9154 відвідувача онлайн
19 610 70
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Авдіївські сюжети. Про КАБи

каб

Отже, Авдіївка все. Війська, як сказано, здійснюють "відносно контрольований відхід" звідти. О, скільки всього ховається за цією скупою фразою! Скільки життя проноситься за долю секунди перед очима учасників цього відносно контрольованого відходу! Не передати ні словами, ні фарбами.

А перед цим була Мар’їнка. Перед Мар’їнкою — Бахмут. Перед Бахмутом — Лисичанськ-Сєвєр. Тенденцію вловили?

Чому сюжет повторюється? Чому нині на черзі Курахово-Вугледар, Степове, Куп’янськ? Які причини вважати, що далі — не Харків, Запоріжжя? А ніяких!

Немає межі, де росіяни, взявши такий розмірений темп, зупиняться. Хіба на природних рубежах, які — Дніпро, північні білоруські болота. Отакий їх план.

Хочу написати історії-ілюстрації, чому ми постійно відступаємо. Історія перша, можливо буде і єдина, бо вона достатньо красномовна. Це історія про КАБи, керовані авіаційні бомби.

КАБ — це бомба, як правило, вагою 250, 500 кг. Рідше — 1000, 1500. Це проста фугасна бомба, котрих у СРСР було до біса, і котрих у світі теж до біса, але з невеликою надбудовою — крильцями і модулем, котрий керує польотом. Запускаються з літака і відносно точно летять кілька десятків км.

Як і все успішне у таких великих війнах, як наша — дешево, сердито і дуже ефективно. П’ятисоткілограмовій бомбі байдуже, степ перед нею чи бетонне місто. Вона складує під’їзди, як карткові будиночки. Їй не потрібна виняткова точність, бо вона контузить все живе у радіусі 100 метрів, навіть якщо це живе поховалося в укриття. Люди, котрі потрапили під ударну хвилю, потім довго лікуються, хоча зовні у низ залишаються цілими ноги-руки.

КАБ заміняє тактичну ракету. Ракета несе стільки ж вибухівки і далі, і коштує мільйони. КАБ коштує в десятки разів менше, але такий же потужний. Запаси старих могутніх авіабомб практично невичерпні. РФ буде воювати ними дуже довго.

Раніше певний час була мода рахувати, скільки артилерійських снарядів випустила та чи інша сторона. Але постріл з 152мм чи 155мм не такі ефективні у сучасних багатоповерхових містах. Давайте краще порахуємо, скільки КАБів застосовує кожна зі сторін. Статистика красномовна (нуль проти сотень) і не залишає нам жодних шансів. Можна зробити мільйон ФПВ-дронів, але на розрахунки операторів полетить мільйон КАБів. Вже летить, власне.

Минулої зими (чи весни, я вже точно не пам’ятаю) у нас була зустріч з Курбаковим, міністром транспорту — але радше не як міністром, а просто впливовою фігурою в нинішній владній піраміді. Я піднімав питання КАБів, як фактору беззаперечної переваги росіян у певній, дуже важливій сфері. У наших країн-помічників треба просити зброю проти авіації, котра кидає КАБи. Нам треба робити своє ППО, котре зможе відганяти носіїв бомб подалі від лінії фронту.

З тих пір ми не просунулися тут далеко. Нам потрібні як симетричні, так і асиметричні рішення.

Ми пропонували регулярно атакувати аеродроми в дистанції кількасот км — всі аеродроми, де базується тактична авіація, здатна кидати на нас КАБи. Щоб відсунути її максимально далеко, щоб авіація ворога могла якомога меншу кількість і середню вагу на нас кидати.

Пропонувалося масштабувати під це певні українські розробки. Зараз уже час казати, що ця концепція чомусь буксує. Багатосторінкові документи з планом війни проти ворожих аеродромів гуляють по штабах і міністерствах, зустрічають на своєму шляху усіх — від сивих генералів і до молодих бізнесменів — але не зустрічають втілення.

Ми взялися також і за проект "український КАБ". Власне, цим мали б займатися профільні відомства. Ми знайшли для них варіанти і шляхи. Але там поки тиша.

Так, наша авіація нездатна підніматися достатньо високо, щоб кидати по ворогу КАБи виробництва західних країн, бо буде уражена засобами російської протиповітряної оборони. Але технічну проблему носія КАБів цілком можливо вирішити багатьма способами, одні з яких дешеві, інші — трохи дорожчі, але теж реалістичні.

Все це за рік успішного застосування КАБів росіянами можна було вирішити. Повторюється історія з Шахедами: Україна, страждаючи від ефективної зброї, котру росіяни застосовують,уже більше ніж за рік, не може створити симетричну відповідь у належному масштабі. Хоча володіє і ресурсами, і технологіями, і людьми для цього.

Не володіє Україна лише одним — здатністю це все організувати під вирішення конкретної, усім очевидної задачі.

Ми не зможемо наступати без КАБів. Для руйнування глибоко ешелонованої оборони противника, для руйнування його потужних укріплень ми не напасемося тактичних ракет чи снарядів. Перші надто дорогі, другі надто слабкі. Нам треба дешево і потужно — це є КАБи.

Повторюся, усе для створення вітчизняних керованих авіабомб є. Немає тільки волі тут створювати щось нове і потрібне.

Чомусь ГУР та СБУ можуть напружитися і зробити велику кількість і хорошу якість морських дронів для того, щоб множити росіян на морі на нуль. Можуть спланувати і реалізувати знищення російської нафтопереробки.

То може, давайте віддамо частково управління сухопутними операціями цим відомствам? КАБи якраз по складності співставні з морськими дронами. Може, давайте поставимо їм задачу створити рішення по КАБах? І так само захиститися від ворожих бомб?

Або нарешті створимо коло армії команди з відповідними повноваженнями, здатні вирішити такі задачі? З реальними фахівцями і управлінцями, а не уявними?

"Всю владу - спецпризначенцям, досить Авдіївок і Бахмутів!"

За нагадування дякую Паоло Люмьєре

Топ коментарі
+25
І знову бідолашному Езопу не відпочивається.
"...Не володіє Україна лише одним - здатністю це все організувати..."

Не Україна "не володіє", а керівництво - зелена пліснява, яка "володіє" тільки двома функціями - красти і плюндрувати.

"...створимо коло армії команди з відповідними повноваженнями, здатні вирішити такі задачі..."

Треба не "коло армії" щось створити, а турнути зелену плісняву, яка, насправді, і володіє відповідними повноваженнями, але в силу тупості і вороватості використовує ці повноваження виключно для своїх бездонних кишень.

Зеленський - проект кремля. Обрали, то їжте хоч повилазьте. Дивіться, хто забув.

https://www.youtube.com/watch?v=Q4_B5Oe5Mrs

От шо іще треба нашим бідолашним "виборцям", аби мізки хочь якось включилися?
показати весь коментар
17.02.2024 09:21 Відповісти
+24
Ігор Луценко, Гєна Друзенко, Йура Касьянов- у одного вчитель Девід Боуі, і нший самозакохано розказує як він зустрічався із "просто впливовою людиною паном Кубраковим" і ставив йому на вид питання про КАБи...
Вони не можуть зараз відкрито освідчуватися у любові до свого куміра -Зеленьського, роблять це сховавшись під ковдрами, несучи різну галіматью і не бажаючи визнавати-це іхній кумір розвалив і розвалює все, скажи прямо про це. Але визнати-"вішє сіл".
показати весь коментар
17.02.2024 10:52 Відповісти
+22
"Україна, страждаючи від ефективної зброї, котру росіяни застосовують, уже більше ніж за рік, не може створити симетричну відповідь у належному масштабі. Хоча володіє і ресурсами, і технологіями, і людьми для цього. Не володіє Україна лише одним - здатністю це все організувати під вирішення конкретної, усім очевидної задачі"(с).

Категорично не згоден!
В Україні передовсім нема адекватної влади зі здатністю організувати все необхідне під вирішення конкретних, усім очевидних задач.
Всі інші проблеми, в т.ч. КАБи, дрони, снаряди, ракети, Богдани, Нептуни, тощо, як і опір ворогу, так і міжнародна діяльність для допомоги Україні - похідне.
показати весь коментар
17.02.2024 11:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
І знову бідолашному Езопу не відпочивається.
"...Не володіє Україна лише одним - здатністю це все організувати..."

Не Україна "не володіє", а керівництво - зелена пліснява, яка "володіє" тільки двома функціями - красти і плюндрувати.

"...створимо коло армії команди з відповідними повноваженнями, здатні вирішити такі задачі..."

Треба не "коло армії" щось створити, а турнути зелену плісняву, яка, насправді, і володіє відповідними повноваженнями, але в силу тупості і вороватості використовує ці повноваження виключно для своїх бездонних кишень.

Зеленський - проект кремля. Обрали, то їжте хоч повилазьте. Дивіться, хто забув.

https://www.youtube.com/watch?v=Q4_B5Oe5Mrs

От шо іще треба нашим бідолашним "виборцям", аби мізки хочь якось включилися?
показати весь коментар
17.02.2024 09:21 Відповісти
Ігор Луценко, Гєна Друзенко, Йура Касьянов- у одного вчитель Девід Боуі, і нший самозакохано розказує як він зустрічався із "просто впливовою людиною паном Кубраковим" і ставив йому на вид питання про КАБи...
Вони не можуть зараз відкрито освідчуватися у любові до свого куміра -Зеленьського, роблять це сховавшись під ковдрами, несучи різну галіматью і не бажаючи визнавати-це іхній кумір розвалив і розвалює все, скажи прямо про це. Але визнати-"вішє сіл".
показати весь коментар
17.02.2024 10:52 Відповісти
Під ковдрою поки що ти. Гіршу дурню придумати було важко!
показати весь коментар
18.02.2024 00:30 Відповісти
А може давайте пошлімо ЗЕпадаль за руським кораблем і віддамо владу професіоналам, а не дешевим клоунам?
показати весь коментар
17.02.2024 09:26 Відповісти
наприклад?
показати весь коментар
17.02.2024 12:26 Відповісти
Наприклад, Турчинов. Що, не проходить, бо не регіонал колишній)))
показати весь коментар
17.02.2024 15:31 Відповісти
Какие КАБы? Правительство на бетонные укрепления для фронта начало выделять деньги на второй год войны, а морские дроны это не конвейерное производство, нет там большого количества.
показати весь коментар
17.02.2024 09:57 Відповісти
Медведчуківскький; ти більше на свою "родіну-- роісію в тексті наголос роби, що тобі та Україна?
показати весь коментар
17.02.2024 10:55 Відповісти
"Україна, страждаючи від ефективної зброї, котру росіяни застосовують, уже більше ніж за рік, не може створити симетричну відповідь у належному масштабі. Хоча володіє і ресурсами, і технологіями, і людьми для цього. Не володіє Україна лише одним - здатністю це все організувати під вирішення конкретної, усім очевидної задачі"(с).

Категорично не згоден!
В Україні передовсім нема адекватної влади зі здатністю організувати все необхідне під вирішення конкретних, усім очевидних задач.
Всі інші проблеми, в т.ч. КАБи, дрони, снаряди, ракети, Богдани, Нептуни, тощо, як і опір ворогу, так і міжнародна діяльність для допомоги Україні - похідне.
показати весь коментар
17.02.2024 11:06 Відповісти
Боротися з наслідками, не усунувши причину - кредо Ігоря Луценка. Чому б це, оскільки він не дурень і все чудово розуміє
показати весь коментар
17.02.2024 14:14 Відповісти
"Всю владу - спецпризначенцям", - правильний висновок. З поправкою - патріотам-спецпризначенцям. Але тоді хтось має цю владу спецпризначенцям віддати.
показати весь коментар
17.02.2024 11:08 Відповісти
Як коментатори ******* перекручувати. Автор написав: "То може, давайте віддамо частково управління сухопутними операціями цим відомствам? Джерело:
показати весь коментар
17.02.2024 13:46 Відповісти
Я прочитав допис І. Луценка до останнього речення.
показати весь коментар
17.02.2024 14:12 Відповісти
А нахрєна тоді командування сухопутних військ, генштаб і міністерство оборони? Нам пропонують партизанщину. Бо це працює, а вищеперераховане зламалось.
показати весь коментар
17.02.2024 14:18 Відповісти
Пане Ігоре, Ви все правильно виклали в дописі, Україна все це може робити і мала б вже це зробити ще у 2022. Але є одне "але" - офісу реЗЕдента все це нецікаво, ба більше, вони роблять все, щоб у України всього цього не було, або щоб максимально загальмувати отримання всього цього. Вони не для того пхалися в 2019 у владу, щоб будувати сильну українську державу. Невже це навіть Вам досі не втямки? Вони йшли у владу, щоб будь що, будь який спосіб, нє митьйом та катанієм, повернути під вплив рашки Україну, або всю, або частинами. І вони це роблять далі, бо кремлівське технічне завдання команді по ліквідації української державності з ОПи не змінилося. Саме тому ми вже пасемо задніх по дронах, хоча ще у 2022 ми випереджали кацапів, саме тому така ситуація з КАБами, саме тому державні контролюючі органи по команді з ОПи кошмарять фірми-виробники зброї - КБ Луч, Південмаш, Павлоградський завод, компанію Арчер, тепер взялися за Українську бронетехніку Пашинського, цей перелік можна продовжити наїздами на український бізнес, штучне блокування податкових накладних від Дані Гетманцева, шльондри призначені послами з одного боку і непризначення роками послів в Британію, Норвегію, Китай ... Все це ланки одного єдиного ланцюга, який має за мету послабдення обороноздатності держави, знекровлення та мир на умовах *****. І робить це ніхто інший, як зе-лвдОр та його офіс. Тому можна ще мільйони дописів зробити, але ситуація має єдине вирішення - позбавлення влади антидержавного злочинного угруповання, публічний суд із залученням наших західних партнерів. Інакше "слуги кремля" остаточно зжеруть Україну зсередини, як той шашіль дерево.
показати весь коментар
17.02.2024 11:18 Відповісти
67% населення з Вами не згідні. Тому умовний Титанік буде йти по запланованому курсу до закономірного результату.
показати весь коментар
17.02.2024 14:21 Відповісти
Чи ці 67% мізки висрали, чи в них їх і не було? Країну відкрито (!) знищують вороги з середини, а тупорила отара в стойлі лише жере ба бекає.
показати весь коментар
17.02.2024 17:29 Відповісти
Ці 67% цензора не читають, їм би пожрать, поспать і поржать, увильнуть від мобілізації та попіз-ть про конституційні права
показати весь коментар
17.02.2024 22:45 Відповісти
В одном городе за один день происходят разные события.
Ограбление, изнасилование, убийство, автокатастрофы со смертельным исходом и тп.
Но также и много хороших вещей, больше, чем плохих. Берём плохую (изнасилование, например) и запускаем сенсацию , что в этом городе живут одни насильники, убийцы.... Так и с Вашими ( и не только ) утверждениями про много процентов дураков , обожающих власть .
Я родился при Хрущеве ещё. Ни одну власть не любил никогда. Да и люди ,что меня окружали, тоже особо не страдали этим . Везде была показуха . На кухне дома люди говорили совсем другое.
Какой-то опрос 1500 человек компьютером , выборочно...
Маммамия, а мнение миллионов других?
показати весь коментар
18.02.2024 09:56 Відповісти
На жаль, якщо дані опитування не сфальсифіковані, а опитування проведено згідно стандартів, то результат в межах 1-2% похибки репрезентативний для всієї території України.
показати весь коментар
18.02.2024 13:13 Відповісти
Все таки, певну кількість JDAM Україна застосувала. І це далеко не КАБи з точністю +/- 100 метрів. В них точність до 10 метрів, тобто скидати треба в 10 разів менше для аналогічного результату. І в Америки їх як гною. Питання - чому менеджери Зеленського не вирішили питання з безперервним постачанням цієї надзвичайно ефективної зброї та її носіїв?
показати весь коментар
17.02.2024 11:27 Відповісти
Діло кажете. Чим зараз розробляти той КАБ, на виготовлення одиниці якого кацапи тратять $40k, і невідомо коли буде якийсь результат, простіше випросити або купити (через тих же канадців можна купити і не чекати поки народять черговий пакет допомоги)у США JDAM-ER. У них понад 200 тис. штук JDAM на складах, які досить легко модернізуються в крилату версію, яка коштує $35k, і яка чудово запускається з СУ-27 чи МіГ-29, яких у нас було більше сотні станом на початок війни, може, трохи ще лишилося. За $175 млн можна купити 5000 штук, чого має на пару років вистачити.
показати весь коментар
17.02.2024 13:50 Відповісти
Колективний Байден проти. Чому? Цього ніхто не знає. Лише здогадки.
показати весь коментар
17.02.2024 14:23 Відповісти
це знають всі та розуміють....-хто в темі
показати весь коментар
17.02.2024 14:41 Відповісти
та тому , що в геополітичну стратегію США це не вписуеться...
показати весь коментар
17.02.2024 14:50 Відповісти
Якщо в нас вже є Хаймарси, то GLDB - дуже гарне рішення. Можливо, треба розпочати розробку своїх подібних?
показати весь коментар
17.02.2024 11:28 Відповісти
Простіше купити. Але як? Якщо питання купівлі навіть не розглядається
показати весь коментар
17.02.2024 14:25 Відповісти
Це проблема номер 1 в війні - КЕРІВНИЦТВО.

Нема стратегії. ЇЇ ніколи не було і не буде, бо стратегія і клоун з "пунктами незламності і потужними відосиками" це не про нього. А керівництво змінити не можна бо війна і того шах і мат. Я не бачу виходу від слова взагалі - ми в пастці. То певна пауза щоб змінити керівництво можливо і пішла б на користь, а можливо б і привела до того що 20 млн виїдуть бо подумають що все даремно
показати весь коментар
17.02.2024 11:51 Відповісти
Хоча володіє і ресурсами, і технологіями, і людьми для цього.
Вибухівка. Де Україна візьме тисячі тонн вибухівки тільки для КАБів?
У русні з цим - жодних проблем.
показати весь коментар
17.02.2024 12:24 Відповісти
дядя,ти краще б не писав такої маячні!
показати весь коментар
17.02.2024 12:28 Відповісти
У нас є хімічні заводи, що роблять сотні тонн вибухових речовин щодня?
Вже писали, що по Європі проблема саме з виробництвом вибухових речовин. Не вистачає потужностей.
показати весь коментар
17.02.2024 12:31 Відповісти
показати весь коментар
17.02.2024 12:47 Відповісти
А я сподівався почути спростування.
показати весь коментар
17.02.2024 12:50 Відповісти
справа в тому,друже,що 1 ду.рень задасть стільки питань,що й 10 мудреців не зможуть відповісти.вибач,не хотів тебе образити але ти настільки м.м.м...недалекий,що навіть не можеш співставити елементарні речі: заводів у нас нема.вибухівки нема,кадрів теж нема і все це складно забезпечити,а от розмінувати за 1 день Південь,здати АЕС,здати Київську обл. аж до Києва,здати території тощо у нас і кадри є і можливості і все це дуже легко вийшло....не зрозумів? ну тоді відчепися,ду...недалека людино!
показати весь коментар
17.02.2024 13:00 Відповісти
Не зрозумів, чи є у нас чим наповнювати ті гіпотетичні українські КАБи, навіть якщо з'являться.
показати весь коментар
17.02.2024 13:04 Відповісти
Луценко не пише про виробництво кабів . Він розмірковує про виробництво в Україні керованих модулів для авіаційних бомб - УМПК ( універсальний модуль планерування та корекції ) .!
Авіаційних бомб великої потужності у нас , на жаль , вже мабуть немає , бо за попередні 30 років до війни , їх майже всі - утилізували , але цих бомб ще повно в країн- союзників котрі нам постачають зброю .
Але головна проблема в тому - як їх запускати .!? Авіації в нас мало , а у кацапів в прифронтовій зоні багато ппо які можуть діставати наші літаки .
Спочатку треба вибити їхнє ппо .
показати весь коментар
17.02.2024 14:05 Відповісти
Новітня американська бомба може запускатись з землі, і летить далі російського КАБа.
До цього русня теж з часом дійде.
показати весь коментар
17.02.2024 14:07 Відповісти
Так , є такі бомби , високоточні GLSDB . По відгуках експертів - чудова зброя , але для точкового ураження ,, і потужність в неї не більше 100 кг вибухівки ..
А у КАБів від 250 до 1500 кг . Це бомби для руйнування будь яких укріплених позицій .
показати весь коментар
17.02.2024 14:22 Відповісти
"Новітня американська бомба" є спрощеною крилатою ракетою до наземної платформи Хаймерс. У бойовій частині утілізовано відносно стару американську 100 кГ авіабомбу, запаси яких майже необмежені. В рашистів платформа запуску УПМК з 500 кГ ФАБ авіаційна, більш мобільна, здатна атакувати довільну ціль по всій ЛБЗ. фронту. Це дешевий аналог АКР. Особлива небезпека в тому, що при потужності заряду 1000 кГ в зоні ураження руйнуються всі фортифікаційні споруди і в багатоповерхівках населених пунктів, і в інженерно-облаштованих укріпрайонах поза населених пунктів. Підрив таких потужних *********** знищує особовий склад укріпрайонів, майже як тактична зброя масового ураження. Велика точність попадання не потрібна.
показати весь коментар
18.02.2024 12:41 Відповісти
Самі ФАБи на складах є, мова йде про керуючий пристрій, який робить їх достатньо дальнобійною й точною зброєю.
показати весь коментар
18.02.2024 16:17 Відповісти
То «Україна не може», чи ті «новиє літца», яких обрали у 19-му році???

Досі ці люди бояться навіть самим собі зізнатись, що зробили дурню тоді, сказати це вголос, щоби почули ті, які до них прислухались і зробили ту саму дурню, проголосивши за квартальних гвалтівників України…
показати весь коментар
17.02.2024 12:46 Відповісти
Авіація рулить, КАБи то вже похідне.
показати весь коментар
17.02.2024 13:48 Відповісти
Велетенські запаси авіабомб часів СРСР які не встигли за 30 років "утилізувати" за гроші західних партнерів згоріли на арсеналах Калинівки, Хмельницького і інших дислокацій знищених ворогом підпалами (до великої війни) або прямими влучаннями Шахедів та ракет після 24.02.22. Без переваги або хоча б паритету в повітрі війну не виграти. За щастя втримати те що є. На жаль наші генерали не вивчали спогади Манштейна, Гудеріана, Деніца які мали досвід війни з москалями. Що ж, навчаються генерали на власній шкурі. Ні, на житті рядових солдат.
показати весь коментар
17.02.2024 16:21 Відповісти
Якби хоча б один КАБ впав десь в районі Банкової, то проблема КАБів була б вирішена в найкоротші терміни.
Воно ж на голову нашим правителям не капає, то чого ж там про щось думати. Та й взагалі, думати то не про них.
показати весь коментар
17.02.2024 17:19 Відповісти
А кто продал "БУКи" в Грузию? А "БУК" и "С-300" единственные советские ПВО которые могут сбивать воздушные цели на 20 км в высоту! Именно с 20 км КАБы кидают москали с носителей СУ-34! Так не надо теперь выть что нечем сбить носитеь КАБов москальских. Это же Украинские чинуши ПРОДАЛИ " БУКи" в Грузию! А теперь носители КАБов нечем сбивать!!
показати весь коментар
17.02.2024 17:35 Відповісти
Тут справа не в БУКах, навіть.
ЗРК С-300 з мінімальними ТТХ в змозі відігнати ворожі літаки з їх КАБами, що запускаються з висот >20км і дальності >50 км від лінії фронту. При цьому, вражати цілі, перебуваючи на позиціях за 40 км від ЛБЗ.
Тому, мову потрібно вести не про передачу проблеми КАБів у відомство Буданова, а про забезпечення кожної позиції ЗРК надійним РЕБом, який вмикається при наближенні дронів супротивника, а головно - про обладнання периметру таких позицій високими щоглами з натягнутою металічною сіткою, яка надійно захищає від "Ланцетів", що атакують під кутом 45'.
До речі: сьогоднішня інформація про збиття рашистських СУ-34 і СУ-35, що намагались атакувати КАБами відступаючі з Авдіївки українські частини, - чітко підтверджує все вищевказане.
Чому не застосовували системи ППО із самого початку штурму міста, щоби не доводити ситуацію до відходу ЗСУ з Авдіївки?
Тут - широке поле для разноманітних припущень, але з основним висновком, що напрошується сам по собі - що місто було заплановане до здачі ще задовго до реалізації цього плану. Бо здача його ворогу без суцільного руйнування позицій захисників міста КАБами мала б дуже негативне і деморалізуюче сприйняття в суспільстві й армії.
А для чого це було потрібно?
Гадаю, що невдовзі ми про це дізнаємось, але хочеться вірити, що це не той випадок, як із Дебалою і "мінськом-2".
показати весь коментар
17.02.2024 19:34 Відповісти
Кстати Буданов и Малюк с успехом в мордронах их нормально утилизуют.
показати весь коментар
17.02.2024 22:58 Відповісти
Цікаво, автор реально вважає що дрони роблять СБУ та ГУР, а не на замовлення цих відомств? Таку дурню сказав про передпорядкованість...
показати весь коментар
17.02.2024 17:43 Відповісти
Спецоперація кремля "слуга народу" виконується жорстоко і витончено, невже цього ще хтось не розуміє.
показати весь коментар
17.02.2024 19:19 Відповісти
А не можна атакувати дронами склади з авіабомбами? І на аеродромах в тому числі? Якщо в авіабомбу влетить дрон з комулятивним *********, то детонація ж точно відбудеться і склад рознесе той.
показати весь коментар
17.02.2024 20:40 Відповісти
Так маем міністрів з купою працівників. Тікі хрен іх знет чім вони занімаются.
показати весь коментар
17.02.2024 20:45 Відповісти
По информации трахнутавабамбера, летобздилы, бомбов у пида рассии совковых запасов практически нет, а то что падает это новодел. Так шо мильенав бамбов не будет. По информации Свитана этих бамбов у Украины завались. Значит не хватает чивота другого, прычом со времен аднатуравава.
показати весь коментар
17.02.2024 22:55 Відповісти
https://vm.tiktok.com/ZM6oYqDbh/

зе хоче злити Україну до закінчення легітимності щоб свої не порвали?!
Все вже робиться не тільки через дупу з мудрим виразом на обличчі що так і треба, а й с повною медійною цензурою.
То доки нова команда "розбереться" зі справами й почне, як обіцяли, ефективно перемагати - все просереться?!
показати весь коментар
17.02.2024 23:49 Відповісти
Автор пропонує розбирати КАБами Донецьк чи Луганськ,так як це робила русня в Авдіївці?Так ми їх стільки ніколи не виробим і Захід розсмердиться на весь світ за вбивство мирняка і руйнування житлових будинків і взагалі припинить нам допомагати.Все це казки про білого бичка.Щоб нівелювати загрозу КАБів нам потрібна західна авіація за допомогою якої носії цих бомб будуть знищуватись хоча би по1-2 одиниці в день.А вона в нас,дай Бог, з'явиться тільки на кінець весни-літа.
показати весь коментар
18.02.2024 01:00 Відповісти
Відносно дешеві та потужні КАБи (250 - 1300 (кГ)), разом із літаками - носіями, в умовах переваги в повітрі та відсутості ППО, здатної ефективно протидіяти носіям КАБів , виявилися ключом до проламування ворогом оборони у населених пунктах та інженерно обладнаних укріплень в полях.
Потужні та дешеві КАБи рашистів, запаси яких невідомі, зносять багатоповерхівки та укріплення разом з облаштованими там позиціями наших захисників. Схоже, знову прогавили стратегічно важливу нову зброю ворога. Стратегічно важлива інформація з фронту вчасно не дійшла до керівників ЗСУ та оборонки, повільно доходить до партнерів.
Луценко написав правду. Трохи втішають нещодавно збиті Су-34, СУ-35. Максимальне ускладнення можливості застосування КАБів ворогом - необхідна умова ефективної оборони.
Треба розібратися з носіями та всією інфраструктурою застосування цієї небезпечної зброї ворогом.
показати весь коментар
18.02.2024 01:14 Відповісти
Це схоже на велику кількість проблем... Проблем з крилами і з бомбами.

Логічно було би почати швидко зменшувати кількість цих літаючих проблем.
показати весь коментар
18.02.2024 02:20 Відповісти
Повністю підтримую тези, які описав Ігор Лученко у статті "Авдіївські сюжети. Про КАБи."

Особливо ідею про те, що ця задача:

1. Має один із найвищих пріоритетів.

2. Ця задача технічно розв'язна.

3. Гальмує справу організаційна неспроможність, що і необхідно виправити якнайшвидше.
показати весь коментар
18.02.2024 02:27 Відповісти
Планеруючі авіабомби, як і інші дозвукові цілі, можна збивати (розбивати) в польоті.

Може, вдалося би навіть ловити їх в щось типу парашута, унеможливлюючи подальший політ на крилах через зниження швидкості?

Якщо таким перехопленням будуть займатися керовані комп'ютером рОботи, здатні миттєво навести систему на ціль і вистрілити контрзасоби.
показати весь коментар
18.02.2024 02:34 Відповісти
Хіба проблема КАБів нова? Ні. Хіба комусь не відомо, що повноцінно воювати з авіацією ворога може тільки авіація, бо ППО всюди не поставиш? Так про це ж писали ще минулого року генерали Залужний та Забродський? І що змінилося? Ті, хто каже, що бажає нам перемоги, цю авіацію і не дають. GLSDB трохи дали, бо самі тільки почали їх виробляти, і на цьому все. Без засобів доставки ці КАБи марні. Не маючи переваги у повітрі, проблему ворожих КАБів не вирішити. Так про що ця розмова, аби похизуватися своїми знайомствами з "великим начальством"?
показати весь коментар
18.02.2024 10:41 Відповісти
США по їх звітам надали Україні на початку цього місяця аналогічні керовані бомби GLSDB, які не потрібно запускати з літаків взагалі.
До речі, де вони?
показати весь коментар
18.02.2024 11:37 Відповісти
А скільки їх дали, ви знаєте? Це була партія з двох десятків для випробувань, бо їх ще ніколи не застосовували. І як вони себе показали нам ніхто не скаже
показати весь коментар
18.02.2024 14:01 Відповісти
Міражі можна було давно купити... але ж єрмаки як завжди проти. Якщо не розберетесь зі зрадниками в тилу, то і далі будете гинути від невирішених питань.
показати весь коментар
18.02.2024 11:44 Відповісти
Це треба було аж в Португалію втекти, щоб стати таким розумним?
показати весь коментар
18.02.2024 13:58 Відповісти
зрозуміло одне що воюють тільки на лініі фронта людськими життями. зрозуміло те що немає тих. або дуже мало тих людей в керівництві будь якої установи які здатні або просто хочуть щось робити для перемоги . Це ж як пояснити те що за 2 роки війни досі немає укріплень немає державної політики війни нїхто нічого не робить крім військових та волонтерів. сидять в кабінетах мудаки тупі яким на всіх та на усе наср... ти. так було і так є і якщо так і буде то Украіни не буде. А україна це невеличка купка тих кому не байдуже в порівнянні з іньшими
показати весь коментар
18.02.2024 18:07 Відповісти
Робиться те,що хоче презік.Це відповідь на всі питання.Запитайте в нього,що таке КАБи.І як Подоляки над ними ржали у мінулому році,коли рашка іх відпрацьовувала
показати весь коментар
19.02.2024 23:22 Відповісти