10003 відвідувача онлайн
20 392 123
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Ухилянти

Українці, які уникають мобілізаціі подібні до політиків, які уникають брати на себе відповідальність за мобілізацію.

І ті і інші ухилянти

Тільки от пересічні українці бояться за своє життя і цей страх є природним. А от політики не приймають відповідальні рішення, намагаючись знайти крайнього і тим підриваючи сам процес мобілізації, через жадобу до влади. І так поведінка викликає огиду. Це не гідно.

Бажання триматися подалі від війни для звичайної людини – це природньо. А от чіплятися за крісла і думати про рейтинги коли країна бореться за сам факт свого існування – схоже на збочення.

Через незвично добру економічну ситуацію як для стану війни звичайні українці опинились у теплій ванній, не подібній до звичайної ситуації під час війни, яка приносить зубожіння, голод і безробіття, наважатись перейти з яких до війська набагато простіше, ніж покинути комфортне життя мешканця мегаполіса 21 сторіччя, якому навіть світло в цьому році не виключають.

Тепла ванна політиків трошки інша. І бажання лишатися в ній понад усе не викликає розуміння. Викликає трошки інші почуття.

І коли політики, які мають бути лідерами, закликають громадян проявити відповідальність, то менше всього громадяни будуть схильні це робити, коли бачать безвідповідальних політиків.

І так, під час війни не буває приємних рішень. Не можна уникати рішень поганих. Дуже часто лідер обирає між поганим і дуже поганим рішенням. Тому і ніколи не виграють вибори після такого роду воєн. Не маленьких переможних, за а 2-3 тижні, а тих, що тривають роками, і виснажують країну і людей.

Мобілізація не популярна, але потрібна для самого виживання держави. І це рішення мають приймати ті, хто отримав від людей мандат довіри. Ті, хто є лідерами. А не гратися в гарячу картоплю, шукаючи, на кого скинути відповідальність.

А поки що, схоже, що лідерами себе називають одні, а дорослі і відповідальні рішення у цьому інфантильному оточені вимушені приймати зовсім інші. І нам ще пощастило, що у цій кімнаті є дорослі.

Топ коментарі
+25
💯так! І вся проблема в одному крихіткі 🤢🤡 Цахесі , 4*УХІЛЯНТІ , якого ……73% …🐏🐑🦠»комікадзе» ОБРАЛИ ,ПІД ЧАС ВІЙНИ , ВЕРХОВНИМ ГОЛОВОКОМАНДУВАЧЕМ ‼️НАД БОЙОВИМИ ГЕНЕРАЛАМИ! 🤢мірзенна гидота дозволяла бити ( пана Полторока) принижувати, переслідувати ( генерала Марченко, генерала Павловського,генерала Кривоноса , ) полковника Червінського незаконно утримувати за ґратами ……
показати весь коментар
28.12.2023 10:43 Відповісти
+18
На жаль влада не здатна стратегічно мислити для них головне рейтинг "найвеличнішого", всі непопулярні рішення перекласти на військове керівництво ,але для чого тоді ви коли країна в небезпеці?
показати весь коментар
28.12.2023 10:53 Відповісти
+18
"Мобілізація не популярна, але потрібна для самого виживання Dragon Capital і Сергія Фурси в теплій ванні.
показати весь коментар
28.12.2023 11:30 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Ви тільки назву статті прочитали? Очевидно, що ця стаття адресована владі, а не пересічному українцю
показати весь коментар
28.12.2023 10:58 Відповісти
Мля, мене частина коментаторів, які відправляють Фурсу на фронт, просто вбиває. Ви або боти які хочуть заговорити людей і відвернути обговорення від сонцесяйного, або повні довбні які не взмозі зрозуміти суті написаного. І що саме страшне, обидва варіанти можуть бути правдою. Минулі вибори показали нам розумовий розвиток пересічного громадянина. Ще раз перечитайте текст, а потім коментуйте, якщо розуму вистачить.
показати весь коментар
28.12.2023 13:14 Відповісти
Цей пэтріот ані секунды не був в армії.Школа,коледж,карьера аналітика.Починайте з себе(40 рочкив пацану) і люди за вами підтягнуться.От і вся проблема - вони знають тільки,як іншим бути.
показати весь коментар
28.12.2023 15:54 Відповісти
Автор статті в дзеркало дивився? Вочевидь що ні. Бо сам є яскравим прикладом ухилянта від мобілізації. Авжеж, є що втрачати, Дрвгон Кепітал різноманітні, банківські інвестиції....А тим сіроманцям буде локшину вішати про обов'язок вмерти за таких як він ,,бізнесменів,,
показати весь коментар
28.12.2023 14:40 Відповісти
Я так зрозумів влада зараз доведе суспільство до кипіння потім коли все буде на межі вибуху запропонують домовлятися, бо війна триває з 2014 року тобто вже 10 років,це тривала виснажлива війна. Можна натиснути на москву це якщо будуть далекобійні ракети якими можна нищити інфраструктуру ворога щоб він немав можливостей транспортувати напродаж нафту яка приносить їм щодня 4 млрд..Тільки дефіцит пального та грошей змусить агресора згортати військові дії,а втрати живої сили немають вирішального значення для них.
показати весь коментар
28.12.2023 16:42 Відповісти
то з чого живе рф ,війна коштує дорого ?
показати весь коментар
28.12.2023 17:58 Відповісти
ви незрозуміли,гроші це ще не все,пошкодження інфраструктури завадить накопичувати ворогу пальне для військової техніки.
показати весь коментар
28.12.2023 21:41 Відповісти
Нагадує анекдот:
- Скажіть чесно, ви крадете?
- Так, а що?
- А якщо дізнаються?
- От ви дізнались, і що?

Після 2 років повномасштабної війни, невже не очевидно здатність війни «все ставити по місцях»? Ставити мають люди, причому ті що знаходяться в тилу. Інших варіантів немає.
показати весь коментар
29.12.2023 01:06 Відповісти
Так точно. Максимум - це з кимось випити пиво раз на три місяці, якщо зустрівся з колишнім товаришем по службі, та згадати. Причому згадати якісь кумедні моменти, війну всі нормальні люди намагаються видалити з голови...
показати весь коментар
28.12.2023 23:23 Відповісти
У такому разі просто відвідати футбольний матч Динамо Київ або Полісся Житомир (хоча зараз проблематично напряму) і можна накидати з однодумцями на всі сто
показати весь коментар
29.12.2023 00:32 Відповісти
А дело даже и не в страхе. Как говорит поговорка "сперва ты работаешь на репутацию, потом репутация на тебя".
Страна Украина работала, работала, и наконец наработала. Ни много ни мало на собственную недоговороспособность - как наружу, так и вовнутрь. А чего мелочиться-то?
И коссплеить СССР "родинамать опасносте" не поможет. Служить можно тому, кто/что способно адекватно взятые на себя обязанности исполнять. Служить тому, что неспособно, нельзя. Вот вообще нельзя, в принципе. Это как табурету служить или корове. Их можно хоть обвешать конституциями, законами и подзаконными актами, это не поможет никак. Вокруг них можно будет ходить строевым шагом, секретного доктора философии ваять - вот все что угодно делать - а служить не выйдет.
Можно защищать себя. Семью. Побратима из соседнего окопа.
Табурет защищать бесмысленно. Он не эволюционировал даже до деревянного Пиноккио. На него становятся стишок зачитать, избраться и забыть про обещания, денег срубить. Хоть обвешайтесь законами - Микола не для процветания табурета идет в полицию, таможню, Раду и моноэфир. Я, ты, он, она - знают это, и от этого знания не избавиться.
показати весь коментар
28.12.2023 12:55 Відповісти
Пане Фурса, кидайте свої інвестиційно-банкірські справи і стрімголов у ТЦК, а потім на "передок". Вийти з комфорту і теплої ванни - це і вас стосується (чи у вас уже не призивний вік, чи ви інвалід?).
показати весь коментар
28.12.2023 18:25 Відповісти
"Мобілізація не популярна, але потрібна для самого виживання Dragon Capital і Сергія Фурси в теплій ванні.
показати весь коментар
28.12.2023 11:30 Відповісти
Піди і скажи йому це в обличчя. Прізвище у нього відоме Кульчицький.
показати весь коментар
29.12.2023 12:08 Відповісти
В Україні 2 роки безперервна мобілізація, щомісяця когось з вулиці гребуть. Чи ухилянт Фурса її навіть непомітив.? Повернулись двоє, один з перебитим хребтом, інший на костилях. Звичайні мужики, які жили своїм небагетим життям.

Сформувались дві верстви населення - недоторканих "фурс" і безправних кріпаків які мають їх захищати від "геноциду".
показати весь коментар
28.12.2023 12:38 Відповісти
Важко Залужному бути єдиним дорослим серед усього цього шапітолію.
показати весь коментар
28.12.2023 11:29 Відповісти
Це легко перевірити давши, наприклад, такому хочуну в руки розігритий до 800°С злиток золота. Чи спрацює рефлекс?
показати весь коментар
28.12.2023 15:16 Відповісти
Це дурня, інстинкт самозбереження один з основних, його не відкинеш завдяки іншим - придбаним. Просто у вашому прикладі або людині не загрожує смерть (от прям пістолет біля скроні) або вона цього не усвідомлює через тупість/дію речовин тощо.
показати весь коментар
28.12.2023 15:33 Відповісти
Через десяток розстрілів слова "Європа" і "НАТО" можна забути назавжди. Хоча їх і так, походу, можна забути. Так шо йой, най буде
показати весь коментар
29.12.2023 05:55 Відповісти
сам такий..але довелось повоювати..з першого дня війни..й майже півтора роки потім..нічого призвичаївся..й ви теж призвичаїтесь..)))
показати весь коментар
29.12.2023 00:22 Відповісти
нуу..нескажіть..як що е справа що об"еднуе..тобто завжди можна знайти кому накидать по голові..)))
показати весь коментар
29.12.2023 00:25 Відповісти
Цей військовий дав вичерпні відповіді на всі питанні щодо...
Борг громадянина: Монолог Військового про мобілізацію!

https://www.youtube.com/watch?v=hNR5qrCkwiQ
показати весь коментар
28.12.2023 17:23 Відповісти
проблема не у страху.
проблема в тому, що за 2 роки війни, влада повністю вбила мотивацію громадян.
постійні скандали, розкрадання, несправедливість. Коли одні гуляють на повну, і їм нічого, а інші на бусик евакуаційний зібрати не можуть.
не проблема в громадянах. і початок 22го року це показав.
Проблема - в абсолютній профнепридатності всіх гілок влади, які так і не почали жити війною. от і все
показати весь коментар
28.12.2023 13:14 Відповісти
Повністю підтримую думку автора. Я трохи раніше це сформулював ось так:

Зепідри думали, що їм вдасться пропитляти і виграти війну з високими рейтингами на ентузіазмі патріотів, на забезпеченні армії - волонтерами, і на фінансовій і військовій допомозі Заходу, тому пустили війну на самотьок. Однак через 20 місяців виявилося, що патріоти вже закінчилися, у волонтерів немає стільки дронів, а Захід вже майже посилає нахєр коли просять у нього снаряди і бабло, при цьому корупція у країні просто зашкалює знищуючи економіку. А тепер коли пройопано 2 роки, треба проводити дуже болючу мобілізацію, треба мати свої мільйони дронів і снарядів, треба мати працюючу економіку яка забезпечить армію... І де це все брати аби не ******** рейтинги?! Хз. Хіба що Залужного чи Порошенко зробити винними?!
показати весь коментар
29.12.2023 08:48 Відповісти
Фурси зароблять собі майно з нуля у будь якій західній країні - їхні знання і навички цьому допоможуть. Тому не треба думати, що вони трясуться за свої хати на Оболоні.
показати весь коментар
29.12.2023 08:57 Відповісти
Ваня, а ти де служиш?
показати весь коментар
29.12.2023 08:58 Відповісти
Це не військовий а ряжений клоун. У нього в коментарях суцільні кацапські боти
показати весь коментар
29.12.2023 09:02 Відповісти
Дурню, ви у Великій Британії теж не в крижаній воді.

Тому, свине, хто б хто, але на ваше це діло тут патякати!
показати весь коментар
28.12.2023 16:18 Відповісти
правда в тому, що пересічному українцю не варто помирати за те, яке призвище в президента: зеленський чи медведчук - обоє гівно і різниці між ними немає.
а от Фурсам і всім "елітам" треба захищити своє майно, бо русня в них його відбере. Але на фронт ідуть не фурси, а прості українці.
показати весь коментар
28.12.2023 16:02 Відповісти
ні, це не правда, не буду поснювати чому ні.
показати весь коментар
29.12.2023 11:41 Відповісти
Все вірно, ухилянт. Тількі чеській

Тому однозначно одобрюю негативне відношення суспільства до мене. Так і має бути. І не лізу у публічну політичну сферу, або блогерьску, або "військово аналітичну".

В політиці потрібні ті хто державники, а не ті хто поіхав, або тікі язиком с Фортеці Киів віщає.

Я просто в Маріуполі получив свою "порцію війни", і не витримав психологічно. Це страшно, то зараз грошима намагаюсь хоч якось компенсувати, та допомогаю близьким хто воює.

А про націоналістів, наприклад Білецькій, ну він же побудував 3 штурмову, зміг налагодити процеси. Чого б таких не продвигати, той же Редіс - велика йому шана, показав себе в Маріуполі дуже потужно. Стерненко, наприклад, теж і словом і ділом допомагає, не роздуває "перемогу", але і до "зради" не опускається. Луценко, наприклад, теж як ніяк, а показав себе. Барна, покійний, теж ділом доказав своі слова. Бутусов теж старається, і інших закликає робити діло.

А Фурса, що зробив для перемоги? В цій статті я тількі скиглення бачу, де кроки як зробити ситуацію краще?
показати весь коментар
28.12.2023 15:53 Відповісти
Нічого не піздно, армія витримає, суспільство і держава теж.

Порох, навідміну від Фурси, не тікі язиком пи*дить. То якщо поважаєте пороха, робіть приклад, купляйте дрони та РЄБ.
показати весь коментар
28.12.2023 19:32 Відповісти
такий бред і закиди до Редіса, можна тількі ігнорувати. Написав як памятку для тих хто прочитає
показати весь коментар
28.12.2023 23:34 Відповісти
Та біцко то троль, ігнорь його, в нього і Редіс ухилянт.
показати весь коментар
28.12.2023 23:36 Відповісти
💯так! І вся проблема в одному крихіткі 🤢🤡 Цахесі , 4*УХІЛЯНТІ , якого ……73% …🐏🐑🦠»комікадзе» ОБРАЛИ ,ПІД ЧАС ВІЙНИ , ВЕРХОВНИМ ГОЛОВОКОМАНДУВАЧЕМ ‼️НАД БОЙОВИМИ ГЕНЕРАЛАМИ! 🤢мірзенна гидота дозволяла бити ( пана Полторока) принижувати, переслідувати ( генерала Марченко, генерала Павловського,генерала Кривоноса , ) полковника Червінського незаконно утримувати за ґратами ……
показати весь коментар
28.12.2023 10:43 Відповісти
Пододоляцкое 🦠🤖, вам» какая разніца» ? Сама ПОКАЖИ ПРИКЛАД , шурма , смірнов , синка Данілова , подоляк Гей , Дерьмак Гей , там всі збоченці і наркомани
показати весь коментар
28.12.2023 10:48 Відповісти
Ти і є ухилянт в Польщі Де , твій націоналіст ТЯГНИБОК (ФСБшна консерва ) ? Ви вже проявили себе верхівка - Махницький , белюк …… обдурили нормальних патріотів «свободівцев»
показати весь коментар
28.12.2023 12:51 Відповісти
Тогда , когда начался ковид , ЗЕУБЛЮДКИ ОБАЛДЕЛИ ОТ ДЕНЕГ ЕС и начали моментально ВОРОВАТЬ ,( придумав « велике КРАДИВНИЦТВО») вы уже забыли министра Степанова, которого Ермак &зе крышевали до последнего, как недавно Резникова !ЗАХВАТИВ , С ПОМОЩЬЮ 1+1 КАЛАМОЯ ,ВЛАСТЬ , Зеленский сколотил ОПг» троянский конь» и начал :» присоединение к паРаше» ОБЩАЯ КАРТИНА ВСЕХ ЕГО ЗЛОДЕЯНИЙ ………… назначение 100% кротов , отводы и разминирования, полёт в Оман по продаже « коридора»и Киева , Харькова ……… САБОТАЖ ПОДГОТОВКИ К полномасштабной войне
показати весь коментар
28.12.2023 19:41 Відповісти
Пане Віктор , вони не тупоголові, а хітрозроблені , для них Україна , як дойна корова , ЗЕПЕРЕВЕРТЕНЬ все своє життя оббріхував українців і їх героїв:» сіньер Голодомор» ,» Термос», …»********** палочки ………… «порноакторка» ПРОБЛЕМА В зеленському, тому , що саме він призначає ермака і не звільняє , кришує зрадників ( Баканов, портнов …
показати весь коментар
28.12.2023 19:47 Відповісти
Шановні не рвіть собі серце, війна все поставить на місце і здує піну з цієї каші, що вже доварюється , видно час ще не прийшов!
показати весь коментар
28.12.2023 18:52 Відповісти
Ваші пісні чули. Могли б Ви зникнути?!
показати весь коментар
28.12.2023 13:18 Відповісти
Як вже тупо замахали ті всі *******. Є шлях вирішення тої чи іншої проблеми, виклику тощо ? Немає- сиди, донать і не гавкай. Є - організовуй і вирішуй в законних ,нажаль, межах.
показати весь коментар
28.12.2023 15:58 Відповісти
Воно б не було так лячно за долю країни та за долю кожного з нас, якби серед дорослих був президент-верховний головнокомандуючий. Але ж, напревеликий ЖАХ для долі воюючої країни саме він до вищої ліги "дорослих" так і не дорос. Іншого й не могло бути, бо його привели до влади такі самі "недорослі", здитинілі дяді та тьоті, безвідповідальні, з примітивним світоглядом, яким не цікаво все, що складніше за квартальне шоу, а все що нєпрікольно то для них вороже та нецікаве. Офіс простих рішень завів країну в глухий кут і проблема в тому, що з того кута вивести країну поки що можливо, але дорослі не мають повноважень щоб мати важілі для впливу на ситуацію, а здитинілий офісний "садочок" ніколи не допустить дорослих керувати своїми "ігрушкамі", бо офісним "діточкам", на чолі з "найвеличнішим дитинчам", і надалі хочеться бикувати, красти та узурпувати владу і при цьому ні за що не відповідати, поки дорослих немає вдома.
показати весь коментар
28.12.2023 14:43 Відповісти
Він же про зовсім інше пише!
показати весь коментар
28.12.2023 11:10 Відповісти
коли б Зеленський міг сратегічно мислити, то війни взагалі не було треба було не базікати а два роки рити окопи транщеїї мінні поля, а так усі були на шашликах
показати весь коментар
29.12.2023 10:22 Відповісти
Редіс - то той , який здав своїх підлеглих у полон а сам....? Стерненко білецький((((
показати весь коментар
28.12.2023 19:49 Відповісти
Білецький , на такому ж фронті, як і тягнибок з стерненком...
показати весь коментар
28.12.2023 19:50 Відповісти
Та да, просто непосильна ноша, виконувати звбаганки зєрьмачька! Але, посада зобов,язує)))
показати весь коментар
28.12.2023 19:51 Відповісти
Всі, перелічені вами- від попА до академіка , в захваті від буби, і його подачок! Нема у нас еліти! Є - вибрані і жеброта
показати весь коментар
28.12.2023 19:54 Відповісти
Роззуйте очі...
показати весь коментар
28.12.2023 21:10 Відповісти
Мені хотілося б взнати хто в нас еліта? За ким повинні йти прості безлошадні сопливі та сцикливі вкраїнчики. ЖОПа *********** в нас *еліта*, може Рада, "опозиція"?
Хто поведе стадо ненавчених селян та електриків з вилами в бій?
показати весь коментар
28.12.2023 14:01 Відповісти
Ніт. Я голосував за Порошенка. І так, думаю що разом зі мною повинні захищати свої статки і банкіри, і підприємці, і як не дивно, вся зелена ******** яка голосувала за Осла, яка зараз *успішні люди*
показати весь коментар
28.12.2023 17:50 Відповісти
Бува таке, шо тренер переоцінює здібності спортсмена чи його поточний психологічно-моральний стан. За тренувальною програмою мав би бути прогрес, а його немає. От в таких випадках проявляється дар вчителя. Або не проявляється. Хороший тренер зробить паузу в тренувальному процесі (навіть якщо це призведе до певної зупинки прогресу перед змаганнями) або спробує з'ясувати психологічну причину, а поганий почне ламати спортсмена через коліно. Наслідок - травма (завжди). Спортсмен вибуває з ладу ще до змагань (або під час) на досить тривалий (до двох років) період. Тобто, іноді буває більш доречним пропустити одне змагання та зафіксувати результат, ніж втратити спортсмена на тривалий час, а іноді назавжди, заради власних амбіцій.
показати весь коментар
28.12.2023 15:35 Відповісти
При владі у нас тупоголові типу Зеленського, Арахамії, Безуглої та відверті вороги типу Єрмака, Татарова, Гетьманцева та ін. От і маємо таку ідіотську ситуацію в країні...
показати весь коментар
28.12.2023 13:25 Відповісти
Опять двадцать пять!
Опять про Лидера !
Про Черчилля?
Украинский черчилль - ЧЕТЫРЕЖДЫ УХИЛЯНТ
Он не имеет даже морального права
Требовать от народа то, на что сам не способен
Трус не может призывать людей на сражение
И пока ТРУС и УХИЛЯНТ в кресле президента
Победы нам не видать
Общество должно сказать президенту
Уйди!!!!
Ваши полномочия , ПАН ПРЕЗИДЕНТ
Скоро заканчиваются
Уйдите по-хорошему
Чтобы не пришлось уходить по - плохому....
показати весь коментар
28.12.2023 12:43 Відповісти
В любом обществе есть то,что называется элитой
Если украинская элита - Военные
Ученые
Писатели
Экономисты
Юристы
Банкиры
Прокуроры
Выступят вместе и потребуют от президента уйти в отставку
Он уйдет
Янукович не просто ушёл
Он бежал
И к этому его подтолкнул не только Майдан
Его убедили украинские элиты
Он понял,что они его больше не поддерживают
показати весь коментар
28.12.2023 13:00 Відповісти
Власть начала жить войной
Война кормит власть
Когда еще власти давали такие огромные деньги ?
Которые во время войны общество практически не контролирует
показати весь коментар
28.12.2023 13:21 Відповісти
Вы про Стефанчука?
Вы меня рассмешили
Этот толстячок передаст власть в руки военных
Через минуту
Он как ничего не решал, так и не будет
Он Фукс
показати весь коментар
28.12.2023 14:15 Відповісти
Стесняюсь спросить
Президент читать умеет ?
Он последнюю книгу ,судя по его кругозору
Прочитал в школе
А сегодня он читает немного по бумажке
А в основном - с суфлера
А вот Цензор президент не читает точно
Президент зеленский Цензор и Бутусова НЕНАВИДИТ
показати весь коментар
28.12.2023 15:11 Відповісти
Это не так
Вспомните - в 2014 страна узнала прекрасных людей
Вот их имена навскидку
Татьяна Черновол
Татьяна Козаченко
Олена Зеркаль
Вспомните - как приехали грузины
И помогали создать Национальную полицию
Прекрасных людей ,которые начали в то время реформы
Было много
Сотни
А заодно вспомните - какой мразью был Зеленский
Не надо всех подряд обливать грязью
Старайтесь быть справедливым
К людям ,которые ,в отличие от нас с вами
Не сидели на диванах
А пахали
И получили взамен
Черную неблагодарность
Увы, украинцы вспоминают про хорошее
Лишь у края пропасти..
показати весь коментар
28.12.2023 20:21 Відповісти
Вы ошибаетесь
Начнем с того,что
Украинская Церковь - отделена от государства
Среди академиков большинство не просто не поддерживают политику Зеленского
Они почти презирают человека
Случайно оказавшегося в кресле президента
Президента поддерживают его давние поклонники
Я не хочу называть этих людей быдлом
Но именно это грубое слово
Точнее передает уровень самого зеленского
И тех,кто сделал его президентом
Быдло может дорваться до власти
Но ненадолго
Потому что быдло неминуемо ведет к краху
показати весь коментар
28.12.2023 20:35 Відповісти
Мекает он по очень простой причине
Он страшно заикается
Чтобы этого не было заметно
Он придумал такой способ - мекание .....
показати весь коментар
29.12.2023 13:04 Відповісти
Треба ставити питання не про ухилянтів, а про те, чи може далі існувати Українська держава в тому вигляді, в якому вона зараз є, побудованою на на@бі своїх же громадян. Будемо вважати, що Путін прийшов і її вбив. Якби не західна зброя і допомога, то смерть України наступила би не через три дні, так через три місяці. Божано це розуміти.
А що стосується ухилянтів, то Сунь Цзи - типовий ухилянт, і Віщий Олег, який на відміну від Путіна захопив Київ "за три дні" - теж ухилянт. А що українська влада зробила з 2019-го по 2021-й рік, щоб ухилитися від падіння на Україну Системи РФ? Ми отримали такий же результат, як і під час авіакатастрофи у Скниліві. У Скниліві - під час шоу, а тут - за правління щоуменів.
показати весь коментар
28.12.2023 12:49 Відповісти
Все правильно. Тому Наполеон під час італійського походу схопив прапор І побіг штурмувати міст, а за ним - і вся французська армія. А тут вся Україна обвішана плакатами, які закликають йти у штурмові бригади, а на цих плакатах - жодної пики з представників зе-команда. До того ж, враховуючи кількість мобілізаційного ресурсу в Україні і Росії, щось активно штурмувати - дуже погана ідея.
показати весь коментар
28.12.2023 13:05 Відповісти
Народ на відміни від держави не є політичною системою, що вибудовується шляхом прийняття законів та інших нормативних актів. Що стосується Бєні, ЗЕ та інших, то вони - така ж складова Програми, як Ющенко, Тимошенко, Янукович, Ярош чи Порошенко
показати весь коментар
29.12.2023 03:09 Відповісти
Ніяких колективів не буде. Після війни у нас всі розбіглися по домівках, по роботах по своїх областях тощо. У кожного своє життя
показати весь коментар
28.12.2023 22:53 Відповісти
Ніякого вибуху не буде, бо ті, хто його здатен створити - вже на фронті або загинули. Ситуацію могло-б виправити тимчасове повернення смертної кари але тільки ухилятам-чиновникам та членам їх сімей. Звичайним громадянам вистачило-б адміністративної відповідальності. Це було-б справедливо . І через десяток розстрілів всі зрозуміли-б, що йде війна за виживання нації і нічого іншого.
показати весь коментар
28.12.2023 16:32 Відповісти
Хлопець все вiрно та честно розповiв! Жаль мало таких, навiть в ЗСУ. Наслiдки знищення найкращих на протязi столiть.
показати весь коментар
29.12.2023 19:09 Відповісти
Тільки чогось саме більше призивають йти на фронт ті, кому не грозить похід у воєнкомат. Поробили собі броню і тепер розповідають які українці уклоністи.
показати весь коментар
28.12.2023 13:49 Відповісти
З ухилянта нічого іншого , як ухилянта-політика нічого іншого вийти не могло.

Просто голобородьковатний виборець цього не знав , бо не міг знати , т.як не було чим думати.
показати весь коментар
28.12.2023 14:09 Відповісти
"Он последнюю книгу ,судя по его кругозору прочитал в школе "- помиляєтесь , якби він в школі книги читав , то не було б цього мекання -бекання , коли спілкується без бумажки .
показати весь коментар
29.12.2023 12:56 Відповісти
Маячня. Я все життя "lone wolf", не маю друзів окрім двох кумів, і не мав їх у дитинстві, ніколи не грав у футбол, не їздив на рибалку чи полювання, моє життя це родина, віртуал та індивідуальні хоббі. Якесь там "чоловіче братерство", "а що пацани скажуть" та ін., для мене пусті слова.
показати весь коментар
28.12.2023 12:08 Відповісти
Поняття "колектив" для мене завжди було синонимом слова "стадо", а виконувати чиїсь накази то зовсім якийсь зашквар. Мене через це вигнали зі школи, потім з першої роботи, а далі вже я прогинав начальників під себе, поки не почав працювати сам на себе.
показати весь коментар
28.12.2023 12:11 Відповісти
Від мене до спорту, як від корови до балету, я думал це вже було зрозуміло.
показати весь коментар
28.12.2023 13:10 Відповісти
З першого дня, значить доброволець.
Я ж не збирався нікуда ні тоді, ні тим паче зараз.
показати весь коментар
29.12.2023 10:01 Відповісти
Тягнибок- це троянський кінь в українському націоналізмі. Це ніякий не агент ФСБ, а чисто єврейський проект. Згадайте тільки, ким фінансувався Тягнибок. І українські націоналісти ще довго будуть чухати потилицю від збитків моральних і матеріальних, яких заподіяв цей провокатор українському народу і, зокрема, українському націоналізму. Так само як і інші провокатори Корчинський і Карась. Війна на Сході , як лакмусовий папірець, показала, хто є хто. Якщо Білецький на фронті, то ці провокатори відсиджуються в тилу і допомагають Пуйлу утилізувати найсвідоміший прошарок українського народу.
показати весь коментар
28.12.2023 19:19 Відповісти
- Томас Карлейль британский писатель, публицист, историк и философ 1795-1881: "Революцию замышляют романтики, осуществляют фанатики, а плодами её пользуются мерзавцы". - це цитата.
Вспомним, кто в 2013-14 годах в Украине были романтиками, кто фанатиками (хто не скаче- той москаль), а хто пришёл к власти- мерзавцы. В автора этого коммента, как в пианиста в салуне на Диком Западе, просьба не стрелять. Все претензии к Томасу Карлейлю.
показати весь коментар
28.12.2023 19:33 Відповісти
Вмієш ти, Таммузовський, перевернути все з голови на ноги. Винна не українська держава, а український народ і першу чергу українська еліта, що дозволила всяким пройдохам, типу Бєні Бородача, негідникам захопити владу в державі.
показати весь коментар
28.12.2023 19:38 Відповісти
Білецький- полковник ЗСУ, командир 3-ї штурмової бригади. Якими бригадами командують на фронті Тягнибок, Корчинський, Карась?
показати весь коментар
28.12.2023 23:05 Відповісти
Залужний веде свою політику по лезу бритви: з одного боку Боневтік з Дєрьмаком, з другого американські генерали зі своїми інтересами і при цьому перед ним стоїть задача не допустити фатальних втрат ЗСУ. Так і маневрує між цими Сциллами і Харібдами. Залужному дорікають про невдалий наступ. Але, насправді, Залужний саботував наступ, кинувши в бій тільки одну бригаду і довів американським генералам, що їх тактика в цій війні не працює. Залужний поступив, як Уінстон Черчіль в 1942 році. По наказу Черчіля англійський загін спецпризначення разом з канадськими підроздулами зробили рейд в **** (Бельгія). Але були вщент розбиті. Це дало можливість Черчілю стверджувати Сталіну, що союзники не готові до відкриття Другого фронту в 1942 році. Таким чином політика вмішалася в військові справи.
показати весь коментар
28.12.2023 23:14 Відповісти
Уточнення: **** знаходиться в Нормандії ( Франція).
показати весь коментар
29.12.2023 01:34 Відповісти
я щось дивлюсь,стільки розмовляючих голов під Новий рік повилазило. Якісь дирехтора,іксперди,банхіри,хто завгодно. А військових на сторінці новин раз-два,і Залужний...
показати весь коментар
01.01.2024 14:23 Відповісти
а куди Фурса взагалі інвестує,щось не бачу я реклам з кожної праски "давайте свої проекти,я вам дам гроші".
показати весь коментар
01.01.2024 14:24 Відповісти
Просто договір між державою і народом зруйновано. Держава (під нею маємо на увазі нинішню владу) два роки війни лише крала і брехала, безсоромно, народові. Тепер, зі свого боку, народ посилає державу з мобілізацією, бо гинути в м'ясних штурмах без ******** техніки і озброєння бажаючих мало. Держава намагається прогнути народ через коліно диктаторськими законами, скопійованими в паРаші. Але тут - не кацапи. Може статися такий вибух, що і владу знесе і державу поховає.
А Зеленський і його Ко хай пишуть нову книгу: "Як за два роки просрати і народ, і державу".
показати весь коментар
28.12.2023 13:33 Відповісти
Фурса на диво написав так як є.
Заперечення в студію.
Нема?
Тоді заткніть пельку.
показати весь коментар
28.12.2023 12:49 Відповісти
Фурса написав про відповідальність лідерів. А ти про що? Захищаєш лідерів від відповідальності? І тому нападаєш на Фурсу? Зрозуміло. Вова, ми тебе викрили
показати весь коментар
28.12.2023 12:54 Відповісти
Сторінка 1 з 2