4919 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

"Держава робить все, щоб мінометні міни в Україні не вироблялись"

"Мене звати Січкар Іван Володимирович 1984 р.н.

Передивився ваш ефір на Бутусов Плюс про відсутність масового виробництва мінометних мін. Ось на фото мінометні міни, які я особисто точив та прораховував виробництво. Але, враховуючи корупцію і паперовий піздець + ризики що по мені завтра прилетить, бо ти свої адреси реальні не сховаєш, ми свідомо вирішили в це гівно не лізти. Собівартість міни при виробництві в Україні 75…100$ максимум, там все примітивне і тупе робиться на колінці. Може навіть 60$ якщо все для цього робиться.

Цензор.НЕТ Изображение

Там технологія тупа і проста, розрахована на те, що коли не залишилось мужчин і хлопців, бо пішли на війну, а є тільки діти та жінки, то вони візьмуть креслення і все зроблять, бо все просто і робиться на колінці.

Я цю тему дослідив, особисто перевірив, я в металообробці років 10, створив міжнародно відому оптичну компанію (Ironglass LLC)

Я відповідально заявляю що держава зробила все, щоб в Україні міни не вироблялись.

У 2022-23 роках я воював у 58-й мотопіхотній бригаді і розумію, що таке відсутність будь-яких боєприпасів, і яку важку ціну платить наша піхота через цей дефіцит. Замість того, щоб збільшувати кількість людей з автоматами в окопі, краще збільшити кількість мін, якими можна вбивати ворожу піхоту в їхніх окопах та тим самим рятувати життя наших людей.

Те, що міни не виробляються і не замовляються у достатніх кількостях для армії - це проблема виключно безвідповідальності високопосадовців, бо масово виробляти міни десятками тисяч на місяць Україна спроможна.

Щоб міни вироблялись масово, треба в суспільстві підіймати теми, які влада має вирішити.

Наприклад:

- кредитування промисловості (під обладнання). Його реально нема. Держава потребує потужної промисловості, але кредитує в основному аграріїв (програма 5-7-9)

- відсутність страхування військових ризиків для обладнання (унеможливлює лізинг)

- металообробне обладнання в Україні коштує (ціна в Европі/США/Японії) + 20% + 15%. За рахунок мита ти НДС.

То пробачте питання, а на чому нам виробляти те що потрібно МО? За які кошти купувати? Як страхувати ризики?

Сподіваюсь, що створений вами розголос змусить владу діяти".

Топ коментарі
+57
Я б навіть перефразував - держава робить все, щоб в Україні ВЗАГАЛІ НІЧОГО НЕ ВИРОБЛЯЛОСЬ і це стосується будь-якого виробництва, не лише військового. Бо будь-який бізнес, пов"язаний з реальним виробництвом (а не перепродажем) в теперішній Україні це прокляття для того, хто насмілився йим зайнятися - від виробництва шкарпеток і до виробництва дронів-мін-снаряги тощо. Перевірки бізнесу почалися ще ДО повномасштабної війни. Одразу після припинення мараторію на перевірки малого та середнього бізнесу, який тривав 2014-2019, вже з 2019 почалися рейди та наїзди на бізнес, особливо на тих, хто займається виробництвом, бо тебе може перевіряти і податкова і охорона праці і пожежники і метрологія і санепідемсятанція (якщо продукція дотична до контакту з продуктами харчування чи з медициною) і державна екологічна інспекція і ще купа інших голодних трутнів, які в своєму житті навіть будки собачої не збудували, бо вміють лише контролювати, штрафувати та забороняти. Для прикладу березень 2020 року. Виробниче підприємство, 47 робітників, спеціалізація металообробка, невеличкий механічний цех. На підприємство призначається ВОДНОЧАС ПЕРЕВІРКА ТРЬОМА КОНТРОЛЮЮЧИМИ ОРГАНАМИ (податкова, охорона праці, пожежна охорона) перевірка триває 1,5 місяця. Такого не було навіть за часів донецького бандита януковоча!!! Маленька фірма не могла нормально працювати 1,5 місяця, бо наприклад пожежна охорона та охорона праці має право закрити виробництво ВЛАСНИМ РІШЕННЯМ ДО ВИНИСЕННЯ РІШЕННЯ СУДУ - просто вішають замок на двері цеху та опломбовують, а далі судися скільки хочеш!!!! А потім ще 2 роки ми судилися за неправомірно нараховані штрафи... Зараз, незважаючи на страшну війну мало що змінилося, бо вся та йо@ань, яка при владі навіть близько не в курсі ЩО ТАКЕ ВИРОБНИЦТВО, бо окрім грати хрєном на піанінє та гендлювати власною тупою пелькою ця гнусавопика влада нічого не вміє. І такі виродки при владі нищать нашу країну зсередини не гірше ніж кацапи.
показати весь коментар
06.01.2024 19:51 Відповісти
+48
Бо країною керують обрані долбойобами:

1. Долбойоби.

2. Вороги.

3. Долбойоби-вороги.
показати весь коментар
06.01.2024 19:29 Відповісти
+30
Дякуйте ублюдкам, які в 2019 році обрали цю владу.
показати весь коментар
06.01.2024 20:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А чи можна тільки офіс військового підприємства показувати в реєстрі, а адресу виробництва ні? Це було б гарною допомогою для вітчизняних виробників зброї. Максимум тільки офіс і то керівництво могло б у ньому не сидіти зовсім реєструвати.
показати весь коментар
06.01.2024 18:54 Відповісти
Абонентської скриньки достатньо було б. Але куди ж потім маскі-шоу будуть навідуватися, якщо не будуть слухатися і відкати робити?
показати весь коментар
06.01.2024 19:14 Відповісти
У кожного злочину є Прізвище та Ім'я!Хто блокує?Авторів у студію!
показати весь коментар
07.01.2024 04:38 Відповісти
А Ви не здогадуєтесь? Той хто отримав завдання в Омані зробити усе, щоб Україна не перемогла, той хто своїми ЗЕленими рученятами добиває державні інституції, той хто перебрав майже усі владні повноваження
показати весь коментар
07.01.2024 12:07 Відповісти
Не важко здогадатись, хто все саботує - той хто відпускав вагнерівців та цемаха, хто Україну кормив асфальтом та шашликами, хто ставить на ключові посади ворогів з кацапськими паспортами, хто розкрадає Народний бюджет, наче живе останній день - це єрмачмочлєнограйна зеШобла!
показати весь коментар
07.01.2024 14:01 Відповісти
ZEПЕРЕВЕРТЕНЬ і ойго ПІДРУЧНІ , а інакше , маріонетки -ЗРАДНИКИ сиділи - би в СІЗО !
Але в країні АБСУРДУ , навпаки - сидить Герой полковник Роман Червінський , переслідуються патріоти - генерал Марченко , Тетяна Чорновол, Сергій Кривонос ……… Мразота Баканов під дахом боневтіка , Ермак зовсім берега поплутаВ ,УЗУРПУВАВШИ СВОБОДУ СЛОВА ХАРЬКАЄ В ОБЛИЧЧА СОЮЗНИКІВ ! ЧОМУ МОВЧАТЬ АДЕКВАТНІ , як сурки по норах ???
показати весь коментар
07.01.2024 15:10 Відповісти
Невеселі перспективи на горизонті,бо якщо міни ми не здатні виробляти,то що вже казати про ракети????
показати весь коментар
07.01.2024 07:09 Відповісти
Нема такого поняття- держава не виробляє, або не хоче, це з совкових часів, щоб не було винних, треба було на всіх перекласти відповідальність. У всіх діях є конкретні прізвища, та посади. Чинуші дуже лякаються, якщо десь звучать їх ПІБи, тому що розуміють, що не завжди вони будуть імєть народ, що буде час, коли і їх отимеют, всі разом. Тому треба конкретні прізвища та посади.
показати весь коментар
07.01.2024 21:45 Відповісти
Бо країною керують обрані долбойобами:

1. Долбойоби.

2. Вороги.

3. Долбойоби-вороги.
показати весь коментар
06.01.2024 19:29 Відповісти
Забув злодіїв, але це, по суті, ВОРОГИ...
показати весь коментар
08.01.2024 10:31 Відповісти
А для чого державі міни якщо можна мобіків нагнати)))))
показати весь коментар
06.01.2024 19:44 Відповісти
Знову "на мобілізації" сидиш ?
показати весь коментар
07.01.2024 17:57 Відповісти
Так , скучно без вас - нема достойних опонентів)))
показати весь коментар
07.01.2024 18:26 Відповісти
Я б навіть перефразував - держава робить все, щоб в Україні ВЗАГАЛІ НІЧОГО НЕ ВИРОБЛЯЛОСЬ і це стосується будь-якого виробництва, не лише військового. Бо будь-який бізнес, пов"язаний з реальним виробництвом (а не перепродажем) в теперішній Україні це прокляття для того, хто насмілився йим зайнятися - від виробництва шкарпеток і до виробництва дронів-мін-снаряги тощо. Перевірки бізнесу почалися ще ДО повномасштабної війни. Одразу після припинення мараторію на перевірки малого та середнього бізнесу, який тривав 2014-2019, вже з 2019 почалися рейди та наїзди на бізнес, особливо на тих, хто займається виробництвом, бо тебе може перевіряти і податкова і охорона праці і пожежники і метрологія і санепідемсятанція (якщо продукція дотична до контакту з продуктами харчування чи з медициною) і державна екологічна інспекція і ще купа інших голодних трутнів, які в своєму житті навіть будки собачої не збудували, бо вміють лише контролювати, штрафувати та забороняти. Для прикладу березень 2020 року. Виробниче підприємство, 47 робітників, спеціалізація металообробка, невеличкий механічний цех. На підприємство призначається ВОДНОЧАС ПЕРЕВІРКА ТРЬОМА КОНТРОЛЮЮЧИМИ ОРГАНАМИ (податкова, охорона праці, пожежна охорона) перевірка триває 1,5 місяця. Такого не було навіть за часів донецького бандита януковоча!!! Маленька фірма не могла нормально працювати 1,5 місяця, бо наприклад пожежна охорона та охорона праці має право закрити виробництво ВЛАСНИМ РІШЕННЯМ ДО ВИНИСЕННЯ РІШЕННЯ СУДУ - просто вішають замок на двері цеху та опломбовують, а далі судися скільки хочеш!!!! А потім ще 2 роки ми судилися за неправомірно нараховані штрафи... Зараз, незважаючи на страшну війну мало що змінилося, бо вся та йо@ань, яка при владі навіть близько не в курсі ЩО ТАКЕ ВИРОБНИЦТВО, бо окрім грати хрєном на піанінє та гендлювати власною тупою пелькою ця гнусавопика влада нічого не вміє. І такі виродки при владі нищать нашу країну зсередини не гірше ніж кацапи.
показати весь коментар
06.01.2024 19:51 Відповісти
То цю владу вибрав "мудрий нарід",якого більне ніж розумних.патріотичних,та відповідальних. Наші гниди ******* "паржать.попить"
показати весь коментар
07.01.2024 01:38 Відповісти
а стріляти цю перевіряючу ******* не пробували?
показати весь коментар
07.01.2024 14:45 Відповісти
На продуктовому секторі таке ж саме відбувається, а щє тупо 20% постійно місяцями висить на заблокованих податкових.Після лютого 22го якось притихли, а от з осені почали як не в себе, якщо до цього блокувалось не все, а частково, то зараз як каток - все підряд.Купа часу на розблокування вилітає просто внікуди, постійни переговори з контрагентами на цю тему,і купа грошей у вигляді недоплати до розблокування висять не працюють.
показати весь коментар
08.01.2024 11:15 Відповісти
Де професійні розвідники, правоохоронці, які б ефективно виявляли та знешкоджували фсбешну мережу агентів, мародерів у владі?
Чи був лише один. І того - кинули за грати
показати весь коментар
06.01.2024 20:02 Відповісти
Служу зараз в Силах оборони, знаю ситуацію з середини, повірте ті "професійні розвідники" "правоохоронці" можуть лише ефективно організовувати злочині схеми і покривати мародерів при владі.
показати весь коментар
06.01.2024 21:30 Відповісти
Так. Авгієві стайні потрібно очистити. В своїй хаті своя й правда, і сила, і воля!
показати весь коментар
06.01.2024 22:24 Відповісти
Їх чистити потрібно було ще вчора. При наячності у влади каральних органів в умовах військового стану суспільство не в змозі заставити дану владу піти. Єдині, хто ще може зробити то ЗСУ. Але після того, що витворяє ФСБ з Романом Червінським і реакцію на це генералітету у мене виникли сумніви, а чи є у нас свої піночети?
показати весь коментар
07.01.2024 08:00 Відповісти
Держара робить все , щоб держави Україна не було!А Українців було якнайменше! Чому б це?
показати весь коментар
06.01.2024 20:03 Відповісти
Тому що на виборах 2019 переміг антимайдан.
Згідно демократичних процедур і з розгромним рахунком.
Те що залишиться від України - зробить висновки ?
показати весь коментар
07.01.2024 07:15 Відповісти
Не Держава, дятел, а влада. Ти різницю довбень розумієш?.
показати весь коментар
07.01.2024 08:02 Відповісти
Рота закрий , державу давно привласнили злодії , тому держава !І кого б не обирали,все зроблено для того щоб злочинна система не мінялась! Ні одна влада не була українською , кожна дбала тільки про себе!
показати весь коментар
07.01.2024 09:37 Відповісти
сам закрий
показати весь коментар
07.01.2024 11:42 Відповісти
Це ти кому?
показати весь коментар
07.01.2024 13:38 Відповісти
Це він тобі, горбатий конь
показати весь коментар
07.01.2024 14:47 Відповісти
сам довбень
показати весь коментар
07.01.2024 11:40 Відповісти
Дякуйте ублюдкам, які в 2019 році обрали цю владу.
показати весь коментар
06.01.2024 20:10 Відповісти
На перший і другий... і сто п'ятий погляд зеєрмаківська влада з режиму "зрада-зрада" перейшла у режим "саботаж-зрада".
показати весь коментар
06.01.2024 20:45 Відповісти
Я дістали вcі ці зрадники... По кожному рішенню треба буде проводити ретельну перевірку і розслідування по закінченню війни.. За всім цим стоять смерті наших героїв... Відповідальність має бути невідворотньою!
показати весь коментар
06.01.2024 20:48 Відповісти
Це ще добре, що щось виробляється, бо за спецоперацією кремля "слуга народу" все виробництво мало бути зупинене і рашисти голими руками мали взяти Київ та й всю Україну. Тому і везли з собою парадну форму, аби пройтися в ній по Хрещатику.
показати весь коментар
06.01.2024 21:33 Відповісти
Ну, вот предметный разговор и понимание, о чем идет речь.
А то когда на трибуну вылазит очередная медикиня и заводит песни про космические корабли, бороздящие переход на военные рейки, то....
показати весь коментар
06.01.2024 21:46 Відповісти
Вітаю,пане Іван!Я теж вважаю,що ті ,що можуть щось робити серійно для країни важливіше зараз тисяч політологів.Шкода,шо презік цього не бажає зрозуміти.
показати весь коментар
06.01.2024 22:05 Відповісти
"враховуючи корупцію і паперовий піздець "
-----
і це відбувається у той час, коли Зеленський бігає по світу у пошуку 300 мільярдів доларів заморожених кацапських активів
показати весь коментар
06.01.2024 22:07 Відповісти
міни - то ж для відбиття навали!
а кацапські гроші -то для презедента ярмака та щеневтіка
показати весь коментар
06.01.2024 22:11 Відповісти
отож
показати весь коментар
06.01.2024 22:25 Відповісти
Потрібно мільярди баксів щоб не тільки створити промисловість а і надійно захистити її.
Недавній приліт по Києву говорить про те що просто збудувати завод недостатньо, усі інвестиції вибухнуть і згорять від ворожої ракети, а ще і загинуть люди які будуть тпм працювати, серед яких і фахові спеціалісти. Потрібно захистити виробників, скільки би нам це не коштувало.
Частину проблем вирішила би децентралізація виробництва, щоб замість одного величезного заводу як роблять на россії, будувати кілька менших але більш надійно схованих та захищенних. Це обійдеться дорожче, контроль якості буде гірший, зате не дасть змогу кацапам знищити усе виробництво одним влучанням.
показати весь коментар
06.01.2024 22:11 Відповісти
Частина проблем,насправді не існує.Для виробництва мін потрібно декілька сараїв,яки на території України не так легко знайти і розбомбити.Обаднання компактне,техпроцеси легко сегментуються.Треба робити! Держава зараз повинна не заважати хочаб.
показати весь коментар
06.01.2024 22:18 Відповісти
В сарай з виробництва мін не полетить "калібр" за 1 млн долл. В цьому велика перевага сарайного виробництва у цій війні.
показати весь коментар
07.01.2024 08:47 Відповісти
Мину для гладкоствольного миномета можно сделать в классе уроков труда в любой школе. Не знаю, как сейчас, а в конце 80-х в каждой школе был простейший фрезерный станок (ДиП-200). Вот на нём можно корпус выточить (на вертикальном фрезерном станке конечно поудобнее, но и на ДИПе вполне можно). А резьбу под взрыватель метчиком нарезать.
Даже и сараев не нужно...
показати весь коментар
07.01.2024 14:06 Відповісти
В сарае станок поставить.Не в школе ж мины точить...
показати весь коментар
07.01.2024 18:13 Відповісти
Виливку треба спочатку мати, щоби було що обточувати.
показати весь коментар
08.01.2024 11:19 Відповісти
Разумеется. А что с этим проблемы? С 17 века отливают...
показати весь коментар
08.01.2024 19:45 Відповісти
Це щодо розмов про виробництво у гаражі чи школі. У 17-ому сторіччі про міномет ще не чули. До речі, мінометна міна має специфічну конфігурацію, тому обробити її всередині неможливо. Якщо буде велика різниця по товщині стінки, буде летіти хто знає куди.
показати весь коментар
08.01.2024 20:04 Відповісти
Для того, чтобы "выбрать" внутреннюю часть заготовки, и существует фрезерный станок (для внешней обработки корпуса, можно было бы обойтись и токарным). А вообще, их отливают уже пустотелыми (даже и не проковывают: нагрузка при выстреле невысока - нет надобности). Фрезой только стенки слегка ровняют. Правильность же геометрической формы (чтобы летела туда, куда надо) мине придают обработкой центрирующего утолщения (самая толстая часть минометной мины - на ней еще несколько обтюрирующих канавок есть).
В 1942 году минометные мины делали в осажденном Севастополе на рудиментарной станочной базе морского арсенала. Женщины и дети, не имеющие никакого отношения к металлообработке, делали...
Чего вы только не придумаете, чтобы нихрена не делать.
показати весь коментар
09.01.2024 08:43 Відповісти
У Севастополі, у 1942 році у ливарному цеху відливали корпуси мін, а вже потім "Женщины и дети" у штольнях доводили їх на токарних станках. А про фрезерні станки взагалі дурня - якою фрезою можна обробити внутрішню поверхню мінометної міни? Отвір для підривника чи хвостовика занадто малий. Ніхто їх не всередині не обробляє. Це якісь "розумники" додумалися робити корпуси снарядів на заводі Артема складовими на різьбі.
показати весь коментар
09.01.2024 12:43 Відповісти
показати весь коментар
12.01.2024 16:04 Відповісти
І що доказує цій малюнок? Поясню по-простому - внутрішню поверхню сфери через замалий отвір не обробити.
показати весь коментар
12.01.2024 17:12 Відповісти


показати весь коментар
13.01.2024 04:52 Відповісти
показати весь коментар
13.01.2024 04:53 Відповісти
Там нижче відео де є корпуси ******** у розрізі.
показати весь коментар
13.01.2024 11:22 Відповісти
Вчинки (в без діянні) красномовнійші за щоденні звернення.
Взагалі, схоже що майбутнє має різні напрямки для людей і можновладців - гарний приклад володіння нерухомістю за кордоном чи змога літати будь коли і де заманеться.
показати весь коментар
06.01.2024 23:24 Відповісти
Дякуйте тим мерзотникам, які обрали цю владу в 2019 році
показати весь коментар
06.01.2024 23:27 Відповісти
В твоєму розумінні, що ця влада вічна? І взагалі, що тобі, поце, спркійно не сидиться у америкосів? Намагаєшся забронювати зворотній квиток?
показати весь коментар
07.01.2024 08:05 Відповісти
Вічна ця влада, чи не вічна, але Україну переживе.
показати весь коментар
07.01.2024 18:42 Відповісти
Ну не така вже тупа там технологія. По-перше - треба відлити сам корпус міни, для чого треба мати ливарний цех в усій красі. По-друга - після відливки корпус міни повинен пройти металообробку, тобто потрібна ділянка з металообробними станками. По-третє - потрібна ділянка де будуть заливати вибухову речовину та знаряджати метальними зарядами. Потрібна ділянка де будуть виготовляти підривники. Ще й потрібна ділянка виготовлення тари. Я вже не кажу, що потрібна сама вибухова речовина та порох, та капсулі.
Але, наскільки я розумію, питання в іншому.
показати весь коментар
06.01.2024 23:42 Відповісти
Ви все ускладнюєте.Головне,що технологія невибаглива,проста.Немае свідомісті,що далі геноцид,бо ми не бажаємо боротись
показати весь коментар
07.01.2024 18:22 Відповісти
Невибаглива, проста технологія - це коли тару з дощок цвяхами. І то є нюанси - можна молотком, а можна цвяхозабивним пістолетом. А на рахунок свідомості що далі геноцид - у тих хто керує геноциду не буде, щури завжди збіжуть першими.
показати весь коментар
07.01.2024 18:38 Відповісти
Мабуть бояться що мінамьотчики з лондонської ТрО повернуться
показати весь коментар
06.01.2024 23:49 Відповісти
Це ж Зеленський, який підміняє реальність другорядним шоу - загрозу вторгнення підмінив шашликами, повноцінні і тотальні мобілізацію та спротив агрессору підмінив "засмагою в Криму цим літом", виготовлення мін і військову економіку підмінив потужними відосіками)

І хтось ще чекає від нього дорослої комунікації...
показати весь коментар
07.01.2024 00:43 Відповісти
Мені завжди не вірилось, що мінометні міни можуть бути дуже дорогі. Думаю, в статті вказані адекватні собівартості їх виробництва.

Коли чую міфи про артснаряди, які коштують "кожний по 5-100 тисяч доларів", то мене аж коробить від такої брехні... - Ні, я розумію, що є багато бажаючих відлити собі в кишені і на закордонні рахунки по 90-95% бюджетних грошей... Але якщо розглядати не вартість крадіжок, а собівартість снарядів власного виробництва, то, думаю, там теж буде майже як з мінами - хіба що трішки дорожче (але не в 50-1000 разів).
показати весь коментар
07.01.2024 03:48 Відповісти
Вірно, у вартості іноземних снарядів, закладена не тільки маржа виробника, великі (у порівнянні з Україною) зарплати робітників, іноземна логістика, прибуток продавців, а ще й відкати для мародерів Zекоманди. Тобто вітчизняні снаряди мінімум на 60% будуть дешевшими.
показати весь коментар
07.01.2024 08:52 Відповісти
Самая дорогая часть снаряда - взрыватель. "Умные" и стоят от нескольких десятков тысяч долларов.
Сам ОФ выстрел (снаряд, ВВ, гильза, контактный взрыватель, порох, капсюль) стоит где-то около 1К-1,2К долларов (152 мм РФ и 125 мм танковый). При этом, американский M1128 (155 мм гаубичный) выстрел с тем же контактным взрывателем уходит за 4К долларов (данные за 2014 год). Разница в 3К - разница в стоимости оплаты труда и амортизации оборудования.
БОПС идет дороже: где-то 3К (РФ). Т.е. БОПС дороже ОФ где-то в 3 раза.
Танковый УРС стоит около 8-10К (РФ).
А вот "Эскалибур" стоит около 100К (средняя цена на 2022 год).

Преодолеете нежелание своего правительства хоть что-то делать (кроме того, как лозунги задвигать, ходит в хаки и физиономию не голит) - можете сильно сэкономить: корпуса снарядов можно делать самим, снаряжать ВВ тоже, а пороха для зарядов, ВВ для снарядов, и взрыватели закупают (ввинтит взрыватель ведь ума хватит ?).
показати весь коментар
07.01.2024 14:27 Відповісти
Очікуване збільшення ціни одного 155 мм ОФ пострілу іноземного виробництва складає від 3К у 2010 році до 8К у 2024.
Виробництво найбільш потрібних ЗСУ ***********, боєкомплектів в Україні налагодити мабуть простіше, ніж виробництво зброї до них.
показати весь коментар
07.01.2024 15:53 Відповісти
Немає сенсу обговорювати вартість речей коли у нас влада настільки "розумна", що послуговується тим анекдотом, про потрібну кількість людей для заміни лампочки, але війна такого масштабу непробачає дилетантизму.
показати весь коментар
07.01.2024 15:11 Відповісти
Дурнувата ціна на снаряди зумовлена ще і тим ,що надто мало їх виробляють. При масовому виробництві ціна буде на порядок нижча (якщо те масове виробництво буде)...
показати весь коментар
07.01.2024 15:33 Відповісти
Західне постіндустріальне суспільство "економіки послуг" не бажає повертатися до виробничої дисципліни промислового виробництва, до виробничих дільниць, цехів, де умови роботи менш комфортні, ніж у банках, юридичних конторах чи в IT онлайн у віддаленому режимі.
Забезпечення кадрами оборонних виробничих підприємств партнерів - складна задача. Типовими вимогами є оплата праці у 2-3 рази більша, ніж у "економіці послуг". ВІдповідно, постійно зростає і собівартість зброї та ***********. А далі західні ринкові механізми ціноутворення доводять ціну на зброю та ********** до непристойно великих розмірів.
показати весь коментар
07.01.2024 16:10 Відповісти
Надзвичайно ПРИКРО, що таке відбувається в Україні, що описано в цій статті.

Я ПОВНІСТЮ ПОГОДЖУЮСЬ з автором про те, що при бажанні і цілеспрямованій професійній управлінській роботі в Україні ВЖЕ ДАВНО могли б ВИРОБЛЯТИ МІНОМЕТНІ МІНИ ДЕСЯТКАМИ ТИСЯЧ ЗА КОЖНИЙ МІСЯЦЬ ПО 60 USD за 1 штуку!

Замість того, щоб слухати когось, хто розказує про нібито "проблеми з виробництвом пороху", краще провести конкурс серед суспільства: хто запропонує кращу технологію виробництва потрібного пороху. А потім переможцю дати ресурси і підтримку для організації такого виробництва. - Саме так зробив радянський диктатор Сталін, коли в СРСР припинилося постачання природних каучуків і виник гострий дефіцит каучуків, внаслідок чого зникла можливість виробляти гуму для автомобільних коліс - він оголосив конкурс: хто запропонує технологію виробництва штучного каучука. І досить скоро один із хіміків знайшов таку технологію. Після чого держава створила інститут і призначила його директором задля того, щоб швидко налагодити масове виробництво синтетичних каучуків і гуми. Що і було здійснено.
показати весь коментар
07.01.2024 04:04 Відповісти
Коли викинули януковича і почали потроху розбудовувати державу, то московія, втершись, взялась за своє знову - створила і розкрутила проєкт "слуга народу". Тому я ніскільки не сумніваюсь, що у 22-му Україна вистояла завдяки ЗСУ і справжнім патріотам, але всупереч московським агентам (президент, ОП, Уряд, майже уся ВР, більшість у прокуратурі, СБУ, судовій гілці), які дійсно готувались із квітами зустріти окупантів. І вони, на жаль, нікуди не поділись, а оклигали і продовжують свою роботу на московію.
показати весь коментар
07.01.2024 08:23 Відповісти
Якраз більшість, що обрали зелепуг- москалі(понад 10 млн.) та недолугі українці-нехай буде придурочний жид чи москаль, що насміхається над Україною лиш би не українець.
показати весь коментар
07.01.2024 08:42 Відповісти
Я дуже переживаю за цього пана аби після публікації, до нього не завітали чорти татарова зі звинуваченням... у незаконному виготовленні зброї і ***********.
Тому пропоную під фото статті добавити назву "фото зроблено за допомогою сервісу Midjourney"
показати весь коментар
07.01.2024 09:02 Відповісти
Автор з одного боку каже, що міни просто виробляти, але з іншого боку, що треба кредити і заважають податки і мита і треба обладнання купувати. Це підхід звичайного бізнесу, а не військовий стан.

Так, міни просто виробляти! Порівняйте можливості ******** України і тільки двух її маленьких регіонів: Одеси і Севастополя під час облоги у Другу Світову. Як допекло і захотіли - все зробили. Цититата з Вікіпедії: "

Выпуск стволов к 82-мм батальонному миномёту после начала войны был освоен на заводе «https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C Азовсталь » в Мариуполеhttps://ru.wikipedia.org/wiki/82-%D0%BC%D0%BC_%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%91%D1%82%D1%8B_%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%91%D0%9C#cite_note-25 [25] . Позже выпуск 82-мм миномётов наладили в городе https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%9B%D1%83%D1%87_(%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4) Красный Луч (от серийных они отличались более тяжёлой опорной плитой) - выпущенные в Красном Луче миномёты поступили на вооружение https://ru.wikipedia.org/wiki/383-%D1%8F_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%8F 383-й стрелковой дивизии РККА и использовались по меньшей мере до мая 1944 годаhttps://ru.wikipedia.org/wiki/82-%D0%BC%D0%BC_%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%91%D1%82%D1%8B_%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%91%D0%9C#cite_note-26 [26]

После начала https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0_(1941) осады Одессы , производство 82-мм миномётов было освоено на промышленных предприятиях Одессыhttps://ru.wikipedia.org/wiki/82-%D0%BC%D0%BC_%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%91%D1%82%D1%8B_%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%91%D0%9C#cite_note-27 [27] (всего за период осады города было выпущено и передано в войска 225 шт. 82-мм миномётов)https://ru.wikipedia.org/wiki/82-%D0%BC%D0%BC_%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%91%D1%82%D1%8B_%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%91%D0%9C#cite_note-28 [28] .

Во время https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0_%D0%A1%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8F_(1941%E2%80%941942) обороны Севастополя производство 82-мм миномётов было освоено на спецкомбинате № 1 (подземном заводе, размещённом в штольнях, вырубленных в прибрежных скалах у Северной бухты) и других промышленных предприятиях Севастополяhttps://ru.wikipedia.org/wiki/82-%D0%BC%D0%BC_%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%91%D1%82%D1%8B_%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%91%D0%9C#cite_note-29 [29] . К весне 1942 года большинство 82-мм миномётов в войсках Севастопольского оборонительного района составляли 82-мм миномёты севастопольского производстваhttps://ru.wikipedia.org/wiki/82-%D0%BC%D0%BC_%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%91%D1%82%D1%8B_%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B9%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%91%D0%9C#cite_note-30 [30] ."

Як бачите навіть міноменти робили під час облоги, а значить і міни робили. І не скиглили про високі ціні і податки.

Якщо в Україні не робляться міни, то це виключно вина Верховного головнокомандуючого і державних управлінців - свідома і умисна відмова від переводу економіки на військові рейки.
показати весь коментар
07.01.2024 12:11 Відповісти
Крутий!
показати весь коментар
07.01.2024 13:55 Відповісти
Якщо так, а схоже що таки-так то влада в Києві за рахунок масової примусової мобілізації хоче приховати повну і тотальну здачу національних інтересів:
1. Здачу територій ворогові;
2. Знищення населенн і звільнення територій від українського населення;
3. продаж української землі;
показати весь коментар
07.01.2024 14:48 Відповісти
а Юра робив все , щоб президентом став Зеленський
показати весь коментар
07.01.2024 14:56 Відповісти
якщо справи лайно,а з управлінням в країні повна лажа,то який вихід ?
показати весь коментар
07.01.2024 15:04 Відповісти
"....металообробне обладнання в Україні коштує (ціна в Европі/США/Японії) + 20% + 15%. За рахунок мита ти НДС...."
Тут нюансик є один... Згідно вимог МВФ, Україна не має права знижувати ввізне мито на промислове обладнання... Гройсман ще бідкався колись на цю дебільну вимогу "партнерів"....
показати весь коментар
07.01.2024 15:31 Відповісти
Таких верстатів в Україні повно.Тисячи.Будь-який електромаш без переобладнання взмозі завтра виробляти все залізо міни.
показати весь коментар
07.01.2024 18:27 Відповісти
Тут головне корпус відлити, а не зовнішню обробку зробити.
показати весь коментар
07.01.2024 19:16 Відповісти
Тут питаннячко в кількості "Електромашів" ,в стані обладнання ,а ще - в кількості притомних спеціалістів ,які спроможні на ньому працювати. Повірте, що з цим ой як непросто...
показати весь коментар
07.01.2024 22:50 Відповісти
Нет такого питанячка.Можно триндіти безкінця,лицарі дивану.
показати весь коментар
08.01.2024 10:28 Відповісти
Далекий ти ,чоловіче ,від реалій...
показати весь коментар
08.01.2024 20:28 Відповісти
"Ти" взагалі не бачив виробництва.Для тебе реальный діван.
показати весь коментар
09.01.2024 08:36 Відповісти
Зеленский должен уйти

Или порвут идиота на зап части

Ермак точно не уцелеет - у него давно зеленка на лбу
показати весь коментар
07.01.2024 17:46 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=4Z3-7lIKc_0 Как сделать мину и защитить расчет миномета от двойного заряжания

Це було 5!!!! років тому.
показати весь коментар
07.01.2024 19:14 Відповісти
Вже неозброєним оком видно, що в Україні антиукраїнська влада і все робить, щоб ми програли цю війну і щоб гинуло багато наших захисників. Ганьба такій владі!
показати весь коментар
08.01.2024 09:29 Відповісти
вже на часі, усю плісняву зелень викинути на смітник історії
показати весь коментар
08.01.2024 10:24 Відповісти