9974 відвідувача онлайн
14 971 75
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Гра у Безуглу

безугла

Історія з відставкою-не відставкою Залужного це – гра влади у Безуглу. Був президентський указ про звільнення Головкома ЗСУ чи не було його, знає лише Зеленський і Єрмак.

Утім, те, що вчора президента у вечірньому зверненні ані слова не обмовився про Залужного є показовим. Як показовим є і те, що у день відставки-не відставки Головкома Мар’яна Безугла знову накинула на Залужного. Грубо і примітивно. Так, начебто Залужний працює завгоспом у Офісі президента, а не командує армією під час війни. Хто така Безугла, щоб публічно пащекувати до Головнокомандувача ЗСУ?

Все, свідками чого ми є, це – гра у Безуглу. Усі ці пояснення Зеленського про "Мар’яну і Валєру" не дають відповіді на головне запитання: чи довіряє президент Головкому. І якщо ні, то які має претензії (окрім високого рейтингу народної довіри).

Що вчора мав зробити Зеленський? Він мав сказати: "Я довіряю Залужному, армія в надійних руках. Припиніть розганяти зраду".

Він цього не сказав. Він грає у Безуглу.

Ця гра небезпечна для країни і для життя кожного, хто в ній живе.

Під час війни політичні ревнощі неприпустимі. Вони матимуть катастрофічні наслідки для української держави.

Топ коментарі
+38
"...Він грає у Безуглу..."

Із Зеленським вже все ясно. Це - безнадьога.
Куди прийде країна під керівництвом самозакоханого дурника - теж зрозуміло.
До Зеленського вже питаннь немає - бо це пусте.
Усі, хто відчайдушно щось пишуть, звертаються, ліплять якісь петиції - поповнюють запас туалетного папіру в ОП.

Питання до решти країни.
Так і буде решта країни спостерігати, як пустоголовий клоун і його вороваті друзяки, на чолі із Татаровим та Єрмаком, добивають країну? Тоді це вже характеристика не влади, а країни. Бо країна, виходить, має ту владу на яку заслуговує.
показати весь коментар
30.01.2024 10:42 Відповісти
+36
"Що вчора мав зробити Зеленський? Він мав сказати: "Я довіряю Залужному, армія в надійних руках. Припиніть розганяти зраду

Він цього не сказав. Він грає у Безуглу" - а Вам ще не зрозуміло після всіх опусів про 1 000 000 000 дерев, перестати стріляти , не було ніякої операції по затриманню вагнерівців "яка різниця ,як називається вулиця , головне , щоб на ній був асфальт","розведення " шаурму , шашлики , Чонгар ... з ким маєте справу ? Реально наївні ?
показати весь коментар
30.01.2024 10:47 Відповісти
+28
Русня від технології прямого вербування високопосадовців перейшла до більш витонченої.
Приводять до влади людину, чий психотип обумовлює руйнівну поведінку.
Далі тільки направляють руйнацію потрібним шляхом, вже через непомітних оку інфлюенсерів у оточенні.
Між іншим, так і з Маском та Трампом, скоріше за все, працюють. Напряму їм не накажеш, а навіяти або натякнути через консультанта або коханку - легко.
показати весь коментар
30.01.2024 10:40 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
це дуже не правильно стібати прізвища, але не можу втриматися!
безкутна, ніхто! її місія примітивна та огидна.
безкутна, це і є колективна влада зе!поца.
таких безкутних, у зе!поца, ще овердофігіща.
показати весь коментар
30.01.2024 10:36 Відповісти
Безугла- всього лиш інструмент. Критикувати Безуглу- це все рівно,що критикувати пістолет в руці кілера. Невже не буде розумнішим привести до відповідальності самого кілера.
показати весь коментар
30.01.2024 16:41 Відповісти
добровільно, ніхто не піде!
війна та майдан, це несумісні речі!
інститути державності зруйновані.
відкрите протистояння верховного головнокомандуючого та головнокомандуючого, у відкритій гарячій фазі.
ми в сраці, в повній.
показати весь коментар
30.01.2024 16:51 Відповісти
За Залужним армія і народ. А хто за Шлемазлом? Дєрьмак з Татаровим і Падляком?
показати весь коментар
30.01.2024 16:54 Відповісти
то що робити? покинути окопи, та зібратися на майдані?
показати весь коментар
30.01.2024 16:57 Відповісти
Для того щоб викинути всю зелену шоблу потрібен один батальон спецназу. Зелені- це повністю дискредитовані покидьки.
показати весь коментар
30.01.2024 17:01 Відповісти
згоден.
але, хто дасть наказ спецназу?
на болотах усцються від щастя, що в україні, військовий переворот, про котрий вони вже десять років волають.
показати весь коментар
30.01.2024 17:04 Відповісти
Все значно складніше, ніж здається на перший погляд. Залужний теж між двох вогнів: з одного боку вурдалаки Пуйла і з другого американські генерали, які займаються утилізацією військового мотлоху в Україні, щоб забепечити американський військово-промисловий комплекс США новими замовленнями на озброєння.
показати весь коментар
30.01.2024 19:09 Відповісти
Якби був той "військовий мотлох", що утилізували(ядерка, тушки, крилатки), то вигляд України насьогодні був би інший. Справа в тому, що від початку незалежності до Влади баби прийшла банда з грошима, що мала єдине бажання - мати їх якнайбільше, тому й купляла народ пустими обцяцянками та кілом гречки. В Україні від часу незаленості не існувало ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ, а "мотлох" свої розбазарили, а не чужі, й багато з них вже в ящику, тож і кінці в воді. Війна, як найтяжчий період існування суспільства , завжди відкриває очі, і тим, хто тут, і тим, хто побачив життя за кордоном, тож навіть якщо з останніх повернеться частка вони бажатимуть змін, бо там більше молоді, а це рух вперед. Ті, хто насьогодні в окопі, також не потерплять дволицості, бо в нас не як у рашки тьма придурків, а в декілька раз менше народу, тобто - кожен на виду. Тож вчимось ВИБИРАТИ ЛЮДЕЙ, а не гроші, щоб життя існувало для ЛЮДЕЙ, а не для баби Влади з грішми. Для того, щоб отримати погони генерала потрібно закінчити вище військове училище, побути в віськах, потім закінчити військову академію далі теж практика військових буднів, а потім ще й закінчити академію генерального штабу. Що у вас закінчили президенти, тобто ВАШІ ЦАРІ(порівнюють діями себе з БОГОМ)? - Маєте, що маєте. Як діє БОГ? Дає покуштувати вам вашу страву. Вам не подобається? То чому ви вирішили, що її їстиме БОГ(візьме їх до РАЮ)? Там своя КОНСТИТУЦІЯ і в ній всього десять пунктів, ви з кінця можете виконувати дев,ять заповідей і матимете з цього тут стіл та одежу, але не потрапите до РАЮ, якщо не признаєте БОГА(ПЕРША ЗАПОВІДЬ), бо це значить, що ви не засвоїли ЗАКОН, а здобули тільки стіл - ЇДОК від Ісава і не готові ОБРОБЛЯТИ РАЙ=ВКАЛУВАТЬ ЯК БОГ В БАТЬКІВСТВІ.. АРХ М
показати весь коментар
31.01.2024 03:38 Відповісти
Президент призначає главкома. І ви віріте, що Зе призначить "авторитетного військового який справді буде турбуватися про воїнів і про Перемогу"? З лави своїх друзів і соквартальців? Чи того, на кого Дєрмак вкаже на втіху путлеру?
показати весь коментар
31.01.2024 00:44 Відповісти
Pani, потрібно всіх хто вище полковника зняти з посади і звільнити з армії , це люди з абсолютно совковим мисленням і таким же відношенням до воїнів як розхідного матеріалу .Кругова порука , кумівство розіклало генералітет .Що робити ? Призначити Головкомом полковника Вадима Сухаревського , погугліть хто це .Я вважаю його достойним командиром і воїном .Впевнений що він зможе зламати хребта корупційній гідрі в ЗСУ , реформувати армію і привести країну до Перемоги .
показати весь коментар
31.01.2024 01:32 Відповісти
А раптом поразка буде з твоїм Сухаревским, то що буде з твоєю впевненіст?
показати весь коментар
31.01.2024 08:44 Відповісти
Сергей , в 2014 році коли всі силовики були паралізовані і відмовлялися стріляти по бойовикам Гіркіна і іншим апалчєнцам , то саме Сухаревський першим наказав відкрити вогонь по терористам .Я вірю в нього .Якщо у вас є інший кандидат то пропонуйте , тільки не з генералів бо саме совковий генералітет і є тромбом який знищує тіло армії .
показати весь коментар
31.01.2024 09:42 Відповісти
Hrysha Hlyba 7474e929 "ми в сраці, в повній."

За себе розповідайте, де Ви там.
показати весь коментар
30.01.2024 18:46 Відповісти
радник єрмака?
показати весь коментар
30.01.2024 18:49 Відповісти
нє, оппонент
показати весь коментар
30.01.2024 19:14 Відповісти
Кажуть, Генерал вчора добряче провчив маленького зеленого гімнюка-підкацапника, який з перекуру називає себе "укрАінським прєзідєнтом", і той тепер скавчить, ридає і смокче кураторського пуцька. Бо який він тепер прєзідєнт?
показати весь коментар
30.01.2024 10:37 Відповісти
Русня від технології прямого вербування високопосадовців перейшла до більш витонченої.
Приводять до влади людину, чий психотип обумовлює руйнівну поведінку.
Далі тільки направляють руйнацію потрібним шляхом, вже через непомітних оку інфлюенсерів у оточенні.
Між іншим, так і з Маском та Трампом, скоріше за все, працюють. Напряму їм не накажеш, а навіяти або натякнути через консультанта або коханку - легко.
показати весь коментар
30.01.2024 10:40 Відповісти
А з Байденом це не працює?
показати весь коментар
30.01.2024 14:59 Відповісти
Певно, і з ним теж працюють. Однак з Трампом результати більш феєричні (Капітолій).
показати весь коментар
30.01.2024 15:48 Відповісти
абсолютно
показати весь коментар
30.01.2024 10:41 Відповісти
"...Він грає у Безуглу..."

Із Зеленським вже все ясно. Це - безнадьога.
Куди прийде країна під керівництвом самозакоханого дурника - теж зрозуміло.
До Зеленського вже питаннь немає - бо це пусте.
Усі, хто відчайдушно щось пишуть, звертаються, ліплять якісь петиції - поповнюють запас туалетного папіру в ОП.

Питання до решти країни.
Так і буде решта країни спостерігати, як пустоголовий клоун і його вороваті друзяки, на чолі із Татаровим та Єрмаком, добивають країну? Тоді це вже характеристика не влади, а країни. Бо країна, виходить, має ту владу на яку заслуговує.
показати весь коментар
30.01.2024 10:42 Відповісти
Виборець зробив вибір у 2019 р. Ви тільки зараз взнав ??
показати весь коментар
30.01.2024 18:47 Відповісти
На світі існують дУрні. Скільки дурнів живе на планеті - ніхто сказати достеменно не може. У історії людства є немало прикладів, коли громадяни обирали "не того". Найяскаравіший приклад - гітлера обрали на демократичнийх виборах. Вибори Зеленського показали, що дурнів може бути досить багато, і вони можуть обрати серед себе найбільшого дурня. Науково це зветься охлократія. А дурні-виборці звуться охлос або люмпени. Рагулі - якщо українською.

До речі, Ви знаєте, що Зеленського обрали зовсім не 72 % виборців, як це талдичать з кожнї праски, а тільки близько 40%. А за партію слуг взагалі проголосували тільки 20% виборців.

Країна, вочевидь, може помилитися, так буває. Але стара мудрість каже - якщо зробив помилку і не виправив її - то вже зробив дві помилки.

Якщо Зеленський залишиться при владі - це буде друга помилка України.
А третьої помилки вже не буде, бо не буде України.
показати весь коментар
30.01.2024 19:05 Відповісти
Демократичне обрання нацистів (Гітлера) перебільшення. То був результат впливу ком. партії СРСР на компартію Німеччини.

73 % - це результат голосування. Так працює виборча система - хто не прийшов на вибори, той погодився на вибір інших.

Поменше апокаліптичних заяв, спокійніше буде.
показати весь коментар
30.01.2024 19:13 Відповісти
Ну, так демократичне обрання такого обалдуя, як Зеленський, це точно результат впливу кремлівських мерзотників (а також їхніх щурів в Україні) на слабенькі голови певної кількості громадян України.

Ви праві - у першому наближенні можна стверджувати, що ті, хто не прийшов на вибори, погодилися із вибором інших. Певною мірою це так. Наприклад, я не голосував. Але про те й мова - ті, хто проголосував за Зеленського, помилилися.

І цю помилку треба виправляти. Бо буде біда.
показати весь коментар
30.01.2024 19:23 Відповісти
1. Це проблема з багатьма сторонами. І вплив теж зіграв роль.
2. Ви погодились - значить Ви помилились. Автоматично виникає глобальна проблема дурнів.
Вибачайте, нічого особистого.
показати весь коментар
30.01.2024 21:42 Відповісти
Я і не приховую, що помилився, коли "погодився" з вибором рагулів. Я був кращої думки про широкий загал громадян України і мені в голову не приходило, що рагулі можуть вибрати повного бевзя. Але це не знімає відповідальності з тих виборців, які під дурнуватий регіт кинули Україну під ноги аморальному, пустоголовому, самозокоханому блазню, з якого Президент, як з Котовського балерина.

Поки не було війни мене то не дуже обходило, бо країна могла цих інфантилів перетравити. Але війна все змінила. Сьогодні таке керівництво - це поразка і крах України. Безголовість і бздурість цих інфантилів зашкалює.

Все просто.
показати весь коментар
30.01.2024 21:58 Відповісти
Давай без лицемірства по типу «мені в голову не приходило». Були рейтинги які чітко показували що Петру нічого не світить і що народ конкретно схиляється до Вови. Але ти повів себе як типовий рогуль і не пішов на вибори щоб цьому хоч як завадити. А тепер сидиш тут і щось базікаєш про рогулів? Ти ж сам і є той самий рогуль тільки такий собірогуль в квадраті. Мало того що ти рогуль так ти ще і рогуль-ліцемір.
показати весь коментар
31.01.2024 08:55 Відповісти
З Вашого допису я так зрозумів, що Ви є прибічником Петра Порошенка.
Так званим "порохоботом"? Чи не так?
показати весь коментар
31.01.2024 09:28 Відповісти
"Що вчора мав зробити Зеленський? Він мав сказати: "Я довіряю Залужному, армія в надійних руках. Припиніть розганяти зраду

Він цього не сказав. Він грає у Безуглу" - а Вам ще не зрозуміло після всіх опусів про 1 000 000 000 дерев, перестати стріляти , не було ніякої операції по затриманню вагнерівців "яка різниця ,як називається вулиця , головне , щоб на ній був асфальт","розведення " шаурму , шашлики , Чонгар ... з ким маєте справу ? Реально наївні ?
показати весь коментар
30.01.2024 10:47 Відповісти
Подивіться історію з 1919. Все практично те саме: гризня між владою та Петлюрою. Все тоді скінчилося катастрофою. То чому зараз має буть інакше?
показати весь коментар
30.01.2024 11:03 Відповісти
І хто ж тут ******* - Бандера чи Мельник? Хто з них працював на русню, тицяв хєром по роялю і називав Україну проституткою? Ти хоч думай, дурепо, коли тицяєш по клавішах! Куди, курва, не плюнь, скрізь влучиш у дебіла 73-відсоткового! Або дебілку.
показати весь коментар
30.01.2024 12:03 Відповісти
Порівняння можливе, але з обмовками. Тоді не було 30 років незалежності. Навіть неповноцінної.

Крім того, тоді не було за спиною Європи. Це тільки сліпі, або провокатори не бачать.
показати весь коментар
30.01.2024 18:50 Відповісти
Тому що тоді Європа мовчала, а зараз досить потужно допомагає. І тоді війна ішла на три, або навіть чотири фронта - червоні, білі, поляки та ще й Махно став на бік більшовиків. Трикутник смерті, щось чув про це? Думай коли пишеш.
показати весь коментар
31.01.2024 09:00 Відповісти
для переключення від реальної повістки, замість реально важливих подій останнього часу, а саме:
- рашистського наступу на фронті;
- зменшення або припинення фінансової і військової допомоги Україні від західних партнерів;
- провалу мобілізації;
- узурпації влади зеленським і ермаком,
влада вкидує інформаційні провокації для плебсу і люди реально на це ведуться. І замість важливих питань до режиму зеленського, всі на ушах стоять "чи звільнить зеленський залужного чи ні?".
Вам не набридло істи інформаційне гівно, яким вас годують? Ви не розумієте, що вами маніпулюють?
показати весь коментар
30.01.2024 11:10 Відповісти
Чому сам Залужний не спростує маніпуляцію?
показати весь коментар
30.01.2024 11:33 Відповісти
Ну може тому, що йому реально повідомили про відставку?
А уявляєте, як прокидатися кожного ранку з думкою: я сьогодні ще працюю чи вже звільнений?
показати весь коментар
30.01.2024 11:36 Відповісти
Та отож. Щось там таки відбувається. І хто знає, яку роль наш галас відіграв у тому, що наказ досі не оприлюднений.
показати весь коментар
30.01.2024 11:39 Відповісти
Додайте до переліку подій, від яких хочуть відволікти, ще й публікацію книги Саймона Шустера, яку останніми днями жваво обговорювали. І НЕ в позитивному для бубачки сенсі.
показати весь коментар
30.01.2024 11:39 Відповісти
А ще туди ж можна додати хвилі хейту після оприлюднення "блискучих ідей" лещенка та самого зеленського щодо біженців.
показати весь коментар
30.01.2024 12:03 Відповісти
Цікаво б подивитись справжній рейтинг Вови. Як це бачить народ на загал.
показати весь коментар
31.01.2024 09:02 Відповісти
Ви не довіряєте рейтингам, які замовляє ОПа? Вважаєте, що вони занижують популярність зеленського?
показати весь коментар
31.01.2024 11:01 Відповісти
Запропонуй щось Інше, коли в них в руках всІ телеканали і ЗМІ. А от в цьому є і твоя вина.
показати весь коментар
30.01.2024 13:01 Відповісти
Він не грає у Безуглу. Вона ніщо і навіь не пердне без наказу єрмака.
Він взагалі не граєю. Він виконує накази раші.
Ви того не розумієте?
показати весь коментар
30.01.2024 11:17 Відповісти
зеленський - то є зрадник і мародер!
оточений ригами і ненавидить усе українське
показати весь коментар
30.01.2024 11:25 Відповісти
Зеленський і є Бузугла (і навпаки). Ідеальне поєднання ідіотизму з пасіонарністю.
показати весь коментар
30.01.2024 11:26 Відповісти
Яка на хрін "пасіонарність"? У чому? "Я вам нічьо нє должен - ідіть у сраку!" - оце така пасіонарність? Воно пасіонарне виключно по відношенню до себе, коханого, та до свого гаманця.
показати весь коментар
30.01.2024 11:33 Відповісти
Хіба це не було зрозуміло відпочатку і поцієнт сам це підтверджував своїм ротом? Але ж проголосували...
показати весь коментар
30.01.2024 12:00 Відповісти
потворний блазень, дурник, нікчемний дурник. ніколи, курва, не був президентом, і ніколи не стане.оточив себе фріками, на яких дивишся і ригати хочеться
показати весь коментар
30.01.2024 12:05 Відповісти
Невже Зеленський не розуміє простої речі?:
Що допоки Залужний перебуває у керма Збройних Сил України, то Зеленський може видурнятись, як йому заманеться - йому народ все пропустить, як відпустив його дороги і підготовку до "шашликів" перед війною.
Але як тільки він наважиться звільнити Залужного від командування ЗСУ, тоді його зможе будь-який інвалід війни чи солдатська вдова прогнати сцяними тапками з його насиженого крісла.
показати весь коментар
30.01.2024 12:36 Відповісти
Щось дуже сумніваюсь, що і Зєля там зараз якісь рішення реально приймає, і що знайдеться той інвалід, який вижене зєлю з кабінету сцяною ганчіркою.
показати весь коментар
30.01.2024 12:49 Відповісти
Поки що з початку великої війни значимих помилкових рішень, окрім провалу на зовнішньополітичній арені, зокрема у США, куди призначили якусь клушу, у зе-влади не спостерігалось.
Але рішення про звільнення Залужного з посади Головнокомандуючого ЗСУ стане помилкою фатальною як для Зеленського, так і його команди, що призведе до повної делегітиміщації зе-влади в Україні.
показати весь коментар
30.01.2024 13:28 Відповісти
Може, це якраз і треба тим, хто віддає команди д'Єрьмаку?
показати весь коментар
30.01.2024 13:31 Відповісти
Ваша думка, що Єрмак - ворожий агент впливу і шпигун пітьми - всього лиш припущення.
Достеменно відомо лише те, що він з'явився у зе-команді не випадково, оскільки мав забезпечити реалізацію основної фішки передвиборчої програми Зеленського - мирне вирішення воєнного конфлікту з пітьмою, що поволі розгорався у повноцінну війну.
Ставка, вочевидь, робилась на батьківські зв'язки Єрмака з однією із кремлівських башт, що уособлювали так звані "голуби миру", виразником яких був рашистський функціонер Дмітрій Козак.
Як показали подальші події - всі ці роззброєння, розмінування і пацифістська риторика зе-влади - це ставка Зеленського як у казино - на "зеро", бо місія Д.Козака виявилась спецоперацією пітьми - водночас і наживкою і ширмою для ворожих приготувань до захоплення нею України.
Це все - фіаско і банкрутство Зеленського, як політика.
Проте, не зважаючи на це, український народ надав такому "номінальному президенту" великий кредит довіри, необхідний для ведення війни. Але цей кредит надавався з певними умовами, основною з яких є повна самовіддача і самопожертва, а також розумна зовнішньополітична і кадрова політика.
Нажаль, цей кредит на сьогодні майже вичерпано.
показати весь коментар
30.01.2024 14:20 Відповісти
1. Зєля - ідіот. Примітивний, мстивий, закомплексований російський кавеенщик.
2. Він самостійно не приймає ніяких рішень.
показати весь коментар
30.01.2024 12:55 Відповісти
+100500!
показати весь коментар
30.01.2024 12:58 Відповісти
показати весь коментар
30.01.2024 12:56 Відповісти
ось що пишуть в ZN: Раніше повідомлялося, що президент Володимир Зеленський зустрівся з Головнокомандувачем Збройних сил України Валерієм Залужним, щоб особисто обговорити питання його відставки. Очільник держави запропонував головкому https://zn.ua/ukr/POLITICS/zelenskij-taki-zaproponuvav-zaluzhnomu-piti-u-vidstavku-podrobitsi-situatsiji.html написати рапорт на звільнення , проте не запропонував іншої значущої посади, яку б той міг зайняти. Я гадаю, що це свідоме приниження достойної людини. Ореол великого Володимира- Побєдоносця почав дещо ******** й тому треба швидко якусь намалювати перемогу, а краще декілька, й щоб "за ценой не постояли", а тому довготривала стратегія війни з мінімізацією втрат не цікава...
показати весь коментар
30.01.2024 12:57 Відповісти
Залужний, якщо в нього є залізні яйця, повинен дати копняка під зад Шлемазлу саме в той момент, коли у того закінчаться президентські повноваження. Це щоб не підняла шум світова спільнота. А відсутність Шлемазла ніхто в державі не замітить.
показати весь коментар
30.01.2024 13:05 Відповісти
Та зелене гівно - ніщо. Там Дєрьмака треба виносити.
показати весь коментар
30.01.2024 13:21 Відповісти
Без бубочки уся ОПа вмить спустошиться, бо вони мають владу виключно завдяки боневтіку.
показати весь коментар
30.01.2024 13:43 Відповісти
Ну скільки разів казати що зараз в нього інше поганяло - *******.
показати весь коментар
31.01.2024 09:11 Відповісти
Ні, це маємо робити МИ.
Якщо, звісно, в нас залізні яйця.
показати весь коментар
30.01.2024 17:09 Відповісти
Військовий переворот відкидається як самовбивчій. Оголосить, будь ласка, що ще.
показати весь коментар
31.01.2024 09:12 Відповісти
В останній день каденції повноваження передаються ВР. Далі - згідно з КУ.
показати весь коментар
31.01.2024 12:34 Відповісти
" Залужный и такие как он, являются абсолютно чужеродными телами в зеленой массе, а потому - их нахождение в системе - перманентный конфликт с узурпаторами, наподобие тех, кого уже все хорошо знают - Ермака, Татарова и прочими деятелями, которые на самом деле управляют страной, прикрываясь бездарной и бесхребетной зеленью. Поэтому конфликт здесь обязан быть, причем - жесткий и удивляться тут нечему. Наоборот, удивительным было бы их отсутствие, если бы Залужный лег под Ермака, как это сделали остальные силовые структуры. А раз так, наличие конфликта как таковое и его перерастание в какие-то острые формы, само по себе - хороший признак. Это говорит о том, что Федорыч не намерен давать заднюю."
https://dl-news.defence-line.org/?p=22311 Вентилятор. Режим: "турбо" (Часть 2)
показати весь коментар
30.01.2024 12:57 Відповісти
Я охрініваю з коментаторів на ЦН. Ніхто не голосував за Зеленського... Звідки ж взялися 73%? Невже то були рептилоїди?
показати весь коментар
30.01.2024 19:45 Відповісти
Зе фанати цікавитьЦензор.Їм достатньотелемарафонуіщоденнихвідосиків Бубочки.І ще -73% тоне вибоорців, а тих, що пприйнли учстььв голосуванні.Пеалььно лохторат Зе-40%.Нажаль це теж дуже багато- дурників, які вірять в лєнінське, що "каждая кухарка может управлять государством". У нас- навіть у стані війни. І їх не лікує від дурості навіть жах війни.
показати весь коментар
31.01.2024 02:17 Відповісти
Дивує ця Безугла. Ким би вона не стала після війни - жити ми їй не дамо! Їй щодня будуть нагадувати, що вона гівно! Для молодої баби це розкішне майбутнє!
показати весь коментар
31.01.2024 10:30 Відповісти
Генерала Кривоноса, вишкіл сил спеціальних операцій, реально НЕ кабінетно-штабний військовий. Розпитайте спецназівців-диверсантів з Хмельницького де Кривонос командував-природжений командир воюючої армії.
показати весь коментар
31.01.2024 10:57 Відповісти
Звідки ця бурхлива фантазія? Кривонос не ліг під зе-зрадників у 2019, перебуваючи на посаді замсекретаря РНБО. І за проханням Залужного захистив аеропорт Жуляни від рашистського десанту, за що зе-шобла відкрила на нього карну справу. То з якого переляку зе-зрадники раптом призначать його Головкомом? Ви ще запропонуйте Марченка, Забродського чи Муженка...
Зе-шобла НЕ шукає ефективного Головкома. Вона хоче призначити на посаду слухняну ляльку, яка не заважатиме їй здавати Україну кремлю.
показати весь коментар
31.01.2024 11:26 Відповісти