10738 відвідувачів онлайн
7 242 40
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Про мобілізацію, страх і лицемірство

космач

Боятися – це нормально. Боятися мобілізації – це природньо. Для людини дійсно природньо триматися подалі від війни. І тому можна зрозуміти, що штовхає чоловіків і жінок бути в Європі.

Але от що немає виправдання – це нице намагання виправдати свій страх демагогією про "корупцію в Україні, про те, що немає за що воювати, про те, що діти чиновників не воюють".

В Україні є корупція, то правда. Але хіба корупціонери вмирали в Бучі і Маріуполі? Деякі діти чиновників дійсно ухиляються від мобілізації, але чи то діти чиновників були розстріляні в Ірпені і Херсоні?

Війна йде не за чиновників, не за президента. Війна йде за виживання України. За виживання українців. За мажорів якраз не варто хвилюватися. Їм не страшні російські каземати. Вони скоріш за все зможуть їх уникнути у разі поразки. Тим більше, що в батальйоні Монако ще багато вакансій, як і у теробороні Відня.

Але чи змінилось би щось, якби кожного дня мобілізовували по депутату чи сину депутата? Навіть враховуючи той факт, що наші депутати в переважній більшості ще занадто молоді, щоб мати дітей мобілізаційного віку. Ні, не змінило. Бо ті самі люди які зараз приховують свій страх словами "чому я маю мобілізовуватись, коли депутати - ніт", казали б, що "звісно, депутатів мобілізували, але ж вони точно отримали блатні місця". Адже страх би нікуди не подівся. І страх штовхав би і далі шукати приводи і відмазки. Страх – це нормально. Брехня і лицемірство, під якою намагаються приховати страх – ось що погано.

Мобілізація потрібна не Зеленському чи Сирському, депутатам чи чиновникам. Вона потрібна простим українцям, які можуть не пережити прихід у власне місто чи село російської армії. Мобілізація – це супер непопулярне. І влада б залюбки уникла ії, якби був інший варіант.

Так, влада іноді діє недолуге. Так, влада могла б краще пояснювати і комунікувати мобілізацію. Але чи може це бути виправданням? Чи змінює це сам факт того, що на Україну нападає ворог, якого треба зупинити. Чи змінює цей той факт, що Росія, якщо дати ій можливість, організує геноцид українців, від Харкова до Львова? Чи є альтернатива мобілізації? Тільки геноцид. Не корупція, а саме геноцид. Не від українських чиновників, а від солдат Путіна. Чи може недолугість комунікації від влади бути виправданням вашого страху? Він же породжений не комунікацією, він був з вами завжди, ховався у нетрях вашої душі і вийшов на волю в той момент, коли відчув загрозу.

В Україні є корупція. Але Україна це не тільки про корупцію. Це зрозуміли навіть у Європі після 24 лютого. Навіть після років російської пропаганди, якій дуже допомагали українські чиновники-корупціонери. Пропаганда, яка розповідала, що в Україні є тільки корупція. І більше нічого. Але ж ми знаємо, що це неправда. І ми знаємо, що росіяни, коли приходять, спираються саме на корупціонерів. Але при тому вбивають вони не корупціонерів. Вбивають вони саме тих людей, які і уособлюють справжню Україну. І коли хтось сміє говорити, що "за що я буду воювати, коли є корупція" то він знецінює жертви сотні тисяч людей. Світлих. Сильних. Мужніх. Добрих. Людей, які і є обличчям України. Саме тим обличчям, яке хоче стерти з лиця землі Путін.

Путін не воював би з Україною, де була б корупція і тільки. Бо з корупціонерами росіяни завжди вміли домовлятися. Але ні. Війна йде за виживання українців. І це чудово продемонстрував сам Путін у своєму інтерв ю. То ж не треба оцих ницих аргументів про те, що нам немає за що боротися. Просто скажіть, що ви не готові боротися. Просто визнайте це. І це також нормально.

Коментатор з Інтера чи громада Космача нічим не відрізняються. І ті і ті демонструють як страх може руйнувати душу, як швидко під дією страху людина деградує. Ми бачили це в Нових Санжарах, ми побачили то в Космачі. Тваринний страх, який перетворює людину на тварину, стираючи сотні і тисячі років еволюції в одну секунду. І не треба шукати виправдання таким діям. Там немає ідеології чи боротьби за справедливість. Бо справедливість тут завжди буде у форматі "Хтось, але не я". Це не про справедливість. Це про страх. А може й про саму сутність людини, яка до цього приховувалась. Хіба що коментатору Інтера могли заплатити росіяни, а громада Космача діяла самостійно.

Прийняти для себе рішення бути зараз подалі від війни – це право кожної людини. Але поширювати демотивуючі тези, які дуже перекликаються з російською пропагандою, це вже ницо і не достойно. Якщо ти вже втік з України, то просто визнай, що ти зробив це заради себе. І не шукай суспільно прийнятне пояснення, не аргументуй це боротьбою за справедливість. Бо твоя ницість очевидна.

Топ коментарі
+29
Пан Фурса, Ви менi мого колишнього замполiта нагадали : вiн коли хлопцiв з нашоi роти вiдправляв в "фортецю Бахмут " так красиво говорив. Ми йому навiть вiрили) Теж про "Родину любить"! I що вiн також скоро пiде на фронт, завтра або пiслязавтра але не пiшов! Дивно?) На мiй погляд, про лицемiрство може говорити людина з окопу, або пiсля, i про те, як Батькiвщину любити, а вiд iнших, котрi не воювали, та не будуть - це лицемiрство та ницiсть!
показати весь коментар
14.02.2024 06:15 Відповісти
+25
Не про лицемірство би писав "інвестбанкір з Драгон Капітал", котрий кілька років тому язик злизав та десятки ручок списав, переконуючи українців розпродувати землю чим швидше, чим більше. Бо вільний ринок - це лік від всіх хворіб.
А Драгон Капітал зовсім випадково капітал залучав, УП купили в переддень планованих розпродаж для масових спекуляцій на землі

А тут про лицемірство пише. І повчає. Ще розумію пости людей з окопів, навіть неадекватні, бо ЗЕ мобілізацію зовсім провалив, а без ротацій втрати зростають.

А що автор корисного робить, крім постійних спроб видурити в українців їх майно?
показати весь коментар
14.02.2024 02:02 Відповісти
+24
Правильно!
Боятися - нормально.
І якщо щось тобі здається несправедливим - тобі здається.
Корупція, депутати, Монако ...
Це твої відмазки.
Ти просто боїшся.
Боїтесь?
То сидіть мовчки, не іпсоште нам тут.
Мобілізація потрібна простим українцям, а не Зеленському чи депутатам у яких навіть діточок своїх ще немає.
І взагалі-то воювати будуть всі.
Ви всі.
Не ми всі.
Ми не будемо, або будемо, але не всі.
І не ми, а ви.
Воюйте, а ми вам будемо розповідати як родіну любіть, про корупцію розкажемо, якщо захочемо, але вам вазмущщщяться ніззя.
Не ваше діло.
Ваше діло - воювать.
Наше - розказувать.
Можете дивитись нас у ютубі прямо з окопів.
Лайк, підписка.
Ви і є супротив.
Той самий український супротив.
Разом до перемоги!
Разом, але спочатку ви.
показати весь коментар
14.02.2024 03:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Все ви вірно пишете, пане Сергію. Але є одне але. Не вистачає прикладу.
показати весь коментар
13.02.2024 23:46 Відповісти
про "всі на фронт" пишуть ті, хто сам не планує ніколи там опинитись. Огидно, коли це пишуть ті, хто відкупиться, як Фурса або Лапіни/Дикі і інші "командири", що той фронт тільки в моніторі з бункеру в 30км від самого фронту бачили.
показати весь коментар
14.02.2024 07:53 Відповісти
Україна в огні! І путін нікуди не дівся! І бажання росіян нас знищити і захопити нашу землю теж нікуди не ділися. І воїни у надлюдських умовах не тому, що вони любдять стріляти і спати в окопах, а не у власному ліжку. А тому, що Україна в небезпеці і у нас немає іншої країни. Погоджуюсь з автором, що ніхто окрім нас не буде захищати все те, за що багато століть боролись наші предки. Не втратьмо це
показати весь коментар
13.02.2024 23:50 Відповісти
Чудові лозунги, як і у автора. Теж згоден з вами.
показати весь коментар
13.02.2024 23:54 Відповісти
То воює ж ?? Чи як ? Ви осліп ??
показати весь коментар
14.02.2024 10:01 Відповісти
Не про лицемірство би писав "інвестбанкір з Драгон Капітал", котрий кілька років тому язик злизав та десятки ручок списав, переконуючи українців розпродувати землю чим швидше, чим більше. Бо вільний ринок - це лік від всіх хворіб.
А Драгон Капітал зовсім випадково капітал залучав, УП купили в переддень планованих розпродаж для масових спекуляцій на землі

А тут про лицемірство пише. І повчає. Ще розумію пости людей з окопів, навіть неадекватні, бо ЗЕ мобілізацію зовсім провалив, а без ротацій втрати зростають.

А що автор корисного робить, крім постійних спроб видурити в українців їх майно?
показати весь коментар
14.02.2024 02:02 Відповісти
Бояться войны нормально
Не нормально выбирать в президенты
Того,кто ОТКАЗАЛСЯ прийти по повестке в военкомат
А сегодня имеет наглость
Говорить другим - ПРИДИТЕ В ВОЕНКОМАТ
Справедливо, когда ему показывают фигу и посылают нах...
И не надо тут пафосных слов про Украину
Вы эти пафосные слова ЧЕТЫРЕЖДЫ УХИЛЯНТУ скажите
На Марафоне
Вы же туда ходите , пан Сергей
Или вам слабо ?
Или даже ссыкотно?
А ведь Марафон- это далеко не война.....
показати весь коментар
14.02.2024 02:09 Відповісти
+100
показати весь коментар
14.02.2024 10:02 Відповісти
Правильно!
Боятися - нормально.
І якщо щось тобі здається несправедливим - тобі здається.
Корупція, депутати, Монако ...
Це твої відмазки.
Ти просто боїшся.
Боїтесь?
То сидіть мовчки, не іпсоште нам тут.
Мобілізація потрібна простим українцям, а не Зеленському чи депутатам у яких навіть діточок своїх ще немає.
І взагалі-то воювати будуть всі.
Ви всі.
Не ми всі.
Ми не будемо, або будемо, але не всі.
І не ми, а ви.
Воюйте, а ми вам будемо розповідати як родіну любіть, про корупцію розкажемо, якщо захочемо, але вам вазмущщщяться ніззя.
Не ваше діло.
Ваше діло - воювать.
Наше - розказувать.
Можете дивитись нас у ютубі прямо з окопів.
Лайк, підписка.
Ви і є супротив.
Той самий український супротив.
Разом до перемоги!
Разом, але спочатку ви.
показати весь коментар
14.02.2024 03:37 Відповісти
І вони ще нам тут про лицемірство розповідають...
показати весь коментар
14.02.2024 13:30 Відповісти
Пан Фурса, Ви менi мого колишнього замполiта нагадали : вiн коли хлопцiв з нашоi роти вiдправляв в "фортецю Бахмут " так красиво говорив. Ми йому навiть вiрили) Теж про "Родину любить"! I що вiн також скоро пiде на фронт, завтра або пiслязавтра але не пiшов! Дивно?) На мiй погляд, про лицемiрство може говорити людина з окопу, або пiсля, i про те, як Батькiвщину любити, а вiд iнших, котрi не воювали, та не будуть - це лицемiрство та ницiсть!
показати весь коментар
14.02.2024 06:15 Відповісти
дно
показати весь коментар
14.02.2024 07:01 Відповісти
Фурса далеко не патріот, то звичайнісінький зебот...
показати весь коментар
14.02.2024 07:20 Відповісти
Ситий голодного ніколи не зрозуміє.

Пан Фурса раз-пере-такий патріот - бо знає, що його самого не мобілізують.
Якби сам отримав повістку - заспівав би по іншому.

Помовчав би в тряпочку - тільки не людям Томаша Фіали розпатякувати про лицемірство.
показати весь коментар
14.02.2024 07:43 Відповісти
а питання, чого його не мобілізують? 41 рік - як раз призивна категорія і здоров'я, доглянуте на елітних курортах і фітнес-центрах, скоріш за все, відмінне?
показати весь коментар
14.02.2024 07:57 Відповісти
Чого не мобілізують? Бо лицемірство.
показати весь коментар
14.02.2024 07:58 Відповісти
Ще одна гнида яка розмірковує про мобілізацію але не має на це ніякого права
показати весь коментар
14.02.2024 07:48 Відповісти
Ця стаття якраз і є лицемірством, нехарашо це.
показати весь коментар
14.02.2024 08:29 Відповісти
Члени королівської родини Великобританії служать, бо вони дворяни (згідно з нашою термінологією - пани) от наші слуги і посилають наших панів служити. А самі?? Самі поки що земельку дерибанять (все що залишилось ще ЧЕСНО НЕ ПРИХВАТИЗОВАНЕ), наживають статки під час війни і ДУЖЕ бояться що не вистачить ПАНІВ для захисту криміналітету і слуг. Писав і пишу ЩЕ. Більшості українців ВЖЕ нема що захищати крім власної сім'ї. А якщо врахувати ЯК відносяться до тих хто втратив здоров'я і а то і життя виконуючи ЗАГАЛЬНИЙ військовий обов'язок, як поневіряються їх сім'ї, то очевидно мало бажаючих залишилось захищати чиїсь статки.
показати весь коментар
14.02.2024 08:37 Відповісти
С окопа пишет, в перерыве от обстрела инвестбанкир.
показати весь коментар
14.02.2024 08:42 Відповісти
так в тому і діло що чинуші даже не бояться! що боятись як вони по закону не підлягають мобілізації, їх взагалі ніхто не чіпає, просто насолоджуються життям, а прокурорський торт величиною в мавік в рази смачніший коли жерти і думати що в ту мить на фронті гине під тисячу людей в день.
показати весь коментар
14.02.2024 09:10 Відповісти
Ці слова, міг написати практично кожен боєць з фронту. Але в них немає для цього часу, адже вони намагаються не лише вижити, а і перемогти. Але пишете Ви. З теплого і безпечного офісу.
Але знаєте, в чому іронія життя? В тому, що не їм, а саме Вам є що втрачати. 99% цих бійців, могли переплести Тису і влаштуватись на завод в Польщі, тракдрайвером в США, на ферму в Новій Зеландії, писати програми на пляжі в Чорногорії, .... і в більшості з них, рівень життя, через не дуже великий час, став би навіть кращим за довоєнний. Але вони на фронті. А от Ви..... Я більш ніж впевнений, що на Заході, Ви навряд чи стали б інвестбанкіром. Навряд Вас чекають в Morgan Stanley, чи Barclays. А стати тракдрайвером, ви навряд хочете. І Вам є що втрачати.
Але вони на фронті, а Ви пишете їм і нам, статті про патріотизм і відповідальність.......
Пишіть краще про економіку, це не так егоїстично.
показати весь коментар
14.02.2024 10:28 Відповісти
Це чесно і правдиво звучало б від бойового офіцера ,який тільки вийшов з руїн Авдієвки ...

Але коли про пафосно це пише цивільний бізнесмен , який далеко від фронту, виникає питання - а чому пан Фурса - не взяв автомат - і не показує особистий приклад в Марьїнці ? Це що лицемірство , брехня ,страх.?

А захист країни - це не про землю . Це про справедливість. Про цінності . А коли влада краде , бреше , грабує своїх поранених та сімї вбитих , коли владна верхівка ухиляється від мобілізації ( А чому в Ізраїлі не ухиляється ?) Для чого людині захищати - феодала й поміщика? Прості люди можуть забрати свої сімї і виїхати за кордон - в них немає палаців ,заводів-параходів .

Тому пане Фурса доки ви самі не будете з автоматом в окопі - доти всі ваші слова - це лицемірство ,демагогія і страх . І спробу виправдати ту брехню і некомпетентність яка панує наразі в країні

Правлиьно вам сказали пишіть про економіку - і не ганьбіться подібною демагогією
показати весь коментар
14.02.2024 11:23 Відповісти
Які всі гарні люди, при грошах, країну *******. Что ж вас падли поздувало, коли Київ оточили?
показати весь коментар
14.02.2024 11:32 Відповісти
Насправді огидно і лицемірно є то, що людина, яку точно мобілізація неіяк не зачіпатиме, голосніше всіх кричить - ану в окоп! бігом! воюй за мене! а я за твоєю спиною постою! і не смій зі мною не погоджуватися, бо накидаю на тебе ярликів уклоніста, іпсошника, мразійського агента. Ти воюй іди, а я бюджет покраду, розсиратимуся з союзниками, знищуватиму оборонку країни, і зніматиму псевдопатріотичні відосікі. Бо кожен мусить бути на своєму місці, і твоє місце - в окопі, згідно мого плану.
показати весь коментар
14.02.2024 11:34 Відповісти
Чим більше такі пани закликають йти на фронт , тим швидше ЗЕ-Україна наближається до КАТАСТРОФИ , а ці пани потікають на Захід к своїм рахункам та нерухомості. Адекватні та розумні блогери мають закликати до заморозки війни - треба терміново рятувати ті 80% территорії , які Київ контролює ... поки що контролює. Ну не може маленька радянська армія перемогти величезну радянську армію , воюючи на своїй напівразореной території. ЦЕ ЖОРСТКА ПРАВДА! Тим паче , що Путло в інтервью Такеру показав, що він хоче зіскочити з цієї війни , залишивши за ОРДОЮ те, що йому ЦІ віддали без боїв по договірняку ( або продали ) в перший тиждень війни. Тобто в продовженні війни зараз зацікавлені ЦЕЙ та ЦІ , бо заморозка війни означає проведення виборів та вихід НАЙВЕЛИЧНІШОГО на СТАДІОН відповідати за все скоєне з 2019 року ... а на СТАДІОН Вова не хоче - краще втекти до Ізраїлю в слушний момент! Десь так.
показати весь коментар
14.02.2024 12:37 Відповісти
Закінчення війни - теж на користь Пуйла. Бо Україна демобілізується, буде потребувати часу на реорганізацію після прибирання ЗЕ-узурпаторів (і це при умові, що їх вдасться швидко позбутися), через фактичну капітуляцію втратить підтримку майже всіх союзників, бо їх гігантські інвестиції ЗЄрмаки злили в унітаз.
І в наступній війні за рік-два-три, Україна матиме мізерні шанси встояти.

Врятувати Україну може тільки зміна влади ПІД ЧАС цієї війни на владу, в яку повірять українці. Бо тільки при цій умові можна зберегти підтримку більшості союзників. Так, можуть бути тимчасові непорозуміння при не досить делікатній зміні влади, але це можна вирішити.
Тоді ж як капітуляція (а кожне перемир'я, котре хоч трохи закріпить за Московією окуповані території, буде капітуляцією) відлякає союзників надійно і надовго.
показати весь коментар
14.02.2024 16:19 Відповісти
Про лицемірство. Як звучать прописні істини від молодого бізнесмена з теплого офісу???? В критичні часи слова не варті нічого. А от власний приклад так.
А насправді головна причина нинішньої ситуації це глобальна зневіра у керівниках та керівництві.
Чому вона виникла??? А тому що з початку великого вторгнення керівництво держави та *еліта вцілому не припинило отримання корупційної ренти. Продовжилось "благоустройство" міст і сел, розкрадання у МО і.т.д.
Тобто еліта поклала обов'язок захисту країни самих себе і своїх статків на простий народ та активістів. При цьому, у переважній більшості, не "включившись" у боротьбу навіть фінансово.
На початку рятувала довіра до командування ЗСУ. Але з часом інформація про стан справ у багатьох частишах просочилась чераз рідних/знайомих.
А служити у "малій СА" теж ніхто не хоче.
Тому порожні заклики не діяли і неподіють.
показати весь коментар
15.02.2024 08:00 Відповісти