8846 відвідувачів онлайн
7 089 49
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Будувати і укріплювати

окоп,траншея

Посягну на святе, але скажу.

Головне моє питання до Залужного в тому, що він знав реальну ситуацію з боєприпасами і технікою, маючи розвідані, які фортифікаційні споруди за цей час створили росіяни і про мінні поля, він все ж таки почав цей контрнаступ, який вилився для нас в шалені втрати. По суті: дуже-дуже мало чого ми звільнили, але вартувало це нам тисяч загиблих.

Давили західні партнери, бо вони хотіли бачити якесь просування? Але ж ти Головнокомандуючий, маєш якось донести, що ти своїх бійців не кинеш просто на смерть.

Я не можу бачити сльози і молитви родичів з 82 бригади, оскільки саме нею зараз найбільше опікуємося, з проханням допомогти знайти зниклих безвісти.

Під Вербовим полягла шалена кількість наших бійців, їх не можуть вивезти звідти і всі вони рахуються зниклими безвісти. А коли їх, дай Бог, все ж таки вивезуть, опізнати можна буде лише по ДНК.

Бої тривають там більше 3-х місяців, а наші так і не змогли звільнити Вербове… Бо росіяни переважають і в артилерії, і кількості… Хоча ледь не щотижня повідомляють про прорив під Роботино-Вербове… Але немає прориву насправді.

Наші вистрілюють 3 снаряди, а їх криють сотнями у відповідь.

Думаю, така ситуація на всіх гарячих ділянках….

Можна сказати: а що ти хотіла, це війна, але все ж таки військові дії передбачають як на мене: захист і напад, в даному випадку якось не відбулося нічого з цього, перепрошую, тоді логічне питання: заради чого це було.

Замість контрнаступу, треба було будувати фортифікаційні споруди, як роблять лаптєногі. В них танчіки їздять по забетонованих окопах. Вони техніку спеціальну заганяють і все будують, а не наші солдати з лопатами.

І хто як не Залужний казав: ми не маємо права передати цю війну в спадок нашим дітям, що її потрібно закінчувати зараз, але тепер він сам відповідає на це: нам немає чим і як закінчувати, нам немає що протиставити Росії в даний момент. Тоді який вихід? Залужний дуже розраховує на допомогу західних партнерів. А якщо припустимо її не буде в необхідній кількості, тоді що?

Треба робити те, що нам під силу - будувати і укріплювати, захищати своє. Не кидати людей тисячами для виконання примарних завдань.

Поки ми всі сміялися з другої армії світу, вони навчилися на своїх помилках і багато чого змінили. А ми все раділи вибухам в Криму і чекали його звільнення (привіт Буданову!), а тут виявилося якби не втратити те, що вже маємо…

Топ коментарі
+17
Контрнаступ любою ціною і навесні був потрібний сраному Зеленському, щоби в Вільнюсі в'їхати на крові українців до НАТО без знищення його мафіозного угруповання. Не вийшло. А людей втрачено.
показати весь коментар
04.11.2023 10:54 Відповісти
+17
Тобто всім рулить Зе та Єрмак. Військовим заборонено взагалі коментувати на загал. А ви претензії Залужному зараз майструєте? Ви точно знаєте, що він не попереджав? Ви точно впевнені, що це Залужний мав будувати укріплення, а не голови ОВА мали це організовувати, які призначені Зеленьським, до речі. Чому така риторика у дописі до дій Залужного? Ви що не розумієтесь в очевидних речаж, що відбуваються просто навколо вас?
показати весь коментар
04.11.2023 13:58 Відповісти
+15
Противно такое читать
Несет заказухой
И это пишет не тетя Клава из села
Это пишет пани
Которая прекрасно знает
АВТОРИТАРНЫЙ СТИЛЬ УПРАВЛЕНИЯ зеленского
На совести которого больше война
Это Зеленский своей безмозглой политикой
Предательской политикой
Привел в Украину БОЛЬШУЮ войну
А Залужный почти два года разгребает дерьмо президента
Пани,только на минуту представьте
Залужного нет
Армией руководит Зеленский
Можно собирать чемоданы и валить!!!
показати весь коментар
04.11.2023 14:59 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Це якийсь новий кацап?
показати весь коментар
04.11.2023 10:55 Відповісти
Палестинец
показати весь коментар
04.11.2023 11:15 Відповісти
Як каже Ярова - перебирайтесь поближче до західного кордону.
показати весь коментар
04.11.2023 10:31 Відповісти
О...!! Вже до Залужного дої.....сь! Кожен і кожна вважають себе ,,експертами" та ,,маршалами"!!
показати весь коментар
04.11.2023 10:35 Відповісти
Контрнаступ любою ціною і навесні був потрібний сраному Зеленському, щоби в Вільнюсі в'їхати на крові українців до НАТО без знищення його мафіозного угруповання. Не вийшло. А людей втрачено.
показати весь коментар
04.11.2023 10:54 Відповісти
Найгірше що втрачено найкращих. Найсміливіших, найрозумніших, найбоєздатніших. Залишаються одні сцикуни, ухилянти і колаборанти. З такими темпами як (точніше ким) ми будемо воювати через рік-два - меня страшно коли думаю про це.
показати весь коментар
05.11.2023 16:46 Відповісти
Ти будеш воювати.
показати весь коментар
06.11.2023 08:13 Відповісти
Так, надій на військову перемогу вже майже не залишилось, зате є багато питань. Особисто мені ще цікаво, як вийшло, що цей контрнаступ взагалі виявився потрібний. На початку вторгнення орки мало того, що без проблем пройшли кримський перешийок і розповзлись по півдню, так ще й на другий день вперлись через Дніпро у Херсон. (!) На цей час Залужний вже більше ніж півроку був головнокомандувачем Збройних сил України.

Але головне питання - що робити. В США, які обіцяли підтримувати нас стільки, скільки потрібно, починаються проблеми з фінансуванням допомоги для України. І нібито пішли розмови про можливі перемовини з Росією.
https://www.nbcnews.com/news/world/us-european-officials-broach-topic-peace-negotiations-ukraine-sources-rcna123628
показати весь коментар
04.11.2023 13:47 Відповісти
Тобто всім рулить Зе та Єрмак. Військовим заборонено взагалі коментувати на загал. А ви претензії Залужному зараз майструєте? Ви точно знаєте, що він не попереджав? Ви точно впевнені, що це Залужний мав будувати укріплення, а не голови ОВА мали це організовувати, які призначені Зеленьським, до речі. Чому така риторика у дописі до дій Залужного? Ви що не розумієтесь в очевидних речаж, що відбуваються просто навколо вас?
показати весь коментар
04.11.2023 13:58 Відповісти
Що???? "Відповідає не президент?" Ви там, зелені тварі, що курите?
показати весь коментар
04.11.2023 14:30 Відповісти
Не президент отвечает
За НЕУДАЧНЫЕ военные операции?
А шож вы,суки, тогда Порошенко за Иловайск чуть не прибили?
Напомнить вам,*****, что потери под Иловайском меньше 400 человек
У нас под Бахмутом тысячи погибших украинских солдат
В общей сложности потери украинские уже почти 100000 солдат
А значит раненых - полмиллиона
Что же вы ,твари, не лупите своего фаворита Зеленского?
показати весь коментар
04.11.2023 15:58 Відповісти
Як посміла святу людину, геніального стратега запідозрити у неправильних рішеннях! Він же як його Верховний - обидва мессії та непогрішимі, а що там смерди - кілька десятків тисяч туди, сюди, ще повигшкрябують мобіків зі схронів. ПС. То підручники НАТО йому не такі зіпсували контрнаступ. Питання хто (і не один) винен вирішене, але що робити - відкрите.
показати весь коментар
04.11.2023 14:19 Відповісти
Противно такое читать
Несет заказухой
И это пишет не тетя Клава из села
Это пишет пани
Которая прекрасно знает
АВТОРИТАРНЫЙ СТИЛЬ УПРАВЛЕНИЯ зеленского
На совести которого больше война
Это Зеленский своей безмозглой политикой
Предательской политикой
Привел в Украину БОЛЬШУЮ войну
А Залужный почти два года разгребает дерьмо президента
Пани,только на минуту представьте
Залужного нет
Армией руководит Зеленский
Можно собирать чемоданы и валить!!!
показати весь коментар
04.11.2023 14:59 Відповісти
радянський підручник "тактика" допускав можливість наступу лише в 5-и кратній перевазі до сторони що обороняється в усьому - люди+техніка. наступ ввважється успішним якщо втрати при наступі не перевищують 25%. як виключення допускається перевага у 3.5 рази - це із врахуванням досвіду 2 світової війни і якщо є позиційна перевага та "свіжі" досвідчені війська. у нас такої переваги немає і не відомо коли зявиться. отже потрібно думати про оборону та терористично - диверсійну діяльність + економічні важелі. Залужний мріє про іноваційну зброю - ми щось робимо щоб її мати? якщо Таня Чорновол отримує 2 штуки ракет в місяць для стугни, то про який наступ взагалі може йти мова? хіба наполеон повернеться з острова Ельба і прийме таке "рішення". стаття в цілому правильна - тільки не підняла питання хто відповідає за недолугі накази, за лобові атаки і т. д.
показати весь коментар
04.11.2023 15:49 Відповісти
По суті допису, якщо коротко: автор має претензії до Заслуженого, оскільки й той не виправдав надії автора на швидку перемогу. Висновок автора - слід будувати оборону, а не наступати. Між рядків читається: нах нам та окупована частина, мені й тут добре.

Як є насправді: фактично ударні дрони у поєднанні з тотальним мінуванням ефективно споаільнили наступ. Вина Заслужного? Можливо це встановлять з часом, коли будуть відомі всі факти. Наразі, я не бачу ознак вини Заслужного. Це війна і не всі битви виграються. Можна згадати Ромеля і його поразки в Африці. Шукати цапа-відбувала це радянська традиція. Між тим, робити аналіз подій - не притаманно пересічному громадянину,.

Що буде далі? Заслужений взяв на себе вину за невдалий наступ, тим самим намагаючись врятувати штаб та офіцерів нижньої ланки. ОП його зніме, скоріш за все взимку і це Заслужений розуміє. Зеленському не потрібен самостійний генерал з вагомим авторитетом, до того ж, який може ефективно протистояти Московії. Спрацює заздрість у поєднанні з рейтингами.

Шкода, це ослабить армію, а інших генералів такого рівня, нажаль, поки що не видно. Необгрунтовано зняття Залужного також змінить підтримку ЗСУ та України.
показати весь коментар
04.11.2023 16:06 Відповісти
моя особиста думка: кацапів попередили, де буде той контрнаступ і вони там набудували оборонних споруд та замінували, готувалися та чекали!

боневтік відправив війська на південь, щоб підставити Залужного!
в тому році він не дуже доповідав козирю та буратіні, де та що будуть звільняти

а тепер хочуть звалити провину на Залужного!

пані не пробувала пошукати кремлівські вуха в ОП та кріслі преЗЕдента? там всі чисті?
показати весь коментар
04.11.2023 20:16 Відповісти
Зеленський військових академій не закінчував, отже у військовій справі нуль, тому всі його вказівки по фронту базуються на доповідях фахових військових. Якщо ці генерали отримують неправильні стратегічні вказівки їх обов'язок обгрунтовано заперечити Верховному, якщо це не діє - незгода й рапорт про перевод на передову, а не запопадливо виконувати життями підлеглих бездарні вказівки.
показати весь коментар
04.11.2023 16:13 Відповісти
Сколько коштуе ...статья? Пані Ковальська .
показати весь коментар
04.11.2023 17:24 Відповісти
Якщо навіть я, не маючи фахової військової освіти, ще весною срався з місцевими перемагаторами аля "та ти диви, як було під Херсоном чи під Харковом, тут буде так само", подивившись на карту побудованих кацапами укріплень та тільки знаючи що там є мінні поля, казав що шанси пройти до моря дуже невеликі(але і сам не здогадувався тоді наскільки), то як дійсно цього не міг знати Залужний?
Він буквально в статті зізнається, що спочатку думав ніби що щось не так із командуванням чи навіть із солдатами. А справа в першу чергу була саме у міцній обороні і нестачі техніки. ЯК просто як можна було цього не розуміти...
показати весь коментар
04.11.2023 17:48 Відповісти
Він - військовий. Йому дали команду наступати на південь, і він її виконував. Потім була "хотєлка" оточити Бахмут, прийшлося і це виконувати. Але вже на хотєлку взяти Горлівку прийшлося відповісти відмовою
показати весь коментар
04.11.2023 18:45 Відповісти
Шановна пані, про контрнаступ ****** кожного дня всратий Боневтік, а не Залужний!
Кожного дня віщував півроку кацапам -укріплюйтеся, будуйте - підемо до Криму на південь!

козирі-данілови підспівували! а Залужний казав, що зброї недостатньо, *********** не вистачає...
Чи ви думаєте, що не кротівня з ОП віддавала накази?

Хоренка з ССО звільнили без погодження із Залужним? хто ж це зробив?
Коли Бурба з ГУРу пришов доповідати про вагнерівців, а козир сказав, що боневтік зайнятий і можна йому все розповісти і потім здали вагнерівців, а Бурбу звільнили, залишивши родину без охорони.

Не треба кидати гівно! всі знають, хто зрадник, мародер та крадій

і пам'ятаємо, хто горілку в колибі карпатський розливав та відосіки на лижах робив, а на ранок в Омані опинився! Так що всі питання до Головнокомандувача, Верховного Головнокомандувача
показати весь коментар
04.11.2023 20:12 Відповісти
Шановний пан дуже добре написав.
Я також хочу добавити що НАСТУП - це також хороший спосіб ЗНИЩИТИ ЯКОМОГА БІЛЬШЕ ВІЙСЬКА ПРОТИВНИКА. В цьому смисл війни - коли супротивник слабшає - він відступає.
Поки ЗСУ не почало контратакувати русня рухалась на Захід.

Так, втрати не малі - але-ж все одно 1 до 3 (укр-русня). Це війна. Тай попробувати нові підрозділи з новою західною технікою також було потрібно - як ви взнаєте чи хороша тактика поки її не опробуєте? Як зробити аналіз, як підібрати тактику і стратегію якщо нічого не робити?

Сидіти в глухій обороні - це дати противнику відпочити і накопичити сили для НОВОГО ВЕЛИКОГО НАСТУПУ. А накопичують вони досить швидко. Як було в 2019-2022. Чим це обернулось ми всі знаємо.

Тай якщо на фронті все тихо - ніхто з сюзників Україні не буде помагати - а навіщо якщо у вас не стріляють? А влада знов скоротить армію і вкраде все що ще не вкрали з грошей виділенних на зброю...

І до чого це призведе?

І що що були в глухій обороні на початку 2022? Що будувати? Що укріплювати?
Ви послухайте хлопців які боронили Волноваху і Попасну де укріплення були залізно-бетонні і кілька ліній оборони - і де зараз фронт?
Це призведе до ситуації про яку попереджає і добре сказав тут в статті Глава МЗС Литви Ландсбергіс про мир з росією (Джерело:

Я думаю що помилками ці дії назвати не правильно. Ніхто не відміняв Хаос Війни - де неможливо ВСЕ передбачити. Я думаю що всі рішення приймались військовим командуванням відповідально. І напрямок (на інших напрямках ще складніше наступати бо всюди великі ріки і перешкоди) і зусилля (як найкращі і найоснащенніші частини), і розвідка, і підготовка.

Супротивник сильний, тому і війна жорстока. Він кидиє в жернова цієї війни все більше ресурсів - і відповідно і інтенсивність дій висока. Тут або ошийник раба або меч в руці. Такий вибір.
показати весь коментар
04.11.2023 23:52 Відповісти
Так, усі ці питання мають бути поставлені, тому що це сотні, тисячі ****** загиблих.

І про здачу півдня, і про Оман, і про сотні корупційних мільярдів закатаних в дороги під час війни, і про підірвані склади з боеприпасами при Порошенко, коли вже була війна і їх мали б відновити, ми маємо право все знати, встановлювати відповідальних.

Як ми станемо більше успішними, більше відкритими, більш щасливими без роботи над собою? Ми маємо над собою піднятися і набагато вище, бо це дно, занепад, якась дичина.

Чому ми не мінували так само поля і відходили назад в тактичному прийомі, щоб вони підривалися при атаках? Чому не можна було так само "фортецю Бахмут" справді зробити фортецею, а не тримати ціною багатьох життів?

У деяких політиків панує така думка - війна або перемога все спише чи переможця не судять, це просто спосіб уникнути відповідальності.
показати весь коментар
05.11.2023 01:12 Відповісти
Не можу усвідомити, чим нам не вигідний ефективний захист, коли їх втрати перевищують в рази наші? Територія рфії величезна і щоб її захищати має бути якась велика кількість населення і в них вже є тенденція на зменшення його через втікачів, через війну, через економіку, через те, що вони п'ють, колються. І там є політики, які переймаються цією кризою. Вони компенсують трудовими мігрантами з мусульманських країн, у яких народжуванність набагато більша і це теж небезпечно. Ця втрата людей і війна їм ще агукнеться

Але хтось дуже потужний хоче швидких рішень і штовхає людей до самогубства, і за це теж треба буде відповісти!
показати весь коментар
05.11.2023 01:39 Відповісти
Hello Oleh, поки будемо підніматись над собою, щоб стати щасливими, Зевлада затягне усіх на дно.
показати весь коментар
05.11.2023 02:06 Відповісти
Розвід данні давав улюбленець Зеленського Буданов для россіянців. Розповідав про плануємий наступ. Дуже цікаво, що він розповідав Залужному?
Зелені потвори угомонітесь.
показати весь коментар
05.11.2023 07:13 Відповісти
Не знаю хто така авторка але чому вона звертається до залужного.Поперше-головнокомандуючий у нас презідент а залужний у нього підлеглий.На рахунок фортіфікації-стройбати розформовані у 90х.А займатися цим треба частним строй.фармам а це знову відповадальність президента а не залужного.Золужний керує військами а не стройками.
показати весь коментар
05.11.2023 09:25 Відповісти
На ранок суцільні хрестики, де була підтримка авторки і навіть, нейтральні коменти і роздуми)
А що не так стосовно не сотвори собі кумира? "Людини системи і його суцільної підтримки Резнікова, навіть, у ганебних законах за покарання військових"?
БЕЗ цензури) Скріншоти то є.
показати весь коментар
05.11.2023 10:14 Відповісти
Тому що всім зрозуміло, що почалася массована атака ОП на Залужного, і авторка виглядає продажною подоляцькою журнашлюхою (і стаття дуже маніпулятивна, коли на Залужного спихують все). На жаль, велика ймовірність, що команда на цю атаку стане причиною деморалізації армії і суспільства уже через кілька місяців
показати весь коментар
05.11.2023 13:56 Відповісти
Я взагалі не толерантний , проти гендерної рівності - тому скажу - не жінці судити ( яка далека як космос стосовно керування військами ) про правильність чи неправильність дій генштабу .

Ніколи не помиляється тільки Господь БОГ , Пуйло в Рабсєйькій ********** та Верховний Трубадур з жОПою Президента .

Залужний до речі визнає ряд помилок при плануванні військових операцій і робить висновки .

Скажіть буль ласка Величний зелений ЛідОр хоч раз визнав , хоч один зі своїх десятків прой ...бів?
А дЄРМАК, Бакланов , пРезніков - покаялися ?

Якщо хочете щось міняти - то почніть з прибирання зеленого клозету
показати весь коментар
05.11.2023 15:16 Відповісти
Балагащик , хоча б визнав , що з шашликами на травень 2022 р.- борщанув не думаючи.
показати весь коментар
06.11.2023 12:04 Відповісти
Анна, ви все правльно написали. Справа в тому, що чим вище владний чин, тем менше людина внизу. Особливо, коли ніяких криків не чути. Так що командувачі не вбачають ніякої проблеми: ну попробували, ну не вийшло, будем враховувати. А враховувати їм непросто - ціна людського життя вона так плаває із географією... Єдиний варіант - кричати голосніше. Взагалі-то це повинні робити журналісти і народні депутати, але всі вони надзвичайно зайняті зараз кар'єрними ходами, енергійно в плюс-мені грають.
показати весь коментар
05.11.2023 17:50 Відповісти
Уже разрешено говорить про Залужного?
показати весь коментар
06.11.2023 09:17 Відповісти