7962 відвідувача онлайн
17 665 79
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Кого лякають "Майданом-3"

Кого лякають

Боротьбу з Майданом-3 у владі очолюють люди, які намагались розігнати Майдан-2.

Рецепт маніпуляції Зеленським з боку Єрмака та Татарова дуже простий - його треба постійно лякати заколотами та замахами, побільше стресів.

На початку війни Зеленського лякали замахами диверсантів - в інтервʼю Фокс ньюс президент заявив, що на нього 6 разів готували замахи.

Все це не підтверджується жодними фактами. Жодних доказів дій хоча одної російської диверсійної групи у Києві, яка б намагалась наблизитись до президента нема. Жодних.

Так само нема жодних ознак організації кимось "Майдану-3", жодних масових організованих протестів та масових закликів до повалення влади. Жодних.

А темами протестів, замахів та заколотів Зеленським дуже зручно маніпулювати та розгойдувати його психіку, щоб він не заважав Єрмаку з Татаровим і далі правити країною від його імені.

Топ коментарі
+54
Що саме дивне в історії приходу Зеленського до влади? Зеленський і його шайка особливо і не ховалися ніколи. Очевидна прокацапська позиція малороса Зеленського не була особливим секретом, є купа його виступів, є мерзенний квартал95, відома його московська біографія, зв'язки із агентами ФСБ масляковим, медведчуком та іншими. Але виборцям Зеленського ніби повилазило - не хотіли нічого бачити. Тринадцять з лишнім мільйонів громадян одночасно втратили мізки? Ні. Зараз Зеленський верещить про Майдан-3, як про найдорожче московське ІПСО. Але це вже брехня. Найдорожчим кацапським ІПСО був Зеленський. І тепер в Україні заправляють саботажники, шкідники і ригівські недобитки на чолі із прокацапським швондером Зеленським.
Зеленського і його шайку треба гнати. Інакше Україні буде гаплик.
показати весь коментар
01.03.2024 09:26 Відповісти
+47
Уся біографія Зеленського переконливо свідчить, що він є свідомим агентом кремля.
показати весь коментар
01.03.2024 09:20 Відповісти
+45
"...маніпуляції Зеленським з боку Єрмака та Татарова..."

Такий "нещасний" Зеленський, його чмарять Єрмак та Татаров
Не треба себе обманювати.
Зеленський - давній і заскорузлий прокацапський *********.
Вовк у дірявій овечій шкірці...
показати весь коментар
01.03.2024 09:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
як лялька може заважати кукловоду?
показати весь коментар
01.03.2024 09:05 Відповісти
Однозначно члєнограй і його ригофсбшна компашка є помилкою в історії України яку потрібно якнайшвидше виправляти!
показати весь коментар
01.03.2024 18:26 Відповісти
Ну, так і є.
Русня відмінно знається на бойовій психології.
показати весь коментар
01.03.2024 09:11 Відповісти
колись янукович остерігався замахів...скрізь йому ввиджався замах, цяточка...а потім взяв себе в руки, зібрався з духом та й втік
показати весь коментар
01.03.2024 20:21 Відповісти
За його втечу ми поплатилися Кримом і ордло.
показати весь коментар
02.03.2024 08:10 Відповісти
Кримом поплатилися за "Харківські угоди", коли крім продовження терміну окупації Севастополя дозволили подвоїти присутність рос. військ в Криму і не лише в Севастополі.
показати весь коментар
02.03.2024 10:46 Відповісти
Мав на увазі те, що під час нашої політичної нестабільності русня точно зробить потужний ривок уперед.
показати весь коментар
02.03.2024 10:50 Відповісти
один втік - поплатились, інший не втік - зову поплатились...обидва рази такою самою площею...
очевидно, не у втечі прихована плата..
показати весь коментар
02.03.2024 15:04 Відповісти
"...маніпуляції Зеленським з боку Єрмака та Татарова..."

Такий "нещасний" Зеленський, його чмарять Єрмак та Татаров
Не треба себе обманювати.
Зеленський - давній і заскорузлий прокацапський *********.
Вовк у дірявій овечій шкірці...
показати весь коментар
01.03.2024 09:13 Відповісти
Уся біографія Зеленського переконливо свідчить, що він є свідомим агентом кремля.
показати весь коментар
01.03.2024 09:20 Відповісти
Миллион процентов!!!!!!!
показати весь коментар
01.03.2024 10:27 Відповісти
Не міліон а біліон. Навіть сікстільйон.
показати весь коментар
01.03.2024 19:38 Відповісти
Вы даже не представляете что бы было если бы он был агентом кремля. Он просто не президент. Не его это. Не умеет. А кадры так это вообще его нельзя подпускать на пушечный выстрел. Вообще дурости и идиотизму приписывать какой-то коварный замысел, это из теорий заговора, закулисы и т.д.
показати весь коментар
01.03.2024 17:59 Відповісти
водолея нельзя и близко подпускать к практическому руководству...не его это, тем более, что он сам не хочет руководить...знаю лично и видно всем по ельцину, зеленскому, лазаренко, коломойскому...они легко одерживают победы, но рутина руководства их мучает...потому и вовремя нужно устать и передать вожжи, бразды, руль и уйти...
показати весь коментар
02.03.2024 15:09 Відповісти
Що саме дивне в історії приходу Зеленського до влади? Зеленський і його шайка особливо і не ховалися ніколи. Очевидна прокацапська позиція малороса Зеленського не була особливим секретом, є купа його виступів, є мерзенний квартал95, відома його московська біографія, зв'язки із агентами ФСБ масляковим, медведчуком та іншими. Але виборцям Зеленського ніби повилазило - не хотіли нічого бачити. Тринадцять з лишнім мільйонів громадян одночасно втратили мізки? Ні. Зараз Зеленський верещить про Майдан-3, як про найдорожче московське ІПСО. Але це вже брехня. Найдорожчим кацапським ІПСО був Зеленський. І тепер в Україні заправляють саботажники, шкідники і ригівські недобитки на чолі із прокацапським швондером Зеленським.
Зеленського і його шайку треба гнати. Інакше Україні буде гаплик.
показати весь коментар
01.03.2024 09:26 Відповісти
А ще казали, ваньки тупі.
"Тупі" ваньки ніколи не оберуть собі в правителі "зєлєнського".
показати весь коментар
01.03.2024 11:18 Відповісти
Ваньки собі взагалі нікого не оберуть.
Бо обирати ванькам не давали і не дають.
Ваньки будуть кланятися в ноги цій ботоксній паскуді доки вона не здохне.
А потім ванькам нового царя покажуть.
Будуть цілувати йому сапог.
Це кортонька історія кацапні...
показати весь коментар
01.03.2024 11:41 Відповісти
Навіть якщо було б право вибору, не обрали б.
Скільки на росії прихильників Невзорова?
А в Україні - пєтушарія?
показати весь коментар
01.03.2024 11:47 Відповісти
Що було би, якби - це припущення, які не можуть бути основою для висновків.
показати весь коментар
01.03.2024 11:51 Відповісти
У нас є петушарієвці, навіть партію свою мали, а чи є на росії нєвзоровци або хтось подібний? Хто розвісивши вуха насолоджується тим, як його країну макають в лайно?
показати весь коментар
01.03.2024 11:52 Відповісти
Ви застали СРСР? Якщо застали, то маєте розуміти, що зараз в кацапстані відбувається.
Якщо ні, то хоч усвідомте - усіх незгодних цілувати сапог путлєру знищили фізично.
Невзоров - балаболка. Парочку таких залишили для розваги.
показати весь коментар
01.03.2024 12:10 Відповісти
Згадав про партію Жиріновського - навіть у думі засідає. Так що, якби кацапам дали можливість обирати - то прийдуть жиріновські та охлобистіни - і це в кращому випадку, а то і "тесаки". Кацапи - дно...
показати весь коментар
01.03.2024 12:28 Відповісти
При СРСР були у влади ті, хто відкрито висміював СРСР, як Войнович?
показати весь коментар
01.03.2024 15:46 Відповісти
Так. Їм ***** спустили зверху кдбшники, шантажувавши Єльцина, бо той хотів президентом ставити Нємцова. Там взагалі немає виборів, сцарів "назначають". Після того, як здохне *****, назначать іншого.
показати весь коментар
01.03.2024 12:31 Відповісти
За Зеленського, а до того за всяких Януковичів, Кучм та інших Шаріїв голосують
переважно одні і ті самі люди. І далі будуть голосувати за першої нагоди. Сюрприз ?
показати весь коментар
01.03.2024 11:34 Відповісти
Ця карта до Зеленьського немає ніякого відношення, і Ченівецька і Закарпаття і батьківщина Степана Бандери Франківщина- голосували за "веселого і нахідливого", який пообіцяв вчителям 4000 евро зарплатні, виришення всіх проблем у житті вже завтра, кожному велосипед і ковбасу по 2,20.
показати весь коментар
01.03.2024 13:15 Відповісти
Я вважаю що якщо є навіть сумніви в користі для України кварталу95 - їх потрібно негайно міняти на авторитетний та професійний комітет з порятунку держави. Адже дарма втрачений час для країни зараз може означати тільки поразку та втрату державності та самого життя нації.
Невже в нас немає кращих керівників?
показати весь коментар
01.03.2024 11:41 Відповісти
Які там "сумніви"?
Зелена пліснява зажене Україну в прірву, практично Україна вже однією ногою там.
І дарма втрачений час не "може означати тільки поразку" а саме її і означає.
показати весь коментар
01.03.2024 11:46 Відповісти
Бутусов считает что Зеленским манипулирует Ермак, а я уверен что они прекрасно понимают друг друга и не заблуждался бы насчет его психики. То что он двух слов связать не может чтобы построить законченное по смыслу предложение, еще не означает что он имбецил. Все он прекрасно понимает, во первых потому что еврей ( ничего антисемитского, ну так исторически просто сложилось что евреи хитрожопые), а во вторых сумел же он стать президентом, не с подворотни его вытащили, как никак зарабатывал прилично. Он еще покажет свою сущность когда станет вопрос о власти, пока война можно и Ермака сделать целью критики
показати весь коментар
01.03.2024 09:15 Відповісти
показати весь коментар
01.03.2024 10:40 Відповісти
Не докінця погоджуюсь. Володя- підліток за розумовим розвитком, але на 50-му рокі життя навіть у нього вистачає клепки, що без дорослого "у хозяйстві" йому не обійтися. І через це залежність від некоронованого віце- президента тотальна. Без Є не буде Зе, тому що ліміт часу на заміну вичерпався. От і править нами такий собі ЄрЗя.
показати весь коментар
01.03.2024 13:21 Відповісти
Его Беня сделал презом, а не как-то он смог.
Он даже несколько слов без бумажки не могет связать во что-то вразумительное
показати весь коментар
01.03.2024 17:36 Відповісти
А сущность свою нарциссическую и мстительную он давно уже показал.
Гнилая у него сущность
показати весь коментар
01.03.2024 17:37 Відповісти
Погоджуюся з Вами.

Бо чомусь всі виставляють блаЗЄнського за "табуретку".

А він з коломИйським (його мозковий центр) всіх цих "єрмаків" можуть змінювати, як шкарпетки.
показати весь коментар
01.03.2024 18:21 Відповісти
Абсолютно вірне твердження від пана Бутусова. Тріо майбутніх кримінальників,веде Україну до поразки та занепаду.
показати весь коментар
01.03.2024 09:21 Відповісти
от ужєж бояри плахіє...
він маленький, злобний та мстивий. не вигороджуйте його.
показати весь коментар
01.03.2024 09:33 Відповісти
Майданы начинаются не от "печенек Нуланд". И никакая оппозиция или "люди из списка" не соберет миллион человек своими хотелками. Их провоцирует власть и ее антиукраинские решения.
"Майдан 3" - это внутренние страхи Зе-команды за все, что натворили, а не кремлевское ИПСО.
Доведут страну до развала - может и будет Майдан 3 , как последний способ для людей защититься и не сдохнуть под московской оккупацией
показати весь коментар
01.03.2024 09:33 Відповісти
В ОПі президента чудово розуміють що після завершення відведеного строку правління квартал95 стане не легітимним, навіть в макітрах зедібілів. Тому й почали "працювати" на випередження.
Що, якщо почнуть протестувати проти Осла - то це майдан-3 який організувала орда.
Янукович 2.0.
показати весь коментар
01.03.2024 09:35 Відповісти
Зате зверніть увагу, як вони майстерно перенесли "дату настання нелегітимності" з квітня на 20 травня. І всі з цим швидко погодилися
показати весь коментар
01.03.2024 10:33 Відповісти
Так ціллю обох Майданів було те, щоб 73 відсотки проголосували за ЗЕ. Те саме було і під час смути у Московії. Московським ЗЕ був Михайло Романов, а Коломойським - Федір Романов. А після того, як ЗЕ воцарювпвся, який може бути Майдан?
Порошенко і Ярош - це українські Пожарський і Мінін.
показати весь коментар
01.03.2024 09:35 Відповісти
Порошенко - Пожарский чи Мінін? І те і інше смішно, але ж скажіть, будь ласка. Можливо Симон Болівар чи навіть Степан Бандера? Не соромтесь, а то якось поки не дуже.
показати весь коментар
01.03.2024 09:59 Відповісти
Нє, всі зебіли знають, що Степан Бандера - то Янелох Чонгарський, він же Чегевара
показати весь коментар
01.03.2024 11:22 Відповісти
Хто не розбирається в цих процесах, той перетворюється на гарматне м'ясо в часи змін. І саме статус гарматного м'яса чи шашликів на обіді у різного роду канібалів був у українців у всі часи. І щось в них немає великого бажання розумнішати.😕
показати весь коментар
01.03.2024 12:50 Відповісти
Талмудовский! Ти знову гониш пургу!
показати весь коментар
02.03.2024 09:21 Відповісти
Та власне ОП, своїми заявами, повна копія рашки. Ті лякають нацистами-біндеравцамі, ці - майданами. Яке все ж таки униле гівно, майже весь пострадянський простір.
показати весь коментар
01.03.2024 09:49 Відповісти
Підождіть, кацапи теж починали лякати своїх майданами. А зелень скоро почне лякати нацистами-бендерівцями.
показати весь коментар
01.03.2024 12:35 Відповісти
Боже, за шо нам, притомним, ОЦЕ чьудо зелене?
- колективна відповідальність за прикол-2019 від жлобів-дебілів, які втікли у перших рядах подалі від свого вибору - це нечесно...)))
показати весь коментар
01.03.2024 10:00 Відповісти
Тут різниця в тому що зедібіли насрали та втікли. Для них держава та українська нація -какая разніца. А ті хто хоче жити на цій землі в своєму домі - пішли цей дім захищати.
Навіть під керівництвом того дібіла якого нам вибрали ці пофігісти.
показати весь коментар
01.03.2024 11:52 Відповісти
він же актор і квнщик, він просто грає роль далі,тільки ціна цьому - сотні тисяч жертв
показати весь коментар
01.03.2024 10:08 Відповісти
У всіх цих лякалках для Зеленського також приймає участь Буданов. Згадайте, як він в 2022-му в своїх відосіках розказував про більше десятка замахів на Зе, а зараз він найбільш активний учасник спецоперації Майдан-3 і друге місце (після Безумної) в травлі Залужного
показати весь коментар
01.03.2024 10:30 Відповісти
А ну-но, посилання дайте на "травлю Залужного"
показати весь коментар
01.03.2024 10:33 Відповісти
Учора ця новина (висказування Буданова про Залужного) була новиною №3, після новини про про трагедію ССО на Херсонщині і повідомленями про 2-3 збитих кацапських літаки. Пошукайте все це в ранкових новинах, а ввечері було багато відосиків на Ютубі, які пояснювали слова Буданова
показати весь коментар
01.03.2024 16:06 Відповісти
Пусть пугают
Но только у него в кабинете
Мало ли чем они там втроем занимаются
Или пугают друг друга
Или любят.......
Неловко даже ......

показати весь коментар
01.03.2024 10:31 Відповісти
Хочеться звернутися до ЗЕ і ОПи: не лякайте бабу великим 😂..м! Займайтеся справами по врятуванню країни, а не своїх статків і царювання
показати весь коментар
01.03.2024 11:25 Відповісти
знаючи те, яким тупим й примітивним є зе-лупа, розумієш наскільки просто навіть такому тупому мусору, як татаров, використовуючи стандартні мусорські розводнячки, керувати зеленим вилупком...
показати весь коментар
01.03.2024 11:50 Відповісти
Чому замахи на зелика, коли він є головним у спецоперації кремля "слуга народу"? - а те що ця спецоперація буксує, так це уже заслуга українців. Ми переможемо.
показати весь коментар
01.03.2024 11:51 Відповісти
Я переконаний, що насправді все робиться, щоб відбувся черговий Майдан, але робиться не москвою, а владю України. Готуєтся так само, як готував янукович своїми призначеннями, суперкорпцією. Чого тільки варта зміна всьго військового керівництва. І, звичайно, вже все підготовано для того, щоб Майдан відбувся, але люди, зципивши зуби, тримаються - бо війна. Після війни ця безвідповідальна влада буде негайно знесена.
показати весь коментар
01.03.2024 11:53 Відповісти
Так не будет "после войны..." не планируется ...
показати весь коментар
01.03.2024 12:21 Відповісти
Якщо буде Майдан-3, то "хуже уже точно не бедет" цитую класика.
показати весь коментар
01.03.2024 12:56 Відповісти
Які жахливі наклепи на нашого Президента, який особисто замочив дві тисячі кадирівців і збиває ракети поглядом...мабуть, автор просто заздрить, намагаючись збурити Третій Майдан щоби посісти місце Героя Вільного Світу...
показати весь коментар
01.03.2024 13:35 Відповісти
показати весь коментар
01.03.2024 19:23 Відповісти
Єрмак - чєловєк і лєдокол.
показати весь коментар
01.03.2024 14:19 Відповісти
Пане Юрію, зверніть увагу на те, що Зеленський прийшов до влади БЕЗ Єрмака і Татарова. Цих людей знайшов (мабуть, з чиєюсь допомогою) сам Зеленський і навіть перейменував адміністрацію на офіс, щоб взяти туди люстрованих минулою владою діячів.

Ваша теорія "маніпулювання" Зеленським не витримує жодної критики. Хто наймав на роботу, той і маніпулює
показати весь коментар
01.03.2024 14:51 Відповісти
ОП постійно годував Зеленського примарними замахами, різними опитуваннями і рейтингами, а тепер витягнув з рукава козир - 3-й Майдан. Але Верховному потрібно не цього боятися, а згуртовувати країну на важку працю на перемогу. І перше дбання - це турбота про Армію і військових, наших захисників.
показати весь коментар
01.03.2024 15:28 Відповісти
Ви мабуть забули замах на Шефіра, тоді він заявив с трибуни ООН що це замах на нього
показати весь коментар
01.03.2024 17:21 Відповісти
А может легенда «майдан 3» нужна ОП чтобы иметь возможность расправляться с любыми критиками действий власти, в том числе с оппозицией?
показати весь коментар
01.03.2024 19:11 Відповісти
Треба вчитись міняти владу без майданів. Обираємо тіньовий уряд, висловлюємо на загальноукраїнських віче йому довіру і влада миттєво і природньо перетече до цього уряду. А зєля з російськими шпигунами нехай далі сидить на Банковій. Не по Конституції? В Конституції не написано - що робити, якщо владу захопив російський шпигун
показати весь коментар
02.03.2024 05:34 Відповісти
Як в Бєларусі? І де той їхній тіньовий уряд, і куди поділася їхня незалежність?
показати весь коментар
02.03.2024 11:01 Відповісти
Не знаю , як приберуть нашого "гідранта" , але це буде ТОЧНО НЕ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ спосіб.
Даремно він боїться Майдану. Майдан - це демократія.
показати весь коментар
02.03.2024 08:36 Відповісти
Вопрос только в том, что нам с этим делать?
показати весь коментар
02.03.2024 09:24 Відповісти
ГБ зловила стрілявшого у Брежнєва, та й пита, як той з 5 метрів не влучив. А той і каже, що кожний, хто стояв поруч, смикав його за руку, та й казав:"Дай я, дай я...."
показати весь коментар
02.03.2024 13:00 Відповісти
Как можете агент ФСБ Дерьмак "бороться" за Украину?!Это оксюморон..Этого крота нужно арестовать и по законам войны "пустить в утиль".
.
показати весь коментар
02.03.2024 14:40 Відповісти
Хто ж його арестує він памятнік.
показати весь коментар
02.03.2024 21:01 Відповісти
Президенська система в Україні була створена комуністами щоб безкарно грабувати державу. Царь президент нам не потрібен. Подивіться на безконтрольне правління кожного з наших президентів, кожному було мало влади, кожен плював на конституцію , кожного преза оточувало коло якихось пройдисвітів. І ідеального президента мабуть ніколи не буде. Що ж це за система влади, коли на трон можна посадити повного дилетанта, скомороха,без підготовки.без досвіду. У воюючій державі!!!Все-таки праві ті політики які давно говорили ,що нам треба, як у всіх нормальних країнах , або президент має очолювати уряд і нести за свої дії відповідальність, або першою особою в державі повинен бути премєр, а у президента мають бути чисто представницькі функції. А от генерального прокурора треба б вибирати,щоб мав незалежність від виконавчої влади.
показати весь коментар
02.03.2024 20:59 Відповісти
Та це вони Захід лякають Майданом-3, щоб виборів не вимагали
показати весь коментар
03.03.2024 01:22 Відповісти
Майдан-3, Шатун-4, Віслюк-8.
показати весь коментар
15.03.2024 12:57 Відповісти