9703 відвідувача онлайн
10 053 40
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Віри в ЗСУ вже недостатньо

бригада,штурмова,третя

Повномасштабна війна передбачає повномасштабне залучення всіх представників нації до боротьби. Приємно чути від цивільних "дякую" та бачити національні прапори, проте для перемоги цього замало. Бо перемога в такій війні, як наша, може бути здобута лише спільними зусиллями.

Не кожен здатен взяти до рук зброю та долучитись до війська. Проте неможливість мобілізуватись не означає, що ви не здатні боротись на своєму місці. Але робити це варто не на уявних фронтах різного спрямування, а в реальному тилу.

При нашій Третій штурмовій бригаді діє офіційний штабний фонд. Єдина платформа для залучення коштів, які витрачаються виключно на підсилення боєздатності підрозділу.

Якщо ти не может вриватись в наші лави та битись на передовій, підтримуй нас. Варіантів багато - перерахуй кошти, передай корисні речі на один з волонтерських центрів, розмісти інформацію про потреби бригади в своїх соцмережах чи роздрукуй та поклей плакати в своєму місті.

Цензор.НЕТ Изображение

Сайт фонду "Підтримай Третю штурмову": ab3.support

Якщо просто вірити в можливість перемоги та бездіяти, одного дня ризикуєш дізнатись, що перемога ніколи не наступить.

Доля України в руках ЗСУ, але без тебе ЗСУ не впораються.

Топ коментарі
+6
Пані, що за маячню Ви оце написали?

Бачили б Ви як саме для розваги! пси розшматовують кошенят. Чи курчат/курей.

Ваше белькотіння було б оцінене зґвалтованими кацапнею жінками. Вони б Вашу дурнувату голову трохи просвітлили б.

І не дай Боже, що кацапи поставили Вас у відому позицію. Тоді саме був би слушний час прочитати Вашу лекцію ґвалтівникам. Тьху!
показати весь коментар
17.11.2023 18:30 Відповісти
+4
"...кішка як і людина, має інстинкт вбивати, не заради їжі, заради адреналіну." "... а ви бачили як коти задля вашого адреналіну методично знищують все навкруги? " Здається, у когось вава в голові. І це точно не коти.
показати весь коментар
17.11.2023 21:13 Відповісти
+4
В спам дурнувату котоненависницю!
показати весь коментар
18.11.2023 00:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
нужна система которая бы связывала конкретные заявки от подразделений с желающими донатить гражданами, чтобы люди видели куда и на что они тратят свои пожертвования, и что оплаченное доставлено адресату.
показати весь коментар
17.11.2023 17:01 Відповісти
Я не підтримаю вас - тому що я за те, щоб людина йшла далі і далі від звіра, з якого вона була створена - для мене цілком реально вбачати вже той час, коли буде заборонено мисливство, а потім і рибальство (заради адреналіну) - перш ніж сміятися наді мною, посмійтесь над забороною варити раків живими в одній скандінавській країні, також про заборону використовувати тварин у цирку - людина давно перебила всіх інших розумних істот, які були на цій планеті, сподіваюсь, вона не знищить і себе.

Кішка гарна тваринка, але чому вона ні разу не згадана в Біблії, всі інші домашні тварини згадуються? Можливо тому, що кішка як і людина, має інстинкт вбивати, не заради їжі, заради адреналіну. В Новій Зеландіїї збираються знищити 25 млн. кішок - бо вони вже перебили половину тамтешніх видів. Так що гарна форма і гарні слова - це не показник чогось гарного, далеко ні.

А ще я не згодна з вами, бо конкретно сьогодні ви граєте на руку азіатському агресору. Більш солодкого, ніж знищення проклятих українців для нього немає. А це він робить, коли проти його сили йде аналогічна, ловить на простий рефлекс. Я знаю, як нам назавжди вирішити проблему східного сусіда, і мільйони інших - котрі можуть дивитися правді у вічі - також знають. На жаль війна пробуджує тих, хто чекав такого часу, вони активні, вони задають тон - війна їх стихія.
показати весь коментар
17.11.2023 17:43 Відповісти
Я знаю, як нам назавжди вирішити проблему східного сусіда
І як же зробити це, не знищивши жодної живої істоти?
показати весь коментар
17.11.2023 17:59 Відповісти
Пані, що за маячню Ви оце написали?

Бачили б Ви як саме для розваги! пси розшматовують кошенят. Чи курчат/курей.

Ваше белькотіння було б оцінене зґвалтованими кацапнею жінками. Вони б Вашу дурнувату голову трохи просвітлили б.

І не дай Боже, що кацапи поставили Вас у відому позицію. Тоді саме був би слушний час прочитати Вашу лекцію ґвалтівникам. Тьху!
показати весь коментар
17.11.2023 18:30 Відповісти
Не кричіть. Навіть коли ви на роботі. А коли у вас така впевненість, то йдіть до президента і вимагайте оголошення війни. Чи до найближчих "ремонтників бруківки" і питайте де їх совість. По дорозі можете полаяти тих, хто тупо просирає гроші, виключнов унітаз, ради корткого кайфу. А якщо протрете очі, то побачите тільки мене - яка дійсно переживає за свою країну.
П.С. про страшних бурятів розкажіть міністру освіти, він там був
П.П.С. про страшних кацапів розкажіть самі знаєте де.
П.П.П.С. а ви бачили як коти задля вашого адреналіну методично знищують все навкруги?
показати весь коментар
17.11.2023 18:44 Відповісти
що за дурня кішка не вбиває заради адреналіну, вона вбиває заради їжі, це собака може цілий курятник обнулити і сидіти раденька чекаючи на господаря.
Те що йолупи завезли кішок на територію де у них немає ворогів, не їх проблема, а дурнів що це зробили, така ж ситуація з кроликами в Австралії, нищать все і нема на то ради, навіть віруси запускали нічого не допомогло.
показати весь коментар
17.11.2023 22:05 Відповісти
що за дурня кішка не вбиває заради адреналіну

тсссс, нікому більше не говоріть такого, навіть діти будуть показувати на вас пальцями і реготати (а якщо ви ніколи не бачили село і кішку в ньому... ну тоді поїдьте якось, подивіться)
показати весь коментар
17.11.2023 22:10 Відповісти
гугл - типу "кошки убивают ради удовольствия" - взнаєте багато цікавого - я знаю із практики, була кішка в селі, кожен день приносила трофеї перед двері, попередньо награвшись із ними, мила така кішка...
показати весь коментар
17.11.2023 22:21 Відповісти
жіночко у мене є кішка яка кожного дня приносить мишу до дверей, а потім хомячить що аж за вухами тріщить, а ще маю собаку яка коли була молода пять курей за раз "вполювала" заради забави, якби вчасно не прийшов на гвалт, то курятник був би порожнім .
Псячі та коти це в першу чергу тварини, у яких на генному рівні запрограмовано вбивство всього що менше, слабше та нездатне втекти, це природа.
показати весь коментар
17.11.2023 22:56 Відповісти
У моєї бабусі було колись кошеня, ще навіть не доросле. Воно дуже старанно приносило до ґанку впійманого пацюка, інколи більшого за нього самого, і терпляче чекало, щоб його похвалили і дали молочка. Бо воно розуміло, навіщо його тримають у домі, так само як і собаки розуміють, що свій двір треба берегти, хоча їх ніхто цьому не вчив. Тварини не такі дурні, як ви думаєте. Вони полюють не заради адреналіну, вони відпрацьовують мисливські навички, бо для цього їх люди і тримали при собі сотнями років. Там, де зберігають зерно, без котів люди не впораються. Там де пасуть овець, коти не потрібні. Можливо тому в Біблії і не має котів, що в Ізраїлі не було таких залишків зерна для зберігання. А от у Єгипті були. А ще у великих містах під час чуми коти були просто-таки порятунком для людей, бо давили крис. І спроба винищити котів, бо вони начебто породження Сатани, і тому про них немає згадки в Біблії, призвела до небаченого спалаху тої самої чуми. Так що ваше ставлення до котів дуже упереджене. І, до речі, котики, що зростають у квартирі, мишей ловити не вміють і не хочуть. А з крисами часто дружать, як і з папугами.
Згоден з тим, що світ буде рухатися до зменшення насильства. Бо конфлікт маркує будь-яке рішення у соціальному устрої як незадовільне, так само як протиріччя у математиці маркує математичне рішення, як невірне. Тож по мірі наближення людства до Бога, що означатиме, крім іншого, кращий соціальний устрій, зменшуватиметься конфліктність, а отже і насильство. Колись настане і такий час, що люди не вирощуватимуть тварин на забій. Але точно не тепер.
Бо, якщо висловлюватися у термінах Біблії, коли Богу доводиться вибирати між рухом людства до Бога та стійкістю системи, він завжди вибере стійкість системи. Хай там навіть пізнання Бога і є найвищою метою, якщо не буде кому пізнавати, то і пізнання не буде.
Тому, поки у нас є неслабкий шанс провалитися на пару століть у своєму розвитку до часів фараонів, котики будуть поруч з нами. І будуть готовими знову навчитися ловити пацюків та мишей, поки у нас у квартирах не з'являться холодильники з котячим кормом.
показати весь коментар
20.11.2023 17:28 Відповісти
Прям святий грінпіс якийсь. Мабуть і м'са не їсте? А скільки фермерів вбили шкідників, мишей і білок щоб виростити ваше сране тофу яке ви з гордістю їсте? Людина від звіра? Так у вашій же біблії написано шо людина від бога. Точніше чоловік від бога, а його жінка з його ребра. А діти мабуть інцестом займались багато поколінь щоб зародилось людство. Але точно, кішка то зло, бо її немає в біблії.
показати весь коментар
17.11.2023 23:28 Відповісти
А що таке, ухилянт? Бздюнькаєш?
показати весь коментар
18.11.2023 01:17 Відповісти
Тобто, ти не тільки сцикун і ухилянт, ти ще й "протів войни с расієй, ето нас політікі поссорілі", чмоня? Капітуляцію чекаєш, падло? Думаєш, спасеш свою ср@ку, тварино?
показати весь коментар
18.11.2023 14:39 Відповісти
А скажи но мені, нафронтна курво, чому ти вважаєш що всі хто дивляться на війну філософськи, це колаборанти, капітулянти, і чекають Путіна? У нас з 11 мільонів мобресурса на війні 1,5 , ти справді вважаєш, що всі 10 мільйонів які залишились, це колаборанти? Ти сама зараз в Бахмуті чи що, чи в шпиталі прифронтовому? Хто ти взагалі така і що ти робиш для фронту? Підозрюю нічого, працюєш тут клікушею зеленського і розпалюєш ненависть між цивільними. Я чекаю капітуляції Росії. Ні я не бажаю з нею війни, будь-яка притомна людина не бажає війни, проте немає іншого виходу. І поки вона не отримає дуже боляче в рило, вона не буде нас поважати як рівних, як Японію, Китай, Німеччину, з якими у неї були війни. Навіть якщо хтось ще хоче з нею дружити в майбутньому, чи співіснувати, повинен розуміти, що спочатку в рило, а потім все інше. Це така держава, вона не розуміє по-іншому.

Цілий главком Залужний сумнівається, що ми ведемо війну вірними методами. Сумнівається що ми зможемо виграти без Wunderwaffe, бо вміє рахувати 2+2. І інженери, повинні об'єднати зусилля і створити щось дуже дешеве та ефективне для наших військ. А ти тут бігаєш і влаштовуєш істерики на рівному місці і ображаєш людей. Тьху на тебе і твого Путіна!
показати весь коментар
19.11.2023 03:06 Відповісти
Сцикливий ухилянт-капітулянт, я навіть читати не буду твій словесний понос. Ти просто чмо і непотріб. Вали нахір до х-ла і йому розказує про мир і дружбу, а не мені. ПНХ!
показати весь коментар
19.11.2023 03:58 Відповісти
"...кішка як і людина, має інстинкт вбивати, не заради їжі, заради адреналіну." "... а ви бачили як коти задля вашого адреналіну методично знищують все навкруги? " Здається, у когось вава в голові. І це точно не коти.
показати весь коментар
17.11.2023 21:13 Відповісти
що не так? що кішка вбиває заради адреналіну не так? гугл в допомогу
показати весь коментар
17.11.2023 22:15 Відповісти
В спам дурнувату котоненависницю!
показати весь коментар
18.11.2023 00:25 Відповісти
та то бабця-алкоголічка місцева))) поселилась недавно на Цензорі, перетягла сюди свої лахи і, як хряпне зайвого, її тягне на "а паґаваріть?" інколи таке меле, та-а-аке меле, що капець і кров з очей...ще дуже любить про мир патякати, що кацапів вбивати не потрібно і інший п'яний бред підстаркуватої... Коли твереза - в гуглі стирчить, а як стаканюгу гепне - одразу сюди.
Її простіше зразу послать, бо не відчепиться.
показати весь коментар
18.11.2023 01:15 Відповісти
Український націоналіст? Автор блогу про ідеологію Азову? Це мені одному здається , що ідеологія Азову вже не націоналістична?
показати весь коментар
18.11.2023 10:10 Відповісти
показати весь коментар
18.11.2023 10:52 Відповісти
То хіба Форрест Гамп повірить, що 1 дрон, навіть морський, коштує 10 млн. грн. 95+% відкат.
Але якщо зкумекувати що Вас, тітонько, найняв дім Жаб для інфовкиду про дім Гадюк - то все стає на свої місця. А простим людям неважливо, хто саме вкрав...
показати весь коментар
18.11.2023 14:10 Відповісти
Не зміщуйте акценти.
Російськомовний телеканал Дом більше заслуговує на 2 мільярди, ніж ЗСУ?
показати весь коментар
18.11.2023 15:19 Відповісти
Не зміщуйте акценти. Запитання риторичне.
Але ж не ЗСУ отримають гроші, а невідомі корупціонери - дім Жаб. Який Вас проплатив.
Чи вкрав дім Жаб - чи вкрав дім Гадюк - саджати треба і тих, і тих. І Вас.
А гроші справді віддати ЗСУ. А не якимсь приватним розробникам-прокладкам із 20-кратною накруткою вартості та невідомим кінцевим офшорним бенефіціаром.
показати весь коментар
18.11.2023 16:35 Відповісти
"невідомі корупціонери - дім Жаб. Який Вас проплатив."

Не займайтесь брехливими наклепами.
показати весь коментар
18.11.2023 16:49 Відповісти
Не займайтесь пропагандою корупціонерів.
Доведіть, що Ваша ціна морського дрона у 10 млн. грн. за 1 штуку (!)- економічно обгрунтована.
Хоча б приблизно, "на пальцях", із самими примітивними розрахунками. Або мовчіть.
Я все сказав.
показати весь коментар
18.11.2023 17:41 Відповісти
Це не моя ціна. Цей текст писала не я.
Не так важливо скільки саме дронів можна купити на один мільярд.
Навіть один дрон важливіший для виживання країни, ніж те російськомовне лайно Дом, на яке влада витрачає мільярди.
показати весь коментар
18.11.2023 19:53 Відповісти