у ЭТИХ сработала - таки развели этого кремлёвского лоха на войну. А что ИМ оставалось делать , в 2024 году безнадёжные для НИХ выборы Президента и единственный шанс остаться при власти без выборов - это развести МАНЬЯКА на войну. И у НИХ все получилось. К несчастью для Украины и ее народа.
показати весь коментар
04.09.2023 13:37 Відповісти
Ну не так прямо, Але можливість не пхати дулі у клітку з психічно неврівноваженим ведмедем у теперішнього гетьмана були, але ж він себе вважає помазанником божим фараоноподібним ( як і всі його попередники)
показати весь коментар
04.09.2023 14:43 Відповісти
нашо ти зєльоноє чмо нахиваєш "гетьманом", андруша дєрьмак?
показати весь коментар
04.09.2023 17:57 Відповісти
пуйло не вінават, ето всьо пєндоси!
показати весь коментар
04.09.2023 22:19 Відповісти
Резнікову нacpaти на якісь там уроки, він наповнював общак, брехав як дихав до остатку.
Місце йому одне - в тюрязі. Матеріалів вагон. Але зелена пліснява - поки скрізь.
показати весь коментар
04.09.2023 13:43 Відповісти
ЗЕЛЕНІ ТУПІ БИДЛЯКИ - КРАСТИ ГРОЩІ В США ЦЕ ГАРАНТОВАНО ОПИНИТИСЬ В ТЮРМІ.

Зе уроди розраховують що їх або Параша захистить від судових переслідувань США, або Китай, але це малоймовірно - з санкціями США ніхто звязуватися не хоче.

зеленський вже доларовий міліардер - це вже не таємниця ні для кого, але фінанси його не спасуть, тому у зеленського єдина надія що його прикриє Параша як свого часу Януковоща.

В іншому пост Вікторії Сюмар наївний хоч відбавляй.
показати весь коментар
04.09.2023 13:48 Відповісти
Та Параша тут ні при чому. Він хоче залишитись ще на один строк, щоб не бути притягнутим до відповідальності, а потім постарається зробити так, щоб вибрали знову якогось його друга, який прикриє далі. Це ж класика жанру. Пропаганда буде працювати на повну, опозицію притиснуть.
показати весь коментар
04.09.2023 13:57 Відповісти
Зазвичай в нашій країні у тих, нагорі, неписане правило - бувших не чіпати. Яника не беоемо до уваги, бо його вигнав народ. Кучма, наприклад, чудово собі почувається, хоча на ньому тавра ставити ніде.
показати весь коментар
04.09.2023 14:03 Відповісти
він хоче залишитись з імунітетом від переслідування (як мінімум, за свох факапи; а навіть і злочини, можливо, і неумисні) далеко-далеко не на один срок... А ще більше такого хочуть ті, хто ним керує
показати весь коментар
04.09.2023 15:35 Відповісти
Ні з чим він не буде жити цей моральний виродок. Так само, як і вся нинішня влада. Їх "патріотизм" має глибоко меркантильне коріння, як у того ж Коломойського. Хіба Зеленський не знає про те, що його команда краде? Знає, але нічого не робить, крім перетасовки скомпрометованих чинуш.
показати весь коментар
04.09.2023 13:51 Відповісти
Йому до одного місця оці ваші "воззванія" до совісті й такого іншого. Його, й таким як він, місце у буцигарні. Це у кращому для них випадку.
показати весь коментар
04.09.2023 14:00 Відповісти
В буцигарні? Поїде послом в яку країну та там і залишиться. Гроші є, молодуха є, буде доживати віку та плюватиме на Україну разом з кварталом95.
показати весь коментар
04.09.2023 18:48 Відповісти
А молодуха в нього класна. Десь в 2015-му я вважав її найкрасивішою в світі
показати весь коментар
04.09.2023 23:28 Відповісти
Резніков лише пішак. Він казав те що йому наказували казати. Питання хто наказував? Вибір не особливо великий максимум дві людини з вищого ешелону влади. І скоріш за все саме Єрмак. Зеленський фігура не самостійна, як король на шаховій дошці. Але хто відповідатиме за десятки тисяч загиблих , закатованих людей. Майно та економіку??! Влада Слуг Народу та президента Зеленського, злочинна влада вбивць. Можливо не навмисно але з жагливими наслідками, злочинної "небдалісті" якщо це не називається інакше. Партнери знають все 100%
показати весь коментар
04.09.2023 14:15 Відповісти
Пані Вікторіє, вам те ж доведеться жити з тим шо всі ці "факти" з діяльності резнікова, не виявили у вас бажання піти в прокуратуру та написати заяву на уголовну справу по "факту бездіяльності, саботажу та шкідництва" цього ермаковського персонажа...
А слід було б!
показати весь коментар
04.09.2023 14:41 Відповісти
Усією фракцією будівничих ракет, кораблів та арсеналів.
показати весь коментар
04.09.2023 14:44 Відповісти
Андруша, будеш висіти в перших рядах зєльоної шобли!
показати весь коментар
04.09.2023 18:00 Відповісти
а ти впевнений, що подібних запитів в ГПУ від депутатів не було?

Ти не слідкуєш за цим. Тому не свисти. А гугли.
Сюмар, чи писала, не пригадую. Фріс писала такі зверненя. І Гончаренко писав. І не одні вони.
показати весь коментар
04.09.2023 15:32 Відповісти
Ага. Коли Осел турнув резнікова - тут йому і згадали його про*би.
А де наша опозиція? Де критика Кловуна і його свити? Чи не на часі? Після війни розберемось?
Якби так не вийшло що не буде кому розбиратись.
показати весь коментар
04.09.2023 18:45 Відповісти
Ну критика була і є як від ЄС так і від решти опозиції, чого варті лише програми на 5 та Прямому, що їх аж закрили, проте критики замало- звернення в Генпрокуратуру, СБУ до правоохоронців США, врешті- решт блокування трибуни ВР- ось дієві засоби боротьби з монобільшістю.
показати весь коментар
04.09.2023 19:25 Відповісти
єдине ефективне блокування триьуни у ВР з вимогою змін - це Майдан. Інші блокування ригівську владу не змінювали, ніколи; хіба що персони змінювали, і те в рідкісних випадках
показати весь коментар
04.09.2023 19:32 Відповісти
Дух веселуватої брехливості, яка межує з придуркуватістю не покидав Резнікова ні на хвилину

От неможу второпити, чому немає з УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВДИ якогось уйобка, що писав би гумористичні оповідання про те, як в ОП Зеленського-Єрмака не ржуть днями безперервно над нашими західними партнерами, не заказують кокс з рфії і не водять дівчат легкої поведінки, коли Ленка-перша-леді у відрядженнях з мирною місією? При Порошенку ж було, а Зеленський що, святий?)
показати весь коментар
04.09.2023 19:27 Відповісти
Саме ось для таких моментів офіс преЗЕдента призначає та тримає до потрібного моменту таких ось "рєзнікових", які виконав і перевиконав план по мародерству, спокійно собі "уходять в лєс, або ж в Лондон послом", піпл радіє, що нарешті воно пішло, єдіний шмарафон клєйміт позором "нєхарошева рєзнікова" і вовзеличує "мудрава лідора" за мудре кадрове рішення, але ж корупційна маржа, яку або Рєзніков, або його застурники, стабільно несли і будуть нести в "оманський офшорний вулик", буде і надалі накопичуватися у ляльководів з ОП - Владімірссанича та Андрєйбарісича.
показати весь коментар
04.09.2023 20:26 Відповісти
Це не помилки , це виконання завдання ФСБ по развалу України!!!
показати весь коментар
04.09.2023 20:56 Відповісти
потрібно дбати аби Державники кеерували ане туповаті зайди......за раду взагалі питання
показати весь коментар
04.09.2023 21:01 Відповісти
Ця яйцеголова почвара повинна іти під суд, а не у відставку.
показати весь коментар
04.09.2023 22:20 Відповісти
Для чого звертатися до того ставленика Єрмака, як до нормальної людини? Йому байдужі Буча та Ірпінь. Та й до українці він байдужий.

Подивіться на ту нахабно усміхнену мармизу міністра. Він усім своїм виглядом показує, що все робив правильно. Може у нього дійсно було завдання не готуватись до війни, поставлене "правильними" людьми і це узгоджувалось із його поглядами та цілями.
показати весь коментар
05.09.2023 00:06 Відповісти