14319 відвідувачів онлайн
12 853 65
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Мобілізація.

Багато хто радіє, коли бачить відео, де військові, представники ТЦК, роздають повістки в спортзалах, в ресторанах, навіть біля гірськолижних підйомників. Це сприймається як відновлення справедливості, захищати країну повинні всі, згідно Конституції, там нема поправок на економічний, спортивний, пісенний, стендаперський чи ще якийсь фронт.

Але коли в телевізорі з’являється Сєрьожа Лєщ, в перерві між тим, як він грає діджейські сети на коктейльних вечірках, де гудуть як трансформаторні будки солоденькі особи призовного віку, а він розповідає, що треба призивати молодь до війська, що треба зменшувати призовний вік, це якось по-конченому виглядає, виглядає як він сам. Це працює в конкретний мінус, не йому і не таким як він це озвучувати. Аксіома.

Декілька днів тому ТЦК в Кривому Розі роздавали повістки в міськвиконкомі та в райвиконкомах, дехто отримав спокійно і перевірив свої дані, пройшов/проходить ВЛК, в декого трохи паніки. Не бачу нічого страшного, це нормально бути на обліку, знати свою ВОС, проходити тренінги та мілітарі курси. Я б ще додав, треба представникам ТЦК завітати на сесії обласних, міських, районних рад, БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ, і теж вручити повістки, щоб депутати, неважлива політична приналежність, власним прикладом вели за собою, це нормально. Я б, як командир роти, відпускав таких, на пару днів, на сесію, раз на місяць, але мав би 28 днів на місяць служби військового. Доречі, сержант нашої роти склав свої депутатські повноваження і не скористався такою опцією.

Бажано, щоб про мобілізацію, про конституційний обов’язок, і все таке, не розповідали посадовці, діти або близькі родичі яких зараз не в Україні і не у війську, бо рано чи пізно, про це будуть обов’язково волати політичні опоненти, не всі, бо у політичних опонентів, у багатьох, теж така ситуація. Але шпиняти цим будуть обов’язково.

Не чув закликів від фемісток, щоб всі отримували повістки однаково, щоб всі були рівні в правах і обов’язках. Рівні так рівні, у всьому. Наздоганяйте, в насназі, тих жінок, які вже зараз у війську, які воюють на рівні з чоловіками.

Ну і не завадить каталог тих, хто звалив за кордон, тих сотен тисяч потенційних призовників, які караванами, різними «шляхами», офіційно і не дуже, втікали від мобілізації, про яких пише преса в Німеччині, Польщі, Чехії, та інших країн, де зараз знаходиться той «стратегічний резерв» нашого війська кількістю в десятки бригад і корпусів. Обмеження в правах, як мінімум.

Головний меседж, люди на війні гинуть, отримують поранення, їх місце в строю треба комусь займати. Власний приклад завжди найкраще що може бути замість хєрової купи розмов.

Топ коментарі
+29
Невірно. Перша причина - люди бояться стати рабами Системи. Рабів можуть кинути на мінне поле штурмувати без перевірки, а коли повідриває ноги, платити по 800грн. і тримати десь в коровнику під Харківом. Причина друга - відсутня мотивація. Ми дуже, дуже, волелюбна нація, це корінна відмінність від росіян. Вони хочуть бути великими і могутніми, а ми вільними. Але воля не тільки в тому, щоб в місті не було росіян, для цього достатньо переїхати в Європу. Воля це відсутність НКВСівських патрулів на вулицях, облав, це право на протест, вільні ЗМІ де безліч полярних думок, це незалежні суди і працюючий закон. Це свободний від тиску бізнес, відсутність поборів та примусу до хабаря. І так далі, і тому подібне. Те що відбувається зараз, це АнтиУкраїна, Рашка 2.0, та вже ж навіть гірше ніж в рашці. І люди не розуміють за що втрачати здоров'я? За шалену комуналку, за яйця по 17, за перекладання новенької бруківки, яку тепер перекладають вночі, щоб ніхто не бачив? Хто попав в армію, той не повернеться звідти ніколи, Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate.

Ви неправі і в другій частині, Захід дійсно не надає зброї, але де наша зброя? Нептуни, Стугни, Вільхи? Там Зе сказав, що тепер по шість! Богдан робиться кожен місяць) Сучий син, хочеться подивитись на всі шість, де відосіки? Ми повинні робити своє, а не чекати з Заходу, тоді мабуть і Захід жвавіше захоче допомагати, коли побачить як ми багато робимо. А так він бачить лише масову корупцію і деградацію держави.
показати весь коментар
10.12.2023 07:04 Відповісти
+23
"Обмеження в правах, як мінімум." - ПМЖ Німеччини як мінімум. Як вам контраргумент?
Будь-який євросуд дасть політичний притулок особі, яка на батькивщині зазнає утисків та сегрегації. Не буде ким закривати вакансії, що сильно зменшить збір податків, не буде податків, причому з притомним відсотком, пенсія ветеранів буде 800грн, а доллар буде по 83. Забудьте про будь-які варіанти помсти, думайте позитивно, інакше нам всім *******.

Все інше в статті вірно. При перевірці будь-якої особи яка кричить "воювати будуть всі", 100%, навіть не 95%, або та особа в Іспанії, або у неї діти призовного віку в США, або вона журналіст, або вона має відношення до владних кол, або вона пропагандист на зарплатні зі стажем. Тобто будь-хто, хто ніколи не опиниться на нулі. З окопів не пишуть "воювати будуть всі", ніколи. А якщо влада навіть зрозуміє свою помилику, і почне спонсорувати окремих бійців, то це не спрацює, ми вже все зрозуміли.

P.S. Мобілізація добігає логічного кінця, доловлюють залишки. Якщо тут не буде хоча б Ізраїль 2.0, з усіма правами жителів Ізраїлю, то в принципі треба переходити в глуху оборону і розуміти, що кампанію продовжувати нічим і ніким.
показати весь коментар
10.12.2023 01:06 Відповісти
+21
Знову та сама казка...
Нагадую.
У нас є готовий резерв, бо третина населення виїхала, це поліцаї, фсбу, відомча охорона, суддівсько-прокурорський персонал, податківці та митники, інше бюджетне лайно. Їх усіх можна скоротити мінімум на третину та мобілізувати, деякі вже пройшли медкомісію та мають навчики користування зброєю. Ми їх утримуємо майже з народження. Вони мають йти першими.
показати весь коментар
10.12.2023 11:16 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Невірно. Перша причина - люди бояться стати рабами Системи. Рабів можуть кинути на мінне поле штурмувати без перевірки, а коли повідриває ноги, платити по 800грн. і тримати десь в коровнику під Харківом. Причина друга - відсутня мотивація. Ми дуже, дуже, волелюбна нація, це корінна відмінність від росіян. Вони хочуть бути великими і могутніми, а ми вільними. Але воля не тільки в тому, щоб в місті не було росіян, для цього достатньо переїхати в Європу. Воля це відсутність НКВСівських патрулів на вулицях, облав, це право на протест, вільні ЗМІ де безліч полярних думок, це незалежні суди і працюючий закон. Це свободний від тиску бізнес, відсутність поборів та примусу до хабаря. І так далі, і тому подібне. Те що відбувається зараз, це АнтиУкраїна, Рашка 2.0, та вже ж навіть гірше ніж в рашці. І люди не розуміють за що втрачати здоров'я? За шалену комуналку, за яйця по 17, за перекладання новенької бруківки, яку тепер перекладають вночі, щоб ніхто не бачив? Хто попав в армію, той не повернеться звідти ніколи, Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate.

Ви неправі і в другій частині, Захід дійсно не надає зброї, але де наша зброя? Нептуни, Стугни, Вільхи? Там Зе сказав, що тепер по шість! Богдан робиться кожен місяць) Сучий син, хочеться подивитись на всі шість, де відосіки? Ми повинні робити своє, а не чекати з Заходу, тоді мабуть і Захід жвавіше захоче допомагати, коли побачить як ми багато робимо. А так він бачить лише масову корупцію і деградацію держави.
показати весь коментар
10.12.2023 07:04 Відповісти
"Обмеження в правах, як мінімум." - ПМЖ Німеччини як мінімум. Як вам контраргумент?
Будь-який євросуд дасть політичний притулок особі, яка на батькивщині зазнає утисків та сегрегації. Не буде ким закривати вакансії, що сильно зменшить збір податків, не буде податків, причому з притомним відсотком, пенсія ветеранів буде 800грн, а доллар буде по 83. Забудьте про будь-які варіанти помсти, думайте позитивно, інакше нам всім *******.

Все інше в статті вірно. При перевірці будь-якої особи яка кричить "воювати будуть всі", 100%, навіть не 95%, або та особа в Іспанії, або у неї діти призовного віку в США, або вона журналіст, або вона має відношення до владних кол, або вона пропагандист на зарплатні зі стажем. Тобто будь-хто, хто ніколи не опиниться на нулі. З окопів не пишуть "воювати будуть всі", ніколи. А якщо влада навіть зрозуміє свою помилику, і почне спонсорувати окремих бійців, то це не спрацює, ми вже все зрозуміли.

P.S. Мобілізація добігає логічного кінця, доловлюють залишки. Якщо тут не буде хоча б Ізраїль 2.0, з усіма правами жителів Ізраїлю, то в принципі треба переходити в глуху оборону і розуміти, що кампанію продовжувати нічим і ніким.
показати весь коментар
10.12.2023 01:06 Відповісти
Знову та сама казка...
Нагадую.
У нас є готовий резерв, бо третина населення виїхала, це поліцаї, фсбу, відомча охорона, суддівсько-прокурорський персонал, податківці та митники, інше бюджетне лайно. Їх усіх можна скоротити мінімум на третину та мобілізувати, деякі вже пройшли медкомісію та мають навчики користування зброєю. Ми їх утримуємо майже з народження. Вони мають йти першими.
показати весь коментар
10.12.2023 11:16 Відповісти
Поліції, пенсіонерів-ментів військових пенсіонерів які сидять в охороні десь з 500 000 по країні.
Це ті хто жили й живуть за кошт громади. І не погано живуть.
Оце кадровий резерв. Тим більше що їм є що захищати.
показати весь коментар
10.12.2023 11:31 Відповісти
Тут мне на днях прислали на Вайбер видио с офицером ЦАХАЛ Игалем Левиным , в котором он подробно перечислил всех детей министров израильского Кабмина , которые воюют в Газе. Впечатлило. Даже сын премьера Биби Натаньяху в Газе , а один из сыновей министра Гади Айзенкота ( он же бывший начальник Генштаба Цахал ) - Галь Айзенкот погиб в Газе в ходе боевых действий. Очень хотелось бы услышать перечень детей и родственников первой сотни высших чиновников Украины , которые на фронтах украинско-ордынской войны. Взял бы Военный Вождь и перечислил в очередном вечернем відеозверненні - кто из его родственников и родственников его Ленки на фронте, кто из родственников Ермака, Данилова, Шмыгаля, Татарова, Шурмы, Умерова , Верещук , Стефанчука , Арахамии .... как интересно было бы послушать пересічным. Только к родне Миши Подоляка нет вопросов - его старший брат Владимир Подоляк можно сказать что на фронте , поскольку является действующим полковником ГРУ Росармии ( это открытая информация - желающие могут погуглить ) ... тут скорее вопрос к Военному Вождю " А что Миша Подоляк делает в ОП с таким братом?". Странно , что блогеры на Цензоре , которые себя считают действующими ЗСУшниками , не задаются таким вопросом. Неужели страшно об этом спросить САМОГО? Я полагал, что те , кто глядели смерти в лицо из окопов не должны бояться задавать подобные вопросы Верховному Главнокомандующему ... если , конечно , они настоящие ЗСУшники, а не ряженые. Вот только ,что вспомнил , что во 2-й Мировой оба сына Сталина были на фронте , а старший сын Яков погиб в плену. Вот бы Военный Вождь привел бы этот пример с сыновьями Сталина перед зачитыванием списка воюющих родственников членов его ОП и Уряда ! Ндаааа, что-то я размечтался .
показати весь коментар
10.12.2023 12:06 Відповісти
Таки так: наловити 20 тисяч мобілізованих все ж легше, ніж запустити, до прикладу, лінію із випуску снарядів чи дронів. Ніколи маленька радянська армія не переможе велику радянську армію.
показати весь коментар
10.12.2023 08:58 Відповісти
Начебто щіро, але дивним чином знов не згадані навчені люди під присягою, які існують державним коштом. Вже звітували стосовно облави в Косино - виловили натовпом аж двох "ухилянтів". Бо якщо цей репресивний апарат спробувати відправити на фронт, а не ловити цивільних, то вони цих невігласів винесуть самі.
Скрізь зелені наративи.
показати весь коментар
10.12.2023 12:44 Відповісти
В мене особисто після невдалого так розрекламованого контрнаступу складається таке враження що у такому вигляді ця війна буде продовжуватись до останнього українця і закінчиться тоді коли в живих залишиться тільки "влада" яка з награбованим на 100 життів просто звалить в свої "забугорні" маєтки!
показати весь коментар
10.12.2023 09:23 Відповісти
Це насправді так і є. Влада та чиновники не думають про перемогу, вихід на кордони 1991 року і т.п. фантастику бо вони реалісти. Саме тому нахабно та відкрито крадуть усе, що тільки можуть, намагаючись у найкоротші терміни максимально збагатитися, аби потім звалити в країни НАТО. Все, що їм потрібно - час і вони купують його за рахунок того ресурсу, який не можуть вкрасти і який для них нічого не вартий: людські життя. Тому так, вони готові покласти усіх до останнього без жодних вагань.
показати весь коментар
10.12.2023 12:33 Відповісти
"молоді офіцерчики з військових династій, які за десять років війни за допомогою ******** папіків переводяться подалі в тил"
Страшніше коли такі "офіцерчики" командують батальйонами та кладуть задурно людей.
Првзвища таких синочків самі пошукайте в мережі.
Якщо назву мене забанять...
показати весь коментар
10.12.2023 13:13 Відповісти
Коли держава в тебе просить щоб ти віддав за неї "найцінніше" життя, то прояв будь якого максималізму є адекватною платою..., вже прийшов час спитати в держави плату на перед, або поховати таку державу... скільки у нас було майданів, скільки людей поклали життя вимагаючи, від держави-влади якісних змін життя для себе, а результат це корупційно-олігархічна утопія, у якій без змін ми живемо тридцять років...
показати весь коментар
10.12.2023 13:30 Відповісти
Є ще молоді офіцерчики з військових династій, які за десять років війни за допомогою ******** папіків переводяться подалі в тил. Тим не менш, отримують ранню вислугу, надбавки, премії, пільги і навіть квартири державним коштом. І до всього цього вони ще й примудряються отримати УБД. Те саме у МВС - наші після того, як ЗСУ звільнили київську область через місяць-півтора з'їздили туди на два тижні де погуляли, побухали та повернулися вже як УБД. У них все чудово - життя триває, гулять, святкують і рублять бабло.
показати весь коментар
10.12.2023 12:50 Відповісти
У нас в місті постійно іде набір в поліцію - вимоги це фізична сила, здоров'я, водійські права і т.п., навики потрібні на фронті. Це при тому, що знайомий коп каже, що в штаті і без того повно людей ще й додатково влаштували поліцейських, які втекли з окупованих територій. Дійшло до того, що показували, як в якомусь селі де залишилося лише кілька пенсіонерів створили другу дільницю (ніби-то за допомогою приватних коштів) і брали інтерв'ю у вгодованих "бичків", які там працюватимуть. Всі на пільгах, з надбавками, вислугою і т.п. А як воювати, то хапається цивільна біднота 40+ яка не спроможна ефективно це робити в принципі.
показати весь коментар
10.12.2023 13:42 Відповісти
Аффтор !!! Я особисто виїхав законно з України.
Про обмеження прав хочеться сміятись - подивись скільки з України уже виїхало населення , скільки виїжджає і скільки виїде в майбутньому.
Якщо війна затягнеться - мало хто повернеться.
Якщо війна закінчиться, то відкрються кордони і багато мільйонів чоловіків поїде до своїх сімей,які за кордоном.
Щоб ще приплачувати не потрібно було людям, щоб вони повернулись.
До речі у мене в Україні пенсія 2.100 гривень. Приблизно стільки ж получає більшість пенсіонерів. Це при тому що тільки за опалення квартири я повинен заплатити 2.000гривень, в наступному році ціни піднімуться...
Так от, така пенсія чекає і молодше покоління.
Люди просто що не вмерти з голоду будуть вимушені залишитись за кордоном.
І кожен сам розпоряджається своїм життям. Хоче йде в армію, хоче не йде...Якщо держава не виконує своїх прямих обов'язків перед своїми громадянами - вони також мають право не виконувати свої обов'язки перед державою, тим більше що керівництво держави - це злодії.
показати весь коментар
10.12.2023 18:46 Відповісти
Батькові сини звісно не підуть на фронт. Якщо батько кадровий офіцер. Не для того вони йшли в військові училища. Звісно є поодинокі виключення. Для них є багато роботи в тилу.
Також не підуть на фронт діти мого кума, які зразу волонтерили а потім залишились за кордоном. Також не підуть на фронт діти мого знайомого працівника воєнкомату, який на пенсії. Вони покупляли довідки по стану здоров'я і вже за кордоном. Хоч його жінка видає себе за патріотку та робить вид що щось робить для ЗСУ.
Також не підуть на фронт діти начальника, який також з початку нападу орди волонтерив, думав що війна швидко закінчиться і він отримає які дивіденди від своєї діяльності, просування у владі.
Зараз його діти все продали й вже в Канаді та США.
показати весь коментар
10.12.2023 13:15 Відповісти
Борг громадянина: Монолог Військового про мобілізацію!
https://www.youtube.com/watch?v=hNR5qrCkwiQ

Тут всі відповіді для адекватних людей... військове командування думають що людський ресурс безконечний, тепер нехай рахують кожного...
показати весь коментар
10.12.2023 05:01 Відповісти
Ці залишки стали значно розумнішими й обачнішими. Випиляти всі бронедвері в країні й проштурмувати всі горища у ТЦК немає ресурсів. Плюс це викличе багато негативних подій далі. Ще є студенти, робітники критичних виробництв, і так далі. Але все одно це мало. Нам треба негайно привести все до стану 2022 і робити максимально багато власної техніки, щоб компенсувати нестачу кадрів. Іншого шляху просто немає.
показати весь коментар
10.12.2023 06:46 Відповісти
Яка блискуча відповідь ! Дякую!)
показати весь коментар
10.12.2023 08:19 Відповісти
Облави по вулицях - до того ж платні - це найвдаліша операція резидентури ФСБ за всю війну.
показати весь коментар
10.12.2023 10:49 Відповісти
Президенты бывают разные
Бывают - как Джон Фицджеральд Кеннеди
Который произнес знаменитые сегодня слова
Не спрашивай - что сделала для тебя страна
Спроси - что ты сделал для своей страны
Кеннеди имел право так говорить
Он жизнью рисковал на войне
А украинский президент произнес другие
Не менее знаменитые сегодня слова
Каждый из нас президент
Эти слова сказал ПРЕЗИДЕНТ УКРАИНЫ - четырежды ухилянт
И у меня вопрос
Почему все остальные граждане Украины не могут вести себя
Как и их ПРЕЗИДЕНТ?
показати весь коментар
10.12.2023 13:34 Відповісти
І згодовують цю фантастику мудрому наріту, щоб не ремигав у стойлі. Тому й "кава в Криму влітку" і "небачений контрнаступ". А самі в той час прібарахляються.
показати весь коментар
10.12.2023 15:20 Відповісти
Таке враження, ніби це я сам написав цей комент, просто цього не пам'ятаю
показати весь коментар
10.12.2023 08:50 Відповісти
Зєльц, доречі, казав, що "усі ми прєзідєнти". Значати, кожен може 4 рази ухилитися.
показати весь коментар
10.12.2023 15:32 Відповісти
Це ще м'ягко сказано що ухилянт.
Цей ухилянт на багато високих державні пости призначав зрадників і просто злодійв. Привожу приклад -
Єрмак, Баканов, Татаров,Кулініч, Демченко і десятки інших.
показати весь коментар
10.12.2023 18:50 Відповісти
Ні це не консультації по ухилянню. Я знаю про що кажу. Я інженер. Нижче розміщую картинку, де в 2019 році мій пристрій ганяє по Москві, коли я знаходжусь в Києві. Я можу зпалити все військового призначення, не виходячи з будинку. Я можу точечно підірвати будь-які військові об'єкти на будь-якій відстані без ризику для себе й цивільних. І замість того щоб займатися справою, я не виходжу навіть за молоком, бо неадекватне ТЦК на вулиці, розумієте? З неадекватним ВЛК. І я взагалі не розумію, що відбувається в державі. Я можу зпалити будь-яку російську нафтобазу однією кнопкою, навіть в Тагілі. Але держава цього не хоче, вона хоче мене з автоматом в окоп, тільки так і не інакше.

показати весь коментар
10.12.2023 20:40 Відповісти
Я вважаю що в питанні мобілізації є дві об,єктивні причини, яких люди бояться більше, аніж смерті, бо ніхто ніколи не знає за яких обставин де й коли помре, або житиме. Перша, - недостатня роз,яснювальна робота в підготовці до бойових дій та сама підготовка, друга - затягування надання Заходом зброї. Люди бояться стати схожим на російського мобіка з кілком в руках в окопі, і це найбільше, що їх турбує. АРХ М
показати весь коментар
10.12.2023 03:10 Відповісти
Военкоми і командири можуть придбати і більше, але ж мобілізовані в такі місця не попадають.
показати весь коментар
10.12.2023 11:45 Відповісти
Ну залишки ще є. Тому не все так печально для держави. Але цих залишків не на десятки років. Ну і гроші мають дивовижну властивість закінчуватись. Тому цей ідіотизм з кордонами 91 року треба припиняти.
показати весь коментар
10.12.2023 05:05 Відповісти
гроші мають дивовижну властивість закінчуватись розкрадатися..... тими руками, до котрих вони прилипли....
показати весь коментар
10.12.2023 09:19 Відповісти
питання війни - це питання проджу землі.коли куплять останній гектар - війна закінчиться.і Україна теж.
показати весь коментар
10.12.2023 10:16 Відповісти
Кому потрібна буде знищена земля?
показати весь коментар
10.12.2023 10:39 Відповісти


Знову маніпуляції і пренос чорнухи на усі події.

Так, війна це брудна, страшна, кривава і часто невдячна справа. Але це не значить, що усим повідриває ноги і усі сидять на 600-800 грн. Чимало вже по 3 автівки придбали.
показати весь коментар
10.12.2023 11:34 Відповісти
Чорний гумор від Д. Корчинського

"Коли рашисти підійшли до Києва, я радів - у мене з*явилася можливість в їх постріляти з власного балкона".
показати весь коментар
10.12.2023 11:39 Відповісти
Це було при кожному президентові України. ЗАВЖДИ.
І крали найбільше ті, хто при владі. Думаю що нічого не зміниться і в майбутньому.
показати весь коментар
10.12.2023 18:55 Відповісти
+ Кому потрібна буде замінована земля ?
показати весь коментар
10.12.2023 11:36 Відповісти
В селі такі були ще за часів АТО. А зараз і тим більше.
показати весь коментар
10.12.2023 12:20 Відповісти
Влучно.
показати весь коментар
10.12.2023 14:50 Відповісти
Потрібна мобілізація не тіл на війну, а розумів і душ на її припинення. Чому так? Тому що саме ця війна перетворилася на дійство, яке вельми дурно пахне. Хоча так пішло із самого початку. Десь 5 осіб із великими постами (три із них президенти) не знайшли іншого варіанту вирішити свої суперечки, як влаштувати військову штовханину. А коли зайнялося полумя війни, то на нього прилетіли тисячі, сотні тисяч бажаючих погріти свої статки і карєри. Очевидно же, що коли запровадити для кожного хто за війну моментальну відправку в окоп з мишами, саме туди! ніяких майстерень чи командних пунктів! то ті "вояки" відразу заспівають голосних пацифістських пісень. Декілька осіб із одинаковими головами (непомірні амбіції при помірному розумі і при повній відсутності співчуття) розпалали таку собі планетарну топку, біля якої гріються всі егоїстичні лицеміри планети, а згорати в топці кому?
показати весь коментар
10.12.2023 17:17 Відповісти
Exactly.
показати весь коментар
11.12.2023 00:46 Відповісти
А поки ШАПІТОЛІЗАЦІЯ продовжується...
показати весь коментар
11.12.2023 01:55 Відповісти
- Це свободний від тиску бізнес,

Супер ! Але це такий собі Уроборос - можна подумати усі держчиновники хабарники, або усі бізнесмени справні платники податків.

Якщо родич відкритим текстом каже :"Я з любого бізнесу виведу собі на карман, знайду можливість".
показати весь коментар
10.12.2023 11:22 Відповісти


У Вашій лекції усе прекрасно ! Немає тільки відповіді з чого все почалося, який стан був на 24.02.22 і як це вирішувати конкретно, а не загальними констатаціями.

Це типу консультації у Ютюбі як уникнути мобілізації.
показати весь коментар
10.12.2023 11:26 Відповісти
Щодо держави - це прояв юнацького максималізму. Де зараз узяти ту країну, яку він, ми хочемо ? Най у тата і мами спитає, що вони йому набудували у спадок. Країни формують десятиліттями і століттями.

Щодо іншого. Мабуть таких випадків чимало, але він не пояснює як прикривати цивільних ? Чим ближче фронт, тим більше ймовірність обстрілу Херсона звичайною фронтовою артилерією.

Вище керівництво на похоронах Коцюбайла на колінах стояло і скрізь декларують, що найперша цінність у них це люди. Дані по співвідношенню втрат це підтверджують. А далі ... як у кого виходить. Більше того, підозрюю, що у будь-якої в/ч за 2 роки бувало все що завгодно. Крім тилових, звичайно.
показати весь коментар
10.12.2023 12:12 Відповісти
100%
показати весь коментар
10.12.2023 16:38 Відповісти
Кстати 300 долларов в месяц за питание. Еда в США совсем недорого обходится.
показати весь коментар
10.12.2023 20:03 Відповісти
"Люди на війні гинуть, отримують поранення, їх місце в строю треба комусь займати". А якщо спробувати таку логіку: люди на війні НЕ гинуть, НЕ отримують поранення, і їх місце в строю не треба комусь займати
показати весь коментар
10.12.2023 20:39 Відповісти
депутати та члени їх сімей мають імунітет від призову,а якщо ТЦК буде пастися біля ціх закладів- туди перестануть ходити активісти,котрі трошки псують життя депутатам.
показати весь коментар
10.12.2023 23:04 Відповісти
Агов придурку, бери очкуляри та читай краще. Населення поменьшало, отже і тих виродків теж можна скоротити.
показати весь коментар
11.12.2023 11:00 Відповісти
Ти коли крайній раз був у будинку суду? На одного, як ти кажеш, пердуна-суддю - 25 помічників помолодше. Та і до суддів ще добратись тре. Для початку є поліцаї, фсбу та охорона, третина від них то 80тис підготовлених, пройшовших медкомісію бійців. 10 бригад, по 8тисяч якщо.
показати весь коментар
12.12.2023 23:37 Відповісти
розмінують,доглянуть посіють і пожнуть.тільки без нас якщо продамо.
показати весь коментар
10.12.2023 12:36 Відповісти
У світі різні є раби, а раби страху всі, без виключення, але добре навчені раби менше, аніж не навчені. Я розумію вільність, в Біблії, в першій же частині, БОГ її дав Адаму, але є ЗАКОН, якщо для РАЮ, то це ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ, ваш вибір=НЕ РАБИ, куди ви підете(ЧИ РАБИ), якщо людина схильна до зваб, рано чи пізно вона закон порушить, неважливо, чим і де і хто її звабить, ми вже мали голосування за кіло гречки, тітушкам гроші за стояння та інші. Щодо мінних полів, - якщо командири безголові, то таке можливо - в рашці це повсякденно, причому й на своїх мінах. Ми справедливо хаємо гітлерівську армію, але й у ворога потрібно брати корисне, а там було, - відношення до солдата, бо його поту та крові в перемозу завжди найбільше. Щождо зброї, - якщо її з чиїхсь примх не робили, чи звернули виробництво, то відновити його складно, це те ж саме, що запустити нафтову скважину, з якої довго не качали нафту: -тут і відсутність тих, хто цю нову зброю розробляв, і ще багато різних чинників. Тому наразі важливе повне розуміння Заходом цієї війни, - якщо Україна ***** не зупинить він на Україні не зупинеться, а це буде набагато більше коштів і жертв. АРХ М
показати весь коментар
10.12.2023 15:40 Відповісти
Скільки живе людина ? Скільки живе країна ?

Держава це система інституцій, які утримують цю територію і організує народ на захист цієї території.

В державних інституціях (орг., підпр., уст.) працюють звичайні люди з народу.

У Ющенка батько був сільський вчитель. У Кравчука і Кучми здається щось подібне. У Зеленського батько викладач в ВНЗ. Янукович вааще ...
показати весь коментар
10.12.2023 18:55 Відповісти
Залишилось пояснити хто, кому і яку землю продасть. Покищо купувати-продавати можуть тільки громадяни України. Крім того є граничні розміри площ.
показати весь коментар
10.12.2023 18:58 Відповісти
пояснюю - з нового року вступають в силу поправки до закону про продаж землі - тепер землю можуть купувати іноземці,і по 10000 гектар в одні руки - проти 100 що зараз.кошерно ? а хто буде купувати землю ? та ті ж кацапи через третіх осіб.не завоюють то скупять.а ви батраками будете без права і волі.
показати весь коментар
10.12.2023 19:20 Відповісти
Почти как в США. Только у них в долларах.

показати весь коментар
10.12.2023 19:53 Відповісти
"поліцаї, фсбу, відомча охорона, суддівсько-прокурорський персонал, податківці та митники, інше бюджетне лайно"

люблю коли зебіли спершу наголосують а потім перекладають відповідальність на інших.
Ти будеш розслідувати злочини замість мєнта? Зможеш довести винуватість злочинця в суді замість прокурора? Зможеш винести обгрунтований вирок по справі замість судді? Зможеш вести облік податків та митних надходжень?
Очевидно що ні.

Але ******* що замість тебе мусить воювати хто завгодно а ти в оснанню чергу - це у хіхлараба (не плутати з українцем) в крові
показати весь коментар
11.12.2023 10:57 Відповісти
Шура ... спаліть кацапам усе ... усе ...
показати весь коментар
11.12.2023 12:04 Відповісти
у Косюка яхта, виявляється, 150 млн вартує, для прикладу. Захоче і землю купе.

Так само і вдалі фермери і агро-холдинги скоріш придбають.
показати весь коментар
11.12.2023 12:23 Відповісти
не придбають бо нема мотивації - земля і так в оренді агрохолдингів.для чого викидати гроші коли й так сіють жнуть ? землю скупляють тільки для мінори - постійного проживання.дивись он уже у всих містах стоять.
показати весь коментар
11.12.2023 16:09 Відповісти
Для цього потрібно громадянство. Ще неясно як ця історія закінчиться. А для проживання у них є Ізраіль, там рівень життя вищий.
Є ще версія про багатих арабів.
Маю підозру, що найближчим часом навряд чи хтось скупись усі с/г угіддя. Це ж не 10 га.
показати весь коментар
11.12.2023 23:35 Відповісти
наприклад в нас нестача суддів зараз.
плюс це все люди середнього і старшого віку.
не бачу жодної реальної причини чому якийсь 50-річний суддя має йти на фронт а здоровий птушник 25 років що працює в Глово - ні.
показати весь коментар
12.12.2023 16:49 Відповісти
частину лінійних пепсів та охоронців усіких стоянок-супермаркетів звичайно можна було б мобілізувати.
так саму як і частину вчитилів, наприклад і районних депутатів.

але все одно це не вирішує головної проблеми - системної і __планової__ мобілізації і підготовки резерви. Бо справа не тільки в тому з якої верстви суспільства чи професії брати людей, а в тому ЯК саме їх знаходити та брати на службу
показати весь коментар
13.12.2023 10:16 Відповісти