14315 відвідувачів онлайн
9 766 120
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Ми маємо 9 років щоб не повторити події сторічної давнини

війна,руйнування

За 9 років українське суспільство або зміниться, або, повірте, Голодомор повториться. Не один в один в 2032, але в приблизних часових рамках.

І це сьогодні, не зважаючи на війну, ми такі ситі, одягнені, просунуті в піраміді потреб, маємо простір для самореалізації і філософування на різні теми. Щоправда, ця масова філософія має швидше софістичний характер, втім створює ілюзію величі розуму в кожному окремому "мислителю" сучасності.

І якщо вам здається що воно вже змінилось, - ваша самоомана грає проти вас набагато жорстокіше, якби її не було.

Маленький приклад.

Наразі по Україні відбуваються мітинги проти витрачання місцевими владами коштів на все, що не на ЗСУ. Ініціатива крута проти якої може бути лише той, хто проти перемоги, але збирається по 100-200, максимум 300 людей. Я не менше збирав на марші проти капітуляції у Черкасах і жив у ілюзії, що 300, або навіть 500 людей - це достатній показник , який виражає думку усього суспільства.

Та насправді суспільству чхати. Чхати на війну, чхати на витрачання коштів, чхати на імовірні наслідки своєї бездіяльності. Такі собі метелики-одноднівки, світогляд яких обмежується пʼятьма футами навколо себе.

І не потрібно дивуватися реакції влади. У своїй діяльності вона відтворює настрої переважної більшості населення, яке власне її і обирало.

Все, що відбувається - закономірно.

Мене звинуватили у тому що я не висловлююсь так, як комусь хотілось би. Комусь - це тим, хто завжди стоїть у стороні, очікуючи власної вигоди з будь-якого процесу.

Уявіть, я подякував владі за виділенння коштів, що є обʼєктивною правдою проти якої не попреш і учасникам акцій за позицію, проти якої теж не попреш. Якщо хочете - і тим, і іншим. Але суть громадянського суспільства якраз таки в досягненні результату, а не балабольстві. І результати є, дякуючи і одним, і іншим.

Існуючий світ - це не результат, а безперервний процес. Здорова система може працювати виключно на принципах стримувань і противаг, а кінцевий результат визначається кожним з сотень трильйонів на часовій шкалі і не закінчується ніколи.

Якщо тільки…

Якщо тільки не настане кінець усього, імовірність чого з кожним днем зростає і за декілька секунд може увімкнути таймер зворотнього відліку.

І винна у цьому не влада і не пассіонарії (заради Бога, тільки не називайте себе активістами, активісти у людей хліб відбирали під час Голодомору). Винні ті, чиє прагнення обмежується або результатом власної вигоди, або у кого інтригантство в крові.

Тільки хочу нагадати, що цього разу ставки вищі, ніж будь-коли, адже світ почав показувати своє істинне обличчя. Якщо ви гадаєте що головним стримуючим фактором від третьої світової була ядерна зброя - ваша здатність мислення не відрізняється від курячої.

Світ людей завжди базувався на світоглядних засадах, які знаходили своє відображення в державній політиці , релігіях, ідеологіях. Тільки кожна з цих категорій є наслідком основної світоглядної засади людства.

XXI сторіччя, як колись в думках наших попередників і XX, за рахунок науково-технічного прогресу створило ілюзію прагнення людства до добра. Розслабило булки, а у випадку з реаліями сьогоденності - народило інформаційний вакуум захищеності.

Але світ почав знімати маски. Якщо хочте приклад - це війна Ізраїлю і Палестини, де хороших просто немає. Хороших немає там, де для досягнення мети вбивають дітей. А це обидві сторони роблять з особливою жорстокістю і цинізмом, приховуючи і виправдовуючи свої злочини злочинами іншої сторони.

В нашому випадку все простіше. Є росія, яка ґвалтує жінок і вбиває дітей і є Україна, яка захищає свої землі.

Та показово, що реакція світової спільноти до локального конфлікту на ближньому сході куди вища , ніж до найбільшої війни з часів другої світової.

Історія повторюється, але спроможності масштабуються. І якщо в XX сторіччі ми мали Голодомор і десятки мільйонів смертей , то в XXI все може закінчитись ще гірше.

І тут є лише один вихід - обʼєднатися в імʼя України, яка матиме за основну ціль - прихід до Бога. Адже інакше Апокаліпсису бути і весь цей спіч не матиме значення тому що не буде нікого і нічого. Лише Смерть, руїни і кінець.

Топ коментарі
+14
Ого, це сильно. Звільнили Резнікова. Але кошти все одно розікрадені і не пішли на армію.
Так вихлоп один і той самий, гроші не йдуть у армію. Різниця лише в тому що посадова особа просто йде у відставку. Мощно.
показати весь коментар
05.11.2023 16:36 Відповісти
+12
"мітинги проти витрачання місцевими владами коштів на все, що не на ЗСУ". Оскільки центральна влада зе-бабуїнів уже не раз продемонструвала прагнення прикарманити кошти місцевих громад, то це може бути якраз креатив Банкової з ласими до грошей активістами-грантоїдами. З бюджетом громад все не так примітивно, як комусь хочеться. І певний напрямок витрат ще треба узаконити на місцевому рівні.
показати весь коментар
05.11.2023 14:18 Відповісти
+12
Всі 9 років у цього пана туман у голові. Перформенс проти місцевих влад оргвнізований зеленими ворами, задля руйнування залишків легітимності системи влади в країні. Дивно це не знати. Хоча, згадується, що цей хлопчина скакав за зелених, то може і зараз на зп в оп.
показати весь коментар
05.11.2023 15:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
До якого Бога? Світ багатоконфесіональний. Ніколи не розумів намагання наших патріотів нав'язувати іншим своє вузькорелігійне бачення світу.
показати весь коментар
06.11.2023 07:43 Відповісти
Може вони виходять з того, що по факту є країни з своєю історією, кордонами, з народом і державами всередині ??
показати весь коментар
06.11.2023 13:45 Відповісти
У всіх свої "факти" в головах. ***** теж виходить з "факту" що України нема і ми адіннарот, а я вихлджу з факту ПТН-ПНХ!
показати весь коментар
06.11.2023 13:47 Відповісти
Так, Путін ***** !! ла-ла-лала ...

Але мова йшла про наших правих і нашу країну.
показати весь коментар
06.11.2023 15:15 Відповісти
Вибачте. Не зразу зрозумів контекст. Але ж наша країна теж багатонаціональна і багатоконфесіональна. У нас поруч (тьху-тьху...) вже є приклад "духовної, скрєпної" країни.
показати весь коментар
06.11.2023 15:20 Відповісти
вже бачив версію, що пуйло прийняв іслам - батько Кабаєвої з*агітував. Ото сенсація буде !!

багатонаціональна і багатоконфесіональна - зараз більшість країн такі, але у багатьох якісь групи мають великі чисельні переваги
показати весь коментар
06.11.2023 16:58 Відповісти
***** краще би прийняло йаду Ну і нахіба нормальним людям "великі чисельні переваги"? Вони закінчуються зазвичай або фашизмом, або комунізмом, або *********, або ще х.з. яким -ізмом.
показати весь коментар
06.11.2023 17:49 Відповісти
У нас близько 70% громадян етнічні українці. І що ?
показати весь коментар
06.11.2023 19:32 Відповісти
Ви з ким розмовляєте. Де у мене ( втім як і у Білецького) про етнічний склад?
показати весь коментар
07.11.2023 06:39 Відповісти


Вибачте. Не зразу зрозумів контекст. Але ж наша країна теж багатонаціональна і багатоконфесіональна. У нас поруч (тьху-тьху...) вже є приклад "духовної, скрєпної" країни.

показати весь коментар
07.11.2023 20:45 Відповісти
Чи існує універсальний рецепт для важкої не зовсім зрозумілої ситуації (якою є зараз наше життя)? Так, існує, щонайменше два.
Перший - утриматись від любих рішень. Це не жарт. Саме так написано, наприклад, в настанові для капітанів далекого плавання. "Титанік" уцілів би, якби капітан слідував написаному.
Другий - запустити систему рівноваги, це як є уряд і є опозиція, як є прокурор і є адвокат, як є ті, хто "за" і мають бути ті, хто "проти".
Зараз війна, здається, що потрібно гнути лише в одному напрямку і тому категорично заборонити всі інші голоси. Це ризиковано, воно може стати помилкою. В результаті в суспільстві щось може взагалі відламатись, або на довгі часи стати ненормально зігнутим. Більш розумним є рішення дати альтернативним варіантам право голосу, обмежене скільки потрібно, але не глушити повністю. На цензорі всі обурюються, що попередня влада в загоні, але в той же час самі є партією війни, що не допускає і думки про партію миру.
От я із партії миру, що в мене в голові, які є несу наміри, загрози?
В мене у голові - життя, воно таке цікаве і лише раз дається. А ще мені дуже важко, коли в суспільстві починає гуляти Смерть, навіть поза мною. Я розумію, що є ситуації прийняти бій. На цьому світі кожне живе бореться, любий організм - але перш за все намагаючись вижити. Суспільний організм не виключення. Якщо він відключить у себе інстинкт самозбереження, то він приречений - рано чи пізно, але Природа викине його із еволюції. Людський суспільний організм найбільший на цій планеті, але це не типу ліс, гори - це більше схоже на гігантський рій, мурашник - в якому головне це набір окремих поєднаних особин - згадаймо народ Ізраїля і ми маємо порядок пріоритетів: життя, культура, всі інші.
Як бачите, у мене в голові не тільки тупа емоція страху, а й логічна думка. Більше того, мої логічні думки (як і в багатьох) автоматично продовжені і далі і я спокійно можу говорити стосовно "а чи не закликаю я до капітуляції?". Не закликаю. Навпаки, я закликаю до перемоги. Ситуація така, що весь світ отримав несподіваний виклик і коли тупо погасити його, то це було б дурницею - у нашу печеру щось сунулось, ми відігнали його і все??? ніяких тривог "а що таке було, а де воно зараз, а що воно буде робити далі"??? Але найбільшою дурницею було б тупо махати зброєю в нашій печері до тих пір, поки чудовисько не припре нас до стінки і не з'їсть, чи поки ми не стечимо кров'ю. Я пропоную вціліти і вийти на охоту - як людина розумна і тим сильна.

показати весь коментар
06.11.2023 09:52 Відповісти
Не слід так тупотіти, бігаючи по нашій печері, бо можна розбудити нашого тотемного печерного барсука, а він уже вкладається спати, бо листопад.
показати весь коментар
06.11.2023 10:04 Відповісти
Чорний гумор від Д. Корчинського:

" Я радів, коли кацапи дійшли до Києва. У мене з*явилася можливість постріляти прямо з балкону власної квартири".
показати весь коментар
06.11.2023 13:44 Відповісти
От читаєш такі "опуси" і кожного разу задаєшся питанням - невже ніхто не розуміє, що лозунгами і закликами ми підмінюємо діяльність?
Ну і вчерговий раз облили брудом суспільство "якому на все начхати".
Ні панове, не начхати.
Суспільство не організоване.
Суспільство частково деморалізоване постійними корупційними скандалами і розтратами грошей на ремонт стадіонів/доріг/бруківки/т.д, а не на зброю.
Суспільство просто офігіває від постійної брехні про "всепереможне забезпечення армії", коли практично кожен боєць закуповує все необхідне сам.
Суспільство не може повірити, що МІНІСТР ОБОРОНИ ВОЮЮЧОЇ КРАЇНИ наживається на своїй армії.
Суспільство читає новини про Авдіївку і не може повірити в те, що 9 років було мало для того, щоб побудувати додаткові лінії оборони. І що нема НІКОГО відповідального за це.

Але найбільше суспільство шоковане тим, що виявляється що воно саме в цьому й винне. Бо це ж обовязки умовного дяді Колі з ЖЕКу:
- вести державну політику щоб уникати збройних конфліктів
- розуміти всі ризики сусідства з неадакватними недоімперіями
- готуватись до війни, коли війна вже на порозі
- не красти гроші з бюджету
- не брехати людям в очі з телевізора
- правильно розставляти приорітети для витрат коштів
- подумати і вирити і забетонувати укріплення в Авдіївці/Купьянську/інших нп
- слідкувати, щоб форма для бійців не була зроблена з гімна
..
показати весь коментар
06.11.2023 10:08 Відповісти
А питань до МО, ОП, ВР, Уряду я так зрозумів в нього немає? Тільки чомусь до місцевих.
показати весь коментар
06.11.2023 10:24 Відповісти
Для більшої частини світу ми і росіяни це одне і те ж в цій війні, тому аргумент про Палестину і Ізраїль, що вони однаково погані, нічим не відрізняється від аргументу 49% словаків про нас. А вони наші сусіди.

Бо так само як Кухарчук пише, що Ізраїль вбиває дітей переводячи стрілки на іншу сторону - так само пишуть ті ж сєрби чи угорці про нас і "кондіціонєр взорвался".
показати весь коментар
06.11.2023 10:52 Відповісти
Вище я написала "Я пропоную вціліти і вийти на охоту - як людина розумна і тим сильна". Зараз хочу трохи конкретизувати, показати, як це робиться, як повинно робится.

Давайте включимо наш розум на послідовні логічні думки (тільки так і працює феномен людини).

1) В чім проблема? Як на мене, то вона у різкому зростанні передчасної смертності. Люди хотіли жити, люди могли би ще довго жити, але вони померли. Якщо у нас немає підвидів, каст, то всі ми просто "люди нашого суспільства" і ця ситуація повинна хвилювати всіх нас.

2) Чому гинуть люди? Ну беремо і тупо дивимося - людей гине багато, інформація не повністю закрита - подивимося і скажемо собі. Спочатку ми бачимо, що багато людей гине від того, що прийшли озброєні "чужі" і б'ють тією зброєю по "наших". Якби це було все, або майже все, то можна було б рухатись далі в нашому аналізі. На жаль, ми змушені сповільнитись на цьому пункті і сказати собі стоп, давайте ретельніше, у нас є підстави - на удар має бути захист, у нас із захистом як? І тут відкривається та сама фантасмагорія, про яку пише автор статті - виявляється, що величезна кільксть "наших" по різним причинам працює на зменшення захисту наших воїнів - ми змушені закінчити цей пункт і перейти до окремого - "Фантасмагорія війни".

3) Фантасмагорія війни. Отже, хто і як із наших зменшує захист наших воїнів і яким чином. Чин дуже простий - причинно-наслідковий, причому так близько лежить до поверхні, що навіть дитина повинна його вбачати, якщо не буде спецільно відвертати погляд. Тепер хто. Там тисячі, треба ділити на групи. Спочатку на дві великі "Тил" і "Фронт".
Тил
Група "яйця по 17 грн", просто величезна, від міністерств до найменших населених пунктів, коротше, "велике крадівництво" - зверху обгортка "це ж для людей і про ЗСУ ми не забуваємо", а всередині "не будь лохом, не прогав момент". Група "волонтери", крупні екзмепляри під шумок перехоплюють на себе цілі вагони і конвертують їх у візочки баксів, дрібнісінька рибка школярі із картонними коробками для гривнів швидко відкривають для себе захоплюючий світ "гроші із повітря". Коротше, тил у нас працює... Відкриваються нові ресторани, піцерії, кофейні. Молоді хлопці і дівчата, гарно одягнені, задумливо пьють дорогі напої. Через новітні машини вулиці важко вже переходити, і все частіше там "Тесла". Ну чисто якісь Українські Емірати у нас, навіть більше, бо вгодовані міські собаки вже відвертають морди від простих сосисок. Тобто, у тилу звідкись пішли крутитися чималі гроші, від цього хитріші голови пішли крутитися в сторону "зловити собі рибку поки є потік", а простіші голови насолоджуються життям.
Фронт
Група "щурі". Від міністерств до ротних підрозділів. Чим вище, тим більше крадуть - бо це дальше від очей воїнів. Мільйонами. Всякими варіантами. Не меншк тилу. Є ж дві великі ріки грошей - на тил і на війну - відповідно дві великі групи "риболовів". Група "полкани". Їм потрібно проявити себе - це на першому місці, довго думати вони не вміють, чужі смерті для них не трагедії. Група "генерали фортець" - ці працюють як полкани, але на вищому рівні, у них великі втрати патріотичні.

Тут я зупинюсь, мені все ясно - влада по різним причинам не організувала суспільство на війну, влада спокійно дивиться на великі стовбури-затори, зате із нечуваним ентузіазмом кидається на соломинки типу пенсіонерок в однокласниках. До цього я ще добавляю сотні тисяч передчасних смертей пенсіонерів, що за межею спеціально встановленої бідності і переді мною постає відкриття - той ворог, який напав на наше суспільство - це не лише оте огидне щупальце, що просунулось до нас, нас атакують також із середини, через наших же людей, при цьому влада чи не може, чи не вміє, чи не бажає змінити ситуацію
показати весь коментар
06.11.2023 12:08 Відповісти
Уточнення : влада "не бажає" змінити ситуацію, тому "не може і не вміє". Отже, ця влада і є суттєвою частиною того внутрішнього спрута, що душить і тягне до загибелі
показати весь коментар
06.11.2023 13:02 Відповісти
Багато хто може подумати, що Романтик-Графомантик довго і нудно виясняє тут на чім свиня хвіст носить - хіба не ясно, що на задниці? треба було стільки букв, щоб дійти до цього висновку?! А таки треба)) Тому що я збираюся йти далі, будувати вежу кам'яну, а не піщану; проблеми є вузликами, а не згинами, одним простим рухом їх не вирішити. Так що продовжу...

4) Влада не може, не вміє, чи не бажає змінити ситуацію?

Я почну із пенсіонерів.

Читаємо відкриті дані "За останні 5 років кількість пенсіонерів в Україні зменшилася більш ніж на мільйон. Активний спад почався ще до епідемії коронавірусу, як мінімум з 2016 року. Про це повідомляє Опендатамедіа".

І тут я говорю собі опа! три рази опа!!! Нічого собі - 200 тисяч в рік! Нічого собі - де ж ті лишні кошти Пенсійного фонду, якщо пенсіонери не стали жити краще? Нічого собі - у всьому світі проблема росту числа пенсіонерів, а у нас ця проблема не в нуль, а навіть в мінус пішла!

Так, я в курсі відключень пенсіонерів на окупованих територіях. Але це не пояснює такі великі цифри. Без мене різні розумні голови дивилися на типу 2020 - мінус 200 тисяч, 2021 - мінус 290 тисяч, ... і прийшли до висновків: висока смертність + пенсійні реформи - ось причини українського чуда. Пенсійні реформи (для зменшення кількості пенсіонерів)) почалися в 2011 р. (стаж).

Схоже, що влада України - люба влада - йде таким шляхом, на якому вона намагається скинути із тіла України лишніх людей - тобто перш за все старих людей. Інстинктивно. Зчесати стару шкіру. Звісно, то їх вчительки, чиїсь батьки, тато з мамою, ті, хто будував країну, народжував, виховував їх. Звісно написано "шануй свого батька та матір". Але то емоції, вони ж не прямо знищують, а через "піклування". От і розгадка, чому десятки здорованів із поліції, сбу, прокуратори полюють на пенсіонерів в однокласниках, чому пенсіонерам заборонено згадувати свою молодість - це вже за нинішньої влади, які тільки посилила цей процес, тут на цензорі вже навіть були коменти "треба утилізувати всіх пенсіонерів, всі вони заражені совком". Не в совку справа, бачите, як вона набагато глибша... - але для мене вона не стає від того менш мерзенною.

Переходимо до воїнів.
Вище я про стару шкіру говорила, само собою, що у меня відразу же вискакує питання: чому влада посилає на фронт не призовників-контрактників, а людей старшого віку? Це не теперішня влада почала, попередня різко підняла вік солдата в резерві від 40 років до 60 років, також старих почала мобілізувати, а не молодих.

Тут хочеться завити.... Людина сотні тисяч років запрограмована на 30 років життя. Невже в Україні проявляють себе якість тектонічні процеси позбавлення від старих? В інших країнах з цим якось справляються, а в Україні про це не думали, роблять під тектонічні процесим, люди вмирають і не дуже кричать - ну і добре, все іде по плану... Але мені все рівно хочеться завити - вірус ковіду точнісінько був, є спрямований на утилізацію старих організмів, точнісінько (там справа не у супутніх хворобах, а в специфічному білку в легенях, котрий у старих є).

Читачу, що ти хочеш від мене? Я пишу без натяків. Я була свідком, як влада допомагала вірусу - закривала старих, щоб молоді точно заразили їх - це робилося під приводом піклування. Ще багато чого було із старими. Старі вмирали, але це було без лишнів криків - тому все продовжувалось. Це є і зараз, глобально, мільйони за межею бідності - вони вмирають, але без лишнів криків. Що ти хочеш, щоб я сказала? Я не хочу брехати, в першу чергу собі, я говорю, що це не спеціально, це само собою, якщо в нерозвиненому суспільстві егоїстична безідейна влада - чи буде якийсь діловий хазяїн піклуватися про старих, хворих овець своєї ферми? чи буде новий діловий садівник не спилювати старі дерева? Читачу, наші влади кожен раз приходять, як наші господарі - рік від року нахабніші. Бо ми таке суспільство ніяке, дозволяємо ім це. В історії кожного розвиненого суспільства є память про шибениці, влаштовані "вівцями" для "пастухів". Це обов'язково? Думаю, що саме шибениці ні, але... але як інакше?
показати весь коментар
06.11.2023 14:31 Відповісти
Так, треба зробити підсумок логічних кроків. Він простий - ми є нерозвинене пострадянське суспільство, котрим керують його ж представники, використовуючи демократичні форми - звідси всі дикості і аномалії, всі наші передчасні смерті.

Тобто, вся ця фантасмагорія була завжди. Зараз її більше, але поки що більшість в стані знайти собі якщо не теплі, то терпимі місця - тому тотального суспільного протесту не намічається. Звичайно, фантасмагорія розбиває єдність суспільства (один плаче, другий скаче), але такої єдності і не було насправді, а коли телевізор змінився на інтернет, то і взагалі не стало - існують різні світи, в двох із них гинуть люди... - ну гинуть, світ пенсіонерів він взгалі поза нашою галактикою, от із воїнами треба щось робити, щоб не так багато...

Так що, коли все піде, як воно йде, то все прийде до "перестати так стріляти" - бо союзники втрачають гроші, результат ніякий і їм це починає надоїдати. Путін погодиться при умові, що лінія розмежування буде проходити далі, ніж вона була на 24 лютого - йому потрібен трофей, всі пункти свого сво він може тупо проговорити "виконано", але потрібен трофей, як для мисливця, інакше народ буде бурчати - а у нього вибори. Вибори у березні, під цей час путін буде готовий, буде підштовхувати, можливо раніше почне - коли передвиборчий процес запуститься. Для України знайдеться купа роботи на зруйнованих своїх територіях. Союзники приймуть активну участь. Така перспектива приємна народу. Вибори у травні - до цього часу вже буде ясно все, відповідно політичні сили змінять свої гасла. - буде "Відбудова".
показати весь коментар
06.11.2023 21:24 Відповісти
Сторінка 2 з 2