10015 відвідувачів онлайн
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Перспектива заморожування війни?

війна

Описуючи сценарії на 2024-2025, я зазначав, що інерційним сценарієм (тобто таким, яким все нині рухається) є найгірший для України сценарій війни на виснаження зі втратою західної підтримки та, внаслідок цього, значною втратою здатності чинити спротив. Але найімовірнішим сценарієм я називав не його. І це досить нестандартний випадок, бо зазвичай інерційний сценарій і є найімовірнішим. Але коли діють потужні сили, що намагаються збити інерційний сценарій та перемкнутися на якийсь кращий, то інерційний сценарій втрачає ймовірність. Це якраз те, що нині маємо.

Найбільш імовірним сценарієм я називав другий -- сценарій заморожування війни, який минулого року виглядав зовсім неможливим. Адже проти замороження війни були налаштовані як українське суспільство, так і путін, який собі обрав перший сценарій війни на виснаження.

Минуло три місяці, і нині у повітрі починає відчуватися запах другого сценарію. Він все ще виглядає неприйнятним для українського суспільства та для російського керівництва. Але він дуже потрібен Америці та Європі. Він потрібен європейській індустрії, щоб наростити оборонні спроможності. Він потрібен європейським лідерам, щоб підготувати свої суспільства до змін. Він потрібен Байдену, щоб вийти на вибори миротворцем. Він потрібен Трампу, щоб критикувати Байдена за неспроможність та вирівняти провал, створений невдалою міжпартійною боротьбою. Він потрібен всім українським політикам, щоб провести вибори і перемогти (всі вони сподіваються на перемогу).

Але й два головних противники цього сценарію не можуть похвалитися непохитністю позиції. Українське суспільство в цілому не примирилося з категоричною необхідністю мобілізації. Політики затягують ухвалення закону, і ми не бачимо шаленого тиску суспільства з метою прискорити цей процес. Люди, які на фронті, не вічні й не залізні, але навіть голос мільйонів їхніх родичів не чути на тлі єдиного марафону.

Так само і путін, хоч і продовжує агресивну риторику, але посилає досить змішані сигнали. Ми не знаємо, що з цього є маскуванням, а що справжнім, бо ми не знаємо реального стану російської економіки. Ми не знаємо, чи вважають у Кремлі, що час грає на них, чи на нас. Ми навіть самі не певні, на кого грає час.

За всім цим стоїть Китай. Хоч він і має стратегію власного виграшу при всіх варіантах продовження чи завершення війни, але ми не знаємо, чи не вважає виграш від перемир'я більшим. Дуже ймовірно, що так, бо в нього економічні проблеми, вирішенню яких війна не сприяє.

Нагадаю, що сценарій заморожування війни передбачає другу фазу агресії через 3-5-7 років, після відновлення спроможності росії та вивчення нею помилок першої фази. Це означає, що руйнівний вплив другої фази може бути більшим. Для цього росія та Україна мають інтенсивно готуватися до цієї фази -- Україна за допомогою Заходу, росія за допомогою Китаю. Але успішність української підготовки залежить від підсумків виборів -- перемога модернізаторів та прискорена модернізація армії й державних інституцій здатна відвернути другу фазу війни, а перемога популістів може призвести до слабкої підготовки та втрати української державності, що і є стратегічною метою путіна.

Отже, дуже ймовірно, що найближчим часом нас із різних боків будуть схиляти до заморожування, замирення, перемир'я тощо.

Це означає, що українському суспільству терміново потрібен відкритий чесний діалог по трьох ключових питаннях:

1. Чи є прийнятним заморожування в умовах, коли, з одного боку, Україні бракує зброї, мобілізація гальмує, є шанс провести вибори, -- а з іншого боку, росія порушить перемир'я в будь-який момент, а в США до влади можуть прийти люди, налаштовані обеззброїти Україну та Європу. Іншими словами, на кого працює час -- на нас чи на ворогів.

2. Якщо відповідь на перше питання позитивна, тоді які червоні лінії не можна переступати за будь-яких умов? Очевидно, список червоних ліній включає неприпустимість:

-- будь-якої "демілітаризації", бо це запрошення до продовження агресії;

-- відмови від європейської та євроатлантичної інтеграції, бо це означатиме, що 10 років минули марно;

-- визнання зміни політичного статусу окупованих територій, бо це порушення Конституції.

Водночас на якісь поступки доведеться йти, і треба довго й якісно проговорити червоні лінії в суспільстві.

3. Якщо відповідь на перше питання негативна, то що ми як суспільство мусимо робити, аби відмова від переговорів та продовження війни не перетворилися на спалювання життів та врешті на поразку, а вели нас до перемоги.

І розпочати цей суспільний діалог варто з обговорення того, що таке перемога і що таке поразка. Це не один біт інформації, не чорно-біла картинка: між перемогою й поразкою лежить широкий спектр, що включає часткові перемоги й поразки, неперемоги й непоразки. Що означають слова, які ми щодня використовуємо? Чи всі верстви суспільства їх розуміють однаково? Де межа між прийнятним і неприйнятним?

Ось про що ми маємо говорити найближчим часом.

Топ коментарі
+16
Всі працездатні вже знайшли та знайдуть собі роботу. Жінки частково вже приготували плацдарми.
Розчиняться в Европі і сліду не залишиться. Одні могили предків будуть згадувати та сумувати про колишню Батьківщину. А діти - вони вже частково адаптувались, за два роки опанували мову країни перебування, розчинились в загальних школах та класах.
Навіть при кращих умовах - не програшу у війні - більшість вже не повернеться.
показати весь коментар
03.03.2024 10:55 Відповісти
+15
Я так зрозумів за замовчуванням для чоловіків на ці 3-5-7 років все одно буде закритий кордон. Така собі легка версія КНДР. Якщо ж ні то економіка рухне разом з виїздом всих і вся а виїзджатимуть цілими містами. Так що Пекар не врахував того що мобілізація може стати тим самим тригером поразки а влада замість того щоб будувати свій впк і далі буде в усих бідах ухилянтів винити. Типу те що будинок розх..ло ракетою це якийсь Петро винний а не директор оборонного заводу який роками крав бабло із держбюджету і нічого із озброєнь не зробив чи прогресивні менеджера які крадуть мільярдами на військових закупках зброї *********** та іншого військового обладнання.
показати весь коментар
03.03.2024 10:03 Відповісти
+15
Значить ця країна не потрібна нікому. Менти, наприклад, не збираються її захищати , хоч повністю паразитують на ній.
показати весь коментар
03.03.2024 11:22 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Я так зрозумів за замовчуванням для чоловіків на ці 3-5-7 років все одно буде закритий кордон. Така собі легка версія КНДР. Якщо ж ні то економіка рухне разом з виїздом всих і вся а виїзджатимуть цілими містами. Так що Пекар не врахував того що мобілізація може стати тим самим тригером поразки а влада замість того щоб будувати свій впк і далі буде в усих бідах ухилянтів винити. Типу те що будинок розх..ло ракетою це якийсь Петро винний а не директор оборонного заводу який роками крав бабло із держбюджету і нічого із озброєнь не зробив чи прогресивні менеджера які крадуть мільярдами на військових закупках зброї *********** та іншого військового обладнання.
показати весь коментар
03.03.2024 10:03 Відповісти
Кто куда будет выезжать? На эти 3-5-7 шаровые подачки от Германии и тд прикроются, губу не раскатывай, лишенец
показати весь коментар
03.03.2024 10:31 Відповісти
Всі працездатні вже знайшли та знайдуть собі роботу. Жінки частково вже приготували плацдарми.
Розчиняться в Европі і сліду не залишиться. Одні могили предків будуть згадувати та сумувати про колишню Батьківщину. А діти - вони вже частково адаптувались, за два роки опанували мову країни перебування, розчинились в загальних школах та класах.
Навіть при кращих умовах - не програшу у війні - більшість вже не повернеться.
показати весь коментар
03.03.2024 10:55 Відповісти
Це дивлячись на те, які критерії будуть у цього непрограшу. Бо у левовій частці сценаріїв такого непрограшу, виїжджати буде ще й більшість тих, хто наразі лишився.
показати весь коментар
03.03.2024 13:47 Відповісти
Так цих нестратегічно думаючих скоро повернуть назад. Приймуть закон, що чоловікам з України для отримання ПМЖ потрібно 10 років, щоб не хотіли залишатися за кордоном, а їхали додому і все.
показати весь коментар
03.03.2024 17:59 Відповісти
Там немає дурнів. Ніхто нікого нікуди не відішле. ЕС потрібні розумні роботящі люди.
Чи ви думаєте орда просто з любові до київських каштанів сюди лізе?
показати весь коментар
03.03.2024 18:40 Відповісти
Так, там нема дурнів, тому ніхто не буде надсилати свої війська, а от українських чоловіків будуть особисто передавати, щоб самим не брати участь, коли будуть серйозні проблеми на фронті (а вони вже є). Я цю казку про розумних роботящих українських чоловіків чую вже давно і мені смішно. Українські айтішники легко заміняються вєтнамськими і індійськими, як і медики з різноробочими.
показати весь коментар
03.03.2024 20:22 Відповісти
Чи ти не дурний? Це що тобі, раби? Ти з орди?
показати весь коментар
03.03.2024 20:27 Відповісти
Так, безправні раби, якщо нема ПМЖ чи громадянства, яких викинуть без сумніву.
показати весь коментар
03.03.2024 23:09 Відповісти
Будут ехать те комв шара не нужна.
показати весь коментар
03.03.2024 11:05 Відповісти
Директор крав (і не він один), бо замовлень чітких не було, перспективи і контролю. Це не виправдання, констатація наче.

Якщо чоловіки виїдуть, як країна буде захищатися ?
показати весь коментар
03.03.2024 10:32 Відповісти
Значить ця країна не потрібна нікому. Менти, наприклад, не збираються її захищати , хоч повністю паразитують на ній.
показати весь коментар
03.03.2024 11:22 Відповісти
А вам потрібна? Ви збираєтеся захищати?
показати весь коментар
03.03.2024 12:10 Відповісти
З мене деруть податки, яу у мирний час, і перекрили кордони щоб не дременув звідси. Цього вже вистачить.
показати весь коментар
03.03.2024 12:41 Відповісти
Податки не деруть. Податки свідомий громадянин сам платить. Але так, платити податки нікому не подобається.

Є альтернатива - жити в лісі з вовками, а не у суспільстві з людьми.
показати весь коментар
03.03.2024 14:58 Відповісти
Якщо їх вимагають платити наперед- це саме деруть.
показати весь коментар
03.03.2024 15:12 Відповісти
Так, це не є добре. З іншого боку, таке явище є тільки щодо певних бізнесів. З вчителя, наприклад, наперед податків не вираховують.
показати весь коментар
03.03.2024 16:43 Відповісти
Государство обязано обеспечить безопасность гражданских, а не гражданские обеспечивать безопасность государства. За это гражданские платят налоги для Армии, полиции, сбу и остальных силовых структур. Не государство платит силовым структурам, а каждый человек, живущий в стране содержит силовые структуры.
показати весь коментар
03.03.2024 15:14 Відповісти
Це кліше поширене і мабуть пішло з амерського кіно. Бюджет країни наповнюється з різних джерел. У процентах не згадаю.

Родич ******** про це згадати. Як тільки питаю, скільки ж ти податків платиш, виявляється з мінімальної ЗП. Що там у них є навіть згадувати не буду. Всього чимало, як на пересічних громадян.
показати весь коментар
03.03.2024 16:42 Відповісти
в каждом чеке любой покупки ПДВ уходит власти (ПДВ - найзначніший за обсягом з усіх податків, які нараховуються в Державний бюджет) .. Мало с каждого дерут???
показати весь коментар
03.03.2024 19:19 Відповісти
Тобто вам Україні не потрібна. Ясно, на одне гівно більше.
показати весь коментар
03.03.2024 15:29 Відповісти
Менти при любій владі будуть працювати. Для них різниці немає.
Гнобити та тримати стадо в покорі та страху, при цьому отримуючи від влади всілякі заохочення та займаючись своїми прибутковими "бізнесами"- кришуванням наркоторговлі, проституції та обкладання податком дрібний бізнес.
показати весь коментар
03.03.2024 12:39 Відповісти
Так, до Києва ще можо повернутися беркут, який тоді втік і зараз служить у путіна.
показати весь коментар
03.03.2024 12:43 Відповісти
При яких розкладах може повернутися Беркут ? Ви або провокатор, або панікер. Або і те і інше.
показати весь коментар
03.03.2024 14:57 Відповісти
Маячня.
Якби " ... ця країна не потрібна нікому", то хто ж її до цих пір захищає і хто ж допомагає захисникам ?
Явно що не
показати весь коментар
03.03.2024 15:01 Відповісти
Хто захищає? Хто прийшов і кого затягли силою. І тих і тих не збільшується. Маячня - це заперечення фактів
показати весь коментар
03.03.2024 23:54 Відповісти
- Українці, ви хочете війни ?!
- Нє нє нє
- Ну тоді здавайтесь Пуйлу
показати весь коментар
04.03.2024 20:10 Відповісти
Якщо чоловіки виїдуть захищати будуть ті хто залишиться, адже це не держава володіє народом а народ володіє державою, і цей народ має вирішити чи потрібна їм ця держава, а кількість чоловіків що залишиться дасть розуміння в яких кордонах буде ця держава, а поїдуть далеко не всі, але без підтримки сша та європи навіть якщо залишаться усі вони стануть тією навалою яка піде на польшу зі зброєю під керівництвом кацапів
показати весь коментар
03.03.2024 13:27 Відповісти
Зауваження слушне. До речі, пишуть (не певен цього точно, але ...), що наші праві партії (як у Ізраілі), не дуже хотіли б допомоги Заходу. Для того, щоб викристилізувалася нація.

Але, слава Провидінню, нашу країну захищають не тількі праві. Це дає надію, що згодом, ситуація з службою в армії сформується до такої, як у Ізраілі. Чи подібно.
показати весь коментар
03.03.2024 16:49 Відповісти
Ееееее. У нас є праві партії? Я маю на увазі, чий відсоток буде не в межах статистичної похибки на виборах.
показати весь коментар
03.03.2024 23:33 Відповісти
Праві рухи і партії є. Але питання риторичне, враховуючи результат виборів 2019 р.
показати весь коментар
04.03.2024 20:08 Відповісти
Напиши щось зрозуміле. Претензія щодо чого ??
показати весь коментар
04.03.2024 20:06 Відповісти
Не настільки критично. Якщо кордони відкриють в звичайному режимі, і ТЦК не буде бити людей по вулицям, істерія стосовно виїзду спаде миттєво. Ні звісно будуть люди, які просто з принципу поїдуть, за всі знущання над суспільством в цей період. Але насправді більшість залишиться, як наприклад зараз залишається багато жінок, хоча здавалося б кордони відкриті, їдь в свою Європу. Але вони не їдуть, більше того деякі повертаються.

Окремо потрібна політична сила, чи коаліція, яка унеможливить такий безпредєл, як є. Законодавчо. Інакше люди не повернуться. Плюс швидке перепланування єкономіки.
показати весь коментар
03.03.2024 17:23 Відповісти
Виїде багато чоловіків до своїх жінок та дітей за кордон. Також, можуть виїхати ті сім'ї, які залишаються в Україні, щоб бути разом, але хотіли б. Так що, на мою думку, в разі відкриття кордону для всіх виїде ще 2-3 мільйони людей. Це, звичайно, за умови збереження нинішньої політики західних країн щодо біженців. Але не виключено, що в разі перемир'я вони виштовхують тих, хто живе на допомогу і не має роботи. В такому разі - мільйон виїде, 2-3 повернеться.
показати весь коментар
03.03.2024 23:39 Відповісти
Про Китай неясно. Якщо там рецесія, то США у цьому зацікавлені. Якщо Китаю війна не вигідна ... то США, виходить вигідна.

ВПК Європи і так може відновлюватися. Нащо їм наше перемир*я ? У них же війни немає.
показати весь коментар
03.03.2024 10:29 Відповісти
Саме так. Американці роззброюють країни інженерів, перетворюючі їх на "повстанців в тапках" і далі направляють як куди вигідно. Рівень виживання ні курдів, ні лівійців, ні афгана ніколи їх не хвилював
показати весь коментар
03.03.2024 23:57 Відповісти
Вибачайте, поєднання "розброєння країни інженерів" з проблемами курдів, лівійців і ... о Боги !, афганців, доволі несподіване.

Якщо "країна інженерів" сама розброїлась, то виникає питання про рівень думання і підготовки тих інженерів.
показати весь коментар
04.03.2024 20:14 Відповісти
______МОБІЛІЗАЦІЯ ? (ЗЕ БІЛИ -КАПІТУЛЯНТИ) ВТОМИЛИСЬ ВІД ВІЙНИ!?_______
-ЗЕбіли втомилися від війни!? Та чого ж втомились? І звідки та втома?
Втомились ті, чиї розбещені сини, впродовж війни сидять тільки вдома!
Втомились Юди, ті хто не знав, хто не хоронив і не оплакував Героїв.
Хто вже давним - давно в душі загнив, а свій мозок і язик роздвоїв.
Втомились ті, хто як божевільний гарував, на дискотеці в ресторані,
Дорогі елітні клуби постійно штурмував і відчував себе як в нірвані.
Втомились Юди! Бо не знали чи забули вже, що десятий рік війна триває
Під кожне свято ця орда буквально все в супермаркетах, дочиста змітає.
Машин елітних дорогих, та ось біда, припарковати їм місць уже не має!
Усі - усі розкуплені квитки для закордону вперед на пів і більше року.
Ніхто навіть й копійки на війну з них яничар Юд не пожертвував ні разу.
Їм Україна повія у шапіто і з жиру продажні блазні бісяться до сказу.
Плюси їм запудрили мізки? Втомились с.ки - капітулянти зовсім зубожіли,
Та вірять фейкам і в казки, цим -блазням, злодюгам, ворогам - ЗЕбілам.
Тепер святе державність наша на кону ! Хто це збагнув - вже не сміється!
Коли програємо визвольну війну, тоді помре, в крові держава захлинеться!?
-
показати весь коментар
03.03.2024 10:29 Відповісти
У перемир'ї найбільше всіх зацікавлений )(уйло. Бо тоді виникає питання відкриття кордонів і демобілізації - війни ж нема і за кордон захочуть поїхати мільйони, не як біженці, а як емігранти. Влада на це ніколи не піде і почнеться черговий Майдан. Рашка в цей час буде активно озброюватися і нарощувати армію, а наша влада несамовито красти. Можливо, навіть оркам не треба буде і нападати знову, бо Україна буде знищуватися зсередини.
показати весь коментар
03.03.2024 11:18 Відповісти
Насправді рашці і не треба було нападати, з 2019 все чудово йшло по "плану януковоща" - скорочення армії, розпродаж майна, какаяразніца какім язиком гаваріть, нам нєнужна ната, тощо. До сих пір не розумію, на хіба ***** все це затіяв - можливо, китайські хазяї затребували.
показати весь коментар
03.03.2024 18:48 Відповісти
Він справді думав, що за 2 тижні Київ візьме.
показати весь коментар
03.03.2024 23:41 Відповісти
Щоби що?
показати весь коментар
04.03.2024 09:54 Відповісти
Вибачте, але ваше питання дибільне.
показати весь коментар
04.03.2024 11:53 Відповісти
Завжди приємно поговорити з розумною людиною. Пнх в ігнор.
показати весь коментар
04.03.2024 13:39 Відповісти
Київ був на волосинку від того.25 лютого сотня кацапських танків вже котилась по Житомирмькій трасі в Київ.І міст на Стоянці не був підірваний....
показати весь коментар
05.03.2024 07:38 Відповісти
С чего все политики решили, что если будет прекращение огня, не перемирие, а именно просто приказ не стрелять который Зеленский даст например, то отменится военное положение и откроется дорога к выборам?
показати весь коментар
03.03.2024 11:36 Відповісти
це занадто важкий текст для розуміння зеленого ********, воно його не подужає. відтак рішення прийматиметься відомим вузьким (й розумово обмеженим) колом з 5-6 істот навколо зеленого сифіліса. як йомовірний варіянт, припускаю, вони можуть вирішити, що максимально тривале продовження війни із відкладанням виборів і є тим сценарієм, який їх влаштує...
показати весь коментар
03.03.2024 12:44 Відповісти
Зе-команда как минимум с 2020 выполняет задание гэбни - слив Украины под рашку. Продолжает выполнять его и во время войны.

Согласно этому заданию - зе-команда ведёт Украину к перемирию, с условием не вступления остатков Украны в НАТО. После чего:

1) в Украину не зайдёт западный баблос на восстановление - т.к. продвигаемого зе-клоуном "нейтралитета с гарантиями" недостаточно для защиты вложений
2) Украина не будет прнята в ЕС - т.к. кому и зачем в ЕС нужна нищая страна, куда невзможно вкладывать деньги?
3) из Украины выедет вработоспособное (и способное воевать население) - т.к. что людям делать в нищей, разгромленной Украине без денег, НАТО и ЕС?
4) следующую атаку рашки будет некому отражать, даже если запад в рамках зе-"гарантий" даст оружие

И пока что, всё идёт по этому зе-плану, при полном бездействии населения Украины.
показати весь коментар
03.03.2024 13:15 Відповісти
Наступна атака рашці, у разі масової економічної міграції українців, просто не знадобиться. Те народонасєлєніє, котре лишиться на територіях, що у планах гебні складає їх "зону інтєрєса", буде зустрічати кацапів, затарених китайськими грошима, як святих рятівників. Бо лишиться на території України тільке той охлос і плебс, котрий з демографічної та економічної точки зору цивілізованому світові не потрібен.

В такому разі, реколонізація українських земель навіть не потребуватиме окупаційного контингенту, танків, ракети і вот етого вот всєво. Піпл сам двері відчинить та постним борщем буде годувати "рятівників".
показати весь коментар
03.03.2024 13:37 Відповісти
Замена агентом КГБ Ермаком Залужного на Сырского - это был сигнал западу и гэбне о том, что зе-команда начала сливать Украину под рашку и вести дело к перемирию на условиях гэбни.

И процесс пошёл. Теперь Сырский сжигает укро-армию в оборонительных боях без оборонительных укреплений, с соотношением потерь порядка 1:1. Рашкованы в этих боях продвигаются. Мобилизации в Украине как не было так и нет.

В таких условиях - Украине сильно повезёт, если "заморозка" будет по состоянию на сегодня. Поскольку, чeрез 2-3 месяца такой войны как сейчас - рашкованы выйдут к Днепру (реке) и вполне может статься, что долгосрочное разделение Украины произойдёт по Днепру.

С другой стороны, при разделении по Днепру - ситуация вполне может стабилизироватъся надолго, т.к. Днепр это широкая естественная преграда.
А если Украину в новых границах правобережной части ещё и примут в НАТО (как в своё время приняли Германию, невзирая на оккупированный ГДР) - Украина в таком виде вполне может дождаться развала рашки.
показати весь коментар
03.03.2024 12:59 Відповісти
П.С. Опасно в перемирии то, что из Украины без НАТО после открытия выедет куча боеспособного населения. Не дожидаясь очередного нападения рашки через 2-3 года.
В этом случае (перемирие, без приёма "новой Украины" в НАТО) - следующее нападение рашки некому будет отражать, даже если запад в ракмах "гарантий" даст оружие с избытком.

С другой стороны, приём "новой Украины" в НАТО либо просто размещение НАТО-контингентов с НАТО-оружием на територии "новой Украины" - станет достаточной острасткой для гэбни.
показати весь коментар
03.03.2024 13:05 Відповісти
Виїзд боєздатного населення після вікриття кордонів - далеко не найстрашніше. Чомусь, ніто з аналітиків та тутешньої аудиторії вперто не бажає говорити про чинники суто економічні. Якщо за умови зупинки війни та бодай формального тимчасового поділу України на окуповану кацапстаном УДР та орієнтовану на інтеграцію у Західну цівілізаційну родиу ФРУ (назви взав за аналогією до НДР та ФРН при розподілі Німеччини), ФРУ не отримає свій План Маршала, то з чисто економічних та соціальних першопричин, Українська державність припинить своє існування швидше, ніж за умов повномасштабної війни. Західні та Південно-Західні регіони просто почнуть відцентровий рух до Польщі, Угорщини, Словаччини та Румунії. Зі зрозуміли причин. А Лівобережжя просто змушене буде економічно інтегруватися у кацапсько-китайський анклав. Без довготривалих вливань у економіку або репарацій вид кацапів (дуже малоймовірно), або протекторської макроекономічної підтримки від когось на кшталт Штатів, Україна просто не виживе. Точка неповернення у тому, що стосується потенціалу до післякризового самовідновлення економіки вже, нажаль, давно лишилася позаду.
показати весь коментар
03.03.2024 13:30 Відповісти
Україна здатна зберегтися як держава та як етнос тільки за умови отримання репарацій (або їх аналогу під покривом іншого юридичного терміну, бо треба ж "дать сараніть ліцо" кацапському фюреру) на вдбудову економіки. І лише в тому випадку, коли хоча б 70% від репарацій у $600+ млрд. будуть використані за призначенням. Це можливо лише в тому разі, якщо кацапи будуть змушені бодай тимчасово визнати поразку де-факто. Нехай де-юре це буде мати інші назви.

Жоден інший сценарій, включно із зупинкою/заморожуванням конфлікту не задовольнить вимоги збереження людського та, зокрема, розумового капіталу. Особливо якщо йдеться про економічно активні, фахові та бізнес-орієнтовані верстви населення. Навіть за умови заморожування конфлікту та припинення на кілька років будь-яких бойових дій, економіка України - це наразі руїна. Без гігантської дотаційної (майже безмежної) підтримки на кшталт Плану Маршала або вливання у економіку потоку репарацій, Україні не буде що запропонувати власному народу з економічної і, як наслідок, соціальної точки зору. Нехай політично Україна зможе проголосити свою безперечну наявність на карті світу зі збереженням суб'єктності, але економічно, без згаданих вище чинників, вона моментально перетвориться на державу-банкрута. Й, враховуючи географічні та демографічні чинники, Україна не зможе претендувати навіть на долю Сомалі. За даного сценарію, цілі етнічні спільноти разом зі своїми історичними ареалами розселення на території України у дуже короткостроковій перспективі стануть фактично завуальованими протекторатами Польщі, Угорщини, Словаччини, Румунії тощо. Такі відцентрові процеси згодом з економічної площини перейдуть у політичну як на рівні місцевих органів самоврядуання, так і на рівні Веровної Ради. Економічний сепаратизм з прапорами Європейських країн дуже оперативно перейде у етнічний та політичний. У кращому випадку це призведе до вимушеної фактичної федералізації України та втрати Києвом будь-яких істотних важилів впливу на регіони західніше та південніше Житомира. З огляду на це, Чернігівщина, Сумщина та все, що на момент зупинки бойових дій лишиться підконтрольним Україні, майже одночасно розпочнуть вимушену економічну та політичну переорієнтацію на Кацапстан (тобто, на китайські інвестиції). Таким чином, за найоптимістичнішими прогнозами, у разі зупинки/заморожування війни на кілька років, без Плану Маршала та/чи репарацій від кацапів, життєвий цикл Української державності завершиться впродовж 5-10 років навіть без поновлення бойових дій. Оговтатися від завданих економічних, соціальних та демографічних збитків самостійно, без зовнішнього притоку грошей, Україна просто не зможе. Просте заохочування інвестицій з боку Українського уряду, навіть з обіцянками 50-річних податкових канікул (й інши принад Сінгапурської моделі) просто не дасть ніяких плодів. Такі інвестицію будь-яких притомний капіталіст визнає занадто ризиковими. Стати для Європи та Штатів новим, локальним виробничим замінником Китаю теж не вийде. Бо рівень заробітних плат у $250-400, з урауванням відкритості кордонів та доступності інформації українців просто не зможе задовольнити. Українські працівники радше просто розчиняться у ЄС як трудові мігранти різних рівнів кваліфікації, ніж будуть з лаврами переможців жити у злиднях. Спроба ж повоєнного зачинення кордонів призведе до такого соціального вибуху, що рештки влади ухвалившої подібне рішення будуть збирати з мікроскопом.

Все це дуже просто прораховується й вкладається у доволі точні прогнози, якщо хоч трошки розуміти географію, історію, демографію та соціальні чинники, котрі й ділять Україну на регіони. Єдиний шлях запобігання такому розвитку подій - це хоча б повторення того, що зробили Штати для повоєнної Німеччини. Аналогія з тимчасовим розділом України зразка 1991 року на умовну ФРУ та УДР (логічне перефразування ФРН та НДР) за результатами зупинки війни - цілком доречна. Умовна ФРУ у такому разі має отримати свій План Маршала. А УДР - стати вітримою кацапсько-китайського економічного блоку, котрою для Совка була колись Прибалтика. Світ на повній швидкості несеться до нової Холодної Війни. Й на момент кристалізації її правил, "етики" та фіксування зон впливу (щось схоже на Ялту 1945) Україна мусить підготувати підґрунтя саме для такого розвитку подій, як єдино можливого для виживання. Вірити у те, що Україна зможе у поточних умовах (прийдешні темпи постачання зброї, макроекономічної підтримки, розбудова "власного" ВПК на дотаційні гроші, мобілізаційні процеси) завдати кацапам нищівної поразки - означає бути поціновувачем навіть не наукової фантастики, а жарну фентезі у найутопічнішій його формі. Безумовно, багато хто може з різних причин дуже болісно сприймати такі прогнози. Але, незважаючи ні на що, треба лишатися реалістами та прагматиками. Україна, по прошесті років та у якості завершення чергової ітерації Холодної Війни, як і колись Німеччина, матиме усі шанси на поновлення своєї єдності та територіальної цілісності. Але, очікувати цього у найближчі роки та десятиріччя не варто
показати весь коментар
03.03.2024 13:01 Відповісти
Поняття і слова "поразка" та "перемога" у війні з РФ, схоже втратили зараз свій загальновідомий зміст. Мабуть лише кожна проекція цієї війни на складну, багатовимірну дійсність ще може оцінюватися в розумінні поразки чи перемоги. Поразка чи перемога - не абсолютні, а суто конвенційні поняття.
Наприклад, слово "побєда" фактично на 2/3 "бєда" для СРСР - "переможця ВВ2", бо СРСР втратив у ВВ2 найбільшу кількість людей, значно більше ніж переможена коаліцією держав гітлерівська Німеччина. Рашисти можуть вважати перемогою тимчасову окупацію частини України, а ми - знищення цілої професійної армії РФ, яка розпочала вторгнення в Україну у лютому 2022 року.
Війна, як відомо, крім часу жахів і смертей, може визначатися, як період часу між двома сусідніми періодами мирного співіснування, під час яких загроза поновлення війни існує, але її рівень може змінюватися, вимірюватися, контролюватися, є спостережним, керованим та передбачуваним. "Заморожувати" війни можна до певної "температури" у різних умовах, зокрема із різною швидкістю "заморожування". Наносячи успішні удари по рашистам, ЗСУ максимально швидко знижують "температуру війни".
показати весь коментар
03.03.2024 15:27 Відповісти
1. Перемогою для України у цій війні буде збереження державності та суб'єктності на більшій частині території зразка 1991 року.

2. До чого тут знищення "професійної армії" кацапів зразка 2022 року - не дуже зрозумів. Це - не перемога. Це - низка тактичних успіхів.

3. Співіснування у розумінні цивілізованого світу наразі вже не є можливим. Тут йдеться більше про формат оновленої Залізної Завіси.

4. Наразі ЗСУ не можуть на по усій смузі фронту забезечити бодай паритет та статичність. Кацапи не відчувають ніякого "охолоджування". Навпаки, суспільство, економіка та виробництво у них все швидше стають на військові рейки. Тому, гасла тут, нажаль, не допоможуть. Є об'єктивна реальність. Для розуміння котрої сьогодні навіть цивільній особі з інтелектом достатньо зазирнути на deepstatemap.
показати весь коментар
03.03.2024 15:39 Відповісти
1. "Збереження державності та суб'єктності" на "більшій частині території зразка 1991 року"?
На 51% частині території зразка 1991 року теж є перемогою для України? Ваше визначення не виглядає коректним. Виходить % території є конвенційним при визначенні перемоги?
2. Знищення професійної армії вторгнення РФ (другої в світі) було перемогою України, але цю перемогу не було реалізовано через помилки влади та протидію партнерів.
І війну, яка була виграна зусиллями ЗСУ та добровольців-патріотів, фактично було знов продовжено.
3. Співіснування різних цивілізацій в цивілізованому світі , а також країн, які мають більші або менші ознаки належності до певної цивілізації, або мультицивілізаційні ознаки, можливе за умови наявності в цих країн насамперед достатніх сил стримування агресії.
4. Зараз ситуація погіршилась через не виправлені помилки влади, припинення військової та фінансової допомоги з боку головного партнера та раніш втрачену перемогу.
Шанси виправити помилки та отримати фінансову допомогу головного партнера ще остаточно не втрачені. Очевидно необхідно відновити потрібний рівень боєздатності ЗСУ, забезпечити ************, оборонними інженерними спорудами, мобілізувати суспільство та промисловість, поповнити особовий склад, знайти альтернативні джерела та умови військової допомоги Україні.
показати весь коментар
03.03.2024 16:28 Відповісти
1. Будьмо реалістами - якщо міжнародна підтримка буде надалі надходити у тому ж обсязі, що й зараз; якщо власний ВПК буде "розвиватися" так, як зараз; якщо оновлене, справедливе та зрозуміле для суспільства законодавство про військовий обов'язок так і не буде народжене; якщо фортифікаційні споруди навіть на найгарячіших напрямках не будуть будуватися заздалегідь у ешелонований спосіб, то... Розподіл України по руслу Дніпра буде видаватися нас скоро перемогою рівня Македонського.

2. Професійна армія - не статичний організм. Вона, окрім чинних військовослужбовців, складається й з кадрового резерву, резерву мобілізаційного, тощо. Все це - можна оперативно перетворити на нову професійну армію. Тому, враховуючи кратну неспівставність чисельності чинних військовослужбовців та, тим більше, моб. резерву, про оперативне знищення не йшлося. Цей процес за визначенням не міг бути стислим у часі. Одним з добровольців, долучившись до лав ЗСУ з 26 лютого 2022 року є і я. Дещо, до переходу на "кабінетну" посаду наприкінці того ж 2022 року за станом здоров'я побачити й відчути довелося. Від себе можу навести справжню статистику. Станом на 3 березня 2024 року з роти бійців, з котрою я починав службу, на службі лишилося 3 людини. 3. Людини. Зі 124. Всі інші або комісовані за непридатністю з різними групами інвалідності. Або на щиті. Або у полоні. Ось така вона, арифметика "знищення ЗСУ другої армії світу". Тому, будь-ласка, не говоріть про те, чого не розумієте. Для ЗСУ статистичне співвідношення втрат 1:5(7) на нашу користь - все ще є програшним! Ми все одно закінчуємося без постійного всеосяжного каналу постачання зброї та *********** швидше за кацапів!

3. Залізна завіса - саме про це.

4. Час - вже втрачено. Навіть за умови прийняття оновленого законодавства про військовий обов'язок вже завтра, на підготовку кадрового резерву у скільки небудь значущій кількості потрібно буде не менше 6 місяців, більш вірогідно - рік. Цього часу у тих, хто зараз служить на передку, просто немає. Боєздатність ЗСУ не потрібно відновлювати. Її треба забезпечувати й підтримувати. Це речі принціпово різні. Навіть все гроші та технологічне устаткування світу сьогоднішнього студента чи офісного працівника навіть за місяць у боєздатного, ефективного воїна не перетворять. Тому, нажаль, по певних питаннях час вже втрачено. Ми невблаганно матимемо справу вже з наслідками.
показати весь коментар
03.03.2024 16:47 Відповісти
Дякую за ваші коментарі. Вони близькі до мого сприйняття ситуації.
Але, як на мене, ситуація все ж краща, ніж могла б бути.
Не застосовано ОМП, застосування якого означало б швидку і фатальну поразку у війні.
Наша армія навчилася воювати з небезпечним ворогом, отримала певний доступ до західної військової науки та техніки. Хоча ще є над чим працювати. Бо ворог розумний, небезпечний, навчається воювати і не пробачає нам помилок. В нас побільшало реальних партнерів, хоча головного партнера ми майже втратили... Хоча є надія, що втрата тимчасова, і ми ще повернемо його підтримку Україні.
За відомим світовим досвідом, у війнах трапляється багато непередбачуваного, яке може наблизити потрібне Україні припинення цієї війни. Як кажуть , самі "робимо все, на що здатні, і хай станеться, як станеться".
показати весь коментар
03.03.2024 17:46 Відповісти
Я б дуже обачно використовував формулювання "краще, ніж могло б бути". По-перше, у найгіршому сценарії нікого з нас вже не було б серед живи. По-друге - історія не терпить умовного способу. Ми у тій ситуації, у якій є зараз. У нас є тільки тут і зараз.

Щодо армії, що навчилась воювати... 80% бригад та батальонних підрозділів, що наразі воюють - створені у кращому випадку у першій половині 2023 року. Вони - нові, зелені та не обстріляні. Як свідчать в тому числі й дані з перших вуст (наприклад, від командування 1-го батальону 3-ї ОШБр) - щонайменше 60% о/с підрозділів під тією ж Авдіївкою взагалі приймали свій перший бій. Вміння воювати та розуміння реалій поточної війни можна відслідковувати за рішеннями та наказами Командування. Приклад з тією ж 3-ю ОШБр дуже красномовний. Хлопців закинули в Авдіївку не організовувати відхід інших підрозділів. А на повному серйозі - вибивати 1-ю бригадою 7 повнокровних кацапських. У місті, що було вже майже повністю оточене та прострілювалося з усіх боків. Без повноцінного прикриття ППО. І, якби не суспільний резонанс, Командування б абсолютно спокійно зорганізувало там другу версію Азовсталі.

Натомість, відведення військ з Авдіївки відзначилося не тільки киданням неходячих поранених на поталу кацапам, а й твердженнями, що війська відійшли на заздалегідь підготовані укріплені позиції (пряма мова Головкома). Як виявилось, відведені хлопці були у поля. Й рити ті самі подготовані позиції їм довелося посеред бою самостійно. Це теж - факти. Все це - свідчення того, як само армія "навчилась воювати". Поодинокі успіхи там, де ініціатива бойових командирів не задушується наказами Командування. Героїзм ППО. Все це - не змінєю ситуацію докорінно. Ми разом із втратою повномасштабної підтримки зброєю з боку США повністю втратили ініціативу на полі бою. Жодні тактичні хитрощі й героїзм не здатні переломити ситуацію без поновлення або повноцінної, співмірної заміни джерела матеріально-технічного забезпечення.

Те, що нам потрібно зробити самим, я зазначав вище. Апелювання до ймовірності непередбачуваного ж натомість, нажаль, нікого ні до чого доброго не доводила. У того ж Черчілля була всеосяжна логістична стратегічна авіаційна підтримка з боку Штатів. Британія не була сама. Ми ж - з тонесеньким струмочком суто формальної, не здатної щось суттєво змінити допомоги. Тому прокидати тут аналогії я б точно не став.
показати весь коментар
03.03.2024 18:10 Відповісти
Є припущення, що незастосування рашистами ЯЗ та іншої ЗМУ проти України - результат неформальних стратегічних домовленостей головного партнера с рашистами. Це частина стратегії США у запобіганні світової ядерної війни. За це незастосування ЗМУ, зокрема , мабуть обіцяна заборона для України застосовувати зброю США по обʼєктах на визнаній території РФ, неучасть армій НАТО у бойових діях проти окупаційної армії РФ на території України, відмова від "закриття неба" над Україною.
"Не буває так погано, щоб не могло бути ще гірше". Тому існує вислів "краще, ніж могло би бути". Поразки і невдачі у бойових діях були і будуть. Але "програні битви - ще не програна війна".
Не згоден з екстраполяцією причин невдач в Авдіївці на всі ЗСУ, на всі бойові дії ЗСУ, а також з можливим висновком, що ******* ЗСУ на 80% складаються з ненавчених бійців і командирів. Крім програних битв були, є і будуть перемоги ЗСУ, які визнані партнерами і завдяки яким Україна отримала військову та фінансову допомогу. ЗСУ довели, що вміють перемагати "другу армію світу", а отже передана ЗСУ партнерами зброя може ефективно застосовуватись. Згоден, для ефективного знищення ворога (10:1) необхідно вчасно забезпечити ЗСУ достатньою кількістю *********** та ефективної ******** зброї, вчасно ротувати підрозділи для відновлення та відпочинку, навчати та поповнювати ос, дбати про поранених, про родини в тилу та робити ще багато чого. Більше і ефективніше працюємо - кращі результати дають ЗСУ на фронті.
показати весь коментар
03.03.2024 19:47 Відповісти
Україна для рашистів - бажаний трофей! Який сенс у застосуванні зброї, що робить трофей фактично непридатним для подальшого використання? Усі спікуляції щодо причин незастосування кацапами ЯЗ та інших видів зброї масового ураження з тривалими пост-ефектами - це лише спікуляції. У кацапів вистачає й без того видів озброєння різного ступеню конвенційності для ведення війни у притаманний їм спосіб.

Зрозумійте кінець кінцем - тактичні успіхи, сукупність котрих може інколи здаватися стратегічним проривом, насправді ще не вирішили жодної докорінної проблеми ЗСУ у цій війні. Ми на третьому році війни все ще не є автономними та самодостатніми бодай у якомусь одному напрямку озброєння. Ми все ще не навчились на рівні Командування воювати не як кацапи, совок у головах генералітету все ще переважно присутній. Ми все ще не створили дієве угруповання інженерних військ для розбудови тієї самої ешелонованої оборони. Тому, вже вибачайте, але у нас є точкові зрушення та величезний рівень гнучкості на рівні до батальону. Але вже на рівні бригад ми все ще недалеко пішли від совкової доктрини.
показати весь коментар
04.03.2024 06:52 Відповісти
Так забезпеч, Микола Блогер. А ні, не вийде, це так не працює вже. Все що ви пишете мало місце для червня-жовтня 22, а не зараз.
показати весь коментар
04.03.2024 00:09 Відповісти
Вже дію в цьому напрямку. Давно. А ви? Тільки організаційно-розпорядчі функції виконуєте? Вказівки даєте незнайомим блогерам? Поясніть, , будь ласка, як це ( що ви маєте на увазі в коментарі) працює зараз, і як це мало б працювати, на ваш погляд?
показати весь коментар
04.03.2024 14:50 Відповісти
Багато нестиковок у розміркуваннях автора. Що означає "замороження"? Якщо це просто перехід до збройного конфлікту низького рівня, то це нічого не дасть, бо обстріли території продовжаться і масової демобілізації не відбудеться ні у нас, ні у них. Якщо ж це буде якесь розведення військ, то ми вже через це проходили. Вони будуть миттєво займати "сірі зони", і це розведення перетвориться у наш відступ. Навіть іноземні спостерігачі тут нічим не допоможуть. "Корейський варіант" був унікальним, бо він відбувся у часи, коли США домінували над СРСР у ядерній зброї. Доречи, спроба США застосувати цей сценарій у В'єтнамі, привела до їхньої поразки. Так що справа не втому, що хтось хоче, а хтось ні. Справа в тому, що він неможливий
показати весь коментар
03.03.2024 13:53 Відповісти
Єдиний сценарій "заморожування" - це перетворення України на аналог ФРН та НДР. З розподілом по прийдешній лінії зіткнення.
показати весь коментар
03.03.2024 15:27 Відповісти
Військова поразка США у Вʼєтнамі була наслідком руйнування США зсередини комуністами та демократами - соціалістами, яких фінансував Кремль.
Зараз у США ліві демократи-соціалісти руйнують США спільно з правими республіканцями "альтернативного генія" Трампа. Чия драхматургія та хто бенефіціар руйнування пояснювати немає змісту.
показати весь коментар
03.03.2024 16:43 Відповісти
Для того щоб поділити країну на ФРГ і ГДР потрібна окупація цих двох частин, а ми маємо тільки одну окуповану частину.
США потерпіли поразку не через те, що їх "зруйнували комуністи зсередини", а тому що їх не злякався СРСР, через те, що вже був ядерний паритет
показати весь коментар
03.03.2024 18:14 Відповісти
"українському суспільству (і владі - А.М.) терміново потрібен відкритий чесний діалог".

Потрібен, але його не буде. Чинна влада на це органічно не здатна. Чинній владі як іменнику потрібна сама влада як поняття... а не діалоги з суспільством...
показати весь коментар
03.03.2024 16:15 Відповісти
Заморозка прийнятна за цих умов. Але тільки і виключно за Південнокорейським сценарієм - жодних угод з Росією крім припинення вогню. Все! Жодних політичних умов, визнання якихось статусів територій, будь-яких ультиматумів з будь-якої сторони. Парасольку НАТО над цими контрольованими територіями і форсований вступ в ЄС. Це буде стримувати обидві сторони і водночас являтись реальним гарантом запобігання наступним фазам війни.
показати весь коментар
03.03.2024 17:04 Відповісти
є нюанс - без мирної угоди (саме миру, а не припинення вогню) Україну не приймуть ні в ЕС, ні в НАТО. Захід показав це досить чітко. І росіяни це прекрасно розуміють, як і наші.
показати весь коментар
04.03.2024 11:27 Відповісти
Абсолютно навпаки, Захід дуже недвозначно висловив таку саму умову.

"https://www.rfi.fr/uk/%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/20231111-%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B5%D0%BA-%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%83%D1%94-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BD%D1%8F%D1%82%D0%B8-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%83-%D0%B2-%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D1%81-%D0%B0%D0%BB%D0%B5-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B9-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B9 Ексгенсек НАТО пропонує прийняти Україну в Альянс, але без гарантій для окупованих територій "
показати весь коментар
04.03.2024 12:57 Відповісти
Ну Расмуссен і теперішній генсек НАТО говорять багато чого гарного, нажаль їх ніхто не слухає. Запрошення в НАТО чи ПДЧ нам надавати не збираються. "зосереджуються на нагальних потребах України" чи як вони там казали.
Зате Шмигаль он як раз сьогодні сказав - "Я хочу вірити, що Україна стане членом ЄС негайно після нашої перемоги, після завершення цієї війни"
https://censor.net/ua/news/3476799/***************************************************************************
показати весь коментар
04.03.2024 17:49 Відповісти
Не будет никакого прекращения войны. Ни в 24, ни в 25, ни в 26 году. Так что хватит надеяться на какое-то чудо, которое все изменит, а думать что делать зная что лучше не будет.
А то у нас сначала жили контрнаступом, теперь живут заморозкой. Мир так не устроен.
показати весь коментар
03.03.2024 17:45 Відповісти
Украинцы очень любят обещания постройки коммунизма через пару лет. Но коммунизм(контрнаступ, заморзка и прочее) не происходит из-за того, что это все просто приятно звучит.
показати весь коментар
03.03.2024 17:46 Відповісти
Який публічний діалог ? Буркотіння в фейсбуках й нікому невідомі конференції ?
Диктатура в Україні,-доконаний факт.
З друзями на кухні можете обговорити без наслідків.Поки що.
показати весь коментар
03.03.2024 18:18 Відповісти
Якщо влада надалі займатемится реформами як останні 10 років, не ракетно-ядерним популізмом звичайно війна повертатиметься не раз, до поки з України не залишиться один Ужгород.
Да й не факт що цю заморозити вийде.
показати весь коментар
03.03.2024 18:26 Відповісти
Це все поки що балачки. Росіяни не хочуть зупиняться українці не хочуть поступатися...
показати весь коментар
03.03.2024 20:20 Відповісти
Що далі буде невідомо нікому навіть Путіну.
показати весь коментар
03.03.2024 20:21 Відповісти
Країна, яка веде війну тільки на своїй території - ніколи не переможе.
показати весь коментар
03.03.2024 20:31 Відповісти
Для чого Україні заморозка зрозуміло, але для чого Росії заморозка не зрозуміло. У них немає проблеми з ресурсами чи мобілізаційним потенціалом, вони здатні відновлювати ресурси швидше за Україну навіть з допомогою.
показати весь коментар
03.03.2024 21:11 Відповісти
Коли мобілізація стає реальнішою, населення тверезішає.
З тим, що в України і близько немає ні людей, ні виробництв, зато у влади є монополізований телемарафон, то підстав що там довольні чи недовольні українські холопи, особливо незламний гурток незламних пенсіонерів, плотно підсівших на пропаганду, немає. А от чого власне штати і росія не хочуть перемовин, і кому з них вигідніше воювати подовше - невідомо. Штати займають ринок сбуту газу раші, європу, а китай торгує мавіками і фпв
показати весь коментар
04.03.2024 00:06 Відповісти
І Штати, і Росія займаються питаннями влади. Виборами. Через це путін з поплічниками влаштував війну з Україною, а Штати в особі Держдепу відмовили у допомозі Україні...
Ознайомтесь з джерелом і трохи відкалібруйте свої поточні уявлення:
https://www.youtube.com/watch?v=t4xMyELESas&t=2s&ab_channel=UKRLIFE%D0%B7%D0%9B%D1%8E%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%8E%D0%9D%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B5%D1%8E
показати весь коментар
04.03.2024 15:01 Відповісти
1 - питати кого? Антонін незламних на пропаганді? А якщо працездатне населення, то воно опитується дуже просто, голосуванням в тцк. Вже проголосували
2 - що очевидно? Це радше список бажань. А вирішуватиме сша, раша, європа, брікс
3 - що суспільство мало робити для перемоги треба було питати в травні-жовтні 22. Наразі є демографічна картина, яка є вкрай негативною і покращень не буде.
До питання на кого працює час - та з листопада 22 зрозуміло на кого, зрозуміло прозоро бо "оборонний ров" вирили на границі з молдовою, це ж не тому, що молдавани так рвуться доєднатися до переможців на бік України, що аж рів довелось викопати.
Про добровольців, яких прокидало суспільство визгами "ні перемовинам" і відмовою мобілізації, і насильно мобілізованих, це показник на кого працює час за умов демографії
показати весь коментар
04.03.2024 00:20 Відповісти
Хто з ким має проводити обговорення?! Що таке "суспільний діалог" в умовах війни?! Усунення зе-бабуїнів від влади - це ще один з імовірних варіантів.
показати весь коментар
04.03.2024 10:21 Відповісти
Ніякого замороження не буде. путін вже зрозумів, що Захід це паперовий тигр. Лише ніївні не бачать що диктатура вже премогла. Скоро це буде оформлено. Замороження як сполсіб дати час на розгортання західного виробництва озброєння -це не просто марна ідея а просто дурна.
По-перше, путін на це не піде бо зрозумів, що Захід імпотентрий, безвольний, слабкий і взагалі нульовий а тому його потрібно дотискати

По-друге, нічого Захід не наростить бо спить і бачить якби замиритися з путіним і робить з росією бізнес. Бізнесу не буде. Буде програвша Європа, а потім програвші США.
показати весь коментар
04.03.2024 11:00 Відповісти