10311 відвідувач онлайн
5 727 62
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Про вибори і легетимність

Про вибори і легетимність

Найсмішніше з виборами Путіна навіть не російська опозиція, а те, що російська пропаганда їх використовує для делегітимізації Зеленського

Тобто ідея така "Що ви кажете про наші вибори, у вас же самих виборів немає".

І це дуже смішно.

І тому, що це точно не можна назвати виборами. І тому, що на відміну від призначення диктатора в Росії, в Україні кожні вибори є конкурентні і демократичні. І Путіна перепризначив Путін, якого до цього призначив Путін, а на самому початку обрав Єльцін як наступника. І до виборів дійство в Росії немає жодного відношення. Тому його, звісно, можна організовувати навіть під час війни. І показувати захмарні результати навіть у селах, де зараз перебувають російські добровольці. Але й до війни демократією там і не пахло. Ніколи. А зараз вони малюють все більші і більші відсотки. Що дуже нагадує розмахуванням ядерною зброєю. Тобто демонструє непевність, боротися з якою можна або лякаючи весь світ ядеркою, або малюючи цифри народної підтримки на рівні африканських диктаторів. Впевнені у собі лідери так себе не поводять.

І от саме тому, що для українського народу такі вибори неприйнятні, в українському суспільстві і існує консенсус, що вибори будуть проведені після війни. І там ніхто не зможе когось призначити. Бо це має бути конкурентний процес в якому без обмежень мають право прийняти участь усі громадяни, як на етапі голосування, так і на підготовці до виборів. Коли в Україні зазвичай влаштовують великий демократичний срач (як і в США, і у Франції і в інших по-справжньому демократичних країнах), який приносе роздрай і не допустимий під час війни.

Власне легітимність президента України, який був би обраний під час таких виборів була б меншою, ніж легітимність президента, що був обраний до війни, і у відповідності до Конституції і здорового глузду має продовжені повноваження. І так, це означає, що легітимність президента України набагато вища, ніж президента Росії. Хоча Путін вже перетворився на царя, а у них там завжди більш складна історія з легітимністю. І точно не має стосунку до демократичних виборів.

Тому правильно було б говорити "Що ви кажете про нашу диктатуру, у вас же самих диктатури немає". І тут би ніхто не сперечався.

І може єдине, що об єднує цю ситуацію, що відтермінування виборів в Україні до кінця війни і призначення Путіна диктатором має суспільну легітимність. Але то вже питання до російського суспільства. І навіть до ліберальної частини того суспільства, яка відмовляється визнавати, що живе в диктатурі і постійно допомагає Путіну легітимізувати Путіна, приймаючи участь у процесі, який Путін називає виборами. От як цього разу, коли єдине що від них було треба, це просто ігнорувати це дійство. Але ні, вони все рівно воліли приймати у цих виборах участь, підвищували явку своїми безглуздими акціями, відмовляючись визнати гірку для них правду, очевидну для всіх притомних людей неросіян. Це як сідати грати на вокзалі в наперстки. Точно знаючи, що зараз програєш. Але не в силах зупинитися.

А ще смішніше, що комусь же в Україні така логіка російської пропаганди зайде. І може навіть декому за океаном. Але то вже не лікується. Або наркотики. Або і наркотики і не лікується одночасно.

Топ коментарі
+17
Фурсік облизав Зяму, як наказав йому боягузливий бос Фіалкін. Але ми не забули, яе Фурсік розпродував Україну на катрани через спекулятивні бонди)
показати весь коментар
19.03.2024 12:33 Відповісти
+13
" ... в українському суспільстві і існує консенсус, що вибори будуть проведені після війни. "

Получается по-Зеленскому , что он не уйдет на выборы , поскольку война , а война по-факту будет продолжаться доки Президентом будет Зеленский как раздражитель для Путина и стимулятор продолжения Ордой этой войны , о чем Путин радостно заявил после своих "перевыборов". Замкнутый круг. Губительный в-долгую для Украины.
В Конституции ничего не говорится о невозможности выборов Президента во время военного положения , а за Верховную Раду - говорится о невозможности выборов во время военного положения.
В Конституции четко говорится о том , что президент избирается на ПЯТЬ ЛЕТ. И о том , что старый Президент исполняет обязанности до вступления на посаду нового Президента. То есть легитимность Зеленского как Президента заканчивается 20 мая в связи с окончанием его пятилетки. С 21 мая Зеленнский уже не Президент , а исполняющий обязанности Президента.
А исполнять обязанности Президента может и Голова ВР ... уже имеется прецедент с временным Президентством Турчинова. То есть , чтобы как то выгребать к бессрочному перемирию и спасению тех 80% уУраины, которую пока еще контролирует Киев самым оптимальным вариантом является изгнание ( принуждение к отставке ) Зеленского с посады Президента 21 мая и передача обязанностей президента Голове ВР , но ... никчемный и жадный Стефанчук должен быть заменен на кого-нибудь вменяемого, способного погасить этот тяжелый приступ у Кремлевского Психопата. Логичным было бы избрать новый Президиум ВР из политиков-тяжеловесов - Порошенко, Тимошенко, Бойко с Головой ВР , например , Тимошенко. Это позволило бы успокоить Припадочного и начать процесс спасения и восстановления оставшихся 80% страны ( по грузинскому варианту ).

Но , боюсь , Зеленский собирается сидеть в кресле Президента всю войну, которую вся эта ЗЕбригада будет бесконечно затягивать , подбрасывая дровишек в временами затухающий костер войны по типу недавнего белгородско-курского перфоманса "Гори , гори ясно, чтобы при Зеленском не погасло!".

Плохо, все очень плохо. Украина продолжит разрушаться и разоряться при ЭТОМ и ЭТИХ , а в последний момент ЭТОТ и ЭТИ сбегут из гибнущей Украины в Израиль, Турцию, Эмираты ( список можно продолжить ) и на Запад к своим счетам и недвижимости , как сбежал в Эмираты последний президент Афганистана Ашраф Гани ... а в Афганистане сейчас Талибан ... я бы уточнил - Южный Талибан , а Северный Талибан сейчас прет на Украину.
показати весь коментар
19.03.2024 13:01 Відповісти
+13
До 2022 усі верещали про Ізраїль. Але коли Ізраїль вчинив правильно - створив Уряд Національної Довіри - в зелених ушльопків і їхніх прихвостнів язики повтягувало в дупи.
Війна може тривати ще немало часу - і що? Оце зелене опудало, непрацююча імітація "президента" буде стирчати до кінця віни? І ото зелене гниле болото, яке імітує Верховну Раду - теж назавжди?
Україна цього не витримає. Вибори підчас війни таки недобре. Але Зеленський і його шайка - ще гірше. Тому єдиний вихід, аби країна вистояла - це створити Уряд Національного Порятунку і Довіри. Продовжувати "керування" прокремлівської воровської зеленої шайки - шлях в нікуди.
показати весь коментар
19.03.2024 14:11 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Фурсік облизав Зяму, як наказав йому боягузливий бос Фіалкін. Але ми не забули, яе Фурсік розпродував Україну на катрани через спекулятивні бонди)
показати весь коментар
19.03.2024 12:33 Відповісти
А як же без цього Драгон Кепітал заброньовані від фронту владою.
показати весь коментар
19.03.2024 15:26 Відповісти
" ... в українському суспільстві і існує консенсус, що вибори будуть проведені після війни. "

Получается по-Зеленскому , что он не уйдет на выборы , поскольку война , а война по-факту будет продолжаться доки Президентом будет Зеленский как раздражитель для Путина и стимулятор продолжения Ордой этой войны , о чем Путин радостно заявил после своих "перевыборов". Замкнутый круг. Губительный в-долгую для Украины.
В Конституции ничего не говорится о невозможности выборов Президента во время военного положения , а за Верховную Раду - говорится о невозможности выборов во время военного положения.
В Конституции четко говорится о том , что президент избирается на ПЯТЬ ЛЕТ. И о том , что старый Президент исполняет обязанности до вступления на посаду нового Президента. То есть легитимность Зеленского как Президента заканчивается 20 мая в связи с окончанием его пятилетки. С 21 мая Зеленнский уже не Президент , а исполняющий обязанности Президента.
А исполнять обязанности Президента может и Голова ВР ... уже имеется прецедент с временным Президентством Турчинова. То есть , чтобы как то выгребать к бессрочному перемирию и спасению тех 80% уУраины, которую пока еще контролирует Киев самым оптимальным вариантом является изгнание ( принуждение к отставке ) Зеленского с посады Президента 21 мая и передача обязанностей президента Голове ВР , но ... никчемный и жадный Стефанчук должен быть заменен на кого-нибудь вменяемого, способного погасить этот тяжелый приступ у Кремлевского Психопата. Логичным было бы избрать новый Президиум ВР из политиков-тяжеловесов - Порошенко, Тимошенко, Бойко с Головой ВР , например , Тимошенко. Это позволило бы успокоить Припадочного и начать процесс спасения и восстановления оставшихся 80% страны ( по грузинскому варианту ).

Но , боюсь , Зеленский собирается сидеть в кресле Президента всю войну, которую вся эта ЗЕбригада будет бесконечно затягивать , подбрасывая дровишек в временами затухающий костер войны по типу недавнего белгородско-курского перфоманса "Гори , гори ясно, чтобы при Зеленском не погасло!".

Плохо, все очень плохо. Украина продолжит разрушаться и разоряться при ЭТОМ и ЭТИХ , а в последний момент ЭТОТ и ЭТИ сбегут из гибнущей Украины в Израиль, Турцию, Эмираты ( список можно продолжить ) и на Запад к своим счетам и недвижимости , как сбежал в Эмираты последний президент Афганистана Ашраф Гани ... а в Афганистане сейчас Талибан ... я бы уточнил - Южный Талибан , а Северный Талибан сейчас прет на Украину.
показати весь коментар
19.03.2024 13:01 Відповісти
Що збирається робити Зеленський - ясно. Зелена пліснява, як кот Базіліо з лисицею Алісою:
Пока живут на свете дураки, обманывать нам, стало быть, с руки.

Питання тільки у тому, що збирається робити громадянське суспільство України.
Буде вести себе, як оті "дураки" з пісні - країна буде обманута, обідрана і сплюндрована.
І жалітися ні на кого - самі винні. Не перший раз в історії України.
показати весь коментар
19.03.2024 17:11 Відповісти
А що громадянське суспільство має робити? Зеленський - легітимний. Ті, хто може щось змінювати - на фронті. А такі ухилянтські нікчеми як ти, ні на що не здатні, крім як посрати на цензорі))
показати весь коментар
19.03.2024 17:58 Відповісти
Виходить, ти і є один з тих, кого у пісні називають "дурак". Тебе обкрадають, тобі брешуть, тобі плюють в лице, а для тебе - божа роса. Чи може Подоляк крихту з барского стола кине на підлогу - то ти злизуєш і мурчиш... Повісь собі патрет "тому що легітимного" Зеленського і цілуй його зранку і ввечері....
показати весь коментар
19.03.2024 18:25 Відповісти
да, да, да, ухилянтик нікчемний)) всі брешуть, всі обкрадають, всюди зрада)) Є громадяни, які ********* на фронті, створюють бізнеси або працюють на них, є достойні персонажі та інституції в поточній владі. А є засцикани, як ти) які своє боягузство та нікчемність виправдовують і прикривають тотальною зрадою)))
показати весь коментар
19.03.2024 18:42 Відповісти
Ухилянтик тут тільки один - і це ти, Гугік. Методичка тупа - ухилянтик, ухилянтик. Не працює. Придумати щось розумніше - це не про вас. А щодо всі-не всі, тут ти правий. Не всі.

Але Зеленський, Єрмак, Татаров, Шурма, Шмигаль, Тимошенко, Стефанчук і вся шайка Зеленського - точно, брешуть, крадуть, саботують, шкодять і здають країну ворогу. Їх треба гнати драною мітлою, поки Україна ще може вціліти. Зеленський - годованець офіцера ФСБ маслякова, протеже агента ФСБ медведчука. Прокацапський малорос, ні єврей, ні українець, ні росіянин - блазень "какая разница".
показати весь коментар
19.03.2024 19:01 Відповісти
Прокапайся, конспіролог доморощений)
показати весь коментар
19.03.2024 19:13 Відповісти
Гугік, назви, будь ласка, достойних персонажів та інституції у поточній владі.
показати весь коментар
19.03.2024 19:07 Відповісти
Та безліч - Мінцифри з Федоровим, Набу, поточне Міноборони, фінансовий сектор Кабміна з Марченко і Свириденко, Нацбанк
показати весь коментар
19.03.2024 19:16 Відповісти
Повеселив. Дякую...
показати весь коментар
19.03.2024 19:20 Відповісти
Будь-ласка, нікчема диванна) Йди далі обсирай все навколо) єдине, на що ти здатне)
показати весь коментар
19.03.2024 19:23 Відповісти
Все навколо не буду. Орхідеї, наприклад - чудо природи.
Михайлівський Золотоверхий - теж гарно, і Софія, і Лавра...
А Зеленський і його банда - зелена гидота...
Гнати драною мітлою - аби Україну зберегти.
показати весь коментар
19.03.2024 20:46 Відповісти
Для початку вийди на Цензор під своїм ім'ям та прізвищем , а вже потім починай плюватися.
показати весь коментар
19.03.2024 18:46 Відповісти
До речі, пан Фурса теж відноситься до тих, хто здрисне з країни до своїх накопиченнь десь там.
показати весь коментар
19.03.2024 17:13 Відповісти
*****, в тебе каша в голові з "президіумами")))
показати весь коментар
19.03.2024 18:00 Відповісти
Закрий хавало, ти вже, чмо, надоїло.
показати весь коментар
19.03.2024 22:40 Відповісти
Це що я зараз прочитав? Що причина війни в тому що Зеленський дратує Путіна?
Це реально може писати людина-українець, а не москальскій бот на зарплаті?
показати весь коментар
20.03.2024 15:46 Відповісти
Багатій захищає багатія.
показати весь коментар
19.03.2024 13:40 Відповісти
Зеленський - диктатор! Причому один з найгірших, не Піночет, а Чаушеску. Немає жодного консенсуса щодо виборів, є пропаганда і придушення опозиції.
показати весь коментар
19.03.2024 13:52 Відповісти
Відкрий осінні новини щодо можливих виборів) Тоді кожне сміття тут вищало - "какіє вибари у вайну")
показати весь коментар
19.03.2024 18:01 Відповісти
Легітимність. Не легетимність.
показати весь коментар
19.03.2024 13:54 Відповісти
До 2022 усі верещали про Ізраїль. Але коли Ізраїль вчинив правильно - створив Уряд Національної Довіри - в зелених ушльопків і їхніх прихвостнів язики повтягувало в дупи.
Війна може тривати ще немало часу - і що? Оце зелене опудало, непрацююча імітація "президента" буде стирчати до кінця віни? І ото зелене гниле болото, яке імітує Верховну Раду - теж назавжди?
Україна цього не витримає. Вибори підчас війни таки недобре. Але Зеленський і його шайка - ще гірше. Тому єдиний вихід, аби країна вистояла - це створити Уряд Національного Порятунку і Довіри. Продовжувати "керування" прокремлівської воровської зеленої шайки - шлях в нікуди.
показати весь коментар
19.03.2024 14:11 Відповісти
Ідея гарна. Дуже гарна. Якщо мріяти про фіналізований результат.
Але як уявлю "конкурсний відбір" до того уряду....
-Зєдебіл!
-Порохоскот!
-Прапустітє жєнщіну с касой!
показати весь коментар
20.03.2024 18:06 Відповісти
Взагалі то Ви написали епітафію на могилі України.
Але.
Якщо Зеленського, Порошенко та Юлю Тимошенко трііішечки розбавити, наприклад, Залужним, Кривоносом і так далі... (ну, Ви зрозуміли) - то може щось і вийде.
показати весь коментар
20.03.2024 20:21 Відповісти
Дуже смішно. Виправдовувати не бажання кварталу95 дотримуватись конституції тим що в орді теж не вибори. Та мені глибоко насрать на орду і фуйла. Чому в нас не має виборів, Фурса?
показати весь коментар
19.03.2024 14:39 Відповісти
Бо конституція їх забороняє під час воєнного стану, дегрод. Потрібно змінювати законодавство, а для цього потрібен як мінімум, суспільний запит.
показати весь коментар
19.03.2024 18:03 Відповісти
Щодо інших типів виборів Основний Закон такої заборони не встановлює. Відповідні обмеження передбачено Законом «Про правовий режим воєнного стану» та Виборчим кодексом. Таким чином, для проведення виборів Президента України або місцевих виборів в умовах воєнного стану достатньо внести зміни до законів.

При цьому може бути піддано сумніву конституційність норм зазначених законів, які стосуються перенесення чергових виборів Президента України. З одного боку, стаття 64 Конституції України не наводить виборчі права громадян серед тих, які не можуть бути обмежені під час воєнного або надзвичайного стану. З іншого боку, норми Конституції прямо встановлюють дату чергових виборів Президента України та народних депутатів України (на відміну від місцевих виборів) - остання неділя відповідно березня та жовтня п'ятого року повноважень. Перенесення голосування у зв'язку з дією правового режиму надзвичайного або воєнного стану обставинами для виборів Президента України не обумовлюється. На даний момент жоден із суб'єктів подання не звертався за роз'ясненням до Конституційного Суду України. Проте не виключено, що такі подання з'являться у разі затяжного характеру війни ближче до встановленої Конституцією дати виборів.
показати весь коментар
19.03.2024 18:22 Відповісти
Звернення до КС буде, коли у Головатого (голова КС) закінчиться термін повноважень. Бо він не продається.
Повноваження спливають вже скоро - за три місяці.
показати весь коментар
19.03.2024 18:38 Відповісти
Ну так я про що.. - потрібно змінювати законодавство. А єзуїтство щодо трактувань якихось пунктів конституції залиш ухилянтським засциканам - вони ******* виправдовувати свою нікчемність "порушеннями конституції". За духом і сенсом вибори або конституцією, або окремими законоами під час війни заборонені. Хочемо змінити? - повинен бути суспільний запит на це.
показати весь коментар
19.03.2024 18:40 Відповісти
Конституція вище всіх законів і має пряму дію. Закон не може суперечити Конституції.
Ніякі постанови, розпорядження або хотелкі тцкашників та ще яких безпедельщиків не можуть порушувати Конституцію. Для того вона і Конституція, і гарантом її є президент який як ніхто інший стоїть на охороні конституційних прав громадян які схвалили суспільний договір-конституцію по якій вони згодились жити в одній державі.
показати весь коментар
19.03.2024 18:55 Відповісти
Дурачок, ну так ніякі закони і не порушують конституцію) Ти заагрився на моє "окремими законами під час війни заборонені"? - ну такс бо конституція має безліч сліпих зон і багато моментів просто не висвітлює, тому в майбутньому ці сліпі зони й закривались законодавством. Чи ти маєш приклад як якийсь закон порушує конституцію?
показати весь коментар
19.03.2024 19:01 Відповісти
***** пішов, *******.
показати весь коментар
19.03.2024 19:03 Відповісти
Ось і ввесь діалог)) Чувак, знайди кілька тисяч доларів або якусь сміливість в такій нікчемі, як ти, переплисти Тису)) Всім стане легше)
показати весь коментар
19.03.2024 19:06 Відповісти
Гугік на роботі, як і шабуня "служить" в Подоляка.
показати весь коментар
19.03.2024 21:41 Відповісти
всім хто хоче виборів під час війни
-За який рахунок їх провести?? Це шалені гроші. У військових зарплатню відібрати, щоб ви насолодилися процесом?
- Змінити Конституцію? Має пройти 2 сесії, щоб зміни вступили в законну силу а це приблизно 2026-й рік.
- ЯК провести конкурентну агітаційну кампанію??
-5 приблизно мільонів, які виїхали за кордон ким чином голосуватимуть?
- і останнє - погоджуся на доцільність цих виборів тільки тоді, коли всі, хто тут патякає про вибори ОСОБИСТО понесе бюлетені та урни для голосування Захисникам на нуль і почекає, поки вони зроблять свій вибір, кожна частина, кожний підрозділ, кожний окоп чи бліндаж.
показати весь коментар
19.03.2024 15:18 Відповісти
Як раніше проводили вибори. вибирали Осла? Не було війни чи не було окупованих територій, чи за кордоном не голосували?
Виконуйте Конституцію яка є. Хто дасть Ослу її змінювати?
показати весь коментар
19.03.2024 16:49 Відповісти
У васі биколога-весь коментар зі світу тварин.Сам бицюра,та і інших в якусь череду записує.Якщо ти рогате голосувало за осла,то змирись і не пащекуй до інших.Тобі ж дуже дохідливо розказав пан Шоколад-про фінансові ризики,про нуль,про агітацію і голосування.Ну бикам же важко дотумкати через роги і бичаче чоло.І так розумію,що повністю підтримуєш ті проценти *****,які він отримав на ТОТ-в Запоріжжі,Херсоні?
показати весь коментар
19.03.2024 18:01 Відповісти
Зедібіл детектед! Ловіть паразіта!
показати весь коментар
19.03.2024 18:09 Відповісти
Вася, альо !! Не було військового стану по усій країні. Спецом придумали АТО на обмеженій території саме для проведення виборів.
показати весь коментар
19.03.2024 18:58 Відповісти
Шо альо? Де логіка? В нас що, вибори з 2014 по 2022 рік були?
показати весь коментар
19.03.2024 19:01 Відповісти
Стиць, Гриць !! Виборів не було ...
показати весь коментар
19.03.2024 19:14 Відповісти
може тому, що з 2014-го по лютий 2022 в країні не було воєнного стану а було оголошено АТО а потім ООС в окремих областях країни? Це зосім різні статуси в порівнянні з воєнним станом. Відповідно і інші законодавчи рамки передбачаються для усіх державних положень та інституцій.
показати весь коментар
21.03.2024 13:15 Відповісти
Альтернатива ще гірша. Війна на роки і якщо не хочеш консервації політичної еліти, суспільство має прийти до консенсусу щодо регламенту виборів. Доречі, з моєї точки зору - сміття, яке залишилось на окупованій тер або втекло - не повинно мати права голосу.
показати весь коментар
19.03.2024 18:05 Відповісти
ну, трошки не згодна з вами про "сміття". Багато хто любить свою країну, і навіть допомагає військовим на прилеглих до нуля та визволених від орків територіях. По кожній людині потрібно проводити розслідування, збирати інфу та докази. Я так вважаю не тому, що я така гуманістка, а тому, що знаю багато випадків коли люди залишаються з різних причин, але вірять в Україну і допомагають військовим, я особисто знаю, бо мій чоловік вже третій рік воює і багато чого розказує, та й не тільки він, а колеги і друзі, які воюють. Лише після встановлення фактів шанувальників рюзького міру позбавляти всіх громадянських прав! Геть усіх прав! Абсолютно. А з приводу консервації політ еліти, то немає механізмів для її зміни саме зараз. І я не впевнена, що він з"явиться у найближчий час. І по-друге - я не бачу гідних кандидатів чи бодай претендентів на булаву на сьогоднішній день, за яких би я віддала свій голос.
показати весь коментар
20.03.2024 12:50 Відповісти
син мого товариша воював у пеклі, у самісінькому пеклі, дякувати Богу вийшов з нього, з пораненням але вийшов, я не буду казати де саме, сподіваюсь самі здогадаєтесь. то він розказував як їм старий дідок на плечах тягнув три цинки патронів, я вже не знаю де він їх взяв, можливо і орківські десь надибав, йшов вовчими тропами, бо місцевий, і дотяг той цінний вантаж хлопцям. Невже і його позбавити громадянських прав? Це д того що там лише біосміття. Ні, не згодна.
показати весь коментар
20.03.2024 12:58 Відповісти
на війні бійці обирають між власним життям і власною смертю, між здоров'ям цивільних за їхньою спиною і катуванням, приниженням та вигнанням цих цивільних в разі окупації

такий вибір набагато серйозніше ніж вибір Президента

раз їм доручили такий вибір - то відбирати в них право обрати Президента не можна

цей склад Верховної Ради має прийняти спецзакон на термін дії військового стану : Президента обиратимуть тільки вояки, добровольці, волонтери, військові медики

поліцейські та інші силовики, непричетні до бойових дій на лінії фронту, участі в виборах не прийматимуть, як і решта цивільних

отамана мають обирати козаки
показати весь коментар
19.03.2024 18:09 Відповісти
Діло в тому що до поки на фронті не буде коней - то і козаки не будуть козаками.
В нас є скільки скільки коней? Немає. Де їх брати? Ось в чому питання....
показати весь коментар
19.03.2024 18:38 Відповісти
вивчай історію, Вася
більшість козацького війська була піхотою, а пересувалась на возах
показати весь коментар
19.03.2024 20:37 Відповісти
Козак завжди мав коня. А от голота - та пересувалась на чому бог послав.
показати весь коментар
19.03.2024 22:36 Відповісти
Пане Сергію, ваші публікації і без портрета путлєра, а лише за вашим прізвищем завжди іміджеві й цікаві своім аналізом. То чому кращі українські журналісти та аналітики ну ніяк не можуть обійтися без портрета путіна/путлєра? Весь час намагаються "НЕ ЗАБУТИ" про нього та чіпляють величенькі зображення цього вбивці/злодюги/бандита/держиморди біля своїх матеріалів. ПРИДУМАЙТЕ вже, будь ласка, щось оригінальніше. Я та багато інших читачів і так зрозуміють, кого ви маєте на увазі.
показати весь коментар
19.03.2024 18:34 Відповісти
Якось схоже на виправдання.

Учора Пу спитали про демократичність виборів у РФ. Так воно з*їхало і заявило, що вважає недемократичними вибори у США.

Є якийсь сенс посилатися чи зважати на його думку ?
показати весь коментар
19.03.2024 19:02 Відповісти
Нема ніякого консенсусу в тому щоб проводити вибори після війни! Вибори повинні відбутися одразу, як мине термін Зеленського. Чого б це не вартувало! Це наш єдиний шанс на перемогу!
показати весь коментар
19.03.2024 20:13 Відповісти
Спитав би ярих захисників легітимності шмарклі: що ви пропонуєте?
Чекати, поки вибори будуть «на часі»?
Зціпити зуби і терпіти, закривши очі і вуха?
Дотримуватись законів, щоб зберегти владу тих, хто ці самі закони в сраці мав?
З ваших слів, найкраще, що можна робити, це нічого з цим не робити
показати весь коментар
19.03.2024 20:25 Відповісти
Так как война не закончится ни в этом, ни следующем, ни в 26 году, то предлагаю всем кто против выборов подумать как оно будет выглядеть через год, два.
показати весь коментар
19.03.2024 23:55 Відповісти
За конституцією мають бути вибори. Яким чином якийсь консенсус до конституції? Який ще консенсус? Хто цей консенсус вимірював? Чи справжній він консенсус чи ні? Фурса - дешевий балабол, як завжди)

Як би сенатори не змінювали свою думку, а відсутність виборів буде однозначно послаблювати нас - на можливих перемовинах з рфією про мир чи про щось, то такі угоди не будуть дійсні і це дасть підставу рфії їх розірвати будь-коли, це все створить нестійкий мир або домовленості.

І будь-які інші угоди, які підпише Зеленський - про вступ до ЄС чи НАТО, теж будуть нелегітимними.

Сенатора, цілого сенатора виперли з його зони комфорту, щоб він оце все озвучив і заспокоїв особисто Зеленського. Ще мені подобається його позиція - ви бийтеся, мобілізуйтеся, а ми будемо робити, що завгодно і в своєму темпі, може завтра, може ніколи і це вас не стосується, не вашого ума це справи, як ми ведемо свою політику. Чутно, що справи кепські. Дядьку Грем, не бійся, ми захистимо США від рфії
показати весь коментар
20.03.2024 04:12 Відповісти
Зеленим гнідам підфартило, що війна і фізично неможливо провести вибори, вони цим і користуються. А судячи з коментів, - порохоскот зовсім ***...вся, все до кучі навалює)
показати весь коментар
20.03.2024 11:22 Відповісти
Так, прутін у РФ не легітимний, з цим ніхто і не сперечається. Але, цей факт автоматично не робить Зеленського легітимним. Населення обрало його на 5 років і ці 5 років вже спливають. Якщо він залишиться виконувати обов'язки, то це повинно бути офіційно оголошено і його повноваження мають бути скорочені, в першу чергу, щодо утримання "офісу"
показати весь коментар
20.03.2024 11:39 Відповісти
Річ не в цьому! Є гарна приказка " Не можна бути наполовину вагідною" народна демократія або є або її не має. Давайте поміркуємо логічно, що має зараз "демократична" Україна. На 100 відсотків завершення чи замороження конфлікту в України,після якого можна було б провести президентські і парламентські вибори залежить від рішення самого Президента Зеленського та його команди. А вони таке рішення ніколи не приймуть, тому і будуть керувати Україною десятиліттями, продовжуючи режим воєнного стану кожні три місяці. Фактично у "сухому залишку" ми маємо одноосібне авторитарне правління однієї політичної сили і однієї людини... Я розумію красиві патріотичні лозунги і обгрунтування неможливості проведення виборів, проте факт залишається фактом - основоположне конституційне виборче право громадян Україні ( обирати і бути обраним) - скасовано на невизначений термін, можливо на довгі десятиліття.
показати весь коментар
20.03.2024 13:06 Відповісти
Бо це має бути конкурентний процес в якому без обмежень мають право прийняти участь усі громадяни, як на етапі голосування, так і на підготовці до виборів.

Попереджати треба, що це твір з розділу "не научна фантастика".
показати весь коментар
20.03.2024 17:58 Відповісти