4797 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Фантасмагорія мирних міст

руйнування,відбудова,відновлення

Два дні минуло. Орлівка захоплена, Ласточкине - російський тил, вічне Тоненьке вже сіряк. Далі буде.

В той же час Верховна Рада провалює чергове голосування по мобілізації без якого нас чекає катастрофа масштабів якої можуть обмежити лише залишки ЗСУ для яких вже везуть 3 млн. китайсько-корейських снарядів.

Все частіше я чую Ви, коли йде мова про війну і збройні сили: перемоги Вам! А от у Вас в армії… взагалі досвід перебування в цивільному середовищі виявляється вкрай травматичним для мене, хоча я, здавалося, ці речі пропрацьовував. Але чим далі тим гірше.

Можна ображатись, можна сперечатись, можна далі декларувати що в уявній війні майбутнього вигравати мусить технологія і супер-зброя майбутнього, але без війська нам, панове, кінець. А військо це всі Ми- є і такий займенник, крім Ви.

Хоча… якщо вони досі не почали мобілізацію, і поки проголосують, і поки мобілізують, і поки навчать… це якщо мобілізують, бо я слабо в це вірю. Озираючись навколо, перебуваючи зараз в мирному місті мене не покидає відчуття що це все якась фантасмагорія. Так ніби з нами в кімнаті голодний лев перетравлює попередню жертву, вже кидає оком на інших які в цей час пʼють чай, відводять погляд і сподіваються що лев наступними зʼїсть не їх. Відчуваю повну безпорадність, бо цей пост та і будь-який інший ні на кого вже не вплине. Але… та нема ніяких "але". Просто викидаю в простір те що їсть мене поїдом.

І я не говорю про соцмережі. Я перестав їх читати і псувати собі нерви. Ледь не щодня на вулиці чи в таксі цивільні чоловіки і жінки намагаються мені розповісти щось хуйове про армію, щойно впізнають в мені військового. Я серйозно. Когось там побили, когось відправили на другий день в окоп, армія убиває! Не війна, не росія - Українські Збройні Сили. Вітаю! І це можуть говорити люди, які водночас там десь на волонтерці готують на фронт сухпайки. Ми з вами!

А ще класика : вимагати з військових пояснень за якісь міфологічні пройоби типу мобілізації хворого, чи невидачі комусь каски. Підніміть руки військові кому такі предʼяви кидали більше трьох разів? Гра така у людей: вицепити в потязі самого зайобаного солдата і мотати йому нерви розповідями про несправедливість. Та якби цей солдат захотів вам розповісти про несправедливість, то ви би посивіли за ніч від тих розповідей. Різниця в тому, що в таких от вигаданих чи реальних випадках одні шукають причини щоб відмовитись від боротьби, а інші шукають причини боротися попри це все. Вгадайте, хто з цих двох справді ставить на Україну?

Іноді справді хочеться, не буду кривити душею, щоб арта розʼїбала побільше обласних центрів, щоб оця вся розслаблена маса або звалила і не патякала, показавши свою істину природу або трохи напряглась, а краще не трохи. Потім я видихаю. Мені не хочеться щоб люди умирали, але мені також не хочеться щоб по приходу москалів вони всі або втікали і забули що Україна існує, або просто зняли зі своїх тачок прапорці і наклейки "добрий вечір ми з України" і робили вигляд що нічого не відбулось. Ну, росія так росія - лішь би нє било вайни. Важко таке уявити? А мені дуже легко уявляється, бо читав багато історичної літератури. Схоже занадто багато.

І не треба мені зараз в коментах перепис непридатних, неприкаяних, тих хто їбошить на волонтерці і тд. Не треба. Ви всі прекрасно все бачите і знаєте про що я. Бо дизморал який я ловлю вже просто заливає чорною багнюкою горло. Вже хочеться перестати борстатись і хай вже це багно втопить

І наполегливо прошу уникнути ваших фантазій на тему війни якою ви її собі уявляєте і умов які ви собі вигадали щоб типу піти воювати. Не підете.

Топ коментарі
+25
Пане автор, поясніть з військової точки зору і законів логіки: як ми здолаємо орду м'ясом, якщо вона втричі більша? І воює вона завзято і не рахуючись з втратами. ПОЯСНІТЬ! ЯК?!

"https://www.epravda.com.ua/news/2022/09/6/691162/ Росія отримала більше від продажу енергоносіїв, ніж витратила на війну - дослідження "
Її гроші безкінечні і вона їх отримує чималою мірою від тих, хто постачає нам снаряди. Як ми переможемо Росію економічно, якщо її гроші безкінечні? Ну логічно поясніть, робимо раз, робимо два, перемога. Як?

"Просто викидаю в простір те що їсть мене поїдом."
А чому у вас "душа болить" тільки, і виключно щодо мобілізації, яка ставить на меті вбивство українців в м'ясних штурмах? Чого вас не їсть поїдом мільярдне розкрадання грошей під час війни? Це ж ті гроші, на які можна закупити чи виробити зброю, яка реально зупинить росіян. Де логіка? Чому вас не їсть поїдом те, що жодних оборонних споруд після Авдіївки не зроблено? Тобто головне мобілізуватись, а споруди це не важливо, так? Кожна, буквально кожна держава починає війну з виробу зброї. Але вас не їсть поїдом, що жодного виробництва зброї в Україні немає і не буде. Зброя це фігня, головне ж мобілізуватись, вірно? В чисте поле під Авдосом.
показати весь коментар
02.03.2024 03:13 Відповісти
+22
Ви задаєте багато незручних питань. Автор лише хотів поділитися своїм розчаруванням, який народ хєровий йому попався.
показати весь коментар
02.03.2024 07:01 Відповісти
+17
Жахливо те, що такі сторіси явно показують, як військовим промивають мізки. І промивають успішно. Все, головний ворог вже не мразія. Головний ворог - мирний "ухилянт", який не бажає, **** така, йти з лопатою під каби подихати. Цивільні люди винні, що західні союзники - сцикливі і одночасно безкінечно жадібні суки, які за долар удавляться? Чи може цивільні люди винні, що замість проукраїнських командирів на чолі війська ставлять ****** з опи, вигідну москальським кротам-дєрьмакам? Чи може цивільні люди винні тим, що вони просто є - от якби ж то нас всіх перемісило ворожою артою в кашу, от тоді б зразу пішли перемоги!!
Ви справжні умнічки. Як в 2019 показали відсутність критичного мислення, так і зараз продовжуєте це робити, навіть війна вас не заставила подорослішати. Ну то ви головне не забудьте, через два дні після того, як в черговий раз запропонуєте цивільним гнідам-ухилянтам прострілювати коліна, слізно просити у них же донатіків на ремонт чергового пікапіка.
показати весь коментар
02.03.2024 08:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
У нас з полігона в місяць тікає 40-50 чоловік, навіть коли шикують два рази на день, обов'язково 2-3 звалять в сзч. Ну стаття статтею, але ти його для початку злови, а більшості пофіг, у знайомої з Кропивницького, брат вже 4 місяці в сзч, тільки комбат дзвонить, він його посилає. Про мобілізують, вже сказано раніше - катають по частинах, пробують впарити.
показати весь коментар
02.03.2024 20:35 Відповісти
https://news.obozrevatel.com/ukr/society/sovok-i-potsvili-stini-v-yakih-umovah-novobrantsi-zsu-prohodyat-pidgotovku-v-uchebkah.htm https://news.obozrevatel.com/ukr/society/sovok-i-potsvili-stini-v-yakih-umovah-novobrantsi-zsu-prohodyat-pidgotovku-v-uchebkah.htm



https://www.obozrevatel.com/ukr/person/stanislav-aseev.htm Станіслав Асєєв

Журналіст

Блог | "Совок" і поцвілі стіни: в яких умовах новобранці ЗСУ проходять підготовку в "учебках"
https://news.obozrevatel.com/ukr/society/sovok-i-potsvili-stini-v-yakih-umovah-novobrantsi-zsu-prohodyat-pidgotovku-v-uchebkah.htm
показати весь коментар
03.03.2024 10:52 Відповісти
Мені Десни -сосни за вічі)
показати весь коментар
03.03.2024 12:40 Відповісти
Не має ніяких підстав очікувати, що у орків закінчаться гроші, інфляція, то таке, фінансовий інструмент. Та й інфляція не космічна. Тому без достатньої допомоги Україна втрачатиме території, людей і економіку. А без людей і економіки держава приречена, навіть якщо залишаться якісь території
показати весь коментар
02.03.2024 16:01 Відповісти
Навпаки. Гроші мають особливість закінчуватися, чи сильно зменшуватися кількість і якість фінансів.
Китай іде у рецесію - менше нафти і газу буде купувати.
Індія, пишуть, нафтою вже затарилась і почали наздоганяти вторинні санкції.
Санкції.

Тому витримка і розрахунок на затяжну війну.

Рамштайн для кого створили ? ЄС погодило чергову допомогу на 50 лярдів.

Допомога і зброя іде постійно і безперервно.
показати весь коментар
02.03.2024 20:54 Відповісти
І я думаю, за два роки війни в країні вже практично не лишилося людей, які ставлять на Україну, нажаль. Всі розуміють, що нам *****. Звідси й відсутність західної допомоги, бо смисл? Звідси й отака мобілізація, бо ніхто не вірить в перемогу, зато в практично 100% можливість лишитися в посадці з лопатою проти кабів вірять всі. Бо це шлях сирського і зєлєнського, все згідно оманських договорняків. Зато поржалі, здєлалі іх вмєстє.
показати весь коментар
02.03.2024 08:37 Відповісти
Ви часом не провокатор ?
Рамштайн для кого створили ? ЄС погодило чергову допомогу на 50 лярдів.

Допомога і зброя іде постійно і безперервно. Правда, чого і скільки вам забули повідомити !!
показати весь коментар
02.03.2024 10:31 Відповісти
Постійно і безперервно, але в рази менше. І що далі? АК, лопата, посадка, КАБ, або дрон і усьо.
показати весь коментар
02.03.2024 16:09 Відповісти
Всю артилерію Данія передала Україні у січні, 19 од. Caesar.

Загалом Нідерланди передадуть 14 надувних човнів з жорстким корпусом (RHIB), 8 воєнізованих річкових патрульних катерів і бойових катерів CB90. З грудня 2023 року Нідерланди вже передали Україні різні типи ***********, радіолокаційні системи й зброю, таку як гвинтівки й кулемети.

Німеччина передала 50 тисяч аптечок для ЗСУ, найближчим часом їх відправлять у війська, Джерело:

Чехія десь "накопала лопатами" 400 тис. 155 мм снарядів. (чи 800 тис., неясно; чи думали, а вийшло)

Ви і далі продовжуйте "по посадках ширятися".
показати весь коментар
02.03.2024 20:49 Відповісти
Постійно, безперервно. Тонесеньким струмочком.

- снарядний голод як був, так і лишається. Носіння води відрами там, де вона має шурувати водоспадом, не робить ніякої різниці. 50К снарядів на рік від Франці (за умови повномасштабного розгортання виробництва) - це навіть не тижнева норма артилерії ЗСУ за умов прийдешньої інтенсивності бойових дій

- 50 млрд. - макрофінансова допомога терміном на 5-7(!) років. З огляду на віськову складову бюджету - це ніщо.

- відутність на третій рік війни притомної загальнодержавної програми підготовки кадрового резерву ЗСУ. Її просто немає.

Тому фонтанувати переможними реляціями про всесвітню допомогу ой як зарано. Чи вже запізно. Це як подивитись.

Автор допису, безумовно, страждає через ті питання, котрі він по вершечках зачепив. Але, декларувати важливість життя кожного воїна ЗСУ (як носія генофонду тощо) й, водночас, розмірковувати про те, чому з кацапнею не воює голими сраками ледь не усе дієздатне населення України - це маразм та популізм. Дуже часто й густо зустрічаю такий "біполярний розлад" у колег-військових, котрі у свій час проголосували за Зєлю. У головах таких воїнів, якими палкими патріотами вони б не були, без проблем та конфліктів співіснують взаємовиключаючі ідеї та речі. Ідейний посил статті "**** ви всі не воюєте?!" вдається автору цілком логічним на тлі того, що держава, навіть за його власними словами, не спромоглася зорганізувати життєздатний та ефективний формат мобілізації як джерела кадрового резерву ЗСУ. Не спромоглася навіть почати розбудову власного ВПК у бодай якось співставному з темпами переходу економіки й виробництва кацапів на військові рейки масштабі. Не змогла й у ешелоновану оборону там, де вже майже річ очевидні спроби просування кацапів. Чомусь, про такі епічні пройоби автор лише похапцем згадує, перекладаючи усю відповідальність на тих, то задає питання у транспорті. Тобто, на цивільних, багато то дійсно власним коштом волонтерить. Чомусь, у пряме задавання питань державі автор пограти боїться. В усьому для нього винні ті, хто не пішов добровольцем, чудово розумієчи, що воювати доведеться м'ясом, а не розумом і зброєю. Автору, не зважаючи на певну відомчу джентльменську етику та розуміння його душевного болю, відверто бажаю почати думати головою, а не гаслами. Й задавати питання тим, то у Конституційному порядку відповідальний за певні речі.
показати весь коментар
03.03.2024 14:21 Відповісти
1. Снаряди поставляє не тільки Франція.
2. По 10 млрд євро. щороку ... 400 млрд грн ... Але це ж тільки ЄС. Ще інші країни донатять. Може США роздупляться врешті-решт. А що б було, якби не підтримка Заходу ? Мабуть з цим потрібно порівнювати.
3. Закон про мобілізацію існував і з 2014 р. ТРО почали створювати як півень клюнув, в останній рік, півроку до нападу у 2022 р. Але на ньому простояли 2 роки.
4. І де переможні реляції ?? Пропонується не сіяти паніку і об*єктивно оцінювати хто і чим допомагає.
5. Останній великий абзац - у переважній мірі згоден (як цівільна особа). Нижче є дискусія з цього приводу.
показати весь коментар
03.03.2024 14:55 Відповісти
1. Тих снарядів, що постачаються усіма(!) союзними державами разом узятими на даний момент, не вистачає ні на що, окрім як на сповільнення просування кацапів. Не кажучи вже про паритет чи (це взагалі фантастика наразі) то повернення ініціативи на полі бою. Струмочок дуже і дуже тонкий. Й не закриває навіть мінімально-достатні потреби ЗСУ для стримування просування орків.

2. 400 млрд грн на рік від усього ЄС для країни, видаткова частина бюджету котрої становить на 2024 рік 3,4 трлн. грн... Інші країни донатять неспівставні суми. США не донатять взагалі. І навіть якщо чи то навесні, чи то вже восени й якимось чином поновлять інвестування, то інвестиції підуть у їх власний ВПК. Порівнювати потрібно об'єктивну реальність з об'єктивною реальністью. Наразі, ми можемо констатувати, що уся міжнародна макрофінансова/збройова підтримка України (без участі США) становить у найкращому випадку не більше 20% видаткової частини державного бюджету. Висновки робимо самі.

3. Закон про мобілізацію зразка 2014 року - це у реалія сьогодення повна маячня. Україні потрібен притомний, відповідний до реалій закон про військовий обов'язок, що міститиме адекватні норми як по формуванню якісного кадрового резурву ЗСУ, так і про терміни військової служби мобілізованих у воєнний час. Без актуалізації цього розділу соціального договору суспільства з владою рішення у питанні мобілізації не буде.

4. Не слід ототожнювати адекватне, об'єктивне розуміння реалій сьогодення з сіянням паніки. Це шлях у нікуди. У суспільства, не зважаючи на усі телемарафони гарни новин, є розуміння, що нічого у цій справі не збігається. У соціуму є запит на правду. На об'єктивний погляд на речі. Без цього вживати адекватних заходів для виправлення становища й вирішення проблем Україна не здатна. Якщо ж ми й далі будемо керуватися зеленою догмою про "хто не радіє, той ворог", ми знищимо себе з середини швидше за кацапів - ззовні.

5. Тут немає про що дискутувати. Нажаль, після зміни Головнокомандувача, зелена шобла отримала доступ до нової касти спікерів з дуже великим (за замовчуванням) початковим кредитом довіри - до провладно налаштованих офіцерів ЗСУ. Це - поки що дуже дієве джерело моніпуляцій суспільною думкою. Бо коли на сцену виходить бойовий офіцер (без дурнів. Бойовий. Звитяжний. З іконостасом нагород) та починає обкладати ***** не владу, котра за два з гаком роки примудрилася пролюбити усе, що тільки можна й не можна, а публіку, котра просто не біжить попереду потяга мобілізовуватися на війну голою сракою проти старих, іржавих, але танків... Цей прийом здатен приносити певні, принаймі короткострокові дивіденди. Перекладання відповідальності з влади на народ - це зпоконвічний прийом. Не більше.
показати весь коментар
03.03.2024 15:18 Відповісти
+5
показати весь коментар
03.03.2024 16:36 Відповісти
90 відсотків успіху залежить від влади. Якщо влада гнила, то і люди будуть гнити. Але ж , ****, як цн змінити? Зелена кала мойськ0-кацапська шобла ховається за військовий стан,так би вже змели їх нах...
показати весь коментар
02.03.2024 08:40 Відповісти
Не має кому змітати. 67% влюбльоні в зєльоного лідора.
показати весь коментар
02.03.2024 16:11 Відповісти
Біля 20%, це пенсіонерки. Ці часи давно минули, тому очіпок і сцить.
показати весь коментар
02.03.2024 20:30 Відповісти
ВРУ может принять закон о мобилизации до конца марта, - Вениславский

В интервью нардеп объяснил (https://www.rbc.ua/rus/news/fedir-venislavskiy-rada-mae-vsi-shansi-priynyati-1709242440.html?utm_source=telegram&utm_medium=post), что предлагают изменения в документе:

▪️ если лицо не обновляет свои военно-учетные данные, не становится на учет, игнорирует повестки, в том или ином варианте может ограничиваться право на управление транспортным средством;

▪️ комитет отклонил норму о блокировании средств на счетах военнообязанных, их денежных активов и т.д.;

▪️ регистрация в электронном кабинете призывника - это право, а не обязанность. Также лица, проживающие за рубежом, могут в нем дистанционно обновить данные;

▪️ электронных повесток не будет;

▪️ органы власти, местного самоуправления, Нацполиция, МВД, Минсоцполитики, Минздрав, органы соцзащиты, военные администрации, предприятия, образовательные и другие учреждения будут обеспечивать мобилизационные процессы;

▪️ представители полиции вместе с представителями ТЦК и СП могут вручать повестки;

▪️ все полицейские должны перейти со спец. учета на общий военный, но все они подлежат бронированию; 🤣

▪️ все аспиранты будут иметь право на отсрочку независимо от формы обучения;

▪️ осужденные по условным срокам могут быть мобилизованы;

▪️ граждане, которые впервые получили инвалидность II и III группы с начала полномасштабной войны, должны пройти пересмотр соответственно в МСЭК или ВВК.
показати весь коментар
02.03.2024 09:21 Відповісти
Перші три пункти переводять мобілізацію у довгограючу тягомотіну.

Поліція потрібна і під час війни. Це аксіома. Але наразі ОС поліції воює. Клименко сказав 100 тис.

Аспіранти ж не будуть вічно вчитися.

Останні два пункти - норм. Ще знизять призовний вік до 25 р. і ТЦК зможуть когось призвати додатково.
показати весь коментар
02.03.2024 10:28 Відповісти
В систему МВС входить Національна гвардія і ДПСУ. Вони і воюють. Поліція на 90% шариться
показати весь коментар
02.03.2024 16:13 Відповісти
Так, слушне зауваження. Мабуть Клименко це і мав на увазі - ОС МВС. Тим не менш, певна кількість поліціянтів таки воює.
показати весь коментар
02.03.2024 20:22 Відповісти
Всі або виграють, або програють. Дякую солдат.
показати весь коментар
02.03.2024 09:30 Відповісти
одні шукають причини щоб відмовитись від боротьби, а інші шукають причини боротися попри це все. Вгадайте, хто з цих двох справді ставить на Україну?

+100
показати весь коментар
02.03.2024 10:23 Відповісти
Все 💯%! А ті хто в тилу мають закрити свої пельки стосовно військових!!
показати весь коментар
02.03.2024 10:33 Відповісти
Прочитав, почухав небриту пику, я в армії вже як півтори року, так пішов сам (дурне поперлось в турне, юнацький максималізм в 40 років) Так ось що скажу-за півтори року, я армію зненавидив по самі яйця, совок, затяг і сраколизинг. Про відношення цивілів-ну є воно то є, люди вже не підуть, ім пофіг куди кого і як. Коли мене з дому питають- Ну як воно, кажу чесно-хуйня.
Може колись поміняються командири і стиль роботи з особовим складом, тоді все буде добре, але то не сто відсотків.
показати весь коментар
02.03.2024 10:46 Відповісти
В російську армію б пішли? Такий самий совок, затяг і сраколизинг, але БК і техніки у необмеженій кількості.
показати весь коментар
02.03.2024 10:49 Відповісти
Добавлю ще одну річ-СЗЧшники та відказники не на ровному місці з'являються.
показати весь коментар
02.03.2024 10:53 Відповісти
Коли наловлять силоміць людей, це зовсім не дивно.
У русні є загороджувальні загони. Хочеш вижити - йди уперед.
І ми до такого дійдемо? Замах вже був.
показати весь коментар
02.03.2024 10:55 Відповісти
Знов такеж питання, йдеш вперед-загинеш але є шанс вижити, йдеш назад загинеш, але теж є нюанси. Не думаю що у нас таке буде, у людей почнете спрацьовувати інстинкти, плюс знайдуться ті кого силоміць не примусиш,а реакція буде відповідю силою. І тут постане питання про громадянську війну без переможців.
показати весь коментар
02.03.2024 11:00 Відповісти
То як ми воюємо проти ********* вже 10 років ? Тільки трупами ?? То так не виходить.

Най вибачать мене родичі загиблих.
показати весь коментар
02.03.2024 11:07 Відповісти
Є підготовані підрозділи з норм людьми, але про війну 10 років, інтенсивність боїв в АТО та ООС неможливо порівняти з сьогоденням. Мій дядько в лавах з 2016 року, але як він сказав-тоді то були заробітки, зараз *****.(Ага,і притому в іншу частину переводитись не хоче, бо гроші ж їбать)
показати весь коментар
02.03.2024 11:12 Відповісти
Здається, бєзумная пропонувала надати право командирам розстрілювати солдатів у разі невиконання наказів. В результаті прийняли законопроєкт 8271, який перетворив ЗСУ майже на таких самих кріпаків, які русня, тільки без розстрілів. Ну так і у русні немає формального права розстрілювати, але вони це роблять, тому що звикли класти болт на закон, коли це вигідно.
показати весь коментар
02.03.2024 11:10 Відповісти
Там було декілька авторів.

А Б...х його знає, як правильно. Жодна армія не буде триматися тільки на тих, хто хоче воювати. Так не буває і не було ніколи.
показати весь коментар
02.03.2024 11:52 Відповісти
Ніхто не знає, як правильно.
Але можна сказати, що зєлєні точно роблять все неправильно.
показати весь коментар
02.03.2024 11:58 Відповісти
Войцеховський ... Припиняй підкидати негативу ! Ти ж не в армії. Чи вже у загороджувальний загін збираєшся ? Думаю запізнився !
показати весь коментар
02.03.2024 11:04 Відповісти
В Україні не буде загороджувальних загонів. Інакше це останнє "нововведення", яке отримає армія перед тим, як розвалитись остаточно.
показати весь коментар
02.03.2024 11:12 Відповісти
не лякай людину
показати весь коментар
02.03.2024 13:24 Відповісти
Твк вони вже на кордонах.
показати весь коментар
02.03.2024 14:43 Відповісти
І женуть вас в атаку?
показати весь коментар
02.03.2024 14:44 Відповісти
Що саме Вас там лякає ? Закону ще немає.

У Раді повідомили, хто отримає бронювання під час мобілізації Джерело: https://biz.censor.net/n3476333

Комітет нацбезпеки, оборони та розвідки не підтримав блокування рахунків та електронні повістки у законопроєкті про мобілізацію, Джерело:
показати весь коментар
02.03.2024 13:30 Відповісти
Ви ще мені сюди відео скиньте з українськими загороджувальними загонами, що діють на фронті. Ну, для повноти картини.
показати весь коментар
02.03.2024 15:26 Відповісти
Де відео українських загороджувальних загонів, які розстрілюють тих, хто посмів ослухатись наказу Залужного "вперед!"?
показати весь коментар
02.03.2024 15:34 Відповісти
Немає, значить, відео. Недопрацьовуєте.
показати весь коментар
02.03.2024 15:43 Відповісти
Эта статья - иллюстрация СТОКГОЛЬМСКОГО СИНДРОМА
АРМИЯ ,судя по статье, превращается в заложника ВЛАСТИ
И она ,как любой заложник, уже в сцепке с тем
Кто ее взял в заложники
Армия ПРОГЛОТИЛА отстранение Залужного
А сейчас будет удивляться - почему все начинает СЫПАТЬСЯ на фронте?
А вы думали - будет по- другому? ЛУЧШЕ?
Вы уже один раз,бл....., так подумали
В 2019
Вот теперь ,МУДРЕЦЫ УКРАИНСКИЕ, и разгребайте!
Что - то мне подсказывает
Что автор голосовал за Зеленского
А если это не так - пусть напишет в чат
Я принесу извинения
показати весь коментар
02.03.2024 12:08 Відповісти
Він сюди не напише, бо у своїй абсолютній більшості публікації в категорії "Блоги" є копіями публікацій з Фейсбуку або інших соцмереж. Тому автор не прочитає ваш коментар.
На моїй пам'яті був тільки один раз, коли автор публікації відповідав на коментарі.
показати весь коментар
02.03.2024 12:47 Відповісти
Я не голосував за блазня, але що це зараз змінює? Що зараз робити? Будемо здаватись на милість кацапскіх нелюдів. Та сподіватись на те що тобі пощастить і тебе та твою родину не закатують в перші місяці, а тим кому пощастить не будуть сидіти в штурмових підрозділах на польській границі? А за спиною будуть заградотряди з чеченів та бурятів. У 19 році на Цензорі майже у кожному дописі було: шоколадний барига, вальцман, свинарчуки. Автор якщо й голосував за блазня то зараз плате за свій вибір сповна. Чому проковтнули зняття Залужного? А що мали робити? Кинути позиції та йти на Київ? То така ваша думка? Мій брат був У Одесі після поранення, зайшов до Макдональдса у просто ох...їв від черг здорових чоловіків. Та каже: "ніхто не хоче воювати, так а що робити мені та моїй сім'ї, тільки вмерти, бо іншого вибору при поразці у мене не буде". Оце і весь Стокгольмський синдром, війскослужбовці у заручника не у влади а у сцикунів, які вигадую велику кількість виправдань щоб не зазищати себе та свої сім'ї перш за все, бо всі блазнюваті будуть дуже не погано почувати себе за кордоном, оба чиновниками при свинособаках.
показати весь коментар
02.03.2024 13:29 Відповісти
оба чиновниками при свинособаках
Ви справді вірите, що "свинособаки" настільки тупі, щоб залишити в системі керування державою тих, хто вже має досвід розвалення держави?
Їх і на лоток в Таганрозі торгувати не візьмуть, хіба що ящики носити. Таких до керування не можна підпускати, русня це добре знає.
показати весь коментар
02.03.2024 13:36 Відповісти
На Запоріжжі керують депутати від України, та й менти перейшли служити до рашки, так шо нічого їм не загрожує.
показати весь коментар
02.03.2024 15:00 Відповісти
Це поки є ще залишки України. Далі від цього шкідливого елементу позбудуться. І якщо Поклонську відправили у почесне вигнання, то з цими дрібничками церемонитись не будуть.
показати весь коментар
02.03.2024 15:02 Відповісти
Це припущення, але зараз саие так.
показати весь коментар
02.03.2024 15:05 Відповісти
І Поклонська досі генпрокурором.
показати весь коментар
02.03.2024 15:06 Відповісти
Вас просто модери забанять. Дня на три.
... А у того автора просто ПТСР.
Йому треба правильне лікування. Тривале. Згідно протоколу.
Але він лізе сюди народ надрочувати драконити.
показати весь коментар
02.03.2024 23:07 Відповісти
Было бы неплохо
Если бы меня забанили
Я бы книгу дочитала
показати весь коментар
02.03.2024 23:11 Відповісти
Усе що відбулося, відбувається і відбудеться в майбутньому - усе абсолютно справедливо, думати про те на що не можна вплинути (про справедливість) - марна трата життя
показати весь коментар
02.03.2024 13:00 Відповісти
Вибачайте, то чого Ви не включаєте дві світові війни ? Чи то були не війни ??
показати весь коментар
02.03.2024 13:21 Відповісти
Що ви розганяєте зраду? Хоча правильніше : несете всяку дурню?
показати весь коментар
02.03.2024 15:33 Відповісти


Такі вони, мирні міста.
показати весь коментар
02.03.2024 13:20 Відповісти
У недалекому від фронту Дніпрі місцева влада хоче заробити на ремонті лифтів у багатоповерхівках.
На один дім хочуть профінансувати 1 млн. 200 тис грн., нам мешканцям пропонують їм скинутися по 1200 грн. з кожного мешканця, а скільки цих багатоповерхівок по місту, і яка це буде загальна сума! І це в час, як Дніпро обстрілюється постійно і ракетами, і шахедами, і гибнуть та калічаться люди.
Але влада хоче, як було у мирні часи заробляти гроші собі.
показати весь коментар
02.03.2024 13:37 Відповісти
Поки українці не розуміють, що у нас є тільки 2 виходу:
- справжній мобілізаційний стан всієї держави, боротьба та ослаблення любими діями де тільки можливо ворога, розвал РФ;
- стояти на колінах перед кадировцями, бурятами, руськими та бачити, як вбивають твоїх дітей та гвалтують твою жінку, а потім - концтабори у Магадані та Сибіру.
Це ж все вже було з нашими предками.
показати весь коментар
02.03.2024 13:49 Відповісти
А чому міняти? Ця методика правильна. Саме так і буде. В історії України подібне було - Центральна рада, держава гетьмана Скоропадського.
показати весь коментар
02.03.2024 15:37 Відповісти
А то шо Україна перетворена вже на концтабір- це типу нормально.
показати весь коментар
02.03.2024 18:38 Відповісти
Народ повинен зрозуміти, якщо не будеш воювати за Україну, загинеш потім за бредові ідеї х2ла.Ми це вже проходили.
показати весь коментар
02.03.2024 14:55 Відповісти
Так може зразу того, щоб не мучитись?
показати весь коментар
02.03.2024 16:08 Відповісти
Що- того ? Ви вже готовий ?
показати весь коментар
02.03.2024 23:33 Відповісти
Мільони українців в Другу світову формально теж воювали за свою землю, а отримали ще кілька років геноциду а потім десятиліття концтабору.
Де гарантія, що зараз ми не отримаємо щось на кшталт того, що ми вже проходили?
показати весь коментар
03.03.2024 11:01 Відповісти
1. Мобілізація хоч на годину припинялась? Нє? Ну тоді шо ти кипишуєш?

2. Що там, військових з тилу перевірили чи як? В нас 880 тис. армія - слова Зепоца. Це брехня? Чи скільки вам ще потрібно?

3.
"Каждый полицейский должен знать - пока он в полиции, он забронирован и на фронт не идет. Если он не доброволец", - сказал Клименко.

Он также назвал "диванными экспертами" тех, кто "провоцирует к размышлению по поводу того, кто мог бы воевать".

"А чем мужчины, которые работают в полиции, отличаются от тех, кто работает в народном хозяйстве? А кто будет тогда защищать от преступников население, выезжать на вызовы?", - добавил министр.

Це для роздумів.

4. Коли ви вже почнете гавкати не лише на тих цивільних хто не бажає воювати? По укріпленням пиптань немає? З такою політикою ви просерете будь-яку кількість людей.
показати весь коментар
02.03.2024 15:07 Відповісти
Угу. Це все що треба знать про справедливість і поліцію.
показати весь коментар
02.03.2024 15:28 Відповісти
Тільки в моєму колі знайомих двоє контрактників, які пройшли навчання за кордоном не воювали жодного дня і сутки через троє ходять охороняти порожню в/ч. за чималу платню. Це вже звичне і відоме всім явище. Також знаю молодих офіцерчиків, які стрімко робили кар'єру завдяки тому, що татусі теж військові і мають квартиру від держави, іномарки з салону та чимало пільг і доплат. В перший же день війни були оперативно переведені на кордон з Польщею, де чудово почуваються. І таких сотні тисяч, не кажучи вже про чималу кількість сорокарічних пенсіонерів з силових структур у яких гулянки, качалки та інші розваги і чхати їм на війну та мобілізацію. Але всі претензії у автора до цивільних. Отже, без перерахування причин просто чесно погоджуся з його висновком: Так, не піду.
показати весь коментар
02.03.2024 15:42 Відповісти
Автор, як і Залужний, погодився з тим, що Зямба - його бугор. Тому не надто зрозуміло, чого він свої претензії висловлює нам....
показати весь коментар
02.03.2024 20:19 Відповісти
Проблема в тому , що Україна в масі не перетворюється на іншу Україну , а стає маленькою Московією , відповідно - українська армія стає маленькою совєцькою армією .
А вмирати за московію навітть ,якщо зовні вишиванка ?

Лякалки по типу прийде бурят - не мають сенсу - тому ,що більшість може забрати родини та виїхати .
Люди можуть померти за справделивість та свою родину - а не за гасла про патріотизм ,які вже дискредитовані .

Ну що ж побачимо чи зможе змінитися український народ - поки що ставки на користь змін мінімальні
показати весь коментар
02.03.2024 22:04 Відповісти
На народ легко гнати хвилю, а на владу - слабо?
показати весь коментар
03.03.2024 00:38 Відповісти
Стаття автора повна крайнощів. По перше, мобілізація не чекає закону! Вона триває активно, з осені і всю зиму, блукаючі блокпости, повістки, деяких знайомих мобілізували в грудні. Очима з передка звичайно людей не прибавилось, бо вони ще очевидно в навчальних центрах, скоро надійдуть.
По друге, що орки захоплять пів України. Знову ж таки, очима з передка, прямо перед собою, кінця і краю не видно орчій армії, танки, артилерія, каби, здаються нескінченними. Але є ряд очевидних речей:
1) росія не зможе бути в наступі нескінченно довго, а вона в ньому вже перебуває з жовтня місяця
2) на третій рік війни росія не може бути сильнішою ніж на перші два, очевидно, що в переважній більшості ресурсів вона виснажується. Візьме ресурси в ірану чи кореї? Так, на деякий час це її спасе. 1 млн снарядів дозволить їй воювати 4 місяці, які власне вже минають, а далі що? Треба просити ще мільйон, а далі?
3) І відповідно не від доброго життя росія намагається зменшення ресурсів компенсувати людською масою. Чи можна переважно людською масою захопити пів України? ... Очевидно, що ні.
показати весь коментар
03.03.2024 12:17 Відповісти
Какая разніца повилазила!Підрили ,гірші орків!
показати весь коментар
03.03.2024 19:25 Відповісти
Щось тут коментатори не такі рішучі як під статтями про ймовірні перемовини.
показати весь коментар
03.03.2024 20:06 Відповісти
Сторінка 2 з 2