4291 відвідувач онлайн
2 145 11
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Аморальна більшість

Більше тридцяти років українці вгепували власну державу і при цьому ніколи не розуміли наслідки своїх дій у якійсь осяжній перспективі. Ми роззброювались, віддавали свої території під іноземні бази, толерували корупцію на всіх рівнях, аби тільки вона спрощувала нам життя і ненавиділи тих, хто мав справжнй доступ до ресурсу влади.

Ми постійно обкладаємо не двозначними епітетами нашу владу, але хто ж окрім нас її обирає? Починаючи з 1991 року ні разу не було випадку, щоб влада не була обрана українцями. У 2004 році Янукович спробував нав’язати українцям свою волю, але експеримент закінчився ударом в табло спочатку від Нації, а потім персонально від Ахметова. Віктор Федорович би мав зрозуміти натяки долі, але не з його освітою, тож закінчує він свій життєвий шлях в Ростові витрачаючи вкрадені гроші на ліки для потенції і дорогий алкоголь.

Але і Федорович свого часу був обраний більшістю, як і всі Президенти до нього і після нього. Відразу зазначу, що дана стаття не про правильність чи не правильність вибору, залишемо це політиканам. Я про інше.

Ми пережили два великі Майдани, Революцію на граніті та Мовний майдан. Жодна з цих дій не була масова. Навіть, якщо порахувати всіх активних діячів Майдану Гідності 2013-2014рр, то отримаємо максимум 100 000 активу і ще до півмільйону співчуваючих. Всім іншим було ну настільки пофіг, що паханат веде нас в Митний союз, що аж якось соромно. Тим не менш більшість така, яка вона є. Її влаштовує стабільність, олігархи і корупція, а якщо ще кум в поліції може щось порішати, то взагалі жизнь удалась.

Після Майдану Гідності до влади прийшли у більшості своїй люди талановиті, але «із большинства». Вони підмінили поняття «людина Майдану» (людину, що несла в собі цінності орієнтири безкомпромісної любові до України) на «людина з Майдану» (яка можливо і була залучена до процесів житєдіяльності Майдану, але зі своїх меркантильних інтересів). «Більшість» дуже намагались бути дотичними до історії із поваленням режиму паханату, але жоден з них не був з нами у Ніч гніву на Майдані, не випалював собі легені від газу, яким нас травили і не тримав із останніх сил барикади. Але всі вони потім обросли фантомними спогадами, про те як боролись із режимом)

Звісно вони намагались бути «майданівцями», наприклад з ренійського мажора Дейдея, який принципово говорив російською, ліпили «сотника львівської сотні», Ляшко брав мажористих хлопців і дівчат і намагався зліпити їм хоч якийсь ореол волонтерства, мери міст, які поставляли «тітушню» на Антимайдан різко про це забули і стали такими євроінтеграторами, що не було в кого плюнути.

Найбільшим жартом долі початку 2014го, що на хвилі боротьби з корупцією і олігархами до влади прийшов олігарх Порошенко. Але так хотіла більшість, так як до цього хотіла стабільності проголосувавши за Януковича, а потім «простих рішень» обравши Зеленського. Але жодного разу до влади не наблизилась людина, для якої Україна не є ресурсною базаю для задоволення потреб своїх друзів та родин.

Саме більшість бере гроші за голосування, саме більшість обирає владу. Мешканці Підвисоцької ОТГ Голованівського району Кіровоградської області в якій офігевший депутат Лозинський вбив не винну людину, обрали його своїм головою. Так при таких діях, що ми хочемо від нашої «еліти» і влади?)

              Почалось велике вторгнення. Ті хто бився на Майдані, ну або принаймні активно підтримував, майже всі опинились в ЗСУ. Більшість залишилась по хатах, ну або рятуючи себе для майбутнього осіла від Тернополя до Лісабону волаючи «захистіть нас» та «в усьому винні політики». І поки ми вихаркуючи кров боронили цю державу більшість все влаштовувало, вони собі насолоджувались життям, заробляли гроші на ухилянтах, а коли їх почали хапати за дупу взвили, що влада душить активістів) Взагалі професійні активісти – це найбільш цікава категорія більшості. Це люди, які готові боротись з усім злом світу, поки не сядуть на потоки. Ми бачили у що перетворився Лещенко з Найємом, але це найкращі представники, інші розмінялись на дрібниці, хтось на тепленьке місце в Міністерстві, хтось обілєчівать моряків, хтось пішов в служби логістики та штабні посади ЗСУ…

Але повернемось до теми.

 Поки ми бились і вмирали більшість все влаштовувало, вони пили лате, підтримували наші футбольні клуби і збірну сидячи по кнайпах столиці чи стадіонах Німеччини, займались совоїм простим мурашним життям, але коли держава запропонувала нарешті більшості взяти на себе відповідальність за майбутнє і долучитись до захисту Батьківщини, отут з них і полилось все гівно. «Мобілізація незаконна», «я не створений для війни», «хай воюють депутати, менти, прокурори, хто завгодно але не ми». І знаєте, що страшно? Що держава з усім своїм репресивним апаратом не знаю, що з цим робити.

Державою правлять політики, а вони розуміють, що вибори виграють ті з ким більшість, а отже їх перемога в руках ухилянтів, кастрованих котиків, МиЗаМірників і прочєй шобли, яка не збирається воювати. Зараз в України є черговий історичний шанс, зробити ставку на еліти, які народжуються в боях за незалежність, або піти на поводу тієї більшості, яка за тридцять років привела нас в ранг країни «другого гатунку». Кермо в руках однієї людини, і я дуже раджу Володимиру Олександровичу подумати на чиїй він стороні. Ціна помилки – майбутнє.

Топ коментарі
+2
Я не голосовала за Кучму
За Януковича
За Порошенко в 2014
Была на всех Майданах
И не понимаю главный посыл автора
Если все в обществе меняет к лучшему пассионарное меньшинство
Которое ,как пишет автор - пошло защищать Украину
То почему эти пассионарии не смогли защитить
Всего одного человека
СВОЕГО ГЛАВНОКОМАНДУЩЕГО - ВАЛЕРИЯ ЗАЛУЖНОГО!!
Я так и не услышала ни разу ГОЛОСА ЗСУ в поддержку Залужного
И не надо мне говорить о дисциплине и подчинении в армии
У вас ,автор, был выбор
Подчиниться ВЕРХОВНОМУ
Который замаран по самое не хочу
Или встать рядом с ЗАЛУЖНЫМ - человеком чести и репутации
Вы сделали выбор
Армия сделала выбор
Мне он противен
Ведь Зеленский ничем не отличается от Януковича
Такой же примитивный
Такой же малограмотный
А еще лживый, мстительный и завистливый
Автор самых отвратительных слов про Украину И Майдан
Вот кто вас ведет в бой
Но вас, автор, видимо, это устраивает....
показати весь коментар
22.03.2024 12:48 Відповісти
+2
Ні ви помиляєтесь, все він чудово розуміє, і він хоче цього. Війна для таких як він, це єдиний шанс з 1% стати через диктатуру паном, бо в нормальних умовах суспільство не дасть їм жодного шансу, ніколи. І їм байдуже, цим обділеним життям людям, хто там майданівець, а хто анти, їх нічого не цікавить крім "кто был ничем, тот станет всем". Причина цих прагнень взагалі не в темі статті, а в намаганні покращити своє матеріальне, соціальне становище. Їм це постійно обіцяють, морква перед віслюком, бо більше немає чого запропонувати.
показати весь коментар
23.03.2024 04:58 Відповісти
+1
Микола не розуміє (сподіваюсь, що так, а не відробляє 20 баксів за блог від зелені), що тацакани хапають на вулицях будь-кого, не дивлячись ніяких документів, їм дали владу для дискредитації армії, а самі вони мають поголовну оплату плюс плюшки. І свою чорну справу ця політика зробила. Тому всі ці заклики - в порожнечу. Довіра до влади на відмітці мінус 100. А передостаннє речення - ганебне для майданівця. Бо всі знають, де тоді був Зеленський і що прийшов він до влади на антимайданівській прокацапській реакції "тих, хто втомився".
показати весь коментар
22.03.2024 08:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Микола не розуміє (сподіваюсь, що так, а не відробляє 20 баксів за блог від зелені), що тацакани хапають на вулицях будь-кого, не дивлячись ніяких документів, їм дали владу для дискредитації армії, а самі вони мають поголовну оплату плюс плюшки. І свою чорну справу ця політика зробила. Тому всі ці заклики - в порожнечу. Довіра до влади на відмітці мінус 100. А передостаннє речення - ганебне для майданівця. Бо всі знають, де тоді був Зеленський і що прийшов він до влади на антимайданівській прокацапській реакції "тих, хто втомився".
показати весь коментар
22.03.2024 08:10 Відповісти
Ні ви помиляєтесь, все він чудово розуміє, і він хоче цього. Війна для таких як він, це єдиний шанс з 1% стати через диктатуру паном, бо в нормальних умовах суспільство не дасть їм жодного шансу, ніколи. І їм байдуже, цим обділеним життям людям, хто там майданівець, а хто анти, їх нічого не цікавить крім "кто был ничем, тот станет всем". Причина цих прагнень взагалі не в темі статті, а в намаганні покращити своє матеріальне, соціальне становище. Їм це постійно обіцяють, морква перед віслюком, бо більше немає чого запропонувати.
показати весь коментар
23.03.2024 04:58 Відповісти
"Мешканці Підвисоцької ОТГ Голованівського району Кіровоградської області в якій офігевший депутат Лозинський вбив не винну людину, обрали його своїм головою. Так при таких діях, що ми хочемо від нашої «еліти» і влади?" А якого біса лозинський-лайно балотувався на виборах? Чому у нас балотуються одні корупціонери? Хтось задає собі це питання? Чи у виборчих комісіях продажних тварюк немає? Бо законодавство сприяє тому, щоб балотувались одні корупціонери! Вибирати путнього немає з кого! І так по всьому світу майже...
показати весь коментар
22.03.2024 08:23 Відповісти
Саме так, сприяє законодавство, і застави, і величезна оргробота, примус прогинатися перед партфункціонерами, дебільний закон Лещенка який дощволяє чиновникам корумпувати партії (фінансування з бюджета), тому, або потрібні величезні гроші, причому чорні, або шансів в тебе нуль.
показати весь коментар
22.03.2024 08:26 Відповісти
Якійсь заклики афффтара до ZVO просто кумедні. Вже саме згадування про це ********** створіння народу, який чітко себе убезпечив, прийнявши відповідний закон від 22.09.2021 р. "Про запобігання та протидію антисемітизму в Україні", того самого створіння, що осквернило Пересопницьке Євангеліє, приймаючи на ньому Присягу Президента, ставить цього Миколу Мельника, такого собі експерта аналітичної групи "Левіафан", на одну сходинку з цим гробарем України.
Ну а 73% цьому допомагають.
показати весь коментар
22.03.2024 08:29 Відповісти
Я не голосовала за Кучму
За Януковича
За Порошенко в 2014
Была на всех Майданах
И не понимаю главный посыл автора
Если все в обществе меняет к лучшему пассионарное меньшинство
Которое ,как пишет автор - пошло защищать Украину
То почему эти пассионарии не смогли защитить
Всего одного человека
СВОЕГО ГЛАВНОКОМАНДУЩЕГО - ВАЛЕРИЯ ЗАЛУЖНОГО!!
Я так и не услышала ни разу ГОЛОСА ЗСУ в поддержку Залужного
И не надо мне говорить о дисциплине и подчинении в армии
У вас ,автор, был выбор
Подчиниться ВЕРХОВНОМУ
Который замаран по самое не хочу
Или встать рядом с ЗАЛУЖНЫМ - человеком чести и репутации
Вы сделали выбор
Армия сделала выбор
Мне он противен
Ведь Зеленский ничем не отличается от Януковича
Такой же примитивный
Такой же малограмотный
А еще лживый, мстительный и завистливый
Автор самых отвратительных слов про Украину И Майдан
Вот кто вас ведет в бой
Но вас, автор, видимо, это устраивает....
показати весь коментар
22.03.2024 12:48 Відповісти
Саме так, вони зробили вибір ганьби, от тепер і огрібають від долі.
показати весь коментар
22.03.2024 12:51 Відповісти
Як вже задовбали ці проплачені "аналітєги".. просто слів нема..

Не було виборів 30 років! Була імітація виборів, така ж сама як зараз в кацапії. І не треба проблеми українських владних гнид скидувати на весь народ!

У нас НІКОЛИ не було демократії. НІКОЛИ!

У нас не демократичний устрій, а ОЛІГАРХІЧНИЙ.

Тому не треба тут травити про вибори і "українці вгепували свою державу". Чи ти про себе? Який і зараз своїми висерами старається "вгепати" тепер вже простих людей в те лайно, яке вилізло дякуючи олігархам?
показати весь коментар
22.03.2024 15:01 Відповісти
Бачу автора не зрозуміли. Але він правий - ми обирали ту владу, яка обіцяла світле майбутнє вже сьогодні, не розуміючи і не бажаючи шукати справжнього реформатора системи країни. Більшість голосувала за особистості, а не зміни. І це провина і тих, хто при владі, і тих, хто їх обирає. В тому числі і моя. Я голосував за Чорновола, потім за Кучму, Ющенка, проти всіх, Порошенка, знову Порошенка.
показати весь коментар
22.03.2024 15:52 Відповісти
Враження, що тепер експертом може стати навіть собака.... Їх розплодилось як ніколи, і кожен вибирає якусь діч...
Звісно зерно правди тут є, бо ми самі в цьому винні, але оце експертне лайно колись закінчиться? І що за клуб по інтересах левіафан?
показати весь коментар
22.03.2024 16:26 Відповісти
Все гарно написано . Але остання фраза перекреслила все . Нерозуміння того -що Олександр Володимирович і є підсвідомим уособленням більшості українського народу - веде до катастрофи ..
І це уособлення - інфантильне , незадатне до діалогу , заздрісне , некомпетентне , не здатне визнавати свої помилки ібагато чого іншого...

Цю країну могло б врятувати тільки суттєво обмеження виборчого права - як обирати так і бути обраним . І це обмеження має залежити не від кількості грошей чи кількості лайків ,які за тебе голосують . А на основі зрілості та відповідальності - соціальній, моральній та професійній.

На жаль охлократія з популізмом переможуть - і країна так і продовжить жити в лайні .

Єдина надія - це лише притомні воїни в ЗСУ та те що клепторашизм - нежиттєздатний і впаде раніше чим Україна ...
показати весь коментар
24.03.2024 20:20 Відповісти