9527 відвідувачів онлайн
14 728 64
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Чому заборонено служити тим, кому за 60?

Ухвалено рішення мобілізовувати більш молодих. Це - безумовно важке рішення для влади і в політичному, і в людському сенсах. Тепер ризик смерті чи каліцтва нависає над більшою кількістю тих, кому треба жити для того, щоб Україна, і з нею все здорове людство, існувала.

У зв'язку з цим хочу висловити своє здивування, чому ми кидаємо вперед молодих, але забороняємо служити тим, кому за 60?

До мене у підрозділ просяться чимало чоловіків такого віку з міцним здоров'ям, котрі мають серйозний бойовий досвід або унікальні інженерні знання. ДОБРОВІЛЬНО просяться. Але я їм змушений відмовити, бо такий закон. Натомість мені законодавці пропонують ПРИМУСОВО мобілізовувати тих, хто знань і досвіду не мають. Чому так?

Чому ми не використовуємо цей ресурс?

Якщо хтось скаже, що чоловіки понад 60 нездатні воювати - то це буде великою неправдою. І, більше того, у законодавстві ВЖЕ Є норма, котра і передбачає їх службу! З єдиним "але" - якщо вони вже військовослужбовці.

Тобто якщо військовослужбовцю виповнилося 60, але він має високу професійну підготовку, досвід практичної роботи на займаній ними посаді, визнаний військово-лікарською комісією придатним за станом здоров'я для проходження військової служби, то на його прохання він може бути залишений на військовій службі понад граничний вік.

Але якщо, приміром, він звільняється у 60, відпочиває місяць, а потім іде назад проситься у військо - ні, зась, уже не можна. Нонсенс? Нонсенс!

Який коштує нам надто дорого.

Прошу відповідальних осіб у ВР та причетних відомствах схаменутися і дозволити служити усім понад граничний вік, якщо у них є оце "висока професійна підготовка, досвід практичної роботи" і відповідний висновок ВЛК.

Ми не маємо морального права нехтувати такими людьми.

За репост і поширення цієї тези у ЗМІ був би дуже вдячний.

PS На фото ми з рибою не розуміємо, як так можна зберігати такі тупощі у законодавстві!

Ігор Луценко

Топ коментарі
+19
Примусово у жодному разі, але якщо людина хоче добровольцем і має таку можливість будучи достатньо здоровою - то чому б і ні? У мене сусід по дачі з віком за 70 копає город, легко рубає дрова, тягає нелегкі вантажі і т.п. Мені сорок і здоров'я таке, що відро води підняти на плиту проблематично і цей дідок переламає такого дистрофіка, як я однією рукою. Тому, все індивідуально, відповідно, не варто нехтувати жодною вмотивованою людиною, яка хоче і може воювати.
показати весь коментар
03.04.2024 12:53
+10
Тому, що ТЦК начхати на якість - вони виконують план. Не їм потім думати, що робити з таким поповненням, яке просто фізично не здатне воювати і потребує лікування навіть не добравшись до підрозділу. Таким чином лише марнуються державні кошти, бо замість бійців отримують додаткових пацієнтів шпиталів у яких і без них чимало роботи.
показати весь коментар
03.04.2024 13:22
+10
Дуже дурне запитання. Автор нісенітницю плете. Відповідаю як військовий лікар, тим паче бойовий, за плечами 2 роки Афгана. Вже після 55 років людина дуже стрімко старіє і втрачає здоров'я. В цьому віці вже здорових немає, є тільки так звані "практично здорові". А 60 років тим паче. Цитата автора: "PS На фото ми з рибою не розуміємо, як так можна зберігати такі тупощі у законодавстві! ". Думаю, на відміну від автора, риба розуміє, бо не пише всяку маячню.
показати весь коментар
03.04.2024 14:52
Коментувати
Сортувати:
Бо план простий як ті двері

- ДІТИ - вони будуть або в РФ або в ЕС

- молоді жінки - ЕС

- молоді чоловіки - ті шо не втечуть в ЕС, в могилі

- молоді чоловіки на окупованій території - їх уже всіх взяли на облік з 16 - підуть на смерть

Українську націю розібрали як свину після забоя. 60-ти річні, нікому не цікаві тут цікавіші речі чудити треба
показати весь коментар
03.04.2024 11:54 Відповісти
В тебе як не срачка так болячка. росіяни ведуть повномоштабну війну - задіюють усіх і все . Іде доля виживання країни , наших дітей, жінок від орд росіян а в тебе то не срачка то болячка, але тіки не росіяни
показати весь коментар
03.04.2024 12:21 Відповісти
ніачом
показати весь коментар
03.04.2024 12:54 Відповісти
А ти де в цій категорії? Ще не розібрали тебе, ще кувікаєш.
показати весь коментар
03.04.2024 12:57 Відповісти
Добре співаєш , гальській півень. З Франції такі запитання легко задавати, а ти повернись в Україну десь в Херсон, Нікополь , Харків ...
показати весь коментар
03.04.2024 13:30 Відповісти
На окремих посадах могли б служити після 60. Але часто такі чоловіки не мають необхідних кондицій для служби в строю і будуть просто обузою в окопі.
показати весь коментар
03.04.2024 12:37 Відповісти
для служби в строю, це як?
показати весь коментар
03.04.2024 19:11 Відповісти
це марширувати на плацу. нашо ж ще армія потрібна?
показати весь коментар
04.04.2024 12:19 Відповісти
Чому тягають по ТЦК хворих чоловіків вік яких повних 59 років?
показати весь коментар
03.04.2024 12:45 Відповісти
Тому, що ТЦК начхати на якість - вони виконують план. Не їм потім думати, що робити з таким поповненням, яке просто фізично не здатне воювати і потребує лікування навіть не добравшись до підрозділу. Таким чином лише марнуються державні кошти, бо замість бійців отримують додаткових пацієнтів шпиталів у яких і без них чимало роботи.
показати весь коментар
03.04.2024 13:22 Відповісти
100%

а потом удивляются почему так много военных в тылу. Именно потому что ТЦК без разбору набрали старых больных людей, которые и 100 метров пробежать не могут. Но при этом они на довольствии и фактически занимают места более молодых бойцов.
показати весь коментар
03.04.2024 14:42 Відповісти
Ну ти ж ховаєшся від обілі8ації, от і беруть 59-т річних
показати весь коментар
03.04.2024 15:39 Відповісти
мы знакомы ?
показати весь коментар
03.04.2024 15:46 Відповісти
Із ким ти "знакомій"?
показати весь коментар
03.04.2024 15:51 Відповісти
Тебя папа с мамой не научили , как общаться с незнакомыми людьми ? ?
показати весь коментар
03.04.2024 15:56 Відповісти
Всі ухилянти тут відомі і ти також всім відомий,а що?
показати весь коментар
03.04.2024 16:21 Відповісти
А потому,что тем,кто тягает поТЦК, ещё до 59 лет жить и жить. Сначала,нужно было, прежде чем принимать такой закон(для рядового состава) - тех кто принимал,или поддерживал принятие такого закона,которым 55-59 лет, самим побывать в окопах,в полной амуниции побегать по пересечённой местности...прочувствовать всё на себе...а так,кресло в Верховной раде, далеко не окоп тяготы солдатской жизни.
показати весь коментар
03.04.2024 13:29 Відповісти
Нікому мир вже не потрібний, ні Зеленському ні тим більше Хутіну, за рік-два такої війни призов простолюдинів в Україні буде 20-70 років + жінки, в кацапив ще декілька хвиль мобілізацій.
показати весь коментар
03.04.2024 12:51 Відповісти
Примусово у жодному разі, але якщо людина хоче добровольцем і має таку можливість будучи достатньо здоровою - то чому б і ні? У мене сусід по дачі з віком за 70 копає город, легко рубає дрова, тягає нелегкі вантажі і т.п. Мені сорок і здоров'я таке, що відро води підняти на плиту проблематично і цей дідок переламає такого дистрофіка, як я однією рукою. Тому, все індивідуально, відповідно, не варто нехтувати жодною вмотивованою людиною, яка хоче і може воювати.
показати весь коментар
03.04.2024 12:53 Відповісти
Луценко сейчас 45 лет. Чтобы более обширно ответить и понять "Чому заборонено служити тим, кому за 60? " нужно для начала дожить до таких лет, а потом задаваться таким вопросом....Есть такие,что и под 80 лет "скачут" ,что кони(скакать это одно дело,а воевать совсем другое..) ,но их единицы....вопрос очень специфический и как правильно здесь пишут - чисто индивидуальный.
показати весь коментар
03.04.2024 13:21 Відповісти
Так можна дозволити служити як доброволець
показати весь коментар
03.04.2024 16:36 Відповісти
Я так понимаю , что Зеленский и его ЗЕбригада твердо взяли курс на максимальную утилизацию-могилизацию мужского населения Украины с цель продления этой войны до бесконечности и соответственно продления своей власти по-максимуму без всяких там выборов !

Хотя из нынешней неутешительной ситуации на фронтах вырисовывается следующее - если заморозить войну по нынешней линии фронта , то это на сегодняшний день является самым оптимальным и спасительным вариантом - 80% территории Украины Киев контролирует , есть черноморские порты , какая-то экономика и энергетика , есть еще люди для восстановления страны ( пока их ЭТОТ с Ермаком не пустили после мобилизации на фарш под бесчисленные ордынские бомбы-снаряды-ракеты ) .

У ОРДЫ мобилизационный потенциал в 30...40 миллионов дегенератов , а в Украине 5...6 миллионов мужчин . которых еще надо вырвать из производства , добивая остатки экономики Украины. Ну не перемелешь ордынцев на фронте , даже если на одного нашего погибшего будет трое-четверо ихних ! Тем более , что их ВПК работает на полную мощь , а нашего ВПК особо не видать. Да еще ЭТОТ и ЭТИ умудрились почти со всеми западными союзниками рассобачиться и от НЕГО там уже все дико устали , что сказывается на западной помощи. Кроме того погром высшего военного руководства ЗСУ , учиненный ЭТИМ и его ЗЕбригадой создал для Путла прекрасные условия для летнего наступления и оккупации новых территорий.

И это еще надо очень постараться заморозить нынешнюю линию фронта. Путло может не согласиться и потребовать освободить 4 области Украины , записанные в Конституции Орды . Но , однозначно , ЭТОТ и ЭТИ будут и дальше затягивать войну в целях сохранения своей власти за счет дальнейшего разорения Украины Путиным и его Ордой ... а потом сбегут из разоренной Украины к своим счетам и недвижимости , в Украине всей этой ЗЕбригаде уже не жить за все их "достижения" с 2019 года.

Надежда на спасение оставшихся 80% Украины может появиться только после изгнания из власти ЭТОГО и его ЗЕшмурдяка , но как это сделать ? ОНО же никуда уходить не собирается , хотя обещало своей ЗЕотаре73% , что идет только на один срок и через пять лет будет новый Президент ... 20 мая его легитимная пятилетка заканчивается.
показати весь коментар
03.04.2024 13:38 Відповісти
Та ні, ти так і не зрозуміло, що українці не воюють ані за Зеленського, а ні за Порошенко, а на за Залужного. Ми б'ємося за Україну. І так, нам подобається вбивати москалів.
показати весь коментар
03.04.2024 15:00 Відповісти
все лайно. справа не у Зеленському.
Україна має перемогти
показати весь коментар
03.04.2024 17:40 Відповісти
Мабуть заборона служити тим, кому 60+ в принципі є помилкою.
Заборона має стосуватися не служби взагалі, а лише служби із обійманням певних посад у зоні бойових дій. Перелік таких посад має бути обмеженим і обгрунтованим.
показати весь коментар
03.04.2024 13:56 Відповісти
Що в тилу, що в зоні бойових дій чоловік 35р зробить набагато, набагато більше і довше ніж чоловік 60р.
Подивиться на це як командир, якому потрібні ресурси і у якого є 10 вакансій. Не безмежна кількість, а саме 10. І якому ставляться задачи. Кого оберете?

Так, я розумію, що автор пише про дозвіл добровільного залучання, але нехай 27-45 теж приймають участь хоч і примувово, не дуже гарно ховатися за спинами батьків та дідів.
показати весь коментар
03.04.2024 18:15 Відповісти
Є 10 вакансій, але ресурси обмежені, немає тих людей, молодше 60, кому немає заборони їх займати. Такий випадок не розглядали?
Немає людей молодого віку, бо їх всіх вже встигли мобілізували у бойові підрозділи у зоні бойових дій.
Вакансії вашого підрозділу в умовах, що склалися, могли б, хоча б частково зайняти ті, кому 60+, добровільно, за умови висновку ЛВК про їх придатність за станом здоровʼя, за наявності профпридатності до зайняття вакансії.
Могли б, але ЗАБОРОНЕНО.
Заборона є принциповою помилкою.
показати весь коментар
04.04.2024 11:55 Відповісти
Тому-що відновлюється організм після 40 вже аби як, тобто кому 20-30, можуть і сьогодні копати і завтра і післязавра, а через 3 дні розгрузити ********** і політати на дроні. А у людей за 40 як не нога, так поперек, як не поперек, так іще щось, за 60 я взагалі мовчу. Тільки коли у тебе люди в приблизно однаковій "кондиції" ти можеш розраховувати на прогнозований результат. Нічого поганого в таких "дідах" не має, але максимум , це якийсь рембат, кухня, речове забезпечення. На війні цінна кожна секунда і треба бути швидшим, сильнішим і спритнішим за супротивника, пхати туди дідів можна тільки від безвиходдя.
показати весь коментар
03.04.2024 14:20 Відповісти
Знаю по собі: мені майже 63 і я у більш-менш хорошій фізичній формі, займаюсь фізкультурою, моржую... Але варто попасти в екстремальні умови: холод, недосип, недоїдання, стрес, надмірні фізичні навантаження - і всьо, я посипався... ПС. Я ні до чого не закликакаю і нікого не критикую - це МІЙ особистий досвід. У інших може бути по іншому...
показати весь коментар
03.04.2024 14:29 Відповісти
кажи за себе

я в 30 вже не можу як в 20 і не спати ночами підряд, не хворіти роками, перетягати купу цегли на будівництві і на зароблені гроші в той же день ще відтанцювати в клубі і тд.
показати весь коментар
03.04.2024 20:28 Відповісти
Дуже дурне запитання. Автор нісенітницю плете. Відповідаю як військовий лікар, тим паче бойовий, за плечами 2 роки Афгана. Вже після 55 років людина дуже стрімко старіє і втрачає здоров'я. В цьому віці вже здорових немає, є тільки так звані "практично здорові". А 60 років тим паче. Цитата автора: "PS На фото ми з рибою не розуміємо, як так можна зберігати такі тупощі у законодавстві! ". Думаю, на відміну від автора, риба розуміє, бо не пише всяку маячню.
показати весь коментар
03.04.2024 14:52 Відповісти
Причини мобілізовувати більш молодих:

1. кращий стан здоров'я у молодих. Об'єктивно: після 45 збільшується відсоток серцевих захворювань, плюс вікові зміни в організмі (артроз суглобів, протрузії, грижи, тиск).
2. у молодих вищий і сбалансованіший рівень гормонального фону (тестостерон), що дозволяє легше переносити важкі умови та бути більш агресивнішим в бою.
3. у молодих більш гнучка психіка, що дозволяє швидше опановувати ******* технології та пристосовуватися до нових умов.
4. молодий солдат має переспективи кар'єрного зростання. Тобто, 22 річний солдат через 5 років війни буде мати 27 років + досвід + достатньо часу для кар'єрного навчання/розвитку, натомість 55 річний солдат через 5 років війни йде під демобілізацію. Відповідно, з молодими солдатами ЗСУ отримає перспективи розвитку та акумулює досвід, а зі старими - однозначно втрата накопиченого досвіду.

Окремо про виключення:
1. окремі "динозаври", що мають гарну фізичеу форму та міцне здоров'я дуже часто мають і вікові зміни в організмі, що при навантаженні швидко проявляються.
2. досвід, накопичений літніми людьми у *******й війні швидко нівелюється розвитком технологій, де молоде покоління має більше переваг.
показати весь коментар
03.04.2024 14:56 Відповісти
шановний.
у цій війні є лише одне "кар'єрний зріст" - війна до перемоги.
і це не військова служба - це війна на виживання української нації
тому битися мають усі хто вважає себе українцем незалежно від віку, раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками і навіть полової ориєнтації.
або ми пройдемо по їхніх трупах, або вони по наших
показати весь коментар
03.04.2024 16:45 Відповісти
виїзд на стрільби. Одного діда перекошує через защимлення нервів у спині, не може встати. Другий 48 років спригнув з БТР, встати вже не зміг - хондромоляція колінного суглобу. Результат - з відділення 10 чоловік - 2 неходібельних 300 яких інші мають доправити в шпиталь. Боєздатність підрозділу (взвод) - 30%.
Мотивація і можливість виконувати завдання не завжди одне й те саме.

І це ще робили марш-перехід і не окопувалися.
показати весь коментар
03.04.2024 17:23 Відповісти
не бреши. дід не міг поїхати на стрільби та отримати "защимлення нервів у спині", якщо напередодні він пройшов ВЛК і був визнаний дієздатний за даним ВОС.
"Мотивація і можливість виконувати завдання не завжди одне й те саме."
так . згоден. але для того і їснує ВЛК
показати весь коментар
03.04.2024 17:36 Відповісти
ВЛК, кажеш... зрозумів, буду знати. Цікаво, як він потрапив у підрозділ? - просто щось загадкове!
І хто там раніше писав, що служити мають усі не залежно від віку?
Раджу подивитися на середній вік військовослужбовців, особливо в деяких підрозділах.
показати весь коментар
03.04.2024 17:41 Відповісти
добре.
відповіси на таке питання:
- для чого брати 60+ і змушувати їх стрибати з БТР, якщо вони:
- навідніки арти, мехводи, оператори БПЛА ... ?
тобі 20 років. ти можеш пробігти 10 км, підтягнутися 20 разів, віджатися 50 разів, попасти з відстані 100 м. у 10
але чи можеш ти навести та зкорегувати 120 міномет на опорнік з відстані 7 км?
показати весь коментар
03.04.2024 18:27 Відповісти
Ваш допис дуже доречний був би в умовах, коли військові підрозділи майже укомплектовані. А сьогодні ситуація зовсім не та. Командири на місцях краще знають, які навики і компетенції бійця їм потрібні. От нехай і вирішують, приймати чи ні добровольця 60+ із добрим здоров'ям, досвідом, хоча і меншою фізичною витривалістю (психологічно вони більш стійкі за треноване у спортзалах молоде покоління, бо їх життя загартувало). А про новітні технології, навики програмування і т.п. все вірно: мої онуки навчились користуватись ноутом (моїм ноутом) раніше, аніж розмовляти.
показати весь коментар
03.04.2024 17:06 Відповісти
Будь ласка, перед тим як дати комента зайдіть на Лоббі Х та ознайомтеся з вимогами до посад. Щось не зустрічав вимоги - вік 50+ буде перевагою.
показати весь коментар
03.04.2024 17:18 Відповісти
Господи, коментатори, знову один заголовок прочитали чи тупі боти?

Автор не каже, що 60+ треба мобілізовувати, а що є окремі випадки коли такі чоловіки ДОБРОВІЛЬНО хочуть служити і ще мають для цього здоров'я, а їх не дозволено брати тільки тому, що їм вже є 60.
показати весь коментар
03.04.2024 16:23 Відповісти
дякую за статтю Ігор. 👍
повністю підтримую
іде війна. і якщо є бойовий досвід, дозвіл ВЛК і підрозділ, якій зацікавлений у спеціалісті, то чому ні? дуже сподіваюся що дозволять
показати весь коментар
03.04.2024 16:30 Відповісти
ти вже підзатрахав, зєльоний пропагандон з Польщі
показати весь коментар
04.04.2024 12:21 Відповісти
Краще задай питання, чому воюють чоловіки 50+? Навіть у ДСВ такий вік не призивався. А оця зелена погань готова всіх кинути у м"ясорубку, аби довше протриматись у владі й більше накрасти. Дно!!!
показати весь коментар
03.04.2024 18:04 Відповісти
50+ це суцільні витрати: пенсія, медицина і т.і. Але й деяка відповідальність, сказали треба - значить треба.

а 25+ це як інвестиція, буде давати декілька десятків років самі прибутки. Та й з відповідальністю там погано, не сховався, не виїхав - рахуй, дурень.
показати весь коментар
03.04.2024 18:09 Відповісти
У війську теж є певні вимоги до фізичних можливостей і всеж-таки обмежена кількість місць у підрозділах. Тобто, з точки зору командира, треба закривати вакантні місця не будь-ким а максимально придатними до УСІХ можливих задач.
Так, людина 60+ має досвід, може працювати мозгами, має мотивацію але що стосується фізики, витривалості, здоров'я тут молодші навіть на 10-15 років мають значну фору.
Ок, десь, як описує автор, є кандидати а в інших підрозділах є тільки вакансії. І кого хоче отримати командир: людину 60+ чи 30-40 якщо обох він бачить вперше? А ТЦК будуть відправляти усіх кого можливо.

Та й ніхто не заважає людям 60+ підтримувати у тилу: податками, волонтерством, допомогою ветеранам і т.і.

Загалом, думка наступна, має бути якість а не кількість, залучати до армії треба саме тих хто потрібен а не будь кого оскільки половина військовозабоязаних навіть не оновила данних в ТЦК.
показати весь коментар
03.04.2024 18:07 Відповісти
Совок ми вихаркувати будемо ще дуже довго, бо ті хто створює закони і стежить за їх дотриманням..., навіть не знаю як їх ідентифікувати...
показати весь коментар
03.04.2024 20:19 Відповісти
совок совком
показати весь коментар
03.04.2024 22:14 Відповісти
Бухать и куралесить с девченками - так они взрослые, а воевать после восемнадцати: так воны ж диты. И большинство голосов за нанышнего *********** отдали пенсы и нынешние диты.
показати весь коментар
03.04.2024 22:18 Відповісти
Для всіх цих питань має бути суспільна дискусія, яка в демократичній країні відбувається в ВР і навколо неї. У нас же ВР в комі і все, що вона продукує, це тоталітарні закони, якій їй спускають з ОП)

А пан екс-депутат міркує в дусі опозиції, яка пристосувалася - пропонуємо ще більш жорсткіший заходи замість обговорення тих, що приймаються. Наприклад, скасування категорії частково придатних, наразі мають бути придатні або ні і автор хоче категорію придатності, мабуть, до 90 років розширити, створюючи при цьому острівки недоторканих серед тих чи інших)

Тобто зараз відбуватиметься призов до війська не по найбільшій придатності до служби в армії, а це молоді і здорові, а по іншим критеріям, на які ми як громадяни, які обирали цю владу, депутатів взагалі не маємо впливу)
показати весь коментар
03.04.2024 22:24 Відповісти
60 річні це ж "совок", вони "тупі" і старі іх не шкода. А молодих "софтових" за кордон в баталйон монако.
показати весь коментар
03.04.2024 23:07 Відповісти
Після 60 будуть служити такі як начальник НУОУ Коваль. Він ще років 10 може фарбувати та рівняти бордюри, в совєцькій армії це добре вчили.
показати весь коментар
03.04.2024 23:12 Відповісти
Чому 60+ не дають служити як добровольцям?
показати весь коментар
03.04.2024 23:33 Відповісти
Служба - она разная бывает. Можно посадку штурмовать, а можно в прицепе связи сидеть. О ЧЁМ речь идёт?
показати весь коментар
04.04.2024 10:49 Відповісти
Давно пора,щоб на законодавчому рівні зняти всі обмеження для категорії 60+,щоб добровільно могли йти в ЗСУ.Можливо не всім командирам це сподобається,бо всі хочуть молодих.Але не всі молоді мають бездоганне здоров'я.у багатьох зі здоров'ям більше проблем,як у тих кому 60+.
У Президента України , здається такий законопроект вже є.От тільки він його не підписав .
показати весь коментар
05.05.2024 18:03 Відповісти