8404 відвідувача онлайн
9 057 71
Редакція Цензор.НЕТ може не поділяти позицію авторів. Відповідальність за матеріали в розділі "Блоги" несуть автори текстів.

Коли стало прийнятним допомогати ворогу?

футболка,ухилянт

Я багато чого можу зрозуміти. Я буваю толерантний до абсурда. Але іноді навіть ліберал у мені вішає табличку "переоблік"…

Я можу зрозуміти, коли чоловіки уникають мобілізаціі. Коли страх смерті домінує. Коли навіть не бажання втратити свою свободу, своє життя, свою кар єру стає провідним у прийнятті рішень. Людина істота егоїстична. І це природньо. Я буду останнім, хто буде звинувачувати у чомусь таких людей під час чи після війни.

Я можу зрозуміти, коли людина воліє бути не в Україні під час війни. Бо життя коротке. І ти просто ставиш своє життя, свою долю, на перше місце. Це знов таки природнє. І я можу це прийняти. І я не хочу, щоб суспільство розділяла ненависть і люди в Україні ненавиділи людей за кордоном.

Це все страх. І це страх природній. І так само є природній сором за свій страх і вчинки, які він змушує тебе робити і які можуть виглядати не дуже моральними.

І я можу зрозуміти, коли людина тихо боїться, уникаючи зайвий раз виходити на вулицю чи не воліє їздити через блокпости. Коли робить це тихо. Коли відповідає тільки за себе.

Але є речі, які я не можу ні зрозуміти, ні прийняти. Навіть коли ти сам боїшся мобілізаціі, ти все рівно маєш знати, що мобілізація критично важлива для оборони країни. Для виживання. Цьому немає альтернативи. І що пройшов той час, коли ти можеш просто на стадіоні скандувати "ЗСУ", залишаючись у ролі вдячного вболівальника. Бо ЗСУ складається з людей. І кожен з чоловіків може одного дня стати гравцем на полі, а не вболівальником.

І коли людина вдягає футболку з "гордим" написом "ухилянт", то що вона хоче цим що сказати? Що вона пишається цим? Чи що вона рада поширювати російську пропаганду? А не секрет, що основний удар росіян на інформаційному фронті йде на зрив мобілізаціі. Це найтонкіший момент на данний момент.

Чи це психологічний захист, коли ти втомився боятися і зневажати себе і у відповідь ти демонстративно вдягаєш таку футболку, починаючи пишатись тим, за що тобі було соромно? Допомагаючи тим самим ворогу поширювати зневіру і зривати мобілізацію? Якщо ти сам боішся, то чи варто тоді показати всім, що ти пишаєшся? Але коли ти боїшся і ховаєшся, ти принаймі відповідаєш тільки за себе. За свій тихий страх. А коли вдягаєш таку футболку, то ти виходиш на бій на стороні ворога. Ти стаєш солдатом російських військ.

Спочатку ви приховуєте свій страх розмовами, що це не справедливо. Бо діти ж Зеленського не воюють. Розповідаєте про погану державу. Про бюджетників, які заслуговують бути мобілізовані замість вас. Кажете багато інших речей замість того, щоб просто зізнатися у своєму страху. У небажанні втратити свободу. У тих речах, які цілком природні, але чомусь ніхто не наважується говорити про них в голос. А потім переходите на інший рівень. І починаєте носити футболку с написом "ухилянт". Ну да, тоді ж ти не малодушний чоловік, а вже гордий борець з несправедливістю.

Чи "корисний ідіот", як називають таких у Москві. Скільки таких корисних ідіотів Москва вже організувала? Кому легше служити росіі, ніж зізнатися у своїх слабкостях?

А що думає бізнес, який робить і продає такі футболки? Що є суспільний запит негідників і треба його вдовільнити? Що гроші не пахнуть? Що це "прикольно"? Особливо в той момент, коли люди вмирають за тебе, зберігаючи життя і даючи час?

То коли прийшов той день, коли поширювати російську пропаганду стало чеснотою? Коли прийшов той день, коли стало можно пишатися тим, що ти боїшся? Коли стало прийнятним допомогати ворогу?

Це все риторичні питання, звісно. Але щось точно пішло не так, якщо це стало нормою.

І так, я дійсно тепер хочу, щоб людей з такими футболками першими затягували в бусікі. Без варіантів.

І так, я хочу, щоб до того бізнесу, що дозволив собі виробляти такі футболки, прийшло СБУ. Те саме СБУ, яке звикло кошмарити бізнес. І прикрило його на завжди. А всі дотичні до нього відправились освоювати нову армійську професію.

І це не ліберально. Але такі речі переходять будь-яку межу. Це робота на стороні ворога під час війни. Люди, які носять такі футболки, чи люди, що їх виготавляють та продають, нічим не відрізняються від навідників, що здають позиціі росіянам.

Суспільство, звісно, втомилось від війни. Тепер по-справжньому. А не так, як в 2016-2019, коли бачило ту війну тільки в новинах. Але суспільству треба зрозуміти, що депресія через відсутність розуміння коли це закінчиться, депресія від занадто великих очікувань, які не збулись, то не найгірше, що може статися. І що той варіант ситуаціі під час війни, у якому ми зараз живемо, виглядає як диво. І припинити жаліти себе, усвідомивши, нарешті, що це марафон і від витривалості залежить дуже багато. І так, нічого приємного в тому марафоні немає. Але хіба ми мали вибір? Хіба ми зараз маємо вибір?

І так, можна бути ухилянтом. Природньо боятися. Але не можна цим пишатися. І не можна толерувати тих, хто цим намагається хизуватись.

Топ коментарі
+26
Якщо на принт добавити ще цю наліпку то все стане на свої місця.
показати весь коментар
06.05.2024 13:54 Відповісти
+16
Вдягніть футболку - свободу Червінському. Та поседіть в етері на з Сичем.
Чи напис азову - дайте право на петицію!
Чи СБУ - це божа служба.
І якщо після таких прояв адекватності, вас ще будуть вважати експертом - то я перший буду казати про вас хороші слова.
А так ви лижете брилу солі, бо зимою чогось не вистачало.
Щоб щось засуджувати, треба хоч щось продукувати як свою позицію до дій.
Ви деградуєте, пане.
показати весь коментар
06.05.2024 14:00 Відповісти
+16
У цій футболочці мав би, по правді, виступати Зеленський, замість вишиванки.

https://www.youtube.com/watch?v=MBwxk1UMwGU
показати весь коментар
06.05.2024 15:48 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Якщо на принт добавити ще цю наліпку то все стане на свої місця.
показати весь коментар
06.05.2024 13:54 Відповісти
Вдягніть футболку - свободу Червінському. Та поседіть в етері на з Сичем.
Чи напис азову - дайте право на петицію!
Чи СБУ - це божа служба.
І якщо після таких прояв адекватності, вас ще будуть вважати експертом - то я перший буду казати про вас хороші слова.
А так ви лижете брилу солі, бо зимою чогось не вистачало.
Щоб щось засуджувати, треба хоч щось продукувати як свою позицію до дій.
Ви деградуєте, пане.
показати весь коментар
06.05.2024 14:00 Відповісти
Довбенко, а ви з себе вже почали? Що ви зробили, а не запропонували?
показати весь коментар
07.05.2024 09:26 Відповісти
Я не пропоную лінчувати за думки(погляди).
Фурса пропонує. Я вирішив це розписати прикладом до опису.
Якщо вам не подобається таке пояснення? Це не несе прикладом до наслідування чужих поглядів.
Навіть якщо я десь маю гарні вчинки в минулому, це не буде приводом до надання можливості копати все навкруги.
показати весь коментар
07.05.2024 10:51 Відповісти
У цій футболочці мав би, по правді, виступати Зеленський, замість вишиванки.

https://www.youtube.com/watch?v=MBwxk1UMwGU
показати весь коментар
06.05.2024 15:48 Відповісти
я рідко буваю агресивною, але цього автора особисто попинала би ногами, промовляючи "ти чого із себе дурника корчиш?!!! весело тобі?!!! знайшов час?!!!" - трохи відпочила і знову попинала би, вже за безкрайнє лицемірство
показати весь коментар
06.05.2024 16:11 Відповісти
Автора ногами бити - це нормально.
А русню, судячи зі слів ваших попередніх інкарнацій - ні.
Бо вона ж у відповідь так дасть, що будете летіти from the river to the sea.
показати весь коментар
06.05.2024 17:39 Відповісти
та і тебе ногами відпизити не завадило б за постійне просування крємлєбльовських наративів
показати весь коментар
08.05.2024 01:29 Відповісти
Ви Аннушку, головне, не чіпайте. Ця квіточка за мир в усьому мирі (нехай і ціною України), але хохли-агресори її постійно тут банять.
показати весь коментар
08.05.2024 07:55 Відповісти
Все правильно . Гідна людина теж може мати слабкості, але хизуватися цим не буде. А негідні нам як громадяни не потрібні. Природний відбір відновлює націю козаків
показати весь коментар
06.05.2024 16:53 Відповісти
не зрозумів, козаки це ті, що боролися за свою волю, чи ті що мовчки гинули за пана/царя?
показати весь коментар
06.05.2024 21:04 Відповісти
Ботва, а хлопці на передку гинуть за "царя", чи щоб зтримати дику орду, яка з кожного міста зробить чергову Бучу чи Марік? Ти просто тупий сцикливий ждун, все просто)
показати весь коментар
07.05.2024 12:55 Відповісти
Тих хто не хоче гинути "за царя" - кидають у мʼясні штурми, або розформовують. Ти точно вкурсі шо на "передку" відбувається? Чи чергове зєльоне ******?
показати весь коментар
08.05.2024 01:32 Відповісти
Це якийсь треш вже. Кому у голову могла прийти ідея, робити такі принти? Просто цікаво хто це
показати весь коментар
06.05.2024 17:03 Відповісти
а що не так? "ухилянт" це людина, не боїться кинути виклик злочинній владі. це коли є сміливість не бути скотом, якого женуть на убій за награбоване панами.
показати весь коментар
06.05.2024 21:21 Відповісти
Що, не можеш вже дочекатись асвабадітєлєй, ждун іпаний?))
показати весь коментар
07.05.2024 12:56 Відповісти
Не може дочекатися почати розвішувати зєльону шоблу разом з тобою на стовпах
показати весь коментар
08.05.2024 01:34 Відповісти
Ну, ходити в такій футболці за кордоном - це *****. А от прийти в ній в ТЦК, чи взагалі просто ходити по вулиці в Україні - я би на це подивився
показати весь коментар
06.05.2024 17:23 Відповісти
якщо ти з оточення зеленого виродка, можеш хоч без штанів ходити, тобі все покуй.
показати весь коментар
06.05.2024 21:22 Відповісти
Це такий патріотизм "отрицательный", бо воювати за власний концтабір бажаючих вже нема.
показати весь коментар
06.05.2024 18:05 Відповісти
Як швидко вкраїнчики перейшли від цитати русскій корабль пошел на Х до принтів Ухилянт де тільки можна.
показати весь коментар
06.05.2024 18:30 Відповісти
знову народ винуватий? ну не повезло вам з народом, маємо що маємо, пошукайте інший. вже скоро така нагода буде.
показати весь коментар
06.05.2024 21:05 Відповісти
Ойй, поплач мамі в юбку, слинтяй)) дати соску?)) Добрі кадирівці прийдуть - дадуть, будеш смоктати до втрати пульсу, бот-ждунець))
показати весь коментар
07.05.2024 12:59 Відповісти
Шо, бздиш кадирівців? Твоє гундосоє чмо віддало кадирівцям населення України! Чи ти вже забув? А того, хто кадирівцив по ітогу вигнав - зняв з посади, і ще 17 генералів на додачу!

То кого ти своїми друзями-кадирівцями лякаєш, чмо зєльоноє?
показати весь коментар
08.05.2024 01:36 Відповісти
Наші чиновники й представники інших гілок влади й є уособленням цього самого ухилянтства. Вони ж не йдуть у ЗСУ, а поприкривались своїми посадами, свідченням чого є вся оця корупція під час війни. На фронт відправляють кого завгодно, тільки не їх самих. На весь цей величезний апарат відомі тільки поодинокі випадки добровільного вступу до лав ЗСУ. Скільки людей з Офісу президента, або з уряду в лавах ЗСУ, суддів, прокурорів, митників і т. д.? Де піар на цій темі? Може я не володію інормацією, а їх десятки, сотні й тисячі?
показати весь коментар
06.05.2024 18:45 Відповісти
не колись після перемоги, а вже необхідно провадити ротацію чиновників і службовців...тих, хто не служив нв передовій туди відправляти, а їх заміщувати демобілізованими, котрі воювали і мають необхідний набір якостей для праці на цих гілках...
показати весь коментар
07.05.2024 09:48 Відповісти
Взагалі то УХИЛЯНТ - ЦЕ 100 % дитя Зеленського і Ко . Саме з їх подачі військові та цивільні ЧИНОВНИКИ без суду та слідства - цим Терміном почали ТАВРУВУВАТИ КОЖНОГО, ХТО ПІДНІМАВ ГОЛОС ПРОТИ ДИКОЇ , КРИМІНАЛЬНОЇ ,НЕЗАКОННОЇ ШАПІТОЛІЗАЦІЇ . ХТо виступав за справделиву та відриту мобілізацію .

Але пана Фурсу не турбує - кримінальні ,бандитьскі дії ,бусифікація - по суті війна розв'язана державою проти власного народу .

А його турбує про те що люди насмілюються говорити правду . Тому що футболку УХИЛЯНТ - на кожного чоловіка вже автоматом надягнула зелена влада - на кожного ,хто не є депутатом ,чиновником ,митником , артистом цирку - чи штабним пацюком .

Хай мовчать - хай лицемірять і брешутьть . Бо якщо робити вигляд ,що цього нема - то ніби все ок . Хоч ти всрався - зовні ж не видно . А футболки показують що це не так . ЩО сморід стоїтть навколо .... Бо футболки показують - що навіть під час війни люди сміються з недолугої брехливої злодійкуватої влади ...

І на мою думку - говорити про ухилянство мають право тільки військові з нуля ( не тилові та штабні відбарбершоплені пацюки ) а всім іншим - варто закрити ..льнікі ...
показати весь коментар
06.05.2024 18:58 Відповісти
100%.. Як казав С.Петлюра: страшні не російські воші, а наші гниди.
показати весь коментар
06.05.2024 19:49 Відповісти
мало шо він казав, коли прийшов його час, він втік до Європи.
показати весь коментар
06.05.2024 21:08 Відповісти
Так такі футболки це ганьба. Але автор хоч і фінансовий але все ж аналітик. Тож варто було б розібратись у питанні та проаналізувати звідки такі тренди. Навіть рік тому такого не було.
А все це. Футболки, провалена мобілізація, утікачі (з вільної країни не можна втікти...). Все це наслідки провальної організації оборони країни.
Можна ,звичайно, розібратись з тими хто пошив ті футболки. Але користі з того НУЛЬ.
Допоки не зрозуміють керівники і не почнуть виправляти свої помилки. Буде продовжуватись інерційний сценарій який веде до поразки.

показати весь коментар
06.05.2024 20:23 Відповісти
Так, футболки це лише симптом хвороби суспільства.
показати весь коментар
06.05.2024 20:54 Відповісти
у всіх суспільство винне, суспільство хворе, народ поганий. А те, що владу захопили злочинці і створили тут ГУЛАГ, ніхто не помічає?
показати весь коментар
06.05.2024 21:13 Відповісти
Ну то звалюй владу, шо ти плачеш, як малолітка?)) Фу, мєрзость) "мягкий, как говно" (с)
показати весь коментар
07.05.2024 13:03 Відповісти
Так тебе ж першого повісять на стовпі, чмо зєлбоноє
показати весь коментар
08.05.2024 01:40 Відповісти
Люди поняли что ЗСУ не защищает их. Так что вся благодарность ЗСУ просто ушла. Оттого заламывать руки тут такое.

Все началось с того что вояки, будь то настоящие или просто ряженые отделили тех кто не воюет от них. И начали рассказывать как те кто воюет лучше и им должны. А люди не любят быть должны. Разделение же это вылилось в такие вот футболки.
показати весь коментар
06.05.2024 20:32 Відповісти
до чого тут ЗСУ? Люди не бачать сенсу воювати за цю владу.
показати весь коментар
06.05.2024 21:11 Відповісти
Люди были благодарны ЗСУ, что оно защитило от российской навалы. Тоесть, ЗСУ дало людям А теперь ЗСУ хочет отбирать, а это как бы совсем другое отношение. Никаких противоречий тут нет. Тот кто дает тебе сто гривен будет иметь другое отношение чем тот кто у тебя сто гривен отберет.
показати весь коментар
06.05.2024 21:13 Відповісти
у тебя VPN отклеялся, чмо зеленое
показати весь коментар
08.05.2024 01:42 Відповісти
Пацани з ЗСУ, кидайте все нах! Пускайте орду в міста України! Тут павєл підлога і ніка всрако заждались! Їх дуже втомила війна і напрягають ЗСУшники, які вимагають до себе поваги, ти диви шо надумали! павєлу і ніці миліші гєрої-есвеошнікі, оні такіє мілиє рєбята, ви нє повєрітє!)
показати весь коментар
07.05.2024 13:08 Відповісти
не "пускайте орду", а "вішайте зєльону шоблу" разом з Жуками
показати весь коментар
08.05.2024 01:41 Відповісти
ухилянт Фурса нервує, що прості українці не хочуть іти захищати його статки і положення? яке лицемірство...
показати весь коментар
06.05.2024 20:50 Відповісти
Я не помню Фурса был из тех кто агитировал завозить в Украину мигрантов после войны или нет. А до этого кричать о патриотизме и что там будущее надо защитить.
показати весь коментар
06.05.2024 20:57 Відповісти
Це думаю відповідь на агресивні нападки зелених гравців причандалами на фортепіано, які обожнюють рядитися в патріотичне вбрання хоча немають ні грамма патріотизму і раді всіх слати помирати за їх солодке і щасливе життя.
показати весь коментар
06.05.2024 20:53 Відповісти
Пане Фурса , а підспівувати ЄРМАКОБОРДЕЛЬНОМУ олігарху Фіалі -то ще не допомагати ворогові? Його з Пінчуком ГОЛОС то ще нє? не зовсім ворожі голосування СЛУГ з ОПЗЖ підтримують?

Видно як Ви вже калєблєтєсь ПРоти лінії Єрмакоборделю - ну-ну сміливіше!!!
показати весь коментар
06.05.2024 21:13 Відповісти
Досить тут трендіти про те та це - повна мобілізація і все. Вирішується доля держави, а не окремих особистостей.
показати весь коментар
06.05.2024 21:25 Відповісти
Так треба просто ввести стан війни! І всі чиновники і держслужбовці мобілізуються АВТОМАТИЧНО! Без права виїзду за кордон!

Як вважаєте чмоу цього не роблять, а кожні три місяці продовжують "війсковий стан"?
показати весь коментар
08.05.2024 01:45 Відповісти
Якщо побачу мурло в цій футболці - відразу в рило дам.
показати весь коментар
06.05.2024 22:50 Відповісти
...а якщо він тобі?
показати весь коментар
08.05.2024 01:46 Відповісти
Нехай спробує...
показати весь коментар
08.05.2024 08:44 Відповісти
Якийсь сцикун як від пікселя бігає може дати сдачі?
показати весь коментар
12.05.2024 13:20 Відповісти
Люди, яких держава не лише закріпачила, але й використовує весь медійний ресурс для дискримінації частини суспільства, лейбування принизливим "ухилянт" мають повне моральне право чинити опір державі, як такому самому ворогу, тільки підступнішому. Адже внутрішній ворог - це ракова пухлина, яка вбиває ізсередини.
показати весь коментар
06.05.2024 22:52 Відповісти
Ну да, ну да. "Мають повне моральне право чинити опір державі". А чинити опір окупантам, як бачимо, це сміття не має морального права. Ясно, зрозуміло. Сцикливе ждунське плем'я, замість якого мають воювати жінки і діти.
показати весь коментар
07.05.2024 22:07 Відповісти
Пан інвестбанкір Фурса сам зобов'язаний надягнути на себе футболку з написом ,,Ухилянт'' , оскільки він 1982 року народження ще 18 років буде мобресурсом і третій рік пророкує про війну з окупантом з київського офісу Драгона Капітала Фіали.
показати весь коментар
06.05.2024 23:59 Відповісти
як там твій німецький мільярдер? все ще трахає тебе в дупу за миску баланди?
показати весь коментар
08.05.2024 01:48 Відповісти
Коли стало прийнятним допомогати ворогу?
Думаю десь з літа 22-го. Коли обісрата влада поміняла підгузнки і почала красти. Приблизно тоді ж такі самі обісраті тупі тилові командіри повернулись в строй і почали повертати свій совок і прочій довб*бізм в армію, відправляти нормальних спеців (але які не вміють лизать жопи мразям) на убой в штурмбригади, і звичайно ж теж красти.
Плюс до цього їбанута влада чомусь вирішила що пропагандонТВ-24 зможе пересилити сарафанне радіо, а реальність виявилась іншою.
показати весь коментар
07.05.2024 01:23 Відповісти
Яка мерзенна футболка з цим написом і ті, хто оправдує його і хизується цим! За спинами захисників України і свободи. А буцімто героїчне хизування ухилянством в дійсності пахне цвіллю і ницістю. Я згідна з автором статті
показати весь коментар
07.05.2024 08:33 Відповісти
настали часи коли слово - ухилянт вже не лякає пересічного громадянина , але чомусь такі персонажі як фурса настільки перелякані, що вже кличуть сбу
показати весь коментар
07.05.2024 09:11 Відповісти
для нормальної людини війна сама по собі є дурною фантасмагорією - щонайменше із кінця 19 ст. - але воно все ще стається, та ще й по наростаючій дурістю і безумством траєкторії - тоді мозок нормальної людини вмикає захисні механізми, в тому числі і сміх, від пригод швейка до таких принтів
показати весь коментар
07.05.2024 09:14 Відповісти
Ухилянт це ЗРАДНИК. А з написом деінде, ще й затаврований.
показати весь коментар
07.05.2024 09:31 Відповісти
зрадники це ті, хто:
- захопив владу брехливими обіцянками про мир, але привів до жахливої війни;
- мав забезпечити безпеку країни, але, замість підготовки до війни, крав, як не в себе;
- знав про початок війни, але брехав людям, що призвело до десятків тисяч жертв;
- замість дотримання прав і свобод людей, як цінності, за які слід воювати, створив ГУЛАГ;
- замість справедливої мобілізації усього суспільства, забронював себе, своє оточення, навіть свою прислугу, а війна для простих людей через репресії і викрадення.
показати весь коментар
07.05.2024 09:55 Відповісти
Ні, дурачок, це - саботажники і відверті вороги.
А зрадники - це такі як ти, які тільки плачуть, нічого не роблять і агітують проти ЗСУ, ставлячи "дорівнює" між цим лайном і Державою Україна.
показати весь коментар
07.05.2024 13:11 Відповісти
так а хто керує в Державі Україна, ти не вкурсі? хто зняв верхівку командування ЗСУ?

намилюй шию висіти разом зі своєю зєльоною шоблой!
показати весь коментар
08.05.2024 01:50 Відповісти
"Навіть коли ти сам боїшся мобілізаціі, ти все рівно маєш знати, що мобілізація критично важлива для оборони країни. Для виживання. Цьому немає альтернативи." Сподіваюсь, що цей Сергій Туфта(чи як там його) пише цю статтю принаймні з учбового полігону, бо і іншому випадку це просто крайня ступінь лицемірства. Так що, малошановний авторе, перед тим як писати такі заклики або показуй власний приклад і іди служити або іди вслід за "руським ваєним карабльом".
показати весь коментар
07.05.2024 09:35 Відповісти
Ухилянт - це той ,хто жив коштом платника податків - а тепер в тилу .
Ухилянт - це той ,хто давав військову присягу ,а тепер в тилу .
Ухилянт - це , той чиновник діти ,якого виїхали за кордон , а він жене дітей інших на фронт.
Ухилянт - це той , у військовій формі,хто сидить в тилу і розповідає про те як треба воювати .

Це всі ті - хто підписали добровільно контракт з державою . А той , хто був платником податків і утримував цих людей , не беручи нічого від держави - не може бути ухилянтом . Тому ,що він свої обовязки виконав навідміну від шулера -держави .
показати весь коментар
07.05.2024 11:18 Відповісти
ДопомОгати(С) Фіальная фурса за гроші сороса не може, навіть, заголовок своєї фігні написати без помилок. І ця нікчема нас вчить, як жити.
показати весь коментар
07.05.2024 12:50 Відповісти
Цікаво було б почути коментарі грамотного психолога.
Русня ж не розкаже, на яких механізмах психіки побудована ця операція.
показати весь коментар
07.05.2024 15:31 Відповісти
"Коли стало прийнятним допомогати ворогу?" - у 2019 році, коли до влади прийшли кремлівські кроти і клоуни!
показати весь коментар
08.05.2024 01:56 Відповісти