10540 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Пропаганда кустарщини

fpv-дрон

Я не знаю як це коментувати. На фоні промислового виробництва ворогом FPV-дронів у промислових масштабах. Дронів, в яких вже є елементи штучного інтелекту, нічні камери, які працюють у нових діапазонах…

Коли цивільні знайомі кажуть, що хочуть почати виробляти дрони для Війська, я часто пропоную не витрачати на це час. Бо це не домашній конструктор. Працюючі військові технології не збираються на кухні, і не коштують 300 доларів… На старті застосування FPV можливо, але не зараз.

Я навіть не знаю як такі дрони купувати за субвенції. За них не придбаєш домашній дрон. Або як їх купувати органам місцевого самоврядування, щоб потім не отримати кримінальні справи. Або як бізнесу купувати такі дрони у великій кількості, але так, щоб не збанкрутувати

(50 одиниць простих FPV коштують в середньому 1 млн грн, і ці 50 одиниць — це ніщо для бойового підрозділу. Дрон промислового рівня коштує 1 000 USD і більше).

Що робити, коли мені потрібно багато дронів одного зрозумілого стандарту, а не по 5-10 штук від різних "домашніх" виробників… Як зробити так, щоб мої хлопці ночами їх не перепаювали…

І я мовчу про промислове виробництво стандартних боєприпасів для дронів, процедуру їхнього отримання, підготовки до бойового застосування та списання… Про підготовку майстрів, які мають готувати боєприпаси, та отримання ними ВОСів… (як зробити так, щоб майстри не підривалися у своїх каморках, готуючи снаряди для операторів дронів…).

Росіяни технологічно зростають, а ми продовжуємо займатися кустарщиною. Більше того, ми її пропагуємо… В мене просто немає слів…

Можливо я неправий. Можливо щось не бачу, не враховую.

Але всередині таке відчуття, що навколо відбувається щось неправильне, абсурдне, і ти нічого з цим зробити не можеш…

Здається, краще не читати жодних новин, і просто продовжувати робити свою роботу.

PS

У громад держава забрала військове ПДФО, щоб більш ефективно спрямувати ці кошти на потреби війська. Куди вони пішли? Чому громади вже без ПДФО, але все ще продовжують забезпечувати нас дронами?

В мене купа питань і зовсім немає конструктивних відповідей.

Топ коментарі
+32
Росіяни вже це зробили. Талановитий інженер зробить в кращому випадку 1-5 плат ініціалізації (у свій вільний від заробляння на хліб насущний час), а на промисловому підприємстві зроблять 150-200 тис. плат. Різницю відчуваєш? Мало того, Віцепрем'єр-міністр з інновацій Федоров сказав, що робити народний дрон населення буде за свої кошти, цитую: "Під час навчання отримаєте доступ до лекцій, будуть Zoom із лекторами, перелік компонентів та мастхев інструментів і матеріалів, які треба придбати, а також доступ до спільноти інженерів, де можна радитися й ставити запитання".
І це при тому, що економіка не працює. Люди фактично сидять на пенсії, сімї військовослужбовців живуть за гроші, які їм пересилають бійці.
показати весь коментар
14.01.2024 10:42 Відповісти
+32
"Мало того, Віцепрем'єр-міністр з інновацій Федоров сказав, що робити народний дрон населення буде за свої кошти, цитую: "Під час навчання отримаєте доступ до лекцій, будуть Zoom із лекторами, перелік компонентів та мастхев інструментів і матеріалів, які треба придбати, а також доступ до спільноти інженерів, де можна радитися й ставити запитання".- це цитата.
Судячи по його висловлюванню віцепрем'єр Федоров- це невіглас, якого треба гнати поганою мітлою з посади. Бажано б разом зі всією бандою Бєні Бородача. Нести таку ахінею може тільки повний кретин. Кажу вам , як інженер електронної техніки. Федоров нагадує Мао Цзе Дуна, який, щоб перегнати США по виплавці, сталі постановив будувати доменні печі по селах в Китаї. Чим це закінчилося можна дізнатися з історії.
показати весь коментар
14.01.2024 11:02 Відповісти
+28
кустарне виробництво ніколи не стане дешевим та масовим. інакше форд не вимушений би був винаходити конвеєр. перехід від індустріального суспільства знову до "хенд мейд" це відкат в минуле. сьогодні машини роблять роботу краще людей, вони не втомлюються під кінец зміни, точність роботи не залежить від втоми, працювати можуть 24х7,... "вечір високої моди дронів від федорова" - можливо, але не для дронів-камікадзе ))
показати весь коментар
14.01.2024 10:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дронів, в яких вже є елементи штучного інтелекту, нічні камери, які працюють у нових діапазонах… Джерело:
Як мені сказав мій знайомий ,який робить дрони - нас взують по самі помідори!!! Думай -ТЕ!
показати весь коментар
14.01.2024 10:18 Відповісти
не знаю хто такий костинський!
може й гарний командир та іінженер.
але!
якого *** воно таке пише!
що означає кустарщина?
форд феррарі ламборгіні кьонігсег.
автор чув про таке? їх збирали інженери, а й подекуди самоучки, саме кустарно, в особистих гаражах.
я знаю двох бійців, саме їм і доначу, не притулам та стерненкам, доречи всіх прошу, та рекомендую!
це "мадяр" та беспалий. беспалий взагалі талановитіший інженер, котрий робить плати ініціалізації, власної розробки!
і головне, як же ви задовбали дрочем на урусію! ніхера вони не ростуть не виростуть та не нароблять більше чим ми!!!
показати весь коментар
14.01.2024 10:24 Відповісти
Росіяни вже це зробили. Талановитий інженер зробить в кращому випадку 1-5 плат ініціалізації (у свій вільний від заробляння на хліб насущний час), а на промисловому підприємстві зроблять 150-200 тис. плат. Різницю відчуваєш? Мало того, Віцепрем'єр-міністр з інновацій Федоров сказав, що робити народний дрон населення буде за свої кошти, цитую: "Під час навчання отримаєте доступ до лекцій, будуть Zoom із лекторами, перелік компонентів та мастхев інструментів і матеріалів, які треба придбати, а також доступ до спільноти інженерів, де можна радитися й ставити запитання".
І це при тому, що економіка не працює. Люди фактично сидять на пенсії, сімї військовослужбовців живуть за гроші, які їм пересилають бійці.
показати весь коментар
14.01.2024 10:42 Відповісти
"Мало того, Віцепрем'єр-міністр з інновацій Федоров сказав, що робити народний дрон населення буде за свої кошти, цитую: "Під час навчання отримаєте доступ до лекцій, будуть Zoom із лекторами, перелік компонентів та мастхев інструментів і матеріалів, які треба придбати, а також доступ до спільноти інженерів, де можна радитися й ставити запитання".- це цитата.
Судячи по його висловлюванню віцепрем'єр Федоров- це невіглас, якого треба гнати поганою мітлою з посади. Бажано б разом зі всією бандою Бєні Бородача. Нести таку ахінею може тільки повний кретин. Кажу вам , як інженер електронної техніки. Федоров нагадує Мао Цзе Дуна, який, щоб перегнати США по виплавці, сталі постановив будувати доменні печі по селах в Китаї. Чим це закінчилося можна дізнатися з історії.
показати весь коментар
14.01.2024 11:02 Відповісти
Федорова уже давно потрібно підвісити за яйця , за його "досягнення".
показати весь коментар
15.01.2024 12:40 Відповісти
Він ще нормально висловився , не сказавши що це купа лайна невідомо як зібрана.
Це зброя всетаки і ніхто не захоче щоб вого й*бнуло в руках у пілота.
показати весь коментар
14.01.2024 11:16 Відповісти
Форд мав інженерну освіту і ТРИЧІ банкротився, бо перші автомобілі були не надто вдалими.
Феррарі до того, як створити власну компанію, понад 10 років відповідав за створення гоночних Альфа Ромео і очолював команду цієї марки.
Ламборгіні до того, як почав робити спортивні машини, 15 років виготовляв трактори в промислових масштабах. Мало того, перші його машини створив колектив інженерів і конструкторів, які звільнилися з Феррарі через конфлікт із шефом.
Фон Кьонігсег отримав чудову інженерну освіту і то від початку роботи над першою його автівкою і до початку виробництва машин пройшло майже 10 років. Це при тому, що Фон Кьонігсег - граф, дворянин, тому мав достатньо фінансів.

Ну і найголовніше - дрони ж пропонують робити не інженерам, як Феррарі, Форд чи Фон Кьонігсег в майстернях, а УСІМ БАЖАЮЧИМ в домашніх умовах! Мабуть п. Костинський наголошує саме на цьому...
показати весь коментар
14.01.2024 12:06 Відповісти
коли я таке, читаю, у мене повертається віра в людяність!
це означає, що ви в темі, або знайшли та виклали.
бо іноді, зовсім хандра заїдає, коли спілкуєшся з бидлом.
а це, українці, виборці.
показати весь коментар
14.01.2024 12:26 Відповісти
Певний час працював у автомобільній галузі, та й просто машинами цікавлюся...
показати весь коментар
14.01.2024 12:28 Відповісти
Форд не мав інженерну освіту, а був самоучкою.
показати весь коментар
14.01.2024 22:49 Відповісти
Всі хотів і має хист, інструмент, 3д принтер і т.д вже давно збирають дрони і без всяких федорових. Без жодної підтримки держави. Є такі хто вже розачурувався і забив на це все.
показати весь коментар
14.01.2024 13:33 Відповісти
Ну не всі ж такі суперкласні інженери, як Олександр Беспалий (безмежно його поважаю), таких одиниці на всю країну, а може і на всю Європу.

А що пропонує молодий підзеленений мільйонер Федоров? Щоб мудрий нарід пройшов курси і за власні кошти щось там клепав у себе дома на кухні на коліні і так переможемо?
показати весь коментар
15.01.2024 00:44 Відповісти
кустарне виробництво ніколи не стане дешевим та масовим. інакше форд не вимушений би був винаходити конвеєр. перехід від індустріального суспільства знову до "хенд мейд" це відкат в минуле. сьогодні машини роблять роботу краще людей, вони не втомлюються під кінец зміни, точність роботи не залежить від втоми, працювати можуть 24х7,... "вечір високої моди дронів від федорова" - можливо, але не для дронів-камікадзе ))
показати весь коментар
14.01.2024 10:36 Відповісти
Та ти шо
показати весь коментар
14.01.2024 22:12 Відповісти
Цілком підтримую Ваші тези і докази для них.
показати весь коментар
15.01.2024 04:23 Відповісти
Агент "Козирь" вірним шляхом веде Віслюка. Послухати тільки, що Віслюк казав і неробив до 24.02.22. Україну потроху здають, обкрадаючи ніби останній день живуть.
показати весь коментар
14.01.2024 10:44 Відповісти
Держава будує дороги новим хазяєвам. А ви там давайте вмирайте поскоріш і не мішайте.
показати весь коментар
14.01.2024 10:46 Відповісти
і знову ми дізнаємось, що т.зв. "порохобот" (конкретно: Костинський, свого часу звільнений боневтіком з Нацради по ТБіР) конкретно воює...
показати весь коментар
14.01.2024 11:41 Відповісти
Те що запропонував Федоров розумна ініціатива в умовах відсутності держави. Вона ж де-факто відсутня в тих же дронах, ми всі це бачимо. Тобто ЗСУ це такий собі напів-Хамас по забезпеченню. Просто треба для себе це прийняти і все, і тоді не буде фрустрацій а чого у нас нема дронів чи мін.
показати весь коментар
14.01.2024 11:42 Відповісти
Федоров озвучив найдурнішу ідею, яку можна тільки уявити. Його ідея може працювати тільки у випадку безмежних ресурсів, коли можна собі дозволити витрачати ресурси на брак. Україна цього собі дозволити не може, бо всі компоненти треба купувати за валюту, якої дуже мало. Пропозиція Федорова це свідоме вимивання валюти з України мілкими потоками і безцільна витрата ресурсів, яких буде невистачати промисловим виробникам. З таким рівнем йому навіть магазин довірити в управління страшно, а він міністр в Україні. Шанси України практично нульову з такими управлінцями.
показати весь коментар
14.01.2024 12:20 Відповісти
Щось ви дивне кажете. Компоненти доведеться купувати в будь-якому випадку, причому здебільшого в Китаї, ми нічого не виробляємо електронного вже десятки років. Не потрібні безмежні ресурси, потрібні запчастини, ну ті ж китайські сервоприводі, двигуни, контроллери, і люди які зберуть їх в купу. Це нескладно, там навіть ключі є на роз'ємах, щоб не можна було щось не так встромити і пошкодити. Так званий "промисловий" виробник відрізняється від "кустаря" лише розміром відкатів.

Якщо ми беремо умовно SpeedyBee F405, то ви "промисловий" виробник його берете, і я "кустарник". Ви встромляєте по ключу шлейф на зйомній квартирі де ще з вами таких троє, і я роблю те саме. Там не можна накосячити, а всі претензії по браку можуть бути лише до китайських виробників. Між нами різниці нуль. Щоб була різниця і ви дійсно мали право називатись промисловим виробником, ви повинні всі мікросхеми, процесор, всі компоненти і плати створювати на своїх потужностях самостійно. А таких підприємств у нас не-ма-є. Взагалі.
показати весь коментар
14.01.2024 12:54 Відповісти
Цікаво чому кустарна собівартість завжди більше, якщо різниці, з Ваших слів, немає? Міністр призначений на дану посаду для того, щоб забезпечити найбільш оптимальне функціонування процесів за напрямком своєї діяльності, а саме - забезпечення з існуючими ресурсами найбільшої ефективності. Його задача оптимізація процесів, а не заклики до населення рятувати його сраку, бо він не здатен управляти.
показати весь коментар
14.01.2024 14:08 Відповісти
Правильно. Сиди і ніхера роби
показати весь коментар
14.01.2024 22:11 Відповісти
Маячня. Умовний холодець Рома у себе дома виготовляя дрон - це робе за свої кошти. Він нічого не вимиває і те що він робе аж ніяк не пов'язано з державою.
показати весь коментар
14.01.2024 22:28 Відповісти
Може холодець Рома і зможе зробити, бо всі складові знаходяться в Україні. а ось з комплектуючими для дронів справа трохи інша. Там працює ринок: збільшення попиту - збільшення ціни і на оптові закупівлі також. Доставка для опту на одиницю товару менша, витрати часу на кордоні для опту менші, а роздріб збільшує загальне навантаження на пропускні пункти. Ви ж в дитинстві кидали камінці у воду, камінець ніби маленький, а хвилі розходяться врізнобіч великі., а коли декілька камінців кинути, то хвилі починають боротися одна з одною. Те саме буде відбуватися і з кустарним виробництвом дронів. На початковому етапі це доцільно, бо їх просто немає, але через два роки це вже ідіотизм. За два роки держава вже має роздуплитися, бо якщо цього не відбулося, то Героїв може і не вистачити для перемоги.
В мене є просте правило для визначення якості управління. Якщо для виконання поставленого завдання необхідно героїзм, то управлінця відповідального за цей напрямок можна сміливо знімати з посади, бо він не здатен управляти. Там де є управління немає місця героїзму і навпаки.
показати весь коментар
14.01.2024 23:20 Відповісти
А як по вашому Федоров повинен виконувати те що Херпіду наобіцяв перед Новим роком? Де взяти мільйон дронів?
На сьогоднішній день в нас вже повинно бути 14 днів та по 3000 в день - 42 000 дронів.
Беріть та бийте орду.
Я вірю президенту. Інакше шо тоді робити якщо він бреше?
показати весь коментар
14.01.2024 11:49 Відповісти
і я теж вірю.
як бачу, та одразу вірю, в деградацію людства.
показати весь коментар
14.01.2024 12:59 Відповісти
херпиду обещал уже и милрд деревьев посадить и всем пенсионэрам 12 000 000 смартфонов выдать и президентский универ построить и шашлыки на 9 мая --- он много обещал . что ему в суфлере пишут то он и обещает . В ближайшем круге у вовы должен быть хоть один кто должен каждый день говорить ему правду и научить вову мыслить стратегически . а там одни лизоблюды типа данилова . сирожи лещенка . валентина гладких и подоляка . там как в басне крылова ..кукушка хвалит петуха за то что хвалит он кукушку.. таких как сергей костинский до опы не допускают там нужны лизуны
показати весь коментар
15.01.2024 07:21 Відповісти
- То чому ми бідніємо ?
-Тому, що в країні війна....
- А чому тоді Ви можновладці багатієте ?
- Закрий рот, агент кремля !!!
показати весь коментар
14.01.2024 11:54 Відповісти
країна бідніє та занурена по макітру в криваву широкомасштабну війну, бо десятки мільйонів ідіотів 5 років тому своїими руцями обрали для власної воюючої країни агента кремля, який всім брехав, що ніби то війна була вигідна "попередникам". До того ж тепер цей агент кремля всім своїм політичним опонентам намагається закрити рота та краде у власної Армії мільярдами доларів на всьому до чого дотягується його ОП ...
показати весь коментар
14.01.2024 15:41 Відповісти
Помню , как некоторые ЗЕаналитики и позитивные блоХеры поговаривали , что мол на фоне дилетантов в ЗЕкоманде есть и настоящие профессионалы типа Федорова. Ага , тут Федоров и расчехлился как очередной ЗЕнеадекват , предлагая на кухнях , дачах и в гаражах дроны для ЗСУ собирать. Это ПОЛНЫЙ КВАРТАЛ! Даже ХАМАС был бы лучше - в ГАЗЕ за катарские деньги построили и оснастили подземные минизаводы для производства вооружений ... даже боссы Хамаса не предлагали палестинцам делать ракеты на кухнях . Представляете , каков уровень НЕАДЕКВАТНОСТИ у всего этого ЗЕшмурдяка , куоторый во власть завели в 2019 году 73% избирателей с куриными мозгами !!! Бедная Украина!
показати весь коментар
14.01.2024 11:56 Відповісти
Дрони для ЗСУ збираються на тих самих кухнях та в гаражах. Тільки вони значаться як ФОП. Хочете подискутувати стосовно пропозиції Федорова давайте предметно по запчастинам і таке інше.
показати весь коментар
14.01.2024 12:57 Відповісти
Кустарщина чи ні, але ворог зазнає вртат і не має можливості перегрупування на передовій - от що важливо насьогодні.

Перехлплене повідомлення з рашистського Z-каналу це підтверджує:

показати весь коментар
14.01.2024 11:56 Відповісти
Це наша розвідка такі дані добула?
Ну тоді все добре. Відбій.
показати весь коментар
14.01.2024 12:18 Відповісти
А чорна скриня з супутником там не літають?
показати весь коментар
14.01.2024 12:47 Відповісти
Ага, ми на промислове виробництво дронів у рф будемо відповідати потужними відосиками Хе..піду і подібними текстам .
показати весь коментар
14.01.2024 13:10 Відповісти
А якщо зе-влада "нє шмагла" організувати за 2 роки великої війни з пітьмою масове промвиробництво дронів, то що робити?
Як без дронів втримати фронт під безперервними атаками ворога, коли переважна частина українських бійців на нулі увесь цей час без ротації на необлаштованих позиціях годують безхребетних, не сподіваючись на заміну?
показати весь коментар
14.01.2024 13:52 Відповісти
Так ти одни н із тих хто впадає у фрустрацію від текстів про мобілізацію, яка призвана замінити
"Українських бійців на нулі увесь цей час без ротації на необлаштованих позиціях годують безхребетних, не сподіваючись на заміну?"
Ти із текстами там розбирися помаленьку .
показати весь коментар
14.01.2024 13:58 Відповісти
такий поворот: в операцію "буратіно" козирь дав команду на посів поля чудес в країні дурнів
показати весь коментар
14.01.2024 12:31 Відповісти
А де ж 40 млрд.на дрони? Міністр Федоров вкрав?
показати весь коментар
14.01.2024 12:48 Відповісти
а ви почитайте який закон про зброю приймають....це не абсурд - а загроза національної безпеки.
показати весь коментар
14.01.2024 12:53 Відповісти
Я вже давно куєю з цього "міністра цифрової дефлорації".
показати весь коментар
14.01.2024 13:22 Відповісти
не з нього треба куєть, він один з найефективніших чиновників на сьогодні. І так вже більше року
показати весь коментар
14.01.2024 14:27 Відповісти
Можна було й не давати на всю країну оголошення про виготовлення дронів на кухнях, а перше виготовляти тисячі дронів державою, яка на це виділяє кошти і, у якій 5-6 ефективних менеджерів все знають що робити, а на інших нема надії. І раптом отаке гасло. Воно дивне, бо вуха має навіть наш ворог і це насторожує. Більшість населення ледве кінці з кінцями зводить і ще й відриває від себе на донати, бо наша армія справді народна. А верхівка наша любить дорогі машини, маєтки, гроші свої і державні, гарно їсти й гарно спати. Попросити їх про донати на дрони - це саме те. А потім наші умільці на кухнях виготовлять їх. Але всю цю кампанію і задуми тримати в секреті, бо виготовлення зброї і військові плани ******* тишу.
показати весь коментар
14.01.2024 13:56 Відповісти
На мою думку, в даному випадку Федоров просто прорекламував курс від вікторі дронс.

Якщо людей, що пройшли цей безкоштовний курс, будуть сотні і тисячі, певні менеджери можуть їх організувати та забезпечити роботою.

Завдання держави - найняти та дати можливіть ефективно діяти таким менеджерам. Потім масштабувати. Потім знову. Ось в цьому і проблема - держава має запровадити систему, а не чекати що знов буде ініціатива з самого низу.
показати весь коментар
14.01.2024 14:24 Відповісти
Я подивився запропоновану технологію.
1) Подаєте анкету
2) Якщо проходите, то вас запрошують на курси по збиранню дронів (здається 2-3 тижні по 3 рази на тиждень - онлайн)
3) Далі можна починати збирати дрони і відправляти в фонд, де вони проводять тестування.
4) Комплектуючі купуються самостійно. Є посилання на інтернет-магазини для кожної деталі. Загалом десь 15К грн.
5) Інструменти теж самостійно - десь до 10К (наприклад паяльник 2К грн).

Якщо вся вартість покривається "надомніком", то такий підхід для держави вигідний. Але скоріше за все фонд по результатах приймання буде компенсувати вартість комплектуючих. Вигідно чи не вигідно? Мабуть в умовах війни з орками вигідно, бо при конвейерному виробництві орки можуть вдарити шахедом або ракетою. А на дрібних виробників у них ракет не вистачить. Мабуть очікується, що учасники проекту самі почнуть об'єднуватись в оптимальні групи для збирання дронів
показати весь коментар
14.01.2024 14:39 Відповісти
Ну я пройшов курси. Наразі збираю перший дрон. Півтори пенсії пішли на тільки комплектувальні. Я можу зібрати, якщо не їстиму і не платитиму за комуналку два дрони за три місяці. Ну і пенсія в мене не мінімальна. Паяльники, прилади я не рахую. Маю доволі непоганий коплект, донька з байових допомогла. Хоча б комплектувальні не за свій рахунок...
показати весь коментар
14.01.2024 15:23 Відповісти
Підкажіть будь ласка скільки часу йде на один дрон?
показати весь коментар
14.01.2024 19:23 Відповісти
Я початківець. Зібрати, паяти десь день. Довше налаштування, там багато ньансів. Далі звичайно з досвідом все буде набагато швидше. А найдовше замовлення, купівля комплектувальних. Я тільки но отримав все потрібне.
показати весь коментар
14.01.2024 19:55 Відповісти
Ви такий молодчина! І донька у вас чудова!
показати весь коментар
15.01.2024 00:54 Відповісти
Дякую! Донька дійсно чудова, а я так собі.
показати весь коментар
15.01.2024 05:32 Відповісти
Вибачте, ще одне питання. Дійсно фонд не компенсує вартість комплектувальних?
показати весь коментар
14.01.2024 19:30 Відповісти
Ні, не компенсує. Та і звідки у фонда гроші. Вони багато витрачають на навчання збиральників, пілотів для ЗСУ, тестування, перевірку та доведення до кондиції дронів. Отримуєш сертифікат проходження теоретичного курсу, а після того як збираєш та відправляєш дрона отримуєш повний сертифікат.
показати весь коментар
14.01.2024 19:59 Відповісти
Теоретично якщо людина збере хоча б 1 дрон на рік - це вже результат. Якщо взяти результативність що 1 з 3 дронів долітає куди треба, тоді 3 дрони хоча на рік - це статистично вже уражена ціль
показати весь коментар
14.01.2024 22:32 Відповісти
По статистиці з фронту - 1 з 5 долітає.
показати весь коментар
15.01.2024 00:56 Відповісти
Паяльник за дві тисячі? Це вже не паяльник , а паяльна станція. А це вже зовсім інший рівень. Я сорок років ремонтую побутову електроніку, але за дрони не візьмуся. А тут пропонують всім підряд за дрони братися.
показати весь коментар
14.01.2024 17:46 Відповісти
Мене теж це здивувало. Я побачив, що мова йде про вузлове збирання. Паяти там треба здається тільки дроти від моторів. Як на мене, то можна було і звичайним паяльником. Але ж мабуть технологія вимагає паяти при певній температурі. Тому паяльна станція.
показати весь коментар
14.01.2024 19:17 Відповісти
Джерело (https://www.facebook.com/share/p/iPdZTjyGHEMUDi4K/?mibextid=WC7FNe)
https://t.me/toro_ua/278

Але здебільшого дуже вірно все написано

Що не так з "народними дронами" від Федорова? На перший погляд, все виглядає чудово: люди збирають дрони, передають армії - профіт.

Але є ще економіка. А вона наступна. Якщо порівняти економіку фабрики з виробництва дронів з економікою індивідуального збирання в домашніх умовах, виявиться, що:

Вартість засобів виробництва.
Фабрика облаштовує робоче місце, за яким люди можуть працювати у три зміни. Федоров пропонує кожному з потенційних тисяч збірників придбати спеціальний інструмент для збирання дронів. В результаті, одна одиниця обладнання на фабриці окуповує себе в десятки разів швидше, ніж у аматора, який збирає дрони кілька годин на тиждень.

Продуктивність праці.
За рахунок спеціального обладнання, логістики, наставництва досвідчених працівників, контролю складальник на виробництві може складати дрони в 5, 10, або навіть більше разів швидше, ніж індивідуал у себе вдома.

Логістика.
За рахунок великих оптових партій, логістика виробництва обходиться в рази дешевше за пересилання Новою Поштою.

Якість
Сам Федоров сказав, що перші результати показали 80% робочих дронів. 20% браку - це катастрофічний показник для виробництва. Бо що значить брак? Що дрон треба розбирати і розбиратися, що не так. На розбірку, усунення браку, нове тистування піде в рази більше часу (і грошей, бо хтось за це отримує ЗП), ніж один раз якісно зібрати дрон.

Вартість.
Комусь здається, що все одно буде профіт, бо люди ж працюють безкоштовно і купують комплектуючі за свій кошт. Але давайте розберемося, за які гроші вони купуватимуть комплекти для складання? Правильно, за ті гроші, які раніше донатили на армію. Виходить, замість донатів на потрібні речі, люди витрачають свої гроші і час на неефективне виробництво. Тож ніфіга не бесплатно буде, а навпаки - дорожче.

Наслідки.
Збирання дронів - це ще одна причина мамкиним черешням не йти в армію. Бо я ж ось дрони збираю, я ж тут потрібніший!

Найголовніше. Надійність.
Армія отримує дрони непевної якості, які збираються дуже різними людьми: і технічно грамотними, і абсолютно безрукими, яким ефект Данінга-Крюгера відкриває можливості стати складальником дронів. І тут проблема. Бо коли пілот дрона розраховує вразити своїм дроном ціль, а дрон відмовляє, ця ціль вражає наших солдатів. Неякісні дрони вартують людських життів. Чи готові ми до таких ризиків? Я переконаний, що ні! Такі ризики неприйнятні.

Я думаю, в тилу не має бути армії дронів, бригади збирачів танків, батальону паяльників РЛС. Єдина армія, яка має бути в тилу - це Армія платників податків. Яка платить податки, донатить на армію, готується до мобілізації, щоб замінити тих, хто пішов першим.

Ми зараз на такому технологічному етапі війни, що не треба ліпити з гімна і палок свій власний, український, шлях. Наші союзники, британці, ще у ХVІІІ ст. придумали велосипед, який називається промисловістю. Великі, автоматизовані підприємства - це низька собівартість, висока продуктивність, висока якість і великі обсяги виробництва.

Навіть одна, невеличка, на 200 людей, фабрика збирання дронів буде ефективнішою за весь цей всратий хайп і заняття тисяч людей чорті чим із від'ємним результатом.

Єдине, таку фабрику не покажеш по ТВ і з нею не можна буде зробити селфі. Можливо, саме тому таких фабрик дронів, побудованих за підтримки держави, досі немає?
показати весь коментар
14.01.2024 15:16 Відповісти
Так то воно так - дійсно для виробництва плат треба складне обладнання і фабричні умови але мова йде про вузлове складання. Поки ми це пустопорожньої обговорюємо - хлопці вже зібрали не один дрон. Може це всього 5% але вони є і це краще ніж нічого.
показати весь коментар
15.01.2024 09:00 Відповісти
Логика Федорова проста: "На золотой лихорадке больше всех заработают продавцы лопат."
показати весь коментар
15.01.2024 10:32 Відповісти
Пропоную зібрати на дому танк, посадити в нього Федорова і відправити під Авдіївку.
показати весь коментар
15.01.2024 12:52 Відповісти
Офіс "простих рішень"
показати весь коментар
14.01.2024 18:29 Відповісти
показати весь коментар
14.01.2024 18:36 Відповісти
Головне шоб ви сиділи і ніхера не робили
показати весь коментар
14.01.2024 22:06 Відповісти
А хто вам сказав, що ми сидимо і нічого не робимо, по собі судите?
показати весь коментар
15.01.2024 01:00 Відповісти
клоуни доведуть усіх до прірви
показати весь коментар
14.01.2024 19:35 Відповісти
чому усі так збудились? Я гадаю мова йшла про КРУПНОВУЗЛОВУ збірку дронів з китайських запчастин...їх і зараз так збирають по гаражах волонтери...ніхто там паяти плати не буде. З аліекспресс замовляються готові вузли і платі та збираються...
показати весь коментар
14.01.2024 21:30 Відповісти
Мабуть промислові кращі за кустарні, але вони ніяк не відміняють одне одного, головне аби їх було якомога більше.
показати весь коментар
14.01.2024 22:03 Відповісти
Автор реальний повний лох
показати весь коментар
14.01.2024 22:05 Відповісти
Він не лох. Він військовий, тут треба повагу.

Але так, він не врахував не тільки те що тут ККД вже вище 0%, а ї те які перспективи відкриваються з масовим залученням людей у цю справу
показати весь коментар
14.01.2024 22:34 Відповісти
Військовий лох
показати весь коментар
14.01.2024 22:52 Відповісти
Сам ти лох, мурло диванне.
показати весь коментар
15.01.2024 01:01 Відповісти
Сам займаюсь збіркою дронів. Це вже давно існує у тих ж вікторі дронс. Федоров тільки разрекломував існуючу ситуацію.

1. Щодо кустарщини. Оце цікаво. Якщо цей дрон вже протестований, навіть тоді це лайно?)
Дрони зібрані простими громадянами звісно мають велику різницю. Але якщо навіть 1 з 4 пройде тестування і ще два на запчастини ще для одного підуть - це вже 50%. А 50% краще від 0%.

2. Щодо "великих" виробників. Ну можна фпв дрони купити в інтернеті та подарувати хлопцям. Але де комерція там і або корпуси гнучки, або на двигунах зекономили. Або ще щось ще.

3. І ще просто мегаважливий момент. Коли в соціумі збирають дрони, то створюються комюніті. Люди починають розбиратись в будові дронів, хтось на сімуліторі літає, хтось vr окуляри придбал, хтось вже на дроні пробує літати...
І у когось охтиж виходе непогано це робити..

А це купа людей які в майбутньому стануть техниками та пілотами.

Тому вважаю що автор не розглянув картину в цілому. А тупі жарти з цього від людей к коментах, котрі завтра будуть прокладувати маршур подалі від ТЦК а ввечорі заваляться з пивом дивитись новини - викликають тільки гидоту.
показати весь коментар
14.01.2024 22:13 Відповісти
Магазині дрони фуфел повний.
Оверпрайс дикий, і вони не розраховані возити "подарунки" тому там і ESC, і мотори впритик можуть бути. А якщо зібрано з правильних компонентів- то за ті бабки я зберу 10", замість 7", ще й залишиться.
показати весь коментар
14.01.2024 22:54 Відповісти
молодець, вперед, збирай.
показати весь коментар
15.01.2024 01:03 Відповісти
Завод можно быстро перепрофилировать на выпуск дронов на другой частоте если будут глушить РЭБ, внедрить камеры ночного виденья, и цифровое зрение, как это уже делает массово рф.
а кустарное производство будет всегда отставать т.к. как только рф начинают глушить рабочую частоту дрона РЭБом все дроны работающие на этой частоте превращаются в тыкву - ненужный хлам, который надо вернуть взад кустарщикам на переделку (т.к. на фронте времени этим заниматься нету), да еще и обзвонить всех кустарщиков чтоб они уже не делали не нужные дроны, а перешли на новую частоту - а это время, обзвон, закупка новых плат тестирование и т.д.
Если Украина хочет быть на полгода, год плестись в хвосте военных технологий то да лучше заниматься кустарщиной.
показати весь коментар
15.01.2024 10:27 Відповісти
Випуск дронів громадянами ніяк не заважає виробникам. Ніяк не зникає з держави відповідальність.

Річ тут в тому або громадяни збирають, або не збирають. Тобто або НУЛЬ або ЩОСЬ

І можу запевнити що ті хто в темі і збирають це, спілкуються з військовими та знають яка мінімальна потужність передавача вже потрібна.
І навіть якщо хтось прослоупочів, все одно тільки передавач треба замінити, але корпус, камера, двигуни та плата управління вже є.
показати весь коментар
15.01.2024 10:44 Відповісти
зачем ЩОСЬ если это применить нельзя будет? т.к. противник будет глушить эту частоту и все ЩОСЬ надо будет разсылать обратно с передовой.
А если этого - ЩОСЬ миллион - это всему миллиону сборщиков надо сказать и еще отослать, это тупо спам военных, проще выбросить дрон чем всей тысяче человек которые "спілкуються з військовими" донести что их дроны в таком исполнении уже не нужны. Т.Е. лучше пусть донатят на завод дронов и производят НОЛЬ, а не спамят военных.
показати весь коментар
15.01.2024 11:06 Відповісти
Так держава не збирається нічого виробляти. Зелена гоп компанія може тільки красти.
показати весь коментар
15.01.2024 12:55 Відповісти
При владі опинились дрібязкові шахраї, мета яких полягає не в тому щоб привласнити собі державу назавжди, а щоб скористатись моментом і хапнути скільки вдастся, а потім доживати десь в теплих країнах. Від того і відсутність будь яких далекоглядних планів і стратегії.
показати весь коментар
14.01.2024 23:22 Відповісти
Навіть якщо є талановитий самоучка то його вигідніше використати на державному рівні, й про того ж таки Форда - чомусь таки він використав конвеєр, а це вже промислове виробництво. Все життя займаюсь електронікою і добре знаю, що вдома не все можна виготовити з найкращою якістю, а є речі, які надскладно зробити, та й масштаби не ті. АРХ М
показати весь коментар
14.01.2024 23:35 Відповісти
саме так, в еру штучного інтелекту та промислових роботів де участь людини зведена до мінімуму, тільки унас це не вітається.
показати весь коментар
15.01.2024 01:25 Відповісти
"Чому громади вже без ПДФО, але все ще продовжують забезпечувати нас дронами? "
Забезпечували і те, що раніше запланували виконали,але що буде далі, вже зараз більшість громад мають дефіцитний бюджет.
показати весь коментар
15.01.2024 01:23 Відповісти
Підтримую запитання і тези, які написав Сергій Костинський у статті "Пропаганда кустарщини".

Можливо, кустарне виробництво і має якісь плюси, типу, "щось - це краще, ніж взагалі нічого", але як мінімум, ОБОРОНА КРАЇНИ НЕ МАЄ ПРАВА РОЗРАХОВУВАТИ НА ЦЕ ДЖЕРЕЛО ЗБРОЇ. Тому що це джерело дуже ненадійне. Це може бути просто щось >0 типу "і ось вам бонус +5%".

Сподіваюся, що це не є частиною тої держ. програми, яка має виробити 1 млн. дронів за рік.
показати весь коментар
15.01.2024 04:52 Відповісти
так, це кустарщина але поки не налагоджене серійне виробництво то чому ні.
показати весь коментар
15.01.2024 08:42 Відповісти
«Ничего нет более постоянного, чем временное»
если будет кустарщина то серийного производства вообще никогда не будет, т.к. зачем?
показати весь коментар
15.01.2024 10:16 Відповісти
Я можу і так сказати. Може бути так що нема ні кустарщині ні серіїного виробництва. І за всю історію держави частіше так і було, коли держава не виробляє те що потрібно. І це компенсується імпортом .
показати весь коментар
15.01.2024 10:47 Відповісти
Федоров должен закликакти учиться на инженеров программистов станков с ЧПУ, чтоб станки настраивать на заводах для массового круглосуточного изготовления дронов, снарядов, оружия.
А так это выглядит как продавцы лопат в Клондайке призывают копать золото чтоб продать по больше лопат, т.к. каждому в доме понадобится оборудование для сборки дронов, а не один комплект как на заводе по изготовлению дронов.
показати весь коментар
15.01.2024 10:13 Відповісти
Нікого не дивує що в НАТО навіть не задумались щоб налагодити виробництво своїх FPV дронів за цей час, як для себе на майбутне, так і для допомоги нам.
Та й про що мова, коли у них навіть аналогів мавіка для розвідки немає... На даний момент НАТО програє по дронам не те що Китаю а навіть кацапії.
Прикро бачити як, колись ************* военний альянс становиться недієздатним.
показати весь коментар
15.01.2024 11:48 Відповісти
Дивуюся тим, хто ставить в приклад Форда, інших піонерів нових ідей і технологій. Зрозумійте, що "в гаражах" вони розробляли, а не виробляли, а це зовсім різні речі, і той же Форд став Фордом не тому що "в гаражі" (таких було багато, і лише одиниці досягли успіху ), а тому що налагодив масове виробництво, конвейер, і звичайно - розробки виявились вдалими. Ніхто не каже поганого слова проти волонтерів, ентузіастів, які всупереч недолугій владі роблять щось, що підтримує армію. Але не вистачає поганих слів проти тих непрофесійних міністрів, які замість організаці масового промислового виробництва, до речі і розробки нових систем (адже єдиним позитивом у всіх війнах людства було багатократне пришвидшення появи нових науково-технічних ідей і розробок) пропонують кустарне виробництво. Хто їх цьому навчив, Милованов на трускавецьких курсах? Де справжні штаби, які б координували і промисловість, і нові розробки, де справжні професіонали, які, певен ще десь залишились, але на жаль оцій кварталівській владі не потрібні?
показати весь коментар
15.01.2024 12:16 Відповісти