5297 відвідувачів онлайн
9 374 72
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Зеленський і вибори

зеленський,черчіль

Кожне порівняння кульгає. Порівняння чинного українського президента з британським премʼєром часів другої світової кульгає на обидві ноги. Аристократ з роду герцогів Мальборо, що народився і виріс у Бленгеймському палаці, та хлопчик, що виростав у спальному кварталі Кривого рогу. Схожий на бульдога опецькуватий Черчилль, який вперше очолив уряд після десятиліть у британській політиці у свої 65, та стрункий підтягнутий Зеленський, що увірвася у велику політику просто з "95 кварталу", ставши наймолодшим президентом України. Володимир Олександрович виграв всенародні вибори з розгромним рахунком, не лишивши опоненту жодного шансу – Вінстон Леонард Спенсер-Черчилль очолив уряд Його Величності тільки тому, що лідер торі Невілл Чемберен смертельно хворий подав у відставку...

Ці невідповідності можна множити і множити. Приміром український президент напевно віддає перевагу іншим енергетикам, аніж віскі з содовою зранку та 16 сигарам на день... Але безмовно є і те, що єднає 61-го премʼєр-міністра Великої Британії та 6-го Президента України. Обидва вони безумовно харизматичні. Обидва стали чоловіками долі для своїх країн у момент екзистенційної загрози самому існуванню держав, які вони очолювали. І обидва виявились дуже посередніми політиками у звичайний час.

Двічі лауреат Пулітцерівської премії Томас Рікс, автор чудового біографічного дослідження "Черчилль і Орвелл. Битва за свободу", так характеризує друге премʼєрство Черчилля: 1950 року Вінстон "припустився однієї з найсерйозніших і найприкріших помилок у своє­му житті: став прем’єр-міністром удруге" та продовжує: ""він не був ані надто зацікавленим, ані взагалі спроможним вирішити два головних питання, що стояли перед ним, — відбудови британської внутрішньої економіки і згортання зовнішньої політики відповідно до повоєнного статусу країни, що суттєво погіршився. Якщо 1930-ті були для Черчилля роками "політичної пустки", то 1950-ті стали роками конфузу. Як прем’єр-міністру мирного часу йому бракуватиме також простоти його місії під час Другої світової війни, яка полягала в тому, щоби просто вижити, а потім узяти гору над німцями".

Зеленський може припуститись ще гіршої помилки: відкласти вибори Президента на невизначений час – до завершення воєнного стану. От тільки біда в тому, що попри непопулярність серед українських виборців ідеї виборів глави держави в перебігу великої війни, мало хто докладно аналізував наслідки їх відкладення на безрік.

По-перше, Конституція України однозначна у своєму приписі: "Чергові вибори Президента України проводяться в останню неділю березня п'ятого року повноважень Президента України" (ст. 103). На відміну від 83 статті Основного закону, яка прямо передбачає автоматичну пролонгацію повноважень парламенту на час дії воєнного стану, аналогічна норма щодо повноважень президента в Конституції відсутня. Подобається це комусь чи ні. Тому непроведення виборів у встановлений Конституцією строк – це пряме порушення Основного Закону, який ніяк не виправдати приписами Виборчого кодексу України, стаття 20 якого містить пряму заборону проведення виборів під час дії воєнного стану. Закон у правовій державі не може протирічити Конституції...

По-друге, в березні наступного року путін майже напевно переобереться президентом російської федерації. З точки зору конституції РФ (яку поділяють хіба що кілька маргінальних режимів) війна точиться на території росії, хоча остання і не запроваджувала воєнний стан. Таким чином російський президент так-сяк підтвердить свою демократичну легітимність в той самий час як його український візаві стане кульгавою качкою, демократична легітимність якого танутиме наче весняний сніг. Можливо, на тлі українських перемог з рейтингом, що зашкалює, це не стало б великою проблемою. Але... з перемогами останній рік відверто сутужно, а рейтинг верховголовкома тане на очах. І це серйозно підважує його претензію на одноосібне лідерство України.

По-третє, відкладення виборів глави держави на безрік дасть чудовий козир до рук наших недоброзичливців на кшталт Орбана чи радикальних трампістів в Республіканській партії США. Вони нагадуватимуть нам за слушної нагоди та без, що Франклін Делано Рузвельт в листопаді 1944-го, за півроку до завершення війни у Європі і за 9 місяців до завершення Другої світової, виграв свої четверті президентські перегони. І перебування у стані війни одночасно з Японією, Італією та Третім Райхом не завадило США ці вибори провести. Попереду у американців ще була битва за Іодзіму, одна з найбільш кровопролитних для них в перебігу Другої світової. 73% з 11,623,468 військовослужбовців США воювали закордоном. І тим не менш вибори відбулись, хоча тоді у американців не було смартфонів, Дії, інтернету та захищеного звʼязку, що значно спрощують голосування без відвідання виборчих дільниць...

Я не закликаю країну вже завтра кинутись в головою у виборчий чорторий. Мета цього допису інша: ще раз спокійно та відповідально зважити всі pro et contra проведення президентських виборів під час війни. Сподіваюсь, що результатом такої дискусії стане не відкидання з порога самої ідеї виборів під час дії воєнного стану, а зосередження на створенні технічних, безпекових та інших передумов, які дозволять такі вибори провести в озорому майбутньому, якщо війна затягнеться надовго (а скидається, що так воно і буде).

Врешті-решт одною з наших засадничих і реальних відмінностей від "русского мира" наразі була демократична і майже завжди мирна змінюваність лідерів країни. Якщо ми втратимо цю відмінність, боюсь, ми станемо набагато менш цікавими вільному світу...

Топ коментарі
+26
Дядя Гєна знову глибоко пропхав язика до калоприймача економа ***********, який бажає вічно правити холопами Мануйлівки, або сам, або під кацапами, какаяразніца. Фу. Але дядю Гєну розумію - пенсія мала, девальвація, то-сьо, десь треба причепития. Отже тра вже так зафацькатися, щоби взяли хоч до рига Подоляка двері відчиняти. Це і простенький шифрований сигнал тексту.
показати весь коментар
13.12.2023 12:08 Відповісти
+26
Уже 22 апреля 2019 года после оглашения результатов второго тура всем вменяемым было ясно, что избрание ЭТОГО Президентом для Украины добром не кончится ! К сожалению , так и оказалось. Причем процесс разрушения государства продолжается , пока ЭТОТ сидит в Киеве в Президентском кресле . Путло просто балдеет от такого свалившегося счастья и возможности покончить с ненавистной ему Украиной - такого сладкого Президента Украины ему болваны-избиратели ( 73% ) преподнесли 21 апреля 2019 года , что грех было не напасть на Украину ... и Путло таки рискнуло ! . Каждый день войны приближает Путина к его цели - покончить с Украиной. А продолжение войны ему обеспечивает сидение в Президентском кресле ЭТОГО НЕДОРАЗУМЕНИЯ! Думаю , что в США и на Западе вообще хотят , чтобы ЭТОТ со своим окружением-шмурдяком исчез из украинской политики и сам об этом сказал , свалив в Израиль или еще куда-либо. Я уже полгода замечаю по настроениям на Западе , что ОНО всех там уже достало своим хамством , быкованием , бомжатским внешним видом, киданием гнилых предъяв , дичайшей неблагодарностью за все, что Запад сделал для Украины с начала войны ... ... хотя ни США , ни Европа , ни Канада , ни Австралия, ни Япония ничего Украине НЕ ОБЯЗАНЫ БЫЛИ , все что было сделано и делается - это их ДОБРАЯ ВОЛЯ! Запад хочет легитимной смены власти в Киеве на адекватную , но ОНО же вцепилось в Президентское кресло намертво и скорее развалит управление войсками через разгром высшего военного командования и сдаст новые территории ОРДЕ , чем отползет от кресла! Все разговоры о невозможности проведения выборов во время войны - это примитивное обоснование сохранения этой некомпетентной и неадекватной ЗЕвласти ! Пан Друзенко привел пример с выборами Президента США во время Второй Мировой Войны в 1944 году. А я еще этот пример дополню - Авраам Линкольн был переизбран на второй срок в 1864 году во время ГРАЖДАНСКОЙ ВОЙНЫ в США , когда часть американских штатов не была подконтрольна Вашингтону !!! И ничего ... Линкольн признан легитимно избранным Президентом!
показати весь коментар
13.12.2023 12:15 Відповісти
+24
А́а́ааааааааааа, вот это отсосал так отсосал. Потужно і епічно. Всім пояснив що Черчіль гімном проти нашої шмарклі.
показати весь коментар
13.12.2023 12:11 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дядя Гєна знову глибоко пропхав язика до калоприймача економа ***********, який бажає вічно правити холопами Мануйлівки, або сам, або під кацапами, какаяразніца. Фу. Але дядю Гєну розумію - пенсія мала, девальвація, то-сьо, десь треба причепития. Отже тра вже так зафацькатися, щоби взяли хоч до рига Подоляка двері відчиняти. Це і простенький шифрований сигнал тексту.
показати весь коментар
13.12.2023 12:08 Відповісти
Справа далеко не в грошах, нажаль. Типаж Гєни Друзенко- дуже розповсюджений. Базується на вдалому поєднні початкової шизофреніі, поєднаної із сіндромом Даннінга- Крюгера і зарозумілісттю. Це люди на зразок Безууглої із різним ступінем інтеллектуальної розвиненості.
Біда у тому, що подібного типажу вистачає на просторах Батьківщини.
показати весь коментар
13.12.2023 20:41 Відповісти
Така собі ******* мутація жлобка.
показати весь коментар
13.12.2023 21:19 Відповісти
А́а́ааааааааааа, вот это отсосал так отсосал. Потужно і епічно. Всім пояснив що Черчіль гімном проти нашої шмарклі.
показати весь коментар
13.12.2023 12:11 Відповісти
Уже 22 апреля 2019 года после оглашения результатов второго тура всем вменяемым было ясно, что избрание ЭТОГО Президентом для Украины добром не кончится ! К сожалению , так и оказалось. Причем процесс разрушения государства продолжается , пока ЭТОТ сидит в Киеве в Президентском кресле . Путло просто балдеет от такого свалившегося счастья и возможности покончить с ненавистной ему Украиной - такого сладкого Президента Украины ему болваны-избиратели ( 73% ) преподнесли 21 апреля 2019 года , что грех было не напасть на Украину ... и Путло таки рискнуло ! . Каждый день войны приближает Путина к его цели - покончить с Украиной. А продолжение войны ему обеспечивает сидение в Президентском кресле ЭТОГО НЕДОРАЗУМЕНИЯ! Думаю , что в США и на Западе вообще хотят , чтобы ЭТОТ со своим окружением-шмурдяком исчез из украинской политики и сам об этом сказал , свалив в Израиль или еще куда-либо. Я уже полгода замечаю по настроениям на Западе , что ОНО всех там уже достало своим хамством , быкованием , бомжатским внешним видом, киданием гнилых предъяв , дичайшей неблагодарностью за все, что Запад сделал для Украины с начала войны ... ... хотя ни США , ни Европа , ни Канада , ни Австралия, ни Япония ничего Украине НЕ ОБЯЗАНЫ БЫЛИ , все что было сделано и делается - это их ДОБРАЯ ВОЛЯ! Запад хочет легитимной смены власти в Киеве на адекватную , но ОНО же вцепилось в Президентское кресло намертво и скорее развалит управление войсками через разгром высшего военного командования и сдаст новые территории ОРДЕ , чем отползет от кресла! Все разговоры о невозможности проведения выборов во время войны - это примитивное обоснование сохранения этой некомпетентной и неадекватной ЗЕвласти ! Пан Друзенко привел пример с выборами Президента США во время Второй Мировой Войны в 1944 году. А я еще этот пример дополню - Авраам Линкольн был переизбран на второй срок в 1864 году во время ГРАЖДАНСКОЙ ВОЙНЫ в США , когда часть американских штатов не была подконтрольна Вашингтону !!! И ничего ... Линкольн признан легитимно избранным Президентом!
показати весь коментар
13.12.2023 12:15 Відповісти
Згоден з Вами на 1000%. АЛЕ, якщо президентські вибори таки провестинавесні 2024, то цього ватного покидька мудрий нарід знов переобере ще на 5 років, бо реальну конкуренцію йому, нажаль, може скласти лише Залужний, а Залужний поки війна не збирається у політику, бо він людина відповідальна, він Главком і йому зараз не до виборів. Тож так склалося, що у 2019 мудрий нарід загнав власну країну у патову ситуацію, бо зе-покидьок і в результаті перевиборів перемагає і стає абсолютно легітимно ще на 5 років "преЗЕдентом", і в разі відкладення виборів продовжує виконувати обов"язки президента. Тобто перевибори президена навесні 2024 для України нічого не змінять, вони просто ще на 5 років легітимізують те саме кодло при владі на чолі з головним слугою кремля. Вже зараз у зе-лідора рейтинг набагато менше - біля 35%, ніж був на початку року (78%), тож вихід один - чекати, поки "мудрий нарід" поумнішає настільки, що рейтинг у клоуна буде відсотків 10-15, а вже тоді ініціювати перевибори президента.
показати весь коментар
13.12.2023 14:19 Відповісти
Так все дуже, просто всі його прихильники "яка різниця" в перших рядах виехали за кордон жрать безплатну мівіну. тому заборонить зокордонні виборчі округи і буратині коломойского піздець
показати весь коментар
13.12.2023 18:52 Відповісти
а хто їх заборонить? Зебздюк? ні, не заборонить.
показати весь коментар
13.12.2023 19:46 Відповісти
Я теж за вибори, але це неможливо зараз, коли нарід зомбується марахвоном і немає жодної альтернативи для більшості виборців (в нас зараз левова частка населення - пенсіонери, які дивляться ТБ і слухають радіо, де 24/7 - марахвон)... Вибори зараз - це подарунок булави Зебздищу ще на 5 років, до 2029р, чи витримаємо це мурло? А як війна раніше закінчиться? Дати цьому шапіто ще й на відбудові "прібарахліться"? А не злипнеться в Буби?
показати весь коментар
13.12.2023 19:53 Відповісти
Я на роботі після виборів буратино президентом сказав що буде війна і мої сослужівці в знак протесту поклали це висказування під скло щоб мене потім обвинуватити в неправлі і я був прав, але й досі де яки з них підтримують буратіно бо мають кастрюлю телемаровоні на голові, тому тільки діктатура війскових наш вихід і як швидше тім краще, ніяких виборів бо ОП це зрадники
показати весь коментар
13.12.2023 18:48 Відповісти
Поняття легітимності влади базується на Конституції (ст.103), то зрозуміло що 1 квітня Зе перетворюється з президента на пересічного дурника.
показати весь коментар
13.12.2023 12:23 Відповісти
Та ні, дурник ми, а він стає узурпатором влади.
показати весь коментар
13.12.2023 12:34 Відповісти
Друзенко вразив. Талановитий дядько. Просто неперевершено почав "за здравіє" найвеличнішого лідора Володимира Олександрович, азакінчив "за упокій" цього ж лідора, бо зрозуміло, що лідор вибори вже не виграє. Вибори для лідора майже вирок.
показати весь коментар
13.12.2023 12:33 Відповісти
Дозвольте спитати - а хто виграє вибори?
показати весь коментар
13.12.2023 14:00 Відповісти
Генерал Сергій Кривонос , досить ГЕБНЯВИХ перевертнів
показати весь коментар
13.12.2023 14:15 Відповісти
Той, хто виграє вибори точно буде не лисим і матиме зріст вищий за середній

Утім, до цього ще дуже далеко. Доведеться терпіти цей блаЗЄнський балаґан ще довго...
показати весь коментар
13.12.2023 15:09 Відповісти
У 95 квартала несколько лет был офис рядом с моим домом
И я много раз видела всех квартальцев
Они обычно пили кофе на улице,курили
Все спокойные,улыбчивые
Всегда угрюмый , с недовольным лицом,небритый
Был только один - Зеленский
И никогда он не был подтянутым
Было видно,что он невероятно склонен к полноте
И борется с этим
Прикрывает свободной спортивной одеждой брюшко
А небритостью - толстые щеки
Как только Зеленский появлялся
Разговоры квартальцев стихали
И все переставали улыбаться
Я уже тогда поняла - милый Зеленский,добрый Зеленский, человечный Зеленский - это маска для сцены
показати весь коментар
13.12.2023 17:12 Відповісти
це на Оболоні?
показати весь коментар
13.12.2023 20:22 Відповісти
Нет
показати весь коментар
13.12.2023 20:50 Відповісти
Це правда, Зє-шобла на жаль надовго. Неважливо, чи будуть вибори в 2024 чи ні.

А з приводу мене - не переймайтеся - якби завтра прийшли і сказали - "Є вакансія Президента України. Хочеш?" - я би ***** послав . Красти я не хочу, а весь цей гемор президенства мені не всрався
показати весь коментар
13.12.2023 19:47 Відповісти
Хоча, мабуть би погодився, хоч і не хочу бути президентом. Бо думаю, я би зробив більше хорошого для України ніж він.
показати весь коментар
13.12.2023 20:07 Відповісти
«Иван Александрович ступайте департаментом управлять!» Я, признаюсь, немного смутился, вышел в халате: хотел отказаться, но думаю: дойдет до государя, ну да и послужной список тоже… «Извольте, господа, я принимаю должность, я принимаю, говорю, так и быть, говорю, я принимаю, только уж у меня: ни, ни, ни!.. Уж у меня ухо востро! уж я…» (с)
показати весь коментар
13.12.2023 20:27 Відповісти
Ні, Друзенко - відомий дуполиз Зє. Він, навпаки, підганяє вибори, бо рейтинг в Буби падає, але поки що дозволяє виграти (славімо марахвон!)... Тому Гєна так поспішає, так часто дихає...
показати весь коментар
13.12.2023 19:58 Відповісти
Бідний сер Уінстон, за шо ви його так?
показати весь коментар
13.12.2023 12:33 Відповісти
Так нада.
показати весь коментар
13.12.2023 12:35 Відповісти
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
Стаття 85. До повноважень Верховної Ради України належить:
...
7) призначення виборів Президента України у строки, передбачені цією Конституцією;
...

Стаття 103. ...
Порядок проведення виборів Президента України встановлюється законом.

ВИБОРЧИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 20. Виборчий процес
...
Рішення щодо призначення виборів, виборчий процес яких був припинений або не розпочався у зв'язку з введенням воєнного або надзвичайного стану, ухвалюється відповідним суб'єктом їх призначення не пізніше місяця з дня припинення або скасування воєнного або надзвичайного стану, а у разі якщо для проведення виборів законом не вимагається окремого рішення про їх призначення, про початок відповідного виборчого процесу оголошує Центральна виборча комісія не пізніше місяця з дня припинення або скасування воєнного або надзвичайного стану.
показати весь коментар
13.12.2023 12:49 Відповісти
Стаття 108. Президент України виконує свої повноваження до вступу на пост новообраного Президента України.

...
показати весь коментар
13.12.2023 12:54 Відповісти
ВИСНОВОК:

Чинне законодавство не дозволяє Верховній Раді призначити вибори Президента, тому він буде виконувати свої обов'язки до закінчення війни.
показати весь коментар
13.12.2023 12:56 Відповісти
І може потрапити нарешті в буцигарню)
показати весь коментар
13.12.2023 13:34 Відповісти
Стаття 103.Чергові вибори Президента України проводяться в останню неділю березня п'ятого року повноважень Президента України.

Це 31 березня.

Вище Конституції не стоїть жоден закон. І з приводу цієї норми давно були всі тлумачення КС.

Тому ********** може що завгодно вигадувати, але якщо 31 березня нема виборів і переможця, або фіналіства, об 0-01 на свлє фахове свято, День Дурня, він втрачає легітимність.

Законним головою держави, в.о. президента України (Стаття 112) стаж голова Верховної Ради (з обмеженими повноваженнями). На 3 місяці, але це в разі дострокової відставки президента, а так, де-факто на невизначений термін. За статусу кво в.о. стане Рило.

5 років коту під хвіст. Навіть зеленярі Друзенку чомусь не сподобалось...
показати весь коментар
13.12.2023 13:01 Відповісти
Стаття 103. ...
Порядок проведення виборів Президента України встановлюється законом.

Тому, якщо не внести Зміни до ВИБОРЧОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ, то виборів не буде. Або потрібне рішення Конституційного суду щодо колізій.
показати весь коментар
13.12.2023 17:38 Відповісти
Я не закликаю країну вже завтра кинутись в головою у виборчий чорторий

0) Обережність ніколи не завадить. Досвідчений блогер ще й типу "Обидва вони безумовно харизматичні" добавить.

1) Але я про інше хочу, про очевидне, яке стосується як України, так і росії. А росії його вже зрозуміли, всі нормальні прогресивні люди там вже зрозуміли що вибори президента потрібні виключно заради передвиборочого періоду, коли буде більше можливостей донести до багатьої голів прості істини стосовно президента.

2) От і все. Нам вибори (передвиборчий процес) дуже потрібні по тій самій причині. Тому що наш нинішній президент і вся його політика, мягко кажучи, вельми дивні і вельми небезпечні. Будемо відкладати обговорення будемо йди в прірву.
показати весь коментар
13.12.2023 13:08 Відповісти
У нас немає альтернативи зеленому брехло-марахвону. Як і що ви донесете виборцям? Зауважу, що пенсів у нас зараз більше половини виборців + молоді зомбаки "какая разніца"... Зараз це все на руку Бубі і шанс до 2029р наживатись на крові.
показати весь коментар
13.12.2023 20:03 Відповісти
Зараз свобода слова обмежена, під час передвиборчого процесу ці обмеження повинні бути зняті, цього буде достатньо, принаймні для спроби. А відразу казати, що люди не зрозуміють, то поспішно, люди, коли над ними не висить страх покарання, вони жваві такі стають) Та й нинішній владі було б не лишнє послухати не бажане, а реальне.
показати весь коментар
13.12.2023 20:10 Відповісти
Зебздо не піде на це, ніколи не піде.. Та й роззомбування-демарахвонізація - процес дуже важкий і потребує довгого часу, декому і допомога психіатра потрібна буде. Так що навіть не мрійте, ніякого равенства в агітації у кандидатів не буде, нарід все ще тупий.
показати весь коментар
13.12.2023 20:25 Відповісти
Стосовно не піде, там є 2 надії: люди із його команди, люди із США (ну і Європи). Стосовно марафонзомбі, там треба враховувати, що паралельно йшов марафон реального життя, по наростаючій, який він дав ефект точно невідомо, а ще тут мова не не так про народ, як про "голоси", політики, блогери... В кінці кінців, в росії ніхто і не сумнівається, що переможе путін, з якою цифрою захоче з такою переможе, але чи не перший раз в історії вся різношерстна опозиція погодилась, що головне, то передвиборчий процес, як то кажуть "спочатку було слово".
показати весь коментар
13.12.2023 20:36 Відповісти
Ви просто мрійник. Тут це не проканає.
показати весь коментар
13.12.2023 21:02 Відповісти
Ну так, надії мало, але якщо в світі почали творитися неймовірні речі, то може і така неймовірність станеться - якась інопланетянка візьме і прочитає наш діалог, подумає, потім кудись піде і натисне там кнопочку))
показати весь коментар
13.12.2023 21:13 Відповісти
- у американців не було смартфонів, Дії, інтернету та захищеного звʼязку, що значно спрощують голосування без відвідання виборчих дільниць...

> От для чого писалась стаття.

Крім того, "... когда космічєскіє кораблі бороздят простори Всєлєнной ..." у нас мають смартфони мільйонів може 10-15 громадян. Інші не факт, що мають компи.

- Рузвельт в листопаді 1944-го, за півроку до завершення війни у Європі і за 9 місяців до завершення Другої світової, виграв свої четверті президентські перегони. І перебування у стані війни

> Маніпуляція п. Генадія - на території США не було воєнних дій.
показати весь коментар
13.12.2023 13:15 Відповісти
Після Київстара дуже добре видно, наскільки зв'язок, смартфони та інтернет захищені. Так що вибори у якійсь Дії, де смердюча зелень намалює собі 146%, зразу йдуть лісом.
показати весь коментар
13.12.2023 17:39 Відповісти
Друзенко як завжди хоче бути і""розумним і красивим" Але порівнювати нашого президента з Черчілем--це вже перебор " талантовитої думки" автора.
показати весь коментар
13.12.2023 13:33 Відповісти
Порівнювати з Черчиллем наше Чмо, те саме, що х₴йз кривим пальцем.
показати весь коментар
13.12.2023 13:33 Відповісти
Сначала надо восстановить Парламент, а не зебильное шапито вместо него. ВР как ГЛАВНЫЙ орган власти в стране, должна сделать так, чтобы часть тушек из *ОПы закачалась на фонарях (кроме тех, кто успеет сбежать в свою парашу). И только после этого ВР объявляет выборы Президента, до которых Янелох уже не дотянет, присоединившись к одной из групп своей *ОПы.
показати весь коментар
13.12.2023 13:38 Відповісти
Черчіль в свої 20 виглядав як античний бог. До того ж цікаво писав вірші та прозу і непогано малював. Не менш обдарованим був і Чемберлен, і решта провідних політиків Королевства. І ніхто з них публічно не грав на роялі нічим іншим крім пальцями рук, навіть коли жартував напідпитку.
показати весь коментар
13.12.2023 14:36 Відповісти
І всі служили в арміі а не уклонялисись. і ніхто не смів своїм висловлювлюваннем паскудити свою державу(Друзенко кончений зебобік коли вже він перестане писати своїдурні думки)
показати весь коментар
13.12.2023 18:36 Відповісти
Може тоді варто написати,яким чином ці вибори проводити. Хіба що в Дії
показати весь коментар
13.12.2023 14:37 Відповісти
через Київстар)))
показати весь коментар
13.12.2023 20:12 Відповісти
так так. вибори в дії.
лежачий київстар, гарний показник.
показати весь коментар
13.12.2023 14:53 Відповісти
пане Друзенку, навіть виставлення поруч у Вашій статті мавпи та Черчилла є недоречним. Тут ідеться не про кульгавість порівняння, а взагалі неможливість порівняння.

ku*wa, Ви ще порівняйте таргана з левом/тигром...
показати весь коментар
13.12.2023 15:06 Відповісти
харизматичний зеля)))) оце так прикол. ви мабуть з кварталу?
показати весь коментар
13.12.2023 15:09 Відповісти
Автору стало скучно і йому закортило написати свій опус.Ну добре провели вибори хай наприклад порошенко виграв,це що якось зупине війну,чи мабуть рашка развалиться от горя.Як що у 2014 році це потрібно було для легітімізаціі влади,зараз це що дасть.Про закони треба думати було ще у 2018 році.
показати весь коментар
13.12.2023 15:13 Відповісти
почитайте хоч би "дєдушку лєніна" про "роль лічності в історії"
показати весь коментар
13.12.2023 15:22 Відповісти
Зараз при владі людина, яка провалила все, що можна, і завела Україну у глухий кут. Якщо дозволити їй і далі робити свою справу, можемо залишитись без країни. При владі потрібен хтось адекватний - рашка від цього автоматично не розвалиться, але в нас з'являться шанси.
показати весь коментар
13.12.2023 15:42 Відповісти
А чому саме у 2018-му і тільки у 2018-му про закони (про які саме? і хто мав їх підримати? чи була б за це більшість?) треба було думати, а не з 2019-го, коли хрипатий Гундос мав абсолютну повноту влади і карманну монобільшість? Чи ета другоє, бо треба ж від Буби негатив на папєрєдніка перекинуть? Що за хрінь?
показати весь коментар
13.12.2023 20:19 Відповісти
перше питання до самого зєлєнского, і здається я вперше почув цю формуліровку від пана Портнікова :

"чому не було створено уряд національного порятунку, куди входять переможці виборів та опозиція ?"

це була практика всіх демократичних країн Європи під час Другої Світової Війни

зєлєнскій із своєю *опою (я б сказав **акою) не допускає до уряду нікого з опозиції - а хіба виборці цієї опозиції не віддають свої життя на фронті ?! хіба вони не мають права коректувати рішення узурпатора зєлєнского які безпосередньо впливають на те чи будуть вони завтра жити чи ні ?

тому пану Друзенку порадив би вирішувати "питання зєлєнского" по-етапно : спочатку вимагати створення уряду національного порятунку і шоб ніяких затримувань екс-Президента Порошенка на кордоні не відбувалось.

а після створення уряду національного порятунку можна і вибори провести
показати весь коментар
13.12.2023 15:21 Відповісти
Кому питання ? Буратіно коломойского ? Та воно ж деревянне
показати весь коментар
13.12.2023 18:25 Відповісти
Що можна сказати друзенко окрім пішов ти на буй.
показати весь коментар
13.12.2023 16:08 Відповісти
показати весь коментар
13.12.2023 16:58 Відповісти
Отой, що справа - "Я ваш виродок!"
показати весь коментар
13.12.2023 17:00 Відповісти
Треба не вибори проводити, а прибрати шістку Шмигаля і сформувати коаліційний Уряд Війни з Росією
показати весь коментар
13.12.2023 17:42 Відповісти
Зрівнювати цю істоту вистругану буратіно коломойским не можно ні з одним політіком взагалі, бо одне порівняння це вже сором для політиків. Подивиться врешті решт правді в очі обрали в президенти некомпетенту по всім параметрам людину, зрадника який працюе на ***** і навіщо оцей бред про стрункість ? а зараз обрюзгжий, неохайний, обкурений з постійним дермаком в сракі огидно дивитися. І саме хрінове в цій сітуаціі що у нас по всій вертікалі влади працюють зрадники на чолі з дермаком, тому о якихось виборах мови не може бути, бо знов оберуть(підтасують) буратіно, треба тільки тільки щоб війскові взяли керивництво на себе а оцю шолупень усунули від влади у звязку з военим станом.І чим скоріш тим краще бо ***** не дремле і постійно ставит буратіно нові завдання як гадить Україні
показати весь коментар
13.12.2023 18:24 Відповісти
Автор трохи помиляється наводячи приклад періода другої світової.Ні США не теріторія Британіі не були окуповані навіть частично.
показати весь коментар
13.12.2023 18:26 Відповісти
показати весь коментар
13.12.2023 18:29 Відповісти
Гєна і пустота....
показати весь коментар
13.12.2023 18:43 Відповісти
ЗЄлєнскій і вибори це те саме,що Друзєнко та здоровий глузд...
показати весь коментар
13.12.2023 20:18 Відповісти
Взагалі то Черчіль - воював , при чому хоробро воював , а Зеленський - який не служив ЗСУ -раптом став Головнокомандувачем . Він просто лицедій ,який грає роль президента .
показати весь коментар
13.12.2023 20:44 Відповісти
Для тупого Гени пояснюю: легітимність - це визнання народом законності влади. І Конституція тут ні до чого. Якщо більшість проти виборів посеред війни, то ніяка ОПа чи, тим більше, Гена цього не змінять. Вілизав, то і відлизав. Заробив своїх пару йудиних *********** вчергове
показати весь коментар
13.12.2023 22:37 Відповісти
Друзєнко ще те уйобище. Ще не відповив за своє "жосткоє требаваніє кастріравать плєнних русскіх" до своїх медиків. Через ці публічні висери Гєни, над нашими полоненими медиками кацапи ізгалялися як могли.
Цього ідіота слухати - черговий раз "вдарити у штангу".
Гєна - ПНХ, ДЛБЙБ.
показати весь коментар
13.12.2023 23:52 Відповісти
Зараз, під час війни, ні про які вибори не може бути й мови.
показати весь коментар
14.12.2023 08:50 Відповісти
Як на мене, так і створюються ******* тоталітарні країни, адже договір про закінчення чи призупинення бойових дій підписують політики, а вони, щоб залишитися при владі можуть легко не робити цього десятиліттями....... І в сухому залишку, матимемо теж одноосібне багаторічне диктаторське правління однієї людини, як за часів генсеків Сталіна, Муссоліні, Кастро і т.д. .... Красиві патріотичні гасла при цьому не мають значення, демократія не може бути вибірковою, вона або є, або її немає......Це як в прислівї народному: "нельзя быть наполовину беременным" -))). Це моя скромна думка звичайно і я можу тричі помилятися......
показати весь коментар
14.12.2023 11:30 Відповісти
От прекрасно: у прифронтовій зоні скликаємо людей на виборчі дільниці, туди прилітають снаряди... Нам мало жертв війни?
По інтернету провести вибори не вийде: опоненти не визнають їхню легітимність. Особисто я "інтернетним виборам Зеленського" не повірю.
показати весь коментар
14.12.2023 11:39 Відповісти
Я не розумію,навіщо видумувати велосопед,якщо в Конституції ясно вказано,що вся влада переходить в руки ВР,тобіш всій ВР,от і хай створює ця рада хоч Комітет нац.спасіння,хоч ....,що хоч,але щоб там були ФАХІВЦІ,а не фотографи з моделями і почати цей список з Залужного,а потім вже хай думають.В нас багато талановитих людей і Кривонос,і Л.Зеркаль,і Ярош,і Портніков ,і цей перелік нескінченний і обов*язково полковник Червінський--це для того,щоб всіх зрадників в буцигарню,а не в Італію
показати весь коментар
14.12.2023 12:54 Відповісти